Nowy szef polskiego Siemensa Information and Communication Mobile Devices, Michał Lorenc, zaprzeczył, że w Polsce dojdzie do jakichkolwiek zwolnień związanych z redukcją zatrudnienia realizowaną przez niemiecką centralę koncernu. ICM D w Polsce zatrudnia 180 osób i w przeciągu najbliższych miesięcyy planowane jest zatrudnienie kolejnej osoby.
Obecnie Siemens zajmuje druga pozycję na polskim rynku pod względem wolumenu sprzedaży telefonów komórkowych z udziałem w rynku na poziomie 20%. Firma zamierza zwiększyć swój udział poprzez bardziej bezpośrednią współpracę z dużymi sieciami dealerskimi operatorów oraz sklepami typu Euro lub Media Markt. Siemens zamierza także podwoić grupę handlowców zajmujących się działalnością typu sales and engineering product. Firma liczy, że po częściowym odejściu operatorów od subsydiowania terminali Siemens uzyska przewagę konkurencyjną dzięki doświadczeniu w sprzedaży detalicznej.
We wrześniu niemiecka firma zamierza wprowadzić na polski rynek przynajmniej 4 nowe modele telefonów komórkowych: zaprezentowany w Cannes SX1 oraz zaprezentowane w Moskwie MC60, C60 oraz A52. Prawdopodobnie na początku jesieni swoją premierę będzie miał także kolejny nowy model.