Joanna Jakucewicz, Chanel Marketing Manager Sony Ericsson, przedstawiła dziś roadmapę premier tego producenta w Polsce do końca roku. Jeszcze w październiku w ofercie polskich operatorów pojawi się prosty model Yari, w listopadzie będą dostępne topowy Satio z Symbianem i kamerą 12.2 megapiksela oraz Aino. W sklepach i salonach operatorów pojawią się także modele C901, W715 oraz Xperia X2.
Sony Ericsson planuje w listopadzie rozpocząć dużą kampanię ATL swoich produktów. Ma to być jedna z największych kampanii w historii polskiego oddziału tej firmy. Firma chce obronić swoją trzecią pozycję na polskim rynku. Jej głównym konkurentem jest obecnie LG, które dynamicznie zwiększa swój udział w rynkowym torcie.
W Internecie SE planuje polską edycję globalnej i zarazem wirtualnej inwazji "skoczków". Pomysł tej kampanii jest zaprezentowany na stronie: http://hopperinvasion.com/
Film z "realnej" inwazji skoczków w Barcelonie:
Film prezentujący nową, odświeżoną koncepcję marki Sony Ericsson make.believe