Pomarańczowy Simplus w Internecie

Newsy
Opinie: 154

Polkomtel dokonał kolejnej zmiany adresu strony internetowej, na której prezentuje swoją ofertę prepaid. Oferta Simplusa jest ponownie dostępna pod adresem www.simplus.pl, a nie jak ostatnio www.simplusteam.pl Witryna zmieniła także swoją kolorystykę - obecnie dominuje kolor pomarańczowy. Treść serwisu na razie nie uległa zmianie. Od jutra do oferty Simplusa wchodzi nowa taryfa EASY. Cennik nowej taryfy znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (154):

Komentuj

Komentarze / 154

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-22 22:49
    To chyba wpływ Vodafone? Niedługo pomarańczowy będzie hehe... ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-05-22 22:50
    Tzn. czerwony miało być ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-05-22 22:56
    Takie sobie :
    0
  • Users Avatars Mini
    qbek pisze: 2005-05-22 23:09
    Plus = Orange
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-05-22 23:11
    a po co o tym na GOLu ?
    0
  • Users Avatars Mini
    MAGIC pisze: 2005-05-22 23:35
    jak ja nie lubie od dziś pomarańczowego....idea,plus i kto jeszcze??Tylko nie Era please!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    levko pisze: 2005-05-22 23:37
    a wszystko zaczęło się na Ukrainie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-22 23:38
    Zielony byl lepszy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemek11 pisze: 2005-05-22 23:43
    pomarańczowa rewolucja??
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2005-05-23 00:05
    MAGIC * w sumie, to z logo Era Tak Tak jest pomarańczowy element :D
    0
  • Users Avatars Mini
    kp pisze: 2005-05-23 00:35
    Po kiego wała robili oni tego pseudorebranda na SimplusTeama, żeby wrócić do Simplusa.??? Markieting kojarzy mi się coraz częściej z wariatkowem :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-23 00:37
    pomarańczowy od zawsze był w simplusie teraz tylko odwrocili proporcje...KTM-y tez są pomarańczowe i sa zaje....jasli ktoś tu wogóle wie co to jest KTM
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 01:10
    ***neko - kiedyś za czasów AWS padło hasło Teraz K...a My" , czy KTM , to nowe promocyjne hasło Plusa z odwróconymi literami , zachęcające do nabycia aktywacji "K...a , Teraz My!"? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mejdej pisze: 2005-05-23 01:34
    Nic specjalnego, wolałem starszy wygląd. A tak wogóle powinni popracować trochę nad tym co się znajduje na tej stronie. A najlepiej to powinni pomyśleć nad obniżką cen w taryfie Team7, choćby do sieci... ale to już inny temat
    0
  • Users Avatars Mini
    Silvanus pisze: 2005-05-23 01:42
    **QBEK Orange to jest Idea, a Plus/Simplus to Vodafone :D:D:D:D
    0
  • Users Avatars Mini
    Przem pisze: 2005-05-23 01:58
    mi sie podoba stronka. Ladniejsze kolory.. jak sie wejdzie na stronke to ladniej widac tu chyba skan jest :P .. na razie nie zmieniam z team7 pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 02:02
    Zamiast bawić się kolorkami zrobili by porządek ze swoim niedomagającym prepaidem - zrywające się połączenia, kilkudniowe opóźnienia przy smsach.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2005-05-23 02:40
    oj Grzegorzu spokojnie my i tak w tej sieci nie mamy za wiele wspolnego - o ile dobrze pamietam jestes chyba caly czas w Erze ;) ... ja nadal - zmienilem tel. ale nie jestem zadowolony takze bede znow zmienial ale kogo to obchodzi no i troszke z tematu zboczylem ;) 3majcie sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pol pisze: 2005-05-23 02:48
    Brzydziej jest! :-/ Zielony by taki kojący dla oczu a ten pomarańcz jest obleśny, fuj... :'-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-23 02:55
    Z punktu widzenia marketingu i reklamy - dodatek team w adresie domeny kierunkowal myslenie wzgledem istniejacej taryfy; mimo wprowadzenia zmiany (na simplusteam) potocznie uzywano nadal okreslenia simplus na caloksztalt uslugi... wniosek - simplusteam jako nazwa adresu okazalo sie chybione (takze w skutek dzialan konkurencji i wprowadzonych dzialan marketingowych - nowe taryfy easy maja szanse stac sie popularniejsze od team, kolejna zmiana adresu na simpluseasy moglaby zostac zle odebrana)
    0
  • Users Avatars Mini
    A-tapety.xx.pl pisze: 2005-05-23 04:46
    Chcieli zrobić coś w stylu Heyah, a wyszło jak Gołocie %-) No i gdzie sa te fajne piersi które urągają godności ?? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 08:43
    Nie no strona całkiem całkiem... fakt trochę wściekła, ale ujdzie. Na jednym Simplusie EASY Gadka aktywna już... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    qbek pisze: 2005-05-23 09:59
    ***Silvanus - doskonale o tym wiem, to taki żart :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:07
    strona nie jest w sumie zla -- chyba bardziej mi sie podoba niz ten zielony.. :-) ale mogliby tez zrobic jakies skorki, do wyboru.. :-P *** pajorro -- juz mozna aktywowac? ja sie wciaz zastanawiam, ale powoli kieruje sie ku opcji "tak".. ;-) musze tylko jeszcze wygadac 2:30, bo tyle mi zostalo darmowego, do kazdej sieci.. :-) chyba, ze zrezygnuje z tego? :-P poczekam na _pelny_ regulamin.. p.s. jak wyglada sprawdzanie? pakiety sa zapewne niezalezne? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-05-23 10:10
    NO NO NO - mozna sobie za darmo sprawdzac ilosc pozostalych minut i smsow. tylko znowu naliczanie minut jakies dzikie. a w ogole to - czy pakiet mozna wykorzystac po wygasnieciu konta? np. doladuje sobie karta 10 PLN (przedluza o 7 dni), kupie pakiet minut i moge gadac 30 dni? byloby cool :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:13
    czytam sobie regulamin i juz widze jeden "bubel" -- (pkt 6a) "jednorazowo uzyszkodnik na swoim koncie moze uruchomic tylko jeden pakiet. kolejny pakiet moze byc uruchomiony po wykorzystaniu minut z poprzedniego pakietu".. czyli zupelnie bez sensu! jak np. mi zostanie 5 sekund i musze gdzies zadzwonic to trzeba zmarnowac te 5 sek, aktywowac nowy pakiet, poczekac na smsa zwrotnego i dopiero dzwonic? a sms idzie do 24h.. no co za bezsens! i niech nikt nie probuje mnie przekonac, ze to jednak "w trosce o moje dobro"! :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    ben pisze: 2005-05-23 10:13
    Ale kicha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "jednorazowo Użytkownik na swoim koncie może uruchomić tylko jeden Pakiet. Kolejny Pakiet może być uruchomiony po wykorzystaniu minut z poprzedniego Pakietu."
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:17
    i kolejny bubel: "po uplywie 30 dni od dnia uruchomienia pakietu niewykorzystane minuty w ramach pakietu przepadaja i nie sa zwracane w jakiejkolwiek formie" -- czyli nie ma mozliwosci w jakiejkolwiek formie sumowanie minutek! czyli np. zostalo mi po 29 dniach 3 minuty wiec dokupuje 24 i mam juz ich 27! to juz zakrawa na jakas kpine! :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:19
    i jakie sliczne rozliczenie: "w momencie kiedy wysokosc pobranych oplat za polaczenia wykonane w ramach pakietu osiagnie lub przekroczy 1 zł z VAT, konto uzyszkodnika zostanie zaktualizowane o wysokosc naleznej kwoty"! powrot do przeszlosci? :-/ (to juz 3 babole, patrzmy dalej -- az sie boje co plus jeszcze wymysli)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:20
    jedyne co moze napawac optymizmem na przyszlosc to pkt 9. regulaminu: "Polkomtel S.A. zastrzega mozliwosc zmiany niniejszego regulaminu lub wczesniejszego zakonczenia promocji".. ale co z tego? oni raczej nie maja sklonnosci ku refleksjom itp.. (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2005-05-23 10:22
    Dokładnie Q! i ben - porażka, że można uruchomić tylko jeden pakiet :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:23
    a swoja droga to nie rozumiem chyba o jakim zwracaniu oni mowia? skoro kupuje _pakiet_ za 6 pln to pokazuje mi chyba w tym pakiecie minuty, a nie jakas kwote? o co tu chodzi? to normalnie sa zarty z klienta! :-( watpie czy duzo osob sie na to zdecyduje.. a juz sie prawie przekonalem do tej taryfy, juz bylo 90% na tak.. a teraz to juz nawet nie jest 10%.. dziekuje, postoje! :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:28
    tak samo jest z smsami.. o ile jeszcze mozna przebolec tylko 1 pakiet na raz (bo to jednak jest w miare latwo mierzalne), o tyle zupelnie nie tak jest przepadanie niewykorzystanych smsow! co jesli np. wysylam 900 smsow / m-c? 300 ma przepasc? to jeszcze nie tak zle (1.33 gr / szt), ale co jesli wysylam ich np. 700? zarty sobie plus robi normalnie.. :-( i pewnie nawet nikt przy zakupie startera nie bedzie wyjasniac, ze te min / smsy przepadaja jesli sie ich nie wykorzysta.. porazka.. ode mnie "1" (szkoda, ze nie ma "0").. :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:35
    *** pajorro -- mam nadzieje, ze przed uruchomieniem czytales regulamin? ;-) ja od jakiegos czasu mam taki nawyk, ze poki nie zobacze regulaminu to i sila nic nie podpisze.. :-) a pisalem w ostatnich dniach w komentach -- poczekajmy ze zmiana na pelny regulamin.. nie mowilem? :-P wiem, mam teraz satysfakcje, ale co z tego skoro plus leci sobie w kulki na calej dlugosci? :-/ team7 nadal jest bezkonkurencyjna (w porownaniu do easy).. nie wspomne juz o TT, ktory (mimo pakietow) jest dobrze przemyslany.. dla TT "10", dla S+E -- "01"..
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:40
    no i ciekawe co z powrotem na stara team7? bo w regulaminie nic o tym nie ma.. wiec _chyba_ jednak jest mozliwosc powrotu, ale glowy nie dam..
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 10:41
    Po wpisniu *121# zaraz przychodzi zwrotny esemes i pisze jakie są aktywne pakiety i ile pozostało jednostek- czyli np. 24:00 minuty... Fakt, z tym że pozostałe minuty/ esemesy z pakietu nie przechodzą to lipa. Nie wiem jak jest z tym zwracaniem bo nie zapamietałem ile kasy było na Simplusie przed aktywacją pakietu chociaż na mój nos potrącili 6 zł- ale mówię nie na 100% bo nie dopatrzyłem... (nowa "platforma" jest włączona na nim)
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2005-05-23 10:42
    Ja uruchomiłem żeby popatrzeć jak to działa w praktyce - i oczywiście smiać mi się chce. Korzystam w SIMPLUS-ie z tej platformy rozliczeniowej, która po skończonej rozmowie wysyła smsa o koszcie rozmów. Myślałem że może tutaj zrobią tak, że po skończonej rozmowie przyjdzie wiadomość o tym ile zostało minut w pakiecie ... ale skąd :-) Przyszło ze koszt połączenia to 0 zł. W sumie można dopatrzeć się w tej informacji pewnej logiki, ale tak czy siak - bezsensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2005-05-23 10:42
    Q!: Nie do końca tak jest. Jeśli wykorzystujesz jak to podałes w przykładzie 700 smsów w ciągu miesiąca, to powiedzmy aktywujesz dzisiaj dostajesz 600 sms do 2005-06-23. W tym dniu aktywujesz kolejne 600 i masz je wykorzystać do 2006-07-23 itd. Gorzej jak wysyłasz mniej jak 600 smsów w ciągu 30 dni, wtedy fakt faktem - tracisz. Z tym że powiedzmy sobie szczerze, jak wykorzystamy 300 smsów z pakietu za 6 zł to średni koszt 1 smsa to 0,02 zł :) Z minutami jest troche gorzej ... ale tak czy siak, to że nie można wykupić kilka pakietów to porażka.
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-05-23 10:42
    widze ze koledzy juz jakies podstepy w ofercie zauwazyli .... rzeczywiscie mozliwosc uruchomienia tylko jednego pakiety oraz przpadanie srodkow to przestepstwo. dlaczego operatorzy sa tacy toporni??? czy oni w koncu nie moga pomyslec i zrobic oferty ktora nie bedzie miala jakis niedociagniec?
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2005-05-23 10:44
    Jest możliwość zmiany na TEAM7: "Użytkownicy taryfy TEAM 7 , którzy w okresie trwania Promocji dokonają zmiany taryfy na taryfę EASY nie zostaną obciążeni opłatą za zmianę taryfy tylko i wyłącznie w przypadku pierwszej zmiany. Każda kolejna zmiana taryfy (z taryfy EASY na taryfę TEAM 7) jest dozwolona, przy czym zmiana taka jest płatna zgodnie z Cennikiem dla taryfy EASY. Nie jest możliwa zmiana taryfy Easy na jedną z taryf : MULTI , TEAM , TEAM2 , TEAM4 oraz Simplus 1sekunda "
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 10:44
    Q!- można przejść na Team7...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 10:45
    Dodam, że gdybym używał Simplusa to napewno bym skorzystał osobiście z EASY Gadki mimo tych kruczków w regulaminie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2005-05-23 10:45
    fazafm.com: oni nie są toporni, oni poprostu myślą jak tu zarobić :) i coś Ci powiem - wiedzą co robią, uwierz mi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:47
    *** faza.fm -- zawsze czytam regulaminy, zwlaszcza komorkowe.. :-) w sklepie nie bardzo, ale tam jest sie latwiej sadzic w razie czego -- wiadomo gdzie isc i kogo pozwac (nawet osobiscie, z cywilnego tez :-P).. co do kruczkow to zawsze wypatruje je, jak sa.. ;-) *** pajorro -- i tak bede skakac jak kretyn z jednej taryfy na druga? :-P no sorry, ale to nie dla mnie.. i watpie abym w tym samym czasie wykorzystal min i smsy, a jak nie to wtedy na czyms strace, a to mija sie z celem.. (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:50
    *** ekstro -- moze i traca, ale i tak pewnie z tego powodu sporo osob zostanie przy team7.. hmm, juz sam nie wiem co o tym myslec (strategii opow).. tak czy siak -- kruczki sa zbyt powazne by przejsc nad tym do porzadku dziennego.. na Twoim miejscu bym sie jednak zastanowil, *** pajorro.. ;-) ale pewnie juz to zrobiles wiec nie bede Cie probowal przekonywac (do tego co by bylo gdybys).. ;-) "lipa w proszku", i tyle.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 10:53
    Q!- ja już nie mam Simplusa przecież...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:54
    *** pajorro -- wiem, wiem.. :-) w takim razie komu zrobiles krzywde zmieniajac mu team7 na easy-scieme? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 10:54
    Zgadzam się z kolegami. Ja tu już zacząłęm wcześniej przy okazji innych newsów chwalić dzień przed zachodem słońca , a tu widzę , że mówiąc krótko - ŚCIEMA , NĘDZA i LIPA! Jeśli nei ma możliwości wykupienia więcej niż jedengo pakietu na raz , to po prostu nie ma o czym mówić... Oby tak dalej Plusie:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-05-23 10:55
    bez szemrania TT w tym wypadku nie ma konkurencji nadal
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 10:56
    Q!- czy krzywde to wyjdzie w trakcie używania :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:56
    *** faza.fm -- tak, juz to gdzies napisalem wyzej.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 10:57
    *** pajorro -- wiesz, krzywdzacy nigdy nie widzi krzywdy u krzywdzonego (ale zamieszalem).. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 10:58
    ***Q - jeśli Plus coś robi , to zawsze w trosce o "Twój komfort"! Tu też chodzi o to , byś miał lżejszy portfel i by Ci nie było ciężko! ;-) Normalnie porażka , aż nie mogę w to uwierzyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 11:01
    *** issa -- jestes po prostu genialny! sam bym na to nie wpadl! :-D no tak, jak zwykle plus dba o moj komfort i moje dobro! o wielki plusie -- dziekuje Ci z calego serca.. :-P boshhhh.. :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 11:02
    Nie ma możliwości powiadacie? No to niedobrze - spodziewałem się, że po ludzku zrobią możliwość wykorzystania salda konta na aktywację pakietów (o ile byłoby wyższe nić 6 złotych ;-)). Nieludzcy są jak widać... Trzeba "kombinować" - jeśli ktoś nie chce zapłacić 78 groszy z taktowaniem sekundowym to musi (niektórzy nie lubią być przymuszani na wet do tego, żeby dbać o swoje interesy) kontrolować za pomocą bezpłatnych kodów (strata czasu - też nieuzasadnione zmuszanie - a przecież możnaby zarobić w tym czasie parę groszy...).
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 11:02
    swoja droga to jestem ciekawy tytulu jakim bedzie opatrzony nius o regulaminie s+e.. znajac GOL to bedzie na pewno jakis soczysty (jak nie od razu to po nieldugim czasie zostanie zmieniony).. :-D cos a'la niesmiertelne "mobilne parowki"! :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-05-23 11:03
    proponuje stala taryfe w prepaidzie obojetnie u ktorego operatora minuta 70 gr do wszystkich sms 15 gr do wszystkich wewnatrz sieci minuta 25 gr + na stacjonarne oraz smsy wewnatrz sieci 1gr bez pakietow stale stawki :) wiem wiem jest to nie mozliwe bo oni chca zarabiac na pakietach a raczej naciagac ale mysle ze wiekszosci by odpowiadala taka wersja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 11:04
    *** wlo -- czy ja Cie dobrze zrozumialem? masz na mysli wykupienie tego i kontrolowanie co chwile stanu konta? patrzenie, czy przypadkiem nie zostalo mi juz tylko minuta kiedy chce wykonac rozmowe np. 2-minutowa? chyba zartujesz (zwlaszcza w perspektywie mozliwosci zmiany na / powrotu do team7)..
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 11:05
    :-D Ktoś tu nawet kiedyś miał konto w Mieście Plusa "mobilna.parowka" ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 11:07
    *** pajorro -- ano, ktos tu mial.. buahaha! :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-05-23 11:09
    kupujac karte zdrapke juz raz mam okreslony termin do kiedy mam polaczenia wychodzace do kiedy moge odebirac polaczenia ogolnie na jaki okres zdrapka wydluza mi dzialanie telefonu(numeru) wiec takie pakiety to jest kolejny punkt w ograniczeniu srodkow jakimi czlowiek dysponuje i ktore nie powinny przepasc jesli nie skonczyl sie nam termin waznosci konta na rozmowy wychodzace. no ale przecierz mozna napisac nowy regulamin i naciagac ludzi. dla wiekszosci osob pewnie wydzwonienie 24 minut to bedzie pestka ale wyslaleni 600 smsow juz nie i w tym wypadku dlatego ze ktos jest oszczedny to plus chce ukarac zabierajac mu to czego nie zdazyl wykorzystac :))) aha jeszcze to ograniczenie co do mozliwosci jednoczesnego kozystania z dwoch pakietow ... ehhh NIE LUBIE TYCH PAKIETOW w kazdej sieci mnie wkurzaja. Ale co zrobic musze kozystac czasami.
    0
  • Users Avatars Mini
    mobilna.parówka pisze: 2005-05-23 11:13
    KTO MIAŁ??? Bo coś mi się wydaje , że wiem;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 11:15
    mobilna.parówka- a miał taki jeden koleżka, całkiem sympatyczny ;-))) :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 11:15
    *** mobilna.parowka -- LOL! :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 11:18
    *** faza.fm -- owszem, pakiety to "dziwny sposob", ale w TT jest on najmniej dziwny.. :-) aha! nie wiem czy ktos z was zwrocil uwage, ale pakiety easy to promocja do konca roku! :-P u innych (TT) to tez promo, ale o wiele ciekawsza.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mobilna.parówka pisze: 2005-05-23 11:18
    Simplus Mobilna Parówka , dobre... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 11:21
    swoja droga to mobilna parowka zaczyna mi sie kojarzyc z constarem i ich wedlinami tak zielony, ze juz nozki zaczely rosnac.. :-P tak wiec kolejna odslona taryf w sim+ to bedzie promocja wiazana wlasnie o nazwie "sim+ mobilne parowki", w ktorej polaczenie z constarem lub ich oddzialem / handlowcem / itp. bedzie mozliwe do wykupienia w pakiecie po 300 min za 30 pln.. :-P oczywiscie na 14 dni bez kumulacji.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-05-23 11:24
    PLUS chyba poprostu nie wie co ma zrobic ze swoja marka simplus stala sie ona dla niego chyba ciezarem... takie wrazenie mozna odniesc patrzac sie na chodzby adres strony internetowej , simplus.pl byl od dluzszego czasu tylko przekierowaniem na adres simplusteam.pl . Co dalej bedzie z ta marka? czyzby plus wprowadzajac sami swoi sam strzelil sobie samoboja i teraz nie wie co ma z tym fantem zrobic. brak im pomyslow na cos innego nowego. jak widac rozwiazania "pakietowe" w prepeidach zaczely sie od TT POP JINK a simplus tylko z xerowal gotowe rozwiazanie modyfikujac je po swojemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 11:27
    Q!- to będą musieli zmienić znów kolorystyke na zieloną ;-D :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-23 11:32
    Od dziś można aktywować usługę Happy Taniej w ramach taryfy Happy. Happy Taniej to jedna stawka za połączenia bez względu na kierunek - 69 gr brutto. Koszt jednej wiadomości SMS to 16 gr brutto do każdej sieci. Usługę Happy Taniej można aktywować pod numerem 9797 na kartach, na których minęło 120 dni od daty pierwszego wykonanego połączenia... zrodlo - inna strona :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 11:35
    *** faza.fm -- jesli okaze sie to prawda (info z pmtg? :-P) to bedzie to swego rodzaju nagroda za lojalnosc, dla wiernych uzyszkodnikow.. :-) chociaz jak ktos dzwoni wewnatrz sieci to ma pakiety, a jak wiecej poza to raczej ma innego pre-paida.. :-P ale to moze cieszyc -- wreszcie cos sie rusza w tym temacie.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 11:36
    www.fazafm.com- to co czekamy na regulalmin i wypatujemy haczyków i kruczków? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 11:36
    A już wczoraj zadawałem prywatnie pytania , jak to będzie jeśłi zechcę zmówić dwa pakiety w okresie ważności jedengo z nich. No i proszę , wogóle nie będzie... To tak jakby Simplus nie był w stanie zrobić , lub uporać się z kolejnym zasileniem konta w okresie ważności wcześniejszego zasilenia. Każdy wie , że można zasilić i w zależności od wartości zasilenia , ważność konta liczy się odpowiednio. A tu się nie dało. No tak , tylko tu Polkomtel zyskuje , a na tym Easy by tracił... No proszę:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 11:38
    I tym sposobem TakTak wyrasta na lidera uczciwych , jasnych i co najważniejsze korzystnych ofert. A my tu wieszaliśmy psy na Erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-05-23 11:40
    ***issa: ja od początku mówiłem, że TakTak ma uczciwe zasady, powiem nawet, że nie wiem czy się nie bardziej teraz mimo wszystko taktaka opłaca mieć niż jakiekolwiek inne rozwiązanie
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-23 11:41
    issa*** tylko jesli TT jest wedlug wiekszosci jednym z lepszych prepaidow teraz to oferta abonamentowa ery raczej nie zadowala wiekszosci sa ciekwasze rowiazania niz te ktore zaproponowala era w swych komfortowych taryfach.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 11:42
    loco- cóż Ci z uczciwych pakietów w Tak Taku jak nie będziesz miał do kogo dzwonić bo wszyscy akurat będą mieli w Idei, Plusie itp. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-05-23 11:42
    a co do wyglądu stronki - uważam, że zmiana na lepsze. zdecydowanie wygodniej. Tylko się pewnie Orange-Idea wkurzy, że im kolor podbierają :DDD i duuuuuuuuuuże oklaski za powrót do nazwy SIMPLUS.pl, moi znajomi mniej obyci w necie mieli poważne problemy z zapamiętaniem SImplusTeam... teraz się przez jakiś czas będzie ludziom i tak mylić, więc mam nadzieję że w przyszłości nikt już na podobnie idiotyczne pomysły nie wpadnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-05-23 11:45
    ***pajorro - nie sądzę :DDD wprawdzie IDea prze jak może, to fakt, a nowe reklamy PLUSA są wprost REWELACYJNE i mnie, który darzyłem wyjątkowo zimnymi uczuciami tę zimną emocjonalnie (wizerunkowo) sieć stanowczo rozczulają i przekonują, to jednak mimo wszystko Era to potęga i nie wiem, co musiałby się stać, żeby ludzie zaczęli z Ery znikać na rzecz Plusa. A z Ideą będą siupy bo będzie rebranding i ludzie nie będą wiedieli czego się trzymać. Era tylko na tym zyska. Oczywiście to tylko takie moje przypuszczenia są :D
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-23 11:46
    tylko pamietajmy o jeszcze jednej sprawie bo to mozna wyliczyc ile bedzie taniej :) POP juz wiecej jak pol roku temu wprowadzil do oferty usluge 10% wiecej przy doladowaniu konta w czasie krotszym niz 25 dni od poprzedniego zasilenia. Jesli ktos aktywnie korzysta to takze minuta go taniej kosztuje.Oczywiscie TT bez doladowywania wprowadzil taka zmiane i nalezy go tylko chwalic do czasu az pokaza regulamin :) bo wtedy moze byc jak z simplusem :P
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2005-05-23 11:46
    aha - chciałem powiedzieć że mi w tej chwili zamiast tej pięknej pomarańczowej strony Simplusa, której zrzut widzimy powyżej wyświetla się jakieś zielone coś z krzyżyakmi :DDD LOL :DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-23 11:48
    loco*** teraz na simplus.pl jest juz ustawione przekierowanie ze strony ...team.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 11:48
    *** pajorro -- powrot na team7 kosztuje! 2.50! no comment..
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 11:50
    loco- reklamy Plusa to pierwsza klasa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-23 11:51
    pajorro**zagdzam sie sa rewelacyjne nie nudza sie teraz na zmiane w tv leca dwie nowe :) hehehe super
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-23 11:53
    Są takie banalne, a czasem wręcz głupawe a śmieszą i przyciągają uwagę. www.fazafm.com- nie widziałem ich chyba. Jakbyś miał link skąd je można pobrać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 11:57
    *** pajorro -- sa juz na stronie plusa.. :-) szkoda tylko, ze ktos spartolil robote i pliki maja rozszerzenie *.swf! za bardzo sie tego nie ogladnie.. :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:00
    Q! - ja nie korzystam z Simplusa, ale teśiowi już powiedziałem, jest zainteresowany. Zresztą moj syn takze. No właśnie Gadka i to drugie to promocja... Może coś się do końca terminu promocji zmieni? Co z kartami przeflancowanymi na nową platformę? Też są stare zasady rozliczania?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:00
    pajorro - kiedy prawdzisz, daj znać ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 12:06
    *** wlo -- a powiedziales tesciowi, ze jak nie wykorzysta min / smsow to mu przepadna? i sie zgodzil? :-P nowa platforma? hmm.. sam nie wiem -- skoro sa pakiety i smieszne oddawanie? dla mnie te dwie rzeczy sie wykluczaja.. i jeszcze dochodzi do tego podobno nowa platforma? to juz trzy sprzecznosci.. :-/ wiesz, to tak samo jak kiedys widzialem na wlasne oczy czolowe zderzenie _trzech_ samochodow! kazdy byl do siebie skierowany przodem! gdybym nie zobaczyl to bym nie uwierzyl, a jednak.. ;-) p.s. wspomnij tez, ze powrot na team7 to 2.50 w plecy.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2005-05-23 12:11
    Moim zdaniem z tymi pakietami to niepotrzebne kombinuja. NIech po prostu zrobia tyle za polaczenie do innych, tyle za minute do sieci a tyle do stacjonarnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:15
    Q! - mój teść korzysta z telefonu a nie go nosi na pokaz :-) 24 minuty to... tydzień może ;-) Dawno powinien mieć abonament - miałby jeszcze taniej, ale nie lubi być uwiązany, jak twierdzi. Jego wola. Dla mnie jest dziwna ta obawa, że z tych 24 minut komuś coś przepadnie... 24 minuty to 18,72 w normalnych warunkach, czyli jedno zasilenie "50" co 3 miesiące... Jeśli ktoś tego nie wykorzystuje, to wybacz, ale dla mnie to jest zwykły szpaner z komórką...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:16
    Chyba, że kolekcjoner jakiś... Zbiera... pieniądze na koncie ;-) Super lokata ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 12:21
    ***wlo - jak pisano powyżej , nie można wykupić nowego pakietu w okresie trwania poprzedniego. Przepada... To jest ABSURD , nie powiesz , że jest innaczej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 12:29
    *** wlo -- ok, ale zalozmy ze wykupie 5 pakietow po 24 min, a z szostego wykorzystam tylko 4 minuty -- to nadal szpanerstwo? no sorry.. albo czy wg Ciebie to nie wydzwonienie w m-cu 24 minut to szpanerstwo? no niezle.. ja np. funkcjonuje glownie na sms'ach (nie mam potrzeby wydzwaniania ilustamdziesieciu minut w miesiacu -- dlatego np. nie mam abo) -- czy tez jestem szpanerem?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 12:35
    *** wlo -- poza tym nie widzisz, ze tu juz nie chodzi o te 24 min / m-c tylko o zwykla uczciwosc plusa? jak pisalem wczesniej -- gdyby byla mozliwosc kumulacji to na 90% bym przeszedl (a moze i juz bym byl).. sa miesiace, kiedy dzownie wiecej niz te 24 min, ale sa i takie, kiedy dzwonie 5-10.. smsow jest wiecej -- nie liczylem dokladnie, ale przypuszczam, ze 600 to spokojnie wysylam / m-c (+ te z MP).. tak wiec "nie tu jest pies pogrzebany, *** wlo"! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 12:37
    Czyzby dyskusja o simplusie przeniosla sie tutaj ??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:38
    issa - już mówiłem - myślałęm, że będzie do limitu konta kupić pakietów... Q! - nie szukaj dziury w całym, bo się zapędziłeś w kozi róg trochę - nie można aktywować dwóch pakietów a co dopiero 6 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:41
    Q! - nie - to nie szpanerstwo - sam mam znajomych mających na koncie po 500 i więcej złotych - bardzo rzadko dzwonią a telefony mają tyko do odbierania. Ale nie są to "aktywni" użytkownicy GOL-a krytykujący wszystko co się da. Bo wielu z nich korzystta np. ciągle z taryfy MULTI - jeśli nie wiez co to, to ogólnie powiem, że to w szczycie prawie 3 złote. Ale kiedy nie kdzownią w szczycie i w ogóle prawie nie dzwonią, to co ma za zanczenie jakiej taryfy do odbierania używają? Ja wiem... powiesz, że w końcu zadzwonią - zadzwonią, i co z tego? Nie czujesz?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:43
    Jeśli chodzi o uczciwość... Ja nie kooperuję z ludźmi/firmami, co do uczciwości których mam zastrzeżenia. Jeśli bym tracił na interesie, zrezygnowałbym z takiego interesu, ale nie rozpowiadał na około, co to za ch... interes, jak to większość robi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-05-23 12:43
    Czyżby się przyznali do porażki i reaktywowali stary adres www.simplus.pl Zmiana na simplusteam była dosć kontrowersyjna wtedy. A co do taryfy, dobrze że jest nowa i tańsza, szkoda ze to są pakiety a nie normalna stawka jak w SS. Denerwujące jest tylko to, że pakiety mają tylko 30 dni ważności i można jeden uruchomić. Dla jednych to będzie za mało jeden pakiet i będą co kilka dni klepali te kody a dla innych jeden pakiet na plusa i stacjonarne to za dużo na 30 dni i będzie im przepadać.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:45
    Bo nie łatwiej byłoby napisać - mi nie odpowiada, bo to, bo tamto. A w każdym przypadku prawie wszyscy zaczynają wymyślać teorie, co by było gdyby... Czy anaizujemy oferty pod swoim kątem, czy raczej teoretyzujemy, jak Ty przed chilą?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 12:47
    *** wlo: 24 minuty to niekoniecznie 18,79 :) Przeciez te minuty sa na Plusa i stacjonarne :) wiec mozna przyjac, ze glownie beda wykonywane na numery tych 7 swojakow co do tej pory + kilka innych numerow :) Chociaz wszystko zalezy od czlowieka ;) 24 minuty to o 9,36 do 18,79 :) Jakby nie patrzec jest to oszczednosc od 3 do 12 zlotych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:47
    RAFALS - zmiana była dziwna, sam się zastanawiałem po co to, ale dlaczego porażka? Znowu jakieś teorie spiskowe? Strony się wzajenmnie przekierowują, wcześniej też nie było z tym problemu... Co stracili przez tą "porażkę"?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-05-23 12:47
    Na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało tak pieknie, ale jak się wczytać w regulamin to czar pryska :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-05-23 12:48
    Fajne są te darmowe wizytówki. Ale ciągle mam wrażenie, że zrobili tą taryfę z pewną taką nieśmiałością. SS jakos mogą mieć niższe stawki i do tego bez pakietów a tu są z tym problemy. Z perspektywy widzę, że rozwijanie dwóch prepaidów przez jednego operatora jest trochę bez sensu. To widać po Heyah i Tak-Taku, a także SS i Simplusie. Niby mialy być inne grupy odbiorców ale coś się to chyba posypało. Samiswoi reklamują się w ostro w TV i na plakatach w miastach a miały być dla wiosek. Sami sobie odbierają klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-05-23 12:48
    Czwórka moich domowników ma Simplusy, wydzwaniają 20-30 złotych na 3 miesiące. Za to mają spory ruch przychodzący (telefony od klientów). Faktycznie, szpanerzy... Startujesz w jakimś konkursie na najgłupszy tekst?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 12:49
    *** wlo -- ok, zapedzilem sie, przyznaje.. :-P ale co w takim razie z moim przykladem z 0813, ale nie z 5 sek tylko np. z 2 minutami i czekajaca rozmowa 5 minutowa? przeciez nie powiem komus ze koncze rozmawiac i zadzwonie za pare minut jak mi pakiet uzupelnia, bo inaczej zaplace 78 gr zamiast 25.. tez szukasz dziury w calym! :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:49
    reboot - a dlaczego do swojaków? Przecież ludzie dzwonią do 6 milionów użytkowników... co to jest 7 swojaków? a jeśli swojaków to jeszcze mniej... a to znaczy, że simplusowcy mają fuuurę kasy na koncie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:51
    user - Stary... w pewnyum kontekście użyłem tego słowa. Mój młodszy syn też ma obecnie ok. 150 zł na koncie (zasilam mu co pół roku "100") telefonu zwykle nie nosi przy sobie - do szkoły czy na podwórko - tylko jeśli gdiześ np. popołudniu wychodzi czy jedzie gdzieś rowerem.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-05-23 12:52
    wlo: Z tym przekierowaniem to nie tak. Jak zrobili www.simplusteam.pl to na stronie simplus.pl było wyraźne info że od kiedyśtam zmieniliśmy adres strony itp. A teraz jeak wchodzisz na stronkę simplusteam.pl to automatycznie, bez zbędnych tekstów odpala się simlus.pl. A czemu porażka? Masz markę od kilku lat, nagle ktoś wpada na pomysł żeby dodać jedno słowo i zmienia adres www. Po kilku miesiącach wycofuje się z tego, to jak to nazwać? A marka simplus i tak była najmniej rozpoznawana, dopiero "zielony ludek" zmienił sytuację. Po tym sukcesie ktoś niszcze wszystko i zaczyna od nowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:53
    Q! - ok -niech Ci będzie, że masz rację. Ale ja to już dawno piweidzałem, że bez sensu są te ograniczenia - czasowe na wykorzystanie i dotyczące aktywacji jednego pakietu tylko. Ale chodzi o to, że jeśli są to nad czym tu dyskutować ponad stwierdzenie faktu, że to głupie? Jeśli ktoś nie che mieć tych ograniczeń - nie korzysta. Dla mnie to logiczne. Jeśli natomiast komuś podobają się te ceny, włącza i boryka się z problemem. Proste.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:55
    RAFALS - nop faktycznie - trzeba było kliknąć na odnośniku... kłopot wielki a moja niedokłądnoś w wypowiedzi ;-) Niech Ci będzie 1:0 dla Ciebie ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 12:56
    Off topic... Mój kolega potrzebuje chociaż samą melodię (może być jako dzwonek polifoniczny ale pełna) "zawsze niech będzie słońce".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 13:00
    *** wlo - będziesz odosobniony w zadowoleniu z tej oferty , tak mi się wydaje. Stawki O.K. , reszta jak najbardziej NIE. Słowo "uczciwość" ma tu znaczenie - ta oferta taka nie jest , a wręcz przeciwnie. Plus powinien już jakiś czas temu wyciągnąć wnioski , że nie wszystkie oferty są dla prawników i biur rachunkowych , ale dla zwykłych śmiertelników. Może i nic nie usprawiedliwia narzekania , bo wiele info że jednak można płacić taniej jest na internecie , ale tej oferty też nic nie usprawiedliwia . Tym bardziej , że zrobiono ten taryfowy bzdet z rozmysłem. To nie powód jednak by uciekać z Plusa , bo pozostaje Team7.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-05-23 13:00
    wlo: Na stronie www.ringi.pl w kategorii nowości jest
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 13:01
    *** wlo -- a co do korzystania z telefonu to wlasnie policzylem, ze od poczatku (polowa stycznia br.) wydalem srednio 23.10 / m-c.. w tym polaczen mam moze za 8 pln (20 min swojakow), reszta to smsy.. tak wiec sporo ich wychodzi (cos ponad 1000 na pewno, wliczajac dlugie jako kilka szt), nie? :-) a nie licze tych z miasta plusa.. ;-) tak wiec jestem lepszy od sredniego ARPU dla simpka 22.50 (Q4 2004).. :-P co prawda to o niczym nie swiadczy, ale jednak korzystam z tego tela na calkiem niezlym poziomie.. uwierz mi, ze gdybym mial taka potrzebe to bym byl w stanie wydawac nawet 50 pln / m-c i wiecej, ale po prostu nie mam takiej.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 13:04
    issa - ja akurat nie muszę być zadowolony - to przecież wiesz - nie będę ingrował w to zrobi mój teść czy syn. Niech liczy, mimo, że młody w matematyce, szczególnie kiedy przedmiotem obliczeń są pieniądze, jest dobry ;-) Natomiast nie podchodzę do tego tak, że coś jest OK a co innego nie OK. Albo całość oferty jest OK, albo całość nie jest OK. To decyduje o wyborze. U mnie przynajmniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 13:07
    ups, cos sie walnalem w obliczeniach (nie policzylem +10 i +15 pln).. arpu wychodzi mi ponad 24 pln'y.. tak wiec smsow bedzie spokojnie 1200+.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-23 13:10
    Więc w tym wypadku łyżka dziegciu , zepsuła beczkę miodu. Chociaż nie byłbym pewny , czy akurat te przysłowiowe proporcje są prawdziwe. Przy takim stopniu zagmatwania i warunkach regulaminowych , jest to do wyrzucenia. Nie ma sensu się już dłużej powtarzac i znęcać nad tym , przynajmniej ja już kończę:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 13:14
    RAFALS - dzięki, przekazałem ;-) Q! zatem jeśli to esemesy do Plus to Ci się opłaca aktywować pakiet. I wierzę Ci, że nie musisz więcej korzystać... Ty szpanerem nie jesteś! W demokracji tak jest, że mówiąc większość czasem wychodzi, że ta większość to 50% z 25 uprawnionych do głosowania... czyli tak naprawdę 12,5% plus jeden głos uprawnionych głosujących za ładnych parę milionów tych co odczują skutki głosowania na własnej skórze ;-) Dlatego jak mówię - taki co nie wykorzysta minimum to dla mnie szpaner, odnosi się do większości - nie do wszystkich - mam nadzieję, że nie będę musiał powtarzać tego po raz kolejny za trzy dni przy okazji dyskusji na jakiś inny temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 13:22
    *** wlo -- te smsy to na 3 nr w swojakach (poza swojakow / siec to mam moze z 5 szt / m-c).. mimo to, jak mowisz, ze oplaca mi sie aktywowac pakiet skoro mi sie nie oplaca?! nie musze pilnowac wykorzystania pakietow (nic nie przepadnie), a poza tym mam swojaki za 39 gr, a nie za 78 (poza siec jest moze z 3 min / m-c).. ;-) nijak te pakiety mi sie nie kalkuluja.. :-P ok, tez juz sie nie znecam nad tym czyms zwanym easy.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-05-23 13:29
    Grzegorz Z : no nie wiedziałem . Starsza siostra ma POP-a i ...jakos sie nie skarzyla. Hmmm...ale opóźnienia przy sms-ach???????? ja kjiedys wysyłałem "tekstówkę" z Taktaka i ...doszło (chyba bez opoznien)..
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-05-23 13:31
    w pakiecie gadki zostaje 2..3..5.a nawet 10 minut ile tam sobie chcecie. potrzebujemy wykonac dluzsze polaczenie od stanu pakietu. co zrobic? kupic nowy czyli tracimy stary? rozmawiac na tym czesc rozmowy po 25gr/min a reszte po 78gr/min? a moze przed rozmowa "zaplanowac" dlugosc i wyliczyc srednia jak poleca **wlo :D ten problem jest tym powazniejszy im ktos wiecej rozmawia! to jest OBNIZKA PLUSA - BYLE PLUS NIE STRACIL A WYGLADALO ZE TANIO !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 13:38
    Q! - jeśli do 3 esemesujesz a mało dzwonisz to faktycznie Ci się nie opłaca... bruner - to problem, ale czy teraz mamy kwestię rozmawiania po półg godziny? Jak zapytam dlaczego niektórzy się boją, że im przepadnie a dlaczego inni się boją, że zapłącą Bóg wie ile po wyczerpaniu pakietu... to jak długo trwają wasze rozmowy? Ja wiem - argument, że jeśli już dają taniej to cały czas... Ale nie jest cały czas ! I albo Wam to nie pasuje i nie chcecie zacząć rozmowy w ostatnich dwóch sekundach pakietu i rozmawiać następne 10 minut za 7,80, albo się z tym męczycie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 13:40
    Atak w ogóle to fajny dodatek do Gazety Prawnej dzisiaj dają - mapę Polski, atlas samochodowy właściwie. Prosty, chodziaż funkcjonalny. Szybki (uruchamia się z płyty bez instalacji. Dla mnie fajna rzecz - za kursorem "chodzą" dokładne współrzędne. Wyznaczanie drogi, wyiczanie trasy... Za niecałe 5 zł, nawet jeśli ktoś nie czytuje Prawnej, warto ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 13:42
    O opłacalności tych pakietów i całej taryfy już pod innym newsem się dawno wypowiadałem, mam wyrobine zdanie na ten temat, nie musicie mnie więc dzisiaj przekonywać wyszukując szczególnych przypadków.
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-05-23 13:46
    **wlo - ta 2 sek pakietu przy rozmowie 10 minut akurat wybrales najbardziej skrajny przypadek /co mnie w Twoim przypadku akurat nie dziwi :D/ wiec napisze dokladniej /chodziaz i tak wiem, ze dobrze rozumiesz o co mi chodzi/. mozna miec na koncie 1min i rozmawiac 2 minuty srednia 50gr za minute, mozna miec 2 min i rozmawiac 3-5 min - srednia 40-60 gr za minute itd. niby taniej a drozej niz w team7. no chyba , ze ty rozawiasz tylko po 15 sek. czy nie normalniej by bylo jakby te pakiety mozna bylo sumowac a ich waznosc byla by poprostu ograniczona waznoscia na rozmowy wychodzace? zablokowane rozmowy wychodzace=zablokowane pakiety.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 13:49
    ***wlo: ale jesli ktos sie decyduje na Team7 to raczej czyni to po to, by moc taniej kontaktowac sie z 7-ma Swojakami... :) Zreszta czy to ma znaczenie ?? Ty masz abonament, ja mam abonament ;) i roznicy nam to nie robi ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2005-05-23 13:57
    Dlacego nie ma na golu info o tym ,ze TT obniza ceny dla stalych klientow uzywajacych TT minimum 120dni. Minuta 69gr i sms 16gr brutto do wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-23 14:01
    tak czy inaczej i cokolwiek by tu nie pisać to wcale nie jest takie easy ;)...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-23 14:05
    Czytam i mam dziwne odczucia... oczywiście - Plus lubi komplikować, stali bywalcy GOL i użytkownicy simplusa doskonale o tym wiedzą od dawna. Zrobili po prostu coś w swoim stylu. Uważam ,że nie ma co narzekać. Odrobinę samokontroli i nie jest źle. Po raz pierwszy zgadzam się z wlo - historyczna chwila... Jesli ktoś nie jest w stanie wykorzystać 24 minut na miesiąć do własnej sieci i na stacjonarne - oznacza to ,że komórka jest mu zbędna lub pomylił sieci i zakup startera innego operatora bardziej by mu się opłacał. Jedyne co bym tu zmienił to możliwość sumowania pakietów, czyli aby można było wykupić z miejsca np dwa i rzadzić się w ramach tych 48 minut. Dla kogoś z doświadczeniem abonamentowym to nie powinien być żaden problem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-23 14:05
    Może z czasem Plus zmieni jednak warunki - myślę ,że najlepiej byłoby gdyby okres waznośći pakietu byl uzależniony od nominału karty zasilającej, czyli np. jak kupileś 50 to możesz aktytwować pakiety i korzystać w czasie 3 m-cy , czyli w okresie ważności konta. Niemniej jednak nie jest źle... Przypomnę tylko stawki simplusa do obcych sieci w pierwszej taryfie simplusa... Pamiętacie? 2.90 do obcych i 1.70 bodaj do własnej z taktem co minutę? Wspomnijcie też niedawną upiorną przeszłość abonamentową - 2 zł za munutę z taktem co 30 sek.. Jednak mamy postęp. Świetnie byłoby , gdyby Plus obok nieskończoności połączeń głosowych w abo - wprowadził cos podobnego na sms...i w ogóle zleciał ze stawką sms do własnej sieci w postpaid. Pakietowe 10 gr za sztukę to żadna rewelacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-23 14:07
    a co do stronki - to uważam , że kolorystycznie zyskała .
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 14:17
    TYLKO JEDEN PAKIET NA RAZ ?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Pogięło ich? Następny po wykorzystaniu poprzedniego? I Oczywiście nie od razu tylko po "do 24 godzin"? A już myślałem, że to będzie lepsze od TT, gdzie sobie 70 zł (z doładowania z programu premia) zamieniłem na ponad 250 minut 12 lutego i nie wykorzystałem ich do końca do tej pory. Plus po raz kolejny coś sp*******ł. Dziwne, że Erze opłacało się to zrobić inaczej. Era bogatsza czy co? ;-) Rozumiem, że synowie Wlo będą zachwyceni. Ja niekoniecznie. Zostaję z moim Simplusem w Team7.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 14:18
    ***Anatol, tak się składa, że tak. Ale korzystam też z Simplusa do niektórych połączeń i smsów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-05-23 14:27
    Oj sknocil Simplus ta nowa taryfe. Nie liczylem, ze bedzie tak jak w Tak-Taku, gdzie pakiety sa bezterminowe, ale liczylem, ze bedzie chociaz tak jak w POPie, czyli, ze bedzie mozna wykupic dowolna ilosc pakietow. Kwoty powinny sie sumowac, a czas waznosci liczony 30 dni od dnia wykupienia ostatniego pakietu. A tak z duzej chmury wyszedl (bardzo) maly deszcz i kolejny raz pokazalo sie oblicze Simplusa sknerusa. No ale licze, ze jednak sie ockna i to zmodyfikuja. Drugi knot to fakt, ze przy korzystaniu z pakietu nadal pobiera srodki z glownego konta, a pozniej oddaje na zasadzie slynnego "wylacz i wlacz telefon", gdy wygada sie 1 zl lub po 5-ciu dniach. Konto pakietowe powinno byc calkowicie niezalezne od glownego!
    0
  • Users Avatars Mini
    kRk pisze: 2005-05-23 14:37
    Mam nadzieję, że wraz ze zmianą taryfy i kolorystyki serwisu zmieni się również imidż Simplusa, bo przeznam się szczerze, że ten yo-ziomalowski mnie troche irytuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-05-23 14:41
    **darek - sposob rozliczania jest troche EASY - plus nadal temu wyrazowi zupelnie nowe znaczenie :] . bo jak sie ma punkt 4 regulaminu: "W ramach Promocji opłata za jeden Pakiet wynosi 6 zł brutto (z VAT). Konto Użytkownika zostaje obciążone opłatą z chwilą uruchomienia Pakietu" do 8. Zasady naliczania opłat za połączenia wykonane w ramach Pakietu: opłaty za połączenia wykonane w ramach Pakietu naliczane są zgodnie ze stawką podstawową w taryfie Easy (78gr/min z VAT) i zwrot nastepuje po przekroczeniu 1zl. ile tak naprawde mozna rozmawiac jak sie kupi pakiet majac np. 6-7 zl na koncie?
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-05-23 14:43
    moze wydadza jakas ksiazke w stylu "Kody i Zaklecia taryfy EASY w Sim+"
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-23 14:53
    bruner - jakby zebrać wszystkie kody dostępne w Simplus do poszczególnych taryf to faktycznie była by z tego niezła książeczka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-05-23 16:22
    Poprzednia wersja strony była durnowata, i obecna też jest nastawiona głównie na oczopląsy. Nie wiem co się dzieje, czy te barany z marketingu myślą, że wszyscy klienci simplusa to takie same barany jak oni i podobają im się tylko mrugające pierdółki, oraz na stronie operatora telefonicznego szukają informacji o sposobach na pryszcze?
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-05-23 16:24
    Swieci się i mruga jak podwarszawski burdel w sobotę.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 16:54
    nieważne: a skad wiesz jak swieci i mruga podwarszawski burdel w sobotę ?? :) I czemu akurat w sobote ?? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-23 17:51
    bruner - naprawdę nie cytuj wyrwanych z kontekstu zdań... moja opinia o tych pakietach już w weekend wyraziłem przy okazji innego newsa. Tak - mogło by być, ale nie jest... Grzegorz Z. - obaj nie - jeden ma od prawie dwóch lat abonament. Młody sobie to przekalkuluje po swojemu zapewne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Przem pisze: 2005-05-23 19:03
    mozna sie dowiedziec ze strony sim+ wiele ciekawych rzeczy np ze swiata muzyki.. czy testy telefonow.. nie trzeba szukac gdzie inedziej np tu :P
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-23 22:54
    Przem: dokladnie... Jak strona jest o wszystkim, to jest o niczym...
    0
  • Users Avatars Mini
    Przem pisze: 2005-05-24 09:58
    na pewno latwiej na niej cokolwiek znalezc jesli chodzi o oferte niz nie napisze gdzie. stronka jest ok
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-05-24 14:33
    Ploteczki ze świata szołbiznesu, przepisy, porady, psychotesty.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-05-24 14:42
    Choroskopy, popisy i reklama podpasek ultra.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-25 03:45
    za dużo tego pomarańczowego...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-25 14:59
    mardall: a co Ty tak hurtowo komentujesz ?? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-25 20:19
    reboot: kilka dni mnie nie było i tak przeglądałem wieczorową porą...
    0
  • Users Avatars Mini
    Przem pisze: 2005-05-30 18:31
    wydaje mi sie ze mozna uruchomic 2 pakiety na raz to znaczy gadka i sms. tylko nie mozna uruchamiac np pakietu minut gdy sie kolejny pakiet minut nie skonczyl.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: