Abonenci Telekomunikacji Polskiej z opóźnieniem otrzymali rachunki za listopad. Powodem była zmiana systemu informatycznego. Na niektórych fakturach pojawiły się także błędy. Na razie TP zidentyfikowała ich ponad 1 tys.
"Rachunki za listopad, zamiast pojawić się w II dekadzie grudnia, pojawiały się na przełomie grudnia i stycznia. Zamieniliśmy bowiem kilka systemów informatycznych na jeden. Z tego powodu pojawiły się błędy" - wyjaśnił agencji PAP rzecznik Telekomunikacji Polskiej Witold Rataj.
Z wyjaśnień Rataja wynika, że błędy dotyczą głównie adresów klientów spółki. "Część osób, która ma inny adres do korespondencji i inny - związany z zainstalowaniem stacji telefonicznej, mogła otrzymać rachunki wystawione na adres korespondencyjny a nie taki, na jaki zwykle otrzymywała" - powiedział Rataj.
Dodał, że jeżeli ktokolwiek stwierdzi nieprawidłowość w rachunku telefonicznym, może to zgłosić pod bezpłatnym numerem infolinii. Można zgłaszać się też w każdym biurze obsługi klienta.