Ponad pół miliona dla powodzian od TP S.A.

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 37

Telekomunikacja Polska S.A. przekazała ponad pół miliona złotych na akcję „Pomóż! Telewidzowie – Powodzianom”. Tyle uzyskano dzięki ofiarności osób, które dzwoniły na specjalnie uruchomione przez firmę numery telefoniczne. 
Symboliczne czeki otrzymają dziś w Daleszycach wójtowie gmin woj. świętokrzyskiego - najbardziej poszkodowanych przez ubiegłoroczną powódź. W ramach akcji „Pomóż! Telewidzowie -Powodzianom” świętokrzyskie otrzyma 2 260 800 złotych, co umożliwi odbudowę 12 mostów, a także domów w gminie Kunów. 
Całkowity dochód z udostępnionych przez TP SA usług na rzecz powodzian to kwota 553 829, 33 złotych. Spółka zrezygnowała z wszystkich przychodów związanych z uruchomieniem specjalnych numerów telefonicznych wraz z należnym podatkiem VAT. W ten sposób wszystkie pieniądze uzyskane tą drogą trafią do osób poszkodowanych za pośrednictwem Komitetu „Akcja Pomóż! –Telewidzowie – Powodzianom - TVP SA”. 
- Wszystkim ofiarodawcom i naszym abonentom dziękujemy za udzieloną pomoc. Jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy uczestniczyć w akcji i przekazać pieniądze gminom najbardziej poszkodowanym przez ubiegłoroczną powódź – powiedział Witold Rataj, rzecznik prasowy TP SA. 
Dzięki akcji „Pomóż! Telewidzowie – Powodzianom” zebrano łącznie 13,5 mln złotych. W chwili obecnej w budowie są 92 mosty w 60. gminach w całej Polsce.

Opinie:

Opinie archiwalne (37):

Komentuj

Komentarze / 37

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-02-15 16:35
    jacy dobroduszni, bo sie rozpłaczę, tylko zapłacili ci co dzwonili
    0
  • Users Avatars Mini
    daz pisze: 2002-02-15 16:26
    Tepsa szczodra, abonenci placa:) DaZ
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-02-15 16:30
    Ukłony dla abonentów,a tak nawiasem to takie numery to fajna sprawa w tego rodzaju akcjach i to niezależnie,czy to jest linia komórkowa,czy stacjonarna,przynajmnie bezpieczniejsza akcja od zbierania datków do puszek.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zeeke pisze: 2002-02-15 16:46
    Darmowa reklama dla telepsa. ONI przekazują, a tylko w nawiasie mówią że to od abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    amipro pisze: 2002-02-15 17:03
    smiechu warte... ..."Ponad pół miliona dla powodzian od TP S.A.".... od TP S.A. :)))) tak jak to inni zauwazyli sa to pieniadze tych ktorzy dzwonili... Tytul tego newsa jest nietrafiony !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-02-15 17:11
    Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! **** Fajnie - niech Poczta i banki, które też nie pobierają żadnych opłat za tego typu WPŁATY LUDZI na tzw. szczytne cele (co w końcu jest chyba OCZYWISTE, w przypadku wielkich katastrof), niech zbiorą informacje o łącznych sumach WPŁAT LUDZI dokonanych na rzecz ... i też zrobią SYMBOLICZNY CZEK i bach - DĘTA IMPREZA, MY ..... PRZEKAZUJEMY NA RZECZ ...... BYŁO NAM MIŁO W TYM UCZESTNICZYĆ, POMOGLIŚMY ... itp. itd. ______TYPOWE BICIE PIANY_____ przecież to ludzie wpłacali-dzwonili, a nie tepsa !!!!!! ______MOIM ZDANIEM CHAMSTWO_______ :-((((
    0
  • Users Avatars Mini
    smarcik pisze: 2002-02-15 18:03
    pol miliona? przeciez oni tyle zarabiaja w ciagu kilku albo kilkunastu godzin
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-02-15 18:04
    Gdyby tpsa policzyla zyski z tych polaczen dla siebie bylo by tego 250 tys. Poza tym ile dala na powodzian najwieksza firma w polsce PKN???? To tez monopolista a ceny paliw mogly by byc nizsze. A tak poza tym to kazda firma ktora przekazuje jakies pieniadze na cele charytatywne to mozna powiedziec ze nie sa to ich pieniadze tylko klientow tej firmy bo gdyby nie klienci to by tych pieniedzy przekazujaca firma nie miala.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-02-15 18:43
    No tak, miło to słyszeć, ale z tego pół miliona ile było zebranych od abonentów?
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-02-15 19:46
    Giewont ma świętą racje!!!! Gdyby nie akcja TPSA to by tego szmalu nie było i tyle. Więc nie chrzańcie samych smrodów na TPSA bo nie macie racji!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2002-02-15 19:46
    Od abonentów było wszystko a darowizne i tak odliczą od podatku. Też tak bym chciał dostać pół miliona i oddać go potrzebującym i odpisać go od dochodu. wnuki moich prawnuków nie płaciłyby podatków.
    0
  • Users Avatars Mini
    amipro pisze: 2002-02-15 20:55
    markas: ta kasa jest wylacznie dzieki zyczliwosci i dobroci abonentow... TPSA glownie zrobila to glownie dla reklamy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-02-15 22:28
    Alez wy jestes nastawieni... :)).. na tej podstaiwe mozna twierdzic o wszystkich darowiznach na jakiekolwiek cele i przyznawane prze zkogokolwiek.. to samo mozna mowic np. podczas akcji WOŚP.. kazda firma ktora daje na to pieniadze, musiala je na swoich klientach zarobic!.. przeciez to logiczne! Ja osobiscie wole zeby w ten sposob wydawali pieniadze na reklame, niz np.. mase pieniedzy dla firm reklamowych za tworzenie bzdurnych filmikow i jeszcze wiecej na puszczenie ich w telewizji i wkurzanie przecietnego Polaka siedzacego przed telewizorem dlugoscia reklam..
    0
  • Users Avatars Mini
    amipro pisze: 2002-02-15 22:57
    Sliweczka: nie dziw sie ze wszyscy sa zle nastawieni do TPSA.... uslugi swiadczone przez TPSA sa wyjatkowe drogie (abonament, impulsy, internet)... Ta akcja nic ich nie kosztowala... nie martw sie o nich... :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    PeTeRx pisze: 2002-02-16 00:08
    Brawo dla TPSA tak trzymac, tylko szkoda ze tak pozno. Ale lepiej pozno niz wczale.
    0
  • Users Avatars Mini
    robru pisze: 2002-02-16 00:22
    ale się szarpnęli "podziwiam"
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-02-16 11:12
    PZ tez chcialem napisac "och jaka ta tepsa kochana", ale mi to z ust wyjoles! W tym przypadku tepsa wozi sie na pieniadzach abonentow, bo bez nich tepsa nie przekazala by zlotowki na powodzian! Ludzie dzwonili, placili, a nasz wspanialy monopolista odda wszystko dla ludzi! Szkoda komentowac takie przykre zagrania tepsy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-02-16 13:20
    przperazam, ale wyrazenie "Ludzie dzwonili, placili, a nasz wspanialy monopolista odda wszystko dla ludzi! Szkoda komentowac takie przykre zagrania tepsy!" jest dla mnie doslownie nienormalne :(..
    0
  • Users Avatars Mini
    mwk pisze: 2002-02-16 13:35
    Mydlenie oczu
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2002-02-16 13:48
    od powodzi mineło sporo czasu wszyscy dzwonili na 0700 i płacili dobre 6 miechów temu a tepsa przez 05 roku sobie obracała ich pieiniędzmi teraz daje tą kase, której suma jak by chociaż leżała na koncie to by sporo urosła i zbiera laury dla siebie że to niby od tpsa darowizne odliczy od podatku i tyle. wydaje mi sie że na tej akcji to tepsa zyskała więcej niż powodzianie
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-02-16 15:03
    Qba "Ludzie dzwonili, placili, a nasz wspanialy monopolista odda wszystko dla ludzi!..." tak jak napisala Sliweczka - nienormalne. Bo tak sie sklada ze tepsa jest firma telkomunikacyjna i ludzie wlasnie dzwonic i placac za to korzystaja z jeje uslug :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-02-16 21:33
    AMPIRO powiedz mi jedno czy pieniądze były ??? były i tyle i w mordę nie zaprzeczysz że jakby nie ta akcja to by ich nie byłoco nie ??? Telewizja Polska też zrobiła akcję i kórwa tez płacili tylko telewidzowie i też pieniądze były. I fajnie jest co nie ??? No ale jak TePsa robi akcje w szczytnych kórwa celach to już jest źle co nie ??? Nie ważne że dzięki TePsie sporo ludzi będzie mogło odzyskać chciaż część dobytku, nie to nie istotne!!!! bo to TePsa zrobiła akcję i TePsę trzeba potępić "jak śmiała"!!! Ludzie co wy chrzanicie ????
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-02-17 03:07
    Dobre i to.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-02-17 12:30
    marka :absolutni sie z toba zgadzam.. mozna negowac monopolizm TP SA.. ale ta cala nagodnka.. pprzeciez iw TPSA pracuja ludzie!!.. tacy jak kazdy z nas, to jest to monopolista powinnismy wine zrzucac na sposob keirowania panstwem i byly ustruj, anie na to, ze ludzi tam pracujacy wykrozystuja sytuacje aby firma jak najwiecej zarabiala.. rpzeciez to logiczne!!1.. kazdy z nas jakby mials woja firme.. to by robil doklandie to samo!
    0
  • Users Avatars Mini
    dokladnie pisze: 2002-02-17 17:43
    zgadzam sie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-02-18 10:38
    Giewont, ale pamietaj ze ludzi nikt nie zmuszal do dzwonienia tylko robili to z wlasnej woli, a tepsa przechwal sie ze to ona dala kase! Troche przesadzaja, ale niech im bedzie bo najwazniejsze jest to ze jest kasa dla potrzebujacych! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-02-18 13:08
    *** WSZYSCY *** (a szczególnie tepsokomunikanci ew. fani naszego kochanego tepsokomunikanta) - z uporem maniaka powrócę do mojej tezy, że tepsa przegina. Otóż kampania informacyjna (głównie w TV) była następująca : "chcesz pomóc - wpłać na konto nr ... , wyślij SMS na nr ... , zadzwoń na nr 0-700 .... " - przecież to jest chyba OCZYWISTE, że np. wpłaty na konto bankowe NIE SĄ ŻADNYM PRZYCHODEM, ani banku, ani właściciela rachunku (chyba TVP), również pod kątem np. podatków - są to tylko WPŁYWY do jakiejś tam fundacji (tutaj : „Pomóż! Telewidzowie – Powodzianom” sic!! TELEWIDZOWIE, a nie ABONENCI !!!) i z tych pieniędzy dana fundacja musi się rozliczyć !!! Więc te wpływy nie mogą być "nazwane" darowizną banku lub właściciela rachunku bankowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-02-18 13:09
    Te podmioty (z założenia) tylko !!!ORGANIZUJĄ!!!! PRZEPŁYW PIENIĘDZY od DARCZYŃCÓW (rzeczywistych) do POTRZEBUJĄCYCH, a pewne podmioty (tu : SMS i audiotele) tylko POMAGAJĄ im w tej akcji (no kruca bomba to chyba logiczne, że ZA DARMO !!!). Jedyna moja wątpliwość dotyczy SMS i audiotele - bo jednak nie są to usługi przekazu pieniędzy tylko tzw. specjalne usługi operatorów wyżej taryfikowane, więc teoretycznie możemy mówić jedynie o darowiźnie opłat za usługę świadczoną przez operatora na rzecz fundacji (a te opłaty są nie małe - chyba ok. 50%) - czyli robimy darowiznę z tego co otrzymamy od fundacji za usługę zbiórki kasy (tak, tak) - ale wtedy trzeba od przychodów operatora zapłacić podatek VAT 22%, a dopiero później odliczyć sobie darowiznę od podatku dochodowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-02-18 13:12
    NATOMIAST (jak sądzę) WYGODNIEJ DLA OPERATORÓW jest zastosować RABAT, OPUST dla fundacji w WYSOKOŚCI 100% i nie płacić w ogóle podatków (bo nie ma przychodów dla operatora). Kolejną sprawą i NAJWAŻNIEJSZĄ jest tu aspekt marketingowy - przecież TVP, operatorzy GSM, banki, Poczta i kto tam jeszcze pomagał - jednak NIKT nie krzyczał, że coś przekazał tylko tepsa: [TELEKOMUNIKACJA POLSKA SA PRZEKAZAŁA PONAD PÓŁ MILIONA ZŁOTYCH NA AKCJĘ „Pomóż! Telewidzowie – Powodzianom”. Tyle uzyskano dzięki ofiarności osób...] i to już w pierwszym wierszu komunikatu - reklamy !!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-02-18 13:13
    PYTAM się KTO UZYSKAŁ ? tepsa? Przecież TVP informowała (tylko!), że dzięki akcji zebrano ... pieniędzy, a nie, że przekazała, uzyskała, organizowała, czy nie daj boże, że coś podarowała (w końcu pieniądze telewidzów) - te komunikaty „szły” do publiczności w warstwie niewerbalnej, miedzy wierszami, a nie na CHAMA (patrz wyżej). Jest pewna różnica między tworzeniem pozytywnego „image”, a wątpliwą moralnie „otwartą reklamą” na końcu pełnego, oficjalnego komunikatu tepsy (GOL-dzięki za okrojenie news’a z „wody”, szczegóły dla chętnych patrz: www.tpsa.pl/serwis/ info_ext.phtml?var_id= 101377847639&dest=1 bez spacji).
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-02-18 13:15
    Powiecie, zapewne, że się czepiam, ale tepsa w tym komunikacie „chwali się” ile to kosztowała min. z różnych numerów 0-70.. ile to impulsów, ile było połączeń, ile pieniążków itp. itd. - robiła to jednak „inteligentnie” nie można wyliczyć np. wartości średniego połączenia. Zero informacji dla konkurencji - trochę statystycznych, nie wiele mówiących „pierdołek” dla publiczności - co idealnie pasuje do całości tendencji ZACIEMNIANIA INFORMACJI, FAKTÓW w tym komunikacie. Jak już wspomniałem w piątek : nie ważne : UKRADZIONO CZY OKRADZIONO, DALI CZY ZEBRALI ... jedno jest ważne : Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana! Ach jaka ta tepsa kochana!
    0
  • Users Avatars Mini
    milmedyk pisze: 2002-02-18 19:52
    Też uważam, że TPSA powinna podać ponadto, ile sama na tym zarobiła.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-02-18 21:07
    PZ napisal chyba cala prawde i przdstawil smutna rzeczywistosc! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-02-19 09:51
    *** milmedyk *** No tak, ale zarobiła co najwyżej na odsetkach (w końcu trochę czasu minęło), a oczywiście nasz tepsokomunikant nie mówi kiedy, mniej więcej, zakończył ZBIERANIE PIENIĄŻKÓW OD LUDZI (chyba nie powiedzą, że zbierali do 2002-02-14 - skończyli i następnego dnia szybciutko komunikat dla publiczności), a kiedy przekazał pieniążki fundacji ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur21 pisze: 2002-02-24 18:07
    Łzy same cisną się do oczu a tak serio to zdziercy szkoda tylko że nikt im tego nie powie publicznie pacanom. Za tak ogromne sumy jakimi oni operują żeby ich nawet nie było stać na jakieś ofiary tylko ściągać z abonentów już nie mogę się doczekać aż komórki wyprą stacjonarne i TPSA papapapap pójdzie na śmietnik razem z tymi swoimi dyrektorkami i całą plejadą darmozjadów
    0
  • Users Avatars Mini
    chris_ek pisze: 2002-02-25 23:23
    Artur21: popieram, az sie noz w kieszeni otwiera, i to jaka pompa TP S.A. "podarowala".... eh szkoda slow
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur21 pisze: 2002-02-26 21:45
    Dobrze
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: