Z początkiem marca rusza przygotowana przez Testardo Red Cell kampania marki POP. Kampania pod hasłem ‘POP generacja” jest relaunchem marki, wprowadzającym nową identyfikację wizualną brandu.
POP pozostaje autonomiczną marką, adresowaną do grupy docelowej 15-25 lat, choć jaśniej niż do tej pory komunikuje swoje związki z Orange. Nowa identyfikacja wykorzystuje kolorystykę Orange (kolory pomarańczowy, czarny i biały), jednak jej estetyka jest wyraźnie inna od estetyki stosowanej przez Orange: dominującym elementem jest dynamiczna kompozycja poddanych kolorystycznej i kompozycyjnej restylizacji tzw. mazów, znanych z poprzedniego systemu identyfikacji. Niezmienny pozostaje krój logotypu POP, ale na stałe towarzyszy mu znak Orange.
Nowa kampania to przede wszystkim film, który emitowany będzie w telewizji i kinach. Dynamiczny montaż, specjalne efekty wizualne oraz fabuła silnie łączy przekaz ze światem grupy docelowej. Fabuła filmu to typowa dla młodzieńczych miłosnych historii opowieść o chłopaku, który zakochał się w przypadkowo spotkanej na przystanku tramwajowym dziewczynie. Ich kolejne spotkanie staje się możliwe dzięki łańcuszkowi znajomych, którzy pozostają ze sobą w stałym kontakcie dzięki tanim SMSom w POPie. W szczęśliwym finale parę łączy głęboki pocałunek… Komunikowany benefit produktowy to promocyjny pakiet umożliwiający wysyłanie SMSów za 1 grosz.
Kreację przygotował team Arkadiusz Rączka (copywriter) i Maciej Orłowski (art director, kampania jest jego debiutem w barwach Testardo Red Cell) pod nadzorem dyrektora kreatywnego Pawła Niezgody. Film powstał w studio filmowym Opus, reżyserem był Jan Hryniak, operatorem Marek Rajca. Muzyka to powstała specjalnie na potrzeby filmu kompozycja zespołu Cool Kids Of Death.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (TVP, TVN, TVN7, Polsat, Discovery, Animal Planet, MTV, Viva, 4FunTV), kinach, Internecie (m.in. na Onet.pl i WP.pl) oraz na outdoorze, indoorowych nośnikach wielkoformatowych (m.in. w centrach handlowych i warszawskim metrze). Materiały reklamowe (ulotki, standy, coblery oraz interaktywne formy prezentowane na monitorach komputerów) pojawią się również w kafejkach internetowych. Media planował i zakupił dom mediowy Initiative Media.
Kampanię wspierać będą w punktach sprzedaży materiały POS.
Równocześnie z kampanią rusza również nowy serwis informacyjny marki pod adresem www.orange.pl/pop.