Rebranding PTK Centertel nie wpłynie w znaczący sposób na wyniki finansowe tej spółki. Przedstawiciele operatora poinformowali, że część kampanii zmiany marki jest finansowana przez globalny Orange. Pozostałe wydatki nie przekroczą zwykłych wydatków marketingowych spółki. Jacek Murawski, wiceprezes PTK Centertel ds. finansowych zapewnił, że wszystkie wskaźniki jego spółki rosną bardzo dobrze i zgodnie z planem.
Marek Józefiak, prezes Telekomunikacji Polskiej, zadeklarował, że Orange w Polsce będzie niebawem numerem jeden na rynku telefonii komórkowej. Cel taki Grupa TP założyła sobie na przyszły rok. Józefiak stwierdził, że jest pewny, że od globalnych marek nie ma odwrotu, a właśnie ten moment na rebranding jest optymalnym terminem. Józefiak podkreślał, że nie ma na obecną chwilę żadnych planów dotyczących rebrandingu TP lub poszczególnych marke np. Neostrady na Orange.
Iwona Kossmann, wiceprezes PTK Centertel ds. marketingu, poinformowała nas, że marka POP nie zniknie z polskiego rynku. Będzie nadal funkcjonowała w ramach marki Orange. Ceny usług w ofercie POP nie ulegną zmianie. Zapewne będzie ona wykorzystywana przez PTK Centertel jako narzędzie walki cenowej na rynku prepaid.
Kossmann zapowiedziała też, że Orange jako jedyny operator w Polsce będzie gotowy 10 października br. na wprowadzenie przenośności numerów. Przedstawiciele operatora gorąco zapraszali klientów innych sieci do migracji do Orange.