W najbliższy weekend 20-21.08.br. w Jastarni odbędzie się impreza finałowa zamykająca kilkutygodniowy cykl imprez POP Całodobowy. Wakacyjną imprezę promocyjną POPa odwiedziło dotychczas kilkadziesiąt tysięcy osób, które brały udział w zabawach i atrakcjach zarówno w dzień (miasteczko plażowe), jak i w nocy (kluby, kino i beach-party na plaży). W każdej z 10 nadmorskich miejscowości do której zawitał POP Całodobowy każdego dnia z przygotowanych atrakcji korzystało po kilka tysięcy osób, które mogły zakupić także zastawy POP i doładować konto (zakupić karty-zdrapki) oraz otrzymać upominki i gadżety od przedstawicieli Idea POP.
Akcja POP Całodobowy odbywała się w 10 miejscowościach wzdłuż polskiego wybrzeża: Mielno, Międzyzdroje, Rewal, Darłówko, Łeba, Ustka, Sopot, Dębki, Jastarnia, Świnoujście, przy czym dwukrotnie odwiedzane wybrane miejscowości. Impreza trwa 2 dni w każdej z lokalizacji.
POP Całodobowy to wielopłaszczyznowa wakacyjna akcja promocyjna obejmująca m.in.:
Działania dzienne na plaży (łącznie 36) np.: łódź RIB, banan, trampolina wodna, bungee run, kula sferyczna, dmuchany zamek dla dzieci, strefa fitness, nauka tańca latino, strefa relaksu etc
Działania wieczorne i nocne (łącznie 36):
- pierwszy wieczór - kino na plaży (18) to zawsze o 21.30 pokazy mega-hitów na dużym ekranie: Ocean’s Twlve-Dogrywka lub Lepiej późno niż później, a nastepnie o 24.00 Summer of MTV, czyli to co najfajniejsze w MTV (m.in. Dirty Sanchez, Jackass etc.),
- drugi wieczór – od 21.00 dyskoteka (18) z DJami (WAWA, Novika&Lexus, Boogie Mafia-Bert&Harper, Ricardo i Marysia Sadowska, Adamus i inni)
Działania sprzedażowe: zespoły sprzedażowe są obecne wszędzie tam gdzie odbywa się roadshow oraz w „plażowym miasteczku POPa”
codziennie organizowany jest konkurs wiedzy o POPie, w którym będzie można wygrać telefon Nokia 2600.
Wsparcie medialne akcji POP całodobowy odbywało się poprzez bannery i plakaty dedykowane do tej akcji: jeden dotyczy atrakcji dziennych, a drugi wieczornych. Prezentowane są obok siebie w miejscowościach gdzie odbywa się akcja POP Całodobowy. Natomiast w trakcie akcji hostessy rozdają ulotki. W miejscowościach, gdzie odbywa się akcja POP Całodobowy jeździ pick-up, z którego nagłośnienia także jest rozpowszechniana informacja o atrakcjach akcji.