Porównanie cen najnowszych ofert prepaid na rynku polskim

Newsy
Opinie: 145

Porównanie cen ofert prepaid polskich operatorów. Podane ceny są cenami brutto

Nazwa operatora Polkomtel PTC PTK Centertel
Nazwa oferty Simplus Team 2 na wakacje Sami Swoi - prosta telefonia komórkowa (informacje nieoficjalne) Happy Heyah Dla Każdego Nowy POP
Cena minuty połączenia wewnątrz sieci 0.90 zł

0.60 zł w nocy i weekendy (cały tydzień 22:00-8:00 oraz w piątek od 18:00 do 8:00 w poniedziałek)

0.60 zł 0.77 zł 0.68 zł 0.80 zł 0.80 zł
Cena minuty połączenia do innych sieci stacjonarnych i komórkowych 0.90 zł

0.60 zł w nocy i weekendy (cały tydzień 22:00-8:00 oraz w piątek od 18:00 do 8:00 w poniedziałek)

0.90 zł 0.77 zł 0.98 zł 1 zł 0.80 zł
Cena wysłania wiadomości SMS wewnątrz sieci 0.15 zł 0.30 zł 0.22 zł 0.18 zł 0.34 zł 0.20 zł
Cena wysłania wiadomości SMS do innych sieci komórkowych 0.29 zł 0.30 zł 0.22 zł 0.28 zł 0.34 zł 0.20 zł
Naliczanie sekundowe od 1 sekundy połączenia po pierwszej minucie TAK TAK TAK NIE TAK
Usługa MMS 2.44 zł NIE 2.44 zł lub 4.88 zł NIE NIE 1.22 zł
Usługa GPRS TAK NIE TAK NIE NIE NIE
Usługa roamingu TAK NIE TAK TAK NIE TAK
Ilość klientów w sieci (mln) 5.9 0 6.3 1.2 6.09 6.09
Główne zalety: bardzo tanie połączenia poza szczytem

tanie SMS-y w sieci

pełny zakres usług dodanych

bardzo tanie połączenia wewnątrz sieci bardzo prosta taryfa

tanie połączenia do wszystkich sieci o każdej porze

pełny zakres usług dodanych

bardzo tanie połączenia wewnątrz sieci

bardzo tanie SMS-y wewnątrz sieci

brak bardzo prosta taryfa

tanie połączenia do wszystkich sieci o każdej porze

bardzo tanie SMS-y do wszystkich sieci

duży zakres usług dodanych

Główne wady:

brak naliczania sekundowego od początku rozmowy

wysoka cena SMS-a poza sieć

drogie SMS-y

brak usług dodanych

mała liczba klientów sieci

brak drogie połączenia poza sieć

brak usług dodanych

sposób naliczania opłat za połączenie (60/60)

drogie SMS-y

brak usług dodanych

drogie połączenia poza sieć

brak

Opinie:

Opinie archiwalne (145):

Komentuj

Komentarze / 145

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pezet pisze: 2004-07-27 01:37
    pierwsze porownanie:))
    0
  • Users Avatars Mini
    deus.ex pisze: 2004-07-27 01:49
    ale żeby banda dzieciaków zaczęła się podniecać wystarczy ech...
    0
  • Users Avatars Mini
    bakulik pisze: 2004-07-27 01:43
    No nareszcie. Można sobie szczegółowo wszystko porównać i wybrać ofertę najbardziej pasującą do trybu korzystania z telefonu. BTW - liczba prepaidów w Polsce podwoiła się w ciągu pół roku. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    deinonych pisze: 2004-07-27 01:51
    Czy wada jest brak GPRS? moim zdaniem tak - w PoPie brak? :
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 01:53
    No i co z tego porównania wynika? Ze oferty są trudne do porównania i obiektywnej oceny. Jeżali coś jest tańsze w jednej sieci, to coś inne jest droższe w porównaniu z konkurencją. Do wyboru, do koloru.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-07-27 01:53
    Hmmm - wiekszosc osob zainteresowanych ofertami zapewne dokonala wlasnych porownan, duzo wczesniej... jak mawia przyslowie - lepiej pozno niz... jeszcze pozniej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tommi pisze: 2004-07-27 01:53
    Nikt nie zaprzeczy że era jest najpepsza w polsce a wiem że to jeszcze nie koniec :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Siemensiak.pl pisze: 2004-07-27 01:54
    I Heyah w tyle?
    0
  • Users Avatars Mini
    antyjudea pisze: 2004-07-27 01:54
    era rulez!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-27 01:55
    Panie Redaktorze Piechocki - proponuję poprawić ilość użytkowników , bo to co Pan napisał jest zupełnie bez sensu. Simplusa m 5.9 miliona użytkowników , Idea razem 12 milionów , zaś w Erze 8.7 milionów. Totalnie bez sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Siemensiak.pl pisze: 2004-07-27 01:55
    A najbardziej wkurw*** jest to, ze osoby, ktore regularnie placa haracz operatorom w postaci abonamentu sa daleko w tyle za prepaidowcami :(
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-07-27 01:56
    W caloksztalcie tego porownania calkiem niezle wypada Simplus... nieco zapomiany, przez niektorych skreslony 'na wieki'... a jeszcze tak niedawno wiekszosci uzytkownikow pre-paid zalezalo na tanich polaczeniach w weekendy... :) Osobiscie uwazam, ze w S+ pojawi sie takt 1/1 - to zapewni czesciowy renesans tej ofercie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 02:01
    I małe sprostowanie - w Team2, promocyjna cena smsa - 15 gr - dotyczy wiadomości wysłanej do użytkownika Team 2, przynajmniej tak wynikało z informacji na stronie S+.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 02:03
    ***Issa: słuszna uwaga ;). W rozumieniu regulaminów użytkownikiem jest osoba posiadająca pre-paida. Panu WP zapewne chodziło o klientów sieci ogółem. Z taką czepliwością mógłbyś być prawnikiem, albo aptekarzem :).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-27 02:03
    I cena za połączenie wewnątrz sieciowe to też zupełnie co innego , tym bardziej zestawiając Idea dla Każdego i Sami Swoi. To chyba oczywiste.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dupa Jasiu pisze: 2004-07-27 02:04
    Niestety się ktoś rąbnął - Heyah MA roaming!!! Ostatnio nawet do kumpla na Krym dzwoniłem i zresztą narzekał że sporo za niego buli.. ;) Nie postarali się autorzy! Albo prefiks komórki kumpla zaczynający się na 888 nie należy do Heyah... ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-27 02:07
    To nie jest żadna czepliwość , tylko kosmiczny błąd. Jeśli w rubryce Simplus wpisuje się 5.9 milionów , w SS 0 , a w IdK 6 milionów i w POP 6 milionów , to gdzie tu logika ? Komentarz z 00.03 zupełnie nietrafiony. Jak Panu WP mogło chodzić o klientów sieci ogólem , skoro zestawienie dotyczy pre-paidów ?
    0
  • Users Avatars Mini
    skorpion23 pisze: 2004-07-27 02:08
    A ja i tak z tego wszystkiego wole IDEA DLA FIRM!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 02:16
    ***Issa: pre-paidy są powiązane z konkretnymi sieciami, nieprawdaż? I w kontekście liczby klientów jest to logiczne. SS ma być produktem z oddzielnym prefiksem, zatem jest - póki co - 0 klientów. Z punktu widzenia produktu IdK w sieci Idea jest 6 melonów ludzików. Z punktu widzenia Nowego Popa - również.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-27 02:19
    ***Tomek19 - czy pieniądze wywalone w IdK to stracone pieniądze ? Z pewnością mniej stracone , niż te wywalone na reklamę i pozyskanie użytkowników SS ***Bartplus napisał ostatnio , że Plus tłumaczy podwyżki cen zestawów Simplus , między innymi SE T230 , obniżaniem cen rozmów z Simplusie. Śmieszne i chyba z lekka obłudne tłumaczenie , właśnie w świetle wywalania wktótce kasy w błoto na wspomnianego SS. Nie lepiej było obniżyć ceny w Simplsuie , tj, konkretnie dać 1/1 co byłoby najkorzystniejsze dal użytkownika ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-27 02:37
    Nie chciałbym tutaj sprowadzac rozmowy na manowce , ale dla mnie to jak pisałem powyżej nielogiczne. Jeśli tworzy się rząd o nazwie "Liczba użytkowników" i kolumnę o nazwie Simplus , a następnie wpisuje się 5.9 nilionów , to dla mnie jest oczywiste , że jest to błąd , ale wrzucam na luz, bo już nie pierwsza osoba powiedział mi , że się czepiam. Pozdrawiam i cieszę się , że się uaktywniłeś na całego :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gregor pisze: 2004-07-27 02:45
    jak moze byc po zsumowaniu prawie 32 mln userow prepaid ?? skoro w polsce jest 38 mln ludzi to wychodzi, ze kazdy ma komore !! nalezy dodac do tego userow abo !! zmiencie to i przemyslcie dokladnie co wam podaja operatorzy bo to sa zwykli oszusci.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-07-27 02:47
    ale taniocha sie robi juz niedlugo beda rezygnowac chyba z abonamentow zeby miec prepajdy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2004-07-27 02:51
    Zobaczymy jak długo ta tabela bedzie aktualna? Wierze ze Puls Biznesu nie kłamał i że Heyah obiży ceny połączeń. Jak to było napisane głownie wew sieci!! Porponuje zew za 90gr z Vat i wew 50 z Vat za smsy wew 10 gr z Vat i zew 25 gr z Vat . Ale poczekam na do jutra byle było taniej bo mam heayh i jakoś Happy bardziej mi sie podoba. Pozdrowienia dla wszystkich. PS. Czemu czesc ludzi nie lubi heayah? pisze ze dla geya i dresów a powinni być wdzieczni że wsprowadziła ceny do powiedzmy znośnych cen.
    0
  • Users Avatars Mini
    PIT pisze: 2004-07-27 03:01
    ***Lizarazu "...że wsprowadziła ceny do powiedzmy znośnych cen..." Tacy jak ty to mnie rozwalają... to ile ty byś chciał 2 grosze za sms-a i 10 groszy za minute ? Jak na polskie waronki cesy są bardzo przyzwoite. Nie zapominajcie ze operatorzy szykują sie to montowania 3G a to kosztuje
    0
  • Users Avatars Mini
    Szaman pisze: 2004-07-27 03:36
    No trafia mnie jak widzę, że płacąc średnio 700 zł/miesiąc abo na nic nie mogę nowego sobie pozwolić, bo starych abo ma się w d...A tu prosto, tanio i dla starych i nowych.... to chyba mój ostatni postpaid.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2004-07-27 03:37
    ***PIT' Może ty lubisz płacić za duże stawki za połączenia? Twoja sprawa. Ja nie lubi przepłacać za coś o czym wiem że nie jest warte tych pieniędzy i musze płacić za widzimisi operatora. Po za tym jak być nie była taki zapatrzony w swoja teoarie to bys zobaczył ze zaproponowa stawki nie sa bardzo duzo niższe od obecnych. Nie wiem czemu bronisz operatorów. Powiedz mi jakie koszty ponosi operator na połączenie wew sieci? Ile groszy wyda żeby połącznie zostało zrealizowane? Nie powie mi nikt że wiecej niż 10 gr. Wiesz czego bym chciała? Chciałbym zobaczyc rzeczywiste koszty połączenia. A takie cielemon jak ty powinnien nadal płacić w plusie 2,1zł za minute i co wtedy też byłeś ze inni chciali taniej. Nie rozumiem takich bar...ów jak ty. Lubisz płacić to płać ia nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piecowy pisze: 2004-07-27 03:38
    Teraz juz nie mam watpliwosci. Przez 2 lata placilem abonament, pozniej przedluzylem umowe o kolejny rok, mialem ere nowa 25, mialem 25 min + 25 min za aneks. placilem 43 zl/mies. Za miesiac mija termin i jestem wolny, wypowiedzialem umowe, przenosze numer do Tak taka. W ogole nie pozostawiwli mi wyboru, bo za moj abonament ja mialbym 55 min, tansze smsy no i taktowanie sekundowe. Olejcie abonament
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2004-07-27 03:42
    A jeszcze jedno! Co mnie obchodzi to że operatorzy szykują się do 3G. Mogą nawet składać z klocków LEGO mało mnie to obchodzi czy mają kase czy nie. Ja i pewnie większość nie chce sponsorować czego co i tak bedzie na poczatku kurw....ko drogie. Czy nam jest to juz potrzebne i to w takich cenach? Chyaba nie. Jak wiedze ze rynek gms sie jeszcze nie nasycił to czemu wpadać z czymś nowym i bardzo drogim dla waskiego grona.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2004-07-27 03:52
    ***Piecowy' A zeby było śmieszniej to za owe 43zł. kupisz sobie w necie karte doładowującą tak tak o wartości 50zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-07-27 04:07
    Gonzales: w TEAM2 promocyjna cena smsa 15 gr dotyczy smsa wysylanego do calego Plusa. Niby skad wysylajacy smsa mialby wiedziec jaka taryfe ma odbiorca, a przeciez musi wiedziec ile zaplaci przed skorzystaniem z uslugi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2004-07-27 09:09
    to jeszcze porównajcie cene prepaidów z abo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-07-27 09:22
    H rubryce Heyah, wyslanie SMSa poza siec powinno byc 0,28/0,61. Wyslanie za granice naszego pieknego panstwa wiadomosci tekstowej do 160 znakow kosztuje w tej sieci 0,61 zlotych.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlik pisze: 2004-07-27 09:42
    ja mialem heye no w sumie mam je jeszcze ale sprzedaje gdyz zasieg jest bardzo slaby duzo w trasy jerzdze i sa tzw. "dziury" no i mi na dzialce szukalo sieci ciagle!!! nowy pop jest GITES od paru dni go mam w ofercie "na okrągło" lepszczejszego sie nie znajdzie prepaida!!! a te zdrapki na allegro za 115zł kupujesz doładowanie 180!!! plus bonusy te różne!!! ps.moze ktos hce heyahy to zapraszam na aukcje na allegro sprzedaje 2numerki w 1aukcji 888484999 i 888966999 ;-) -admin sorki za reklame ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2004-07-27 10:05
    jasno z tego wynika ze Tak TAk jest najlepszy !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    spellcaster pisze: 2004-07-27 10:11
    W rubryce "główne wady" dla Happy powinno być "piekielnie wysoka cena MMS-ów", a nie "brak". Miejmy nadzieję, że Era oficjalnie wprowadzi w końcu jedną cenę 1.22 za MMS do 100KB i przestanie ściemniać z tą "promocją".
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2004-07-27 10:11
    plus tragicznie wypada w tym zestawieniu
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-07-27 10:25
    A może by tak operatorzy pomyśleli o tych, którzy płacą abonament. Mam Plus 100 i za minutę wychodzi mi 1,34 zł!!! Co mi po 50 min i 50 sms-ach, skoro (licząc po cenach simplusa) mam dokładnie to samo na kartę. Chyba ktoś się zapomniał. Gdyby nie numer, który mam od dwóch lat,to już dawno bym zmienił sieć. 1. Czy komuś może coś wiadomo na temat planów nowych taryf?? 2. Czy po wejściu nowego prawa telekomunikacyjnego będę mógł zachować numer przechodząc do oferty pre-paid (np. z abonamentowego Plusa do Tak-Taka).
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-27 10:51
    Tak Tak jest bez wad... ja uważam, że jedną jego wadą jest brak jakieś dobrej bramki SMS. Jeszcze jakbym chciał się doczepić to te komunikaty w trakcie połączenia o niskim stanie konta...ale taktowanie 1/1, 77 gr za min, tani GPRS to rekompensuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-07-27 11:07
    Oczywiście ranking jest tendencyjny. Na temat Simplusa piszą, że "tanie SMSy w sieci". A na temat Popa, że "bardzo tanie SMSy do wszystkich sieci". Tylko, że SMSy wewnątrz sieci w Popie są o 33% droższe niż w Simplusie....
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-07-27 11:10
    ABONAMENTOWCY: U WAS NIE MOZE BYC TANIEJ BO W ABONAMENCIE SPLACACIE KREDYT ZA TELEFON.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-07-27 11:10
    To nam porównanie walnęłi, no no.... Najważniejsze że jasno z niego wynika że jest coraz taniej. nowy TakTak bez wad, nieźle:)
    0
  • Users Avatars Mini
    unisys pisze: 2004-07-27 11:11
    pewnie teraz plus bedzie wydawal jeszcze wiecej kasy na inwestycje by dogonic konkurencje, albo przepasc miedzy nim a reszta bedzie stale sie zwiekszac !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Beria pisze: 2004-07-27 11:14
    ***issa co tu jest niejasnego? majac sim+ moge wysylac tansze smsy za 15gr do 5.9mln ludzi, jaki sens bylo by podawac ilosc osob kozystajacej z samej taryfy? pomysl
    0
  • Users Avatars Mini
    unisys pisze: 2004-07-27 11:25
    ciekawe jakie teraz przygotuja zmiany konkurenci, mozna miec tylko nadzieje ze nie zajmnie im to tyle czasu co ostatnim razem by zmienic cos w swojej ofercie
    0
  • Users Avatars Mini
    RELEASE[] pisze: 2004-07-27 11:30
    moja firma przechodzi na Nowy POP bo operator ma nas w dupie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-07-27 11:30
    a ja po 5 latach abonamentu w Erze przechodze na TT, jak cos poprawia (naliczanie sekundowe - bez opłat) to wroce.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-27 11:33
    Z tego porównania wynika, że najgorszy jest Plus (bo dla Każdego w Idei to w świetle Nowego POPa taryfa stracona całkowicie). Ja gdybym miał dla siebie teraz brać prepaida to wybrałbym TakTaka, da się na niego bez problemu zniżki Erowe ustawić i jest tanio z abo na TT dzwonić. W dowolnej chwili o ile się nie mylę mogę też z tym samym numerem do abo Erowego przeskoczyć na wypadek gdyby się działo w abo coś fajniejszego niż w prepaidach:) Do POPa nie mam zaufania ale to jest kwestia mojego uprzedzenia. A moja żona Heyah dzierży i twierdzi, że będzie się zapierać, a nikomu nie odda;)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-27 11:34
    ***jacematy: no i to jest właśnie ten niewątpliwy atut TakTaka!
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-07-27 11:42
    ERA rulezzzzzzzzzz
    0
  • Users Avatars Mini
    vonski pisze: 2004-07-27 11:47
    No i pieknie, Tylko czemy my, ktorzy mamy abonamenty nie dostalismy zadnej nowej oferty o 2 lat ?? Ja za swoje nedzne 40min w Erze lplace 77zl z naliczaniem sekundowym. I jak patrze na te ceny tutaj, to przeklinam dzien zawarcia umowy. Na szczecie za 3 miesiace sie konczy i od razu przenosze sie do taktaka. Nieladnie traktujecie swoich stalych klientow opertorzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-07-27 11:55
    Abonamentowcy w abonamencie + cena minuty splacaja telefon!! dlaczego o tym zapominacie?
    0
  • Users Avatars Mini
    patgsm pisze: 2004-07-27 11:56
    Ludzie nie ma cos ie ludzic ze abonamenty stanieja. To ze wszysyc przechodza do pre-paidow to zamierzone przez operatorow. nie chca dotowac telefonow, bo to wiekszosc abonamentu to koszty dotowania abonamentu (jak ktos ma niski abo to przez 2 lata p nie zarabia na nim zbyt duzo, dlatego kiedys bylo tak w idei ze trzeba bylo miec rachunki powyzej 85zl zeby dostac telefon na przedluzenie umowy - z tego co pamietam). Teraz na abo bedzie tylko biznes, reszta na karte.. Tylko potem sie robi zlomowisko starych telefonow, bo nowych nikt nie bedzie kupywal. W rankingu nie uzwzgfledniono cen zestawowo startowych, chociaz z najpopularniejszymi telefonami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2004-07-27 12:10
    W abonamencie placicie za armie ludzi obslugujacych ten abonament: fakturowanie,reklamacje,BOA, uslugi dodatkowe,itd i splacacie tel za 1zl, to zawsze bedzie drozej,bo za to TRZEBA placic.A dla operatora kazdy uzytkownik pre-paid to czysty zysk, bo przy takim mniej roboty - raz kupil i niech korzysta,operator ma mniejsze koszty,a zysk ten sam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    BBBOS pisze: 2004-07-27 12:13
    Nie wiedziałem że heyah ma tylko 1.2 ale za rok będzie miała 12 milionów albo i więcej ^^
    0
  • Users Avatars Mini
    voy pisze: 2004-07-27 12:14
    ***silgin: nikt z nas nie zapomina ze spalca telefon,ale powiedz mi dlaczego cena po wykorzystaniu abonamentu (czyli po zaplaceniu de facto miesiecznej raty za tel) jest taka wysoka? W moja 40 cena za minute poza abonamentem wynosi 1,61 brutto,to chyba troche za drogo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-07-27 12:24
    *** silgin -- a Ty jak dziecko w kolko to samo! rece opadaja.. dlaczego wiec przy przedluzaniu umowy operator nie zaproponuje (bez telefonu, oczywiscie), cen nizszych niz w pre-paidzie? dlaczego nizszych? ano dlatego, ze tu zwiazujemy sie 2-letnia umowa.. ze bezplatne BO? wprowadzic oplate 25 grosikow za minute i sprawa sie rozwiaze = ludzie przestana dzwonic z duperelami lub dla rozladowania baterii.. roaming tanszy? o ile? 20 gr? 50 gr?
    0
  • Users Avatars Mini
    unisys pisze: 2004-07-27 12:38
    idea juz pewnie trzesie gaciami po ogloszeniu zapowiedzi nowego TAK TAKa
    0
  • Users Avatars Mini
    prezes pisze: 2004-07-27 12:38
    Ja za bardzo nie narzekam. Właśnie dostałem propozycje z PLUSA za przedłużenie. Dodatkowo 30 minut przez rok. Więc przy abonamencie PLUS 40 i cenie 42 zł. będę miał 70 minut. Ostatnie rachunki to 37 i 52 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-07-27 12:54
    Jest taki op co proponuje wlasnie nizsze ceny. Taryfa nazywa sie mega i dzwonienie jest co najmniej tak tanie jak w prepaidach. a z cyrografem dodatkowo nalicznie sekundowe
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-07-27 12:55
    ***silgin: zapominamy o splacaniu telefonu tak... ale zaraz? przeciez ja swoj dawno temu splacilem! konktrtnie jakies 3 miesiace temu cyro mi wyszedł... i co? mam troche taniej ale nie az tak... wychodzac z zalozenia jakie wysunales to powinny byc u kazdego opa 4 oferty abonamentowe: 1. dla klientow indywidualnych nie bioracych tela w promocji, 2. dla klientow indywidualnych bioracych tela w promocji, a 3. i 4. odpowiednio dla biznesu...
    0
  • Users Avatars Mini
    sorley pisze: 2004-07-27 12:56
    heh... chyba ludzie juz rzucaja sie na era happy, bo nie mozna juz skorzystac z i-TakTak :) to skoro juz teraz sa trudnosci, to co dopiero bedzie jutro... jak wszyscy uzytkownicy rzuca sie na nowa oferte :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-27 13:26
    No znowu widzę, że pojawił się cenzor??? Panowie zarządcy - trochę więcej samokrytyki - błędy popełnia każdy, ale sposób załatwniania sprawy powinien być nieco bardziej uczciwy. Prawda w oczy kole, ale to nie zmienia faktu, że bardziej cenię ludzi, którzy potrafią przyznać się do błędu w sposób jawny. Czyli wystarczyło zmienić to co zmieniliście i napisać o tym, a nie kasować kryttyczne opinie... Dysponuję kopią tamtej strony i żaden problem to upublicznić... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    diablooo pisze: 2004-07-27 13:30
    Ciekawe co z klientami z abonamentem... teraz posiadanie umowy i abonamentu jest bez sensu... i tak tracisz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Stefan.Stefan pisze: 2004-07-27 13:34
    Witam No cóż ERA znowu rulezzzz !! Najlepszy operator, najwyższa jakość usługi i....znowu najkorzystniejsze ceny !!! Tylko życzyć powodzenia sieci ERA i jej zadowolonym klientom.....Jeszcze trzeba poczekać na ruch Heyah - bo oni chcą wyjść z nową promocją (mówi się tylko o niższych cenach wewnątrz Sieci, no ale zobaczy się...).... Bo reszta konkurencji się nie liczy ! POPA znowu trzeba wyrzucić do klopa :))) Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2004-07-27 13:36
    ***wlo: a co było na poprzedniej stronie?
    0
  • Users Avatars Mini
    rebok pisze: 2004-07-27 13:36
    nie ma co gadac era tak tak wyglada najciekawiej ja ją biorę
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2004-07-27 13:39
    Zasadniczo zgadzam się z tym zestawieniem. Wygląda na to, że wojna rozgrywa się pomiędzy TT Happy i NPOP oraz pomiędzy Heyah i SS. Co z Simplusem? Będą tam zmainy? Osobiście polecałbym TT, bo jest wygodniejszy niż POP, miałem i jedno i drugie i w POPie o białą gorączkę przyprawiały mnie te smsy z potwierdzeniem kasy, jak ktoś pamięta jeszcze stare motorole z dźwiękiem smsa niezmienialnym ti ri ri - ti ri ri - ti ri ri, to wie, o czym mówię... No i ta obsługa przez net dla TT jest bardzo interesująca.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-27 13:41
    prym - niedokładne informacje ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dorsaj7 pisze: 2004-07-27 13:48
    fakt że prepaidy poszły w dół na łeb ,a na szyję, ale........ja w plusie mam fona już ponad 4 lata. mam taryfę plus 400 - czyli te 200 min i 200 SMS, do tego 40 min za staż w sieci i dostałem pakiet 100 minut w ramach programu 5Plus i przedłużania umowy na kolejny rok. w ten sposób mam: 340 minut i 200 SMS za 225.7 PLN z VAT i do tego naliczanie sekundowe za jeskli się nie mylę 18,30 z VAT w sumie daje to 244 PLN ( w tym VAT 53,68 - który sobie odliczam, ale to nieistotne). i tak - przyk\jmując cenę SMS jako 0,24 +VAT = 0.293 PLN idaje mi to 58,6 (z VAT) wartość pakietu SMS, do tego zostaje mi 185,4 PLN z VAT na rozmowy - czyli jak podzielę to przez 340 minut to otrzymuję cenę minuty wliczonej w abo ....0,54 PLN z VAT!!!!!!!! i ktoś ma taniej w taryfach indywidualnych?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 14:04
    ***Dorsaj - wyliczenie niezłe, tylko jedna uwaga: podana wartość dotyczy klienta ze sporym stażem, wysokiego abonamentu no i określonego zobowiązania czasowo-finansowego. W tym kontekście 54 grosze nie są rewelacją, ponieważ w takim TT dostajesz stawki niewiele większe na starcie i do niczego się nie zobowiązujesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    dorsaj7 pisze: 2004-07-27 14:07
    *gonzales - ale to jest stawka do wszystkich sieci i o każdej porze
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-27 14:10
    Gonzales - ja tak samo liczę. Bo jak inaczej można liczyć? Mimo, że mam niższą taryfę - Plus 200 - ale i tak żaden pre-paid nie oferuje lepszych stawek. Mówiśz o zobowiązaniach... Jeśli ktoś potrzebuje korzystać z telefonu, zobowiązania nie mają znaczenia - nikt p[rzeciez nie płaci 250 złotych, żeby minuta tanio wyszła, prawda? A więc jeśli ja potrzebuję to co mi taje moja taryfa (pomijam, że korzystam z pakietów - w tym jednego dużego do Plusa na stałe) to staram się płacić możliwie mało w tym przedziale - a nie ma lepszej oferty niż ta którą mam obecnie. Oczywiście nie mówię, że cvoś może być podobnego - wiesz - numer, wizytówki, reklama... Bonie jest uzasadnieniem, że jeśli w Idei dla FDirm jest o 2 złote taniej do dla zmiany barwy muszę zmienić sieć...
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2004-07-27 14:17
    jeszcze bedzie taniej dorsaj7 ;-) pozatym z takim duzym abonamentem to se mozesz ;-) Zobaczysz ze jeszcze prepaidy bijac sie o rynek zejda ponizej 0.54 do wszystkich sieci hehe ^.^
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-07-27 14:23
    1 pop 2 happy 3 heyah 4 sami swoi 5 simplus team
    0
  • Users Avatars Mini
    biru pisze: 2004-07-27 14:25
    I owszem, ja = 90 minut lojalnościowych za 28 PLN netto z naliczaniem sekundowym co daje 31 groszy za minutę netto czyli 38 groszy brutto w pierwszym roku. A w drugim roku te same 90 minut będzie mnie kosztować 50 PLN netto z naliczaniem sekundowym (bo ustanie zniżka 30% na abonament oraz 9PLN upustu na naliczanie sekundowe) co łącznie da 56 groszy netto bądź 68 groszy brutto. Średnia arytmetyczna za dwa lata wychodzi 53 grosze brutto. Jestem jeden grosz do przodu. Taryfa M w Erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2004-07-27 14:36
    ***dorsaj7' w Nowym Popie jest taniej. Kupujesz karte najdrozszą karte ( dostajesz ze 30zł. za karte) dołatowujesz przez net kolejne 30zł. dostajesz za friko i 5zł. z naokrągło i masz 215 zł. Za jednyne 150 zł. nasz 238,8(8) minut do dygadanie 1/1 !! czyli za minutke 62,7 gr. Wiec sie nie chwal swoim abonamentem. Bo jestes zmuszony go zapłacić a uzytkowanicy na karte nie muszą płącić co miesiąc.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lizarazu pisze: 2004-07-27 14:38
    ***domur' Cenowo to raczej 1 happy 2 Pop 3 heyah 4 sami swoi
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 14:51
    ***Dorsaj, ***Wlo - i ja liczę. Plus 200 z naliczaniem sekundowym - 150 PLN. 100 smsów warte jest 29 PLN. Pozostałe 100 minut - 121 PLN. Czyli minuta - 1,21 PLN. Ale ok, wszyscy jesteśmy klientami ze stażem. Czyli mamy 130 minut za 121 PLN. Koszt minuty: 0,93 PLN. Owszem, do tego dochodzą rozmaite pakiety, SS po 0,37 PLN itd. co obniża koszt minuty. Ale i tak wynik końcowy jest raczej porównywalny z TT Happy. Nawet jeżeli jest nieco niższy, to i tak są różnice groszowe. Zatem Panowie - czas spojrzeć prawdzie w oczy - abonament jest coraz mniej atrakcyjnym rozwiązaniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 14:58
    Natomiast zgadzam się, że zmiana sieci czy tam sposobu rozliczania się z operatorem niekonieczenie jest korzystna, nawet jeżeli oszczędzamy nominalnie co miesiąc 30-40 PLN, chociażby z uwagi na dane teleadresowe przedsiębiorstwa, utratę kontaktów etc. Zreszta, już tyle razy to wałkowaliśmy, że nie ma sensu robić tego po raz kolejny. No i oczywiście, jeżeli ktoś chce korzystać, to umowa jest formalnością, bywa nawet że miłą; natomiast dla operatora to potwierdzenie, że ktoś przyniesie określony przychód firmie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinokokio pisze: 2004-07-27 15:08
    jak ktos sie przyzwyczaja i lubi siec od poczatku i ten operator od początku jest wobec niego fair to jest wtedy najlepszy taką mam definicję i ja tak mam z erą.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-07-27 15:23
    *dorsaj7 - u mnie identyczna sytuacja przy przedłużaniu ale jeszcze nie podjąłem decyzji czy w nią wejść (zastanawiam sie nad rabatem zamiast dodatkowych minut) i nawet jesli komuś wyjdzie trochę taniej ze względu na zniżki przy doładowaniach to abonamentowi i tak pozostanę wierny... chyba nie dałbym rady pamiętac o doładowaniach itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-07-27 15:26
    tylko dodam że rabat przy przedlużeniu umowy o rok obowiązuje cały rok - zależy ile minut jest potrzebne. Nie zapominajmy też o minutach pakietowych z 5+...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-07-27 15:31
    ja bym nie był pewien co do takiej lości klientów w Heyah.A propo może ktoś chce startery HEYAH?19zł/szt.
    0
  • Users Avatars Mini
    k.zu pisze: 2004-07-27 15:35
    a jeszcze wypadało by w tej tabelce uwzglednic bonusy z doładowania i programy lojalnościowe ktore tez pozwalaja doladowac tak raz na 6 mcy za 50zl
    0
  • Users Avatars Mini
    start pisze: 2004-07-27 15:39
    Witam serdecznie. Oto moje obliczenia. Taryfa PLUS 40. 20 min + 20 z programu 5+ oraz 30 które mi zaproponowana za przedłużenie umowy. Razem 70 minut za 36,9 ( odjąłem 5,8 za esemesy ). Wychodzi minuta za 0,54 zł. Ja raczej zostane w abonamencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pezet pisze: 2004-07-27 15:49
    no mojego komentarza tez ktos nie dopuscil jak w nim zapytalem czy w simplus team 2 wakacje jest gprs, oczywiscie komentarz sie nie pojawil a tabelka zostala poprawiona:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-07-27 15:51
    **Gonsalez SMS ZA 15GR JEST PROMOCYJNY W TARYFIE TEAM2 I WYSZYŁASZ GO W TAKIEJ CENIE DO KAŻDEGO URZYTKOWNIKA W SIMPLUSIE I ABO.
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-07-27 16:05
    Era wymiata. Ma dwie rewelacyjne taryfy. Teraz to już tylko do wyboru do koloru. A jeśli ploty o zmianach w Heyah sie potwierdzą to już w ogóle nie będę wiedział w co SIMa włożyć... a raczej którego SIMa włożyć:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zbynio_c pisze: 2004-07-27 16:08
    A może by tak dla porównania podać stawki sprzed dwóch lat? Chybawszyscy mielibyśmy powody do zadowolenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 16:16
    ***Kris: wiem, doczytałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    ka pisze: 2004-07-27 16:38
    Ja korzystam z prepaida. Mam też telefon abonamentowy w Idei i zjechałem na najniższy pakiet. Odbieram na nim rozmowy (mam numer od 5 lat i wszyscy go znają). Zrobiłem to tylko i wyłącznie przez brak rozliczenia sekundowego, gdyż wykonuje dużo krótkich rozmów i sporo na tym trace (zawsze mam pecha i załapuje sie na kilka sekund z nastepnej minuty). W tym układzie nie widze szans dla postpaid\'u. Za średnio 50 złotych brutto mam w Idei kilkanaście minut \"darmowych\", a w prepaidzie za taką kwote moge \"nagadac\" przynajmniej godzine ...
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-07-27 16:40
    moim zdaniem oferta Happy i NowyPop sa bardzo podobne, pop jest bardziej oplacalny dla tych ktorzy smsuja do zagranicznych sieci, w TT taki sms kosztuje 3 razy tyle co w popie, bo az 0,61 gr. TT ma GPRS,ale po moich doswiadczeniach w sposobie rozliczania tego GPRsu to raczej bym nie polecal :-( coz panowie z plusa sa chyba tak zapatrzeni w siebie jak swego czasu panowei z idei byli i nie reagowali na heyah i dopiero jak poteznie po dupie dostali z 1,75 w szczycie z 60/60 nagle 0,80 groszy sie zrobilo i to z 1/1!!! za to wszyscy popacy heyah dozgonnie wdzieczni byc powinni, wiem sie powtarzam ale to prawda.co do abonamentow to niech ludzie nie gadaja ze nie moze byc taniej, w idei jest mega z telefonami za 1PLN i masz nowy telefon i super warunki...wiec jednak mozna...wprawdzie telefon najprostszy z mozliwych, ale jednak jest!
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-07-27 16:42
    ***PAJORRO taktak ma dobre ceny lecz ma wiecej wad niz ty wspomniałeś.Oprucz tego co napisałeś czyli bezsensownym info o zblizaniu sie wazności konta przed docelową rozmową i brak dobrej bramki sms dochodzi jeszcze :podawanie cen w kwotach NETTO co za badziewie znam ludzi ktorych to nieźle kw.starszych szczególnie no i mapka zasiegu troche zawyżona ogólnie dla ERY i heyah..
    0
  • Users Avatars Mini
    daro89 pisze: 2004-07-27 16:49
    POP Rulez ta tabela tylko to potwierdza
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-27 16:52
    ***krissj10: o zasięg będę się kłócił i walczył jak lew o Erę, bo uważam że ma bardzo dobry! Równomiernie rozłożony i tracę go tylko raz w okolicach Pasymia, ale akurat w tym samym miejscu Idea go traci, wiem z doświadczenia. na jeziorze Nidzkim np. Idea działa świetnie od roku czy dwóch, ale Era działała tam już 3 czy 4 lata temu a ostatnio jej się jeszcze polepszyło. To samo nad morzem. W górach jak byłem zimową porą też super. A że jeżdżę samochodem wszędzie to kategorycznie stwierdzam, że kłopoty z Erą prawie mi się nie zdarzają. Za to o Idei takie kuriozum przytoczę: znajomy w centrum Wawy mieszka w budynku z nadajnikiem Idei i u niego Idea wcale przez to nei działała, dzwonił do ich wielokrotnie z tym problem, ich rada: "Niech Pan wyjdzie z budynku"" :_) dobre sobie, co nie? Teraz juz działa, ale kiepsko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 17:14
    Tyle że zasięg w budynku to nie tylko kwestia odległości od nadajnika, ale i konstrukcji budynku. I dlatego mamy takie kuriozalne przypadki, kiedy w centrum miasta spada zasięg.
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2004-07-27 17:14
    ***olek_01 - a mówiłem Ci, że Twoja cierpliwość zostanie nagrodzona już niedługo. Jak widać - zdążyłeś przez końcem lipca.... Pozdrawiam, WIBRATOR
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechu pisze: 2004-07-27 17:16
    We wczorajszej Wyborczej pisali, ze SMS-y wewnatrz sieci SS maja kosztowac 15, a nie 30 groszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-07-27 17:37
    No i proszę, teraz widać, że wszyscy operatorzy mają PODOBNE oferty. Simplus najtańszy w smsach do własnej sieci i w połączeniach wewnątrz do swojaków w weekendy, poza tym najtańszy gprs i tylko w Plusie HSCSD/EDGE. No i wieczorem oraz w weekendy genialna stawka do wszystkich sieci. Jak się do tego doda kartę 150/180 kupioną taniej to zaczyna być super ciekawie, bo minuta połączenia w weekend kosztuje ok 0,44 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-07-27 17:57
    ***locco ok.masz racje co do zasięgu idei :-) (posiadam tel. w PLUSGSM)Miałem doczynienia z ideą i zrezygnowałem.Nie koniecznie ze względu na zasięg idei,a raczej za ogół jakości usług tej sieci.Tez mi sie zdażało być w centrum Olsztyna i Warszawy bez zasięgu!Chańba!idea ma wiecej dziur od ery i plusa.Z ery kożystałem 5miesięcy,ale to było dawniej i za mało chyba,wiec zwracam chonor bo nie do końca możliwą prawde napisałem.Fakt faktem,że każda sieć zawyża swoje mapki
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-07-27 18:06
    A propo tych tabelek.można by tak zmieniać te karty w tą i spowrotem bo sie operatorzy ścigają ostatnio w prapaidach jak na torze Nascaru w Daytona Beach lecz czy tak naprawde jest sens zmiany starego poczciwego numeru dla paru groszy przy niewilkich rachunkach?Lub zmiany np w takiej kolejności bo si pojawiła Dla karzdego -heyah -Team2Ver.1 i v.2-Nowy POP -TT happy ... heh chyba nie ma koszt zakupu starterów w okresie tych zmian to minimum 120zł a to okres 2-3 miesiecy.W tym czasie niekjtórzy nawet 50zł nie wygadali by w sieci macierzystej...
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-07-27 18:09
    W wypowiedziach Szanownych Kolegów jest totalna krytyka stawek abonamentowych. Po części się zgodzę. Jednak abonament dla osób ze ztażem w sieci znacznie wyprzedza stawki prepaid. Przykład: osoba korzystająca z taryfy EFEKT 30 + sekundówki na starcie płaci 35 zł abonamentu. Po dwóch latach dodatkowo dostaje pakiet 40 zł, co jest zwiększa możliwości dzwonienia o 133%. Możliwości obniżenia kosztów rozmów: Sami Swoi - 30 gr/min (co po dwóch latach = 13 gr/min), Strefa Plus - 60 gr/min w sieci (po dwóch latach niecałe 26 gr). Tak więc punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Aha... no i oszczędza się na comiesięcznym powiadamianiu ziomali o zmianie numeru ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lookass pisze: 2004-07-27 18:11
    Idea rules... :) Szcegolnie Nowy Pop, uwazam, ze zajebiscie go ulozyli. Pozdro dla wszystkich!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 18:18
    ***Miliard - no oczywiście, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :). Wiadomo, im większy staż, tym niższy koszt minuty w abonamencie, bo stawka pozapakietowa jest stała. Niemniej jednak ktoś, kto jest świeżynką, nie miał telefonu w innej sieci, czyli kupuje telefon + goły abonament będzie płacił w szczycie ze dwa razy więcej niż ktoś takim TT z taryfą Happy. No iważny aspekt - powiadamianie o zmianie numery. Gdybym musiał powiadaomić swoich klientów o zmianie numeru, to kosztowałoby mnie około 500 PLN, licząc 1 PLN na każdego łebka.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-27 18:32
    januszX- co się tak trzymasz tego najtańszego GPRSu w Simplusie. Przecież o wieele tańszy jest w Tak Taku...
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-07-27 19:15
    *Gonzales: Jeszcze jest taki "drobiazg" jak zakup telefonu. Naprawdę mało osób stać na kupno drogiego telefonu , nawet na Allegro czy w komisie i niekiedy abonament to jedyna droga (ewentualnie MixPlus czy coś tego typu). Więc nie ma co narzekać, tylko wziąć to pod uwagę. Poza tym prepaid jest niewygodny w użyciu, bo musisz mieć kasę na rozmowy wcześniej - ja sobie tego nie wyobrażam, żebym miał co miesiąc kupować karty za kwotę X i jeszcze z 3 kody mieć w portfelu na zapas. Myśli za mnie operator. A stawki i tak mam w Plusie dużo lepsze niż w prepaidzie jakimkolwiek.
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-07-27 19:19
    **pajorro: Najtańszy jest w Simplusie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 19:32
    ***Janusz - może już nie przesadzajmy ;). Telefon był problemem 5 lat temu. Obecnie telefon w całkiem przyzwoitym stanie można kupic za 80-100 PLN, czyli za niewiele więcej niż wynoszą koszty aktywacji. Poza tym masa osób ma niepotrzebny, leżący w szufladzie telefon. W MM nowy Siemens bez sim-locka kosztuje 299 brutto. A ludzie juz wiedza, ze dostaja telefon za 400 a splacaja o wiele wiecej. Poza tym chciałem skromnie zauważyc, ze nie narzekam tylko rozwazam korzysci i straty, i fakt zakupu aparatu równiez gdzies tam wzialem pod uwage. Do korzysci z abo dolozylbym pewna wiarygodnosc - z tego co wiem, to banki patrza na posiadanie telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-27 20:13
    Gonzales - ale jest PEWNYM rozwiązaniem. Nie rzekonasz mnie, że nawet przy sporej korzyści przy przejściu na pre-paid to zrobię :-) Nie. Bo nie będę pilnował się z kartami, itp. Potrzebuję fakturę, potrzebuję innych usług, których w pre-paidzie nie ma. Potrzebuję TELEFONU co dwa lata w końcu :-))) Wszystko przemawia za tym, że abonament jest korzystniejszy. Widzisz jak sobie start wyliczył? januszX - jak najtańszy??
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-27 20:18
    A ja wcale nie mam zamiaru Cię przekonywac :). Każdy ma swoje kryteria korzystności i się do nich dostosowuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    plusiak pisze: 2004-07-27 23:07
    Dal mie abonament tez jest nie zły. W taryfie PLUS 40 za 36 zł ( odliczając cenę 20 sms - ów ) będę miał 70 min do wszystkich sieci. Czyli za minutę 0,54 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piecowy pisze: 2004-07-28 00:08
    W Erze istnieje mozliwosc bezplatnego przeniesienia numeru z abo na pre-paid (migracja), w druga strone tez sie da ale to juz kosztuje co najmniej 25 brutto. Czy nie wiecie jak to wyglada w innych sieciach??
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-07-28 01:16
    ***dorsaj7 - troche drogo masz tę minutę ale nic dziwnego jesteś w plusie :))) razem z wlo - mojej, zonie ustawiłem na Medium40 za 57,33 + 1,22 za takt 1/1 =58,55 ma 40 minut w abonamencie + 40 minut za staż + 40 minut premia na 12 miesięcy =120 minut. I umowa na rok. Minuta wychodzi niecałe 49 groszy. Ale takie wyliczenia nic nie mówią, nie piszę, ze wliczam to w koszty bo masz jeszcze 19% mniej z tych 49 groszy. Tak wieć te twoje 54 groszę jakoś mnie na kolana nie rzuca podobnie jak nowy TT.
    0
  • Users Avatars Mini
    pushkin pisze: 2004-07-28 01:29
    jhsdlfgvb
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-07-28 01:53
    Jestem Londynie,tu 6600 jest za free przy srednich taryfach,7610 i inne tez!Tylko P900 i 8910i sa drogie na abo...a w Polsce!?!Nie mowie juz o stawkach za polaczenia tu a w Polsce ciagle mimo wszsytko drogo...
    0
  • Users Avatars Mini
    dusiek pisze: 2004-07-28 04:40
    właśnie 26.08.04 kończy mi się kolejna umowa w Erze a konsultant zaproponował mi dodatkowe 25 minut miesięcznie... na oferte z telefonem kazał mi zaczekać... śmiech na sali. Ja abonent od 97r, mam podpisywać umowę na takich warunkach? kpiny! Przechodzę do Happy i jestem VERY HAPPY!!! Chrzanie abonament!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-07-28 10:15
    Ciekawe zestawienie ale to chyba nie jest wersja ostateczna bo pewnie lada chwila znowu coś się pozmienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-28 10:57
    hansen - staż? Jakie tam obowiązują zasady? Jestem ciekaw bo mam znajomych w Erze i narzekają, że nic nie mogą dostać po okresie kontraktowym...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-28 10:59
    hansen - sam widzisz co pisze np. dusiek. I to się potwierdza - więc jak jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-07-28 11:25
    ***wlo - nazywa sie to minuty ekstra i jest okreslone dosć enigmatycznie do 40 minut tak ze można dostac najmniej 5 a najwiecej 40. Tak więc dusiek miesci sie w skali. Wszystko zalezy od tego jakie rachunki sie płaci poza tym mnie w ubiegłym roku zaproponowano oprócz tego jakbym podpisał nie na 12 miesięcy ale na 24 pakiet 200 minut na 3 miesiace poza tym co oferowali - taki bonus - i po roku znowu 200 minut. Ale ninuty były na stacjonarne i na erę :( Podpisałem wtedy tylko na 12 i dostałem to co dostałem 40+40+wybrałemi te 200 minut w 3 miesiace. W tym roku dostałem to co napisałem wyżej czyli 40+40 + minuty za punkty na 12 miesięcy w ilości 40 - z tym, ze brałem je w pakietach po 10 minut za 2000 pkt bo tak się lepiej opłaca. Do tego dorzucili takt 1/1 za 1,22,
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-07-28 11:25
    Niestety z moim telefonem sie tak nie udało i wyladowałem w TT ale nie narzekam bo co miesiąc z bonus TT mam 50 minut do ery i na stacjonarne za darmo od początku wprowadzenia usługi bonus tt, tak wiec jest ok bo te kilkanascie zlotych które wydzwaniam poza tym mi starcza. Nowy TT mnie nie skusi bo jak pisałem lepiej miec 50 minut za darmo niz 50 minut za 77 z taktem 1/1 pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal pisze: 2004-07-28 12:20
    ja dzwonie bardzo roznie mam po 30% do innych sieci , w sieci i do tp wiec ta oferta dla mnie idealna i te taktowanie 1/1 super
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2004-07-28 12:29
    ja mam teraz popa i w porownaniu z abo wydatki mi spadly o jakies 80-90 zl rozmawiam sporo bo okolo 180 min miesiecznie + kolo 100 SMS a ceny tych uslug w nowym popie sa na[rawde tanie szkoda tylko ze brak GPRS ale to sie ma niebawem zmienic
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2004-07-28 12:57
    ***hansen: w Happy zostały te erajednostki więc sprawa bonusa nie jest chyba jeszcze ostatecznie przesądzona.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-28 14:36
    Porównanie już nieaktualne!!!! HEYAH OBNIŻYŁA CENY!!!! Nowe ceny to: 60 gr./min połaczenia do Heyah, 80 gr./min do innych sieci. SMS do Heyah 15 gr., do innych sieci krajowych 20 gr. (za telefon.pl)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-07-28 14:58
    od 1 sierpnie wejdą nowe ceny w heyah :):)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-07-28 15:03
    To teraz cała polityka Polkomtela z wproadzeniem Sami Swoi wzięła w łeb. Ciekawe z czym teraz plusiarze wyskoczą. Dużych możliwości nie ma. 75/60 w szczycie i 60/40 poza. SMS jak w Heyah. Prorok jaki cy cuś???
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekawy pisze: 2004-07-28 15:17
    kamil200222 ,a skąd masz te info o nowych cenach heyah i że to już od 1 sierpnia?
    0
  • Users Avatars Mini
    luminat pisze: 2004-07-28 15:47
    Dla niedowiarków: nowy cennik Heyah podał serwis www.telefon.pl!!! Admini Gola chyba dzisiaj spią, brak nowych newsów?
    0
  • Users Avatars Mini
    Nowy POP lepszy pisze: 2004-07-28 16:40
    ludzie nie potrafia porownac tych taryf czy co? wiadomo ze Nowy POP jest lepszy bo kazdy czlowiek wiecej smsuje niz rozmawia zakladajac ze wysylasz 2 smsy na kazda minute rozmowy to juz Nowy POP jest tanszy a pewnie wysylasz jeszcze ich kilka razy wiecej po drugie doladowania w erze sa beznadziejne: 49zl co 3 miesiace w Idei mozesz zaplacic 50zl raz na rok!!! najbardziej mi sie podoba to ze Idea zmusila Ere zeby zjadla Heyah przeciez w ten sposob Era podkopala swoich nowych klientow wiekszosc z nich przeszla z Ery do Heyah i teraz musi przejsc spowrotem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-28 17:01
    No patrz, a mi przy naliczaniu sekundowym zupełnie nie che się smsować, tym bardziej, że nie mam słownika T9 w komórce. Jeżeli wysyłam smsa to tylko dlatego, że ktos do kogo bym zadzwnoił jest taką pierdołą, że gadałbym 5 minut a nie 25 - 30 sekund :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-07-28 17:19
    zaczynam zalowac ze nabylem tel na abonament:( jak tak dalej bedzie to pre paidy beda za darmo:P
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-07-28 18:07
    ciekawy: ja zaszsze mam wtyki. wiedzialem o tym zanim powiedzieli na gsmonline :)
    0
  • Users Avatars Mini
    konak pisze: 2004-07-28 20:16
    Dziwię się, tym którzy chcieliby miec wszystko naraz: niski abonament, tel. za złotówke, 1s. naliczanie. Zapomnijcie... Rację maja Ci którzy widzą ile sieć dopłaca do słuchawki. Proszę pojechać do Czech (niedaleko) - telefonu za 1zł w abonamencie nie uświadczysz, chyba jakis przedpotopowy, ale usługi taniutkie tak że żaden nasz prepaid nie dorównuje. Jeśli chodzi o Plusa to bardzo chwalę sobie usługę "Strefa Plus" dzieki której zrezygnowałem z TePsy. Jeśli ktoś nie wierzy ,że połaczenie z abo może kosztować 0,29 gr brutto niech sprawdzi. Warto dowiedzieć sie co ma w zanadrzu Wasz operator bądź konkurencja.Wiem, że jeśli chce nową słuchawkę to muszę niestety podpisać umowę, ceny w komisach dyktowane są niskimi cenami telefonów w promocjach bądź po prostu są kradzione.Cena w zakupie Nokii6610i to ok.800 zł - prosze sobie policzyć ile rat trzeba zapłacić za ten telefon. Pozdrawiam wszystkich zadowolonych i tych rozczarowanych też
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-28 22:51
    Porównanie jest już nieaktualne bo w Heyah obniżono stawki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-07-29 23:12
    Pierwsza tabela i porównanie nowych pre-paidów od początku w.w. zmian.
    0
  • Users Avatars Mini
    armex pisze: 2004-07-30 16:49
    UWAGA ! ! ! Mam konkretna prosbe !!! Moja kobietka ma umowe abonencka z Idea ktora musi trwac jeszcze półtora roku :( Krew mnie zalewa, ze musi tym zlodzieja jeszcze przez tyle czasu placic haracz !!! Czy ktos zna legalny sposob lub jakas podstawe prawna by mogla wypowiedziec umowe bez konsekwencji w postaci kosztownej kary za zerwanie umowy. Naprawde sprawa jest dla mnie wazna wiec licze na kolezencko pomoc ! ! ! ! ! Pozdrawiam i czekam na odzew, armex
    0
  • Users Avatars Mini
    2973 pisze: 2004-08-03 20:08
    według mnie najlepiej wypada nowy pop a na drugim happy
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-03 20:17
    czemu nie ma nowego heja?
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-08-03 23:12
    ***swerd bo zestawienie bylo robione przed wprowadzeniem SS i nowych stawek Heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    swerd pisze: 2004-08-06 20:32
    no faktycznie, ale już nieoficjalnie były nowe ceny, tak jak nieoficjalnie był nowy prepaid polkomtelu
    0
  • Users Avatars Mini
    Kisiel pisze: 2004-08-10 00:25
    juz nieaktualne dane tutaj sa, simplus ma juz naliczanie sekundowe:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-08-17 15:37
    Przydałaby się aktualizacja porównania.
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-09-06 14:11
    no pewnie że powinni to zaktualizować i udostępnić na stronie startowej
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: