Poszerzono ofertę "Masz Gadane" w ramach taryfy Nowy POP

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 66

Od 21.04.2005 r. w ofercie bezabonamentowej Idea POP dostępna jest poszerzona oferta wielokrotnego zakupu dwóch pakietów głosowych Masz Gadane - w ramach taryfy Nowy POP - do wykorzystania w ramach sieci Idea i przy połączeniach do wszystkich sieci stacjonarnych (nie tylko TP) działających w Polsce.

  • Mniejszy pakiet - składa się z 20 minut. Ograniczony czas na ich wykorzystanie wynosi 14 dni od momentu zakupu pakietu. Koszt pakietu to 6 zł (z VAT), a koszt 1 minuty to 30 gr. (z VAT)

  • Większy pakiet - składa się z 40 minut, które można wykorzystać w ciągu 30 dni od daty zakupu pakietu. Koszt pakietu to 12 zł (z VAT), a koszt 1 minuty to 30 gr. (z VAT)

Pakiety mogą zamawiać osoby korzystające z taryfy Nowy POP. Inni użytkownicy Idea POP zamawiający pakiety zostaną automatycznie przeniesieni do taryfy Nowy POP, a użytkownicy Dla Każdego będą musieli sami się najpierw zmigrować. Abonenci MIXa i ofert abonamentowych nie mogą skorzystać z oferty.

Użytkownik POPa będący w innej taryfie niż Nowy POP, który wyśle SMSa zakupującego pakiet zostanie automatycznie zmigrowany do taryfy Nowy POP. Będzie o tym poinformowany SMS-em: „Aby skorzystać z pakietów Głosowych zostałeś przeniesiony do taryfy Nowy POP (zgodnie z regulaminem promocji)”. 

Użytkownik oferty Jedna Idea na Kartę aby skorzystać z pakietów, musi się najpierw zmigrować na ofertę Nowy POP, wysyłając SMS o treści „Nowy POP” na numer 7995 (koszt 10,98 zł brutto) a następnie zamawiając pakiet.

Użytkownik oferty Dla Każdego, który wyśle SMSa zakupującego pakiet dostanie SMSa z informacją, że najpierw musi się zmigrować do Nowego POPa o treści: „Skorzystanie z pakietów Głosowych będzie możliwe po zmianie taryfy na Nowy POP. Wyślij SMS o treści: Nowy POP na nr 1133 (cena 0,34 zł brutto)”. Cena SMS-a dla ww. abonentów jest zgodna z ich planem taryfowym – nie będziemy zwracać tej kwoty.

Abonent MIXa i Abonamentu Limitowanego oraz taryf postpaid dostanie SMSa z informacją, że promocja go nie dotyczy o treści: „Przepraszamy, pakiety Głosowe dostępne są tylko w Nowym POP-ie”. Cena SMS-a dla ww. abonentów jest zgodna z ich planem taryfowym – nie będziemy zwracać tej kwoty.

Sposób aktywacji pakietów głosowych MASZ GADANE w Nowym POPie:

  • Pakiet 20: wysyłając SMS o treści 20 pod numer 1266. Aktywacja pakietu nastąpi w ciągu paru minut od czasu wysłania SMSa z odpowiednią komendą. Konto klienta zostanie automatycznie pomniejszone o kwotę 6 zł (z VAT).

  • Pakiet 40: wysyłając SMS o treści 40 pod numer 1277. Aktywacja pakietu nastąpi w ciągu paru minut od czasu wysłania SMSa z odpowiednią komendą. Konto klienta zostanie automatycznie pomniejszone o kwotę 12 zł (z VAT).

W razie pomyłki we wpisywaniu przez użytkownika numeru lub komendy - obowiązuje pierwszeństwo numeru, tzn. jeśli użytkownik wyśle SMSa 20 (dowolna składnia) na numer 1277, otrzyma pakiet 40 a konto zostanie pomniejszone o kwotę 12 zł (z VAT).

Po doładowaniu użytkownik dostaje SMSa z informacją, że otrzymał daną ilość minut ważnych przez określony czas – w zależności od pakietu: „Twój pakiet 20 / 40 minut (do wykorzystania w sieci Idea) jest już aktywny. Pakiet możesz wykorzystać do....(data)”.

Dodatkowe informacje o ofercie Masz Gadane:

  • Wszystkie minuty w pakietach mogą być wykorzystane tylko do sieci Idea, oprócz numerów specjalnych, np. 501800800, 501808080, 501400400 oraz innych ratyfikowanych inaczej niż 80 gr. brutto/minutę w Nowym Popie

  • Użytkownik może sprawdzić ile SMSów mu jeszcze zostało - wysyłając SMSa o treści ILE (dowolna pisownia) na numer 1222. W przeciągu kilku minut dostanie SMSa: „Pozostało Ci jeszcze X minut, które możesz wykorzystać do....(data)”. Na tym samym numerze można sprawdzać pakiety SMSowe. Użytkownik korzystający z zarówno pakietów głosowych jak i SMSowych, otrzyma w jednym SMSie ilości SMSów i minut w pakietach, które jeszcze pozostały do wykorzystania.

  • Wykorzystanie pakietu następuje w chwili wygadania wszystkich dostępnych w nim minut lub w momencie zakończenia okresu ich ważności.

  • Konto główne i pakietowe mają niezależne okresy ważności. Dlatego, gdy skończy się X na koncie głównym, to minuty z oferty trwają do końca ważności pakietu.

  • Użytkownik może po zakupieniu jednego pakietu zakupić sobie następny, minuty z obu pakietów się sumują, a okresy X zachowują się tak jak w przypadku zdrapek (obowiązuje okres X większego z zakupionych ostatnio pakietów).

  • Każdy użytkownik może w danym momencie posiadać oba pakiety – zarówno głosowy jak i SMSowy.

Opinie:

Opinie archiwalne (66):

Komentuj

Komentarze / 66

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2005-04-22 12:40
    W razie pomyłki we wpisywaniu przez użytkownika numeru lub komendy - obowiązuje pierwszeństwo numeru, tzn. jeśli użytkownik wyśle SMSa 20 (dowolna składnia) na numer 1277, otrzyma pakiet 40 a konto zostanie pomniejszone o kwotę 12 zł (z VAT). To jest w stylu Idei...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-04-22 12:41
    0,3PLN ZA MIN W SIECI TO ŻADNA REWELACJA 5 PKT
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-04-22 12:46
    Przydałoby się rozszerzenie o stacjonarki w simplusie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2005-04-22 12:53
    pakiety, pakiety.. a nie mozna by tego zrobic jako obowiazujaca taryfa?
    0
  • Users Avatars Mini
    fritz pisze: 2005-04-22 13:09
    i tak dobrze, że można dzwonić do innych sieci, nie tylko tepsy. to plus. tzn. pop:)
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2005-04-22 13:20
    Wszystko ładnie i pięknie tylko po co te pakiety?:/
    0
  • Users Avatars Mini
    bambo pisze: 2005-04-22 13:22
    I tak lepiej jest w TT, kupuję 25min/100sms i nie mam zadnego ograniczenia czasowego na ich wykorzystanie, a cena 29gr/min
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-04-22 13:23
    interesujace
    0
  • Users Avatars Mini
    kowalsky pisze: 2005-04-22 13:34
    no i po co jeszcze GOL do tego wraca? przecież ten news już był! w dodatku jest w nim bład! w dodatkowych informacjach na końcu, w pierwszej kropce (podpunkcie) jest : "Wszystkie minuty z pakietu mogą byc wykorzystane tylko do sieci Idea(...)" A na stacjonarne to juz nie?! Myślałem, że Judea poszła za ciosem i zniosła te głupie ograniczenia czasowe, a tu tylko powtórka newsa ze środy :-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-04-22 13:49
    NA CO CZEKA SIMPLUS?
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2005-04-22 14:01
    Jak zrobią bez ograniczenia czasowego tak jak w TT to będzie OK. Na razie jest do d......
    0
  • Users Avatars Mini
    sokolowiak pisze: 2005-04-22 14:11
    A Simplus czeka do krytycznego momentu kiedy to większość użytkowników stwierdzi, że wali ich przywiązanie do numeru i nie zamierzają już płacić więcej. Wtedy znów będzie panika w Polkomtelu i drastyczne obniżki i ogrom kasy wywalony na odzyskanie klientów, ale łatwo już tak nie będzie. Mając IDEĘ każdy użytkownik wie, że reaguje ona prawie błyskawicznie na obniżki u innych i nawet jak w POPie czy JINK jest czasami drożej to i tak wszyscy wiedzą, że to nie długo i zostają..... A jeśli chodzi o cenę GPRS w JINK to jest bez konkurencyjna SIMPLUS i TT nie mają tu nic do powiedzenia. Jako posiadacz SE K700i uważam, że IDEA jest dla mnie najatrakcyjniejsza, oczywiście nie POP tylko JINK.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieudaczny pisze: 2005-04-22 14:19
    a w sumie to i tak POP jest najdrozszy, 80 gr za minute i teraz te beznadziejnie krotkie ( 14, 30 dni) pakiety to ma byc rewelacja? to jest załosne :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-04-22 15:12
    *** sokolowiak -- zgadzam sie (mniej wiecej:-) z Toba, tak dziala wlasnie sim+kwa.. :-P mimo iz mam sim+kwe to mi to nie przeszkadza -- roznica w minucie nie jest duza (raptem 9 gr, bo dzwonie glownie do 2 swojakow), a w smsie to sie zwraca z nawiazka.. :-) ot, zalezy jak kto uzywa tela.. :-) co do idei sie nie wypowiem -- nie wiem jak dziala.. ostatni raz mialem stycznosc z POPem w czerwcu '01.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2005-04-22 15:31
    *** nieudaczny, popieram, POP to najgorszy pre-paid, szkoda Otylki, ze sie z nimi zwiazala.
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-04-22 15:45
    Janush, nie pisz takich bzdur, jak nie masz logicznych argumentów. Program lojalnościowy, 10% więcej, tańsze zdrapki - uważasz że pop jest gorszy np od sim+ ? Jak nie umiesz wysłać smsa aktywującego pakiet, to nie zabieraj głosu.
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-04-22 15:57
    ja na jakis czas zrezygnowalem w POPa.Ja czekam na orange
    0
  • Users Avatars Mini
    fritz pisze: 2005-04-22 16:06
    Otylia to raczej zwiazana jest z Ideą abonamentową a nie popem, prawda? a zresztą te reklamy z jej udziałem są chyba najgorsze z wszystkich "komórkowych". dała się zrobić w bambuko i tylko sobie popsuła wizerunek
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpelstickin pisze: 2005-04-22 16:28
    Bando nieudacznikow nikt wam nie dogodzi tak źle a tak nie dobrze dla waws matoły najlepiej jakby wszystkie połaczenie były za darmo i jeszcze żeby wam opertator dopłacał za to że romawiacie puknijcie sie w swoje dekle moze wam rozumu najdzie i po kij wam komorki jak i tak nie dzwonicie
    0
  • Users Avatars Mini
    sebog pisze: 2005-04-22 16:31
    dlaczeo PLUSGSM ma najtaniej jak zwykle ? cezmu nikt im nie moze dorownac , ciekawi mnie to , juz nie mowie o ofercie dla firm bo nie ma konkurencji a szkoda
    0
  • Users Avatars Mini
    sraczka pisze: 2005-04-22 16:49
    Judeo - wal się na ryj z tymi zasranymi pakietami ograniczonymi czasowo !!! I do tego aktywowanymi i kontrolowanymi płatnie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-04-22 17:22
    twój nick odzwierciedla dokładnie co masz w głowie
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-04-22 17:33
    jakby jeszcze nie bylo tych ograniczen czasowych:)
    0
  • Users Avatars Mini
    marale24 pisze: 2005-04-22 18:14
    No wlasnie wedlug mnie pop jest dla ludzi MALO DZWONIACYCH jezeli ktos dzwoni duzo to kupuje zazwyczaj ABO wiec uwazam ze przynajmniej mozna jakos rozciagnac te ograniczenia czasowe nie mowiac juz o ich calkowitym usunieciu !
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-04-22 18:22
    a może powinno być: poszerzono ofertę "Masz przesrane" w ramach taryfy NOWY KLOP
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-04-22 18:38
    No i rewelacja. Ktora z sieci oferuje tanie pakiety na stacjonarne nie tylko TPSA?? A poza tym, pakiet czy nie pakiet - ważne aby było TANIEJ. Gdyby nie GPRS byłbym juz w popie (jestem teraz w JINK). Przydalo by się tylko znieść limity (zwłaszcza ten 14 dniowy), chociaż w sumie i tak te minuty wydzwaniam w 14 dni, więc nie widzę problemu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    max- profit fan pisze: 2005-04-22 18:48
    Wszystkie oferty chowaja sie przy max profit w plusie!!!! Jestem tez uzytkownikiem popa.....bo ciagle zostaje mi kasa n akoncie, wiec musze doladowywac, zeby Ci zlodzieje nie zabrali mi kasy. I tak to teraz np. mam 250 zlotych :) A dzwonilem najpierw z plusa z taryfy czasmi 150 (swego czasu hit) no a teraz of korz glownie nanumery z kontaktu plus za 12 gr/min- w najlepszej na swiecie taryfie Max Profit! Wkurzylo mnie jeszcze jedno- jak migrowalem swgo czasu z Idei dla Kazdego musialem placic ponad 6 zlotych !!!!!! Za 34 gr byla tylko migracja ze starego popa- a teraz widac ze im ta dla kazdego strasznie ciazy i przeszkadza- dlategoi dali tak tani amigracje zeby sie pozbyc tego niewypalu- na ktorego reklame niepotrzebnie wydali kase.
    0
  • Users Avatars Mini
    bazaden pisze: 2005-04-22 19:11
    takie poszerzenie nie zrobi z tej oferty nic ciekawego
    0
  • Users Avatars Mini
    kupa kreta pisze: 2005-04-22 19:24
    Złodzieje i tyle. a ty Rumpel coś tam sam sie puknij w dekiel, choćny rozmowy były za darmo to i tak trzeba karte co miesiąc (albo co 3) karte kupić zeby złodzieje nie ukradli tego co masz na koncie. Banda nieudacznikó w tej idei. Ja mam TT i się ciesze, tez są pakiety ale nie musze pilnowac kiedy sie skończą bo po prostu są i tyle. No i jeszcze piękne płatne sprawdzanie stanu pakietów... I kto zaprzeczy ze to nie złodzieje? Tak jak całe te i ch posrane TPSA!!!! Do jednego worka, zawiązać i utopić w Wiśle.
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-04-22 19:35
    Morale - akurat z popa nawet z pakietami taniej i więcej pogadasz, bo abo w idei jest dobre tylko jak chcesz dostać telefon. Tam masz tylko ograniczony 1 pakiet na m-c.
    0
  • Users Avatars Mini
    osad pisze: 2005-04-22 19:40
    TEAM 7 w simplusie jest korzystniejszą propozycją
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-04-22 20:13
    Nie jest korzystniejsze, bo nie masz na stacjonarne no i zniżka tylko na 7 numerów a nie całą sieć
    0
  • Users Avatars Mini
    wielka_sraka pisze: 2005-04-22 20:25
    Tak jak *przemopk bardzo trafnie to określił: "Oferta MASZ PRZESRANE w taryfie NOWY KLOP" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    max profi fan pisze: 2005-04-22 20:26
    Maz profit! najlepszy! I przechodzenie pakietow na 6 miechow! Numery w Kontakt plus za 1 zl, strefa plus tez za 1 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    osad pisze: 2005-04-22 20:44
    jest korzystnie gdy znajomi maja też plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-04-22 20:48
    Jednak więcej osób ma jednak stacjonarny i wtedy można bardziej wykorzystać możliwość dzwonienia z pre-paida w ramach tańszych połączeń
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpelstickin pisze: 2005-04-22 21:37
    Ludzie z telefonu na karte sie dzwoni a nie robi ksiazeczke PKO u mnie karta 50 zjezdza w miesiac z czego az sie ciesze z pakietow wiecznie jestem na nogach srednio połow z tego idzie mi na te obsmiewane przez was pakiety mam sporo ludzi w Idei a po za tym tez musze sie odmeldowywac w domku na stacjonarny ;) tak wiec zyc ne umierac a c do tego ze trza pilnowac terminu cóz ale z nieoficjalnych zrodeł wiem ze ma sie to zmienic kwestia czasu i bedzie jak wszedzie a tylko sie cieszy ze odpowiedz na TT jest po nie calym miesiacu a nie taka spozniona pobudka jak po Heyah ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-04-22 21:47
    ***Rumpelstickin - święta racja! Ceny się już powoli wyrównują, a ci, co narzekają na pakiety w popie sami popów nie mają pewnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rockets pisze: 2005-04-22 23:59
    Bardzo dobrze obecnie tez używam pakietu 200 smsów :P
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2005-04-23 00:59
    Nie wiecie może skąd mogę ściągnąć spoty reklamowe TakTaka (reklamujące taryfę Happy) i Popa (pakiety masz gadane) ?? potrzebuje je do prezentacji maturalnej- na poniedziałek:] był bym wdzięczny za wszelka pomoc!
    0
  • Users Avatars Mini
    Taryfa 24 gr/min SS pisze: 2005-04-23 04:10
    Zwykła taryfa 24 gr/min w Samych Swoich. Nie trzeba zamawiać dziwacznych pakietów, których jakaś część nieraz przepada na rzecz operatora. W dodatku, jest to stała taryfa, a nie czasowa promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-04-23 05:56
    Ograniczony czas wykorzystania tych akietów, czyni je mało atrakcyjnymi
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-04-23 12:08
    Rzeczywiście oferta ss jest dobra - stacjonarki - jakby jeszcze rozszerzyli na plusa to extra.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-04-23 15:23
    Gdyby połączenia z SS do Plusa były traktowane jako sieciowe i na odwrót :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpelstickin pisze: 2005-04-23 16:44
    OK moze to troche nie efektywne ze Masz Gadane ma ograniczony czas 14 lub 30 dni ale i tak należy to traktowac in plus w sumie lepsze takie promo czy już w tej chwili stała oferta jak nic. Ale patrzac na rynek moze sie zdarzyc że to wejdzie na stałe do oferty przeciez w TT to promo najpierw było do konca marca teraz jest do końca czerwca, wiec nie podchodzmy do tego bezkrytycznie a po za tym chyba entuzjasci pakietow w TT nie zauważyli małego szczegółu aby korzystać z pakietu w TT trzeba miec aktywne połaczenia wychodzace jak nagle sie skonczy konto głowne to (_|_) jeża, a w POP konto pakietowe jest niezależne od konta głownego i jak skończy sie się konto głowne można dalej rozmawiac z pakietu na Idee i na stacjonarne HOGW
    0
  • Users Avatars Mini
    BadAngel pisze: 2005-04-23 17:13
    To i tak nic nie zmieni Pop i tak jest najdroższy i pewnie tak będzie dalej. Wole tańsze smsy i połączenia do wybranych za połowę ceny niż jakieś tam daremne pakiety. Jak Idea się nie poprawi to zmieniam operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-04-23 18:08
    BadAngel: Chyba taniej jest 30 groszy do kilkunastu milionow klientow Idei i stacjonarnych niz 39 groszy do 7 plusowych numerow w Sim+. Zwykla logika. A co do smsow to w POPie mozna miec je po 6 groszy do calej Idei, a nie po 1 gr tylko do siedmiu wybranych plusakow, a do reszty plusakow po 20 gr jak to jest w Simplusie. Najwyrazniej masz jakies uprzedzenia do Idei. Simplus moglby latwo znow byc konkurencyjny - wystarczyloby zeby jako Swojaki w Team7 mozna bylo wpisywac rowniez numery stacjonarne, a cena minuty polaczenia ze Swojakiem zostala obnizona do 10 gr. Ale marketingowcy Simplusa po obnizeniu ceny smsa w Swojakach najwyrazniej jeszcze delektuja sie ta obnizka i spokojnie drzemia jak to zwykle z nimi bywa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-04-23 18:10
    Ja mam Popa na okraglo i minuta w pakiecie kosztuje mnie nie 30 gr tylko 24 wiec dla mnie Pop jest najlepszym rozwiazaniem oprocz mojego sluzbowego tel w Erze Biznes za ktory placi firma :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2005-04-23 21:54
    ja tam te 40 minut wydzwaniam w góra 2 tygodnie do idei i na satacjinarne, więc mi tam nie zalezy czy są pakiety czy nie, ale aby obniżyli stawkę do innych sieci coprawda nie dzwonię tam dużo, ale jednak niby parę groszy jest taniej u innych ale jest. Zgadzam się z Erazmus tez mam na okrągło i cena minuty wychdozi mi przy dołądowniu 50: 64gr za minute a w pakiecie jakieś 25gr, oczywiscie karty kupuję nie w sklepach:P, a jak sobie liczyłęm to korzystanie z profitu jeśli ktoś wydzwania 50zł na 3 miesiace to obniża ceną minuty do innych sieci o 10gr:))) więc wcale tak źle nie ejst, ale zawsze bym chciał taniej, ...........
    0
  • Users Avatars Mini
    Damian.Ka pisze: 2005-04-23 22:17
    Nic zlego na Idee nie mogę powiedzieć. Bardzo dobrze z jej strony z tymi stacjonarnymi. Drugi telefon (w erze) bede uzywal teraz zadziej. pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2005-04-24 12:17
    Darek! Gratuluje Ci kilkunastu milionów znajomych!!!! Też bym tak chciał. Bo ja np. dzwonie czy smsuje do góra kilku osób (zaznaczam ze także mam popa), a jeśli miałbym zadzwonić do kogo innego (z poza tej 7 dajmy na to) to zapłaciłbym te 30 groszy więcej, więc nie wciskaj kitów że oferta idei jest lepsza. A na stacjonarne to sie dzwoni ze stacjonarnego. chyba że ktoś nie ma. a wogóle to dzisija każdy ma komórke wiec po co dzwonić na stacjonarny
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2005-04-24 13:00
    Oferta idei jest najlepsza dla tych co mają gro znajomych w idei. Oferta Plusa jest njlepsza jeśli ktoś ma 7 osób w plusie Tak-tak gdy ktoś ma większosć z ery Hyhay gdy ktoś ma większosć z Hehah, lecz to praktycznie nei możlwie, dlatego uważam ze to najgorsza oferta na rynku. SS dla osó któe nie mją domwego. Jak dla mnie najgorsza oferta jest Heyah, ale kolejna miejsca zależa już od konkretniej sytuacji użytkownika jak korzysta z telefonu i w jakiej sicie ma anjomych, ja mam w idei więc nie ma co sie zastanwiać co mi sie opłaca, jakbym miał z plsuie to by mi sie plus opłacał Dodam iż ja utrzymuję kotakt z wiecej niż 7 osobami, gdzieś tak z 15-20 taki stały, w tym tylko kilka osbób nie ejst w idei, a z ogołnie licby osó z którymi nie tak ścisły kontakt utrzymyje to około 40 to idea, 18 era, 10 puls, 2 Heyah, jakby proporcje były inne to bym mi się idea nie opłącała
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-04-24 13:05
    Po co wam domowy - z naliczniem co 3 minuty (złodziejstwo). Międzymiastowa w szczycie jest o połowę wyższa niż ta stawka w popie. Mało wam? Niektórzy dzwonią nie tylko na kilka wybranych numerów ale też na inne.
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-04-24 13:08
    Nie wiem, dlaczego każdy zazwięcie broni sim+ Nie licząc stawki na 7 numerów (wcale też nie rewelacja) to reszta taryfikowana w standartowych cenach. Pomijając że nawet na swojaki kasuje normalnie a potem "następuje zwrot różnicy, gdy osiągnie ona wysokość 2.5 pln.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-04-24 16:05
    mark: Skoro masz POPa to o czym Ty mowisz??? Masz trzydziesci groszy do calej Idei i na stacjonarne, mniej niz jest w Sim+ do siedmiu wybranych osob (39gr). Znajomych mozesz miec od jednego do kilku milionow a i tak jesli oni maja telefony tez w Idei lub stacjonarne to w kazdym przypadku rozmowy masz taniej w POPie niz gdybys mial Sim+ i oni mieli rowniez Sim+. To swiadczy, ze cos z cenami w Simplusie jest nie tak. Tansze dzwonienie na stacjonarne bardzo sie przydaje chociazby w sytuacji, gdy nie kazda osoba w rodzinie (domu) np. zona, dzieci ma komorke, a Ty pracujesz i na przyklad pozniej wrocisz do domu. Dzwonisz wtedy na stacjonarny, informujesz gdzie jestes, dlaczego Cie nie ma i kiedy wrocisz. Albo inna sytuacja - zona wygoni Cie na zakupy a Ty zapomniales co masz kupic. Albo jeszcze inna - siedzisz w pracy i chcesz sie dowiedziec co bedzie w domu na obiad (szef krzywo patrzy jak sie dzwoni ze sluzbowego). Troche wyobrazni! Po co przeplacac wtedy w Simplusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    WeBeRman17 pisze: 2005-04-24 21:28
    Każdy będzie narzekać na pakiety czasowe kto mało rozmawia, a ci którzy dużo rozmawiają to bardzo im to opłaca i nie liczy się na jaki okres jest ważny bo i tak wszystko z pakietu wygada. Każdy ma indywidualne zapotrzebowania, jeden woli sieć idea, drugi plus, trzeci era, a czwarty heyah. Między sieciami są bardzo małe róznice cenowe i tylko sympatie decydują w jakiej sieci jesteśmy. A zachowaniu szczeniackie takie jak wyzywania się to tylko świadczy o małym procencie intelektualnym i tolerancji:] Ja osobiście jestem w sieci idea prawie już rok. Nie narzekam na nią, tak jak na inne sieci. A mówiąc o pakietach w popie to mogli by dać podobne ceny jak w promocyjnych pakietach Jednej Idei:]
    0
  • Users Avatars Mini
    WeBeRman17 pisze: 2005-04-24 21:33
    Ja osobiście jestem szczęsliwym będąć w Idei bo zawsze coś za darmo dostaję od idei :) Np. kilka miesięcy konto mbox premium za darmo lub to, że raz na kilka miesięcy dostanę doładowanie, kilka złotych zupełnie za darmo w prezencie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-04-24 22:10
    Nie wie ktos moze ile kosztuje przejscie z taryfy Nowy Pop na JI na karte ? Dzieki za info.
    0
  • Users Avatars Mini
    chris pisze: 2005-04-25 01:33
    *lokop12: 9zł+VAT
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2005-04-25 03:39
    dobre decyzja / dam 8 punktów / przeciez maj dopiero przed nami a juz ida w dół z cenami poszerzajac pole do popisu w rozmowach / do tego JInK i przez 3 mce połączenia na stacjonarki i sieciowe kosztują 20 groszy w sumie aktywujac 50 złotowy pakiet za 25 zeta co miesiac przez 3 mce możemy za to wydzwonic 375 minut czyli 6 godzin i kwadrans płacąc za to razem 75 zeta / czy ktos ma taniej do wlasnej sieci i na stacjonarne??! prosze o konkrety. pozdrawiam! a tak nawiasem mówiąc teksty w stylu "Judeo - wal się na ryj" potwierdzaja tylko szara dresiarska rzeczywistość. prostackie i żałosne.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-04-25 06:00
    to co stracisz w Sim+ na polaczeniach spokojnie odzyskuje sie na smsach :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2005-04-25 11:10
    dt - a po co komu smsy, je się wysyła tylko jak nie mozna zadzwonić, labo ktoś nei mozę odebrać, więc praktycznie na każde wygadane powiedzmy 5 minut idzie mi jeden sms (nie licząc tych z neta za friko)
    0
  • Users Avatars Mini
    eks pisze: 2005-04-25 19:02
    poszerzono, smiesznie to nazwali i nieadekwatnie do tego co wprowadzają
    0
  • Users Avatars Mini
    cheetah55 pisze: 2005-04-26 00:05
    A po co mi te pakiety, niech wprowadza jakies tanie sms-y wewnątrz sieci lub do wybranych osób to wtedy to będzie coś.
    0
  • Users Avatars Mini
    west pisze: 2005-04-26 18:41
    wlasnie, oni zawsze w przeciwną stronę niż potrzeby
    0
  • Users Avatars Mini
    ondros pisze: 2005-04-27 20:58
    tylko mają gadane bo reszta to nieciekawa
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: