Powrót do 24 miesięcy w Idei

Newsy
Opinie: 91

Od 05.11.2001 PTK Centertel zmienia warunki zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na warunkach promocyjnych z okresu 12 miesięcy na 24 miesiące.

Opinie:

Opinie archiwalne (91):

Komentuj

Komentarze / 91

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-10-27 22:47
    Piekny: Wynika z tego co napisałeś że pozostałe taryfy zostaną obniżone!!! Nie za dużo ale zawsze. Np. O120 o 10 złotych taniej. To już coś. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    piekny pisze: 2001-10-27 21:06
    O- 15- 29,99/1,65 O- 30- 39,99/1,35 O- 60- 71,99/1,15 O- 90- 89,99/0,90 O-120-114,99/0,80 O-240-199,99/0,70 OD 05-11-2001 N-8210-49,00
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-26 18:53
    nareszcie będą rowne szanse dla wszystkich sieci stracą na tym ci którzy ciągle zmieniaja tel ale mnie to nie przeszkadza
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-26 18:59
    szkoda ;-(((((((((((( tym to oni chyba najwiecej klientow przyciagali........ powinny byc rozne okresy cyrografow i odpowiednie do nich ceny telefonow wtedy wszsytko byloby "lege artis"
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-26 19:03
    no i stanęło się to co miało się stać. a gdzie reszta szczegółow odnośnie zmian w Idei? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-26 19:10
    zmiany są następujące: powstaje nowa Optima 15 za 29,99pln netto i Optima 90. Wypadają O180 i O360. w pakiet darmowych minut wchodzą minuty lub SMSy w stosunku 1:4 i są równolegle ściągane z pakietu darmowego... nie ma już: CDMG, DxD, TM SMS...... ot wszystkie zmiany... na szczęście już nie trzeba przynosić sterty dokumentów do zapisania się w Idei... wystarczy niezbędne minimum ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-26 19:12
    malo to atrakcyjnie brzmi no ale mam nadzieje ze jednak po ogloszeniu szczegolow okaze sie ze zmiany sa na lepsze.......
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-10-26 19:14
    Ale w Plusie mamy jak na razie 12 miesięcy tylko ciekawe czy to się skonczy wraz z zakonczeniem promocji jubileuszowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2001-10-26 19:16
    eee syf i malaria. te 12 miechow to BYLO cos nad czym mozna by sie zastanawiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-26 19:16
    Mike_Ka: nic nie mowiono wczesniej o DxD. czy to pewne, ze zniosa tez DxD? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-26 19:17
    Lysy: TAK!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    voY pisze: 2001-10-26 19:17
    Mike_Ka a Ty co masz jakies znajomosci w IDEI????? :)) taka obeznana? mi to wisi czy bedą te zmiany czy nie,bo mam Popka ;-----)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-10-26 19:17
    A co to jest to DxD?
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2001-10-26 19:18
    no wlasnie!!! olac 24 miechy umowy i kupowac popy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    voY pisze: 2001-10-26 19:19
    tAKI obeznany sory :)
    0
  • Users Avatars Mini
    voY pisze: 2001-10-26 19:20
    nie wie ktoś może ile kosztuje motorola T205 ,ale ceny giełdowe nie od operatorów? bo wiem ze w idei kosztuje w popie 199 netto a na giełdzie ? aparacik bez startowej? pozdrawiam aa własnie i to DxD ???? co to jest hehe hubert mamy ten sam problem
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-26 19:22
    hubert: Dwa razy Dluzej. Byla kiedys taka promocja (koniec 2000r i lato2001). wybierales jeden nr telefonu (jakakolwiek siec) i impuls miales co 120 sekund.
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-26 19:23
    czy to juz oficjalene info?????????\
    0
  • Users Avatars Mini
    Vassago pisze: 2001-10-26 19:23
    ale lipa! Jesli Idea dalej by ciagnela na 12 miesiecy to w koncu era by wymiekla i rowniez przesla by na 12 miesiecy byloby cool!
    0
  • Users Avatars Mini
    september pisze: 2001-10-26 19:24
    szkoda, po roku mozna bylo zmienic telefonik a teraz 2 lata trzeba czekac. idea troszku straci, to byl ich podstawowy argument.
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2001-10-26 19:26
    czy dotychczasowi abonenci beda musieli przejsc do nowych taryf, tzn. straca uslugi CDMG, TM-SMS itd., aby zyskac SMS-y w abonamencie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-26 19:26
    Panowie voY i hubert: w grudniu 2000 i w chyba w czerwcu lub w lipcu kupując aktywację w Ideii można było wybrać jeden dowolny numer i dzwonić do niego z co drugą minutą gratis począwszy już od pierwszej minuty i wtedy ta usługa nazywa się Dwa razy Dłużej czyli DxD ( nie było to CDMG - gdzie co druga minuta jest po drugiej min rozmowy). gm.: gwarantuję że zniesiono w nowej optimie DxD!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2001-10-26 19:27
    i nastepne pytanka: jakie beda ceny w Optimie 15 i co z taktowaniem - zmienia sie, czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-26 19:28
    bocian: z aneksu do umowy którą podpisujesz wynika że przez rok działasz na prawach jakie masz w dniu podpisywania umowy więc conajmniej przez rok nie musisz zmieniać optimy na nową optimę więc zachowujesz CDMG i takie jakie na dzień dzisiejszy masz
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-10-26 19:29
    Plus raczej też powróci do 24 miesięcznych umów. Szkoda, że my użytkownicy na tym tracimy, bo tel objęty jest 12-mies gwarancją a jak się zepsuje po tym okresie to koszty napraw są często na tyle wysokie (np. w serwisie Siemensa zaspiewali za wymiane płyty głównej w C30(!) 1000 brutto z kosztami robocizny), że może bardziej opłaca się zerwać umowę lub kupic komórke używaną (często kradzioną). Myślę, że opy mogły zaproponować jakieś preferencje zmiany aparatu juz po roku ( np. z oddaniem starej słuchawki) lub skrócić umowy do 18 miesięcy ( i chyba wszyscy by byli zadowoleni).
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-26 19:29
    taktowanie zmienia się na 30 sek. ale po pierwszej minucie rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-10-26 19:29
    gm: dzieki za wyjasnienie. A co do samej zmiany na 24 miesiace, to utwierdzila mnie ona tylko w przekonaniu, ze dobrze zrobilem, wybierajac Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-10-26 19:30
    W nowych taryfach nie będzie: "CDMG, DxD, TM SMS"... Ciekawe czy zlikwidują też "idealny zasięg" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2001-10-26 19:34
    do Mike_Ka: ale co z tymi, ktorym umowa nie obowiazuje - mi sie skonczyla ponad pol roku temu
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-26 19:36
    Mike-Ka: a czy po roku chcac prolonowac dalej umowe musze zminic taryfe. zalozy, ze stare taryfy sa dla mnie lepsze, mija rok i ja dalej chce je miec. moge przy nich pozostac zachowujac CDMG, DxD, SMS TM etc. etc? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-26 19:39
    bocian i gm: nie wiem! na dzień dzisiejszy wiem tyle że Ci co mieli stare Idee50 i 150 dalej z nich korzystają mimo że nie są już na cyro. więc chyba na 99% nie będzie takiego przymusu.
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2001-10-26 19:44
    Ok, czyli wychodzi na to, ze oprocz nowej tanszej taryfy to zmiany sa na gorsze dla dotychczasowych uzytkownikow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-26 19:53
    a tak w ogóle to przeliczyłem właśnie że jak w Erze jest moja 10 za 29.00pln a w Ideii za tą samą cenę 15 min, to odejmując 5 minut z abonamentu i przeliczając je na smsy mamy ich 20 a nie jak w erze 5
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2001-10-26 20:03
    mi sie skonczyl cyro w erze w maju i nic nie musialem zmieniac. podejrzewam ze w idei tez nie beda zmieniac automatycznie po skonczeniu umowy na czas okreslony.
    0
  • Users Avatars Mini
    EBEM pisze: 2001-10-26 20:04
    he he, a tak sie tym ideowcy chwalili, chodzac z nosem w gorze, ze se telefon za rok na nowy wymienia, a teraz klapa! jednak dlaczego taka zmiana? czy za duzo klientow tracili po 12 miesiacach, kazdy mial doscyc i odliczal dni do konca cyro???
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2001-10-26 20:06
    taryfe trzeba zmienic przy przedluzaniu umowy. inaczej nici z nowego fonu lub czegos innego rownie atrakcyjnego
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2001-10-26 20:06
    maja (mamy) jeszcze czas do 4.listopada ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    magda_s pisze: 2001-10-26 20:09
    Moim zdaniem CDMG, TM, są w ramach promocji. A promocja kończy się 4 listopada 2001! :((((((((((((((((((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-26 20:12
    magda_s: dokladnie, z tego co pamietam CDMG i SMS TM maja charakter promocyjny. Idea juz dawno zastanawiala sie nad zlikwidowaniem CDMG i "wsadzeniu" tej uslugi do cennika abonamentowego. wtedy usluga ta kosztowaloby, np. 5, 10 czy 20 PLN. moze tak zrobia. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    scout131 pisze: 2001-10-26 20:35
    Co do umowy - zgadzam się ,że trochę wyrówna to wszystkim sieciom poziom startu. Ciekawe co w zamian - bo jeśli tylko O15 i O90 (swoją drogą O15 może być bardzo atrakcyjną propozycją) to trochę mało w stosunku do Ery i +
    0
  • Users Avatars Mini
    fungus pisze: 2001-10-26 20:38
    Wszystkie dotychczasowe usługi "promocyjne" (CDMG, DxD, SMS TM) przypisane do konta abonenta jak i warunki umowy (taryfy) nie mogą zostać zmienione przez operatora. Zmiana taka może zostać dokonana tylko na życzenie Abonenta danej sieci. UMOWA OBOWIĄZUJE OBIE STRONY.
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2001-10-26 20:50
    ale nie zgodze sie, ze np. SMS TM to usluga promocyjna - o tym nic nie ma w cenniku, wrecz przeciwnie jest ona umieszczona wsrod innych standardowych uslug. Z tego, co pamietam (niestety nie moge sie dostac na strone cennika polaczen IDEI), to i pozostale uslugi byly umieszczone w cenniku)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-26 20:50
    fungus: nie jestem tego pewien. gdyby to bylo w cenniku to owszem, zgadzam sie, nie moga tego zabrac. ale zauwaz, ze CDMG ma charakter promocyjny. nie znam na pamiec warunkow umowy, ale wydaje mi sie, ze obowiazuje do odwolania. i wtedy idea moze zlikwidowac taka promocje bez zgody uzytkownika. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    azazello pisze: 2001-10-26 20:50
    Moze mi ktos powiedziec czy jak bede chcial skorzystac z Zostanmy razem to bede musial zmienic taryfe na nowa?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-26 20:52
    bocian: co do DxD i SMS TM tez nie jestem przekonany. ale na 100% CDMG jest usluga promocyjna.
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2001-10-26 21:00
    do azazello: pewnie tak
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2001-10-26 21:06
    do gm: przeciez caly cennik obowiazuje do odwolania. Zawsze sie zastanawialem dlaczego operatorzy komorkowi boja sie zmian cennika - czy jest jakas podstawa prawna, na mocy, ktorej mozna zrywac umowe na podtawie zmiany taryf - z tego, co wiem banki w swoich umowach zastrzegaja sobie, ze 'zmiana taryfy oplat nie jest zmiana regulaminu/umowy konta w rozumieniu art.XX par.XX, wiec nie stanowi podstawy do jej rozwiazania itd.'
    0
  • Users Avatars Mini
    magda_s pisze: 2001-10-26 21:06
    Cennik obowiązuje do ODWOŁANIA. A regulamin wszyscy podpisaliście i IDEA moze w każdej chwili zmienić ceny(liczone od nowego okresu rozliczeniowego). Regulamin dosteny jest na stronie www.idea.pl !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    piekny pisze: 2001-10-26 21:07
    optima 30 - 39pln. nokia 8210 - 49 pln lub 99pln od 5.11
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-26 21:07
    no i odejdą fajne promocje tak jak odeszły 5 sekundówki łezke można uronić ale nic już nie zmianimy trzeba się przystosować i życ nadal
    0
  • Users Avatars Mini
    magda_s pisze: 2001-10-26 21:08
    bocian: w tym samym czasie i o tym samym :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    magda_s pisze: 2001-10-26 21:09
    piekny: a z VATem czy bez ????
    0
  • Users Avatars Mini
    fungus pisze: 2001-10-26 21:09
    Usługi: CDMG, SMS TM, są usługami umieszczonymi w cenniku usług Idea Optima wersja Październik 2001. Usługa DxD aktywowana była w okresach (ostatnio wakacje 2001) promocyjnych, przysługuje natomiast bez "terminu ważności", więc jeżeli Abonent nie zdecyduje się na zmianę taryfy ze "stara Optima" na nowa nie ma mowy o wyłączeniu mu tych usług.
    0
  • Users Avatars Mini
    piekny pisze: 2001-10-26 21:11
    raczej netto....
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-10-26 21:33
    marcin nie bedzie musial sie z nim targac 2 lata ! tylko numer bedzie mial 2 lata tel moze zmienic ! ale to i tak jest beznadziejne 24 miesiace ! w plusie jest 12 ! ciekawe cz dlugo potrwa !
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2001-10-26 21:41
    wow! (do: piekny) czyli za obnizke o 1 zl. 50 gr. abonamentu w OPT30 zabieraja nam SMS TM i CDMG. Z SMS-ami moge sie pogodzic, bo to bylo wlasnie okolo 1,5 zl./miesiac oszczednosci, ale CDMG - tu tego juz bylo wiecej. a co z WAP-em moze kolejna obnizka cen albo jakos oferta dla GPRS?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-26 21:49
    mcbrain: tak jeżeli masz cyro do konca stycznia to spox będziesz miał te usługi nadal i podejrzewam że nawet do czasu dopóki nie zmienisz sam taryfy na inną niż stara optima. CDMG, DxD itd nie obowiązują tylko nowych abonentów podpisujących cyro na 24 miechy w nowej optimie, a tfu z nią.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-10-26 21:53
    no i dobrze , w kazdym cywilizowanym kraju jest 2 lata , zreszta mnie to nie obchodzi moga sobie zrobic nawet 5 lat
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-26 21:53
    Powiem szczerze, nie bardzo mi się to podoba, zwłaszcza ograniczenie najwyższych planów taryfowych - właśnie one powodowały, ze myślałem trochę o zmianie opa, ale w tej chwili to się zupełnie nie będzie mi opłacało
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-10-26 22:37
    Ciekawe czy ktos w Idei pomyslal zanim porobili te wszystkie zmiany.
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-26 22:44
    Moze zrobia cyro na 24 miesiace, a co 12 miesiecy mozesz wymiec telefon na nowy ;). Ogolnie moim zdaniem zmiany na gorsze. Moje zdanie moze tylko zmienic oficjalny cennik, duzo nizszy od aktualnego.. Musza dac cos w zamian, moze woptimie 15 minuta rozmowy 50 groszy? ;))))))hehe. fajnie by bylo, ale chyba kraj pomylilem. powinni jakos inaczej nazwac te taryfy! Bo bedzie nowy cennik, i nikt sie nie polapie, bo w starej optimie 30 beda inne ceny i w nowej optimie beda nowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-10-26 22:47
    Już od dłuższego czasu o tym mówiono, podobno jednak umowa przy następnej promocji w + ma być na 12
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-10-26 22:48
    Kiedy bedzie oficjanie nowy cennik???????????? Jak nie bedzie za bardzo to moze jeszcze kupie jakas sluchawke na starych zasadach. Chyba nie ebda tacy bezczelnie zeby dotychczasowym abonenta wycofac CDMG i TM! Ciekawe czy te uslugi maja charaktetr procyjny ( w tedy moga je wycofac). Osobiscie zdaje mi sie ze czytalem newsa o oficjanym wprowadzneiu CDMG do cennika. Napoczatku CDMG mieli miec tylko nowi aboneci, i tymczasowo wszyscy. ALe pozniej chyba to wprowadzili oficjanie, troche tez chyba zmieniali cos w CDMG jak dawali nowa stawke za WAP.
    0
  • Users Avatars Mini
    bocian pisze: 2001-10-26 23:27
    A czy ktos probowal sie dowiedziec czegos od informacji handlowej albo z boku? Moze jakiemus pracownikowi wymsknely sie juz jakies szczegoly - ja tez licze, ze dadza cos w zamian.
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris pisze: 2001-10-27 00:18
    Wczoraj "zostalem razem" i na wszelkie pytania facet robil bardzo duze oczy - generalnie mialem nowsze info od niego (chyba, ze maja zakaz mowienia czegokolwiek, ale mozna bylo wyczuc z barwy glosu, ze zmiany za bardzo mu sie nie podobaja - przeciez liczba podpisanych umow przeklada sie na jego zarobki). Jak na razie nic oficjalnie nie wiadomo, chyba, ze od kogos, kto jest na szkoleniu (vide Mike_Ka). Mam nadzieje, ze nie nie bede zalowal wczorajszego czynu :) cu
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-27 00:27
    Generalnie wniosek jak widzę jest jeden - jeśli Idea nie zrobi czegoś super by wynagrodzić te zmiany to chyba jej sporo klientów odejdzie/nie "zostanie razem"
    0
  • Users Avatars Mini
    alex pisze: 2001-10-27 01:20
    PORAŻKA... I TO JEST MOJA IDEA.... CHLIP!:(
    0
  • Users Avatars Mini
    azazello pisze: 2001-10-27 01:28
    Ja sie wlasnie zastanawiam czy "Zostac z nami" na starych czy nowych warunkach.... czy tez moze zmienic opa ale szkoda mi numeru no i troche Idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2001-10-27 01:58
    porazka tej sieci....
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-27 03:17
    no i mamy Idea schodzi na psy
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-27 03:33
    coraz wiecej szczegolow na temat nowych taryf. do mojego kolegi zadzwonili z BOA Idei i poprosili o pewne wyjasnienia. Kolega kupil telefon prawie rok temu na "kombatanta", ale babcia ma tez ulge w tepsie. kiedy kupowal promocje to idea nie miala za zle takiego ukladu (w przeciwienstwie do plusa, nie wiem jak ta kwestia wyglada w idei). jutro idziemy do salonu idei wyjasnic sprawe, ale wstepnie juz wiemy, ze chodzi o babci ulge na tepse. czy ktos zna taki przypadek, zeby idea zabrala ulge? czy jest cos nowego w tej sieci o czym nie wiem? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    zabu$ pisze: 2001-10-27 03:48
    No a planowalem sobie zmienic sluchawke i kupic cos w Ideii, 24-miesieczny cyrograf spieprzyl mi te plany...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-27 03:56
    zabu$: przeciez jeszcze zdazysz przed 5 listopada. chyba, ze Twoje plany siegaly nastepnego roku. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-10-27 04:36
    Do gm: gm postępowanie IDEII jest w tym wypadku jak najbardziej uzasadnione. W myśl przepisów o takich ulgach w abonamnecie przysługuje ona tylko na jeden aparat telekomunikacyjny. Dotyczy to całego domostwa. Możesz mieć i drużynę piłkarską inwalidów ale ulgę możesz mieć jedną i to tylko w jednej sieci. Teraz będziesz musiał wybrać albo zniżka w tepsie albo zniżka i IDEII. A przy podpisywaniu umowy teraz od razu podpisuje się takie oświadczenie, że ma się tylko jednen telefon z ulgą. JAk masz już juakiś mają prawo odebrać ci taką zniżkę :-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-27 12:08
    digimon: wiem, ze takie jest prawo, ale w momencie kiedy on kupowal telefon, idea tego nie wymagala, tzn. oswiadczenia, moznabylo miec ulge tez w tepsie. prawo nie dziala wstecz wiec dlaczego chca mu to odebrac? i czy moga? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_Ka pisze: 2001-10-27 15:11
    gm: mogą i jest to zgodne z prawem dlatego że Idea nie świadczy usług o charakterze powszechnym i mogą dać lub utrzymać zniżkę dla abonenta wtedy kiedy chcą!!! i jest to zależne od nich.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2001-10-27 16:05
    ale dol, trzeba kupic telfon na 2 lata, koledzy bedziecie plakac????? :))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-27 17:35
    sprawa mojego kolegi wyjasnila sie. nic (ulgi 50%) nikt mu nie zabiera. po prostu Pani, ktora z nim rozmawiala telefonicznie namieszala. jezeli on nie rozwiaze umowy to Idea utrzymuje rabat 50%. POZDRAWIAM, gm.
    0
  • Users Avatars Mini
    Neon pisze: 2001-10-27 18:55
    Duzo idea zyskiwala na tym 12 miesiecznym cyro. Ale jesli nie podejma jakis innych krokow (np. ciekawe uslugi, nizsze ceny) to naprawde nie wiem co sie stanie, bo te zmiany jakie maja wprowadzic w wiekszosci sie nieciekawe......
    0
  • Users Avatars Mini
    helgrind pisze: 2001-10-28 13:19
    Jesli taryfy podane przez .pieknego. sa prawdziwe to ktos nad tym dlugo myslal. STARY abonament powstawal wg wzoru: (Ilosc Min. X Koszt Min.) i wszystko bylo jasne. W NOWYCH powyzej O30 koszt abonamentu i minuty jest nizszy, ale NIEWIELE np. dla nowej O240 (ilosc Min. X koszt Mmin)= 168 zl. Abonament (199,99 - 168) = 31,99 to dzielimy na 240 = ~ 13 groszy a minuta abonametowa w taki ukladzie to 0,7 + 0,13= 0,83 zl. Faktycznie to taniej będzie dopiero po przekroczeniu abonametu. Chyba ze obnizka o 0,02 to duzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-28 13:31
    helgring: ja mysle, ze Idea chciala uzyc cyferek 9,99 nie doi konca trzymajac sie starej zasady ilosc minutxkoszt minuty=abonament. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2001-10-29 03:53
    hej, panowie bywajacy na szkoleniach: nikt tego jeszcze nie napisal wprost - Czy w nowych optimach niewykorzystane minuty dalej beda przechodzic na nastepny miesiac?
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-10-29 06:28
    Ale teraz dopiero Idea dostanie po dupie, nawet jej gwiazdy i BigBrother nie pomogą...chyba że w pójściu na dno...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-10-29 11:07
    Abonamenty beda naprawde ciekawe wiec nie powinni dostac po dupie i wszystko powinno byc ok, a nawet lepiej! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-10-29 12:01
    No właśnie każdy narzeka a przecież w sumie taryfy będą tańsze od obecnych. Koszt minuty połączenia w taryfak też będzie niższy. Teraz tylko zależy czy większy zysk przynosi Ci CDMG czy taryfikacja 60/30/30. Jeżeli chodzi o wydłużenie cyrografu przy zakupie promocyjnym to POPIERAM, telefonu nie kupuje się dla szybkiego zysku tylko rzeby z nie go jak najdłużej kożystać. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-10-29 12:36
    Zobaczymy ile będą tańsze. I co będzie ze starymi abonentami? Czy będą musieli zmienić abonament na nowy? I czy faktycznie CDMG zniknie? I co z przechodzeniem niewykorzystanych minut na nastepny miesiąc? Dużo pytań, a odpowiedzi dopiero 5 listopada.
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-10-29 12:39
    Do dexter: taryfikacja 60/30/30 wcale nie jest taka wspaniała. Co innego by było jakby takt był co 30 sek. już w pierwszej minucie. Jak gadam dłużej, to przy rozmowie 8-10 minut w CDMG mam juz 3-4 min. zysku, a w takcie 60/30/30 jakies 30 sek. (najwyżej). A jak gadam mniej niż minutę to i tak tracę całą minutę. No i wreszcie powracające jak bumerang pytanie: KIEDY W POLSCE KTOŚ ZDOBĘDZIE SIĘ NA TAKT co 15 sek. lub nawet mniej?
    0
  • Users Avatars Mini
    k0mp pisze: 2001-10-29 12:54
    To jest szczyt CHAMSTWA!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-10-29 18:59
    Do muminka: I właśnie ja tak napisałem - teraz wszystko zależy od profilu prowadzonych rozmów - dłógie rozmowy to strata, rozmowy do półtorej minuty to zysk. Jak napisałeś Ty stracisz ale inni zyskają. Ja naprzykład z całego miesiąca zyskuję przez CDMG do 5 minut (mam O120). Gro rozmów jest pomiędzy jedną a dwiema minutami - ja po zmianach zyskam. A co do zmian taryfikacji do 15 sek. lub krócej, to bym nie liczył w najbliższych 2-3 latach. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    maniak pisze: 2001-10-30 10:57
    idea schodzi na psy albo z psow jeszcze nizej!!!! umowa na rok tobyl jedyny argument zeby podpisywac umowe
    0
  • Users Avatars Mini
    piekny pisze: 2001-11-01 12:08
    w nowej optimie minuty przechodza tak jak wczesniej na nastepny miesiac. sms po wyk. abonamentu 0,29brutto. starych abonentow nikt nie zmusi na zmiane taryf na nowe do czasu zakonczenia ich cyrografu. przejscie na plan o takich samych minutach bedzie bezpłatne...hej.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: