Grupa teatralna Mumio powróciła w reklamie Plusha, aby po 20 latach spróbować odtworzyć jeden z najbardziej rozpoznawalnych spotów w historii reklamy – legendarną scenkę zakończoną kultowym tekstem „Kopytko”.
Tym razem żółty jest metaforą – trudne słowo – ceny abonamentu, a zielony alegorią – jeszcze trudniejsze słowo – gigabajtów.
Całość promuje Łatwofertę, w której można po rabatach płacić 20 zł za abonament – wystarczy zaprosić przyjaciela lub inną, bliską osobę z Plush i podzielić cenę abonamentu na pół.
Grupa teatralna Mumio występowała w reklamach Plusa od 2005 roku. Akcja rozgrywała się najczęściej w salonie operatora, a członkowie – Jadwiga i Dariusz Basińscy oraz Jacek Borusiński wcielali się w role zarówno pracowników, jak i klientów Plusa.
Podobnie jak poprzednie materiały Plusha również ten z Mumio został zrealizowany wewnętrznie.