Poznański Centertel wybrał oprogramowanie DOCUMIND CS

Newsy
Żródło: PTK Centertel
Opinie: 28

Na mocy podpisanej w grudniu 2001 umowy z PTK CENTERTEL Sp. z o.o. O/Poznań, firma DSA Polska Sp. z o.o. wybrana została jako dostawca archiwizacji i zarządzania dokumentami. System oparty o oprogramowanie DOCUMIND CS z modułem internetowym (Documind.web) przeznaczony jest na potrzeby Działu Eksploatacji oddziału w Poznaniu. Docelowo Documind wdrożony zostanie w 4 oddziałach firmy. 
System, oparty o oprogramowanie Documind, DSA Polska wdrożyła już m.in. w ESSO Polska, HOCHLAND Polska, Wielkopolskim Towarzystwie Leasingowym, BZ WBK Finanse&Leasing.
Documind CS pozwala na skanowanie dokumentów papierowych (i ich OCR) oraz import plików (jak np. doc, xls, ppt, html, pdf, avi). Dokumenty wyszukiwać można według indeksów lub pełnotekstowo (czyli praktycznie według dowolnego słowa z tekstu). Program zbudowany jest w architekturze Klient-Serwer i pracuje w środowisku WINDOWS (95/98/2K/NT). Dostępne są następujące moduły: AutoImportu, WEB (dostęp przez internet), Barcode (do odczytu kodów kreskowych) oraz API (dla programistów).

Opinie:

Opinie archiwalne (28):

Komentuj

Komentarze / 28

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2002-01-05 18:13
    jokerDM: a propos twojej profesjonalnej wypowiedzi - to wlasciwie napisales to samo co ja, bo system archiwizacji bedzie mniej wiecej kosztowal co jeden-dwa BTSy, jasne, ze nie uzyja do tego MS Accessa, bo padlo by im wszystko po 3 min. A jak wiadomo (niestety nie powszechnie) dobrze zrobiona praca kosztuje (o tym akurat dobrze wiem, bo wiem ile kosztuje moja praca :)...). A zasieg Ideii... no coz - wystartowali ostatni i postawili na tzw 'chodnik' czyli najbiedniejszych (bo ile zysku przynosza POPy?), wiec nie ma sie co dziwic, ze zasiegu gigantycznego nie maja... cu
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-05 18:10
    Mcbrain, to prawda co piszesz - nie należy kupować telefonu w oparciu o "planowany do xx-xx-xx zasięg"!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    malisz pisze: 2002-01-04 18:00
    Hmm a co to zmienia ?
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-01-04 18:02
    Nic nie zmienia, będą tylko mieli reklamacje jak na dłoni.....
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-04 18:03
    Nawet nie wiedziałem, że każdy oddział może mieć innego dostawcę archiwizacji i zarządzania dokumentami. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-04 18:08
    Moze to Im przyspieszyc szperanie w papierkach :). Ale tylko w Poznaniu? To co z reszta? Rozumiem, ze te rozwiazania maja na celu przyspieszenie w ich punkcie na Wierzbiecicach obslugi klientow, szczegolnie cos nabywajacych. Wypisane recznie umowy beda automatycznie wporwadzne do systemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2002-01-04 18:15
    fish235: to powinno byc juz zrobione na samym poczatku - lepiej najpierw zainwestowac, mieli by lepsza kontole nad firma.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-04 18:21
    a nie lepiej zeby wszystkie oddzialy mialy ten sam system?
    0
  • Users Avatars Mini
    turek pisze: 2002-01-04 18:25
    napisali ze wiecej bedzie pracowalo w tym systemie
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-04 18:28
    kms: Moze nie mieli na to odpowiednich srodkow, w koncu najpierw to musieli dorownac w pokryciu kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2002-01-04 18:32
    fish235: tutaj sie mylisz, poniewaz taki system (na kraj) jest tanszy niz jeden BTS, no powiedzmy dwa, a masz od samego poczatku porzadek w papierach... A tak mieli burdel - pamietaj, ze na tym tez tracisz pieniadze
    0
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2002-01-04 18:34
    ... i jeszcze jedno - porzadny komputerowy system, to mniej dlugonogich panienek, ktore tylko ladnie wygladaja, a nie potrafia wypelnic formularza - czyli firmie sie oplaca (choc z drugiej strony jak sie czeka w Ideii, to przynajmniej jest - czasami - milo dla oka :D)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-04 18:34
    z tego posta nie wynika, ze poznanski oddzial jest pierwszy przy wdrazaniu takiego systemu w calym kraju. ja zrozumialem, ze poznanski oddzial mial wolną rękę przy wyborze firmy i pozostałe oddziały też tak pewnie zrobią. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-04 18:36
    kiedyś dowiedziałem się, że taki BTS kosztuje około 100 000 $. Nie wiem na ile ta informacja była wiarygodna.
    0
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2002-01-04 18:44
    gm: co do posta, to masz racje, bo tak jest napisane... a system jest specjalizowany, wiec nie bedzie kosztowal 1000PLN, to jasne. Zreszta jak zamawiasz taki system, to masz zagwarantowana pozniejsza wspolprace, szkolenia etc. a to tez kosztuje. Zreszta soft musi byc zainstalowany rowniez w malych punktach (przeciez nie beda przesylac papieru do glownego oddzialu - lepiej prosciej i taniej pchnac wszystko siecia), co zwieksza ilosc kopii, chyba, ze kupili licencje sieciowa - mniejsza z tym. Po prostu to tez musi swoje kosztowac. Na pewno jest to tansze rozwiazanie niz dotychczasowe
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-04 19:08
    Akurat w tym temacie mogę się wypowiedzieć bardzo profesjonalnie: Panowie, taka baza zarządzania, wymiany wewnątrz firmy, napisana czy stworzona specjalnie na zamówienie to wydatki rzędu wielu tysięcy "zielonych". Nie wierzcie w to, co mówią inni, że takie bazy można tworzyć w mieszkaniu. Tylko i wyłącznie programiści o bardzo zaawansowanej wiedzy są w stanie tworzyć tego typu rozwiązania "chodzące", czyli będące sprawne w pełni tego słowa znaczeniu. I na dodatek kompleksowa obsługa całości, to dopiero jest produkt z prawdziwego zdarzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-01-04 19:46
    chodzcie do mnie ,ja juz wam tam zarchiwizuje dokumenty...
    0
  • Users Avatars Mini
    coroner pisze: 2002-01-04 21:27
    Ten system to tylko narzędzie do obsługi dokumentów Okręgu Poznań a nie danych dotyczących abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    paulina pisze: 2002-01-05 03:01
    Nawet najlepszy system archiwizacji dok. nie zastąpi dyletantów, którzy w JUDEI się obijają. Jedne dokumenty będą wymuszać powstawanie następnych, itd. Lepiej niech JUDEA stawia te BTS'y po 100000,-$ j/w, bo zasIęg cały czas jeszcze jest do d***! :( ---(sorry: może trochę za ostro, ale się wku******, jak zobaczyłem nową interakt. mapę zasięgu na www.judea.pl. To co na poprzedniej mapie miało być w mojej okolicy na 31.12.2001r. znowu spadło w czasie o pół roku. Już trzeci raz!!! To na kiego grzyba taka mapa marzeń - całkowicie nie realna i robiąca potencjalnych klientów w balona!!! Może ten poznański system zaprzęgną do produkcji map bardziej odp. rzeczywistości?). Jeszcze raz sorry, że przydługo i nie na temat...
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon1 pisze: 2002-01-05 03:30
    %#$@$ już ma taki system do archiwizacji dokumentów taki sam dokładnie ma Era, wystarczy wejść na stronkę www.optix.pl, a moze ten w Poznaniu jest trochę inny i nie jest im potrzebny taki system jak w centrali, a co do aktywacji przecież jak się wypisuje umowe to koles wszystko wklepuje w kompa i potem daje wydrukowaną umowe, jak się zdaży jakiś byk i potem sie dowiadujesz o tym z faktury to znaczy ze się nie czytalo umowy, bo dopiero jak sie podpisze to dealer wciska "ok" i dopiero nastepuje to sie chyba nawet nazywa On The Spot Activation.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-05 05:51
    Gm, taki podział - każdy oddział sobie to już całkowity dziwoląg, no nie? Ale wyjaśnia czemu w Centertelu taki bałagan mają! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-05 15:56
    mcbrain: masz rację co do kwestii ekonomicznych. Ale musimy pamiętać, że tworzenie takich baz to takze indywidualne rozwiązania, które czasami sie nie powielają. W związku z tym odgórne zakupy mają rację bytu z powodu finansó (taniej w kupie) ale z drugiej strony nie zawsze jedenmu oddziałowi może pasować to co innemu (albo tylko w okreslonym obszarze).
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-05 15:57
    Ale w sumie ciężko jest dogodzić wszystkim :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2002-01-05 18:15
    a propos zasiegu - mieszkam w Lodzi i wlasnie dlatego wybralem Idee (chodzilo o ceny polaczen) - nie jezdze po Kozich Wolkach (nie chce nikogo obrazic) i super-extra zasieg nie jest mi potrzebny
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-06 03:20
    Do pauliana: W sumie ja juz to raz napisalem, gdzie indziej w komentarzu, ale skoro Ty poruszasz ta kwestie to powtorze: Mieszkalem kiedys w miesjcowosci, gdzie IDEA byla juz w 1998 roku. Na wszystkich mapach zaznaczali zasiag w calym miescie wewnatrz budynkow (jak wszeszla 900) pomimo, ze w czesci miasta nie bylo zasiagu wewnatrz budynkow. Po kilku reklamacjach (nie tylko moich), co trawlo przeszlo rok, co zrobili? Poprawili mape zasiegu i postawili kilka kropek w innym kolorze.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-06 15:43
    Kms, dokładnie! Każdy powinien oceniać zasięg wg swoich potrzeb - mało jest osób, które realnie potrzebują 100% pokrycia kraju zasięgiem, raczej potrzeba zasięgu w miejscach, gdzie się przebywa (i ewentualnie na tych drogach, którymi się poruszamy. Najfajniejszą jednak sprawą byłby wewnętrzny roaming. Przepraszam, że już całkiem od tematu odbiegłem!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-07 10:26
    Moze to znacznie pomoc w udokumentowaniu roznych rzeczy! Tylko niech graffi nie zamyka DCS-a bo nie bedzie wilu nadajnikow w Polsce!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-07 10:28
    Moze to ukrocic podrabianie dokumentow, zeby nie powtazaly sie sytuacje z aktywacja na skradziene dokumenty! Oby oby!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: