Praca - telekomunikacja

Newsy
Opinie: 34

Era

   

Źródło: Gazeta Wyborcza - Praca, 26.11.2001 r.

Ogłoszenie

Stanowisko

Analityk Biznesowy - Dział Budowania Relacji z Klientem
Specjalista ds. Promocji - Rynek Prywatny

Specjalista SAP R/3

  

Źródło: www.gazeta.pl

Brak

   

Źródło: www.era.pl

Idea

   

Źródło: Gazeta Wyborcza - Praca, 26.11.2001 r.

Ogłoszenie

Stanowisko

Inżynier Systemów

   

Źródło: www.gazeta.pl

Źródło: www.idea.pl

Brak

   

Plus GSM

   

Źródło: Gazeta Wyborcza - Praca, 26.11.2001 r.

Ogłoszenie

Stanowisko

Specjalista ds. Zarządzania Zmianą
Analityk
Specjalista ds. Modelowania Danych
Analityk Biznesowy

Starszy Analityk Danych

   

Źródło: www.gazeta.pl

Źródło: www.plusgsm.pl

  

Centrala firmy (Warszawa - FIM Tower)

 

Stanowisko

Pion: Informatyczny  
Departament Rozwoju Systemów Zarządzania Projektant
Departament Systemów Wspomagających Obsługę Klienta Analityk
 
Pion: Sprzedaży i Marketingu  
Departament Rozwoju Produktów i Usług Specjalista ds. Produktu
 
Pion: Operacyjny  
Biuro Programów Lojalnościowych i Utrzymania Klienta Analityk Biznesowy
Analityk
Specjalista ds. Zarządzania Zmianą
Starszy Analityk Danych
Specjalista ds. Modelowania Danych
 
Pion: Prezesa   
Biuro Zarządu Analityk Programu
Analityk ds. Procesów Biznesowych

    

Region 1 Warszawa, Białystok, Kielce, Lublin, Płock, Radom, Siedlce)

  

Stanowisko

Pion: Sprzedaży i Marketingu   
Zespół Sprzedaży Bezpośredniej Specjalista ds. Sprzedaży Bezpośredniej

  

Region 4 (Gdańsk, Bydgoszcz, Gdynia, Elbląg, Koszalin, Olsztyn, Słupsk, Sopot, Szczecin, Toruń)

  

Stanowisko

Pion: Sprzedaży i Marketingu   
Salon Firmowy – Gdynia Kasjer-Magazynier

Opinie:

Opinie archiwalne (34):

Komentuj

Komentarze / 34

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    roadtohell pisze: 2001-11-26 15:01
    i tak dostaną te stanowiska wszyscy krewni i znajomi królika...
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-26 15:04
    Roadtohell: a nieprawda, przynajmniej w +) rekrutacja przebiega bez "hakow".
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-26 15:05
    Chyba masz rację... Szkoda.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-26 15:06
    Skąd o tym wiesz zajcol?
    0
  • Users Avatars Mini
    roadtohell pisze: 2001-11-26 15:06
    w całym + , czy tak się zdarzyło w tym dziale do którego ty złożyłeś aplikację?
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-11-26 15:07
    aqrat wszędzie ludzie dostają się tylko wtedu kiedy mają plecy nawet w Plusie jak sugeruje zajcol napewno sa przekręty... Odkąd sam dostałem pracę dzięki plecom nie wierzę już w to że można zdobyć w tym kraju dobrą prace dzięki np. wykształceniu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-26 15:07
    zajcol: Też mi się wydaje, że u wszystkich opów stawiają przede wszystkim na umiejętności a nie na układy... Te czasy już powoli mijają. Choć na mniej odpowiedzialne stanowiska, to pewnie znajomych sie upycha.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-26 15:12
    Amper :no tak ale nikt Ci sie nie rodzi z kwalifikacjami a oni takich szukaja . najlepiej miec 20 lat skonczone 5 kierunkow, doswiadczenie 10 lat i samochod. takich szukaja . ale ten dzial w gsmonline mi sie bardzo podoba :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-26 15:13
    lava1 zgadzam się z tobą. Powinni tu umieścić adresy firm, które szkolą w kierunku zdobywania pleców.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mgielka7 pisze: 2001-11-26 15:18
    Uwazam, ze jesli na tych stanowiskach mieliby byc jacys znajomi, albo krewni, to pewnie te ogloszenia nawet by sie nie ukazaly...
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-26 15:22
    Moja dziewczyna pracowala przez jakis czas w dziale sprzedaży +). Dostala sie tam bez _zadnych_ pleców. Inna sprawa, ze ja jestem przy niej "cienki bolek" w sprawach zarządzania i marketingu (a studiuje na tej samej uczelni , na tym samym roku). Jej konikiem sa Human resources, wiec dosc dobrze poznala procedury pozyskiwania nowych pracownikow - i nie za bardzo jest tam miejsce na przekrety (chociaz na pewno jakies sie zdarzaja, bo nie takiej firmy...). Jestem przekonany, ze np na stanowisko handlowca dla przewdstawiciela Plusa mialbym spore szanse.
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-26 15:23
    Zreszta gdy w koncu "zmeczę" magisterium to na pewno będę skladal aplikacje do naszych kochanych operatorów (Plus i Ery, bo pracowac w Idei to ja nie chce).
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-26 15:24
    etam nawet po znajomosci jest trudno
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2001-11-26 15:28
    Nie tylko u operatorow jest dobra praca. Dobrych firm w branzy nie brakuje. Sam dostalem b.dobra prace bez plecow. To JEST mozliwe. Ale jesli z gory zakladasz, se nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-26 15:29
    mowie to z wlasnego doswiadczenia
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-26 15:48
    Hubi ma rację - nabór jest bardzo mały, bo wszystkie stolki sa obsadzone. Operatorzy daja dobre warunki pracy, szkolen, rozwoju i finansowe, wiec niewiele osób odchodzi z pracy. Z tej samej przyczyny sklada tam papiery wiele osób i trudno sie zalapac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kuba pisze: 2001-11-26 16:04
    A ja wiem ze wszedzie potrzebne sa znajomosci, oczywiscie bez znajomosci tez mozna sie dostac, ale tylko wtedy jak nikt znajomy kompletnie sie juz nie nadaje. w pierwszej kolejnosci to oni sa wlasnie brani pod uwage. i to jest w 100% pewne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr_D pisze: 2001-11-26 16:09
    Szkoda ze ie widzieliscie rekrutacji w Dialogu na "konsultantów klientow strategicznych" Woleli zatrudnic wyszczekanych dresiarzy niz specjalistów! Poprostu uwazają ze ich taniej doszkola płacąc im mniej niż gdyby zatrudnili wyksztalconych bo im trzeba wiecej placic!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tYm pisze: 2001-11-26 16:21
    Kuba ma racje - wiem, bo juz od ponad pol roku codziennie staram sie o robote z miasta, poza miastem i w Warszawie - na rozne stanowiska i wogole...w wiekszosci przypadkow okazuje sie, ze wiszace oferty na Inecie sa dla picu - chyba zeby tylko bylo widac, ze ta i ta firma sa czadowe, bo co chwile jakies rekrutacje przeprowadzaja. W wiekszosci firm nadsylane CV _wogole_ nie sa czytane. Sam teraz zalatwiam prace po znajomosci - jak jej nie dostane, to ide na zebraka, no bo jak mimo doswiadczenia kilkuletniego na stanowisku Admina Serwerow nikt takiego czlowieka nikt nie chce (zarowno firmy zagraniczne, jak i polskie), no to sorry...
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-26 16:44
    606 - na jakim stanowisku pracowales, i czy dla opa, czy dla przedstawiciela?
    0
  • Users Avatars Mini
    dziadek pisze: 2001-11-26 16:48
    luk23: nikt sie nie rodzi i dlatego trzeba je zdobyc, zamiast siedziec non stop na internecie. Ja mam 24 lata i pracuje juz 7 rok, powoli pojawiaja sie jakies efekty. Amper: z tego co wiem to jest odwrotnie, wlasnie na mniej odpowiedzialne stanowiska wezma ludzi "z ulicy" a na powzniejsze znajomych.
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-26 17:56
    No cóż , z tego co wiem, to operatorzy płacą niezła kasę. Ciekawe czy jednak mam szanse, żeby się dostać do takiej roboty/ ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-26 18:14
    Tym, może spróbjusz w sklepie rowerowym?
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-26 18:31
    Macklin - eeee.... w rowerowych kiepsko placa :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Cage pisze: 2001-11-26 19:37
    Bez pleców to sobie mozna do dupy palcem trafic i nic wiecej. Ja dostałem prace bez pleców ale wiem ze mi sie udało, powiedziano mi to pożniej... Oczywiscie każdy moze miec młodziencze ideały i wierzyc ze jest dobry i go napewno przyjma, ale trzeba wreszcie dorosnać... Oni (pracodawcy) tak naprawde maja gdzies Twoje talenty i oddanie kiedy znajomy podsuwa mu znajomego. Mr. Bond wierze że sie dostałes dzieki swoim zdolnościom i Ty również w to wierz (byles po prostu najlepszy z najgorszych, albo jedynym kandydatem), bo inaczej dostaniesz dołów.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-26 20:10
    Mało tych ofert, ale moim zdaniem to praca mogłaby być stałym działem GOL, co wy na to?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-26 22:43
    Kolezka jest dyrektorem do stpaw inwestycji we wroclawiu w TPsa! JEst bardzo zadowolony bo tuli co miesiac ok. 8000 i od 1,5 roku nie kupuje alkoholu, bo wszystko mu przynosz petenci! Calkiem dobra praca! Na koniec nie wiem czy napisa nara bo wkoncu stanie sie tak, ze po jednej stronie barykady bede ja i moje nara, a po drugiej wszyscy inni!
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-27 01:27
    No, ale praca jak i czat, to byłyb fajne nowe działy na GSMonline...
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-27 13:20
    Moja dziewczyna pracowala dla +) w ramach w/w praktyk i byla zadowolona, podobnie jak i jej pracodawca. Dwaj kolesie ktorzy tez mieli praktyki w dziale sprzedazy byli nie zadowoleni, podobnie jak Plus (opier...li sie caly czas). Jednym sie taka praca podoba, a innym nie. BTW w jakich dzialach mialas te praktyki w poszczegolnych sieciach?
    0
  • Users Avatars Mini
    androm pisze: 2001-11-27 15:14
    Właśnie kończę studia (tzn juz powinienem skonczyc ale jeszcze obrona przede mną) i mam sporo znajomych nawet ode mnie z roku, którzy obecnie pracują w branży telekomunikacyjnej, m. in. u operatorów. Sam ubiegałem sie o pracę w kilku firmach i przechodziłem tzw. proces rekrutacyjny w różnych postaciach. Z mojego doświadczenia wiem (a także z przeżyć moich znajomych), że tak naprawdę uczciwy proces doboru kandydatów (tzn. obiektywny) są w stanie przeprowadzić jedynie firmy doradztwa personalnego, które nie są po prostu związane z daną firmą dla której robią rekrutację. cdn....
    0
  • Users Avatars Mini
    androm pisze: 2001-11-27 15:15
    . Ktoś mógłby w tym miejscu powiedzieć, że w takim razie wystarczy miec plecy w takiej właśnie firmie, ale to nie jest wystarczające ponieważ taka firma prowadzi selekcję jedynie do etapu na którym zostaje kilka osób a potem decyduje rozmowa przy udziale pracodawcy. Takie \\\"uczciwe\\\" rekrutacje %#$@$%# także firmy próbujące pozyskać pracowników do swych oddziałów na zachodzie np. w Niemczech - oni po prostu wiedzą po co im jest ten pracownik i że ma być fachowcem! Tyczy się to zarówno specjalistów jak i absolwentów. Wracając do polskich operatorów, mam znajomych w erze którzy dostali pracę po znajomości, mam też takich w idei - wiem że zdarza się tam spotkac na bardzo specjalistycznych stanowiskach ludzi po geologii czy biologii (a wiadomo jaki jest zakres działania tych firm - i nie można w/g mnie tłumaczyć tego tym że na początku działalności nie było u nas w kraju specjalistów) i nadal są tacy przyjmowani - choć pewnie już żadziej cdn....
    0
  • Users Avatars Mini
    androm pisze: 2001-11-27 15:15
    . Mam jednocześnie znajomych w idei którzy pracę dostali ze względu na kwalifikacje (dziwne, nie?). Podsumowując myślę, że nie ma co przesadzać ale w Polsce na prawdę dużo zależy od układów i pewnie jeszcze długo tak będzie. Z drugiej strony znam przypadek że mimo dużego poparcia do idei nie została przyjęta pewna osoba (mimo tego że stanowisko nie było zbyt odpowiedzialne) bo sie po prostu zupełnie nie nadawała. Co do plusa to nie znam przykładów z \"autopsji\" bo nikt z moich znajomych tam ostatnio nie aplikował, ale znam kilku \"starszych\" pracowników którzy kiedyś też dostali się tam przez układy. UFFFFFFF ale sie rozpisałem
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-11-27 15:39
    Ciężko jest dostać się do salonów firmowych, ale życzę tego wszystkim
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-28 06:51
    W moich okolicach nie ma stanowisk. Szkoda ze z wyksztalcenia nie zaliczam sie do tych stanowisk.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: