Mamy ponad 17 mln odsłon na Youtube - SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! Mamy ponad 2 tys. fanów na Facebooku - POLUB NASZ PROFIL!
27 stycznia Plus wprowadzi nową wersję swojej oferty energii elektrycznej dla gospodarstw domowych. Nowa oferta wsparta będzie ogólnopolską kampanią reklamową pod hasłem „Przełącz prąd na Plus!”.
Klienci mogą wybierać spośród dwóch innowacyjnych na polskim rynku modeli sprzedaży prądu: „Energia na abonament” lub „Energia bez prognoz”. W obu tych rozwiązaniach oferta cenowa Plusa jest taka sama, a oferty różnią się sposobem miesięcznych rozliczeń.
„Energia na abonament” to propozycja dla osób, które cenią sobie miesięczne rachunki za energię opłacane w formie stałego abonamentu za wybrany pakiet. Co 6 lub 12 miesięcy, na podstawie odczytu licznika, następuje rozliczenie ze zgromadzonych jednostek prądu.
W przypadku „Energii bez prognoz” klient płaci tylko na podstawie cyklicznych odczytów licznika, co ma miejsce co jeden lub dwa miesiące. Po odczycie wystawiana jest faktura za rzeczywiste zużycie prądu.
Oferta energii elektrycznej od Plusa jest taka sama dla wszystkich odbiorców w całej Polsce niezależnie od miejsca zamieszkania. Co ważne, klienci zawsze otrzymują jedną prostą fakturę za sprzedaż energii elektrycznej oraz za dystrybucję i nie ma na niej ukrytych żadnych dodatkowych opłat.
Plus oferuje podpisanie umów o długości do 29 miesięcy z gwarancją stałej ceny.
Nowe stawki w taryfach dla gospodarstw domowych poniżej:
Sprzedawcę prądu można zmienić odwiedzając jeden z ponad 1300 punktów sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu. Zasady sąuproszczone - wystarczy jedna wizyta. Trzeba tylko mieć przy sobie fakturę za energię od obecnego sprzedawcy. Klient podpisuje umowę oraz pełnomocnictwo dla Plusa na przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy prądu i od tego momentu wszelkie formalności w imieniu klienta są załatwiane za niego przez pracowników Plusa.
Od niedawna jest również możliwość zakupu prądu od Plusa bez wychodzenia z domu poprzez Przedstawicieli Sprzedaży Bezpośredniej. Przedstawiciel Plusa posiadający szerokie doświadczenie w sprzedaży usług może odwiedzić klienta w mieszkaniu i na miejscu wyliczyć oszczędności, dobrać i przedstawić odpowiednią ofertę energii elektrycznej dla jego domu. Wizytę Przedstawiciela Sprzedaży Bezpośredniej u siebie w domu czy mieszkaniu można zamówić także samodzielnie poprzez stronę www.plus.pl/energetyka. Podobnie jak w przypadku tradycyjnej wizyty w punkcie sprzedaży po podpisaniu umowy przedstawiciel Plusa załatwi w imieniu klienta wszelkie formalności.
Ogólnopolska kampania reklamowa
Od poniedziałku 26 stycznia w telewizji i w Internecie wystartuje kampania promująca ofertę Prądu od Plusa. Spoty reklamowe pojawią się także w telewizji sieci handlowej Carrefour.
Hasłem kampanii jest „Przełącz prąd na Plus”. Jest to kampania wizerunkowa, której głównym celem jest przedstawienie Plusa jako sprzedawcy prądu oraz poinformowanie klientów o korzyściach, wynikających ze skorzystania z prądu od Plusa.Priorytetem kampanii jest dotarcie do jak największej liczby obecnych i nowych klientów z informacją, że prąd od Plusa to najniższa cena dla naszych klientów, nie ma w niej żadnych ukrytych opłat, a każdy może sprawdzić ile można zaoszczędzić.
Autorem kreacji jest agencja Young & Rubicam Poland, reżyserem spotu Tomek Nalewajek, a za produkcję odpowiada TFP. Kampanię zaplanował dom mediowy OMD.
Metryczka kampanii:
1. Kampania: Plus Energia
2. Nazwa reklamy: Przełącz prąd na Plus
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Young & Rubicam Poland
5. Reżyser: Tomek Nalewajek
6. Operator obrazu: Marek Rajca
7. Scenariusz: Michał Jura, Wojtek Ciszkiewicz
8. Tytuł utworu: Whenever You Want It
9. Kompozytor: Scott Reinwand
10. Producent: Ryszard Kłosowski
11. Dom Produkcyjny: TFP
12. Dom mediowy: OMD
13. Media: TV, Internet
14. Start kampanii: 26.01.2015
Ulotka: