Startery prepaid tylko po okazaniu dowodu osobistego

Newsy
Opinie: 65
Minister Mariusz Błaszczak

MSWiA opublikowało założenia Ustawy antyterrorystycznej. Jedynym z punktów jest wprowadzenie obowiązku okazywania dowodów osobistych przy zakupie starterów prepaid.

Nowa regulacja ma na celu umożliwienie dotarcia do właścicieli telefonu, którzy stanowić mogą "zagrożenie dla bezpieczeństwa."

Treść projektu rozporządzenia zostanie opublikowana za około tydzień, kiedy wszystkie prace legislacyjne zakończą się.

Opinie:

Opinie archiwalne (65):

Komentuj

Komentarze / 65

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-03-24 15:31
    Tak jest chyba w Niemczech i jeszcze innych krajach euro.
    3
  • Users Avatars Mini
    Hgf pisze: 2016-03-24 15:31
    Totalna głupota, przestępca zawsze będzie miał broń i starter xd
    4
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2016-03-24 15:38
    w wielu krajach jest koniecznosc rejestracji prepaid
    0
  • Users Avatars Mini
    Dfgg pisze: 2016-03-24 15:40
    A jak jest w tej całej Brukseli?
    3
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2016-03-24 15:51
    Podobno w Brukseli obowiązkowa rejestracja dla wszystkich* (*za wyjątkiem Muzułmanów). Oni zawarli z burmistrzem miasta deal na nietykalność, by nie zostać posądzonym o rasizm i ksenofobię. ;-)
    12
  • Users Avatars Mini
    Pip pisze: 2016-03-24 16:43
    Bezsens. Będzie można sobie zamówić kartę przez neta na wymyślone dane.
    1
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2016-03-24 17:00
    W Niemczech można kupić kartę bez dowodu, trzeba ją zarejestrować, ale można to zrobić samemu przez internet czy infolinię, np. na Harrego Pottera, bo nikt tego nie sprawdza (choc podobno ostatnio w Niemczech się cos zmieniło i moga wyrywkowo sprawdzać dane na kartach). Podobnie jest na przykład we Francji. We Włoszech, Hiszpanii i najprawdopodobniej w Szwajcarii, kartę trzeba zarejestrować przy zakupie, pokazując dowód tożsamości
    0
  • Users Avatars Mini
    jhu pisze: 2016-03-24 17:46
    I bardzo dobrze. Jak ktoś będzie nas nękał telefonami to prokuratura od razu znajdzie takiego osobnika. Skończą się żarty przez telefon czy dzwonienie dla jaj na policję/straż/pogotowie.
    -4
  • Users Avatars Mini
    ona pisze: 2016-03-24 18:07
    może zaprotestujemy
    1
  • Users Avatars Mini
    buba pisze: 2016-03-24 18:13
    Telefeny na kartę to będzie dla Pisu jak protesty w sprawie ACTA. Wyjdźmy na ulice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -4
  • Users Avatars Mini
    ugu pisze: 2016-03-24 18:40
    pojdzie taki do pijaczka, da mu 10zl i ten mu starter kupi. stare aktywne karty wejda na allegro w wyzszej cenie i tyle z tego.
    9
  • Users Avatars Mini
    buba pisze: 2016-03-24 19:35
    @K Dlaczego w UK gdzie jest 3 miliony arabusów nie ma rejestracji??????????? Bo mają prefejonalne służby my mamy błaszczaka amatora i prymitywa, który nie potrafi powołać szefa policji od ponad mesiąca bo się boi że znowu się skompromituje jak z poprzednikiem.
    3
  • Users Avatars Mini
    Bodzio pisze: 2016-03-24 20:06
    Najgorsze zło tego świata : PiSlam. Ręce precz od kart !!!
    10
  • Users Avatars Mini
    mekongdelta pisze: 2016-03-24 20:11
    juz sie wam wolnosc znudzila? pana szukacie ? kabaret za 5 zl kazdy zul pod sklepem kupi i co zrobicie? przyjedzie ukrainiec z ich "dokumentami" kupi 100 starterow sprzeda zarobi i co mu zrobicie? czarny rynek juz zaciera raczki gamonie !
    15
  • Users Avatars Mini
    ona pisze: 2016-03-24 20:19
    idźmy protestować. to nie może być tak. przecież pis nie umie myśleć, przecież jąk chce. ktoś. zrobić przekręt to i tak po po prosi pijaka da mu parę bonusow i każdy będzie zadowolony
    7
  • Users Avatars Mini
    ona pisze: 2016-03-24 20:20
    kupi starter pijak i już
    8
  • Users Avatars Mini
    ona pisze: 2016-03-24 20:52
    i to pomogło? no piszmy gdzieś nie dajmy się
    4
  • Users Avatars Mini
    ona pisze: 2016-03-24 21:28
    musimy coś z tym zrobić
    1
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2016-03-24 21:39
    @mekongdelta, nie siej niepotrzebnej paniki! A kto Tobie powiedział, że jakiś przysłowiowy "Ukrainiec", będzie miał możliwości od tak kupna wielu (100 starterów)?! Można zrobić ograniczenia do kilku, albo dwóch w jednym punkcie sprzedaży. Po co zwykłemu "normalnemu" szaremu użytkownikowi 100 starterów? Żuli pod sklepem, czy innych słupów w końcu również zabraknie, to nie jest nieskończony zbiór...
    -6
  • Users Avatars Mini
    mekongdelta pisze: 2016-03-24 21:48
    nie zrozumiales , jestem przeciw ograniczeniom sam bede na lewo kupowal i rozdawal ! czlowieku te gamonie chca nas kontrolowac ! ijeszcze jedno zuli na szczescie nie zabraknie .co Cie obchodzi na co mi 100 starterow ? to moja WOLNOSC i moj wybor bo nie chce zeby mi ktos nos w zycie wtykal
    6
  • Users Avatars Mini
    D pisze: 2016-03-24 21:53
    Nawet guru wolności JKM twierdzi, że twoja wolność kończy się na czubku mojego nosa. Jeśli Ta wolność ma w rezultacie posłużyć do zrobienia komuś krzywdy, to sam sobie odpowiedz. Ja też nie lubię ograniczeń, irytują mnie, ale chyba nie ma rozwiązań idealnych. :-]
    -1
  • Users Avatars Mini
    mekongdelta pisze: 2016-03-24 22:20
    nie wierze ! ledwo 26 lat wolnosci a wy juz pana szukacie ? odkad jestescie tacy przerazeni i zagrozeni ? ja korzystam z wielu kart na miesiac (np. promocje starter + 1 gb internetu ale tez z innych powodow ) z wielu kont ( fejkowych tez ) korzystam z TORa , darknetu i co czujesz sie zagrozony ? to nie korzystaj a nie upieprzaj moja WOLNOSC z powodu stanow lekowych ! i jeszcze pamietaj gamonie zabiora nam wolnosc pod pretekstem zagrozenia ale jak zagrozenie minie to jej nie oddadza ! zreszta wielu zdazy zapomniec co to wolnosc
    4
  • Users Avatars Mini
    PAUL pisze: 2016-03-24 23:01
    I bardzo dobrze... Indie. Preepaid tylko dla tych co mają wizę pracowniczą, a turystycznej nie kupisz. Zakup i od razu rejestracja z dokumentami dla obywateli i cudzoziemców, bez papierów nie przejdzie. Powiem lepiej wiza do 30 marca, a jeśli nie przedstawisz operatorowi informacji, że masz przedłużenie wizy to 1 kwietnia telefon jest wyłączony na AMEN !!! przed każdym sklepem detektor metalu.Do sklepu nie wejdziesz z rekalmówką, torbą czymkolwiek zostawiasz w szatni. Lotnisko nie przejdziesz do hali głównej nie wejdziesz w ogóle do obiektu jeśli nie masz lotu. LOTNISKO = Tylko pasażerowie bez rodzin i przypadkowych osób. Kontrola na lotnisku bardzo szczegółowa, długa i kilkustopniowa... nawet przy wejściu do rękawa samolotu ponownie trzepią podręczny i pasażera... I CO ? DA SIĘ ? A NO DA SIĘ ! Skoro kraj "3 Świata" ma lepsze zabezpieczenia niż Belgia to GDZIE MY MIESZKAMY ???
    0
  • Users Avatars Mini
    ona pisze: 2016-03-24 23:26
    zrób my strajk. piszmy na fb gdzie się tylko da
    -1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-03-25 00:08
    Dobrze, ale ktoś tych PiSlamskich terrorystów wybrał? Czego możnabyło się po nich spodziewać? Oczywiście że pełnej inwigilacji obywateli pod szumną przykrywką terroryzmu. Każdy powód jest dobry żeby inwigilować, chronić trzeba obywateli przed takimi pacjentami szpitali psychiatrycznych jak Błaszczak, Maciarewicz i im podobni z sekty smoleńskiej. PiSlamskim terrorystom pokazuję środkowy palec!
    35
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2016-03-25 00:28
    BARDZO DOBRZE ŻE TRZEBA BĘDZIE OKAZAĆ DOWÓD OSOBISTY. SKOŃCZĄ SIĘ GŁUPIE NUMERY. p o p i e r a m
    -26
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-03-25 00:55
    @up I to jest myślenie prawdziwego pislamisty. Bzdura, nic się nie skończy, dowód okaże żul i kupi wiele starterów. Pomysł durny, bezsensowny, nic nikomu nie dający oprócz biurokratyzacji i spełnienia psychopaty błaszczaka.
    30
  • Users Avatars Mini
    Za pisze: 2016-03-25 09:08
    Juz dawno powinien byc obowiazek rejestracji prepaid. Zakaz sprzedawania byle gdzie. Tylko w wyznaczonych do tego punktach np u operatorow lub innych dedykowanych sklepach
    -13
  • Users Avatars Mini
    mariusz.m. pisze: 2016-03-25 10:04
    Przed laty przy zakupie prepaida spisywane były dane z dowodu. Tak było, gdy kupowałem tak-taka w 1998 roku.
    3
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-03-25 11:01
    Jak czytam niektóre komentarze to tylko śmiać mi się chce. Protest w obronie starterów ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    erg pisze: 2016-03-25 11:33
    dlaczego tak wam zalezy na rejestracji ? myslicie ze to rozwiaze wasze problemy? jestescie z jednej komendy ? czy z pisowskiego zwiazku straznikow wieziennych ?
    7
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2016-03-25 11:53
    @PAUL...Indie to chyba jeden z najgorszych przykladow: https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_zamach%C3%B3w_terrorystycznych_w_Indiach
    0
  • Users Avatars Mini
    luki373737 pisze: 2016-03-25 12:05
    Totalna głupota, jak ktoś chce kupić kartę na dane z krzaka to i tak to zrobi. Kupi sobie przez internet kilka starterów na fałszywe dane adres dostawy poda do jakiegoś paczkomatu, który jest oddalony o ileś tam km od prawdziwego miejsca zamieszkania i będzie po sprawie. Jak to się mówi jak chcesz psa uderzyć to zawsze kija znajdziesz. Także niech nie wkręcają, że to uchroni nas od przestępców. Robią to tylko po to by mieć pełną kontrolę nad obywatelami i po to by wszystkich podsłuchiwać kto i o czym rozmawia oraz pisze. Totalny ciemnogród i nic więcej.
    14
  • Users Avatars Mini
    bacv pisze: 2016-03-25 13:44
    Mi osobiście nie przeszkadza wprowadzenie ewidencji zakupionych prepaidów. Ci którzy narzekają to z pewnością sprzedawcy kart lub jacyś drobni naciągacze czy anonimowi żartownisie. Bo trudno zrozumieć protestującego który już posiada kartę. No chyba że zmienia numery co tydzień. Ja mam ten sam numer 12 lat. W wielu krajach jest ewidencja prepaidów i nie ma z tego problemu, u nas nic się nie podoba, podwyżki, obniżki, gratisy czy jakakolwiek inna zmiana. Wszędzie te same padalskie negatywne komentarze.
    -8
  • Users Avatars Mini
    ona pisze: 2016-03-25 14:15
    tak głupota na maxa. ale np ktoś zmienić nr tylko chwilowo to po co komuś. a to jeszcze za 5zł się kupuje starter. a jąk będzie takie coś. to teraz ludzie będą kupować przez net. niech cofna!!!
    4
  • Users Avatars Mini
    do bacv pisze: 2016-03-25 14:19
    nie podoba się bo jąk obiecali każdemu dziecku dac 500zł bez wzgledu jąkie ma dochody i cży jakąś kobieta jest samotna . a teraz co, nie każdemu dziecku dadzą a jeszcze podatki wzwyższa i co i to być lepiej w Pl? no chyba nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    erg pisze: 2016-03-25 14:33
    bacv nie boj sie teraz juz nie bedzie negatywnie , bedzie pozytywnie dla wladzuchny ! uspokuj sie juz nie bedziesz przezywal dramatu wielu zdan na jakis temat , teraz wszyscy beda mieli takie zdanie jak wladza !!! zatrudnijcie sie w pis pierdlu , najlepiej na dwuch etetach - wiezien i straznik w jednym , marzenie wszystkich tyranow ! a przy okazji koniec z promocjami tanim internetem . super zglajszachtowane spoleczenstwo. co sie z wami dzieje ???
    0
  • Users Avatars Mini
    erg pisze: 2016-03-25 14:37
    oczywiscie DWOCH . to z przerazenia ludzka glupota
    4
  • Users Avatars Mini
    luki373737 pisze: 2016-03-26 00:58
    O jakiej tu dobrej zmianie piszecie. Ten śmieszny pislam dąży do ciemnogrodu a nie dobrej zmiany. Piszecie też, że kupujecie kartę raz w życiu i to tyle. Weźcie pod uwagę, że niektórzy kupują starter za 9 złotych bo jest na nim 2 GB internetu. Po wykorzystaniu starter wyrzucają a dane takich osób zostają. Sam osobiście jak będę kupował teraz jakiś starter to nigdy w sklepie by ta komunistyczna władza nie miała moich danych osobowych.
    15
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-03-26 02:09
    WSZYSCY KTÓRZY ŻYJĄ PRAWIE I UCZCIWIE NIE POWINNI BYĆ PRZECIWKO TEJ USTAWIE. TYCH PRZEPISÓW BOJĄ SIĘ TYLKO O S ZU Ś C I, K O M B I N A T O R Z Y I B A N D Y C I. Każdy uczciwy człowiek powinien być na TAK - dla bezpieczeństwa i dobra kraju.
    -22
  • Users Avatars Mini
    do luki pisze: 2016-03-26 17:25
    masz rację. też kupuje do netu karte. to może piszcie meile gdzie się tylko da. no właśnie i te dane zostają i każdy może później wykorzystac te dane jąk ktoś do kogos jest podobny to jąk najbardziej zrobią co im na myśl przyjdzie. piszcie na fb albo zaluzcie grupy... . tak jąk jest np 2gb do netu albo więcej to czemu ma nie kupić karty i później zmieniać.
    8
  • Users Avatars Mini
    O.T.D pisze: 2016-03-27 13:14
    @ASF pamiętaj że PiS ma bardzo dobre notowania, stale wzrastające. Pamiętaj tez że naród chce spokoju i bezpieczeństwa a uczciwi ludzie chcą walczyć z patologiami i bandyctwem. Pamiętaj też, że tu nie chodzi tylko o aspekt terrorystyczny, tu tez chodzi o szeroko pojęte zwalczanie przestępstw kryminalnych, pospolitych oraz o całe spectrum walki z przestępczością gospodarczą gdzie się wykorzystuje karty SIM pre-paid. Popieram wszystko, co służy porządkowi i prawości. TYLKO CI CO MAJĄ NIECZYSTE SUMIENIE, BOJĄ SIĘ.
    -11
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-03-27 22:11
    Bardzo dobrze że będzie wymagna rejestracja. Kilka lat temu byłem w Maroku i również abym mógł używać prepaida musiałem okazać paszport oraz wypełnić kartę rejestracyjną. U nas od początku tak powinno być i teraz nikogo by to nie dziwiło.
    -4
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-03-28 08:32
    Popieram rejestrację kart jak i panujący rząd. Jest to naprawdę dobra zmiana i będę im kibicował. Tylko oderwani od koryta protestują i postkomunisci. Cała Polska z Was się śmieje .....
    -10
  • Users Avatars Mini
    mekongdelta pisze: 2016-03-28 15:30
    G2 to zalosne naprawde myslisz ze dla VATo-zbrodni wazna jest rej. kart? ojej a ja myslalem ze zule narkomani slupy , sa kraje gdzie firmy legalnie oferuja takie uslugi np. Cypr. nie no w komendanty cie wezma piSherlocku ! naprawde chodzi o gimbaze ? no tak zapomnialem nie mozna pozwolic zeby ludzie za mlodu nabrali glupich przyzwyczajen jak wolnosc slowa potrzeba pryw. i anonim. potem jak dorosna to jeb..e tyrany mialyby problem. moze pomysl pis- geniuszu ze wasza "wadza" sie zaraz skonczy i te nazi-ustawy beda sluzyc mychnykowi !!! coraz bardziej wydaje mi sie ze to wspolne dzielo von Katschora i tow. Mychnyka - Nowy Zjednoczony nazi-kom. FRONT. tak dzieki wielkim durniom spelnia sie marzenie malych tyranow , durnie domagaja sie krotszej smyczy !!!
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-03-28 20:07
    Popieram rejestrację kart prepaid. W cywilizowanej Europie to jest i ludzie żyją.
    -3
  • Users Avatars Mini
    bacv pisze: 2016-03-29 01:01
    Widzę że większość zdecydowanie jest oburzona wprowadzeniu kontroli nad prepaidami. Pamiętajcie że ten kto chce inwiligować, będzie to robić bez potrzeby rejestracji poprzez okazanie dowodu, wystarczy skojarzenie kilku ruchów które się wykonuje. I takie posty "minusujecie". Za to podobają wam się wywody asf-a typu ======= "Lis PiSdzielec albo ten drugi gamoń się podszywa, nikt wam w te brednie nie uwierzy, zawsze byłem i jestem przeciwko fanatykom religijnym i PiSuarom. Robię z wami to co się robi do PiSuaru - leję na was:-D"======= 7 plusów, luki 3737itd ======="O jakiej tu dobrej zmianie piszecie. Ten śmieszny pislam dąży do ciemnogrodu a nie dobrej zmiany. Piszecie też, że kupujecie kartę raz w życiu i to tyle. Weźcie pod uwagę, że niektórzy kupują starter za 9 złotych bo jest na nim 2 GB internetu. Po wykorzystaniu starter wyrzucają a dane takich osób zostają. Sam osobiście jak będę kupował teraz jakiś starter to nigdy w sklepie by ta komunistyczna władza nie miała moich danych osobowych."====== 15 plusów. Po wykorzystaniu ładuje się ponownie tępaku a nie kupuje nowe, to raz, dwa to że jak wyrzucisz kartę to nikt Twoich danych nie przechwyci. Masz jakieś choróbsko na punkcie danych. Weź i najpierw zacznij pracować a nie będziesz kombinować jak kupować co tydzień nowe karty.
    0
  • Users Avatars Mini
    bacv pisze: 2016-03-29 01:05
    Takich komentarzy jest więcej. Skoro reprezentujecie taki poziom gratuluje podejścia do sprawy a przede wszystkim Waszej wiedzy a właściwie jej pustki. Nigdy nie byłem zwolennikiem rządzącej władzy ale ten ruch uważam za dobre rozwiązanie. Zawsze to jakieś utrudnienie zakupu - utrudnienie, zaznaczam. Pewnie będą kombinować, nawet na tzw słupy ale skala będzie mniejsza. We Włoszech nie kupisz bez dowodu żadnego prepaida. I jakoś z tym żyją.
    0
  • Users Avatars Mini
    mekongdelta pisze: 2016-03-29 07:02
    to wyprowadz sie do Italii a nie upieprzaj komus wolnosci . oczywiscie ze beda slupy ja sam tak bede robil bo to jest zwykla inwigilacja . kupie odpowiedni smartfon z szyfrowaniem albo sam program szyfrujacy , metadane przez location faker i jeszcze pare trikow jak tor orbot onion dostep przez wifi w knajpie i bede szalal po silk road 2 pod nosem dzielnicowego. zastanow sie ze na smartfonie masz swoje zycie a dane wyplywaj kiedys dostaniesz dobra prace i ktos zapuka z pytaniem " a pamietasz ...?" albo nie dostaniesz bo korpo cie sprawdzi . ja mam kilka smart. i wiele kart bo mam rozum. a ty jak chcesz stac z gola doopa w oknie to prosze ale od mojej sie odp... ok ?
    0
  • Users Avatars Mini
    mekongdelta pisze: 2016-03-29 07:20
    bacv zauwaz ze ja w twoja wolnosc nie wchodze tylko ty w moja. dla mnie mozesz nawet wysylac screen captur ze swojego smarta do komendanta . korzystasz z portali spol .? to juz nie napiszesz co myslisz bedziemy miec spol. pol-niewolnikow naprawde tego chcesz ? bedziesz szczesliwszy ? masz za dluga smycz ? pamietaj ze byli policjanci ktorzy pracuja w wywiadowniach dla korpo beda mieli jeszcze latwiej !!! jesli masz rozum to bron tej wolnosci za wszelka cene !
    -1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-03-29 11:24
    @mekongdelta Jakiej wolności chcesz bronić, miliony ludzi ma abonament czyli zarejestrowane dane, kolejne miliony ma prepaid też zarejestrowane, żeby np móc przenosić numer, tylko GARSTKA gimbusów, złodziei i wszelkich kombinatorów boi się rejestracji. Jestescie W MNIEJSZOŚCI, dlatego mordka w kubełek a jak nie to wypad z kraju.
    -13
  • Users Avatars Mini
    mekongdelta pisze: 2016-03-29 11:54
    twoja wypowiedz jest glupia . przegladnij portale zobaczysz kto jest mniejszoscia wy w Polsce nie macie nic do powiedzenia wasza kabareciarska "wadza" dobiega konca slonce wschodzi wracacie na plebanie .
    1
  • Users Avatars Mini
    BucBuster pisze: 2016-03-29 12:52
    Bawią mnie te strachy obrońców wolności w Internecie. Największy inwigilator (Google) ma na tej witrynie jak i na każdej innej liczącej się pliczek raportujący liczbę wejść, adresy IP, czas przebywania, szeroko rozumianą aktywność a kodowicze i inni obrońcy prywatności płaczą o rejestrację SIM. Poza konkursem warto dodać, że obowiązek rejestrowy istnieje od wielu lat, brak było tylko bata w postaci przepisów wykonawczych. Trzeba było aż inwazji islamistów żeby władza się tym zainteresowała. Łatwo też zaobserwować, że nadal jest wiele (wymienionych i nie) sposobów na poradzenie sobie z tą niedogodnością. Nie ma co siać głupiego fermentu.
    6
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-03-29 17:43
    Obiema rękami podpisuję się pod pomysłem rejestracji prepaidów. To powstrzyma kombinatorów, złodziei i gimbusów przed robieniem głupot.
    -4
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2016-03-29 19:18
    Polska się powinna podzielic na dwie Polski. Wzdluz granicy Wisly. Jedna, wchodnia, rzadzona przez PiS. Druga, rzadzona przez PO. I skonczylaby się ta chora wojna domowa. Dwa, niezalezne kraje. Caly czas jestem za tym od lat. Wschod się od zachodu powinien odlaczyc.
    1
  • Users Avatars Mini
    mekongdelta pisze: 2016-03-29 19:21
    bacv , BucBuster wy tak z dobroci serca a moze ktos wam placi ? co was ludzie zlapalo ? moze wy z jednego komisariatu ? co jest z wami , tyle lat byla wolnosc i co nie stawal wam ? rej. zamiast viagry ? tak was bardzo przez 20 lat okradano ? co wam przeszkadza wolnosc , przeciez mozecie sie zarejestrowac sami na dowolnym komisariacie nas ze soba nie ciagcie ! sa ludzie ktorzy nie potrzebuja smyczy i spacerniaka . ile zlego musialo was w zyciu spotkac z lap telekomunikacji ze pchacie leb pod topor . mowisz BB ze obrona wolnosci i praw do anonimowosci cie smieszy , prosze bardzo bialorus rosja reich chiny ale nie TAIWAN czekaja na was . tylko nie jedzcie do USA bo popelnicie seppuku tam ludzie i firmu walcza o swoja wolnosc z bandytami z FBI , sad wypowiada sie ze fbi nie moze zadac od firmy lamania praw klientow mimo ze tam byly ofiary smier. terr. a was jakis cwaniak naciagnal przez WASZA glupote dzidziusie na 50 zl i tak was to boli ze zniszczycie wszystko dookola ? pamietajcie ze r a z zabranej wolnosci politycy wam nigdy nie zwroca !!! HWDP
    -4
  • Users Avatars Mini
    bacv pisze: 2016-03-29 22:58
    @mekongdelta Nikt mi nie płaci. Mam 1 numer abonamentowy, 2 zarejestrowane prepaidy i dwie karty bez rejestracji. Moje dane już dawno są w miejscu, w którym nie chciałbyś aby Twoje były. Niestety mylisz się jeśli tak uważasz. To że operator ma mój skan dowodu w niczym nie zmieni, nikt mi nie zapuka z tego powodu do drzwi. Jeżeli chcesz być anonimowym polecam gorąco: nie brać pożyczek z banków a zwłaszcza chwilówek (chyba że jesteś dzieckiem bez dowodu- w takim razie to rada na przyszłość), nie zakładać sobie telewizji kablowej lub internetu (tak, tutaj też "biorą" dowód), nie zawierać umowy z gazownią i energetyką (j.w.), Wyżej wymienione instytucje wymagają okazania dowodu tożsamości (niektóre nawet skanują, inne sprzedają dane). Istnieje więc prawpodobieństwo iż broniąc inwigilacji prepaida padniesz ofiarą pozostałych. Ach.. zapomniałem.... Jeśli masz Facebooka, Naszą Klasę czy innego typu podobne portale/społecznościówki, już możesz czuć się okradzionym z prywatności do naga. Tutaj nie tylko władza a wszyscy mogą zajrzeć "pod spódnicę". Nawet nie wiesz jakie to łatwe.
    -1
  • Users Avatars Mini
    mekongdelta pisze: 2016-03-30 12:19
    piszesz a nie pojmujesz , moge sie zgodzic na gaz prad itd. ale nie na internet czy telefon bo tam chce mowic z kim chce i oczym chce !!! dlatego korzystam z 3g/4g na karte i z telef. na karte ! ja nie podnosze reki na wasza wolnosc rejestr. i prosz was o to samo , nie zagladam wam nie zagladajcie mnie !!! pamietajcie ze banki czy firmy pryw. nie sa wlascicielami wymiaru spraw. a panstwo (najwiekszy terrorysta ,zlodziej i masowy morderca w hist. ludzkosci) jest wlascicielem sadu i jak kazdy wlasciciel chce ekspansii swojej wladzy !!! istnieje panstwo gdzie najwazniejsze sa prawa i wolnosci obywatelskie USA tam sad mowi fbi ze nic z tego ze nie moga dostac mozliwosci inwigilacji wszystkich bo 1 wariat zwariowal ! w takim kraju moznz zyc , i te nierej. karty sim to byl/jest/bedzie taki maly bezpiecznik ! koniecznie musisz mi go zabrac ? nie boje sie fb nk itd. boje sie najwiekszego przestepcy czyli panstwa ! tylko nie mow zebym jechal do USA bo gdybym mogl to dawno by mnie tu nie bylo ! prosze tylko o szanowanie moich praw i wolnosci tak jak ja szanuje wasze !!!!
    2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-03-30 15:13
    @mekongdelta widzę że za dużo się naoglądałeś TVN24, za dużo czytasz Wyborczej, Newsweek'a i tym podobnych szmacianych gówien. Gdybyś czytał mądre źródla, mądre książki, to byś wiedział że tak zacne Państwo jak USA to prawa człowiek ma tylko teoretycznie, że wolności obywatelskie są tez tylko teoretycznie, że jest to Państwo policyjne, że sądy karają bezwzględnie i wsadzają do bezwzględnego więzienia za pierdoły i że najcięższe więzienia światowe istnieją m.in w USA. Więc skończ dziecko pieprzyć, idź do szkoły się uczyć. Aha i jeszcze jedno - nie jest to żaden Nas sojusznik.
    -2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-03-30 21:27
    Swiat bez Ciebie byłby gorszy @ASF. Naprawdę. Jesteś perełką GSMonline . Samą w sobie.
    7
  • Users Avatars Mini
    clock pisze: 2016-03-31 21:03
    ZMIEŃCIE PROSZĘ TO ZDJĘCIE! Dziękuję
    -3
  • Users Avatars Mini
    trodat pisze: 2016-04-07 13:26
    >18lat - nie kupisz. Cena wzrosnie (lub nie bedzie spadku ) bo np duze sieci handlowe nie maja czasu aby przy kasie przepisywano dane z dowodu - zbyt male prowizje maja na starterach. Kioski ruchu - odejda od sprzedaży - komputer z dostepem do sieci potrzebny zeby rejestrowac sprzedaz? No chyba ze do zeszytu pan/pani kioskarka przepisywac bedzie dane :P hehe.
    3
  • Users Avatars Mini
    jo44 pisze: 2016-04-09 19:27
    same korzyści po przystąpieniu do uni jewropejskiejj. zamordyzm jak za stqlina..
    0
  • Users Avatars Mini
    aj waj pisze: 2016-09-24 20:23
    Zgadzam się z przedmówcami, bo faktycznie, żeby nie zostać posadzonm o rasizm i ksenofobie niektóre grupy społeczne powinny mieć ułatwienia. Przykladowo wchodzę do punktu sprzedaży prepaid i mowie, ze jestem innej orintacji seksualnej i powinienem mieć od razu karte zarejestrowana i jeszcze powinni mnie obsluzyc. Albo wchodzę i mowie ze jestem wyznania tego a tego to tez powinni dac zarejestrowana karte prepaid i jeszcze powinni się ze mna pomodlić.
    0
  • Users Avatars Mini
    proponuje pisze: 2016-09-24 21:18
    A ja proponuje, żeby numer telefonu każdemu tatuować na reku żeby było wiadomo co on jest. Na drugim reku proponuje tatuować pesel. Na czole proponuje tatuować imie i nazwisko. a na interesie proponuje tatuować preferencje przykładowo tylko dla panow, lub tylko dla pan.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: