Prestigio poinformowało, że sprzedało swój trzymilionowy tablet. MultiPad 7 Ultra+ znalazł nabywcę w Kazachstanie. Prestigio sprzedaje swoje produkty także w Chorwacji, na Litwie, w Rosji, Serbii, Słowacji i Polsce.
W maju 2013 roku firma pochwaliła się historycznym milionem sprzedanych tabletów. We wrześniu ze sklepowych półek zniknęły już dwa miliony tych urządzeń. Nieco ponad kwartał później kolejny sukces – trzymilionowy tablet znalazł swojego nabywcę. Wzrost sprzedaży tabletów Prestigio jest pięciokrotnie większy, niż tendencja wzrostowa całego segmentu rynku, która w 2013 wynosiła 29.8% rok do roku 2012 (źródło: Digitimes Report, January 2014).
Najnowsze analizy firmy GfK dają marce Prestigio pozycję lidera rynku tabletów w Kazachstanie, Chorwacji, Litwie, Rosji, Serbii, Słowacji i Polsce.