Prezent dla użytkowników prepaid w Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 349

Od 21.12.br. w Plus GSM dostępna jest nowa platforma dla użytkowników Simplus. Platforma jest dedykowana głównie dla klientów korzystających z telefonów, które nie mają funkcjonalności Advice of Charge (wyświetlanie kredytu dostępnego na karcie SIM na wyświetlaczu lub w menu aparatu).
Telefony bez funkcjonalności Advice of Charge:

  • Alcatel: OT 302, OT 500, OT 511

  • LG B 1200

  • Motorola MPX 200, V3, V 547, MPX 220

  • Nokia3200, 3650, 3660, 5140, 6220, 6230 , 6600, 6810, 6820, 7200, 7600, 7610, 7650, N-GAGE, N-GAGE QD, 2650, 5140, 6260, 6630, 6670

  • Samsung X450

  • Siemens SX1

Użytkownik będzie mógł sprawdzać w dowolnej chwili aktualny stan konta za pomocą prostego Krótkiego Kodu, wpisując w telefonie *100# (usługa Dostępny Limit Krótkim Kodem) i naciskając przycisk inicjujący połączenie. W formie odpowiedzi sieciowej użytkownik otrzyma informację o dostępnym limicie i czasie ważności konta. Dodatkowo po wykonanym połączeniu użytkownik otrzyma SMS klasy 0 z informacją o czasie i koszcie połączenia.

Aktywacja usługi Dostępny Limit Krótkim Kodem:
Aby aktywować usługę, w telefonie należy wpisać: *101*11*99# i nacisnąć przycisk inicjujący połączenie.
Uwaga! Od momentu aktywacji nie ma możliwości powrotu do usługi sprawdzania kredytu na karcie SIM.
Usługa dostępna jest dla użytkowników z taryfą TEAM7, TEAM4 i 1Sekunda. Na nowej platformie wszystkie ponoszone koszty, zarówno za połączenia, jak i inne usługi (np. roaming, GPRS/MMS) oraz dostępne promocje, będą realizowane zgodnie z wybraną taryfą. Na nowej platformie dla Swojaków głosowych opłata za połączenie będzie naliczana w czasie rzeczywistym (bez zwrotu pieniędzy).
Wszyscy użytkownicy korzystający z telefonów z funkcją AoC mogą używać kart SIM i sprawdzać kredyt bezpośrednio na wyświetlaczu telefonu lub w menu aparatu tak jak do tej pory. Mogą także aktywować usługę na nowej platformie.

Opinie:

Opinie archiwalne (349):

Komentuj

Komentarze / 349

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2004-12-22 13:09
    pierwszy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Manoo pisze: 2004-12-22 13:12
    Wreszcie. Te sms-y "wyłącz telefon..." już mnie dobijały
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 13:12
    tak jak pisalem wczesniej -- NARESZCIE! :) teraz juz nie moge sie wymigiwac, ze sim+ cos zle rozlicza i chyba w styczniu zmienie ere (abo, po cyro 5 m-cy) na sim+.. zwlaszcza, ze dzwonie glownie pod 2 nr'y -- nowy sim+ (zamiast heyah bedzie) i plus.. :) jak dla mnie -- "10"! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-12-22 13:17
    Sprawdzcie czy dziala tam zastrzeganie numeru kodem #31# (CLIR sterowany). Nie chce sie w to pakowac nie majac pewnosci, ze dziala.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-12-22 13:20
    "Sprawdzanie stanu konta jest możliwe kodem *100# oraz po każdej rozmowie SMS-em klasy 0." - mam nadzieje, ze nie znaczy to, ze po kazdej rozmowy przychodzi SMS jak w POPie .
    0
  • Users Avatars Mini
    dziki pisze: 2004-12-22 13:20
    REWELACJA. NA TO TYLE CZEKAŁEM!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Accio pisze: 2004-12-22 13:21
    Nareszcie uzytkownicy niektorych Nokii nie beda mieli juz co zarzucac Simplusowi. Zawsze mialem sentyment do tego prepaida ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 13:27
    *** Darek -- to wlasnie to oznacza.. tyle tylko, ze sms nie zapisuje sie w pamieci (na szczescie) tylko wyswietla na ekranie, a po kliknieciu "znika".. :) powinna byc jeszcze mozliwosc sterowanie tymi sms'ami (czy sie chce czy nie), ale i tak nie jest zle.. no i pewnie kiedys tez to umozliwia.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-22 13:29
    No całe szczęście, że Simplus znormalniał. Ten ich system był z piekła rodem
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-22 13:31
    Tylko ten SMS po każdym połączeniu:( Z doświadczenia wiem, jak to wnerwia. A najgorsze były takie w starych motorolach - koszmar! Chyba jednak TakTak nadal bezkonkurencyjny. A w Heyah żonka jakiś kodzić wstukuje i też ma podany stan konta bez tych ciągłych SMS-ów....
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 13:33
    mialo byc "211. dzien jest jednoczesnie".. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    karol15 pisze: 2004-12-22 13:34
    a dziala to takze w mixplusie? bo ja juz sam nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2004-12-22 13:34
    Z innej beczki **** czy Wam tak samo w idea24on-line (oczywiscie osoby z ktore maja abo w idei ) juz teraz nie pokazuje rachunku szczegolowego na stronie www???bo z tego co mi wiadomo to mial on byc dostepny droga elektroniczna tylko mieli nie wysylac zbednych kartek papieru... wiec jak to w koncu jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 13:36
    *** locco -- tak, zgadza sie, taki sms moze irytowac, ale i tak sim+ w koncu usunal swoja najwieksza wade.. :) podejrzewam, ze niedlugo tez bedzie mozna sterowac tymi sms'ami.. :) poza tym czasem (moze to dlatego? :P) korzystam z POPa i taki sms mi nie przeszkadza.. :) co do TT i jego "najlepszosci" :P -- chyba jednak sim+ jest _dla_mnie_ korzystniejszy, i to znacznie -- spojrz na moj profil dzwonienia.. a to chyba nie jest takie wyjatkowe? :) 77 gr w sieci? zonk.. sms 22 gr? kolejny zonk.. ale coz -- ja takiego klopotu nie mam.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-12-22 13:38
    To ja jeszcze do kompletu poproszę o Nokię 6230 do mojej karty Simplusa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-12-22 13:38
    Q!: szkoda, po co to komu...tylko upodobnili sie do POPa jesli nie mozna tych SMSow wylaczyc. A co z CLIRem sterowanym #31#, ktos juz sprawdzil i moze potwierdzic, ze dziala?
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2004-12-22 13:38
    Zgadzam sie, sms po każdym połączeniu jest wkurzający. Kiedyś miałem to w popie, później zmieniłem na taktaka w którym na szczęście tego nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 13:41
    *** fazafm.com -- niedawno byl taki watek na pmtg i z tego co pamietam sporo osob skarzylo sie, ze nie moze znalezc.. :/ nie wiem czy byl ktos kto znalazl, ale nieznajdujacy byli w wiekszosci.. :P tak wiec to pewnie nie Twoja wina -- jedyne pocieszenie.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-12-22 13:45
    hahaha ma sie czym sim+ chwalić że jest sto lat za innymi opami :D
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-22 13:48
    ***nautilus - gorszy bo tańszy?
    0
  • Users Avatars Mini
    zoro pisze: 2004-12-22 13:49
    W tak-taku nie ma tego ze po kazdym połaczeniu przychodzi sms ale za to jest to wkurzające że ponizej kwoty 10 zl na koncie przed każdym połączeniem włancza sie gadaczka,ktorej nie mozna wyłaczyć w żaden sposób i trzeba byc cierpliwym i wysluchac jej do konca jak ............(cenzura):)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-22 13:49
    Wow :) Nareszcie :) Choc tym razem telefon.gsm byl szybszy
    0
  • Users Avatars Mini
    neomod pisze: 2004-12-22 13:54
    No to teraz tylko brakuje jakichś lepszych cen za gprs i będzie super.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2004-12-22 13:54
    no nareszcie, nie bede mial tych wnerwiajacych smsow!!!!! i cale szczescie ze ktos madry sie wkoncu wtym simplusie znalazl
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2004-12-22 13:57
    Ja mam na koncie taktak 3zl i mi sie zadna szczekaczka nie wlacza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 13:58
    *** reboot -- ano, byl szybszy.. ale jakie to ma znaczenie? :) czy ktos odpowie na moje wczesniejsze pytanie (premia non-stop)? no i co ze stwierdzeniem (za t.g.pl), ze: "uwaga! po aktywacji uslugi nie ma mozliwosci powrotu do uslugi sprawdzania kredytu na karcie SIM"? czy to oznacza, ze nie bedzie teraz mozna sprawdzic stanu konta tzw. szybkim kodem, w dowolnym momencie? bo dla mnie nie jest to do konca jasne.. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2004-12-22 13:59
    Aha i nie dodali ,ze alcatel 715 takze nie obsluguje starego sim+
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2004-12-22 14:02
    nareszcie!!! Nie bede musial zmieniac na abo żeby mieć lepszą Nokie!! Chociaż podobał mi sie stan konta na wyswietlaczu i koszty ostatnich polaczen ale wyłącz i włącz tel denerwowało!!! brawo !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 14:07
    Rano dostałem smsy z informacją od issy i Bartplusa :-) Ja sobie już zmieniłem na tę "nową platformę". Tyle, że dalej mi się pokazuje kwota na wyświetlaczu w Nokii 6310i. Nie wie ktoś jak to usunąć? Pewnie można to zrobić przez menu "Koszty połączeń", ale trzeba PIN2, a w Simplusie nie ma :-( Prezentem by były tańsze stawki z GPRS i Nopkia 6230 :D
    0
  • Users Avatars Mini
    aneta pisze: 2004-12-22 14:11
    mam pytanie zupełnie nie na temat: W JAKI SPOSÓB ZDEAKTYWOWAĆ POCZTE GŁOSOWA W IDEA MIX NA KARTE ???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 14:19
    ***darek - po przeniesieniu się na nową platformę CLIR jest dalej obsługiwany kodem #31#. Sprawdziłem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 14:19
    ***aneta - musisz zadzwonić na BOK , podac numer oraz kod PUK i wkrótce zostanie wyłączona.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 14:20
    A wszystkim tym którzy wątpili w Simplusa... :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2004-12-22 14:21
    *** Aneta - bardzo łatwo możesz zdeaktywować pocztę WRZUĆ TELEFON DO PIECA, dziewczyno twój komentarz jest ZUPEŁNIE NIE NA TEMAT
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 14:31
    ***Kris - ale to normalne , że na Gol-u dyskusje bardzo odbiegają od treści newsa. Mało komu to przeszkadza. Zresztą kto pyta nie błądzi... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 14:35
    Już wiem dlaczego mi dalej pokazywało stan konta! Mianowicie- miałem zapełnioną skrzynke sms na karcie sim i nie przyszedł sms "wyłącz i włącz telefon" Teraz działa OK! Mamie też włączyłem. issa- zwracam honor ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zoro pisze: 2004-12-22 14:36
    pajorro poprostu musisz wyłaczyć telefon i właczyć go ponownie to wtedy zniknie Ci kwota z wyswietlacza i juz sie na nim wiecej nie ukarze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mitsuś pisze: 2004-12-22 14:40
    WRESZCIE! lepiej późno niż wcale... Ciekawe czy nadal będą blokować książkę telefoniczną na karcie SIM jeśli będzie 0 na koncie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 14:42
    *** issa -- Ty zapewne masz jako-takie pojecie o sim+ wiec moze pomozesz mi / odp. na moje pyt.? a dokladnie na to z 12:32? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 14:43
    *** Mitsuś -- wlasnie to samo przyszlo mi na mysl i juz mialem pisac posta.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 14:43
    zoro- przyszedł, ale jak usunąłem smsy ze skrzynki odbiorczej.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 14:47
    To teraz bym jeszcze życzył sobie EBOK przez internet w Simplusie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 14:50
    Ten dziwny ciąg znaków , to jakże niewinne słowo - "odsłuch.uję" :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    k_arthur pisze: 2004-12-22 14:50
    asdasda
    0
  • Users Avatars Mini
    k_arthur pisze: 2004-12-22 14:54
    ***pajorro- wiesz moze z jakij wysokości musi spaść Nokia 6600 żeby pękł wyśiwtlacz?\" albo zeby nie pekl albo jakim strumieniem objetosci czynnika grzewczego nalezy dzialac na klawisz 5(jkp) zeby deaktywowac poczte glosowa w telefonie anety? dzieki!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 14:59
    ***Q - właśnie jestem na linii Bok-u Simplusa. Zabiłeś konsulowi klina ;-) Czekam co powie , bo sie konsultuje z kims "wyżej"...
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-12-22 15:04
    nie powinno blokować książki telefonicznej bo blokada jest powiązana ze stanem konta który był/jest wyświetlany na telefonie - jest zapisany na karcie sim a teraz jest zapisany tylko w systemie(kod *100#)...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 15:05
    ***Q - wraca do Etapu 1 , bez tych początkowych 90 dni , tak orzekł BOK Simplusa:-) . A po rozmowie z BOK pojawił się taki sms-ik "Czas trwania ostatniej rozmowy: 0:08:09 , koszt:0.95PLN. Aby sprawdzić dostepny limit w dowolnej chwili wybierz: *100#" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 15:07
    k-arthur- idź do komisu i poproś gości, że chcesz sobie sprawdzić, może da komórke. Ja nie używam 6600 więc Ci nie powiem ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    ISO9002 pisze: 2004-12-22 15:08
    slyszalem ze mozna podlaczyc adapter eurokonus 3/4" znanej firmy niemieckiej rossweiner do sterowania telefonem przez radioodbiornik (nokia 6600) tylko nie wiem jaki polaczenie SB GW czy standardowe z nawiertka SB. wie ktos moze? I jakiego telefonu uzywa ozzy osbourne i dlaczego motorola?
    0
  • Users Avatars Mini
    byk pisze: 2004-12-22 15:12
    może ktoś wie czy ta cała heyah ma zamiar obnizyć ceny połączeń?
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadowmaster pisze: 2004-12-22 15:12
    ***SepecaT - w jakim sensie OT715 nie obsluguje sim+ ? Mi wszystko dziala, wyswietla podczas rozmowy ile kasy mi zostalo. Stan konta sie na wyswietlaczu nie pokazuje, ale ustawilem sobie krotkie nacisniecie bocznego klawisza na "pozostaly kredyt" Nie wiem czy zauwazyles - w Alcu smsy z rabatami, oplatami przychodza "nieme" - bez sygnalu nowej wiadomosci (i dobrze!!!).
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-12-22 15:12
    Ozzy Osbourne - nie wiem jaki ma telefon (podejrzewam że niejeden) ale przed chwilą słuchałem Jego twórczości.Sorry za OT ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2004-12-22 15:17
    Simplus do bani. Wiele osob skarzylo sie na ta infiormacje o stanie konta na wyswietlaczu. To byla i jest wieleka lipa!! Plus oszukuje na sms-ach!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 15:18
    *** issa -- dzieki! teraz wszystko jasne! :D no i co z ta ksiazka jeszcze? blokuja gdy ) na koncie czy nie? :P mnie to raczej nie bedzie dotyczyc, ale tak dla formalnosci.. :) skoro mozna w kazdej chwili sprawdzic stan konta przez magiczny szybki kod ;) to swietnie -- bo tez nie doprecyzowali tego.. :/ na dzien dzisiejszy wszystko wskazuje na to, ze w styczniu sie przerzuce na sim+ (i 1 z 2 osob, do ktorych glownie dzwonie tez, 2. juz jest w plusie).. :) a z zaoszczedzonej kasiorki bede zbierac na telefonik.. :) moze ten m65? :P *** issa -- a czy wiesz, ze z karty 100/115 moge wygadac 300 mins w sieci? :D (pyt. retoryczne;) na poczatek starczy + te bonusy.. :D zegnaj ero (na 99.5%).. :) p.s. w tym linku co podales nie bylo info, ale juz wszystko wiem! dzieki! :) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadowmaster pisze: 2004-12-22 15:20
    ***Wojtek - nie podoba sie to nie uzywaj - nikt ci nie kaze....
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadowmaster pisze: 2004-12-22 15:22
    ***Q1 - ksiazke blokuja gdy skonczy Ci sie kasa na koncie. Jak skonczy sie waznosc to nie :) Jak masz ksiazke w fonie a nie na karcie, to nie ma problemu :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 15:24
    *** byk -- na heyah ja juz przestalem liczyc.. :/ jak dla mnie to sezonowa siec (ale w pozytywnym znaczeniu).. chcialem tam przejsc (1 z 2 osob tam jest, ale te ceny).. poza tym nowy fon bedzie juz z mms, ktore chetnie wysylalem ostatnio na wakacjach.. a w heyah ni widu ni slychu uslug dodanych.. poza tym zdrapki bez rabatu.. w sim+ przy 150/180 za 135 (allegro) cena spada do 0.61 / 0.15 i 0.30 / 0.08 (min / sms, zwykle / swojaki).. a watpie czy heyah zaoferuje takie stawki w najblizszym czasie i wprowadzi gprs.. :/ ale to mnie grzeje.. :P hmm, a podobno to "ta, ktora nie zagasnie"? jak zwykle reklamy klamia.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 15:27
    *** Shadowmaster -- to ani to (limit / termin) mi nie grozi.. :) kiedys mialem POPa (krotko, okolo 6 m-cy) i zawsze mialem cos na koncie.. :) a z ciekawostek to kiedys na wakacjach wygadalem w POPie 180 pln w 3 dni.. przy minucie za 0.75 pln chyba.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2004-12-22 16:02
    Bardzo prosze osoby ktore przeszly na nowa platforme o potwierdzenie,ze teraz nie zaokraglaja w gore kosztu rozmowy w SIM+, jak jak to bylo na dawnej platformie.1sekunda rozmowy kosztowala 3gr czyli tak jakbym rozmawial 2 sekundy. Dokladnie 1 minuta rozmowy kosztowala 80gr a nie 78gr jak w cenniku.Prosze o potwierdzenie tego faktu tych ,ktorzy juz przeszli na nowa platforme.PozdrawiamSim+owcow .Wesolych Swiat!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2004-12-22 15:41
    *** fazm.com - rachunki są. trzeba najpierw zamówić. Po jakimś czasie dostaniesz sms-a, że rachunek jest przygotowany. Znajdziesz go na dole strony z historią wpłat o ile się nie myle. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-22 16:13
    ***PingNoMore tak tak ta opcje widzialem ale jeszcze przy starej taryfie optima teraz przy taryfie jedyna 50 juz takiej opcji nie ma bo pewnie trzeba zaplacic 5zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    b744 pisze: 2004-12-22 16:17
    może ktoś mi powiedzieć jakie są plusy a jakie minusy przejścia na tę nową platformę ?
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2004-12-22 16:26
    Shadowmaster* Wlasnie chodzilo mi o to ,ze nie ma stanu konta na wyswietlaczu. Uzywalem sim+ tylko przez moment , ale rzeczywiscie jest sumka podczas rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2004-12-22 16:30
    Shadowmaster* A co do sms rabatowych i innych takich to troche nie wiem o czym mowisz, wyjasnij. Ja mam w erze i kazdy sms dzwieczy, czasami jednak przychodzi jakas reklamowka omnixa to wyswietla ja wprost na glownym ekranie ,ale wtedy slychac taki bipbip.
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2004-12-22 16:34
    **Marek Wątpie żeby tak zaokrąglali ! Musisz wziąć pod uwage to że czas jaki był u Ciebie a jaki zarejestrowała sieć zwykle się różni o około 1 sek a u osoby do której dzwonisz nawet 3 sekundy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-12-22 16:35
    w idei bylo cos podobnego, ale juz nie jest, a szkoda
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-12-22 16:42
    czy to zadziala w Sami Swoi? zmienilbym na nowa, ale te smsy... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2004-12-22 16:47
    Ktoś tam pare metrów do góry narzekał na gadającego lektora w taktaku jak jest malo na koncie.Z moich obserwacji wynika że w taktaku i hh ten upierdliwy komunikat włłącza się 10 dni przed końcem ważności konta bez względu na to ile jest na koncie.Ale jest sposób:;wystarczy wcisnąć gwiazdke i gaduła się wyłłączy.Co do s+ to najwyższy czas na taką zmiane.Przez ten stary system trochę ludzi się do s+ zniechęciło.Teraz niech to samo zrobią w mixie i ss to będzie dobrze.Wreszcie simplus zaczyna się robić bez ściemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 16:57
    *** kulboj -- ano, potwierdzam.. ten stary system bardzo mnie zniechecal, mimo wyraznie nizszych stawek.. nigdy by nie bylo wiadomo ile sie ma na koncie (zawsze bym mial troche, ale "porzadek musi byc" :P).. :/ ale teraz to powaznie sie zastanawiam nad sim+.. jak gdzies juz pisalem -- na 95% w styczniu przechodze i zabieram 1 osobe.. :) choc to 5% wcale nie jest takie male.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2004-12-22 16:58
    daje 10 bo mam TEAM 7 i Nokie 3650 XD Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-22 17:05
    szkoda tylko ze powrotu nie ma na stary system
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2004-12-22 17:07
    no to fajnie :) , teraz czekamy na obnizki cen gprs/mms i po wygasnieciu mojego abo przechodze na sim+ , czy ktos orientuje sie czy jest mozliwe przeniesienie numeru z abo plusa do sim+ ?
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2004-12-22 17:08
    Dla mnie super, brakowało mi tego :) Może wreszcie wprowadzą powiadamianie o połączeniu na pocztę głosową bez pozostawiania wiadomości jak w Idei i Erze ...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-12-22 17:17
    no to muszę zmienic koleżance - na pewno się ucieszy
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2004-12-22 17:17
    Opłacalna ta usługa, przed włączeniem miałem na koncie jakieś 21 zł, teraz pokazuje mi ponad 46zł - prezent na Święta chyba ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-22 17:22
    *** kaktusan -- z tego co sie orientuje (a nie siedze w sim+, jeszcze:) to raczej nie ma mozliwosci przejscia z abo na sim+, tylko w druga strone (sim+ na abo), niestety.. :/ czemu tak? nie wiem.. (p.s. to info w 90% pewne, ale glowy nie dam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    damga pisze: 2004-12-22 17:23
    a mi 7650 wyswietlala stan konta na ekranie (chociaz z zaokragleniem do pelnych zlotowek - nie pamietam, czy w gore, czy w dol).
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-22 17:23
    no tak ale jak wyslalem SMSa to i tak mam tyle samo na koncie, to chyba nie dziala tak jak trzeba
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-22 17:23
    sprawdzcie czy u was za SMSy kasuje na bierzaco!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 17:35
    u mnie nie kasuje za smsy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-12-22 17:37
    He he czyżby wprowadzili coś co nie do końca działa? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Spooky pisze: 2004-12-22 17:39
    *domur: u mnie też za SMSy nie kasuje odrazu - wysłałem ale stan konta się nie zmienił
    0
  • Users Avatars Mini
    Spooky pisze: 2004-12-22 17:46
    Jednak pobierają za każdego smsa tylko chwilke trzeba poczekać. Pozdrawiam Simplusowców :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 17:56
    U umnie się nie zmiania. Zgłosiłem to do BOK-u, koleś potwierdził i przesłał zgłoszenie dalej mają coś z tym zrobić.
    0
  • Users Avatars Mini
    lotus79 pisze: 2004-12-22 18:33
    Ja mam tak tak-a i wnerwia mnie to że kiedy chcę znać stan konta muszę wystukiwać durny kod! Tęsknię za ideą, tam po rozmowie od razu dostaję informację o opłacie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cruel pisze: 2004-12-22 18:35
    Najgorsze \"BOK\" operatora sieci komórkowej? W \"Plusgsm\"!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2004-12-22 18:42
    wszyscyc sie ciesza, a mnie sie bardzo podoba to, ze mi sie wywietla kwota na wyswietlaczu, musze uwazac zeby sobie tej platformy nie aktywowac, bo powrotu - nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-22 18:52
    no mi tez juz pobralo za SMS ale trzeba czekac chwile
    0
  • Users Avatars Mini
    agent pisze: 2004-12-22 19:01
    *cruel, coz nie wszyscy mogą być najlepsi
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 19:27
    Pewnie ten kod musi także działać w MixPlus , bo to "przeca" telefon na kartę;-) A tak na serio , to na stronie gsm.biz.pl jest następujące info: "Telefony bez funkcjonalności Advice of Charge: " to także Nokia 3650. Mam ten telefon , połączenia głosowe , sms-y m , mms-y , ba , nawet wysyłanie plików video dziła tam bez najmniejszych zakłóceń , co więcej , stan konta wyświetlany jest na wyświetlaczu prawym górnym rogu w postaci jednostek i to oczywiście przy korzystaniu ze straej platformy. Taki sam błąd wkradł się chyba na stronę simplusteam.pl o ile się nie mylę. Chyba , że mam jakiś wyjątkowy telefon , ale na taki nie wygląda;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 19:30
    Ja wczoraj wykonałem połączenie z abonamentu Plusa trwające 20 minut i 32 sekundy. Po 10 minutach nie było jeszcze aktualizacji na e-boku. Więc nie martwcie się Panowie... Intensywnie sią zastanawiam za to , jak systemy billingowe podliczą kilkunastosekundowe połączenie po 12 groszy za minutę. Hmmm...
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2004-12-22 19:49
    Czesc, OK, duzy plus dla sim+ ALE ciagle nie rozwiazali sprawy ROAMINGU, te kody sa dobijajace, musze powiedzec ze dla mnie to ogromy minus sim+.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 20:00
    Lepiej cieszyć się z roamingu z kodami, bo w POPie po zmianie z systemu kodowego, z którego można dalej korzystać na bezkodowy ceny skoczyły w niektórych krajach z 12 do 21 zł. Taka drobna zmiana. Na razie zresztą takie dzwonienie z Direct Call jest dostępne w Ideach na kartę tylko w 9 krajach. Za to droższe. Dzisiaj natomiast wielkie było moje zdziwienie, gdy w salonie Idei zamiast karty dostałem paragon z kodem doładowującym. Już chciałem krzyczeć, gdzie moja karta :) Poza tym jeszcze nie ma żadnych info na temat jakichkolwiek nowych promocji w Idei od 01.01.2005r.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-22 20:03
    mysle ze teraz plus bedzie chcial na nowej platformie miec wszystkie prepaidy bo jezeli nie ma powrotu to znaczy ze powoli rezygnuja ze starej platformy. pewnie niedlugo rozesla smsy z propozycja przejscia na nowa platforme do wszystkich. Ja juz zmienilem na nowa ale musze sie przyzwyczaic do tego ze nie widze na wyswietlaczu caly czas stanu konta inarazie jest mi lyso bez AoC
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 20:15
    Stan konta na wyświetlaczu w Sim+ zawsze był około tego prawdziwego. Teraz przynajmniej jest kod i rozlicza wszystko na bieżąco. Nie trzeba bez przerwy wyłączać i włączać telefonu. SMSy o koszcie rozmowy są bardzo dobre. Szkoda, że nie ma ich w JINK, ale przynajmniej mam w sieci za 40 gr. Nie wiem tylko jak mam zmienić teraz, żeby aktywować pakiet za 20 zł, jak już mam za 10 zł i chcę go powiększyć. Rok 2004 naprawdę jest rewolucyjny dla telefonii GSM w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2004-12-22 20:16
    Te smsy po połączeniu to rewelacja !!! Nie czaje ludzi którzy tego nie lubią !!! W jednej Idei tego nie ma niestety...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-12-22 20:40
    nie wiem czy dobrze zrozumialem tresc newsa ale czy nie chodzi czasem o to, ze wysyła sie po rozmowie kod w postaci xxx zakonczony krzyzykiem i owa platforma zwraca stan aktualny konta w słotych.? Niech mnie ktos oswieci czy jest to to samo co w TT *101# i mam stan konta aktualny natychmiast po rozmowie. Pluskiwacy! "w zacofanej technologicznie erze" od 2,5 roku chyba to jest :)))) dla was nowosc ale to dobrze, że wreszcie "najbardziej zaawansowany technologicznie operator sieci gsm w Polsce" swoich abonentów porazil tą nowościa technologiczna swojej platformy gsm :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Egon64 pisze: 2004-12-22 20:41
    Gdyby nie ten SMS po każdej rozmowie to byłaby rewelacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 20:48
    tampaboy- nie sa złe :-) W POPie są o tyle kłopotliwe według mnie, że są w postaci normalnych smsów- w Simplusie klasy "0" Nie zapisują się w telefonie i wyświetlają się bezpośrednio na wyświetlaczu.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 20:49
    hansen- jest tak jak w Tak Taku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 20:55
    ***pajorro*** W POPie to są również smsy klasy 0 i również nie zapisują się w telefonie, chyba że dasz odpowiedni ciąg poleceń.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2004-12-22 20:57
    ***Q! dzia za odpowiedz :) , wiem o tzw konwersji - z prepid do abo , ale zastanawialem sie czy istnieje cos w duga strone , chetnie bym z tego skorzystal po wygasnieciu abo
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 21:09
    kaktusan- w Erze tak, w Plusie nie :-( Tomek19- nie wiem. Tak mi się wydawało bo kiedyś wujkowi zasilałem POP'a, a on ma Motorolkę starą to jak dzwonił potem to smsy się zapisywały. Nie jestem "specem" od POP'a ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-22 21:10
    pewnie to jeszcze dopracuja tylko jak cos zauwazycie ze jest nie tak to zglaszajcie do BOKu
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2004-12-22 21:11
    no i dobrze mnie co prawda to nie dotyczy ale może uruchomę mamie
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2004-12-22 21:16
    W ji na kartę aby powiększyć pakiet trzeba doładować konto. Po każdym nowym doładowaniu można zwiększyć pakiet. A co do smsa zwrotnego po rozmowie jest to super usługa i wszyscy taktakowcy mogą tylko zazdrościć. Taki sms pozwala ograniczyć wydatki na rozmowy i podaje ile naprawdę kosztowała rozmowa czego tak naprawdę nie jesteśmy w stanie sprawdzić w taktaku i heyah. Oczywiście można to sprawdzić sprawdzając konto przed rozmową i po, ale to jest zawracanie głowy
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-22 21:18
    to teraz pewnie zrobia normalne wybieranie numerow w roamingu i moze bedzie mozna miec aktywny roaming i gprs jednoczesnie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 21:41
    ***hansen - Plus pokazał , że potrafi zrobić wyświetlanie kwoty na wyświetlaczu , oraz sprawdzenie kwoty na koncie kodem , teraz czas na Erę , by pokazała , że potrafi zrobić to pierwsze. Bo , że można sprawdzać kodem to już wiemy. A jak już to będzie w Erze , to wtedy napiszemy , że w Simplusie było to już od kilku lat ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2004-12-22 21:43
    Prosze o sprawdzenie tych ktorzy przeszli na nowa platforme czy kazda sekunda kosztuje dokladnie 0,013zl i czy nie ma zaokraglen w gore. U mnie w SIM+ telefon wyswietla polaczenie -1sekundowe i kasuje 3 grosze (na starej platformie).Chce przejsc na nowa platforme ,ale czy czas rejestrowany przez system bilingowy SIM+ jest na nowej platformie zgodny z tym co pokazuje aparat? Prosze o odpowiedz!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 21:52
    Pewnie użytkownicy SS nie będą mogli przejść na nową platformę, bo skończy się promocja z pobieraniem 54 gr za rozmowy w sieci i oddawaniem 27 gr za min na drugi dzień. Musieliby wtedy na bieżąco rozliczać wszystkie usługi. W końcu Plus dorównał pozostałym operatorom.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 21:54
    ***faza.fm - jak miałeś jeszcze NIO , bo może w JInK jest innaczej na "24on-line" , to przy opcji "Historia faktur" na idea24on-line też Ci wyskakiwał błąd "Błędny kod abonencki" ? Podobnie przy "Dane abonenta" i "Płatności". Zdaje mi się , że ktoś o tym już też kiedyś pisał.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-22 21:57
    Marek: aparat nigdy dobrze nie pokaze, lecz tylko orientacyjnie
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-22 21:58
    U mnie po wysłaniu smsa po około pięciu minutach odjęło mi 10 gr z dostępnej kwoty. Zawsze to lepsze niż czekać aż odejmie 2,50 zł :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:01
    To fakt , jeśli chodzi o rozliczanie na bieżąco , to mówiąc delikatnie , nie było to najmocniejszą stroną Plusa. Poza tym Tomek19 , jeśli można zrobic bieżące rozliczanie 7 numerów Swojaków w Team7 , i nie tylko , to pewnie można i zrobić bezproblemowo , naliczanie w czasie rzeczywistym opłat za połączenia w ramach sieci SS , bo coś mi się nie chce wierzyć , by kiedykolwiek nastąpił koniec "promocji" , połączenia za połowe stawki w sieci SS;-) Na marginesie to iekawe ile brakuje do założonych 500 tysięcy klientów na koniec roku. 2 , 3 tysięce? ;-) Czasu zostało niewiele...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:06
    ***pajorro -albo po 5 dniach :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 22:07
    ***issa*** Chodziło mi tylko o sposób cudownego naliczania i oddawania na drugi dzień, że to już się skończy. Sama promocja pewnie pozostanie do śmierci SS :) Będzie przedłużana w nieskończoność, jeżeli w ogóle ktoś będzie jeszcze korzystał. Pewnie sami listonosze i babki w okienkach pocztowych ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-22 22:07
    No to chyba zmienię, synowi na razie ;-) Czy ktoś się zna dobrze na technicznych sprawach związanych z centralami? Czy 5ESS Lucenta ma jakieś zabezpieczenia, że możliwa jest preselekcja na 1033, czasem na 1044 czy 1055 albo 1061 a niemożliwe jest ustawienie preselekcji na 1069?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:11
    Są już pierwsze małe problemy w Simplusie na nowej platformie (czy ona jest tego przyczyną?), przynajmniej u nas. Inicjuje połączenie i rozłącza. Zobaczymy , czy Simplus przejmie znane , mało chwalebne elementy z działania POPa , które się często zdarzały. Oby nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:14
    ***wlo , znając Telekomunikację Polską , to ich centrale mogą mieć wszystkiego typu zabezpieczenia z tym związane ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 22:16
    Może jest za dużo chętnych na przejście. Jakbym miał mieć rozliczanie 39gr/min do wybranych zamiast 78gr/min z oddawaniem kasy, to sam bym się przenosił. Tak trochę off-topicowo to dzisiaj dorwałem się do ulotek Ty i Ja i jest napisane, że nie dotyczy JINK. Znajoma mi mówiła, że nie warto przenosić się z POPa, chyba że ktoś bardzo dużo dzwoni, ale jej opowiedziałem historię z darmowymi Ty i Ja w JINK. Była nieco zaskoczona. Obecnie jednak lepiej mi wychodzi JINK, bo biorę pakiet do Idei na rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:17
    Awaria(?) trwa dalej... ***pajorro - jak u Ciebie? "Odbiór" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 22:18
    Ale jeszcze prefiks 1069 miał nie działać. Mieli jeszcze niby nie uruchamiać tej usługi, więc ciężko uruchomić coś, czego oficjalnie nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 22:20
    Poza tym jeszcze trochę, a powoli zaczną zanikać karty zdrapki. Będziemy dostawać wydruki w formie paragonów z kodami. Dzisiaj taki dostałem. Ważny do 31.12.2006r. Przynajmniej nie tracą pieniędzy na kawałek tektury i ulotki dołączane do kart.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:21
    ***Tomek19 - jak to nie warto przechodzić na Jedną Idee na Kartę? Czy trzeba dużo dzwonić , by zaoszczędzić na jednej minucie w ramach sieci 40 groszy? Coś ta koleżanka chyba jest na bakier z matematyką , jak wykazałeś w ostatnim zdaniu;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:24
    Właśnie przyszło mi do głowy , iż rozwiązanie tej kwestii może byc tez takie , że dla niektórych jedna , dwie minuty to dużo ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 22:24
    Na dodatek owa koleżanka jest właśnie z salonu Idei. Ma trochę racji, bo wielu ludzi może przejść, ale nie aktywować pakietów. Chodziło jej o tę różnicę 5 gr ma minucie. Zgodziła się jednak, że z pakietami to bardzo się opłaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:27
    A oto ciekawostka - ja dzwonię z abo. Plusa na Simplusa i się dodzwaniam bezproblemowo , a z Simplusa nie da się w żaden sposób. Jak awaria się skończy to napiszę. Ciekawe , czy ta w/w info. obowiązuje od dzisiaj , bo jeśli ci co zmienili , zrobili to za wcześnie to będzie problem. Oczywiście na nasze właśnie życzenie:-/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-22 22:28
    Tomek19 - działa działa... ja od 19 listopada już dzwonię ręcznie wybierając... czasem jak się zapomnę wybieram bez prefiksu i dzwoni przez 1033. Problemy miały być ze sprzedażą usługi anie z jej działaniem. Jest jak najbardziej oficjalnie bo mam już od ponad miesiąca UMOWĘ! Nie doczytałeś do końca...
    0
  • Users Avatars Mini
    NIezadowolony pisze: 2004-12-22 22:29
    Po zmianie podanym kodem padla mozliwosc wykonywania rozmow wychodzacych. CO WY NA TO ??? "Wspanialy" PLUS.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:30
    ***pajorro , helou! Jak mnie słyszysz? Odbiór! :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:32
    No to ładnie , drugi Simplus też "nieżyje"... ***Tomek19 - wszystko jasne:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-22 22:32
    Co ciekawe, nie można ponoć deaktywować preselekcji 1033, tak, żeby nie było w ogóle!! Ciekawa sytuacja... Zobaczymy co jutro mi powiedzą w telepunkcie? Chyba jednak udam się do jakiegoś technika w centrali i ten mi to zrobi najszybciej...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 22:33
    Tak jeszcze trochę na marginesie to u mnie w kiosku pod domem w dalszym ciągu można nabyć startery "Na Okrągło" do POPa. W Sim+ wykryli może jeszcze jakieś błędy na platformie i dalej prowadzą testy, więc występują problemy. Mi najbardziej podoba się promocja na dzwonienie zagraniczne za 1,46 zł. Poza tym pomysł ze Swojakami też bardzo udany.
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2004-12-22 22:34
    1069 działa napewno bo i ja czasem korzystam ale wybieram ręcznie nie wiem jak działa w preselekcji
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-22 22:34
    Uff dobrze, ze nie zmienilem u siebie na simplusie... ISSA !!!! Napisz maila do mnie !!! Chce miec Twoj aktualny e-mail. PS. Jaki numer masz w Nokii 3650 ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:35
    ***NIEzadowolony - ukradkiem otrzyjmy łzy i głowa do góry;_) Zaraz tu wpadnie pewnie jakiś ***hansen w wersji POP i napisze , że Simplus jest cieńki , bo dopiero teraz w niedziałaniu dorównał do rEszty , a w POPie to już jest od kilku lat :-D Pozdro dla ***hansena! :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 22:38
    ***wlo*** Można co najwyżej zawiesić chyba możliwość rozmów międzymiastowych, za co pobiorą stosowną opłatę. Napisałem tak o tym +owym prefiksie, bo gdzieś czytałem, że na razie nie będą jej sprzedawać. To, że teoretycznie istnieje, to wiedziałem od dawna. Teraz też wiem, że istnieje praktycznie :)Może jednak te informacje nie były najlepsze. To dobrze, że konkurencji dla TP coraz więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:39
    ***reboot - 0 700 66 43 22 :-D Naprzód zieloni , oby tak dalej... Ludzie róbcie konwersję do abonamentu!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:41
    Oczywiście żartowałem z jednym i z drugim:-D Tylko z tym , że nie działa nie żartowałem. ***reboot , juz piszę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-22 22:43
    reboot - no Ty powinieneś chyba?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 22:46
    Może TP nie zorientowało się jeszcze i nie chce przyjąć do wiadomości, że istnieje już prefiks 1069? Pamiętam, że przy zmianie na Tele2 też bardzo długo czekałem na wybieranie bezprefiksowe. Miało to być 14 dni, a było kilka razy dłużej.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-22 22:46
    issa: konwersje do abonamentu ?? Dobrze sie czujesz ?? A tak wychwalales simplusa i ganiles mnie za to, ze siedze w abonamencie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:48
    A sms-y z (nowego) Simplusa idą.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-22 22:48
    wlo: nie boj sie ja zdaze ze zmiana platformy ;) ***issa: ja serio pytam... czy w 3650 masz maxprofit czy simplusa... bo poszedl MMS na maxprofit...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2004-12-22 22:48
    U mnie to samo :| Rozm. wychodzace nie dzialaja na dwoch telefonach - na dwoch kartach.. WTF qwa ?!?!?! (???)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:50
    *** reboot 21.41 :-)) E-mail już poszedł. Oczywiście , że Konwersja w Plusie na aktualnych warunkach to tylko dla skrajnych desperatów ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 22:51
    W końcu użytkownicy Sim+ poczują jak to kiedyś bywało w POPie, że awarie to tak kilka razy w miesiącu się trafiały. Wtedy już nawet smsy nie szły.
    0
  • Users Avatars Mini
    bolek pisze: 2004-12-22 22:52
    O co chodzi!!! Zmieniłem pokazywanie kosztów i nie mogę sie nigdzie dodzwonić - dostaje 2 krótkie sygnały i cisza.Wysłałem SMSa dotarł chociaż nie pokazało kosztów.Na telefon można się dodzwonic.Po wybraniu *100# pokazuje stan konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-22 22:54
    issa: odpowiedz tez poszla :-)) Ja tam jestem szczesliwy w Plusie ;) i jest OK :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:54
    **reboot - niektóre abo. Plusa też się opłacają;-)52 minuty w dwa dni. Nie będę pisał , jak bajecznie tanio to wyniosło , bo byś nie uwierzył. Emenemsa odbiorę , jak tylko dojdzie , albo przez Nokię , albo przez foto.plusgsm.pl :-) Na razie nie doszedł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 22:55
    ***issa*** Może moja koleżanka z salonu miała na myśli bezsens przechodzenia z POPa na JINK, bo wysyła dużo smsów zagranicznych :) Ja już przeszedłem na wysyłanie smsów zagranicznych z mBoxa i czasami jeszcze tylko z komórki wyślę. Napisałem już mejla do Idei, że w trosce o dobro klienta zrobili rozróżnienie na smsy krajowe i zagraniczne, bo wysyłanie smsów za granice to luksus, za który trzeba dodatkowo płacić szczególnie w czasach, gdy coraz więcej znajomych, członków rodzin i przyjaciół mieszka, pracuje za granicą. Zobaczymy, co odpowiedzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-22 22:58
    issa: bo wyslalem na maxprofit... Daj znac jak dojdzie/nie dojdzie :) Pozdrawiam, Krzysiek
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 22:58
    ***Tomek19 - kilka razy w miesiącu? Hmmmmm.... Raczej chyba "naście" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 23:02
    ***Tomek19 - oj tak , łza się w oku kręci , jak to kiedyś było fajnie. Ja do tej pory z mojej NIO mogę wysyłac sms-y za granicę w ramach abonamentu w przeliczniku 4 sms-y/1 minuta :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-22 23:10
    Chyba smsy międzynarodowe nie przynosiły ogromnych strat sieciom GSM, więc mogłyby być takie same ceny, ale pazerność wzięła górę. Jak to się ma np. do cen dla Holendra. On może już za 8 centów wysyłać smsy gdzie mu się podoba, na cały świat. Zarabiają kilka razy więcej od nas. To jeden z najdroższych krajów UE, a smsy mają takie taniutkie. Te 8 centów to nic w porównaniu do obecnych 60 w JINK.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablo pisze: 2004-12-22 23:11
    No to brawa dla Plusa :) Generalnie kiedyś miałem coś do tej sieci, ale od 4 lat mam służbową komórkę w Plusie i co roku powalają nas cenami. Teraz za połączenie wewnątrz firmy mamy 0,05 pln w wewnątrz sieci 0,12 pln Chyba żonie zmienię na sim+ :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-22 23:17
    Ja sie na razie wstrzymam ze zmiana na nowa platforme, skoro sie takie cuda na niej dzieja...
    0
  • Users Avatars Mini
    jonasz pisze: 2004-12-22 23:23
    Do tych, którzy sie nie mogą dodzwonić: wyjmijcie na chwilke kartę SIM ! Mi pomogło. Druga sprawa: nowy świetny seris viop: babble.net. Jeszcze do piatku rozmowy wszedzie za free (stacjonarne-europa i usa) Od piątku za 5 funciaków 1000 minut - tez do Polski. zatem po co wam jakaś bzdurna preselekcja?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 23:28
    Także bez wyłączania telefonu , zaczęło działać od 22.10 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-22 23:35
    Powiem tak... Właśnie się dowiedziałem, że znajomy przenosi się z Idei do Plusa. Ma firmową Ideę odkąd jest... 8 numerów abonamentowych. W MaxProfit będzie miał o 40% niższe rachunki... I znowu dwa numery do Idei (bo na dwa do niego dzwoniłem - reszta jest pracowników) mi odejdą z książki... Muszę sprawdzić ile mi jeszcze zostało ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 23:39
    Dla biorących ofertę "Strzał w dzisątkę" przy przedłużaniu umowy informacja , że można dostac także do tego minuty , w przypadku kolegi , było to po 15 minut przez 3 miesiące dodatkowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-12-22 23:43
    ***issa - wcześniej przy zwyklej umowie przedlużeniowej tez tak bylo tylko warunkiem było odesłanie podpisanego egzemplarza w ciągu 2 tygodni
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-22 23:57
    Z tego co wiem koledze nie chcieli nic dać , a dostał to dopiero jak zagroził deaktywacją numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-12-23 00:31
    Buuuu :D
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-23 01:09
    ***miczu - twoje wypowiedzi na GOLu powalają. Są niezwykle trafne, precyzyjne i na temat. Tak trzymaj!
    0
  • Users Avatars Mini
    pAbLo pisze: 2004-12-23 01:33
    Yo, wkońcu się doczekałem tego dnia! :D Z powrotem kupuje sobie N6230!!! jupi Ale mam takie małe pytanko dotyczące tej usługi: czy jest możliwość póżniej powrócenia do starych zasad/wysw stanu konta na wysw. itp.:)/??
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-12-23 02:18
    ***issa - ja tak miałem we wrześniu i było do tego oddzielne pisemko przy przesyłce pocztowej z umową
    0
  • Users Avatars Mini
    1stT pisze: 2004-12-23 02:28
    Nareszcie. Swego czasu mialem dość dzwonienia do BOKu z prośbą o SMS korygujący. Jednak miarka się przebrała gdy wysyłałem zdjęcie mailem z n9210 i po 4 min. zżarło ponad 50pln, zerwało połączenie, zablokowało wychodzące i po SMS korygujący trzeba było dzwonić z tpsa. Sprzedałem więc kupionego kilka miesięcy wcześniej komunikatora, a sim+ wylądował po drugiej stronie baterii.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-23 04:00
    *** issa nie wyskakiwal mi blad... wszystko dzialalo teraz juz nie dziala i nie moge sobie podehrzec fakurek w internecie
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-23 09:04
    issa- Nie odzywałem się po spać poszedłem :-) To, ze przerwa świąteczna się zaczęła nie oznacza, że bede siedział 24h przez komputerem. Ja wczoraj około godziny 19 wykonałem jedno połączenie, wszystko było ok. Dzisiaj rano też.
    0
  • Users Avatars Mini
    urko73 pisze: 2004-12-23 09:47
    Witka, a wiecie że polkomtel zmienia Regulamin Świadczenia usług i można bez kosztów wyjść z plusa!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-23 09:52
    urko73- ja bym nie był taki pewny czy bez kosztów, a zmienia dlatego, żeby dostosować do nowego prawa...
    0
  • Users Avatars Mini
    urko73 pisze: 2004-12-23 09:57
    ***pajorro***mam tekst jaki rozsyła polkomtel do swoich użytkowników i jest tam wyraźnie napisane cytuję "Informujemy również iż w przypadku braku akceptacji zmian przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy a w przypadku wypowiedzenia umowy, Polkomtel SA nie przysługuje roszczenie odszkodowawacze" , tak więc droga wolna :)
    0
  • Users Avatars Mini
    urko73 pisze: 2004-12-23 09:59
    Dziwię się, że na GOL'u nie huczy od dwóch dni na ten temat, kiedyś jak centek zmieniał regulamin, to właśnie huczało aż miło :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-12-23 10:02
    ***issa - jak plus będzie sprzedawał na złom te stara platforme prepaid to moze era od niego to kupi i wtedy to wprowadzi :))) No ale gratulacje dla sompluskwiaków, ze wreszcie to maja po 2,5 roku doszlusowali do ery. Na osłode to plus dodał ten sms o długosci i koszcie rozmowy bo tego w erze nie ma mam nadzieje, że tego smsa mozna wyłączyc :))) to taki prezent polkomtela pod choinke dla simpluskwiaków :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-23 10:23
    hansen- ja np. nie uważam, żeby stara platforma, że się tak wyraże była zła. Była inna niż ta co ma Era Tak Tak. Miała swoje plusy przecież- zawsze się wiedziało ( wie się bo większość zostaje przy starym systemie) ile ma się pieniędzy. I nigdy nie uważałem, że Simplus jest przestarzały dlatego, że ma taki system naliczania, a nie inny.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-23 10:29
    A co powiedzieć na to, ze kiedy w Tak Taku aby sprawdzić ile się ma kasy trzeba było dzwonić pod nr 9898? A w Simplusie cały czas limit był wyswietlany na ekranie telefonu? Co lepsze było???
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-23 10:44
    [OT] Ciekaw jestem czy pojawia sie jakiekolwiek zyczenia od adminow, bo z tego co pamietam to rok temu olali nas cieplym moczem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pAbLo pisze: 2004-12-23 10:49
    To możecie mi odpowiedzieć czy jest możliwość póżniej powrócenia do starych zasad/wysw stanu konta na wysw. itp.:)/???
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-12-23 10:59
    pAblo: nie testowałem tego, ale z z newsa wynika, że nie ma powrotu. przeczytaj uważnie. Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-23 11:02
    *pajorro* a dziekuje bardzo za przypomnienie i zwracam honor :) - przypomnialem sobie dlaczego tego wydarzenia nie pamietalem - zobacz na date i godzine tego "newsa" :) widocznie ktos sie jeszcze wracal do roboty :) - bo jak to sie mowi kto nie ma w glowie ten ma w nogach :]
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-12-23 11:05
    Pajorro: a Ty zmieniles? Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-23 11:17
    gm- zmieniłem na nową. Na starą nie da sie zmienić. PS Dzięki za życzenia ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-12-23 11:20
    W sumie to naliczanie stawek do swojakow po cenie 39 gr. przydaloby sie, bo Simplusa wykorzystuje tylko do Swojakow, ale szkoda mi zrezygnowac ze stanu konta na wyswietlaczu, podumowania kazdej rozmowy w sek. i gr. a takze w opcji koszty sumarycznej kwoty wydzwonionej. Pozdarwiam, Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2004-12-23 11:24
    Przeciez coś takiego jest w Idei od 2 czy może 3 lat!! Ale mi nowośc, PLUS do d...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-12-23 11:25
    ...dodam jeswzcze, że kartę Simplusa używam w 6210 więc zmian wielkich dla mnie nie ma. Grzes
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-23 11:35
    bOb- tyś jest za przeproszeniem do d... W Simplusie można w inny sposób sprawdzić stan konta, nawet powiedziałbym łatwiejszy. Jak ja lubie takie komentarze ehhh.
    0
  • Users Avatars Mini
    pAbLo pisze: 2004-12-23 12:13
    A to troszke lipa, ze nie da sie powrócić do wyświetlania kwoty na ekraniku... Mi się to podobało :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-23 12:30
    pAbLo- nie ma róży bez kolców :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2004-12-23 14:46
    Moim zdaniem to nie prezent :-( Raz naciagnalem plusa na ponad 30 zl wysylajac smsy jeden za drugim, glosowalem na uczestnika baru.Oczywiscie zablokowano mi karte, tak ze juz sie nie zalogowala w sieci po wlaczeniu.Kupilem nowa:)Chyba mieli za duzo strat i dlatego konto bedzie aktualizowane w czasie rzeczywistym.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-23 15:23
    nie mozna wrocic do starego bo ten kod wylacza na karcie sim AoC a zeby go wlaczyc to trzeba przeprogramowac karte, pewnie tak to jest
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-23 15:24
    czyli pewnie mozna poprosic o wyiane karty sim w salonie firmowym i zastrzec sobie ze chce sie miec AoC
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-12-23 17:01
    Dobra wiadomość dla mnie, bo mój telefon działa z SImplusiem. ale czaseami lubi przerwać połączenie przychodzące po 3 sek. Podobno ma to związek z AOCem więc bardzo mi pasuje. Natomiast bardzo mi w tym nie pasuje, że nie ma powrotu na "starą" paltformę i czy faktycznie nie można wyłączyć tych SMSów po każdej rozmowie wychodzącej?
    0
  • Users Avatars Mini
    b744 pisze: 2004-12-23 17:05
    czy ktoś może powiedzieć , czy to informacja sprawdzona , że można wyjść z plusa bez kosztów w związku ze zmianą regulaminu
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2004-12-23 18:17
    Do Darek: CLIRu nie powinni wylaczyc... gdzies czytalem, ze zgodnie z nowym Prawem Telekomunikacyjnym kazdy jeden operator powinien udostepniac sterowanie usluga CLIR przez klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-12-23 18:32
    a ja sie zastanawiam czy zmienic. choc w sumie juz z 6zl tylko zostalo a od 1go dnia swiat bede mial w telefonie maxprofit! ja lubie wygodnie sprawdzac stan konta (w eryku r320s niema na wyswietlaczu - trzeba wejsc w opcje), z 2giej strony wreszcie sprawdze na moim przedpotopowym eryku sh888, bo dotychczas nie bylomozliwosci jako ze tel robiony chyba jeszcze w czasach gdy prepaid byl rzadkoscia ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-23 18:43
    b744 - w kąciku prasowym Plusa (na www.polkomtel.com.pl najlepiej, bo chyba już przenieśli serwisy prasowe całkiem z www.plusgsm.pl) wyraźnie piszą - ta informacja jest kopią tamtej.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-23 19:11
    widac ze jeszcze cos grzebia przy tej nowej platformie bo: 1. wczoraj okolo 22 nikt z nowej platformy nie mogl sie polaczyc (na starej byla taka mozliwosc), 2. dzis nie przychodza smsy z podsumowaniem polaczenia lub przychodza z opoznieniem, 3. po wyslaniu smsa, mmsa, lub skorzystaniu z gprsu stan konta jest aktualizowany po okolo 5 minutach
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-23 19:54
    domur- u mnie jest dokładnie tak samo. Jak powiedział wlo, taka zmiana na pewno nie jest taka łatwa i prosta...
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-23 20:54
    smsy podsumowujace polaczenie przychodz juz poprawnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadowmaster pisze: 2004-12-23 21:26
    ***SepecaT - cala zabawa z smsami w sim+ i OT715 polega na tym, ze (przynajmniej u mnie) gdy przychodzi Ci sms, ktory miesza cos z kredytem zapisanym na karcie (oplaty za sms, rabaty za swojaki itp) w Alcatelu pojawia sie tylko (bez dzwieku) kopertka ze masz cos w skrzynce i nic wiecej (sms jest normalnie do odczytu w wiadomosciach). Dla mnie to fajna sprawa bo kiedys nie raz budzily mnie "rano" (9.00) smsy od s+. Wszystkie inne wiadomosci, rowniez te od sim+ nie zwiazane z kasa, przychodza normalnie "z dzwiekiem". Do tego jeszcze stan konta jest aktualizowany na biezaca - nie trzeba telefonu wlaczac i wylaczac zeby zobaczyc ile dali rabatu, czy ile sciagneli za smsy/ (W np. N5110/6150 trzeba restartowac telefon - zgodnie z trescia smsow o oplatach). Jak dla mnie ten telefon rewelka 8D
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-12-24 04:59
    mam pytanko do specjalistów - trochę offtopic ale na temat +a - ostatnimi czasy po nawiązaniu połączenia pojawiają się w słuchawce trzaski i połączenie zostaje przerwane. Czasami jest to po kilku sekundach, innym razem po 2-3 minutach. Jakie jest prawdopodobieństwo że jest to wina karty (na innych moich kartach dzieje się podobnie - 3 karty abo i 3 sim+) a jakie że to sprawka BTSa? Każda karta używana jest w innym modelu telefonu. Akurat mam to nieszczęście mieszkać i pracować w obrębie jednej stacji i 80% czasu spędzam w jej zasięgu.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-12-24 05:53
    Nowa platforma działa bez zastrzeżeń, zarówno jeżeli chodzi o wykonywanie połączeń jak i naliczanie. 3 minuty rozmowy do Swojaka pomniejszyły dostępną na karcie kwotę o 1,17. W kwestii poprzedniego postu - chyba BTS odmarzł (+4 st.C) bo nic nie trzaskało ani nie zerwało połączenia. Nie chwalę jednak dnia przed wschodem słońca ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-24 11:37
    no u mnie nie dziala dobrze bo najpierw mnie rozlacza a dopiero za drugim razem mnie laczy, na starej tego nie bylo
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-24 11:48
    Oby były to tylko krótkie przejściowe dolegliwości. Zobaczymy jak będzie w Święta i Sylwestra. Dzisiaj smsy wysyłałem z Miasta Plusa i bramki Plusa- straszne opóźnienia. Nie ma się co dziwić :-) Byleby życzenia doszły.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-24 12:24
    tak tyle ze ja powoli zaczynam zalowac zmiany platformy, tym bardziej ze nie ma powrotu na stara. Pewnie wlasnie dla tego nie mozna wrocic bo wiedziecli ze ludzie by wracali bo tu same problemy. Na starej platformie NIGDY nie mialem zadnych klopotow.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-24 13:14
    "a) korzystanie z roamingu międzynarodowego wyklucza korzystanie z GPRS i odwrotnie"- na starej platformie też tak było. "b) wbrew informacji zawartej w komunikacie prasowym, większość aparatów telefonicznych po zmianie sposobu korzystania z oferty nie pokazuje stanu konta użytkownika na wyświetlaczu telefonu"- nie wiem skąd ma ten Pan tę informacje. cd
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-24 13:16
    "d) jak dowodzą testy, zmiana "platformy" pociąga za sobą wiele problemów w chwili, kiedy użytkownik dokona zmian, a korzysta nadal ze starego modelu aparatu. Dotyczy to głównie telefonów Siemensa ( testowano na Siemens C35 ). Po przejściu na nową platformę, po zainicjowaniu połączenia, telefon rozłącza to połączenie. Pomaga dopiero włożenie przeprogramowanej karty SIM do nowego telefonu i wykonanie z niego choć jednego kilkusekundowego połączenia lub odczekanie kilku godzin, jak informują czytelnicy serwisu"- na Siemensie C25 jakoś wszystko chodzi w porządku. Na Nokii 6310i też :-) Nie wiem skąd pan Wacław ma takie infirmacje...
    0
  • Users Avatars Mini
    chlebe pisze: 2004-12-24 13:51
    JAetem na starej platformie i wlasnie zauwazylem ze niedziala .Jaka Taryfa, .Stan Poczty itp. U Was tez tak jest??
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-24 14:06
    chlebe- na nowej też nie chodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-24 14:18
    U mnie już chodzi :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2004-12-24 14:41
    Uruchomiłem tą usługę (nie dostałem żadnego potwierdzenia) i teraz nie działają stare kody (np. *125# czy *147#) oraz nowe (*100#). Dzwonić się da, ale nie przychodzi SMS a koszty dalej są widoczne w menu w opcjach połączeń. Co jest grane? Wyłączałem telefon, wyciągałem kartę sim i dalej tak samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-24 15:00
    Krasnal- jaki masz telefon? Usuń smsy ze skrzynki odbiorczej. Tak, żeby nie było żadnego zapisanego na karcie sim. Ja miałem tak w 6310i, że chociaż nie było miejsca na karcie sim to nic nie piszczał telefon bo przecież jeszcze 150 w telefonie można zapisać. Wtedy powinien przyjść sms "wyłącz i włącz telefon" A problem z kodami to raczej chwilowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    gunio pisze: 2004-12-24 15:51
    m55 - dostaje monit \"NOT EXECUTED\" ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2004-12-24 16:13
    Mam ME45. Już teraz usługa zaczyna działać, he he, tylko, że raz działa a raz nie. SMS-ów nie miałem w skrzynce. No nic, poczekamy, zobaczymy, może się wszystko ustabilizuje ;-).
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-24 16:25
    dzwonilem do BOK wymienilem problemy i mi gostek powiedzial zebym czekal do stycznia. moze jak wy podzwonicie do boku to jak bedzie wiecej zgloszen to moze szybciej cos z tym zrobia!
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-24 16:53
    podejrzewam ze sami nie wiedza co tam nie dziala jak powinno i tak beda zwodzic a to poczekajcie do stycznia a to moze za duze natezenie w sieci a to moze platforma na sylwestra poszla itd itp
    0
  • Users Avatars Mini
    Spooky pisze: 2004-12-24 17:04
    W Koziegłowach pod Poznaniem Plus padl, nie da sie nic wysłać ani zadzwonić
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-12-24 17:48
    a ja w bialym jestem i nic niemoge slac ani smsa ani uslugi krotkim kodem nie dzialajo:P:P
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-24 17:53
    w Krosnie w Podkarpackim tez dzis same problemy
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-24 18:03
    U mnie chodzi. MMS'y wysyłałem z abonamentowego Plusa. domur- ja już dzwoniłem w środe do BOK-u :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-24 19:49
    Teraz znów ja z Simplusa smsa nie mogę posłać :-( Ciekawe czy to wina platformy czy większego ruchu w sieci. Chociaż pewnie i tego, i tego :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    neomod pisze: 2004-12-24 22:15
    Też nie moge wysłać smsa z simplusa, a mam starą platforme. A z Jednej idei na karte normalnie da sie wysłać smsa, który dochodzi ale raporty przychodzą minimum po godzinie.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-24 22:28
    neomod- poczekaj... mi się udało za 2 czy 3 razem :-)) Mamy Święta
    0
  • Users Avatars Mini
    neomod pisze: 2004-12-24 23:24
    No może o tej porze już sie da bo nie sprawdzałem, ale ok. godz. 19 to zupełnie niedało sie wysłać żadnej wiadomości sms a prubowałem kilka razy z rzędu
    0
  • Users Avatars Mini
    pAbLo pisze: 2004-12-25 00:03
    Dziś chyba w całej polsce Plus od południa się jebie... smsy ledwo co sie wysylaja i to nie za pierwszym razem tylko 3...5.. czy 10 :/ Siostra konto dziś uzupełniała ... bagatela... 7 godzin!!! Ja zrobilem to o 8.00 i nie miałem problemow, smsmki też bez problemu szły... :) Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-25 02:01
    Uzywam abonamentowego telefonu... Wysłałem chyba ze 30 esemesów i 20 ememesów... raporty przychodziły jak zwykle po kilku sekundach, ew. po kilku minutach - chyba, że ktoś miał wyłączony telefon (ŚWIĘTA !!! ludzie wyłączają telefony!!!) to do tej pory chyba na dwa nie mam raportu...
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-25 02:50
    w tych dniach to napewno nie da sie jednoznacznie stwierdzic ze klopoty to wina tylko platformy a nie calej sieci, tak samo bedzie w sylwestra ale od tego poniedzialku do sylwestra (piatku) mamy caly roboczy tydzien na obserwacje zachowan nowej platformy simplusa wtedy zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-25 02:55
    jest 1:50 w nocy i teraz simplus na nowej platformie chodzi ok chodz wiadomo ze to pozna pora i nie ma przeciazenia sieci. Jedyny nadal niepoprawiony mankament to to iz po wyslaniu sms, mms lub sesji gprs informacja o stanie konta *100# jest aktualizowana o koszt uslugi po 5 minutach
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-25 09:13
    domur- i tak już chyba zostanie. A w Tak Taku ściąga kase z konta szybciej?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-25 09:47
    Tak trochę off-topicowo: Sprawdzałem dla mojego wujka, w której sieci będzie miał w Polsce najtańszy roaming z O2 z Niemiec. Okazało się, że smsy z Idei są tańsze niż normalnie w Niemczech, bo za 7 centów. Połączenia i inne usługi też ma najtańsze. Era natomiast zdziera nawet za nawiązanie połączenia. Połączenie w Idei na komórki i sieć stacjonarną od 20 do 8 kosztuje 17 centów !!! Aż nie chce mi się wierzyć w tak niskie ceny roamingu. Coś w Polsce chyba jest nie tak z tymi cenami. Okradają nas jak mogą. SMSy po 2 zł w POPie to już w ogóle paranoja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-25 09:50
    Do SMSa dochodzi jeszcze koszt SMSa niemieckiego, ale to i tak bardzo tanio. Teraz znalazłem taką info z 4 gwiazdkami :( Już nie jest tak różowo, ale nadal bardzo tanio.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tadex pisze: 2004-12-25 09:51
    u mnie *100# nie dziala i niewiem jaki mam stan konta hahaha jezeli to wina platformy to chyba chcieli ja przetestowac w ekstremalnych warunkach swiat :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2004-12-25 10:23
    U mnie kod *100# również nie działa a w menu nie mogę sprawdzić, ile mam na karcie. Poza tym usługa niby działa, bo po rozmowie dostaję SMSa z czasem trwania i kosztem.
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2004-12-25 10:54
    Usluga dziala fajnie, tylko powiedzcie mi jaki jest PIN2, bo jest juz odblokowany po dostaniu SMS-a. I jeszcze jedno - co to za usluga videoCall - *101*11*03# - bo wczoraj przypadkowo taka uruchomilem??
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-25 11:01
    lol- Video Call to jest rozmowa z obrazem :-) Wiesz ten wspaniały UMTS w Plusie ;-)) :D
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2004-12-25 13:10
    mialem kiedys dawno POPa i te smsy po kazdej rozmowie byly super. jak zmienilem na sim+ poplakalem sie na ta wartosc na wyswietlaczy i te \"wylacz/wlacz telefon\" :))) ale teraz jestem tak przyzwyczajony, ze nie oddalbym, mimo ze w moim m55 musze wejsc do menu i nacisnac 2,5,4 zeby zobaczyc ilosc pozostalych jednostek. aha, ostatnio mialem dwa razy przykra sytuacje - sms o doladowaniu doszedl prawie po godzinie!!!! za tym drugim razem dostawalem pozniej 10 razy co minute smsa \"oplata za smsy, wylacz/wlacz...\" :// najlepsze rozwiazanie - zadzwonie z freeVOID do BOKu pownerwiac troche obsluge, bo pewnie beda mnie kiepsko slyszec i dowiem sie co wiedza (a raczej czego nie wiedza) o tej \"promocji\" :)))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    lol pisze: 2004-12-25 13:13
    Czy to znaczy ze SIMPLUS dziala tez w UMTS??
    0
  • Users Avatars Mini
    tomaz pisze: 2004-12-25 13:13
    Krótkie kody nie dzialaja , co jest grane. Juz nie da sie sprawdzic stanu konta *100# .
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2004-12-25 15:07
    Czy moze ktos sprawdzic nowa platforme na noki 3100. Konkretnie chodzi mi o tego smska po polaczeniu.Czy jest on jako zwykly sms klasy zero (pika jak przyjdzie) czy tez moze w taki sposob w jaki przychodza info raporty!.Ze nie pika!. Z gory dziekuje
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-12-25 16:03
    Kurde, zaczyna mnie ten minus wqłwiać. Z 4 sim+ów 2 nie działają a 2 chodzą bez problemu. Myślałem że to kwestia wieku karty ale jedna działająca jest z 1998 r., a druga z 2004. Całkowicie padła usługa "Krótkim kodem". Chyba od marca zacznę się żegnać z tą siecią. Puszczę w salonie Plusa EAMONa - FUCK YOU (plusie) , I DON'T WANT YOU BACK.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-25 19:14
    ***lol 12.13 - tak. Poza tym widzę , że Simplus podąża tropem swojego młodszego brata POPa...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-25 19:17
    ***miliard - przecież żeby się pożegnać z pre-paidem w każdym wydaniu nie trzeba czekać (do marca) ;-)) U mnie w Plusie jest praktycznie bezproblemowo , tylko czasem po zakończeniu połączenia i szybkim nawiązaniu nowego nie ma sygnału. Nie wiem , czym to jest spowodowane , trzeba rozłączyć się , chwilkę odczekać i po ponownym wybraniu numeru jest O.K.
    0
  • Users Avatars Mini
    andor pisze: 2004-12-25 19:43
    Wielu z Was narzeka, że musi włączać i wyłączać telefon po otrzymaniu SMS-a o takiej treści. Ja mam Sagema MyX-1, a ojciec Philipsa Fisio120 i nie mamy tego problemu. Tzn. SMS-a nakazującego włączenie i wyłączenie telefonu otrzymujemy, ale stan konta na wyświetlaczy uaktualnia się od razu po SMS-ie, bez konieczności włączania i wyłączania telefonu. Wcześniej miałem Nokię 5110 i trzeba było wyłączyć i włączyć, żeby na wyświetlaczu pokazało nowy stan konta. A stan konta na wyświetlaczu jest dla mnie dużo wygodniejszy i szybszy, niż konieczność wystukiwania jakiegoś kodu i czekania na odpowiedź, żeby dowiedzieć się ile mi zostało do wygadania. Nie będę więc zmianiał platformy z wygodnej na niewygodną.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-25 19:59
    adnor- zgadza się. Ja tak miałem w Ericssonie T39m. Też nie musiałem wyłączać telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-12-25 21:34
    @ issa - jest o tyle problem, że od marca zaczynają się na moich abonamentach PWA (4 szt.) więc póki co nie mogę sobie pozwolić na rezygnację z sim+ów z racji swojaków. Jak to zwykle bywa po zmianie pewnie będę żałował bo akurat nowa sieć zacznie sie pierpapier. Poza tym nie bardzo widzę alternetywę. Wobec tego do marca plusiarze mają czas na usunięcie niedociągnięć.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-26 03:06
    ISSA czy ten efekt gdy nie ma sygnalu wystepuje u Ciebie na nowej platoformie czy starej?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-26 09:55
    ***domur - w przypadku o którym pisałem chodzi o aboanemnt Plusa. Simplus po początkowych problemach o których tu pisaliśmy , działa O.K. , dzwoniłem także w Wigilię.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-12-26 11:03
    Mam pytanie: mozę ono już się wcześniej poajwiło, ale nie czytałem wszytskich komentarzy. Czy te telefony wymione jako nowe będą działaąły w ofercie mixPlus? Teoretycznie wydaję się, że tak, ale czy ktoś wykładał SIMa z mixPlusem? Pozdrawiam, Grześ.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-26 11:15
    gm- MixPlus jest oparty na starej platformie. Tej samej co Simplus więc nie będzie chodził z nowymi Nokiami. A czy ktoś wie czy na Mixie też można uruchomić nową platformę?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-12-26 12:32
    hmm.. no to tak sie zachwycalem sim+ i nowa platforma, a tu, jak widac, wielkie NIC.. tzn. NIC nie dziala tak jak powinno.. :( a juz bylem pewny przejscia na sim+ w 96% (:P).. :/ chyba sie jeszcze wstrzymam do stycznia i nowych taryf ery (i tak nie bedzie rewolucji -- nie ma co sie ludzic :P).. no coz, z sim+ zrobil sie sim-.. szkoda.. a kiedy erze cos nawali? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-26 16:19
    wszystkie problemy pojawialy sie glownie w dniu wigilii a wtedy wiadomo ze siec byla przesilona, teraz chyba problemow nie ma a przynajmniej nikt o tym nie pisze wiec moze bedzie ok
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-26 17:24
    Mi czasem jak schce sprawdzić ile mam pieniędzy wyskoczy "brak odpowiedzi sieci" czy jakoś podobnie. Trzeba poczekać może jeszcze się to ustabilizuje. Dopracują to jeszcze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    optiv pisze: 2004-12-26 18:52
    A ja nie moge sie dodzwonic od godziny. Czy ktos ma ten sam problem?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-26 18:56
    U mnie to samo. Cały czas zajęte.
    0
  • Users Avatars Mini
    optiv pisze: 2004-12-26 19:00
    U mnie nie jest zajete tylko nie mozna sie dodzwonic- rozlacza sie!
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2004-12-26 19:34
    no i po co przełączaliście się na nową platformę? stara jest ok jest tyle lepszych od Nokii telefonów...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-26 19:46
    Czy zajęte czy się rozłącza to nie ma nic do rzeczy! Najgorsze jest, że NIE DZIAŁA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    optiv pisze: 2004-12-26 19:50
    No masz racje najgorsze ze nie dziala!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-12-26 20:20
    No tak może i dobre, ale jesli dajmy na to kupiliśmy taki aparat co nie obsługuje tej funkcji i minoł kres jego żywotności, a mamy w planach kupno następnego, co juz mógłby osbsłużyć funkcje wyświetlania kredystu na wyswietlaczu, to możemy już o niej zapomniec. Czyli dobra funkcja, ale tylko przez okres uzytkowania tego telefonu co nie potrafi rozpoznac kredytu na wyświetlaczu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-26 20:26
    No cóż , problemy wróciły ( u niektórych użytkowników jak czytam , nawet jeszcze nie zdążyły odejsć). Nie chcę wywyoływać histerii , bo kto używał POPa tego już nic nie zaskoczy ;-D , niemniej jednak po Plusie się czegoś takiego nie spodziewałem. Objawy jak opisane wyżej przez ***pajorro i ***optiv. Przy próbie połączenia - sygnał w słychawce , nagle sygnał zajętości , jakby ktoś odrzucił połączenia ( a nie odrzuciłem , bo to żona dzwoniła do mnie , więc nie ma wątpliwości - musiała użyć swojego abonamentu , dopiero się dodzwoniła) , a potem juz cały czas zajęte , dzwoniąc z Simplusa oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-26 20:36
    Ja natomiast na pocieszenie Sim+ mogę dodać, że po przejściu z POPa do JINK, pomimo zapewnień BOKu, nie dostałem pieniędzy z promocji 10% Więcej. Znowu się zaczyna.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-26 20:36
    no coz czeka nas zmiana karty sim a razen z tym zmiana numeru zeby wrocic na stara platforme
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-26 20:40
    domur- karte sim w Simplusie można wymienić za 24,40 zł i chyba będzie działać na starej platformie. Ja dalej mam nadzieje, że to tylko "choroby wieku dziecięcego"
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-26 20:41
    u mnie to samo, nigdzie sie nie dodzwonie, wybaczcie ale musze sobie przeklnac - %#$@$%#@%&%@ simplus z nowa platforma
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-26 20:47
    A nowa platforma chodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-26 20:49
    PRZEPRASZAM WSZYSTKICH! CHCIAŁEM NAPISAĆ ŻE STARA CHODZI!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-26 20:56
    no wlasnie a nowa nie
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-12-26 20:57
    Po co sie stresowac,tak czy siak musza zrobic zeby dzialalo bez zarzutów.A życie toczy sie dalej bo przeciez nie mieści się ono na małej karcie sim:-) pozdrawiam wszystkich i zycze tanszych polaczen i wiecej dystansu do tematu.
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatkosio pisze: 2004-12-26 21:37
    czy ktos wie moze kiedy to moze dzialac tak aby tylk odalo sie dzwonic?? mogli to ustawiac jutro a nie w swieta! smski chodza ale co z tego jak sie dzownic nie da! az brzydkie slowa same sie pchaja na jezyk :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-26 23:44
    Czy Wy wszyscy macie te Nokie, ktróre nie działały ze "starą" platformą, ze musieliście się poprzełączać? Rozumiem, że issa się przełączył... Ale to nie typ narzekacza - ma zresztą z czego dzwonić kiedy nawet simplus nie działa, ale reszta?
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-27 01:26
    nadal nie dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-12-27 02:16
    ja tu sie nie wypowiadam bo nie mam simplusa i nie w temacie jestem...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    aree1987 pisze: 2004-12-27 03:34
    Ale dlaczego nie zrobili tego od razu w mix plusie??????? Czy to niedopatrzenie ze strony plusa ????????
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-27 03:54
    zwazywszy na klopoty jakie sie zdarzaja za czesto to pewnie dlatego dali to tylko na simplusa, zeby przetestowac na zywca, do mixplusa i samych swoich dadza to pewnie jak juz bedzie na 100% pewnie dzialajace zawsze i wszedzie. Widac ze sami dobrze wiedzieli o tym ze moga pojawic sie takie klopoty
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-27 08:50
    wlo- ja to włączyłem trochę z ciekawości (a ciekawość wi pierwszy stopień do piekła), a trochę ze względu na to, że nie ma na tej nowej platformie tych smsów i nie trzeba wyłączać i włączać telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-27 09:25
    pajorro - rozumiem, i także nie Ciebie pytałem - wiem jaki masz telefon ;-) Popytałem ludzi, którym powiedziałem o tej nowej platformie i którzy na nia przeszli... Nie narzekali, że nie mogą zadzwinic czy wysłać esemesa w święta. Raporty i powiadomienia dochodziły - raz od razu raz po jakimś czasie, ale dochodziły. Najbardziej mnie zastanawia to, jak bardzo Wam przeszkadza to, że aktualizacja stanu konta odbywa się "dopiero" po pięciu minutach. Czy naprawdę tak dużo dzwonicie, że musicie znac saldo w sekundę po każdm połączeniu? U mnie w e-boku mniej więcej też do pięciu minut trezba czekać na aktualizację salda. Ale nie sprawdzam tego po każdej rozmowie. Wiem jak dzwonię, wiem ile mam na koncie - z praktyki. Szczegółowo sprawdzam to tylko przy okazji a specjalnie to od święta tylko. Ja wiem, że jeśli już coś wprowadzono, to powinno to działać jak należy zawsze. Ale trochę opanowania!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-27 09:30
    Ja jednym z serwisów wyczytałem, znowu, że POP ma jakieś problemy - wytłumaczenie jak zwykle - zmiana aktualizacja platformy... Czemu jednak to tych permamentnych problemów związanych z "aktualizacją platformy" można się przyzwyczaić i z tym życ na codzień, a tak trudno przyjąć do wiadomości, że ZMIANA całkowita platformy - w dodatku to doświadczenie na żywym organizmie - to nie aktualizacja i mogą rzeczywiście występować problemy? A może to wynik tego, że przy AKTUALIZACJACH nigdy nie było problemów, a jeśli już były to przychodził komunikat mniej więcej taki: "jak każdy system, również nasz może mieć złe dni..."? Do tego, że ktoś odpala maluch na popych łatwo się przyzwyczaić i nikogo to nie dziwi, ale kiedy widać krzątaninę na parkingu obok VW czy BMW - nawet jeśli to bardziej złom niż samochody, wszystkich zastanawia co się mogło stać, nieprawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-12-27 09:35
    Działa,nie działa,tak czy siak musza naprawić, więc po co się ty stresować,przecież życie nie mieści się na karcie sim,więc życze tanich połączeń w nowym roku i więcej dystansu do tematu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-27 09:43
    mao - no nie mów, że się nie mieści... Znam kilka osób, któzy bez danych z karty sim (nie tylko kontaktów) życia sobie nie wyobrażają. Poważnie! Do tego nie nazwałbym ich maniakami czy jakoś inaczej... ALe całe życie zawodowe i część prywatnego (tego "około" zawodowego) niestety zawiera się u nich na karcie sim...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-27 09:43
    wlo- za połączenia ściąga odrazu, za smsy i GPRS po 5 minutach. Idzie się do tego przywyczaić- przecież na starej trzeba było i czekać z 7 dni :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2004-12-27 14:58
    ***"Czy Wy wszyscy macie te Nokie, ktróre nie działały ze "starą" platformą, ze musieliście się poprzełączać? Rozumiem, że issa się przełączył... Ale to nie typ narzekacza - ma zresztą z czego dzwonić kiedy nawet simplus nie działa, ale reszta?" ***Bardzo ciekawy kometnarz zaraz się okarze że winę za te kłopoty ponoszą użytkownicy a nie operator
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-12-27 15:31
    Sprawdziłem dziś działanie tej platformy na cudeńku typu Motorola 3788 (d520 z wyświetlaczem 3588). W menu pokazuje swoje, a info po wprowadzeniu kodu *100# swoje. Różnica dochodzi do 3 zł. Teraz czekam na zwrot za Swojaki he he he. A propos, czy w takim razie funkcja w menu nie powinna być niedostępna? Pytam nie bez powodu, bo po wprowadzeniu kodu otrzymałem zwrotny komunikat, że zmiany nie można dokonać. Nie można, a mimo to działa.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-27 15:37
    ***wlo - ja przełączyłem numery , zresztą nie tylko sobie , motywowany tym samym co ***pajorro :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-27 15:40
    miliard- nie wiem czy rozumiem. Mimo że aktywowałeś nową platformę piszę Ci w kosztach połączeń ile Ci pieniędzy zostało? Ja miałem podobnie na 6310i... A przyszedł Ci sms po aktywacji nowej platformy "wyłącz i włącz telefon"?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-27 15:43
    Czasmi to trochę chyba narzekam , ale szybko wybaczam i zapominam , chyba , że moja dobra wola i cierpliowść zostanie przez opertora wyczerpana. Jak na razie tylko raz się tak zdarzyło;-) W każdym razie wiem jedno. Po zgłoszeniu do Plusa problemu niemożności aktywacji pakietów przez sms , problem został rozwiązany w dwa dni , wszystkie reklamacje są także rozptarywane błyskawicznie. Pewnie w tym wypadku problem jest oczywiście znaczenie bardziej złożony , ale jak napisałem na początku zdania , informatycy Plusa nie zasypują gruszek w popiele. Oby tylko nie okazało się , że Simplus działa na tej samej platformie co POP , czyli Lucenta o ile się nie mylę , bo może być niedobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-27 15:46
    Podobno na najnowszej platformie Simplus po zmianie , użytkownik ma dostać sms - "Wyłącz i już nie włączaj telefonu" ;-) **pajorro - z tym hamburgerem z MC Donalda żartowałem oczywiście , były frytki , milk szejki i lody;-) Mmmmm... Jak będę odbierał telefon z serwisu pewnie przy okazji też :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-27 15:54
    Acha , jeszcze co do mojej Nokii 3650. Ona działała bez najmniejszego problemu z Simplusem na starej platformie. Kredyt wyświetlał się w prawym górnym rogu wyświetlacza , nie zrywało połączeń , można było wysyłac sms-y , mms-y , pliki video. Najmniejszych problemów. Dlatego ta wiadomość z treści newsa , mnie trochę zakoczyła...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-27 15:55
    issa- ja już myślałem, że to świństwo zacząłeś jeść! A sam to jem czasem, niestety ;-) Nie sądzę by Simplus był na tej platformie co POP, prędej jest na tej co pre-paidy Vodafone'a, jednak wszystko jest możliwe :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-27 16:12
    menagier - wiesz... interpretacja może być bardzo różna... rzeczywiście jeśli operator ofruje usługę, powinna ona działać, ale nie to miało być meritum ;-) pajorro - masz coś przeciwko hamburgerom? Ja sam w domu czasem robię jak mnie najdzie ochota ;-) Oczywiście w całości sam robię - bułki są jedynie "gotowe" - nie kupuję tego czegoś do podgrzania.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-27 16:18
    wlo- szczerze mówiąc to nie :-) Sam jem czasem. A takie w domu są lepsze od Mc Donald'owych :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-27 16:20
    Ale wystraszyłem się jak issa napisał do mnie, że w Mc Donaldzie jest i hamburgera wcina. Każdy tylko nie on! :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-27 16:24
    wlo- a ja zaraz będę miał pizze :-) I to taką domową. Wysłałbym Ci przez GG, ale się nie da, no chyba że nie lubisz ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-27 18:19
    Widzisz ***pajorro , gdyby mi Nokia nie siadła , to bym Ci puścił los frytkos grandes mms-em.... ;-) A jakie hamburgery sojowe są dobre , mama mi kupuje zawsze w hipermarkecie , polecam. Zaś co się tyczy Simplusa to jednak porządna firma - działa:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    endriu pisze: 2004-12-27 18:44
    Czy ktos wie, jak wyłączyć te pieprzone smsy które przychodzą po każdym połączeniu?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-27 19:49
    A ja jeszcze wcinam resztki potraw, ktore pomagalem robic na Wigilie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    zako pisze: 2004-12-27 19:51
    za takie prezenty to wole rozge dostac
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-27 20:01
    ***endriu - jeśli chodzi o POPa , to należy zmigrować do Jednej Idei na Kartę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-27 20:10
    A jeśli chodzi o (sim)plusa należy zrobić Konwersję ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-27 20:18
    Nie wiem , dlaczego te sms-y powiadamiające o rozmowie są niby takie straszne , skoro można je skaksowac przyciśnięciem "C". Chyba za bardzo nie różnią się od innych mniej lub bardziej chcianych sms-ów (przynjamniej jeśli chodzi o sygnał powiadomienia). Szukanie dziury w całym jak zwykle , ale w sumie są gusta i guściki , więc można przyjąć w ostateczonści, że komuś się nie podoba. Pewnie niedługo ktoś ponarzeka , na treść tych sms-ów , czcionkę , szyk zdania.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Popul pisze: 2004-12-27 20:27
    Nie dostaję niechcianych SMSów. Chyba, że czasami jakiś kumpel ciągnie na wódkę, kiedy akurat pracuję (nad dziewczyną). A te mi się nie podobają, bo po każdej rozmowie wychodzącej tel. piszczy, trzeba go znowu wyciągnąć z kieszeni i kasować. A jak np. właśnie prowadzę samochód.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-27 20:29
    ***mao - mam nadzieję , że Cię to usatysfakcjonuje - wpłacam 10 zł na konto Caritasu , dla tych powodzian. Może to i mało , ale ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka. Obyt tak każdy z tych co tu się wpisali... Uwierz mi , pewnie wiele osób które zagląda tutaj nie ma serca z kamienia , wręcz przeciwnie. Przynajmniej moje na pewno nie jest z kamienia... Patrząc na to wszystko w kategoriach zabawy , czy też gry , jestem maniakiem telefonów , ale aktualnie dzieją się rzeczy , na które wielu czekało. Kryzys który dotknął ludzkość zostanie odwrócony , i życie będzie szczęśliwsze dla wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-27 22:07
    Oooo... Coś wszyscy nabrali wody w usta jeśli chodzi o Simplusa. A działa , działa... Wszystko w jak najlepszym porządku. Tylko technicy Plusa wrócili do pracy ze świąt , i prosze bardzo. Taki właśnie jest Plus:-) Mam nadzieję , że tak jak dziś będzie już codziennie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-12-27 22:43
    ***issa - padła Ci nokia bo ja ciągle probuje z Tobą nawiązac kontakt przez ta nową aplikacje do PTT...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-12-27 22:44
    teraz z jakimś Turkiem czatuje o polskich dziewczynach...
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-27 23:49
    no dzis nie mam zastrzezen do dzialania nowej platformy simplusa
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-27 23:51
    najlepsze jest to ze BOK odpisal mi ze nie mieli zadnych problemow z siecia w swieta :)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2004-12-27 23:54
    No i faktycznie umilkły narzekania więc chyba wszystko wróciło do jak najlepszego porządku. Oby tak dalej. Święta to jednak ciężka próba dla serwerów. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2004-12-28 00:11
    ja jednak wole miec na wyswietlaczu stan konta,przyzwyczaiłem sie do tego
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-28 00:21
    ***mardall - ależ ja mam refleks ;-( Już odpowiedziałem pod newsem o PTT. Nie wiem , dlaczego w ogóle tam nie zajrzałem , jak napisał ***pajorro , to jest coś w sam raz dla mnie. Lubię takie zabawki :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-28 00:30
    Jak pisał jeden z użytkowników Gol-u , tylko czekac , aż pojawi się Skype na komórki , a podobno to już lada chwila. Wtedy juz wszystko będzie za darmo. Wtedy w regulaminach promocji Plusa pojawi się punkt "Polkomtel S.A. jest uprawniony żadać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem używania przez klienta programy Skype zainsatlowanego na jego telefonie(..) Naprawienie szkody będzie następowało przez zapłatę kary umownej za każdy przypadek naruszenia postanowień wskazanych w par. X ust Y w wysokości określanej punkt Z" ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-28 10:40
    Komentarz nr. 317 , mam nadzieję , że **wlo mnie nie okrzyczy;-) Rano dwa sms-y , pierwszy , "Wyłącz i włącz telefon" , drugi "Opłata za wysłane sms-y i mms-y..." To na nowej platformie... potem dwie rozmowy - czas rozmowy 5 sekund , sms powiadamiający natychmiast po rozmowie - rozmowa 0 sekund , koszt 7 groszy. Druga rozmowa trwała około minuty , koszt 29 groszy , czas rozmowy ... 4 sekundy :-D Koszty się zgadzają bo to Swojak , tylko czasy nie. Ale to już drobiazg. Kończę chyba już ten temat;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-28 12:11
    issa- u mnie po skaskowaniu 50 smsów ze skrzynki odbiorczej także przyszły 2 znane mi smsy- opłata z GPRS i opłata z SMS. Wyłączyłem telefon no, ale oczywiście stan konta się nie zmienił. Widać, że informatycy z Plusa czują jeszcze świąteczną atmosfere chyba ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-28 12:31
    Dobre , he,he :-)) Teraz to juz musi byc wpływ sylwestrowy ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-28 12:51
    Kurcze Pan Wacek pisze, ze ponoc byly problemy w Wigilie i Swieta... a ja w ogole nie zauwazylem - skupilem sie na Swietach, a nie na telefonie...
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2004-12-28 12:59
    ***reboot - bardzo zdrowe podejście...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-28 13:03
    menagier: az sam sie zdziwilem, ze sie dowiaduje tego z gazet i internetu :) Rok temu pamietam, ze w Sylwka byly problemy :) ale w Swieta tez nie mialem, bo..... BO JA LUDZIE WYSYLAM SMSY 22 LUB 23 GRUDNIA !!! :) Think, just think :)
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2004-12-28 13:18
    ja wysyłałem 24 ale rano i nie było problemów "poszły jak burza" wieczorkiem wysyłałem jeszcze dwa i były małe problemy ale tylko małe bo poszły po trzecim ponowieniu, ale to zdrowe podejście skupic się poprostu na świętach a nie na telefonie no chyba że jesteśmy daleko od rodziny
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-28 14:01
    Hehe dobre sa te zestawy startowe SIM+ za 3 zlote :) Mialem 3 zlote i wyslalem 10 smsow po 1zl dla fundacji TVN :) i 1 SMS za 9zlotych zeby sciagac teledyski www.teledyski.net.pl :) Wow
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-28 14:06
    Niektórzy to lepsze numery z GPRS-em robili ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-28 14:16
    hehe mam 50 teledyskow do sciagniecia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyzak.fm pisze: 2004-12-28 15:47
    Nareszczie żeby tylko jeszcze dobrze działało.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-28 16:47
    nastepny test bedzie w sylwestra, zobaczymy czy nowa platforma juz nadaza
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2004-12-28 17:17
    plus znow klęknie w sylwka ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2004-12-28 20:38
    jajuz nie licze na ich prromocje
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-12-29 01:13
    i nowa platforma znow nie dzialala dzis przez chwile
    0
  • Users Avatars Mini
    Pete pisze: 2004-12-29 10:44
    SIMPLUS +) RULEZ
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2004-12-29 18:26
    U mnie po zmianie platformy na nowa pojawilo sie saldo o prawie 14 zl wyzsze niz to ktore mialem ze starej platformy na wyswietlaczu telefonu. Widac ze zaokraglali w gore koszty kazdej rozmowy o kolejne 1-2-3 sekundy ... teraz mam chyba wlasciwy stan konta pod kodem *100# Sprawdzcie to ...
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2005-01-03 18:59
    A jak u Was teraz po Swietach po Sylwku nowa platforma!Ja jestem jeszcze na starej!. Nie wiem czy nie bedzie mnie wkurzal ten sms przychodzacy po kazdej romoziwe./sms... jesli wprowadza mozliwosc wylaczenia tego czegos... na pewno sie przelacze ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    obik pisze: 2005-01-03 19:41
    Nie wiem czemu pisza ze w N-gage nie mozna wyswietlic stanu konta na wyswietlaczu. Dziala przeciez - chociaz z malymi problemami :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rado pisze: 2005-01-04 04:03
    IMHO dotychczasowa platforma jest znacznie wygodniejsza, a nowa jest po prostu dostosowana do telefonow pozbawionych funkcji AOC
    0
  • Users Avatars Mini
    Benek pisze: 2005-01-04 20:56
    Ja wczoraj nie mogłem dzwonić nigdzie. Na Nokii 7650 ciągle komunikat "przerwane". Rano zgłosiłem w formie pisemnej w salonie Plusa. Dzisiaj od 17 to samo. Znowu wizyta w salonie. Facet dzwonił do kolegi w dziale technicznym i tamten twierdził, że nikt nic takiego nie zgłaszał. Jutro mam dostać informacje co będą z tym fantem robić. Jakie macie karty sim, bo ja mam starą z 1998 roku. Moze to w tym problem? Goście w salonie twierdzą, że ta zmina platformy jest robiona w systemie a nie na karcie, więc nie bardzo wiem dlaczego w takim razie przy tego rodzaju problemach nie mogą tego cofnąć.
    0
  • Users Avatars Mini
    optiv pisze: 2005-01-04 21:16
    Ja mam to samo nie moge dzwonic i wczoraj tez. szlag mnie zaraz trafi!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    optiv pisze: 2005-01-04 21:22
    To nie jest kartą ja mam starą i nie chodzi znajomi ostatnio kupili nowe i tez nie chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    lanc pisze: 2005-01-05 12:56
    ja pier.... jak dlugo to jeszcze potrwa?????????????? regularnie od 17 do 22 nie mozna sie nigdzie dodzwonic i to codziennie: swieta nieswieta!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lanc pisze: 2005-01-05 12:59
    *** benek I jak odpowiedzieli cos ze srusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    Benek pisze: 2005-01-05 13:42
    lanc - Nic nie odpowiedzieli. Zaraz sie tam wybiore osobiscie. Tylko to na nich dziala.
    0
  • Users Avatars Mini
    bombi pisze: 2005-01-05 13:58
    u mnie ludzie to samo rozlancza zaraz po wybraniu numeru juz myslalem ze to wina mojego staruszka telefonu ale widze ze chyba ma sie dobrze a sim+ cos szwankuje
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-05 17:18
    Ładny prezent dla simplusiaków,szkoda tylko że nie działa ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam3k pisze: 2005-01-05 17:45
    Proponuje zadzwonic (o ile sie uda) do BOK 2601 ... ja dzisiaj dzwonilem bo juz nie moglem wytrzymac (9 min czekalem na polaczenie z konsultantem). Poprosili mnie o nr tel, miejsce zamieszkania model telefonu i przekazali sprawe dalej. Zobaczymy co bedzie bo stwierdzil ze znaja ten problem i w miere mozliwosci staraja sie usowac usterke. Za max 2 dni powinno cykac, zobaczymy na ile to bedzie prawda ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-01-06 13:19
    U mnie to samo też nie mogę się dodzwonićnigdzie w BOKU lekceważą problem uważają że wszystko jest ok i nie mają żadnych zgłoszeń gdyby nie to co tu pisze pomyślałbym że mam problem z kartą bo w różnych aparatach to samo raz można się dodzwonić innym razem nie i to trwa tak już od świąt
    0
  • Users Avatars Mini
    hm... pisze: 2005-01-07 11:48
    po ok. 2 do 4 godzin dziennie nie mozna sie nigdzie dodzwonic! jak wrocic do starej platformy? czy wymienią mi karte sim w boku na karte ze \"starym\" systemem?
    0
  • Users Avatars Mini
    magda pisze: 2006-07-12 16:19
    hejka~! ale wy wszyscy jesteście durni! macie o czym gadać
    0
  • Users Avatars Mini
    kaska pisze: 2006-07-30 18:10
    mam pytanie jak wyłączyć poczte w plusie ????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    Beata pisze: 2007-06-13 15:10
    cześć mam wielką prośbę do tych wtajemniczonych wybrałam nową usługę w Plusie Mix-ie ,,Darmowy Numer" wkurza mnie to że po jakimś czasie wyłańcza się telefon bo zabierają opłatę za rozmowę a po jakimś czasie ją zwracają. Czy nie ma może jakiegoś kodu co do pozbycia się tego zabierania pieniędzy i możliwości rozmawiania przez 30 dni od aktywacji usługii. bardzo proszę o pomoc pozdrawiam beata!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    alicja pisze: 2007-10-17 20:34
    A jak wylaczyc te krotkie kody?Zeby kwota wyswietlala sie na ekranie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gosia pisze: 2007-12-14 01:19
    No ja tez bym chciała by sie ta kwota pokazywała na ekranie :( ale sama nie wiem jak ;( a zeby nie wyłaczał sie telefon podczass rozmowy jest własnie ten kod co wszyscy chwala, ale ja go juz nie cierpie bo zapminam zawsze sprawdzic czy mam cos jeszcze na koncie i mi blokuja i nie mam nic na koncie. wrr..... ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    Mateusz pisze: 2008-06-02 23:54
    siema...mam problem chyba z karta lub telefonem kupilem noika 6280 i rolacza mi rozmowy na poczatku 3 sekundy i koneic polaczania Nie wiem co mam zrobic moze pomozecie mi...a jak przelozylem karte no motki l6 to wszystko bylo ok tylko w ej noki lipa pomozcie mi prosze moze jakis kod czy cos takieo
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: