Idea zaprezentowała dziś w warszawskim klubie Tango & Cash nową ofertę Jedna Idea. Jest to pierwsza w Polsce oferta komórkowa łącząca pod jedna marką rozwiązania prepaid, postpaid oraz mix. Idea nie zamierza jednak rezygnować ze swojej oferty prepaid Idea POP, która jest bardzo dobrze postrzegana na rynku. Idea POP pozostanie bezpośrednim konkurentem Heyah, Era Tak Tak i Simlus Team. Specjalnie dla klientów Idea POP już niedługo zostanie zaprezentowana promocja świąteczna, która jeszcze bardziej zwiększy atrakcyjność prepaida Idei. Jedna Idea zastąpi natomiast wszystkie oferty postpaid dla nowych klientów indywidualnych. Obecni abonenci, a także użytkownicy POP-a będą mogli skorzystać z płatnej migracji do nowej oferty. Niestety w Jednej Idei wprowadzono w niższych taryfach opłatę za połączenie z konsultantem *22 (1 zł za całe połączenie) oraz opłatę za rachunek szczegółowy. Wraz ze startem nowej oferty uruchomiono natomiast automatyczne biuro obsługi klienta dostępne pod numerem *500. Klienci będą mogli w nim aktywować większość usług samodzielnie.
Dzięki nowej ofercie szefostwo Idei ma nadzieję na przekroczenie 7 mln klientów swojej sieci do końca roku.
Idea na początku grudnia uruchomi w swojej sieci transmisję EDGE. Do końca roku planowane jest także zwiększenie liczby hot-spotów Idei do 150 na terenie całego kraju. Z hotspotów w Polsce korzysta bardzo niewielu użytkowników i dalszy rozwój tej technologii to działania bardziej wizerunkowe niż oparte na realnym biznes planie.