Prezes PTC: Era jest jak tankowiec, który zawraca

Newsy
Opinie: 62

Era oficjalnie zaprezentowała swoje wyniki za II kw. Sieć na koniec czerwca miała 7.611 mln klientów prepaid oraz 4.914 mln klientów postpaid. W sumie w II kw. Era pozyskała 152 tys. nowych klientów (spadek o 16 tys. w prepaidzie i wzrost o 169 tys. w postpaid). Miesięczny CHURN w Erze wynosi 0,6% (w II kw. i całej pierwszej połowie roku). Przychody Ery w II kw. wyniosły 1.846 mld zł (wzrost o 5.5% w porównaniu rok do roku). Przychody z ARPU wyniosły w II kw. 1.775 mld zł. W I połowie roku Era zarobiła 3.579 mld zł, w porównaniu do 3.421 mld rok wcześniej. Wskaźnik ARPU w II kw. spadł do 48 zł z 51 zł rok wcześniej. SAC wynosił 87 zł (434 zł postpaid, 10 zł prepaid). EBITDA w II kw. spadła do 638 mln, w porównaniu do 657 mln rok wcześniej.

PTC pomimo, że posiada już umowy WLR, BSA i LLU na razie nie ma sprecyzowanych planów wejścia na rynek stacjonarny. Prezes PTC, Klaus Hartmann, powiedział, że Era chce się nadal skupiać na działalności mobilnej i na razie bada i analizuje rynek.

Prezes zapowiedział, że jego sieć chce odzyskać pozycję lidera pod względem przychodów - potrzebuje do tego kolejnych 18 miesięcy. Prezes Ery porównał swoją sieć do dużego tankowca, który potrzebuje więcej czasu, aby zawrócić, czyli odwrócić negatywny trend.

Era do końca sierpnia zakończy całkowicie współpracę z Germanosem. Wszystkie sklepy zostaną do tego czasu odkupione od greckiej firmy. Era już wykupiła 17 z 21 lokalizacji i zmienia ich wnętrza.

W przypadku mobilnego internetu PTC chce zachować dynamikę pozyskiwania nowych klientów notowaną w poprzednich kwartałach. Obecnie Era ma 200 tys. użytkowników Blueconnecta.

Opinie:

Opinie archiwalne (62):

Komentuj

Komentarze / 62

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dusiek pisze: 2007-08-09 14:58
    dobrze, że się nie przejęzyczył: "Jest jak Titanic..."
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcio pisze: 2007-08-09 15:35
    Tytanikiem to napewno nie jest zdewydownie troche przesadzilem oni jeszcze nie tona i raczej nie bedą
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2007-08-09 16:47
    niech tylko uwazaja aby nie wplynac na mielizne. ja erze po 6 latach podziekowalem.
    0
  • Users Avatars Mini
    random pisze: 2007-08-09 21:55
    potrzebują więcej czasu aby zawrócić. To niech kur.. włączą jakieś turbo albo nitro. Ale co mi tam. Ja nie zamierzam czekać 18 miesięcy . Zmywam się. Cześć! Paszoł won!
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2007-08-09 22:50
    a mnie ciekawi gdzie pan prezes udzielil wywiadu? widze w tle jakis serwer. czyzby wywiad udzielil w piwnicy?
    0
  • Users Avatars Mini
    KOK pisze: 2007-08-09 22:56
    Panie Prezesie niech Pan zmieni ludzi zarządzający sprzedażą bo nic nie osiągnięcie. Może zatrudnijcie ludzi z Germanosa bo już raz dali Wam nauczkę. Zamienia ten tankowiec w wyścigówkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemo pisze: 2007-08-09 23:33
    ludzie żałośni jesteście pisząc takie komentarze.... Większość z was to pewnie użytkownicy Popa albo Play...i wydajecie średnio 20,- miesięcznie na telefon... żenada.... pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2007-08-10 00:27
    -ale inny przemo...po pierwsze...kto prowadzi tak firmę...pokupowali WLR, BSA i LLU a teraz dumają co z tym zrobić patrz.analizują...ludzie opamietajcie sie, bo mi wstyd ze nieudacznicy firmują moje usługi...promocje te same od 2lat, ludzie wypływają do playa szerokim strumieniem...18m-cy???człowieku to nie rynek węgla!!!przez 18mcy to was zrobia na kilka milionów klientów...oj prezes za wysoko mamy gabinet w biurze...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2007-08-10 00:34
    po drugie..."Prezes Ery porównał swoją sieć do dużego tankowca, który potrzebuje więcej czasu, aby zawrócić" - po cholere chcesz zawracać?za dużo klientów czy jak?, bo nie kumam...czy mam rozumieć że się zwijacie...jak ostatnio patrzę na zasięg to ma to sens. w Łodzi chyba ubywa nadajników...pewnie zapakowane już na tankowieć...Panie prezesie jak Pan popłynie odrą to może Pan wróci do domu
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2007-08-10 00:43
    po trzecie...mhmm gratuluje 17 salonów...super wynik...tak trzymać...ma się wymagania okraszone poczuciem humoru.a to była taka fajna sieć...uwaga pozostali, chciałbym sie przesiąść bo niestety mój operator zawraca...pomocy, klient:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rollo pisze: 2007-08-10 10:54
    Ja też nie rozumiem tej frazeologii - trzeba poprostu dać jakąś dobra rewolucyjną promocję i tyle - tankowiec sam stanie dęba i zawróci he he
    0
  • Users Avatars Mini
    cosmicpilot pisze: 2007-08-10 11:14
    Panie Prezesie!!!!!!! POBUDKA!!!!!!!!!! Proszę zmienić marketingowców, odświeżyć ofertę, wyjaśnić raz na zawsze kwestię regulaminu (prawnie wysłać abonentom możliwość odejścia bez konsekwencji), upaść na kolana i przeprosić Abonentów za krzywdę i wstyd jakiego się dopuściliście!!! Oj długo będziecie się zbierać po tej porażce, oj długo!!!!!!!!!!!!! Byłem Abonentem ERY przez 9 lat, ale takiej farsy jakiej mi zaproponowali w programie przedłużeniowym to dawno nie widziałem!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    cosmicpilot pisze: 2007-08-10 11:18
    i jeszcze jedno Panie Prezesie!!!!!!!! tankowce mają to do siebie że przy kiepskim zarządzaniu i logistyce stają się nierentowne!!!!! Radzę te "wydumane" frazesy dobrze przemyśleć bo jak na razie to analogia to tankowca jeszcze bardziej Pana i tę śmieszną firmę pogrążyła!!! A byliście liderem!!! Nie wiem kto i ile wziął za to żeby zniszczyć tak wysoce rentowną firmę!! Długi będzie ten manewr, DŁUUUUGI!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2007-08-10 11:21
    "W przypadku mobilnego internetu PTC chce zachować dynamikę pozyskiwania nowych klientów notowaną w poprzednich kwartałach. Obecnie Era ma 200 tys. użytkowników Blueconnecta." Poznań. Tesco przy Opienskiego. Sklepik Ery wywalili na halll a w to miejsce wszedł Germanos z ofertą PLAY :) Wiec chyba jest na odwrót - to Germanos wykupuje Erę
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2007-08-10 18:36
    bardziej pasowałoby '.. jak wrak, który tonie'
    0
  • Users Avatars Mini
    Lolilop pisze: 2007-08-10 20:15
    Mnie tez Era wk....a. Mam ja 2 lata i spier....m z niej do Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wieszak pisze: 2007-08-10 20:22
    Jeżeli chodzi o odświeżenie oferty to Era nie jest tankowcem, który zawraca, tylko ślepym żółwiem, który się cofa. Cóż, dla nas klientów to nie jest jednak problem, bo ja osobiście widzę, że mam wybór i zmienię operatora. Tak gdzieś po 7 latach w Erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    hans pisze: 2007-08-10 22:35
    Od kilku dobrych lat ja i moja rodzina korzystamy z Tak Taka. Było OK ale się zp.....liło. Kupowaliśmy nowe komórki na 'allegro', robiliśmy podwójne doładowania na 5 stówek, w sieci i na stacjonarne dzwoniliśmy po 20 gr.. A teraz co, coraz gorzej. Podwójne doładowanie tylko do 150 zł, w sieci i na stacjonarne za 29 gr., czyżby to jakiś sabotaż ?! Na jesieni, ma być poprawiona oferta PLAYa, która już teraz jest najlepsza, na jesieni my tam też będziemy. Bye, bye ERA, witaj PLAY. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kriss pisze: 2007-08-11 00:10
    Pitolicie jak potrzepani... Firma przeżywała cięzki okres, bójki między udziałowcami nie mogły się przełożyć in plus na działalność operacyjną. Teraz powoli wszystko wraca do normy. Oferta jest dla części niedobra, dla części rewelacyjna - jak w każdej sieci. Operator nastawił się na powrót do bycia liderem pod względem przychodów (nie liczby klientów,bo to nie sztuka trzymać aktywne simy) i to realizuje. Do Playa żaden strumień nie płynie,i nic też nie tonie. Po kiego wała pisać takie banialuki
    0
  • Users Avatars Mini
    Wieszak pisze: 2007-08-11 01:37
    Kriss: jeżeli jeszcze nie wiesz, to zrozum chłopie, że klient ma szczerze gdzieś ciężki okres firmy i przepychanki pomiędzy udziałowcami, a także deklaracje i nastawienie. Liczą się fakty, jeżeli firma sobie nie radzi to traci niezadowolonych klientów i koniec - taki jest od zawsze niezmienny mechanizm rządzący rynkiem. Więc po jakiego wała pisać takie banialuki?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kriss pisze: 2007-08-11 10:48
    Wieszak: Ja nie piszę o niezadowolonych klientach tylko staram się wyjaśnić wypowiedzi prezesa ... Klientów niezadowolonych znajdziesz w każdej sieci, churn w PTC jest na poziomie porównywalnym do innych opów, firma zdobywa klientów netto (znamienne że w postpaid nie w prepaid) co oznacza że jednak są też Ci zadowoleni. Więcej obiektywizmu... To że Tobie coś się nie podoba to nie znaczy że wszystkim. A Play? Raczej nie objawił się specjalnie. Sukcesu na miarę Heyah, tak wieszczonego - nie ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    zicc pisze: 2007-08-11 11:45
    Kiedy rebranding Ery na T-Mobile? Zarzucili ten pomysł?
    0
  • Users Avatars Mini
    bobik pisze: 2007-08-11 13:02
    tankowiec niech sobie zawraca ale do mojego portu i tak juz nigdy nie zostanie wpuszczony
    0
  • Users Avatars Mini
    Wieszak pisze: 2007-08-11 14:36
    Kriss: Apropos wszelkich wskaźników, to jak to mówią, są małe kłamstwa, duże kłamstwa i statystyka. Ja nie mówię, że Era na tle konkurencji jest rozłożona totalnie na łopatki, jednak jest pobita swoją własną ofertą sprzed roku czy nawet więcej. Trudno o więcej obiektywizmu klientowi, który widzi, że nawet w stosunku do własnej starej oferty jego usługodawca przestaje już być konkurencyjny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ed pisze: 2007-08-11 17:38
    Pan Niemiec chyba nie rozumie po polskiemu, ze od 1,5 roku oferta dla abonentow prywatnych jest niezmieniona. Prawda jest taka, ze GermaNos napedzal PTC klientow bo aktywowali cos sie ruszalo nie patrzac na to, ze nie dostaja prowizji za zle spisane umowy a Erze to jak woda na mlyn. Germanosa nie ma dochody spadly. Na obecnych klientow sie wypinaja oferujac gorsze oferty niz ma klient z ulicy najwyrazniej łakomiac sie na oplate aktywacyjna i pozyskanie nowego klienta. Era na razie kolory zmienia
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2007-08-11 20:25
    Nie kumam o co chodzi z tym tankowcem - ja jestem marynarzem i pracuje na tankowcach i prawde mowiac jeszcze nigdy zesmy nie zawracali. Calkiem prawdopodobne iz moze zdarzyc sie taka sytuacja, powiedzmy ze statek sie rozladuje i wyplynie z portu, a biuro zmieni zdanie i przysle emaila zeby zawrocic i powiedzmy zaladowac inny ladunek ale jaki to ma zwiazek z czymkolwiek ?? Chyba za malo uzdolniony jestem literacko zeby zrozumiec to porownanie. Pozdrowionka.
    0
  • Users Avatars Mini
    random pisze: 2007-08-11 22:18
    8Marcin: statek zawraca jak biuro sobie nie radzi i nie ma sprecyzowanej strategii jaki obrać kurs. Niestety nie jest to dobry znak bo świadczy o tym, że zarząd firmy jest w rozsypce. Ale czemu się do tego tak otwarcie przyznają? Nie pojmuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2007-08-12 03:14
    czy wy naprawde czytac nie umiecie - on powiedział że era odwraca negatywny trend (to było zaraz po tankowcu) czytajcie do końca to zrozumiecie, to jest duza firma i chwilę musi to potrwac zanim go odwrócą, mam nadzieję że nie każą czekać aż tyle na zatrzymanie tego trędu tylko na to że znów będą liderem
    0
  • Users Avatars Mini
    model-1 pisze: 2007-08-12 12:21
    Miejmy nadzieje że Era zaproponuje coś rewelacyjnego po wakacjach, a najdalej w swoje urodziny które już niedługo. Ale jak będzie to zobaczymy. Prawdą jest że oferta powinna się zmienić przede wszystkim trzeba żeby spadły ceny połączeń i smsów oraz innych usług.
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2007-08-12 12:56
    ehhh nie jestem zwolennikiem ery m.in. temu ze ma w miastach za duzo przekaznikow nawalonych jeden na drugim ale mam nadzieje ze beda bardziej konkurencyjni po wakacjach niz sa teraz :\
    0
  • Users Avatars Mini
    NecroLord pisze: 2007-08-12 17:55
    Też mam taką nadzieje.MOgli by polepszyć swoją oferte.
    0
  • Users Avatars Mini
    Karola pisze: 2007-08-14 16:01
    takie jest życie - jednemu się podoba - jednemu nie.Ja mam abon.w Erze od 2-ch lat - miałam wszystkie sieci prócz Play-a i Orange(miałam Ideę)i w Erze w końcu mieszczę się w abon.Może nie jest to majątek bo wydaję na tel.ok.100zł aleeee....w innych sieciach za takie same rozmowy płaciłam ok.200-300zł.Więc nikt mi nie wmówi,ze Era jest droga.Ponadto w zasadzie cała moja rodzinka weszła do Ery i .... wszyscy są zadowolenia a te osoby,która mają abon.nie mają co robić z minutami a płacą mniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Karola pisze: 2007-08-14 16:06
    reasumując - obniżyłam koszty użytkowania tel.,jestem zadowolona z obsługi klienta...i napewno nie zmienię Ery na żadną inną sieć.Sądzę,że to jest kwestia potrzeb ale jak ktoś oczekuje gwiazdki z nieba tzn.1000 min.a płacić chce 10 zł to sorryyy...poza tym wiem,że dużo osób podpisuje z Erą umowy więc tak tragicznie nie jest.A co do oferty ogólnie - jednemu się podoba,drugiemu nie.Jest wolność - każdy może mówić co chce i wybierać co chce.Jak się komuś nie podoba to niech zmienia siec a nie jęczy
    0
  • Users Avatars Mini
    Karola pisze: 2007-08-14 16:08
    ps.i niech nie narzeka - Boże...jak ja dużo płacę...widziały gały co brały..więc jak sie na coś decydujesz to przyjmuj konsekwencję...nikt nikogo do kupienia startera czy podpisania umowy nie zmuszał.Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2007-08-14 19:01
    no ja tez wlasnie amm abonament z ery od prawie 2 lat i prawde mowiac nie moge sie doczekac kiedy sie skonczy bo jak na moje potrzeby mam za malo minut do wykorzystania do wszystkich sieci. teraz mam play 2 abonament i jestem naprawde zadowolony:) pozdrawiam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    NecroLord pisze: 2007-08-14 19:46
    Dokladnie.Ja też nie moge się doczekać końca umowy z Era.Już 2 lata minęły.Wezme Play bo jest kozystniejszy.Cena abonamentu i telefonów jest atrakcyjna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2007-08-14 19:48
    W dodatku sorry ale jak mozna w wiekszych miastach walic przekaznik na kazdej ulicy tak jak robi to era to nie normalne jest potem ten zasieg zamiast lepszy to coraz gorszy a w dodatku telefon sie szybciej rozladowywuje bo co chwile zmienia przekaznik dla tego uwazam nadal ze era jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    NecroLord pisze: 2007-08-14 19:50
    Zgadzam sie z Tobą zasieg z Ery nie powala i jeszcze ta liczba przekaźników.Ciągle telefon przelącza sie z jednego na drugi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Karola pisze: 2007-08-14 23:49
    jak dla mnie sprawa jasna - rezygnuj z Ery :).Zamiast dużo gadać lepiej działać :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2007-08-15 12:42
    Dawno bym to zrobil tyle ze nie pozwala mi na to umowa wiazaca mnie z tym operatorem ale to juz niebawem... pozdrawiam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Karola pisze: 2007-08-16 00:02
    umowa pozwala - bez przesady - tyle tylko,że trzeba zapłacić karę umowną - na którą się zgodziłeś :).Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    biotyt pisze: 2007-08-16 14:43
    Trzymam kciuki za nich. Niech poprawią zasięg bo nawet w centrum mojego 80 tyś. miasta w budynkach nie sposób prowadzić rozmowę. Oferta w TT też jest dość niezła, Heyah podobnie, ale niech uproszczą zasady korzystania czyli zrezygnują z tych pakietów, a dadzą stawki w cenniku. Używałem TT jednak zrezygnowałem bo zasięg kiepski, przeszedłem do Orange, ale tam z cenami masakra, dlatego niebawem wybiorę PlayKartę. Mam nadzieję, że pogłoski o wprowadzeniu darmowych numerów są prawdziwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    tvisted pisze: 2007-08-16 19:12
    jak kazdy operator ma plusy i minusy,jednak zostane wierny orange
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2007-08-16 22:18
    Dokladnie zgadzam sie ich zasieg w budynkach jest czasami tragiczny lub jakis mniejszych kompleksach lesnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2007-08-16 23:08
    moj ttj 604 aktywowany jeszcze w 2003 czeka na lepsze czasy i lepszy zasieg bo tylko na daczy moge z niego korzystac..oferta niezla jakby nie patrzec potrzebowalem ej i zostalo kolo300.bomba ze nie przepadaja bo przydadza sie w pracy.doladowuje za 20pln 2 razy w roku i starczy..z playkarty korzystalem ale przepadanie kasy mnie fkurza,co mies inaczej dzwonie wiec lipa.co do bc w ptc to nic gorszego widzialem(swietokrzyskie).w abo telefony duzo tansze niz w orange ,mniej tansze niz w plusie ale..
    0
  • Users Avatars Mini
    NecroLord pisze: 2007-08-19 02:05
    Zasieg jest średni.Ale nie miałem takiego przypadku , zę nie bylo gop wogóle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2007-08-19 02:06
    Tak tak daj mi kase na zerwanie tej umowy z tymi zlodziejami to jeszcze dzis ide do salonu i zrywam z nimi umowe. pozdrawiam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    NecroLord pisze: 2007-08-19 02:08
    Kara jest całkiem spora.Do końca umowy jeszcze trohce.
    0
  • Users Avatars Mini
    model-1 pisze: 2007-08-19 22:46
    Ja zaraz padnę ze śmiechu z niektórych takie głupoty piszecie że aż koń ze śmiechu pada. Po pierwsze skąd wiecie kiedy sygnał pobierany jest z innego nadajnika?? Ja myślę że korzystanie z opcji kanału lokalizacyjnego a to niestety nie jest uzależnione od tego czy stoi tam nadajnik czy nie. Bo to nie on wyświetla wam miejsce. Po drugie nadajniki się nie przełączają jak tu niektórzy twierdzą i bateria się od nich nie rozładowuje. Chyba że jest słaby zasięg to trzeba więcej mocy żeby go utrzymać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2007-08-19 23:27
    Kolego szanuje twoje zdanie i moze w erze tak jest ale na pewno nie w orange lub plusie gdzie id zalezy od polozenia stacji odbiorczo-nadawczej. a wiem to ze zmienia bo widze co chwile na dachu przekaznik ery jak ide ulica slepy nie jestem... pozdrawiam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kolo pisze: 2007-08-20 01:58
    ludzie nie macie baldego pojecia nie doceniacie tego ze era jest naparwde dobra siecia ,zmiencie sobie na playa ,wiecie ze nie wykorzystany pakiet wam nie przechodzi na nastepny miesiac lepiej idzicie sobie do punktów sprzedazy dowiedzcie sie o ofercie czegos.a nie pieprzenie glupot.era najlepszym operatorem w polsce abo 45 zl -120 min!
    0
  • Users Avatars Mini
    NecroLord pisze: 2007-08-20 02:19
    Przyznam Ci racje.Pakiety w Play przepadają z miesiąca na miesiąc to spora wada.Lecz Play ma wiele innych aspektów przemawiających za sobą.
    0
  • Users Avatars Mini
    NecroLord pisze: 2007-08-20 14:36
    Zresztą w Play'u za 50 zł masz więcej minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel-1 pisze: 2007-08-20 14:38
    tak tak a ciekawe jaki telefon era jest w stanie dac do tego abonamentu
    0
  • Users Avatars Mini
    NecroLord pisze: 2007-08-20 14:40
    I to jest własnie jeden z tych aspektów o ktorych pisałem.Play oferuje telefony po niskich cenach i są one na prawde dobre.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymon pisze: 2007-08-20 15:55
    witam jestem pracownikiem Ery i naprawdę nie ma co czekać jak oferta dla was jest zła, może w play weźmiecie telefon co roku. Regulaminów nie czytając bo tak często jest. takie warunki jak w playu z telefonem co rok w erze można mieć co miesiąc;) ceny telefonów są jakie są i po za małymi wyjątkami nie są gorsze a jakość usług dużo lepsza i dużo bogatsza oferta. Jestem ciekaw co Play za 2 lata zaproponuje bo juz nie ma z czego schodzic:) więc ten kto teraz pójdzie do Ery i tak wróci pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel-1 pisze: 2007-08-20 23:53
    jak Pan jest pracownikiem ery to moze powie mi Pan po co era daje tyle przekaznikow jeden na drugim w miastach jak to ani lepsze nie jest ani nic??? pozdrawiam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    NecroLord pisze: 2007-08-20 23:54
    To nawet nie chodzi o telefon co rok.Ceny telefonów na prawde sie róznia i to duzo.Mój kolega mając Play'a gdzie kolwiek się wybiera ma pełny zasięg.Nawet w miejscach poza miastem.Mam to glównie na uwadze.Oferta Play'a na razie się rozwija więc jjeszcze mogą pokazać na co ich stać.Jakościowo stoją na wysokim poziomie.Wiadomo jak to jest wybór należy do każdego z Nas.Każdy ma swoje racje.I poglądy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel-1 pisze: 2007-08-20 23:58
    Masz racje Necro Lord zasieg w erze klasy nie pokazuje zadnej za to w plusie \playu jest rewelacja zasieg
    0
  • Users Avatars Mini
    NecroLord pisze: 2007-08-20 23:59
    W Erze nie mialem co prawda tak , ze nie bylo zasięgu wogóle ale Play ma lepszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojoj pisze: 2007-08-22 00:20
    Abonament play 50 zl -w przeliczeniu 140 min ale nie wykorzystane nie przechodzą. telfonow za 1 zl -2 abonament era 45 zl - 120 min do wszytkich nie wykorzystane przechodza. wiekszy wybor telefonów za 1 zl. aspekty ery bardziej rozbudowana siec sprzedazy zawsze mozna zwrocic sie o pomoc,latwiejszy dostpe do biura obslugi i stabilnosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojoj pisze: 2007-08-22 00:25
    Np nokia n 73 lepiej wypada w cennikach ery. Poztym dokladnie wybadalem rynek i era do abonamentu djae telefony po najnizszych cenach mowie tu o popularnych modelach sgh-e250 se k750 n6230i se k610 n.5300 i wiele innych tych fajnych modelów np nie ma w playu a porównując do innych opów era ma najtaniej.pzdr prosze was dokladnie sobie to sprawdzcie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: