Era oficjalnie zaprezentowała swoje wyniki za II kw. Sieć na koniec czerwca miała 7.611 mln klientów prepaid oraz 4.914 mln klientów postpaid. W sumie w II kw. Era pozyskała 152 tys. nowych klientów (spadek o 16 tys. w prepaidzie i wzrost o 169 tys. w postpaid). Miesięczny CHURN w Erze wynosi 0,6% (w II kw. i całej pierwszej połowie roku). Przychody Ery w II kw. wyniosły 1.846 mld zł (wzrost o 5.5% w porównaniu rok do roku). Przychody z ARPU wyniosły w II kw. 1.775 mld zł. W I połowie roku Era zarobiła 3.579 mld zł, w porównaniu do 3.421 mld rok wcześniej. Wskaźnik ARPU w II kw. spadł do 48 zł z 51 zł rok wcześniej. SAC wynosił 87 zł (434 zł postpaid, 10 zł prepaid). EBITDA w II kw. spadła do 638 mln, w porównaniu do 657 mln rok wcześniej.
PTC pomimo, że posiada już umowy WLR, BSA i LLU na razie nie ma sprecyzowanych planów wejścia na rynek stacjonarny. Prezes PTC, Klaus Hartmann, powiedział, że Era chce się nadal skupiać na działalności mobilnej i na razie bada i analizuje rynek.
Prezes zapowiedział, że jego sieć chce odzyskać pozycję lidera pod względem przychodów - potrzebuje do tego kolejnych 18 miesięcy. Prezes Ery porównał swoją sieć do dużego tankowca, który potrzebuje więcej czasu, aby zawrócić, czyli odwrócić negatywny trend.
Era do końca sierpnia zakończy całkowicie współpracę z Germanosem. Wszystkie sklepy zostaną do tego czasu odkupione od greckiej firmy. Era już wykupiła 17 z 21 lokalizacji i zmienia ich wnętrza.
W przypadku mobilnego internetu PTC chce zachować dynamikę pozyskiwania nowych klientów notowaną w poprzednich kwartałach. Obecnie Era ma 200 tys. użytkowników Blueconnecta.