Rozpoczęła się już niemal otwarta wojna reklamowa pomiędzy siecią Idea, a PTC. PTC przeprowadza obecnie jedną z największych w Polsce kampanii reklamowych związanych z wprowadzeniem na rynek nowej marki - Heyah. Heyah w Warszawie wykorzystuje niemal wszelkie możliwe środki związane z reklamą zewnętrzną. PTC wykupiła najlepsze w Warszawie billboardy, czerwoną łapę można znaleźć na składach metra, na balkonach zwykłych domów mieszkalnych w centrum Warszawy. Po Warszawie jeżdżą też specjalnie oznakowane czarne trabanty. Duża kampania outdoorowa prowadzona jest również w większych miastach w Polsce.
Idea w radiu zaczęła od wczoraj puszczać spoty reklamowe sugerujące, że to właśnie jej marka (Idea POP) ma jakiś związek z tajemniczą łapą, która wzbudza dyskusje wśród młodych Polaków. Według nieoficjalnych informacji podobna kampania opłacona przez Ideę może się pojawić także w telewizji. Wcześniej PTC zastosowała podobny chwyt, dodając do nazwy oferty Era Love określenie "Dla Każdego". "Dla Każdego" jest częścią nazwy nowej taryfy Idei, która była bardzo mocno promowana w mediach.
Heyah wysłała dziś swoje trabanty z łapą pod siedzibę PTK Centertel na ul. Skierniewickiej, gdzie ostentacyjnie stały przez całe przedpołudnie.
Oficjalna prezentacja Heyah odbędzie się już w najbliższy czwartek 11 marca br.
Nieoficjalny cennik oferty Heyah znajduje się tutaj