Problemy Simplusa z nowymi Nokiami

Newsy
Opinie: 85

Najnowsze modele firmy Nokia nie działają poprawnie z kartami Simplusa. Nokia usunęła z niektórych swoich nowych modeli funkcję Advice of Charge (AoC), która jest wymagana przez platformę prepaid zainstalowaną w Polkomtelu. Platformę tę dostarczyła Plusowi szwajcarska firma Sicap. Telefony nie wspomagające funkcji AoC to m.in.: Nokia 3200, 3300, 6600, 6820. Przykładowo: w modelu Nokia 6820 z kartą prepaid sieci Plus GSM po 3 sekundach następuje rozłączenie połączenia przychodzącego, a na wyświetlaczu nie ma informacji o stanie konta Simplus. Funkcja AoC jest zapisana w standardzie GSM faza 2, więc wszystkie telefony powinny ją obsługiwać. Według nieoficjalnych informacji jest już gotowe uaktualnienie platformy Sicap, które pozwoli ominąć problemy z nowymi Nokiami. Nie wiadomo tylko, kiedy uda się ten problem rozwiązać w polskiej sieci.

Platforma Sicap działa również w czeskim Eurotelu, Digi w Malezji, na Słowacji w Eurotelu, w holenderskim KPN mobile, w Mobifon/Connex w Rumunii, w Swisscom mobile w Szwajcarii, w duńskiej Telii oraz w sieci Vodafone we Włoszech, na Malcie i Portugalii. W czeskim Eurotelu problem AoC został "rozwiązany" poprzez naklejanie na wybranych modelach Nokii sprzedawanych w tej sieci specjalnych naklejek informujących, że dany model nie działa z kartami prepaid.

Opinie:

Opinie archiwalne (85):

Komentuj

Komentarze / 85

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    RAFI pisze: 2004-05-06 00:53
    plus do bani
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2004-05-06 00:54
    To sie Czesi wysilili...
    0
  • Users Avatars Mini
    noł pisze: 2004-05-06 01:05
    No to nieciekawy mają system w tym Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2004-05-06 01:09
    A Plus powinien napisać na swoich kartach: Nie mamy kasy na zakup dobrej platformy do Sim Plusa, albo nie dogadaliśmy się z Nokia, naszym jedynym dostawca inflastruktury sieciowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-05-06 01:17
    A moze jednak to nokia cofa sie w rozwoju, simplus jako jedyny w polsce pozwala na wyswietlanie stanu konta na wyswietlaczu a jak widac nokia ma nowe pomysly, pewnie nie zalezy im zadowoleniu klienta. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-05-06 01:20
    Już widzę te stada Simplusowców klących na Nokię 6820 czy 6600 ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    ASQ pisze: 2004-05-06 01:25
    Bosy -- To nie wina Plusa, tylko telefonów Nokii, które nie spełniają standartów przyjętych przez wszystkich. Nokia zawsze była troszkę inna...
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2004-05-06 01:36
    i tak wlasnie plus wyszedl na dopuszczeniu nokii na wylacznosc!!! P.S. po przejeciu wloskiego omnitela przez vodafona ten op wycofal sie z wyswietlania stanu konta na wyswietlaczu...
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy23 pisze: 2004-05-06 01:39
    Ale skucha...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-06 01:42
    niezla wpadka. chcialbym tylko wiedziec czyja: plusa czy nokii bo z artykulu jednoznacznie to nie wynika. jesli plusa to 1sza tego typu wpadka u nich (ale wyjatkowo prestizowa bo ze sprzetem nokii - ich ulubienca). jesli to wpadka nokii to niezly dodatek do cen i jakosci ostatnio przez nich oferowanych.
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-05-06 01:52
    Ja stawiam na NOkie ! To w ich stylu ostatnio ! Teraz ta wpadka pogorszy ( i tak już kiepski ) wizerunek
    0
  • Users Avatars Mini
    drzony bi gut pisze: 2004-05-06 01:54
    jak jednoznacznie nie wynika? kto sie nie trzyma standardu? NOKIA!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2004-05-06 02:01
    Jak zwykle Nokia wymysla po swojemu jak np.smsy graficzne zamiast ems.
    0
  • Users Avatars Mini
    tommi pisze: 2004-05-06 02:57
    PLUS TO PADŁO
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2004-05-06 03:26
    Gratulacje dla NOKII. Kolejnym krokiem beda kolejne telefony dzialajace w mniejszej liczbie sieci, potem kolejne juz mało gdzie działające, a potem nigdzie nie działające...
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej pisze: 2004-05-06 03:40
    Bez zbędnych dyskusji winowajcą jest NOKIA, która zredukowała (z nieznanych przyczyn)w najnowszych modelach zgodność ze standardem Phase-2. Ponadto powiedzmy sobie szczerze: od czasu modelu 6310i NOKIA nie wyprodukowała już solidnej słuchawki (no może ewentualnie 6250, ale w niej jest duży pobór prądu). Osobiście uważam, że rozwiązanie Simplusa jest praktyczne i lepsze. Dlaczego? Chociażby dlatego, że stan konta można sprawdzić bez logowania do sieci!
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-05-06 08:45
    wg mnie Plus tez nie jest bez winy... w ogole maja jakies archaiczne rozwiazania. Az drugiej strony Nokia zawsze powodowala to ze ze operatorzy musieli mieszac w sieci zamiast sie dostosowac to uslug wprowadzanych w danyc sieciach jak np z MMS.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-05-06 08:55
    ciekawe czy plus odda kase, bo przeciez nie poinformował z jakimi telefonami wspolpracuje ich badziewny simplus
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-06 09:01
    No co im szkodziło, że zlikwidowali tą funkcję w tych telefonach. Ja sam mam Simplusa, narazie z Nokią 6310i i nie mam żadnych problemów. Usługa nie zbyt popularna na świecie, ale jakże praktyczna. Mam nadzieję, że do czasu kiedy zmienię telefon na jakiś inny nowszy np. Nokie 6230 nie będzie już problemów...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-05-06 09:19
    Czesi to jednak słowianie :-) popatrzcie co dzieje się u nas: po starej drodze lecą jedna za drugą ciężarówki osiemnastokołowe, jest lato, upał. Robią sie koleiny. Przyjeżdża ekipa ze ZDiK-u i co robią? ....stawiają znak "UWAGA KOLEINY" ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    EM pisze: 2004-05-06 09:25
    no Nokia dala ciala, ciekawe tylko dlaczego chca poprawiac platforme simplusa, anie nokie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-05-06 09:33
    Jak zwylke Nokia musi sie wyroznic:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander pisze: 2004-05-06 09:41
    Simon : gadasz bzdury. Telefony o ktorych mowa nigdy nie byly w sprzedazy w zestawach simplus wiec Twe roszczenia sa bezpodstawne.Poza tym jakbys troche sie interesowal na powaznie tematem a nie bil piane to bys wiedzial ze na stronie simplusa jest lista telefonow ktore dzialaja z kartami simplus i bys sobie sprawdzil czy jest sens kupowac dana sluchawke.To tak samo jak kupic Opla i sie burzyc ze nie pasuja do niego czesci od Mercedesa :) A poza tym Nokia oficjalnie stwierdzila ze czesc ich nowych produktow (w tym \"symbianowe\") NIE BEDA dzialac w Prepaidzie wiec nie masz podstaw do irytacji. Oczywiscie pozdrawiam serdecznie. A.
    0
  • Users Avatars Mini
    SEER pisze: 2004-05-06 09:43
    PLUS TO NAJWIEKSZA KICHA NA SWIECIE- W BANGLADESHU PEWNIE JEST LEPIEJ - PLUS KISZKA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-05-06 09:51
    ***Maciej, mała uwaga: 6250 była przed 6310i, a nie po. Poza tym zgadzam się z ogólną tezą :).
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-05-06 10:01
    Widocznie Simplus am zbyt starą technologię kart. A pozatym który z użtykowników simplusa będzie miał Nokie 6600 lub 6820. Bo z 3200 i 3300 to jeszcze może kogoś stać.
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2004-05-06 10:19
    są tacy którzy z różnych wzgłędów używają pre-paidów i równocześnie sporo wydają na kupony, więc użytkownik simplusa może posiadać całkiem drogi model, to chyba normalne..co do niedziałających Nokii to muszę porównać to z Siemensem SX1, który też jest oparty na symbianie, jeżeli będzie działać to dobrze o producencie kaloszy nie świadczy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-05-06 10:38
    Dlaczego plus sie ma zmieniac? To nokia sie nie stosuje do standardow... nie pierwszy raz (i pewnie nie ostatni)
    0
  • Users Avatars Mini
    FXvonBlitzen pisze: 2004-05-06 10:41
    Oto lista telefonow Nokia wspolpracujacych z S+ z listy simplusa :2110i, 3210, 3310, 3330, 3410, 3510, 5110, 5510, 6080, 6081, 6110, 6150, 6210, 6250, 6310, 6510, 7110, 8110, 8110i, 8210, 8310, 8810, 8850, 8890, 9000, 9110, 9210, CARD PHONE 2.0, 3510i, 6310i, 9210i, 8910, 8910i, 5210, 2100, 3300, 7210, 7250, 7250i, 6100, 5100, 6610, 6800........ :D no i 3300 jest na liscie :D no i ........................
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2004-05-06 10:41
    Ja uwazam sim+ za dobra siec, a to ze nie wspolpracuje to wina Nokii !
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-05-06 11:11
    Z artykułu moim zdaniem wynika że bardziej zawiniła Nokia odstępując od przyjętych powszechnie standardów. Trochę by mnie zdziwko chwyciło gdybym sobie kupił drogą słuchawę wsadził do niej sim+ i by się ta kicha objawiła. Coś za bardzo Nokia kombinuje, troszkę rzeczy dołoży, troszkę usunie i wychodzą kwiatki.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-06 11:16
    NOKIO! wyrok brzmi : WINNA, a to poniewaz mogliscie jednak sobie darowac obcinanie telefonow o maly, nikomu nic nie winien standard...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-06 11:24
    To, że wystąpiła niepełna kompatybilność telefonów Nokia z platformą Simplus, to mogło się zdażyć (wina producenta), ale że dotyczy to takich modeli jak 3200, 3300, 6600, 6820, to kompletnie nie rozumiem, po pierwsze takich modeli nie ma w owej ofercie, a po drugie są to dość drogie modele, i wątpie czy ktoś z użytkowników wogóle posiada wyżej wymieniony model łączne z pre-paidem. Wygląda to tak jakby ta wiadomość była poprostu nie na miejscu.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-06 11:31
    gdyby tytuł newsa brzmiał "Problemy kart abonamentowych plusa z nowymi Nokiami" to by wyglądało to bardziej realistycznie i normalniej. ;) A i dołączam się do wypowiedzi użytkowników wina leży po stronie producenta czyli Nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-06 11:38
    Ja simplusa nie mam i nie zamierzam mieć więc nie mój problem, ale NOKIA to sobie u mnie grabi. Oni się chyba z Ideą dogadali na oczernianie innych opów i robią te specjalnie . BYł taki wywiad z gościem z Nokii który na Heyah narzekał, bo trząsl portkami ze strachu że mu się mniej telefonów będzie sprzedawać (i dodał o zgrozo że zdjęcie simloka jest jakimś grzechem...). No i co: wczoraj poinformowali o obniżce cen. i po co tu stroić fochy skoro i tak wszycy wiedzą że Nokia i inny producenci zawyżają ceny telefonów?
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-06 11:38
    Ale swoją drogą niemiła wpadka i dla Nokii i tym bardziej dla Simplusa. WSTYD!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-05-06 11:56
    Nokia po raz kolejny wprowadza "swój" standard. Dziwna sprawa z tymi telefonami. Z jednej strony Nokia zapowiada, że chce dalej utrzymywać pozycję na rynku a z drugiej wypuszcza po prostu "buble".Coraz mniej jest naprawdę udanych modeli, pewnie wielu się tu ze mną zgodzi. Jeżeli to ma dalej tak wyglądać to nie sądzę, żeby Nokii się powiodło... Nasuwa się też pytanie czy ktoś będzie używał w Simplusie takich telefonów jak 6600, pewnie znajdą się jakieś osoby. Ja sam używam z Simplusem 6310i i w sklepie firmowym Pani zrobiła wielkie oczy jak zobaczyła, że taki telefon mam do Simplusa. Skoro jest już gotowe uaktualnienie do sieci to z biegiem czasu zostanie ono wprowadzone.
    0
  • Users Avatars Mini
    robek pisze: 2004-05-06 12:13
    z tego co mi wiadomo to simplus i ta reszta wymienionych opów to najstarsza platforma prepeid ,i to nie jest tylko problem z nokią ,starsze telefony też nie chciały wspólpracować -rozłączały sie po 5sek(np eryki ,czy nokie ) .Nokia 6210 ,6310 też tak do końca współpracuje z simplusem ,wystarczy ,że będzie więcej niz 10 smsów zapisanych i jest problem z przyjściem smsa potwierdzającego zasilenie konta .Plus powinien wymienić platforme ale nie ma kasy na to ,bo przecież w umts trzeba pakować pieniądze
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-06 12:14
    klops, RAFI, noł, Bosy: Czytanie ze zrozumieniem to bardzo przydatna cecha. Z tego co widzę to jednak jasno wynika że winna jest Nokia. Jaki Plus do bani? Jaki archaiczny system? Przecież system spełnia normy GSM faza2 a produkty Nokia nie. Co śmieszniejsze te najnowsze. To jakoś tak podobnie jak z Microsoftem i IE. Wszysktie szanujące się przeglądarki typu Opera czy Mozilla spełniają w 100% wymagania standardów WWW, tylko IE nie. Efekt jest taki, że "fachowcy" krzyczą na inne przeglądarki a chwalą IE, a webmasterzy na siłę dostosowują strony do IE, chociaż jest to sprzeczne ze standardami. I znów widać, że monopol ma w d... klientów. A Nokia to też swoisty monopol.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-06 12:18
    robek: starsze modele miały ten sam problem co najnwsze Nokie. Tyle, że starszym można to wybaczyć, wtedy jeszcze te standardy nie były powszechne. Obecnie wszystkie modele działają poprawnie z Simplusem, tylko nie Nokia. Część modeli ma problemy, m.in. 3510 bez i. I raczej w firmie Nokia szukać należy problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-05-06 12:50
    Z tekstu wiadomości jednoznacznie wynika, że to NOKIA cofa się w rozwoju. Platforma Simplusa jest od początku najnowocześniejszą platformą GSM w Polsce i ma najbardziej zaawansowane usługi, w tym AoC, które jest niedostępne w żadnej innej Polskiej sieci, GPRS w pre-paidzie i in. Nokia zawsze była najbardziej do przodu z reklamami i pierdółkami typu logo i dzwonki, a w sprawach podstawowych zawdze w plecy. Np. notoryczny brak automatycznej blokady klawiatury w Nokiach oraz brak wyświetlania czasu połączenia w trakcie rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2004-05-06 12:55
    Panowie - nie tylko w SimPlusie są te problemy,ale w Heyah z 7650 też nie chce czasami uaktualniać konta i trzeba przekładać kartę do starszego modelu. A opóźniające się powiadomienia wysłania SMS i MMS przy ich wysyłaniu do innej sieci? Technologiczne zapotrzebowania przerosły już rzeczywistość...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2004-05-06 13:03
    A tych,co piszą tylko w jednym i jedynym zdaniu,że Plus to kicha i dają tylko ten jeden,jedyny argument, ( bo Sim+ nie uaktualnia konta) to już wcale nie rozumiem. Nikt nie każe używać nowej Nokii do SimPlusa - nawet takiego pakietu startowego nie było i długo jeszcze nie będzie. Kto pierwszy wprowadził WAP,HSCSD,GPRS,e-mail w telefonie? Zaraz pewnie odpiszą,że skoro wprowadził pierwszy to ma najstarszą infrastrukturę...
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-05-06 13:03
    Szymek, co masz na myśli pisząc, że "technologiczne zapotrzebowania przerosły już rzeczywistość"? Bo mi się wydaje, że to czysty bełkot. Po prostu Nokia sprartoliła kilka modeli telefonów. Wracając do meritum: dla mnie w całej tej informacji najistotniejsze jest to, że nareszcie ktoś się przyznał, że występują takie problemy jak przerywanie po kilku sekundach niektórych połączeń przychodzących. Bo zgłaszałem to zarówno (Sim)Plusowi jak też serwisowi Ericssona (tak, w Erykach też są tego typu numery) i wszyscy udawali, że nie rozumieją o co chodzi i patrzyli się jak na kosmitę (pewnie dla tego, że nie pytałem się o to jak zasilić konto zdrapką, albo jak naładować baterię).
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-05-06 13:04
    szymek wychodzi na to ze to jest jednak problem sprzetu w tym przypadku aparatow noki
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2004-05-06 13:13
    Zgodzę się z tym,że Nokia odwaliła kichę,bo jest to argument nie do podważenia. Ale skąd miał Plus wiedzieć, (przy budowaniu swojej sieci),że za parę lat będą problemy z jakąś tam Nokią? Wszystko to wymaga uaktualnień w sieci. Jak było z N6600 i MMSami? Też trzeba było zrobić uaktualnienia w platformie. Dlaczego do tej pory nie ma EDGE? Bo tylko Nokia pierwsza to wymyśliła i teraz właśnie płaci spadkiem sprzedaży za swoją innowacyjność. Budżetu nie podreperuje wypuszczanie "nowych" modeli w nowych obudowach.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-06 13:15
    *RAFALS: ja sie tylko pytalem wtajemniczonych. a co do standardow html i IE to masz pelna racje. jestem szczesliwym uzytkownikiem opery i wlasnie miewalem problemy z takimi stronkami "nur fur IE". taka byla np. starsza wersja www ery (lamerzy cholerni). no noic, wyglada na to ze nokia musi troszke pogrzebac wsrod mlodych finow i zatrudnic paru nowych sensownych.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-06 13:48
    klops: co racja to racja, ja używam prywatnie Mozilli i też czasem trafiam na strony tylko dla IE, ale cóż takie jest życie. Z Mozilli nie zrezygnuje bo jest lepsza niż IE. A skoro jest wiele stron działających na wszystkich przeglądarkach to znaczy że można. Zamiast rezygnować z lepszych produktów trzeba nekać tych co robią badziewie. Jak ktos ma problemy z Nokią w SImplusie to niech nęka Nokie, serwisuje, pisze skargi itp. Ciężko, żeby Simplus pogorszył swoją ofertę i platformę tylko dla tego że kilka modeli Nokia ma problemy ze standardami GSM.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-05-06 13:55
    Przeciez to nie wina simplusa, że Nokia wypuściła terminale niezgodne ze standardami GSM. Szczególnie, że jak czytamy, nie jeden plus wprowadził to proste, a fajne rozwiązanie z wyswietlaniem stanu konta na ekranie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-06 13:56
    Plusa lubię, ale nie dlatego sadze, że wina leży po stronie nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-06 14:00
    *RAFALS: zgadzamy sie w calej rozciaglosci problemu ;) na operze jest sprytna opcja pozwalajaca obejsc tryb "nur fur IE" - przegladarka moze sie przedstawiac serwerowi jako IE ;) ale to jakies takie nie w porzadku jednak. z mozilli tez czasami korzystam a IE trzymam na dysku tylko dla np. antywirusow on-line. (poza tym widac polityke monopolizacyjna microsoftu po tym ze jak wytniemy IE z systemu to system szwankuje wiec musimy to miec). jesli komus zalezy na otwartych standardach oplikow muzycznych radze tez nie uzywac plikow multimedialnych .wmf itp. jak sie rozejdzie po swiecie to microsoft wprowadzi oplaty i bedziecie mieli... a nokia do roboty! poprawiac, poprawiac!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-05-06 14:41
    Masz rację Alexandrze z Polkomtel-a , największą pianę biją Ci, którzy o wymienionych wyżej aparatach mogą sobie tylko pomarzyć . Czyste sejmikowe pieniactwo.. Poza tym ciekawe jak inne modele Nokii zachowywałyby się w innych pre - paidach ... Rafals i klops- to neistey smutna prawda... , wesoła natomiast taka ,że simplus jest najmniej awaryjnym pre - paidem ,a posiadam lub posiadalem wszystkie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    SLAWKOWO pisze: 2004-05-06 15:04
    HMM ciekawe jak bedzą rozpatrywane reklamacje klientów ktorzy dzwonią i po 3 sek. rozłącza . Karty do bani a kierownictwo nabieta wody nieeee kasy w usta !:))
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-06 15:28
    klops: zawsze można wyciąć całego Windowsa i przejść na Linuxa... tam nie ma IE :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-06 15:44
    *RAFALS: jestem na dobrej drodze ale dopiero zaczynam i nia mam do tego wolnego czasu. tak po pare minut dziennie pykam ;) dysk podzielony na 2partycje i na linuxowej jest aurox (cienizna ale nie mam tez czasu w parcy plytek wypalic). po prostu chce sie nauczyc nie musiec krasc ;) ciekawe jak tam sie trzyma linux dla komorek? w chinach podobno cwicza to ile moga, no i pewnie dobrze na tym wyjda, tylko ze oni sa od nas w jednym madrzejsi - patrza na przod nie 10 a 50 lat...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-06 15:52
    ***lukas-lah- tak...wogóle to oni są najbradziej zacofani...kto miał pierwszy HSCSD? WAP? GPRS...***mik007- zgadzam się z tobą. To, że ktoś ma pre paida to nie znaczy, że musi mieć starszy telefon, a może nawet więcej wydawać na zdrapki niż nie jeden abonamentowiec z rachunek :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-06 15:59
    A wina lezy pewnie po obu stronah. Nokia bo nie doczytala specyfikacji fazy 2, oraz Plusa, bo uparcie trzyma sie rozwiazan sprzed 5 lat. Ja nie narzekam na Microsoft z powodu tego, ze moj komp jest za stary, zeby zainstalowac XP. Czy to upierdliwe wyswietlanie stanu konta jest tak niezbedne? Mnie akurat wkurza, ze nie moge tego wylaczyc i nie musiec tego wiecznie ogladac.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-06 16:02
    No, czy to się da zrobić, żeby zmienić wyświetlanie stanu konta na wyświetlaczu na coś takiego jak jest w Tak-Taku albo Heyah- wpisujemy kod i się wyświetla kwota i ważność...???
    0
  • Users Avatars Mini
    niu nu pisze: 2004-05-06 16:21
    Mozna nieogladac stanu konta w simplusie- trzeba miec tylko odpowiedni telefon tzn siemensa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-05-06 17:23
    Wiedzialem ze od razu wszyscy beda jezdzic po Plusie, a to jest ewidentna wina nokii, bo to producent robi telefon tak aby dzialal poprawnie w kazdej sieci GSM i chyba wie z jakich platform korzystaja operatorzy. Jesli jest rebranding jakies marki to od razu w nowych modelach jest zmieniona nazwa operatora, dlaczego wiec nie moga sie zorientowac z jakiej platformy korzystaja operatorzy. tym bardziej, ze problem ten nie dotyczy tylko naszego plusa, ale takze innych bardzo prestizowych sieci zagranicznych
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-06 17:59
    tkubon: Bo to widzisz jest tak, że Nokia czuje się już bardzo ważna jak ma największy udział na rynku i zaczyna na siłę forsować swoje pseudostandardy bez uzgodnień z innymi. Przecież Microsoft też "wymyślił" swoją wersję Javy, chociaż to produkt Suna, a oryginalnego systemu z premedytacją nie wspiera w swoich produktach. To samo jest przcież u nas w usługach telekomunikacyjnych, coś co jest standardem w obsłudze klienta w sieciach komórkowych (bezpłatne infolinie, zmiany via internet, telefon, itp.) w TPSA jest ciągle w powijakach. Bo to już tak jest kiedy ktoś poczuje się największym graczem i zaraz dyktuje warunki innym. Tyle że w innych krajach są od tego regulatorzy pilnujący konkurencji, standardów, u nas to trochę kiepsko działa, ale to już opowieść na inną bajkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-05-06 18:02
    klops: ja w pracy windą działam z IE niestety, a w domu Mandrake'iem z Mozillą. Też wyszedłem z założenia, że jak mam wydawać kasę to nie na dotację na M$ tylko wspomogę tą czy inną redakcję wydającą gazetki z instalkami Linuxa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-06 18:37
    RAFALS- napisałem Ci wiadomość na Twojej stronce. Zajrzyj sobie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej D. pisze: 2004-05-06 19:35
    TO JEST WINA NOKII A NIE KTÓRZY KRYTYKUJĄ PLUSA!
    0
  • Users Avatars Mini
    456 pisze: 2004-05-06 20:26
    No i NOKIa sie dziwi ze sprzedaz telefonow i maleje ??? ehhe A poza tym dzieki Noki plus traci klientow bo to jest paranoja..
    0
  • Users Avatars Mini
    Dan pisze: 2004-05-06 21:54
    Nokii chyba woda sodowa do głowy uderzyła, albo mają tam nielichy bałagan. A co do Plusa, to w Polsce tylko w pre-paidzie SIMPLUS można na wyswietlaczu zobaczyć stan konta bez wykonywania jakichś dziwnych ruchów typu wysyłanie SMS, dzwonienie pod jakiś numer, albo odbieranie SMS wysłanego po każdej rozmowie.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-05-06 23:50
    UU...no to niezle :(
    0
  • Users Avatars Mini
    ASQ pisze: 2004-05-07 01:16
    Ciekawe czy ci, którzy krytykują Plusa za zaistniałą sytuację, mają też pretensje do producentów samochodów za to, że silniki psują się po tankowaniu na polskich stacjach paliwa nie spełniającego norm ?
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-05-07 02:31
    ciekawiej zachowywala sie tylko nokia 3110 ktra z zabkolowanym kontem simplus zachwywala sie jak by miala simlocka,,, karte trzebabylo doladowac w innym telefonie,, dokladny opis jest na stronie wiacka...
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-05-07 04:13
    No to kwas. Czyżby nokia zbyt pewnie czuła się na rynku, aby niedbąć o takie rzeczy?
    0
  • Users Avatars Mini
    deschek pisze: 2004-05-07 11:59
    Juz danwo pisalem maile i downilem do Plusa zeby wkoncu zrobili sprawdzanie stanu konta przez kod i co... leja na mnie. A teraz jeszcze te nokie, moze cos sie ruszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-05-07 17:50
    szkoda wielka szkoda!Uważam że stan konta na wyświetlaczu to podstawa,bardzo dobre rozwiązanie ,lepsze od podawania stanu konta przez automat przy specjalnym darmowym numerze.Ponadto uzytkowałem telefon z TakTakiem i często było tak że informacje podawane pod nr.9898 nie były zgodne ze stanem faktycznym.w przypadku podawania stanu salda na wyświetlaczu problem ten nie pojawiał się.Najwieksza kicha była z podawaniem stanu konta przez darmowy numer podczas wzmożonego ruchu czyli święta, sylwester.Dzwoniąc z Simplusa nie było takich problemów,cały czas był podawany właściwy stan konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    dawid.kulik pisze: 2004-05-08 15:22
    małe niedopatrzenie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-09 14:36
    deschek - no rzeczywiście, masz poważny problem... bo jak można lać na tak poważnego klienta jak Ty? A przez te Noike to już w ogóle powinni dać sobie spokój ze świadczeniem usług pre-paid...
    0
  • Users Avatars Mini
    rm01 pisze: 2004-05-14 15:34
    Jeżeli nawet Nokia 3200, 3300, 6600, 6820 będzie w promocji simplusa to ciekawe za ile, i kto je kupi??
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-05-14 15:48
    oto wasze "cudowne" nokie:) !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-05-14 15:50
    ciekawe dlaczego tylko one nie dzialaja w plusie? dlaczego siemensy, alcatele czy np. sagemy dzialaja???
    0
  • Users Avatars Mini
    pAbLo pisze: 2004-10-18 01:22
    A ja własnie mam Simplusa i Nokie 6230! I qrwa mac nie wspólpracuje ta karta z fonem!!! Dowiedziałem sie o tym dopiero jak ja zakupilem i jak mialem problemy z dzwonieniem :] Tą sama przypadłosc sprawdziłem w modelach 6220, 6600, 6820, 7200 i 7600 i we wszystkich jest ta sama dolegliwosc!!! Czy moze ktos wie czy ten kłopot da sie rozwiazać?!?! Bo w Plusie mi powiedziano ze rozmowy z Nokia Poland trwaja... ale to mi nic nie daje :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Sonciak pisze: 2004-11-19 18:26
    A czy telefon NOKIA N-GAGE QD wsółpracuje z SIMPLUSEM? (już prawie chciałem kupić 6600, uff)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-11-25 15:29
    Sonciak: KomForum rulezzz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pAbLo pisze: 2004-11-26 23:36
    Sądzę ze z N-gage QD też bedą problemy... Znacie jeszcze jakieś modele które nie działaja z Simplusem? Bo ja procz tych które podałem wczesniej sprawdziłem jeszcze Nokie 3200 i 5140 które także nie działaja...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2004-11-28 09:10
    Tak czytam i od połowy wątku jest ciągle to samo, a stwierdzenia typu \"ciekawe kto używa 6600 do sim plusa\" jest conajmniej debilna- pomyślcie - Kupujecie sobie telefonik na abo dostajecie niezły tel. np. 6600 - ale że ceny np. w PLUS w abo są ogromne, wiec kupuje sobie karte SIMPLUS gdzie za rozmowe płace 30 pare groszy a za SMSa 10gr w sieci - Ja tak zrobiłem - (tylko akurat 6610), uważam że ludzie myslący właśnie tak zrobią. No i druga kwestia... mam już sobie tą nokię 6610 - sprzedaję ją za powiedzmy 450zł i dzwonie do kumpla do Anglii żeby przysłał mi telefon - powiedzmy 6600 gdzie w ORANGE w tamtejszym prapaidzie kosztuje 129 funciaków- czyli coś koło 700zł z groszami - czyli dokładam sobie 300zł i miałbym świetny telefon.... miałbym gdyby nie to że ten badziew nie działa - dlatego biore SX1 - i kto na tym traci?? simplus czy nokia?? ja mysle że nokia..
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_dlugi pisze: 2004-11-28 13:51
    no dobra jak macie jakiś pomysł co zrobić z tym problemem to piszcie... nie znam sie za bardzo na tel. ale może pomoże poprawienie oprogramowania?? a może napiszemy pretycje do plusa i noki o szybkoe załatwienie sprawy... no bo to i tak trzeba rozwiązać, ponieważ za 2 lata simplus i tak będzie funkcjonował, a nie wyobrażam sobie żeby wtedy miał ktoś 3310, 5110, albo coś podobnego...
    0
  • Users Avatars Mini
    pAbLo pisze: 2004-11-30 18:40
    Cos ostatnio słyszałem ze da sie wyłaczyć ta funkcje AoC z karty Simplus... ale nikt rzetelnej odpowiedzi mi jeszcze nie udzielił.. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    NERON pisze: 2004-12-22 11:40
    PEWNIE ZE SIE DA!!!!ROBI SIE TO TAK. Należy aktywować usługę Dostępny Limit Krótkim Kodem. Usługa dostępna jest dla użytkowników z taryfą TEAM7, TEAM4 i 1_Sekunda. Aktywacja następuje poprzez wpisanie w telefonie sekwencji: *101*11*99# i naciśniecie przycisku inicjującego połączenie. Uwaga! Po aktywacji usługi nie ma możliwości powrotu do usługi sprawdzania kredytu na karcie SIM. Kredyt jest sprawdzany za pomocą Krótkiego Kodu, wpisując w telefonie *100# i naciskając przycisk inicjujący połączenie. Dodatkowo po wykonanym połączeniu użytkownik otrzymuje SMS klasy 0 z informacją o czasie i koszcie połączenia. Opłaty za połączenie z numerami z listy Swojaków będzie naliczana w czasie rzeczywistym zgodnie z cennikiem (bez zwrotu pieniędzy jak do tej pory).
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: