Problemy z GPRS w Panasonicu GD96 w sieci Idea - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 51

W południowej Polsce mogą występować problemy z oprogramowaniem telefonu Panasonic GD96 przy korzystaniu z transmisji GPRS.

W wypadku odkrycia takich problemów należy skontaktować się Biurem Obsługi Posprzedażnej sieci Idea (serwis), gdzie w ciągu maksymalnie 3 dni nastąpi wymiana na nową wersję oprogramowania (telefon jest wysyłany do producenta).

Sieć Idea podkreśla że:

  • problem dotyczy infrastruktury Nortel w Polsce południowej

  • jest już nowsza wersja software usuwająca problem

  • problem dotyczy tylko pierwszej partii telefonów (około 10% ogółu)

  • kolejne partie telefonów (około 90%) dostarczane są bez wady

  • Biura Obsługi Posprzedażnej w ciągu max. 2 dni roboczych usuwają problem

  • problem jest software'owy, a telefon GD 96 działa bez zarzutu (problem dotyczy tylko GPRS)

Opinie:

Opinie archiwalne (51):

Komentuj

Komentarze / 51

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jarekk pisze: 2002-09-10 16:06
    co to ma znaczyć?
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-09-10 16:06
    hahaha, niedawno pisalo na GoLu ze podpisano umowe na dostarczanie infrastruktury z Nortelem, dalej ktos twierdzi ze to dobry wybor? szczerze mowiac to tylko czekalem na taki news...
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-09-10 16:07
    a taka fajna reklama w telewizji leci...
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-09-10 16:08
    jak widac "idealni" chyba nie potrafia uczyc sie na wlasnych bledach, chyba zapomniano tam o słynnych bulgotach made by nortel :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-09-10 16:15
    Problem już się przewijał na grupach dyskusyjnych od kilku dni ,salony juz zaczęły zwracać Panasonika do serwisu przedsprzedażowego,
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-09-10 16:17
    Problem tylko w tym,że wiedziano o błędzie od samego początku gdy weszła StartOptima i czekano z tym tak długo,Przypomina to sytuację Noki 8210 i jej promocję gwiazdkową,gdzie wiedziano o błędzie softu,a czekano...
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-09-10 16:22
    Cóż, well... wreszcie "dostrzegli" problem:-) Tłumy niezadowolonych klientów zmusiły biedną IDEE do reakcji. Naprawdę trudno mi jest się przekonać do tej sieci. To co napisał mik007 jest prawdą- był taki news o współpracy IDEI i NORTEL'a w dziedzinie GPRS, w którym obaj kontrahenci wymieniali się uprzejmościami i wyrażali się o sobie w samych superlatywach. Oto i konsekwencje. Czekam na informacje o kolejnych wpadkach w idealnej sieci:-) Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-09-10 16:22
    Przecież na południową Polskę dostawcą sprzętu jest Nokia, czyż nie? To chyba dowodzi "jakoś(c)i" Nokii, podejrzewam że nadajniki GPRS Nokii współpracują jedynie z Nokiami (coś jak Microsoft :-)). A reklama Panasonica z GPRS dzieje się właśnie w południowej Polsce :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-09-10 16:24
    Przepraszam, nie doczytałem wiadomości i przeoczyłem 'Nortel'. Z newsa wynika jednak, że problem jest z Panasonikiem, nie z Nortelem, więc chyba problemu nie ma. Acha - Nokia ma wyłączność, ale na północy (bodajże).
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2002-09-10 16:26
    Hmm....a czemu GOL nie pisze, że telefon jest wysyłany do producenta ??? Czy nie można mieć nowego softu i kabla w salonie ? To takie trudne ? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-10 16:29
    IDEAlnie to to im nie wyszło ;))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-10 16:33
    Bardzo mile z ich strony ze nie wstydzili sie pokazac bledu, ktory nie do konca wynika z ich dzialan!
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-09-10 16:41
    Qpa, bigos: każdy telefon przed wprowadzeniem do użytkowania przechodzi przez fazę testów. Dlaczego zatem IDEA zamiast dokonać solidnego sprawdzenia działania tych aparatów we własnej sieci, opuściła cenę i niech się klient martwi. Więc nie mówcie tu o braku winy z ich strony i o tym, że się nie wstydzili. Po prostu zrobił się zbyt duży szum wokół tej sprawy i musieli wykrztusić jakiś komunikat.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-10 16:48
    Stefen, ale telefon jest sprawdzany w jednym miejscu i to najczesciej w Warszawce, zas klopoty wystepuja troszke nie tam, wiec znaczy sie to ze jest to wina Nortele i jego sprzetu! Co do "niech sie klient martwi", to jak zwykle nie masz racji! 48 godzin to jeszcze nie wiecznosc dla uzytkownika, a z drugiej strony to nie kazdy kupuje ten aparat dla GPRS-u! Wiesz gdzie lezy stolica, a gdzie jest poludniowa Polska!??? jezeli nie weisz to polecam mapke polski, jest w kazdej ksiegarni!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-09-10 16:54
    Ba, mapka jest nawet w dzisiejszej wyborczej, ale wyborczej już nie ma. Ja czekam na oficjalny komunikat idei : "Uwaga uzytkownicy POPa w polsce wshodniej, zachodniej, południowej, północnej i centralnej, POP zwykle nie działa, nie da się wykonać połączeń, zaczekajcie 2 lata to może wszystko bedzie OK." No bo w sumie też powinni się przyznać, a to jest problem wiele poważniejszy i znany od dawna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mikey pisze: 2002-09-10 16:55
    Idea już ma praktykę w rekalmowaniu tego czego nie ma. Tak jak POP na Jamajce.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-09-10 17:02
    Ale numer ... i jak tu "gonić" za nowościami ... ;-( strach się bać i lepiej poczekać jak się ułoży ... No, ale medialnie Idea podchodzi jak producenci samochodów ... wielka akcja wymian/napraw ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    japa pisze: 2002-09-10 17:16
    Brawo dla Idei i Panasonica.były użytkownik Ericssona T65 w Erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    japa pisze: 2002-09-10 17:19
    Nas Ericsson potraktował jak gówniarzy i trwa to prawie pół roku. Nie potrafili do dnia dzisiejszego rozwiązać problemu. były użytkownik Ericssona T65 w Erze
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-09-10 17:27
    no ale przynajmnej oficjalnie przyznawaja sie do bledu i bez problemu naprawiaj usterke
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2002-09-10 17:28
    smiejcie sie ale po 23 nie mozna w katowicach czy Nowym saczu wykonac zanego polaczenia nie mowiac o sms jak ktos ma podobnie to prosze o maila appo@interia.pl pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-09-10 17:29
    japa - już to wiemy. Nie musisz podkreślać tego. T65, jak każdy telefon miał lepsze partie i gorsze. Zresztą wejdź do byle hipermarketu - widziałem ostatnio palety z dżemem - obok 40 dobrych 6-paków znalazł się 1 z przypalonym - to się zdarza wszędzie. Jednak masz rację - Ericsson nie podszedł do sprawy poważnie i profesjonalnie, tylko olał te 5%, bo nawet jeżeli przeciągną następne 20%, to i tak będzie jeszcze 75%...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2002-09-10 17:29
    zapomnialem dodac ze mam popa ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-09-10 17:33
    Kazdemu zdarzaja sie wpadki, wiec nie zlorzeczcie na Pana słonika i Idee.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-09-10 17:54
    w sumie to nie problem z Nortelem tylko panasonikiem ktorego soft niedomaga, ale jak usuwaja w 2 dni robocze to ok, i dobrze ze sie poczuwaja do odpowiedzialnosci...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-10 18:12
    Bardzo dobrze że Idea tak szybko treaguje na takie usterki. A swoją drogą to Panaconic dał troszkę tyłka :P
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-09-10 18:12
    Jeśli faktyczie tak szybko im idzie ta wymiana, to gratuluję!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-10 18:14
    Cześto przytaczacie sprawę z Nokia 8210. Poszperajcie w archiwum i przeczytajcie dokładnie jak to było. Po całym fakcie NOKIA się przyznała że wypuściła dużą serię tych terminali i wszystko odszczekała :P
    0
  • Users Avatars Mini
    lechsta pisze: 2002-09-10 18:18
    A jaja a ja dostalem dzisiaj maila z idei z konfiguracja gprs i stwierdzeniem ze napewno mam zle skonfigurowany telefon a sprawa ciagnie sie od 3 wrzesnia naprawde idealna informacja ? z utensknieniem czekam na dzien jutrzejszy i odpowiedz działu obslugi klienta na temat mojego panasonika .
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2002-09-10 18:20
    bigos - dzieki za info ! Nie widziałem że ich nie serwisują ! Mi serwisowali C35i, no ale to było przed marcem. Pozdrawiam ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2002-09-10 18:26
    ***Bakłazanista, mógłbyś przybliżyć trochę sprawę? Bo nie mam pojęcia o czym piszesz, a dość mocno mnie to interesuje. Mam zamiar kupić telefon w Idei. Byłbym wdzięczny za przybliżenie wszystkich innych problemów, jakie występują w tej sieci. Dzięki.
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2002-09-10 18:35
    rhat*** po prostu tanio, nie oznacza dobrze. Ostatnio IDEAlne salony wstrzymywaly sprzedaz POPów z serii 506. Dlaczego.
    0
  • Users Avatars Mini
    bin pisze: 2002-09-10 18:53
    m.kubiczek : felerne fony zdarzaja sie u wszystkich, tylko nie wszyscy sie do tego przyznaja...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-09-10 19:05
    bigos***zgoda bład wyswietlacza,ale chodziło mi,że zbyt długo czekali na decyzje z ogłoszeniem w przypadku 8210,była podobna sytuacja salony sprzedawały by następnie wysyłać do serwisów,wadliwe słuchawki.Nawet reklama trwała,gdy 90% słuchawek wracało do serwisów tego nie możesz negować,bo to fakty,tak samo z Panasonikiem od początku było wiadomo o błędzie serwisy zaraz informowały,że do 3-dni słuchawka wróci do klienta,a Idea milczała zamiast natychmiast wstrzymać wadliwy towar.Mniej kłopotów i wieksze zaufanie klienta do firmy i nie ma co się oburzać,gdy fakty i tak zmusiły operatora do działania.
    0
  • Users Avatars Mini
    koszar pisze: 2002-09-10 22:12
    ciekawe to jak kupuiłem go 5 września to ja też mam uszkodzony????
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-10 22:36
    minio: to bylo przed wakacjami, a powodowane bylo tym, ze TP cos popapralo i nie mozna sie bylo na nie ze stacjonarnego dodzwonic (nie wiem jak w druga strone). Ale podobno mialo lada dzien ruszyc i byc okej, ktos wie jak to dziala teraz?
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-09-11 00:54
    No ale dobrze ze naprawiaja bledy i umieja sie do nich przyznac.Ale wpadka to wpadka!
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2002-09-11 01:05
    i ta sluchaweczka mi sie widzi mialem juz jednego panasonica 93 ale tam siadal wyswietlacz mi 3x w ciagu 6 miechow mam nadzieje ze w tym modelu ta usterke usuneli i zamierzam go kupic
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-11 03:43
    piasek: znaczy sie dajesz panasonicowi druga szanse? Chyba slusznie...
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2002-09-11 09:57
    Jestem ciekaw w jaki sposób i jak szybko załatwiają tą reklamację. Czy rzeczywiście trwa to tylko 3 dni. Ktoś wie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-11 10:20
    m.kubiczek, a jakie ostatnio miala feralne telefony!??????
    0
  • Users Avatars Mini
    GoGo pisze: 2002-09-11 10:27
    No tak - to co zwykle - jak idei trafi się jakaś wpadka to wielki szum się robi. A jak plus wali kwachy to nic się nie dzieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-09-11 10:48
    Zgadza się GoGo, tylko słychac o Idei. To niesprawiedliwe. Inni wsystko ukrywaja, tylko idea sie przynaje
    0
  • Users Avatars Mini
    bin pisze: 2002-09-11 12:20
    m.kubiczek: doskonale wiesz o czym pisze, ale my nie mamy zwyczaju szkalowac konkurencji tak jak to w Plusie jest od dawna norma - sporo na to nawet wydajecie bo potrafimy odroznic dzialania zorganizowane i sponsorowane od przeciekow, podobnie duze osiagniecia macie w tuszowaniu bubli, Jarek.M: podany czas 3 dni jest troche na wyrost, producent zapewnia o 24 godzinach ale wiadomo jak jest z kurierami, 48 powinno byc raczej zawsze OK ale wiekszosc powinna dostac po 24 godzinach
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2002-09-11 13:06
    no im sie reklama udala! akurat uzyli phona ktory ma klopoty z GPRS, a jesli chodzi o te procenty (10% i 90%) to troszke w to nie wierze, zrobili tak zeby ludzie nei panikowali i nie walili do salonow, a i tak nikt ich nie sprawdzi, no bo kto policzy te phony? (mozliwe ze jest nawet 50 do 50) ale ciiiii. 3majcie sie!
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-12 22:48
    portal: no pewnie masz racje. Chociaz z drugiej strony watpie, zeby nagle wszystkie panasoniki mialy wady oprogramowania... Tak czy inaczej dobra reklama dla firmy to nie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-09-15 02:22
    hehe wiadomo panasonic, jakos gdy + wypuszcza jakas nokie na rynek to nie ma z nowym modelem duzych klopotow,a tu idea wypuszcza panasonica i wszystko jasne idea nie jest idealna :))
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-24 16:09
    Pewnie, nazwa to z zalozenia zmylka. Dlatego PLUS. :) A tak serio, to faktycznie niefartownie to im wyszlo.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-26 02:47
    pytanie dlaczego
    0
  • Users Avatars Mini
    Tribal pisze: 2003-01-23 13:09
    uuuuu kolejna wada fajnego telefoniku! zaczynam sie zastanawiac czy warto go kupic!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2003-03-29 19:22
    raczej nie warto. jeżeli już misisz mieć panasonika to bierz 67 (mam od tygodnia i spoko,choć pomysł z obudową jest żałosny a bateria nie poraża pojemnością) lub 87!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: