Firma AVM, producent m.in. modemów FRITZ, zanotowała w 2006 r. wzrost obrotów o 20 procent. Do sukcesu przyczyniły się przede wszystkim znakomite wyniki sprzedaży produktów z rodziny FRITZ!Box. Obrót firmy AVM wzrósł do ponad 240 milionów przy 200 milionach w 2005 roku. Tylko w ubiegłym roku firma AVM sprzedała ponad 4 miliony urządzeń.
"Najwięcej naszych produktów rozchodzi się nadal w Niemczech, ale jesteśmy zadowoleni, że także sprzedaż w Polsce stale wzrasta. Doceniamy potencjał tkwiący w polskim rynku i wkładamy dużo wysiłku, by jak najlepiej go wykorzystać,” mówi Klaus von Kries, sales manager AVM, odpowiedzialny za kraje Europy południowej i wschodniej.
AVM jest wiodącym niemieckim dostawcą terminali ADSL. Posiada 41 procent udziałów w rynku niemieckim i 10 procent w rynku europejskim (dane za IDC, pierwsze półrocze 2006 r.). W Polsce firma AVM jest obecna od roku 1998, m.in. jako dostawca sprzętu dla TP.