OPPO Polska na TikToku

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Rusza profil OPPO Polska na TikToku

27 kwietnia zacznie działać profil TikTokowy OPPO Polska. To zbiega się ze startem pierwszej kampanii marki w tym medium.

OPPO przygotowało zabawę dla społeczności TikToka, opierającą się na formule Hashtag Challenge’u o nazwie #livelynightout. Specjalnie stworzony filtr, symulujący działanie znanej z serii smartfonów Reno5 funkcji AI Highlight Video, będzie można uruchomić przez podniesienie dłoni w geście symbolizującym cyfrę 5. Do akcji zaangażowanych zostało kilku znanych z platformy twórców, w tym Kinga Sawczuk (5 mln obserwujących) i Dominik Rupiński (3 mln obserwujących).

TikTok to kolejny kanał komunikacji OPPO w social media, obok YouTube’a, Facebooka oraz Instagrama. Z formatu Hashtag Challenge korzystały w Polsce Coca-Cola i McDonald’s.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: