Prokom Software SA podpisał z firmą Sofrecom Polska Sp. z o.o. umowę o wykonanie usług informatycznych w ramach wdrożenia Pierwszej Fazy Systemu Obsługi Klientów (Customer Relationship Management - CRM) w TP SA realizowanego przez Sofrecom Polska Sp. z o.o. Zakres usług, realizowanych przez Prokom Software SA, obejmuje migrację danych, zaprojektowanie i wykonanie platformy integracyjnej pomiędzy istniejącymi w TP SA systemami a systemem CRM, wsparcie uruchomienia systemu oraz przeprowadzenie szkoleń. Wartość kontraktu wynosi 17 280 tys.zł.
"Przy realizacji tego projektu wykorzystamy nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie zaawansowanych technologii integracyjnych. Podpisanie umowy umacnia pozycję Prokomu na perspektywicznym rynku dostawców rozwiązań CRM" - powiedział Ryszard Krauze, Prezes Prokom Software S.A.
Udział Prokomu jest wynikiem zapoczątkowanej w 2000 roku współpracy z Sofrecom, której formalną podstawę stanowi umowa o współpracy podpisana 18.01.2001. Rozdział zadań w przygotowaniu oferty dla TPSA oraz wykonaniu systemu w przypadku jej przyjęcia, został określony przez Sofrecom Sp. z o.o., PriceWaterhouseCoopers oraz Prokom Software S.A. w lipcu 2001.