Rozpoczyna się nowa kampania T-Mobile Polska z Marcinem Prokopem i Czesławem Mozilem, którzy przechodzą z PLAY do T-Mobile.
Ogólnopolska kampania reklamowa T-Mobile z udziałem celebrytów obejmuje telewizję, radio, Internet, outdoor, media społecznościowe i komunikację w salonach T-Mobile. Spoty będzie można zobaczyć i usłyszeć w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych, wizerunki Marcina Prokopa i Czesława Mozila, których przekonał wielki zasięg T-Mobile i świetna obsługa klienta zobaczyć będzie można na terenie całego kraju na reklamach wielkoformatowych. Kampania obejmie serwisy internetowe, a w mediach społecznościowych prowadzone będą sprofilowane działania z dedykowaną dla odbiorców tych serwisów kreacją. Obok obsługi klienta i możliwości zasięgu T-Mobile, spoty promować będą także nowe smartfony dostępne w T-Mobile od złotówki – na początek br. Samsunga GALAXY Core Plus, a od 11 kwietnia br., czyli dnia premiery tego smartfona, Samsunga GALAXY S5.
Za przygotowanie kreacji i realizację kampanii odpowiadają: Agencja G7, agencja Engine i dom mediowy Starcom.