"PROMAX SPE" - oferta Plus GSM

Newsy
Opinie: 106

Oferta "PROMAX SPE"

Oferta jest przeznaczona dla klientów biznesowych Plus GSM którzy podpisali umowę Programu Wymiany Aparatów i od tego momentu upłynęło co najmniej 12 miesięcy lub zawarli umowę w promocji pozyskaniowej dedykowanej klientom biznesowych i od tego momentu upłynęło co najmniej 12 miesięcy.

Oferta polega na zmianie dotychczasowej taryfy z jakiej korzysta Klient na jeden z poniższych planów cenowych z następującymi stawkami:

  Max Profit 15! Max Profit 30! Max Profit 50! Max Profit 100! Max Profit 200!
Pakiet kwotowy 15,00 zł 30,00 zł 50,00 zł 100,00 zł 200,00 zł
z VAT 18,30 zł 36,60 zł 61,00 zł 122,00 zł 244,00 zł
Stawka za minutę połączenia krajowego w ramach sieci Plus GSM oraz do innych krajowych operatorów komórkowych i stacjonarnych 0,62 zł 0,60 zł 0,58 zł 0,56 zł 0,54 zł
z VAT 0,76 zł 0,73 zł 0,71 zł 0,68 zł 0,66 zł
Stawka za krajową wiadomość SMS 0,20 zł
z VAT 0,24 zł
Opłata miesięczna za jednosekundowe naliczanie opłat Bezpłatnie
Stawka za minutę połączenia w ramach usługi System Plus 0,20 zł 0,10 zł
z VAT 0,24 zł  0,12 zł
Stawka za przesyłane dane na APN: www.plusgsm.pl i Internet (za każde rozpoczęte 10 KB) 0,01 zł
z VAT 0,01 zł
Stawka za przesyłane dane na APN: .plusnet.pl (za każde rozpoczęte 10 KB) 0,01 zł
z VAT  0,01 zł
Stawka za przesłane dane na APN: wap.plusgsm.pl (za każdy rozpoczęty 1KB) 0,01 zł
z VAT  0,01 zł

Usługa System Plus dostępna od 5 kart SIM

Dodatkowo Klient, może skorzystać z następujących usług dodatkowych:

a) Usługi Strefa Tanich Połączeń
Usługa Strefa Tanich Połączeń oraz usługa System Plus mogą być uruchomione opcjonalnie, co oznacza, że nie można równocześnie korzystać z usług: System Plus i Strefa Tanich Połączeń

STREFA TANICH POŁĄCZEŃ ceny ceny z VAT
Opłata miesięczna 1,00 zł 1,22 zł
Połączenia Lokalne 0,20 zł 0,24 zł
Połączenia Międzystrefowe
Połączenia do sieci Plus GSM

Aktywacja usługi poprzez kontakt z DOK lub SMS : AKTYWUJ na numer 8008 możliwa od dnia zmiany taryfy na promocyjny plan cenowy na koncie Klienta

b) Usługi Kontakt Plus.
Usługa Kontakt Plus może być wykorzystywana jednocześnie z usługami Strefa Tanich Połączeń lub System Plus. W przypadku połączeń z numerem znajdującym się zarówno w grupie System Plus jak i wśród wybranych numerów Kontakt Plus opłaty naliczane są zgodnie z cennikiem usługi System Plus. W przypadku połączeń na wybrane numery usługi Kontakt Plus w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń opłaty naliczane będą zgodnie z cennikiem usługi Kontakt Plus. W usłudze Kontakt Plus można wybrać do 30 numerów w sieci Plus GSM lub w stacjonarnych sieciach krajowych. Każda modyfikacja listy numerów (dodanie/usunięcie numeru z listy) wiąże się z opłatą 1 zł (1,22 zł z VAT).

KONTAKT PLUS ceny ceny z VAT
Opłata miesięczna za każdy wybrany numer 1,00 zł 1,22 zł
Połączenia do sieci Plus GSM 0,10 zł 0,12 zł
Połączenia do krajowych sieci stacjonarnych 0,10 zł 0,12 zł

Aktywacja usługi poprzez kontakt z DOK możliwa od dnia zmiany taryfy na promocyjny plan cenowy na koncie Klienta

c) Usługi Rozmawiaj Taniej.
Usługa Rozmawiaj Taniej umożliwia wykonywanie tańszych połączeń z Abonentami w sieci Plus GSM i do krajowych sieci stacjonarnych. Usługa może być wykorzystywana jednocześnie z usługami Strefa Tanich Połączeń, System Plus lub Kontakt Plus z zastrzeżeniem, że usługa System Plus i Strefa Tanich Połączeń nie mogą być uruchamiane jednocześnie. W przypadku połączeń z numerem znajdującym się zarówno w grupie System Plus jak i wśród numerów w ramach usługi Rozmawiaj Taniej opłaty naliczane są zgodnie z cennikiem usługi System Plus. W przypadku połączeń na numery w ramach usługi Rozmawiaj Taniej, które obejmuje także usługa Strefa Tanich Połączeń opłaty naliczane będą zgodnie z cennikiem usługi Strefa Tanich Połączeń. W sytuacji połączeń w ramach usługi Rozmawiaj Taniej z numerem, który należy jednocześnie do wybranych numerów w ramach usługi Kontakt Plus, opłaty będą naliczane zgodnie z cennikiem usługi Kontakt Plus. Klient może zlecić aktywowanie usługi Rozmawiaj Taniej poprzez wysłanie z numeru, dla którego chcą aktywować usługę, bezpłatnej wiadomości SMS na numer Biura Obsługi Klienta - 2601, o treści: "dodaj Pluskod5 rozmawiaj taniej" Opłata aktywacyjna za usługę Rozmawiaj Taniej wynosi 5 zł (6,10 zł z VAT) i doliczana jest do rachunku telefonicznego za okres rozliczeniowy, w którym nastąpiła aktywacja usługi. Usługa zostanie aktywowana w ciągu 24 godzin od zlecenia jej aktywowania. Opłata miesięczna za usługę Rozmawiaj Taniej w wysokości 5 zł (6,10 zł z VAT) będzie naliczana do momentu deaktywacji usługi. Klient może zlecić deaktywowanie usługi Rozmawiaj Taniej poprzez wysłanie z numeru, dla którego chcą deaktywować usługę, bezpłatnej wiadomości SMS na numer Biura Obsługi Klienta - 2601, o treści "usun Pluskod5 rozmawiaj taniej".

Usługa Rozmawiaj Taniej ceny ceny z VAT
Aktywacja usługi 5,00 zł 6,10 zł
Deaktywacja usługi Bezpłatnie
Opłata miesięczna 5,00 zł 6,10 zł
Połączenia do sieci Plus GSM 0,25 zł 0,31 zł
Połączenia do krajowych sieci stacjonarnych 0,25 zł 0,31 zł

Aktywacja usługi poprzez kontakt z DOK lub SMS : "Dodaj Pluskod5 rozmawiaj taniej" na bezpłatny numer 2601 możliwa od dnia zmiany taryfy na promocyjny plan cenowy na koncie Klienta

Korzyści wyboru oferty:

  • Zachowanie dotychczasowego numeru

  • Kontynuacja programu 5 Plus (dotyczy klientów do 4 kart na koncie)

  • Brak opłaty aktywacyjnej za skorzystanie z oferty

  • Brak opłaty za zmianę taryfy (nie trzeba wysyłać wniosków o zmianę taryfy)

  • Brak opłaty za usługę "Jednosekundowe naliczanie opłat"

  • bezpłatny CLIP

  • atrakcyjne ceny połączeń i SMSów

  • przechodzenie minut i SMSów przez 6 miesięcy

  • kolejność schodzenia minut i SMSów od najstarszych

  • bezpłatny rachunek szczegółowy

  • poczta głosowa

Oferta:

  • wiąże się z podpisaniem umowy, której okres karencji składa się z ilości miesięcy pozostałych do zakończenia kontraktu PWA + 6 miesięcy. (tzn jeśli Klient jest w okresie 18 miesięcy od podpisania umowy PWA to nowa umowa będzie wiązała go kontraktem 12 miesięcznym.)

  • plan cenowy dostępny przez 24 miesiące.

  • Nie może być łączona z innymi zniżkami w Polkomtel SA

  • promocyjne plany cenowe Max Profit! są aktywne przez 24 miesiące, a potem są zamieniane na taryfy Plus Max w następujący sposób:
    o promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 30
    o promocyjny plan cenowy Max Profit 30! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 30
    o promocyjny plan cenowy Max Profit 50! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 50
    o promocyjny plan cenowy Max Profit 100! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 100
    o promocyjny plan cenowy Max Profit 200! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 200

  • warunki specjalne są dostępne w czasie obowiązywania promocyjnych planów cenowych

  • W okresie używania promocyjnego planu cenowego Klient nie może korzystać z usługi "Plus Tobie" o ile wcześniej z niej korzystał.

  • obowiązuje do odwołania

Informacje dotyczące promocyjnych planów cenowych oraz warunków specjalnych

Dniem zmiany taryfy na promocyjny plan cenowy jest pierwszy dzień najbliższego okresu rozliczeniowego po dniu podpisania Umowy. W sytuacji, gdy pierwszy dzień najbliższego okresu rozliczeniowego następuje w ciągu 7 dni od podpisania Umowy POLKOMTEL SA może dokonać zmiany taryfy na promocyjny plan cenowy dla danego numeru telefonu od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego.

Wartość Pakietu Kwotowego stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Klient może w całości wykorzystać na wszystkie krajowe połączenia głosowe (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, połączeń z numerami typu 0700XXXXXX), połączenia w ramach usługi System Plus, połączenia w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń, połączenia w ramach usługi Kontakt Plus, połączenia w ramach usługi Rozmawiaj Taniej oraz połączenia w ramach usługi Strefa Biurowa, transmisję danych i faksów, krajowe wiadomości SMS (z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999) i transmisję GPRS według stawek określonych w tabelach oraz w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Plus Max.

Wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 7 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Klient traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.

Klient, który przystąpił do Promocji, może korzystać dla każdego z numerów telefonów z następujących usług: naliczanie sekundowe, Clip, poczta głosowa - połączenia ze skrytki poczty głosowej do numeru jej właściciela w sieci Plus GSM, Pilot Plus - połączenia głosowe po wybraniu opcji INFORMACJE wśród poleceń z grupy Pilot Plus w menu Plus Mega, połączenie konferencyjne, oczekiwanie na połączenie, zawieszenie połączenia, rachunek szczegółowy, połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta sieci Plus GSM za pomocą Automatycznego Systemu Informacji Głosowej (ASIG), połączenia z numerami alarmowymi (112, 986, 997, 998, 999), Plus Net - profil Zielony, SMS Premium - zakres numerów: 8000-8099. Dodatkowo na żądanie Klienta udostępniane są następujące usługi: wysyłanie fax, CLIR.

Po upływie 24 miesięcy licząc od dnia zmiany planu cenowego lub po zmianie taryfy na jedną z taryf z planu taryfowego "Plus Max" lub "Efekt Plus", Klient nie ma możliwości korzystania z dodatkowych usług promocyjnych.

Po upływie 24 miesięcy od dnia zmiany taryfy promocyjne plany cenowe Max Profit 15!, Max Profit 30!, Max Profit 50!, Max Profit 100!, Max Profit 200! wykorzystywane przez Klienta zostaną automatycznie zmienione na odpowiadające im taryfy z planu taryfowego Plus Max w następujący sposób:
a. promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 30
b. promocyjny plan cenowy Max Profit 30! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 30
c. promocyjny plan cenowy Max Profit 50! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 50
d. promocyjny plan cenowy Max Profit 100! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 100
e. promocyjny plan cenowy Max Profit 200! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 200

W dniu automatycznej zmiany promocyjnego planu cenowego, Klient traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego

W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Klienta na inne konto Klienta lub cesji na innego Klienta praw i obowiązków wynikających z umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w trakcie trwania umowy niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Klientowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.

W czasie trwania Promocji Klient może zmienić promocyjny plan cenowy wyłącznie na taryfę z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości z planu taryfowego "Plus Max" lub "Efekt Plus". W przypadku zmiany taryfy, niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Klientowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.

Kolejność usług

Jeśli użytkownik korzysta jednocześnie z kilku usług dodanych to:

Korzystając jednocześnie z usługi Strefa Tanich Połączeń i Kontakt Plus połączenia będą naliczane zgodnie z usługą Kontakt Plus.

Korzystając jednocześnie z Kontakt Plus i System Plus połączenia będą naliczane zgodnie z usługą System Plus.

Korzystając jednocześnie z Kontakt Plus i Rozmawiaj Taniej połączenia będą naliczane zgodnie z usługą Kontakt Plus.

Korzystając jednocześnie ze Strefy Tanich Połączeń i Rozmawiaj Taniej połączenia będą naliczane zgodnie z usługą Strefa Tanich Połączeń.

Jednoczesne korzystanie z usług Strefa Tanich Połączeń i System Plus jest niemożliwe.

Zalety Max Profit! w stosunku do konkurencji:

  • Najbardziej uczciwy sposób naliczania opłat - od początku do końca po tych samych stawkach;

  • możliwość przeznaczenia pakietu miesięcznego na prawie wszystkie usługi w dowolnej konfiguracji użyciowej - w ofertach konkurencji usługi dodatkowe podnoszą poziom rachunku;

  • 5 prostych planów do wyboru - atrakcyjne stawki dla pracowników aktywnie używających telefonów;

  • tańsze połączenia w ofertach konkurencji obowiązują dopiero po wykorzystaniu pakietu minut wliczonych;

  • atrakcyjne stawki za połączenia w usługach dodanych

Liczba minut w ramach poszczególnych usług możliwa do zrealizowania w ramach poszczególnych pakietów Max Profit!

  Max Profit 15 Max Profit 30 Max Profit 50 Max Profit 100 Max Profit 200
Kontakt Plus 150 300 500 1 000 2 000
lub          
System Plus 75 150 250 500 2000
lub          
Strefa Tanich Połączeń 75 150 250 500 1 000
lub          
Rozmawiaj Taniej 60 120 200 400 800
lub          
Obce sieci komórkowe 24 50 86 179 370

Opinie:

Opinie archiwalne (106):

Komentuj

Komentarze / 106

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-12-19 02:42
    wow! :) bardzo milo z ich strony, chyba poczuli ducha swiat. przy okazji zycze wszystkim uzytkownikom gol-a spokonych i radosnych swiat Bozego Narodzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-12-19 02:48
    Fajne są te różne usługi obniżające koszt połączeń w sieci i na stacjonarne. Nie trzeba mieć stacjonarnych i co miesiąc 42.70 można dodatkowo przeznaczyć na komórkę i rozmowy po niższych cenach. Denerwujące są jedynie ceny netto, ale dla biznesu to jest akurat ważniejsze od cen brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2004-12-19 03:28
    to redakcja jeszcze o tej porze nie spi :-O
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2004-12-19 03:37
    To samo co w promocji "Max Profit! III" tylko wkoncu dla dotychczasowych uzytkowników, ale te 12-msc od wymiany;/ W ideeikazdy mógł przejsc:) Ale w koncu jakis krok do przodu!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    go pisze: 2004-12-19 04:07
    Jak zwykle musisz sie wymądrzać
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-12-19 04:29
    No! Nareszcie coś ruszyło. A na te stawki aż miło popatrzeć:) Mnie zainteresował internet. Za kazde 10k 1 grosz netto i 1 z watem. I tu pytanie czy chodzi o 0% Vat czy po prostu 1gr+22%Vat = 1gr:)czyli za 100kb zapłacimy 12 gr a nie 10:). Fajnie, że można przejśc. Wprawdzie pół roku przydłuża to umowę ale i tak przeciez się opłaca. Ciekawe co ***wlo na to :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-12-19 04:31
    Druga sprawa to połączenia do krajowych nr stacjonarnych. Tyllko 10 lub 20gr netto w usługach. Czyli poniżej interconnectu. Ciekawe czy to tez Era zaskarży??
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-12-19 04:33
    **spiro - ja w ogóle myślałem, że tylko ja męczę się dziś i jutro w nocy nad programem a reszta smacznie śpi:) ale miło wiedzieć, że nie jestem osamotniony w nocnym życiu w internecie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2004-12-19 09:16
    niech zrobia w koncu pierwsi staly abonament i za darmo wszedzie.Do takiego rozwiaznia i tak powoli dojda.Juz teraz analizuja tego typu posuniecia.Tak jest juz w USA.Za pare lat zacznie sie liczyc,staly wiekszy dochod za abon.niz zabawa w wysokosc rachunkow,bedzie wszystko liczone na ilosc klientow.I kazdy bedzie placil.Przepraszam za komentarz nie na temat.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-19 09:34
    Promocja bardz dobra. Czyli jak ktoś wziął w Plusie aktywacje w Kameleonie czy jak to się tam zwało to może z tego skorzystać. Tylko czy wystarczy jedna karta czy trzeba mieć 5 bo nie doczytałem? Chociaż wydaje mi się, że jedna...
    0
  • Users Avatars Mini
    dżejk pisze: 2004-12-19 10:23
    Przychodzi klient do serwisu PLUS-a i mówi "Poproszę MAX PROFIT!" sprzedawca się pyta, który? Klient odpowiada "Ten z wykrzyknikiem" :-) Wszystko fajne, ale nazwę zrobili bezsensowną, która nie pozwoli odróżnić starych taryf od nowych, nawet po intonacji głosu ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-12-19 10:50
    no prosze ale przyszastali hehehehe:D
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 10:59
    I to wszystko? to juz ma byc ta obiecana oferta "dla wszystkich" ktora miala sie pojawic do 2 miesiecy?Czyli nie dosc ze musze czekac do 12 miesiaca to jeszcze przy przejsciu wydluzy mi sie okres cyrografu o 6 miesiecy?TRAGEDIA !!! no to faktycznie plus zaszalal. *wlo* i co Ty na to? pewnie napiszesz ze Ty juz masz umowe wiecej niz 12 miesiecy i jestes bardzo zadowolony z plusa:)Moim zdaniem jezeli takie sa warunki (beznadziejne) dla tych co maja 12 miesiecy to dla pozostalych juz nic innego nie bedzie lub zrobia przedluzenie cyro o 12 miesiecy i/lub dodatkowa kasa!!!Zaczynam zalowac ze cos mnie podkusilo aby kupic u nich aktywacje. Gdybym wzial te 5 miesiecy temu w idei to byloby teraz pieknie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-19 11:08
    Kilka lat temu podjałem decyzje których nigdy nie żałowałem - abonament w PLUSIE i telefon NOKIA. Żadna z tych firm mnie nie zawiodła. Za kilkanaście dni kończy mi się umowa więc moja decyzja będzie prosta Max Profit! i Nokia 6230.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 11:35
    *zawiasa* jak Ci zaproponuja cene za 6230 w PWA to jeszcze zmienisz zdanie :) Spodziewaj sie raczej ceny wyzszej niz dla nowych - z tego co pamietam to tak mial np. wlo.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 11:45
    [OT] jezeli podpisywalem umowe w plusie 24 stycznia to jesli pojde jutro czyli 20 grudnia z checia rozwiazania umowy to przejdzie to?
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-12-19 11:46
    Napewno krok naprzód, chociaż jeżeli Polkomtel chce utrzymać swoich Klientów biznesowych, musi pójść po całości, tzn. po roku (bo inaczej się nie da: 12 m-cy to zazwyczaj okres promocyjny, kwestie ceny słuchawki itp), ale bez żadnych 6m-cy dodatkowo, a jeżeli już to owszem z karencją +6m-cy, ale możliwością wymiany aparatu normalnie czyli po 24m-cach, byłoby to chyba fair wobec klienta, a operator też miałby gwarancję że ten klient nie odejdzie; i "Stonka" z Idei mogłaby tylko tymi swoimi "żółtymi papierami" d...podetrzeć!!! ***Kozo: towja wypowiedź świadczy o tym że nie znasz tematu:
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-12-19 11:47
    ***Kozo: znasz regulamin??? Naliczą Ci kare umowną!
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 11:48
    *MR FARENHEIT* a moglbys sprecyzowac twoja teze?
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 11:49
    *MR FARENHEIT* ale pojde jutro i powiem ze z dniem 24 stycznia - wtedy to wlasnie mija 24 miesiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2004-12-19 12:00
    bardzo mi to przypomnina nowa idee dla firm i jedna idee :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www pisze: 2004-12-19 12:10
    Zrobiłem dogłębna analizę telefonów w firmie i wychodzi że to najlepsza oferta na rynku. Dlatego jeszcze przed swiętami wynosimy sie z ery gdzie jest drogo a opowieści od dwóch lat że juz zaraz będzie super oferta juz nas nie biorą, naciaganie i tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    tym pisze: 2004-12-19 12:22
    przed chwila dzwonilem do plusa.....tej oferty jeszcze nie ma (oficjalnie).
    0
  • Users Avatars Mini
    handlowiec pisze: 2004-12-19 12:28
    Wynosicie sie firmą z Ery? Zapraszam do mnie :) || Ktos powyzej pytal, czy trzeba miec 5 kart- nie, nie trzeba, od czasu profitów plus odszedl od takiego rozwarstwienia oferty, jedynie System Plus jest od 5 sim, ale przy Kontakt Plus nie jest to juz korzystne || pytacie skad sie bierze +6 miesiecy? z tego, ze sprzedaz w promocji byla jakos skalkulowana i dodanie klientowi nowych warunkow obniza planowanych dochod, sadze, ze funkcjonalnosc pakietow kwotowych i stawki polaczen rekompensuja pozniejsze o 6 mcy PWA.
    0
  • Users Avatars Mini
    handlowiec pisze: 2004-12-19 12:30
    TYM zabraklo w tym newsie jednej zasadniczej rzeczy- jest ona realizowana tylko przez PH Plusa. Nie jest to oferta standardowa - na dzien dzisiejszy. Dlatego w BOK nikt Ci tego nie zrobi.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 12:36
    *handlowiec* a moze mi wytlumaczysz dlaczego idea byla w stanie zaproponowac nowe taryfy dla ludzi ktorzy kupili aktywacje np. 2 miesiace temu ?? koszt przejscia to jedyne 20 zl !!! i jakos wychodzi na to ze idea tak to skalkulowala ze jej sie to oplaca - to jest bardzo proste - ludzie beda wiecej dzwonili - no ale w plusie nie jest to takie oczywiste - w koncu juz od jakiegos czasu krazy nazwa zastepcza dla plusa ktora jak widac znakomicie odzwierciedla dalsze poczynania tego operatora - zdzierus !!! a tak przy okazji jezeli jestes w temacie to moglbys mi odpowiedziec na moj [OT] ?? dzieki.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-12-19 12:39
    grunt zapalil sie +) pod nogami :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-19 12:43
    ***Kozo 10:35 - do tej pory telefony od plusa miałem za punkty z 5PLUS czyli nie płaciłem za nie. Mam nadzieje, że tym razem też tak bedzie zważywszy, że mam wiecej aktywacji i płacę wyższe rachunki. Jak będę pamietał to Cię poinformuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-12-19 12:50
    ***tym: podaj e-meil, postaram Ci się pomóc; ***kozo: Klient który 2 miesiące temu kupił aktywacje np. w promocji Maximum Satysfakcji na\"starych\" PlusMaxach, w taryfie PlusMax50 dostaje dodatkowo przez 12m-cy - 35pln. To teraz sobie policz przez 12m-cy płaci 50zł a ma do wykorzystania 85. Minuta w tej taryfie kosztuje 1,00zł, czyli za 50zł. ma 85minut, czyli minuta tak naprawdę kosztuje klienta nie 1zł a 0,58zł. - oczywiście przy założeniu że nie wychodzi poza abonament, tzn że dobrze dobrał taryfę. A teraz zobacz ile kosztuje minuta połączenia w MaxProfit50!...0,58zł. Taka sama kalkulacja wyjdzie przy usłudze SystemPlus. TAK WIĘC OGRANICZENIE ŻE DOPIERO PO 12M-CACH UMOWY MOŻNA PRZEJŚĆ NA MAXPROFIT JEST SENSOWNE, NIE DOTYCZY NATOMIAST KLIENTÓW PO PWA, CI POWINNI MÓC PRZECHODZIĆ OD RAZU, BYLEBY NIE NA NIŻSZY PAKIET KWOTOWY!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-12-19 12:53
    ***AQQ: nie zmieniła się tylko "władza",a tak na marginesie, jak narazie to mogę Ci tylko współczuć bycia w "najlepszej sieci",
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-19 12:57
    ***AQQ - jesli tak uważasz to co sądzić o Erze - to jest już krater!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-12-19 12:58
    ***daro_pop: co Ci tu przypomina Jedną Idee, nie wygłupiaj się; co do Idei dla firm to tylko teoretycznie jest podobna oferta, a tak w zasadzie to są całkiem inne: konstrukcjia pakietów kwotowych i "schodzenie" minut w usługach dodatkowych (kontakt, rozmawiajmy taniej, system plus, strefa) powoduje że oferta Plusa jest znacznie korzystniejsza finansowo od Idei dla Firm.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 13:09
    *MR FARENHEIT* rozumiem Twoje kalkulacje ale porownaj to do idei. Na ich przykladzie widac ze mozna to jakos zrobic (umozliwic migracje) bez skrupulatnego przeliczania wszystkiego na kalkulatorze. Oprocz wynikow finansowych wazny jest rowniez wizerunek danej sieci, a na dzien dzisiejszy idea w moim odczuciu (i nie tylko!) wypada najlepiej. Plus i Era pieprza sie z jakimis promocjami o kolejnych numerkach czekajac tylko na to kto odwazy sie zrobic pierwszy ruch - chyba nie sadza ze kupi ktos teraz u nich nowa aktywacje na zasadzie promocji - wszyscy czekaja az przedstawia jakas konkretna oferte a ten kto nie ma czasu lub stracil cierpliwosc pojdzie do idei - sciema i tyle - to glownie tej dwojki dotyczy reklama heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 13:09
    Wiesz ile ludzi pojdzie do idei po aktywacje widzac po ostanim ruchu tej sieci ze wszystkie promocje, nowe taryfy, bonusy itd. nie sa (nie musza) tylko dla nowych - idea mysli o wszystkich ! - te haslo jest napewno bardzo duzym magnesem przciagajacym nowych niezdecydowanych klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-12-19 13:27
    ***Kozo: mamy wolny rynek, jak chcesz to idź do Idei, ja Ci przedstawiłem prawdziwe argumenty które przemawiają za Plusem, a Ty wybierzesz sam, kierując się rozumem, emocjami, reklamą, przesądami - niepotrzebne skreśić. Cieszę się że jest duża grupa ludzi która kieruje się rozumem, przy wyborze operatora ale części jest zupełnie obojętne, czy podpisuje kontrakt na 36m-cy, czy na 24m-ce byleby mieć telefon na kartę, to tak na marginesie, no ale reklama ogłupia.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlik pisze: 2004-12-19 13:41
    mam pytanie czy moze wiecie jak to jest na firme. otoż mam zlikwidowaną firme od 3mies ale mam papiery o nipie, regonie itp. jak myslicie uda mi sie wziąść kom na abonament w plusie z taryfami na firme chodzi o maxprofit3
    0
  • Users Avatars Mini
    tym pisze: 2004-12-19 13:57
    *MR FARENHEIT * moj email jest podany przy nicku - kliknij, jezeli mozesz pomoc
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-12-19 14:21
    no nareszcie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-12-19 14:22
    od kiedy ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-12-19 14:22
    ZA ILE !!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-12-19 14:23
    i dlaczego tyle trzeba było czekać !!!!!!?
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 14:37
    *wema1* jak rozumiem zbierasz punkty na golu....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-19 14:39
    ***kozo - w pewnym sensie masz rację. Poza tym niestety nie. Gadaj zdrów :-D Życzę kolegom z Idei i Ery połączeń po 10 groszy od pierwszej minuty i takich pakietów gprs. Baj , baj , ja w tygodniu frunę do salonu zmienić taryfę , a w luty-marzec to kolejne aktywacje przechodzą na MaxProfit - masowo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-19 14:42
    ***AQQ - widzisz jak to jest. Jak Plus zrobi coś dobrego , to pisze się , że mu się grunt pali po dnogami. Jak nie robi , to inni piszą , że "Plus odstawia starych klientów w krzaki". Wybierz więc wariant , który pasuje do sieci Era. Z tych dwóch niestety ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2004-12-19 14:43
    Rewelacja ! Od dawna na to czekałem. Teraz nie pozostaje nic innego, jak tylko zmienić taryfę. Warunki spełniam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 14:47
    Zeby bylo jasne - bezsprzeczny jest fakt ze sa to najlepsze taryfy (oferta) na dzien dzisiejszy na rynku:) tylko mialem nadzieje ze bedzie tak jak w idei, a tak bede musial sie meczyc z efektem:) - chociaz w glebi ducha wiedzialem ze plus wymysli jakis manewr bo to niestety jest w ich stylu i dlatego jest mi przykro ze mnie pod tym wzgledem nie zaskoczyli:(
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-12-19 14:47
    Kozo- zbierałby jakby był zarejestrowany ;-) Chociaż i tak mógłby wylecieć szybko... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2004-12-19 14:59
    *pajorro* faktycznie, nie zauwazylem ;) *issa* przypuszczam ze jesli bys sie nie kwalifikowal do tej zmiany to pewnie wtedy bym mial 100% racji;) a tak pozatym w mojej sytuacji jesli mam efekt+ (ktory nie jest az tak drogi w porownaniu ze starszymi taryfami) i moglbym przejsc to przez te dodatkowe 6 miesiecy uwiazania z nimi raczej bym nie przechodzil na maxprofity! bo zmiany w ofertach sa teraz tak czeste ze jeszcze mozecie zalowac tych dodatkowych 6 miesiecy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-19 15:07
    Przecież napisałem , że część numerów się jeszcze nie kwalifikuje do zmiany. 2-3 miesiące można poczekać :-) Znam klientów IdeaMix , którzy musili czekać na sekundowe naliczanie (choćby i odpłatne) 14 i 7 dni miesięcy. Nawet bym nie musiał szukać daleko ;D Jakoś to przeżyli;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-19 15:11
    14 miesięcy i 7 dni. Myli mi się z wrażenia , po tym co przeczytałem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2004-12-19 15:12
    Nie jest nigdzie napisane w regulaminie czy to przejście jest bezpłatne ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-19 15:37
    ***Pułkownik - "Korzyści wyboru oferty: (...) *Brak opłaty aktywacyjnej za skorzystanie z oferty * Brak opłaty za zmianę taryfy (nie trzeba wysyłać wniosków o zmianę taryfy)"
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2004-12-19 16:14
    Jeżeli tak, to super !
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2004-12-19 16:16
    Prtzeoczyłem to. Ale faktycznie, nasz rację. Dzięki za zwrócenie uwagi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-19 16:27
    Mariusz. - będzie na pewno 0,0122 z VAT... Chyba nie korzystasz z abonementu Plusa, bo byś wiedział, jak teraz wyglądają faktury i jak się liczy VAT na fakturze w ogóle? Ja już nie raz mówiłem nt. tego planu taryfowego... Mogę na dwóch numerach zmienić, ale zastanawiam się czy nie poczekać jeszcze jednego okresu rozliczeniowego (zapewne zmiana będzie obowiązywać od nowego okresu a nie od północy po zmianie). Od 8/9 stycznia zapewne nie wprowadzą nowych taryf, ale do 8/9 lutego... kto wie? Kozo - nie wiem o co Ci chodzi... Ja nie należę do ludzi, którzy kupują aktywację w promocji (czy korzystają z PWA) na okresłonych warunkach, wiedząc co się na rynku dzieje, a później narzekają, że jest tragicznie. Odkąd są Max Profity, na razie "straciłem" 45 zlotych netto. Źle pamiętasz - zapłaciłęm 649 netto, o 50 zł mniej niż nowi w takiej samej taryfie. Nowi nie maja poza tym Plus Tobie 30 minut (obecnie, bo już 40 min. też miałem) jak ja. Jeśli i tak od 24 stycznia, to nie lepiej poczekać?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-19 16:40
    pawlik - nie uda Ci się, bo poproszą o aktualny wpis do rejestru... a takiego nie masz ;-) Nawet powinieneś zrobić cesję, bo w każdej chwili mogą Ci wyłączyć telefon, zgodnie z regulaminem. Kozo - 6 miesięcy to kontrakt na nierozwiązywanie umowy a nie na zakaz zmiany taryfy!! Trochę obiektywizmu! Co ma za znaczenie, że jestem związany z siecią, skoro i tak sieć nie jest gorsza od innych? Czy ta moja "strata" o której wyżej piszę, nawet przez 3 miesiące ma być przyczyną zmiany operatora? Daj spokój - to łącznie niecały miesięczny rachunek ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pet pisze: 2004-12-19 18:13
    wlo: Apropo pawlika : PLUS GSM juz od 13 grudnia nie wymaga aktualnego wpisu do ewidencji gospodarczej. Wystarczy oswiadczenie, ze działalnosc jest nadal na pismie.
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2004-12-19 18:28
    *wlo- Z tym zaświadczeniem jest dziwna sprawa. Wziołem ostatnio telefon w promocji MaxProfit! u dealera i tam złożyłem własne oświadczenie że dane są aktualne. Tydzień później weszła promocja Strzał w Dziesiątkę II i chciałem zamówić 2 karty przez infolinie.... Bosze czego oni ode mnie nie chcieli... wszystkie papiery aktualne. Wnerwiłem się strasznie i im nawrzucałem że to skandal żeby stały klient od klilku ładnych lat miał takie problemy z kupnem karty. Skończyło się na tym że pojechałem do tego samego dealera i w ciągu kilku minut miałem 2 nowe karty w tym jedna dla mnie (do momentu wprowadzenia nowych tańszych taryf).! Nawet nie miałem przy sobie papierów bo wystarczyły xsera dealera sprzed tygodnia.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-12-19 20:26
    Fajnie, ze pomysleli o tych, ktorzy juz maja podpisana umowe, tylko czemu akurat tylko o biznesowych klientach, a zwyklych olali...
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2004-12-19 20:27
    czyli jeżeli mam plus60 to mogę zmienić na MaxProfit! 15 bez dodatkowych opłat pomimo że mam umowę czy na niższą nie mogę zmienić ?? (zaznaczam że mam tel na firmę mimo plus60)
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2004-12-19 20:41
    "Najbardziej uczciwy sposób naliczania opłat - od początku do końca po tych samych stawkach" - z tym bym się nie zgodził a roaming, sms premium, no i mms nie są wymienione ale jeśli jest gprs to i mms pewno też?? podoba mi się przechodzenie na 6 miesięcy ale mogliby już dać na zawsze żeby ładniej wyglądało, dużo przez to kasy nie uszczkną :) jeśłi tylko moge przejść z plus60 to wchodze na Max Profit! 15 i bede miał rachunki 25-30zł i ok, a następne PWA to będzie sajgon przy takich rachunkach :p
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2004-12-19 20:48
    a co z klientami indywidualnymi ? czy ktoś słyszał o ewentualnych promocjach przejscia na nowe taryfy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-19 20:50
    ***adamde - nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi w pierwszyn zdaniu. Co nie jest uczciwe. Mając Max Profit! możesz w ogóle zrezygnować z telefonu stacjonarnego ponieważ dzwoniąc z komórki będziesz rozmawiał taniej m.in. dlatego, że nie płacisz abonamentu i masz naliczanie sekundowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2004-12-19 21:02
    ***zawiasa - ja wcale nie neguję tej oferty bo bardzo mi się podoba, poza tym to był cytat z textu i nie jest to do końca prawda bo np w jednej idei roaming też schodzi z pakietu a tutaj nie. nie chcę żebyście na mnie zaraz gadali że następny co narzeka ja tylko stwierdzam fakt, że w jednej idei ten aspekt jest rozwiązany bardziej po myśli abonenta ale w innych aspektach się po prostu przy niej chowa :-) (jak jak NIdF)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-19 21:07
    gregmar - ja takich doświadczeń akurat nie miałem, - ale zawsze w jednym sklepie dokunuję wszelkiego rodzaju operacji na koncie czy aktywacji. Być oże już wystarczy oświadczenie - tego nie wiem - nie często potrzebuję się "legitymować" ;-) xxx - nie interesuje Cię to chyba, skoro zadajesz takie pytania. Już od dawna można zmienić taryfy na Nowe Plusy. Wcześniej niż była taka możliwość dla firm. Chociaż na razie w opcji przy okazji PWA... Poza tym, czy warto? Nie lepiej poczekać na nowe stałe taryfy? Aż tak bardzo dużo stracicie na tym? Ja na swoim numerze nie mogę na razie zmienić taryfy - dopiero od lipca jest to możliwe w tej promocji, na dwóch tak, ale chyba jednak tego nie zrobię jeszcze - poczekam jeszcze jeden pełny okres rozliczeniowy i zobaczę co się będzie działo. Na tych dwóch numerach zaoszczędziłbym 30 zł netto za abonamenty, ale licząc te dodatki (strefa, wybrane nuimery itd.) ok. 20 zł. Zawsze coś. Jednak poczekam.
    0
  • Users Avatars Mini
    piotres pisze: 2004-12-19 22:34
    ciekawa oferta i mozna sie pokusic o podpisanie nowej umowy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    hak pisze: 2004-12-19 22:40
    czy ktoś zwrócił uwagę że zmiana taryfy przedłuża kontrakt o 6 miesięcy
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2004-12-19 22:49
    Święta racja 'wlo'. Na jednym numerze nie mogę zmienić abo na nowego Max Profit a na 2 mogę, ale też wstrzymuję się bo napewno wprowadzą taryfy jako stałą ofertę w styczniu bądź lutym i będzie po sprawie. Po co podpisywać cyro... niech najpierw rozwinie się sytuacja. Osobiście docelowo sprawę rozwiązałem kupując sobie dodatkową kartę w Pakiet10.... jak skończą mi się złotówki w Efekt 30 to przerzucam kartę i dzwonię taniej, a w efekt30 robię przekierowanie wszystkich rozmów (free w ramach konta). I po sprawie. Obawiam się tylko że przepadnie mi 5plus mając 5 kart na koncie z czego tylko 2 są zarejestrowane. Nie wiem jak to potraktóją... wszak wszędzie piszą i mówią że do 5 kart na koncie. Jednak ptzy takich kwotach za połączenia to w tym przypadku wiele się nie zyskuje w 5 plus.... zobaczymy. Powiem z doświadczenia że Pakiet 10 w Strzale w 10II jest dobrą ofertą!
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2004-12-19 23:27
    wlo - chciałbym zmianić swoją obecną taryfę Czasami 20 na Nowy Plus 35, lecz nie chcę wypowiadać umowy a do końca cyro zostało mi jeszcze 8 miesięcy, więc nie mam teraz szans na PWA :-( Co rozumiesz pod "nowe stałe taryfy" i kiedy można się ich spodziewać ?
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2004-12-19 23:41
    no i hit faktycznie najlepsza obecnie oferta na rynku jak widać nie jest potrzebny czwarty operator żeby pokusić się o ciekawe i tanie propozycje wystarczy chcieć i czuć oddech dotychczasowej konkurencji
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2004-12-19 23:42
    xxx - nowe taryfy napewno wejdą niebawem do stałej oferty. Zwróć uwagę do kiedy są obecne promocje... max do 16 stycznia. Muszą przed końcem roku nałapać nowych klientów, starym dać możliwość zmiany abo z małym cyro i przy okazji nie stracić za dużo przy wprowadzeniu nowych taryf, ale w końcu wprowadzą ofertę na stałe. Nie mam źródeł informacji ale przypuszczam że będzie to styczeń/luty - będą musieli. Warto poczekać i zmienić taryfę bez żadnych zobowiązań i mieć większe pole manewru bez cyro. 25 zł. netto za zmianę to niewiele w porównaniu do korzyści.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2004-12-20 00:55
    powinni jeszcze dać możliwość w Konwersji przechodzenia bezpośrednio na Max Profity
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-12-20 01:11
    A mnie najbardziej zaciekawiło rozliczanie WAPu po GPRS co do 1 kB. :-D To tak jak rozliczanie sekundowe w rozmowach - coraz dokładniej. :-) Choćby za to 10 p.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-20 01:37
    xxx - No mówili przecież... Także GOL pisał a i w "kąciku prasowym" na stronie Plusa też piszą... Weinc - ja bym wolał co 10 kB przy tej samej stawce - jak w przypadku internetowego APN-u ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jack pisze: 2004-12-20 12:11
    Wymianialem aparat 16 miesiećy temu. Zatem powinienem sie zalapac na PROMA SPE Dzweonilem do BOK-u i jakis zaspany pracownik rzekl, ze dopiero po zakonczeniu "lojalki", czyli po 24 miesiacach moge skorzystac z tej oferty. Czy dobrze mysle, ze nie mial racji, a ja stracilem 95 groszy?
    0
  • Users Avatars Mini
    tym pisze: 2004-12-20 12:32
    Jack: ja tez :) dryndlem i babka powiedziala, ze tojakies przecieki i ze nie ma tej oferty. ze jest tylko cos, ze zamiast wymiany aparatu mozna - ale to po zakonczeniu umowy. ciekawe kto sciemnia... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2004-12-20 12:46
    Dzwoniłem do Plusa w Niedzielę. Na 1 numerze też mogę zmienić taryfę na MaxProfit! ALE DOPIERO PO LOJALCE... ale tylko ze względu na to że wziołem Rabat na Abo a nie PWA. A rozmawiałem o obecnej promocji PROMAX.
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-12-20 14:44
    Wracm z salonu k...to jakaś PROWOKACJA !!!! Autora za jajca na hak !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-12-20 14:46
    SZ.P. WOJCIECH PIECHOCKI to ściemniacz i prowokator O !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-12-20 15:00
    i skończyło się pałowanko...
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-20 15:28
    ***wema1 - szkoda, że nie masz kamery internetowej bo mozna by wtedy zobaczyć jak wygląda pałowanko w Twoim wykonaniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-12-20 15:50
    hmm, to ze na golu cos jest a realnie nie ma, to nie znaczy ze nie bedzie, gol czesto wyprzedza fakty (ciekawe kto robi za informatora...), ale plus tak dlugo jak nie zacznie swiadczyc jakiejs uslugi tak dlugo bedzie zaprzeczal jej istnienia. co akurat jest logiczne i sensowne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rob605 pisze: 2004-12-20 17:54
    obecnie MAX PROFIT! jest najlepszą ofertą na rynku!
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-20 18:42
    Komentarze ***titq świadczą, że zawsze ktoś kompetentny obserwuje wypowiedzi GOLasów i reaguje gdy dyskusja zbacza na ślepy tor. Brawo ***titq - oby Cię było jak najwiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-20 18:57
    Cokolwiek by nie powiedzieć fakt jest taki , że taryfy zmienić się nie da i tu słynny czarny charakter Gol-u , ***wema1 ma rację;-) Byłem w dwóch Salonach , w tym jeden Firmowy. W tym właśnie Pani nieomal się na mnie obraziła , bo swoją teze , że można poparłem odpowiednimi wydrukami:-) System był jednak nieubłagany. Na pocieszenie dostałem numer do konsultanta G300 , mam działać dalej. I to (by) było na tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-12-20 19:04
    "CZRNY CHARAKTER " ok.!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pet pisze: 2004-12-20 20:57
    PROMAX w ersji opisanej w newsie jest dostepny tylko dla KLIENTOW ktorzy maja swoich opiekunów w G300. Czyli nie jest to dla wszystkich. Pewnie wkrotce bedzie dla wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    jack pisze: 2004-12-20 21:20
    Sorry, nie wiem co to znaczy G300, moze mi ktoś wytłumaczyć?
    0
  • Users Avatars Mini
    denon pisze: 2004-12-20 23:29
    ja o jakiejś nowej ofeircie dla obecnych klientów wiem od swojego opiekuna(ki) od tamtego poniedziałku - dostałem informacje że coś ma wejść od 15-tego, ale wtedy jeszcze szczegółów nie znała, miała mi podac później. Niestety od tamej rozmowy nie miałem z nią kontkatu. Wychodzi że to chyba ma być PROMAX
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2004-12-20 23:32
    G300 to jeden z transporderów na satelicie Astra będzie uruchomiony na drugi dzien po uruchomieniu tej promocji. A tak w zasadzie, życzę wszystkim miłym respondentkom i respondentom zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzienia oraz więcej spokoju ducha oraz równowagi psychicznej w nadchodzącym 2005 roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-20 23:55
    ***jack - skoro nie wiesz co to G300 to widocznie Twój operator stwierdził, że na to nie zasługujesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-21 00:23
    issa - jeśli możesz spjrzeć na ostatnie akapity tego "pisemka" - gdzie i w jaki sposób trzeba aktywować ofertę? pet - jest dla wszystkich, tyle, że właśnie trzeba znaleźć kogoś z G300 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-21 09:05
    ***wlo - ale to chyba nie ja mam wysyłać "tego e-maila" hi,hi... ;-) Nie żebym stwarzał problemy , bo na pewno sobie poradzę , ale jeśli ta oferta która miałabyć dostęna dla wszystkich (ale w sumie jak pisał ***titq nie wiadomo od kiedy) , jest dostępna ale tylko przez konultantów G300 , to ja bym na Wsazym miejscu nie liczył po cichu , że szybko ta oferta stanie się ogólnonodostępnym planem taryfowym , z możliwością odpłatnje zmiany i to przez BOK. Zresztą w takiej postaci , nikt nie pozowoli przejść z taryfy np. Plus 200 na MaxProfit!15 po 12 miesiącach bez podpisania aneksu do umowy , to logiczne , ktoś to już chyba powyżej napisał dlaczego:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-21 09:08
    "odpłatnje" , "pozowoli" , ehhh , starość nie radość jak widać ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    pet pisze: 2004-12-21 09:21
    wlo - Jak przez G300 to nie dla wszystkich, bo nie wszyscy maja dostep i moga miec konsultatnta z tej "druzyny". Moze po znajomosci, tylko ten ktos musi byc faktycznie piekunem na koncie klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-21 09:29
    Chociaż z drugiej strony czemu nie? W regulaminie umowy z PWA jest tylko punkt mówiący o niemożności zmiany taryfy na niższą , ale tylko przez 12 miesięcy. Potem można. Jednak na to , że w ciągu pierwszych 12 miesięcy od podpisania będzie można zmienić (a szczególnie np. na MaxProfit!15) , to jednak nie wierzę , chyba , że zrobią odpłatnie , ale "na taryfę MaxProfit! o wyższej , lub równej opłacie abonamentowej"
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-21 12:56
    issa - na niższą na pewno nie ma co liczyć, tak jak teraz po kontrakcie 2-letnim też oferta jest indywidualna i nie wszystkie MaxProfity są w niej dostępne. Sytuacja identyczna ma miejsce w przypadku Nowych Plusów - przy zmianie abonamentuw ramach promocji przy PWA, żeby dostać niższą taryfę konsultanci muszą pisać do Polkomtela zapytanie o zgodę i dopisanie do oferty niższej taryfy. Czasem się zgadzają ;-) pet - dostęp ważna rzecz, ale jeśli już wisze gdzie się udać to bez problemu każdemu zmienią taryfę - nie tylko klientom "typowo biznesowym" kwalifikującym się do grupy posiadającej opiekunów. Tak było z pierwszą edycją promocji dla firm zmiany taryf na MxProfit po 2-letnim kontrakcie. Teraz w każdym salonie, sklepie firmowym i pewnie punkcie też, to zrobisz bez problemu. Ponieważ G300 mają "wyższe uprawnienia" (oczywiście nie wiiem dokładnie w czym rzecz) dlatego oni to mogą tylko robić. Ale przecież ich adresy to nie tajemnica przecież - mają swoje biura.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krecik pisze: 2004-12-21 14:35
    Zakladajac,ze konczy mi sie wlasnie okres umowy i mam w tej chwili stara taryfe plus ilestam - moge przejsc na proficiora i dostac jeszcze nowy telefon? Tylko wtedy bedzie cyro na 2 lata?
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-12-21 15:41
    w niedzielę jeszcze nie wiezieliśmy o tej ofercie. przede wszystkim dlatego, że nie posiadamy szczegółowych informacji o promocjach i ofertach świadczonych przez opiekunów i punkty sprzedarzy. niestety często jest to odbierane jako nasz brak kompetencji... szkoda, że w newsie nie zostało jasno określone jak działa ta oferta, może kilku konsultantów uniknęło by mimo wszystko przykrych zarzutów...
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-12-21 15:43
    **krecik- jeśli masz telefon na firmę, to będziesz miał ofertę na telefon ze zmianą taryfy na nowy plus, max profit! i bez zmiany taryfy. na 24 miesiące. przy niskich rachunkach na 24 mies. jeśli przejdziesz na nową taryfę, przy starej 36 mies.
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2004-12-21 19:22
    ja chyba dla plusa juz nie zaufam
    0
  • Users Avatars Mini
    pet pisze: 2004-12-22 09:33
    wlo - ja pracuje w Salonie Firmowym :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-12-26 19:16
    Wolałbym zeby też się zajeli oferta dla klientów indywidualnych, bo tam tez nie jest tak różowo, jak by się zdawało. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2004-12-28 17:14
    a psik +)
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-12-28 22:12
    G300 to żadna tajemnica: strona www.mpunkt.pl; sieć sprzedaży: klienci biznesowi; każda inna szanujaca się sieć dilerska też ma taką listę i adresy/telefony handlowców, przy czym "Dziforsi" dedykowani są do obsługi rynku SME, więc trochę większych klientów, powyżej 5kart na koncie, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-12-29 13:40
    to można przechodzić na maxprofity czy nie??? nic nie rozumiem...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: