Promocja „Pakiet Ekstra Komfort- 24 Cykle rozliczeniowe” w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 12

Pakiet Ekstra

Niniejsze warunki Oferty Promocyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. dla obecnych Abonentów sieci Era określają zasady i zakres oferty „Pakiet Ekstra Komfort- 24 Cykle rozliczeniowe” zwanej dalej „PAK” w okresie od 22.05.2006r. do odwołania.

1. Oferta PAK umożliwia Abonentom wybór taryfy Era Nowy Komfort w wybranymi Ofertami lub Era Nowy Komfort VIP oraz korzystanie z usług na warunkach określonych w niniejszym regulaminie przez okres obowiązywania Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych lub do momentu zawarcia kolejnego Aneksu.

2. Abonent przez cały okres trwania promocyjnej Umowy terminowej nie może zmienić liczby wybranych pakietów na mniejszą niż określona w dniu podpisania aneksu do umowy oraz nie może zmienić taryfy Era Nowy Komfort VIP.
3. Oferta PAK może być zrealizowana przez Abonentów sieci Era, którzy są konsumentami w rozumieniu przepisów prawa w Salonach i Sklepach Firmowych, w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży oraz poza lokalem przedsiębiorstwa za pośrednictwem Spedytora.
4. Z oferty PAK może skorzystać każdy Abonent sieci Era, który spełnia łącznie wszystkie poniższe warunki:

  • spełnia kryteria określone przez Operatora, (są one dostępne w punktach sprzedaży Operatora oraz w Biurze Obsługi Abonenta)*

  • uregulował wszystkie wymagalne należności wobec PTC,

  • przy skorzystaniu z oferty zawrze Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, przedłużający ją na następne 24 pełne Cykle rozliczeniowe,

  • przy zawarciu Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych wybierze taryfę Era Nowy Komfort

5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone Abonentowi sieci Era przez PTC zgodnie z niniejszym regulaminem, Umową o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Cennikiem, Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Nowy Komfort oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era, dostępnymi w każdym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, w Salonach i Sklepach Firmowych sieci Era i u doradców biznesowych sieci Era lub na stronach www.era.pl.
6. Abonent zainteresowany zrealizowaniem oferty PAK na taryfie Era Nowy Komfort w salonie/sklepie firmowym, Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży sieci Era lub za pośrednictwem Spedytora może skorzystać z następujących Zestawów ofert:

  • Zestaw 1: 1 x Oferta uniwersalna

  • Zestaw 2: 2 x Oferta uniwersalna

  • Zestaw 3: 3 x Oferta uniwersalna

  • Zestaw 4: 4 x Oferta uniwersalna

  • Zestaw 5: 5 x Oferta uniwersalna

  • Zestaw 6: 6 x Oferta uniwersalna

7. Dodatkowo, po skorzystaniu z oferty PAK, każdy Abonent, otrzymuje możliwość skorzystania z oferty na warunkach oferty promocyjnej „Aktywacja Oferty z przyjaciółmi dla taryfy Era Nowy Komfort” w sieci Era.
8. Wybór oferty „PAK” uprawnia do otrzymania następujących przywilejów:
a. 50% upustu od kwoty abonamentu netto przez 24 cykle rozliczeniowe przy wyborze Zestawu składającego się od 1 do 4 Ofert Uniwersalnych.
b. 47% upustu od kwoty abonamentu netto przez 24 cykle rozliczeniowe przy wyborze Zestawu składającego się z 5 Ofert Uniwersalnych.
c. 44% upustu od kwoty abonamentu netto przez 24 cykle rozliczeniowe przy wyborze Zestawu składającego się z 6 Ofert Uniwersalnych.
d. Abonent, który wybrał Ofertę wymienioną w punkcie 8a, 8b lub 8c otrzymuje prawo do zmiany wybranych Ofert już w kolejnym Cyklu rozliczeniowym, a jeśli nastąpi ona nie później niż w okresie 60 dni licząc od dnia zawarcia aneksu, przy takiej zmianie, Abonent zachowa promocyjny upust od każdej nowej oferty, nawet jeśli ich łączna liczba będzie wyższa od wybranej w chwili realizacji aneksu. Upust na Ofertę zostanie zachowany w przypadku zmiany Oferty uniwersalnej na Ofertę Taniej w sieci lub Ofertę multimedialną. W przypadku zmiany Oferty Uniwersalnej na inne oferty niż wcześniej wymienione promocyjny upust przysługujący na Ofertę uniwersalną zostanie wykasowany.
e. 34% upustu od kwoty abonamentu netto przez 24 cykle rozliczeniowe przy wyborze Zestawu z taryfą Era Nowy Komfort VIP
f. w ramach dodatkowego przywileju, Abonenci korzystający z oferty „Pakiet Ekstra” za pośrednictwem Spedytora otrzymają pakiet promocyjnych 60 minut wg poniższych warunków:
- Dodatkowy pakiet minut będzie przyznany po 14 dniach od daty zawarcia Aneksu i zacznie działać od dnia wystawienia pierwszej faktury po dacie przyznania minut.
- Dodatkowy pakiet minut będzie mógł być wykorzystany przez Abonenta w trakcie dwóch kolejnych Cykli Rozliczeniowych.
- Dodatkowy pakiet minut można wykorzystać na połączenia z numerami Era, z wyłączeniem numerów: 602950000, 602951000, 602955000, 602992000, 602962000, 602963, 602913, 608955, 608966, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami: 604010101, 604020202), Numerów Premium, Numerów bezpłatnych oraz połączeń przekierowanych.


- Cena za promocyjny pakiet minut zawiera się w abonamencie za Cykl rozliczeniowy, którego pakiet dotyczy.
- Minuty z pakietu promocyjnego nie są wymieniane na SMS-y.
- Minuty z promocyjnego pakietu będą wykorzystywane po minutach zawartych w pakietach darmowych połączeń oraz po niewykorzystanych minutach z poprzedniego Cyklu rozl. z pakietów minutowych.

g. Oferta Blue connect w telefonie w promocyjnej cenie 1 zł. z VAT ( 0,82 zł. netto) miesięcznie przez 3 pełne cykle rozliczeniowe w przypadku realizacji aneksu na taryfie Era Nowy Komfort z 4 lub 5 Ofertami, oraz przez 6 pełnych cykli rozliczeniowych w przypadku realizacji aneksu na taryfie Era Nowy Komfort z 6 i więcej Ofertami oraz na taryfie Era Nowy Komfort VIP.
9. Każda kolejna realizacja oferty na Koncie Abonenta powoduje wyłączenie poprzedniej oferty. Z tego tytułu Abonentowi nie przysługują żadne roszczenia.
10. W przypadku realizacji oferty poza lokalem przedsiębiorstwa za pośrednictwem Spedytora, chęć skorzystania z oferty PAK może być złożona poprzez ustną deklarację Abonenta złożoną w trakcie rozmowy telefonicznej z Konsultantem z Biura Obsługi Abonenta pod numerem 602 900 000.
11. Podstawą do realizacji oferty będzie podpisany przez obie strony Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, który będzie przygotowany przez Operatora i wysłany do Abonenta w zestawie. W skład zestawu wchodzić będą formularze Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przygotowane wg treści ustalonej między Abonentem z Konsultantem PTC w trakcie rozmowy telefonicznej, regulamin oferty. Zestaw będzie dostarczony do Abonenta na koszt Operatora.
12. Dostawa zamówionego zestawu nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, o ile nie zostanie ustalony inny termin realizacji, codziennie w dni robocze w godzinach 9.00 – 20.00 na zadeklarowany adres. W sytuacjach wyjątkowych niezależnych od Operatora i/lub Spedytora, Operator zastrzega sobie prawo dostarczenia przesyłki w innych godzinach. PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu dostarczenia przesyłki do 21 dni roboczych. W trakcie realizacji zamówienia, Abonent nie może dokonać realizacji oferty w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era lub u Doradcy Biznesowego sieci Era w zakresie wskazanym przez Operatora.
13. Przedstawiciel Spedytora podejmie trzykrotną próbę dostarczenia przesyłki. Po trzech bezskutecznych próbach dostarczenia przesyłki, odebranie przesyłki z siedziby Spedytora wskazanej w pozostawionym awizo spoczywa na Abonencie. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Abonenta w ciągu 14 dni, zamówienie uważa się za anulowane.
14. Warunkiem odebrania przesyłki jest podpisanie przez Abonenta Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. Podpisanie Aneksu jest możliwe po udokumentowaniu przez Abonenta tożsamości na podstawie dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości, który będzie respektowany przez Spedytora. Osobą upoważnioną do odbioru przesyłki i podpisania Aneksu jest wyłącznie Abonent.
15. W przypadku niepodpisania przez Abonenta Aneksu, umowa nie zostaje zawarta, a przedstawiciel Spedytora nie wydaje przesyłki.
16. Na podstawie Art.2 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. Z 2000r. Nr22 poz.271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartego Aneksu zawartego poza punktem sprzedaży sieci Era. Odstąpienie od Aneksu może nastąpić poprzez złożenie stosownego pisemnego oświadczenia w terminie do 10 dni licząc od daty odebrania przesyłki od przedstawiciela Spedytora. Odstąpienie od umowy jest możliwe w jednym z salonów, sklepów firmowych sieci Era lub poprzez pisemne oświadczenie przesłane listem poleconym na adres Operatora. Odstąpienie od umowy będzie tożsame z anulowaniem wszelkich skutków zrealizowanej wcześniej oferty.
17. Składając zamówienie w ramach niniejszej oferty Abonent potwierdza jednocześnie, że akceptuje warunki niniejszego Regulaminu i sposób realizacji oferty na warunkach niniejszego Regulaminu, w tym konieczność przekazania Spedytorowi danych niezbędnych do dostarczenia przesyłki z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych.
18. PTC zastrzega sobie prawo do udostępnienia przywilejów niniejszej oferty:
a) W przypadku realizacji oferty w Salonie, Sklepie Firmowym lub Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych,
b) Jeżeli zawarcie Aneksu następuje poza lokalem przedsiębiorstwa za pośrednictwem Spedytora, postanowienia Aneksu oraz warunki oferty obowiązują z dniem realizacji oferty przez PTC. O realizacji oferty Operator poinformuje Abonenta za pomocą krótkiej wiadomości tekstowej SMS. Za datę zawarcia Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych uważa się datę złożenia zlecenia na ofertę PAK.

19. Abonent przyjmuje na siebie:
a) zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od:

  • daty zawarcia Aneksu w ramach niniejszej oferty, jeżeli przed skorzystaniem z niniejszej oferty Umowa obowiązywała na czas nieoznaczony

  • daty obowiązywania Umowy lub aneksu do umowy, jeżeli przed skorzystaniem z niniejszej oferty Umowa obowiązywała na czas oznaczony.

b) zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem, Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Classic i Era Classic Bis, Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Nowy Komfort lub Era Nowy Komfort VIP w zależności od posiadanej lub wybranej taryfy

20. Po upływie okresu określonego w punkcie 19a umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
21. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania niepieniężnego, o którym mowa w pkt.19a., Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie Operatora do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jego rzecz kary umownej w wysokości 900 zł.
- Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy datą podpisania aneksu a końcem 12 miesiąca licząc od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 100% kary umownej.
- Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty podpisania aneksu, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej.
- Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej.

22. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zobowiązania określonego w punkcie 19a. i celu umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki korzystania z niniejszej oferty. Obowiązek naprawienia szkody

poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
- złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania,
- rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,
- utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt.25.

23. Cesja nie powoduje utraty promocyjnych upustów przyznanych na wybrane oferty.
24. W przypadku utraty karty SIM przed upływem okresu, na który zawarto Aneks do Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. Abonent ma również obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
25. Warunków niniejszej oferty nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości w zakresie każdorazowo określonym przez Operatora.
26. Podpisanie aneksu w ramach niniejszej oferty wiąże się z anulowaniem wszystkich dotychczas uzyskanych przywilejów, upustów, które Abonent nabył w związku z jakimikolwiek wcześniej zawartymi umowami z PTC, w tym miedzy innymi: Umowami z Abonentem Kluczowym, Umowami o Świadczenie Usług Dodanych lub Umowami o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych – Oferta Specjalna, aneksami z PTC (nie dotyczy przywilejów uzyskanych w ramach programu Era Premia). Anulowanie przywilejów dotyczy również ulg dla kombatantów i niepełnosprawnych.
27. Zaproponowana Abonentowi oferta, ważna jest przez 30 dni kalendarzowych licząc od daty wysyłki oferty (nie dotyczy dodatkowych przywilejów). Po upływie ww. okresu oferta może ulec zmianie. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Operator zastrzega sobie prawo do przedstawienia Abonentowi nowej oferty PAK, zachowującej ważność przez okres kolejnych 30 dni kalendarzowych.
28. Skorzystanie z oferty PAK i jej realizacja w PTC przed upływem 30 dni kalendarzowych od przedstawienia jej Abonentowi, gwarantuje zgodny kształt przez kolejne 24 Cykle rozliczeniowe.
29. Po okresie promocyjnym opłaty abonamentowe będą naliczane zgodnie z Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Nowy Komfort .
30. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne żądanie w trakcie trwania Umowy.
31. W przypadku sprzeczności niniejszej oferty promocyjnej z treścią Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych pierwszeństwo przy interpretacji będą miały postanowienia niniejszej oferty promocyjnej.
* Operator zastrzega sobie prawo zmiany bądź wprowadzenia dodatkowych warunków bez uprzedzenia

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    falisty pisze: 2006-05-29 21:04
    Nieźle. Ciekawe co mi zaproponują za dwa miechy w Propozycji...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-05-29 21:26
    ja za kilka dni wysłucham co Plus mi proponuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-05-29 21:49
    Czy to znaczy ze dotychczasowy (2-miesieczny) abonent Ery bedzie mógł skorzystać z pakietu Taniej w sieci 100 minut do Ery, Heyah i na stacjonarne albo oferty wekendowej za 15 zł dodatkowej miesiecznej opłaty?
    0
  • Users Avatars Mini
    ullla pisze: 2006-05-29 22:21
    to jest oferta dla przedłużających umowę bez telefonu, więc abonent z 2-miesięcznym stażem z niej nie skorzysta
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel pisze: 2006-05-29 22:34
    Olewam te pakiety wole fon w dobrej cenie na aneks na koniec czerwca maja mi przedstawic oferte fonow pewnie dadza padaki warte 200zl :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-05-29 23:37
    ale ta Era kombinuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    badenov pisze: 2006-05-29 23:58
    Całkiem przyjemne warunki. Era zawsze była dobra od tej strony. Jak porównam to z warunkami jakie moja matka "wynegocjowała" w Plusie to aż sie przykro robi
    0
  • Users Avatars Mini
    Nemo pisze: 2006-05-30 01:03
    coś późno ten news :p promo zmienione od 22.05 a dziś 29.05
    0
  • Users Avatars Mini
    osator pisze: 2006-05-30 01:13
    W cale nie późno - różnica polega na tym, że od 29 maja przy wyborze odpowiedniej liczby ofert dodatkowo abonent otrzymuje zniżkę na blueconnect w telefonie - wcześniej tego nie było (czyli od 22 maja do 28 maja)
    0
  • Users Avatars Mini
    Calaprawda pisze: 2006-05-30 02:27
    dzisja dzwonilem do BOA ERY i konsultantka powiedziala mi, ze widzi juz w bazie SE W810i, choc jeszcze nie ma zadnych informacji ofircjalnych, ani cen promocyjnych, nie wiecie kiedy i za ile w poszczegolnych taryfach wejdzie do sprzedazy? Ciekawostka jest to, ze W810i byl do tej pory tylko w ORANGE [i o ile sie nie myle mieli chyba na niego wylacznosc w Polsce...] napiszcie co wiecie...
    0
  • Users Avatars Mini
    zwiadowcaa pisze: 2006-05-30 08:35
    niezle niezle
    0
  • Users Avatars Mini
    belzebub pisze: 2006-05-30 10:58
    dzwonili z tym do mnie juz ze 2 tygodnie temu ... ale sie nie skusilem. Przy przedluzeniu z telfonem daja 33% upustu, wiec w moim przypadku 15zl/miesiac wiecej, a przynajmniej kilka telefonow jest juz tam w przystepnej cenie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: