Regulamin promocji „Superkarta 10” w sieci Plus:
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „Superkarta 10” („Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel S.A. („Polkomtel”) i skierowana jest do podmiotów, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus („Umowa”).
2. Promocja trwa od 01.09.2006 r. do odwołania.
§ 2 UPRAWNIENIA ABONENTA
1. Podmiot zawierający Umowę w ramach Promocji („Abonent”) ma prawo korzystania z promocyjnego planu cenowego Super10, zgodnie z poniższą specyfikacją:
Super10 | |
Abonament | 10 zł brutto |
Liczba minut wliczonych w abonament, wymiennych na SMS lub MMS | 15 |
Liczba SMS (MMS) wliczonych w abonament, wymiennych na minuty | 75 (75) |
Stawka za minutę krajowego połączenia | 0,66 zł brutto |
Stawka za krajową wiadomość SMS | 0,18 zł brutto |
Stawka za krajową wiadomość MMS | 0,40 zł brutto |
3. Wliczone w abonament minuty są wymienne na SMS lub MMS w stosunku 1:5. Oznacza to, że np. wykorzystując 10 minut na połączenia pozostaje 5 minut na połączenia lub 25 SMS albo 25 MMS.
4. Wliczone w abonament minuty wykorzystać można na krajowe połączenia głosowe do sieci Plus, krajowych sieci stacjonarnych lub do innych krajowych sieci komórkowych z wyjątkiem: połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych, a także połączeń z siecią Internet (numery: 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321) oraz WAP (numery: 234, +48 601 100 234).
5. Wliczone w abonament SMS wykorzystać można na krajowe wiadomości SMS do sieci komórkowych operatorów krajowych z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości SMS wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999, 70000-79999 i 91000-91999.
6. Wliczone w abonament MMS wykorzystać można na krajowe wiadomości MMS do sieci komórkowych operatorów krajowych oraz adresy poczty elektronicznej (e-mail) z wyjątkiem wiadomości MMS Premium, tj. wiadomości MMS wysyłanych na numery z zakresu 901000-920999.
7. Jeżeli minuty wliczone w abonament (wymienne na SMS lub MMS) nie zostaną wykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 następnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty (wymienne na SMS lub MMS) niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych.
8. Jeżeli liczba minut wliczonych w abonament (wymiennych na SMS lub MMS) nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części.
9. Za usługi nie określone w pkt.1 powyżej opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryfy Godziny 25.
10. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15 zł brutto.
11. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w promocyjnym planie cenowym Super10 i aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w abonament (wymiennych na SMS lub MMS) w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego.
12. W Promocji nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.
Usługa „Dodawanie Godzin w Superkarcie”
13. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji może skorzystać z Usługi „Dodawanie Godzin w Superkarcie” na warunkach określonych w odrębnym regulaminie Promocji „Dodawanie Godzin w Superkarcie”.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. W ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w ramach Promocji Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani przenieść bez zgody Polkomtel praw i obowiązków wynikających z Umowy na inny podmiot.
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji może w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić wybrany promocyjny plan cenowy Super10 wyłącznie na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny: Godziny 25, Godziny 40, Godziny 55, Godziny 75, Godziny 110 lub Godziny 180.
3. Jakakolwiek zmiana promocyjnego planu cenowego jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
4. Zmiana promocyjnego planu cenowego, transfer numeru telefonicznego na inne konto Abonenta oraz przeniesienie na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy powoduje utratę niewykorzystanych minut / SMS’ów / MMS’ów wliczonych w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych.
§ 4 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA
1. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązuje się, że w ciągu 12 miesięcy od dnia jej zawarcia:
a) nie rozwiąże Umowy,
b) swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez Polkomtel lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w ramach Umowy.
2. W związku ze specjalnymi warunkami świadczenia usług przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel w przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa w pkt. 1 powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Polkomtel kary umownej w wysokości 350,00 zł.
3. W przypadku utraty karty SIM aktywowanej na podstawie Umowy zawartej w ramach Promocji przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest wystąpić do Polkomtel o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel faktu utraty karty SIM. W przypadku braku aktywacji nowej karty SIM Polkomtel uprawniony jest do naliczenia kara umownej określonej w pkt. 2 powyżej.
§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umowy zawartej w ramach Promocji zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.