Promocja "10 & 15" w ofercie Simplus

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 101

Regulamin Promocji "10 & 15" w ofercie Simplus:

  1. Promocja " 10 & 15 " trwa od 1 czerwca 2004 r. do 30 września 2004 r.

  2. Promocja "10 & 15 " obejmuje osoby, które w okresie trwania Promocji "10 & 15 " zakupią jeden z oferowanych i dostępnych w ramach sprzedaży zestawów Simplus stając się Użytkownikami w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. i dokonają w okresie trwania Promocji "10 &15 " dwóch promocyjnych zasileń konta o wartości co najmniej 30 zł z VAT (24,59 zł bez VAT).

  3. Użytkownicy, o których mowa w pkt. 2 Regulaminu Promocji "10 & 15 " w okresie od 31 do 90 dni od momentu włączenia się do sieci otrzymają rabat na pierwsze 2 zasilenia konta w kwocie:

    • 10 zł z VAT (8,19 zł bez VAT) dla pierwszego zasilenia konta w okresie od 31 do 60 dni od momentu włączenia się do sieci

    • 15 zł z VAT (12,30 zł bez VAT) dla pierwszego zasilenia konta w okresie od 61 do 90 dni od momentu włączenia się do sieci

  • Rabat na zasilenia, o którym mowa w pkt. 3 Regulaminu Promocji "10 & 15" nie przedłuża ważności konta Simplus a udzielany będzie w formie dodatkowego doładowania, bezpośrednio przy zasileniu konta.

  • Zastrzega się możliwość zmiany Regulaminu Promocji "10 & 15 lub wcześniejszego jej zakończenia.

  • W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem Promocji "10 & 15 zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.

  • Organizatorem Promocji "10 & 15 jest Polkomtel S.A. z siedzibą Al. Jerozolimskie 81, 02 - 001 Warszawa.
     

Opinie:

Opinie archiwalne (101):

Komentuj

Komentarze / 101

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jak_zawsze pisze: 2004-06-06 13:29
    ooo...!
    0
  • Users Avatars Mini
    gamp pisze: 2004-06-06 13:29
    WOW! Oszalałem!
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-06-06 13:30
    simplus na wakacje znaczy sie,dla niektorych nawet na 2-3miesiecy tylko, no i fajnie niech nas kusza coraz bardziej i coraz wiecej.pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    jak_zawsze pisze: 2004-06-06 13:31
    chciałbym dodać, że na GOLu zegarek sie spieszy o 10 minut! u mnie jest 11:20 teraz
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-06-06 13:34
    fajne ale jakis bardzo nie porywa - ale dobre i to
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-06-06 13:46
    O proszę kolejne udziwnienia i komplikacje. Pewnie że miło premię jakąś dostać ale lepiej to wszystko maksymalnie upraszczać a nie jakieś kolejne udziwnienia wprowadzać. Warunki wydumane a zysk naprawdę niezbyt okazały.
    0
  • Users Avatars Mini
    orzeuek pisze: 2004-06-06 14:08
    Hmm GOL trochę spóźniony, informacje o tym były na stronie simplusa od 3dni ;)) A po drugie ta promocja nie dotyczy zestawów startowych za 18PLN. [tylko te za 39PLN i zestawy z telefonem] I racja, racja, kupujesz starter na wakacje za ok 40PLN który ma 30PLN na koncie, w ciągu 90 dni musisz wydać na niego kolejne 60PLN minimum żeby dostać bonus 25PLN, czyli sumarycznie po 90dniach za 100PLN wydane na fona masz do użycia 115PLN ;) Czyli jakbyś kupił kartę za 100 i dostał 15PLN gratisu ;) W sumie na jedno wychodzi tyle że te 100PLN rozkładane na 3 raty ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-06 14:21
    Zawsze to dodatkowa kasa przy zasileniu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-06-06 14:53
    Ehh ja nie wiem, niektorzy to by chcieli zaplacic 30 i dostac dodatkowe 50 :P Kazda promocja, ktora sprzyja obnizeniu kosztow jest porządana bo kasa na ulicy nie lezy i 25zl to mily gest :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-06-06 15:00
    No tak nie wprowadzilo sie zdecydowanych rozwiazan jako pierwszy to reraz trzeba dawac 2 razy wiecej , to sa niestety skutki zachowawczej polityki operatora
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-06-06 15:01
    a wlasciwie nie operatora co zarzadu
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-06-06 15:17
    Promocja jest super, na pewno przekona wielu zamiast do Heyah do Simplusa, POP daje 5zl dla nowych doladowan a tu dostaje sie 10 lub 15. Jesli ktos potrafi liczyc to jest w stanie sobie wyobrazic ile za 15zl ma sie darmowych smsow do plusa (150)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-06 15:37
    Ja osobiście z racji tego, że jestem już klientem Simplusa wolę promocje typu 100/115 albo premia przy zasileniach elektronicznych :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-06-06 16:15
    tkubon,no i co z tego że masz te 5 pln w Popie,a w sim+ te 10 albo 15 skoro nie kasują za 1/1 ???? to wypacza ideę taniej komórki,a chyba teraz o to chodzi??? :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2004-06-06 16:19
    Coś dobrego dzieje się z SIM+. Zawsze to kilka ZŁ. Jak by nie patrzeć do przodu, nie musieli dać a dali - BRAVO Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-06-06 16:34
    promocja jak promocja. Lepiej dostać coś niż nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-06-06 16:52
    jasne lepsze parę złoty przy okazji niż nic...
    0
  • Users Avatars Mini
    Zeebro pisze: 2004-06-06 16:54
    Czy wy moze wiecie, czy w Simplusie mozna transmitowac dane z HSCSD ? Mam 6210 i zastanawiam sie, jak najtaniej po CSD transmitowac dane...
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-06-06 17:17
    zawsze kilkanasicei darmowych smsów i kilkam in rozmow.. plus dla sim+
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-06-06 17:38
    Pic na wodę...
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-06-06 17:53
    zeebro * w Simplusie działa HSCSD :)
    0
  • Users Avatars Mini
    krolmakaronu pisze: 2004-06-06 18:16
    Mam pytanko, czy taka informacja podana w specyfikacji telefonu "GPRS (2u/4d) AMR Przeglądarka WAP wersja 2.0 Łączenie: technologia bezprzewodowa¹ Bluetooth® (1.1) / magistrala CE (USB/szeregowy)" oznacza możliwość podłączenia fona do kompa za pośrednictwem USB. Myślę o motce V500 i SE T630. Dziękiuję.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-06-06 19:24
    **Zeebro: Nie ma problemow na 6210 z HSCSD w simplusie, transituj ile chcesz. A co do **olka_01. To wiedz, ze sim+ nalicza 60/1, wiec tez nie najgorzej. Jesli prowadzisz rozmowe to do minuty gadasz, a jesli przekrocztysz pare dekund nic sie nie martwisz, dla porownania POP 60/60, Era TT 60/30 a sim 60/1. Wiem, ze w heyah masz 1/1, ale tez stawki jednolite. Wez pod uwage jeszcze ceny 60gr/min w weekend i to dlugi to cena ktora bije wszystkie heye i inne. Pozostale stawki tez sa do przyjecia, szczegolnie majac jeszcze kontakty w Plusie. Te dodatkowe doladowania wyrownuja je do stawe Heyah, wiec jezli ktos umie liczyc i wezmie pod uwage jakosc uslug Plusa i innych, to Sim+ wypada bardzo korzystnie. Nalezy jeszcze dodac dos istotna kwestie, jaka jest przepadanie kasy. W sim+ zamrazaja, a w heyah jesli nie doladujesz to ci po dosc krotkim czasie nr kasuja!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-06-06 19:41
    Chyba Plus kusi w tym momencie tych , którzy korzystają mało z telefonu , bo większe zasilenie daje własnie tym rzadziej doładowującycm.. Trochę dziwne ,5-10-15 było o wiele lepsze...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-06-06 19:50
    tkubon ~~ masz rację z tym przepadaniem numeru Heyah (choć mam watpliwości czy Era będzie je tak skrupulatnie wyłączać - weź pod uwagę tak - taki , jeszcze nie spotkałem się by komuś deaktywowali ) .Co do zamrazania kasy to heyah chyba zamraża tak jak simplus , skończyła się ważność mojej karty i widzę ,że jest zamrożone tam 86 groszy.. Może więc sumują - choć nie mając zamiaru doładowywać tego numeru , już nie sprawdzę. Najbardziej daremny jest pod tym względem pop - zawsze zerują konto jak traci się ważność na usługi wychodzące.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 20:23
    Hej zamrażacze numerów , o czym mówicie ? Czy numer ma się po to by go zamrażac ? ;-) ***Tkubon - w POP , 1/1 wewnątzr sieci 60?60 poza , tak gwoli ścisłości.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 20:31
    ***Alexander 25 - jak masz wątpliwości co do wyłączania nuemrów Heyah , to spytaj ***Grzegorz_Z. Pozbędziesz się złudzeń co do informacji które wkrótce poda PTC , tyczącej się Heyah. ***Krolomakaronu (świetny nick , tak na marginesie ;-DDD) gprs klasy 4+2 , na T610 działa świetnie , na T630 (super bliźniak) będzie działał też równie dobrze pewnie. Testowałem gprs na Motoroli T260 , równie świetnie działający. Co do T630 to w grę wchodzi kabel , Irda i BT. Łączyłem Motorolę i SE (T65 , T610- gprs Idei i Plusa) z komputerem przez zwykły kabelek RS 232 , na COM komputera i telefonu. Łączyłem też Motorlę C333 (Plus) przez kabelek USB( może być ten sam co do Nokii 5510) działa równie dobrze. Tak więc jeśli V500 to na pewno chodzi o kabelek USB.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 20:36
    Co do promocji ogólnie każdy grosz się liczy i tu się zgadzam w 100% z ***tkubon - przy 15 groszach za sms ( w sieci) w Simplus Team , można sobie naprawdę sporo poesemesować , a jakby nie było to bardzo popularna forma komunikacji. Ogólnie Simplus naprawdę pokazał lwi pazur i pewnie ostatniego słowa nie powiedział. Fajna promocja.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-06 20:37
    ***issa czy ktoś tu wpsominał o Heyah? Mnie się w przyszłym tygodniu kończy ważność karty na połączenia przychodzące- czy mi ją już deaktywują na dobre, czy jeszcze będęje mógł kiedyś zasilić???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 20:43
    ***pajorro - deaktywują Ci nieodwołalnie. Będziesz mógł jeszcze kiedyś zasilić. Ale nowy numer... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-06 20:48
    Raczej nowego startera to nie kupie :-)) Pozatym jeśli komuś zależy na prefiksie 888, to na allegro jest ich cała masa!!! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 20:57
    *** pajorro , jakby Ci zablokowali możliwość wysyłki tylu sms-ów przez Miasto Plusa i text.plusgsm.pl , to pewnie uciekłbyś z Simplusa do Heyah pierwszy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-06 20:59
    ***issa- Ha ha ha :-)) Wiesz, napewno bym się zastanawiał :-) Pozatym to odezwał się ten co nie wysyła smsów z Miasta Plusa! ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-06 21:02
    Pozatym w bramce Plusa już dodali prefiks 661 co oznacza, że taki już sprzedają lub będzie niedługo :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-06-06 21:03
    Ciekawa aukcja :D :D To zdjęcie to chyba tego sprzedawcy? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 21:04
    *** Pajorro - oprócz gdyby mi zablokowali tę możliwość , to na pewno bym nie rozpaczał. Założyłem znów konto mBox Premium i tam ma 100 sms-ów. Na pewno dałybym sobie radę bez Miasta i mBox, jak na razie to chyba ja wysłałem Ci kilkanaście razy więcej smsów z telefonu niż ty mi , jak myślisz ? Bez Miasta Plusa byście się zapłakali i Wasza miłość do Simplusa znacznie by opadła... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 21:05
    ***pajorro - 661 dają do Plus Mix , dla Twojej informacji :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-06-06 21:07
    **issa znowu chcesz się męczyć z mBoxem i stroną Idei? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-06 21:09
    Fakt, dziwna aukcja. ***issa- tak swoją drogią, jakby nie było Miasta Plusa i innych możliwości wysyłania darmowych smsów z netu to zastanawiałbym się nad przejściem do Heyah, ale w TEAM 2 smski są po 15 gr do Plusa, a po 29 gr do reszty więc tutaj nie ma dużej różnicy, jednak naliczanie...to już inna sprawa :-)) Jaki masz adresik teraz na mBoxie? Korzystasz z niego, czy jednak wolisz Plusnet? Pozatym jeśli jestem w domu to nie wysyłam smsów z komórki bo to przecież nie ma sensu ( lepiej z Miasta Plusa) ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 21:12
    *** windu - nie. Założyłem to jako skrzynkę awaryjną (alternatywną) do plusnetu , choć każdy wie jakiego znaczenia nabiera przymiotnik "awaryjna" jeśli chodzi o mBox :-DDD Poza tym za 6.1 ZŁ mam 75 punktów Profit miesięcznie (odpowiednik 75 zł) , więc licząc punkty za polecenie zapłaty 100 i za rachunek minimum 80-90 punktów , w ciągu miesiąca nazbiera się na 10 minut. Warto choćby dlatego. Poza tym co było minęło , ile można trzymać urazę ? He,he...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 21:15
    *** pajorro - lepiej i taniej ;-) W Hejce miałbyś 18 groszy i 28 groszy , choć rzecz jasna na razie liczba użytkowników Heyah ani się umywa do liczy użytkowników Plusa. Jak na razie adres e-mail na idea.net znają tylko dwie osoby i tak chyba zostanie. Nie zaśmiecajcie sobie Outlooka ;-D Wolę plusnet*100. Bo mi po rostu zawsze działa , a o to chodzi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 21:21
    Ja czekam aktualnie na coś takiego jak Plan Dzienny w Plusie. Nie ukrywam , że zrobiłbym doskonały użytek z 600 minut miesięcznie do Plusa , czy 20 dziennie. Ależby to było za 54 zł brutto ! A ile sms-ów... Bajeczka!
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-06-06 21:45
    661 jest sprzedawany od dobrych 3 tygodni
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-06-06 21:46
    **issa to może powinieneś skorzystać z promocji "Rozmowy za 1 grosz"?Gdybym w lutym nie kupił aktywacji,to skorzystałbym właśnie z tej promocji.Jestem już zapisany do 5plus,ale jakoś nie dostałem jeszcze pakietu powitalnego,choć juz po mału bedzie miesiąc jak jestem w programie.Aktywowałem tez przyjazne rachunki,zawsze to 100 punktów wiecej :) Niestety,choc,już jeden rachunek zosta zrealizowany przez PP,to punkty będą dopiero od następnego :/ Co do mBoxa to życzę dużo cierpliwości :D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 23:38
    Gdyby za ten 1 grosz/minutę bylo do np 10 osób , to chętnie bym skorzystał ;-) No i by przy tarfie 45 lub 65 (netto) było to przez dwa lata. Jak na razie najlepsza promo w Plusie jak na moje potrzeby to "Dwa razy więcej" tyle , że do 600 minut w sieci za 54 zl , trochę tam brakuje. No chyba , że włączymy SS ;-) Troche mnie śmieszy , że najtańszy telefon w tej promocji kosztuje ok. 260 zl brutto. Najlepiej było sobie wziąć w pierwszej części aktwke na dwa lata i dokupić Sagema z Simplsa za 175 zł brutto, a Starter Simplusa komuś (sprze)dać. Kupiłem mamie aktywację w tej promocji 26 kwietnia. Miodzio! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 23:46
    Czytałem dziś na telix.pl wypowiedzi między innymi ***wlo dotyczące Idea Mega (są ukryte w ankiecie) Wlo tam chwali Mega. To prawda , że ta oferta dobrze wyszła Idei i równie dobrze , że Plus stworzył właśnie swoją odpowiedź na tę ofertę w postaci "Dwa razy więcej" jednak Mega jest o wiele klarowniejsza (choćby sama nazwa) i cieszy się na pewno sporą popularnością. No i ten darmowy Gprs Maniak ;-) Moja koleżanka zamierzała przejść z Idei na Heyah , i wczoraj w salonie już miała rezygnować a zaproponowano jej Mega 150 , do tego 1/1 gratis przez 12 miesięcy i 6 miesięcy gratis pakiet 100 sms-ów. Kto by nie skorzystał z takiej oferty za 61 zł brutto... Miała rachunki lekko powyżej 100zł. Jest wniebowzięta :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-06-06 23:54
    issa: Czy w promocji "Dwa razy wiecej" dodatkowe minuty sa wykorzystywane tylko do Plusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-06 23:56
    Zapomniałem dodać , że do tej taryfki Mega bierze sobie NKM za 2.44 i to już będzie komplecik. Sam jej dziś podpowiedziałem. To dopiero czerwiec a mam nadzieje , że do końca roku będzie jeszcze wysyp takich ofert. Chciałbym zwrócić tu uwagę na taki fakt. W Idei można po zakończeniu umowy przejść na Mega w ramach "Propozycji" z zachowaniem numeru i dodatkowymi profitami o których pisałem powyżej. W Plusie nie ! To dla mnie kompletnie nielogiczne , czemu mają służyć te ograniczenia ? Następny przykład. Kończysz umowę w Idei , możesz przejść do Start Optimy , a z niej po trzech miesiącach do jakiejkolwiek wybranej promocji. Dlaczego nie może być tak samo w Plusie ? Naprawdę szkoda.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-06-06 23:56
    Juz znalazlem na stronie PLusa, ze promocja dotyczy Pakietów Kwotowych i polega na niskiej stawce za minute polaczenia do plusa i stacjonarnych. Pozdrawiam, Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 00:02
    ***gm - w promocji "Dwa razy więcej" minuty z dodatkowego pakiety wykorzystywane są w ramach sieci i na stacjonarne , a koszt minuty to 61 groszy brutto. Oczywiście można włączyć Strefę (tyle , że wgodzinach szczyty minuta do Plusa to 73 grosze brutto) , ale jak ktoś dzwoni np. po godzinach szczytu to ma kosmiczne oszczędności. Można też sobie włączyć trzy numery SS i wtedy z pakietu dodatkowego (koszt dwóch pakietów to ok.54 brutto) , robi się 148 minut! A przecież zostaje równoległy pakiet podstawowy , który może zostać użyty albo do innych operatorów , albo też do Plusa i stacjonarne. Równoległy , a nie wykorzystywany potem/przed dodatkowym. Prawdziwa rewelacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 00:04
    Zanim napisałem już zdążyłeś znaleźć. Również pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-06-07 00:09
    Ostatnio w Plusie podoba mi sie fakt, iz w promocji "400 minut" i "Dwa razy wiecej" minuty dodatkowe sa wykorzystywane równolegle. Ciekawe jak jest w promocji Dwa razy wiecej z programem 5Plus, Plus Tobie czy np. z usługą 1/1/1?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-06-07 00:10
    Troche sie zapedzilem z Plus Tobie, przeciez umowa jest na 12 miesiecy a Plus Tobie "zaczyna dziala" dopiero po 18 miesiacach. ISSA: Dziekuje za informacje. Pozdrawiam, Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-06-07 00:14
    Doczytalem tez, ze usluge 1/1/1 mozna wlaczac i wylaczac a Bonifikata nie przepada.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-06-07 00:20
    **issa: 1/1 przy wyborze znizki wewnatrzsieciowej. Cos ostatnio sie aktywniejszy zrobiles??? Sam mam jak chyba wiesz jednego popa, ale uzywany w wiekszosci tylko do smsow. Szkoda ze po 38gr brutto do innych sieci. Czy idea jest totalnie slepa ? - zastanawiam sie. Przeciez prawie wszyscy moi znajomi sie przesiedli na Heyah i Sim+TEAMA2. Szkoda, choc nie taka wielka. To tylko IDEA ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-06-07 00:20
    Już jestem,oglądałem program o D-Day :-) **issa,no tak pewną "niedogodnością" jest fakt,że można wybrać tylko 3 numery.Fajną PrpPozycje dostała Twoja koleżanka od Idei.Mega to super sprawa.Gdyby mamuska dzisiaj przedłużała umowę to też byśmy wzięli mega,ale ta droższą opcję i praktycznie stacjonarny poszedłby w odstawkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-07 00:30
    *gm: fajnie ze jeszcze czasem wpadasz, ja tez pozdrawiam! *issa: dzis slalem mejlem do znajomego porade z promocjami/taryfami plusa. strasznies ie trzeba napocic (wspolczuje konsultantom i dilerom) ale jak zwykle cos milego dla kazdego ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 00:53
    ***windu - co do stacjonarnego Też się zastanawiałem nad np. Planem Standardowym w TP S.A za 42 zł (bez minut , czyli "golas"). Za 42 zł w promocji "2 razy więcej" ma się ok. 140 minut na stacjonarne lub/i Plusa ( to wariant bez Strefy Plus , bo w wariancie ze Strefą wychodzi o wiele , wiele więcej). No i stacjonarnego się ze sobą nie weźmie. ***klops - też ostatnio coś się nie udzielasz... Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 00:57
    ***klops - jeszcze co do wysiłku włożonego z tłumaczenie. Właśnie klarowałem ostatnio teściowej bardzo intensywnie "Dwa razy więcej". Ale ją przekonałem. Bierze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-06-07 01:01
    **issa - ja się zastanawiam cały czas jak opłaty ze stacjonarki przerzucić na komórasia,ale nie chce kupowac nowej aktywacji,tylko wykorzystać,najlepiej mamy aktywacje w Plusie.Po prostu żeby płacić tylko abo za stacjonarny i kiedyś z niego zrzygnować :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-06-07 01:04
    Oczywiście moja mama ma akytwkę w Idei.Ja mam w Plusie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 01:07
    Hehhh. Gdyby tak bardzo skrupulatnie policzyć , możliwości lokalne i międzymiastowe , że tak powiem , promocji "Dwa razy więcej" , to w godzinach szczytu wychodzi nam za 42 zl , 193/166 minuty odpowiednio lokalne/miedzymiastowe, lub poza szczytem sob-niedz i w dni powszednie od 18 do 8 , odpowiednio 293/193 minuty lokalne/miedzymiastowe. Blisko 5 godzin rozmów lokalnych ! Wiadomo , to czysta teoria , bo dzwoni się różnie , ale jakby nie było to wynik lepszy niż dobry :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-07 01:09
    *issa: nie udzielam sie bo mialem duzy projekt w pracy (nooo, nie tylko ja ;) - otwarcie upamietnienia na terenie b. obozu zaglady. (w necie znajdziesz jak chcesz). a teraz biore wolne na prawie 2tyg. i bede magistra pisal bo po pracy to poroniony pomysl, nic nie idzie... dla tesciowej jak rozumiem bez telefonu? kolega chcial telefon - ma tego sagema z sim+ za 175, (tyle to moje tenisowki kosztowaly wczoraj) ale tam nawet wibry nie ma a w wa-wie nie zawze dzwonek uslyszysz, to nie gory ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-07 01:10
    co do telefonu stacjonarnego: wlasnie sie wkurzylem po kolejnym po....ym przez tepse rachunku i juz mam taryfe socjalna z 15 impulsami wliczonymi. i tak wydzwanialem moze z 5zl netto - reszta to byly pakiety na net, a teraz znalazlem pakiety za te same pieniadze co w tepsie w standardowym (i nie drozeja jesli sie ma socjalny) - tlen dostep. umowa idzie szybko i wszystko czego mi potrzeba to zeby faktur nie porabali :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-07 01:11
    no i z tego tez wzgledu zaraz siadam i wlaczam wreszcie strefe plus. i tak mialem problem z wydzwonieniem tego co mam na komorce ;) wydruk opisu i regulaminu juz lezy i czeka obok ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-06-07 01:13
    a stacjonarke musze miec bo rodzice maja w tepsie "darmowe wieczory i weekendy" a dziewczyna (no , teraz to mieszka u mnie, ale do niej tez dzwoni rodzina) ma netie i 20h lokalnych za grosze. stacjonarke mam do odbierania...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 01:14
    *** windu - no to trudna kwestia. Gdyby można było zrezygnować natychmiast ze stacjonarnego , najbardziej opłacałoby się te 42 zl ( bo zakładam , że macie Plan Standardowy) wykorzystać na połączenia Strefowe w ocji bez pomniejszania minut w abonamencie (Twoja aktywacja) No ale przecież jakby mama chciała zadzwonić lokalnie , a Ciebie by akurat nie było w domu , to byłby problem... Masz już za to gotowe rozwiązanie jak będziesz już mieszkał na swoim. Tyle , że stacjonarny , to zawsze tani internet. Neo w końcu za 59 zł. To super tanio. A np. Neo nie weźmiesz jakbyś miał Plan Socjalny. Jest tych opcji , kombinacji i możliwości teraz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Spooky pisze: 2004-06-07 01:15
    Moglby mi ktos wytlumaczyc co znacza \"przyjazne rachunki\" w Plusie. Dostalem smsa ze dostane dodatkowych 10 min jak skorzystam z takich rachunkow.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 01:20
    ***klops - proszę , ja pisałem , a Ty już tyle napisałeś.. Także o Socjalnym. I to także potwierdza tezę , że co człowiek to inny profil użytkowania :-) ***spoky- to znaczy Polecenie Zapłaty. Fajna i wygodna forma płatności dla posiadających konto w banku. Zawsze to 100 punktów w 5+. Zmykam. Dobrej nocy życzę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 01:26
    Zapomniałem jeszcze dodać , że tradycji stało się zadość i ostatni "niedzielny" news został porządnie "wymęczony" ;-) Czekam do poniedziałku. I tym optymistycznym akcentem kończę i korzystam z opcji "Rozłącz" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-06-07 01:34
    **issa - ja z Neo+ nie skorzystam,bo mam stałke przez kablówkę i jestem zadowolony.Żadnych problemów nie mam (odpukać),więc po co sobie stwarzać problemy i zakładać?Najchętniej tobym ten stacjonarny odłączył,ale wiadomo,że się nie da nagle wszystkich zmusić żeby na komórkę dzwonili.Także jakoś przynajmniej ograniczyć rachunki z Tepsy bym chciał.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-06-07 03:37
    *ze tak sie wtrace,ja tez tutaj goscinnie na chello a abo miast na stacjonarke poszlo na zwiekszenie megi ze 150 na 350(tym bardziej ze 75% to polacz.stacjonarne lub idea) tez rodzaj wyjscia hmm.. pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    krolmakaronu pisze: 2004-06-07 10:44
    issa, dzięki za wyczerpujacą odpowiedź
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-07 11:38
    Dzień dobry po weekendzie:) Wymęczyłem się na działce:) A jak już kiedys powiedziałem każda kaska się liczy i tu też się w Simplusie policzy, ale jak tu ktos już wyżej powiedział lepsze są te bonusy za większe doładowania albo elektroniczne doładowania, bo to jest niestety tylko dla nowych klientów i tylko jednorazowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-06-07 11:42
    Spooky: przyjazne rachunki=polecenie zapłaty, issa: prefix 661 to nie tylko mixPlus, to również postpaid.
    0
  • Users Avatars Mini
    Spooky pisze: 2004-06-07 11:49
    *issa, *RAFALS dzieki za pomoc
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 13:26
    *** RAFALS , titq - na pewno macie rację. Ja nie pracuję w POS , ale miałem właśnie z niego informację , że 661 są w Mix. No i jak się okazuje nie tylko :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hulio pisze: 2004-06-07 14:49
    ale zrobi li promocję no no poświęcają aż 10/15 złotych ach ach łaskawcy
    0
  • Users Avatars Mini
    hoplita pisze: 2004-06-07 14:56
    ciewawe kiedy cennik zmienia na jakiś korzystniejszy od tego co oferuje konkurencja
    0
  • Users Avatars Mini
    jam łasica pisze: 2004-06-07 15:04
    mierna ta promocja - jak by jej nie robili to przynajmniej więcej lasów by ocalało bo papiueru by nie zmarnowali
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-06-07 15:07
    **Hoplita: zgadzam się, Plus ma bardzo niekorzystny cennik. Ale to nic nowego, Plusa jak zwykle nie stać na odważne ruchy i jakieś lepsze zmiany w cenniku:( STAGNACJA, tak tylko tę sieć mogę określić. ZASTÓJ w wysokich cenach. A jak coś próbują jużnowego zrobić, to zawsze spapugują po konkurencji i tylko jakieś udziwnienie dodadzą co sprawia, że ich taryfy są już tak wyspecjalizowane że nikomu nie pasują (vide: ostatni wielki poroniony pomysł Plusa z MIXPlusem...)
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-06-07 15:08
    ***hoplita - tez szczerze mowiac ciekawi mnie ta kwestia, dotad myslalem ze konkurencja w Polsce jest taka ze wszyscy maja to samo (a roznice sa na poziomie bledu statystycznego) ale teraz jesli chodzi o STALA oferte to Idea (wiem, wiem...idea...) jest przynajmniej o 2 kroki przed klonkurencja (Mega, Dzienny - postpaid), Plus ma BARDZO dobra oferte w simplusie za to abonamenty wymagaja porzadnego face-liftingu, a Era o ile TakTak jest w miare rozsadny to abonamenty sa ponizej krytyki w obliczu 'konkurencji'... wiec jednak cos sie dzieje... bardzo dobrze... tyle ze narazie 'konkurencja' przynajmniej w postpaidzie praktycznie nie istnieje... (bo kto w tym momencie wezmie CZYSTA Optime... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hoplita pisze: 2004-06-07 15:16
    ***dude wiadomo o tym że w Plusie można ponegocjować korzystnijhesze warunki niż to co jest w cenniku ale to dotyczy TYLKO firm - a zwykły szary ludek jest otwarcie oszukiwany i wciskajuą mu kit
    0
  • Users Avatars Mini
    hoplita pisze: 2004-06-07 15:20
    ***brendyman może i wszyscy mają to samo ale chyba trochę inaczej :) Jeżeli chodzi o konkretne oferty to widać że niektórzy operatorzy coś czekają - albo udają że czejkają - w tym czasie dojąc z ludzi kasę - biedni cyrografowcy
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-06-07 15:27
    dude: a masz ty kalkulator? Bo jakoś nie widzę tej drożyzny w Plusie. A co do kopiowania z konkurencji. A co takiego skopiowali? mixPlus? chyba tylko nazwa jest podobna bo zasada działania rewolucyjna na polskim rynku. Przechodzenie pakietów w abonamentach, Strefa Plus, EfektPlus itp. Pokaż mi skąd to niby kopiowali...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-06-07 15:58
    ostatnio w "naj" byl kalkulator bewnie chłopok nie kupil na czas gazetki :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-06-07 16:11
    A ja się z jednym zgodzę, jeśli chodzi otzw. "drożyznę" w Plusie: żeby w Plusie było taniej bardzo potrzebny jest KALKULATOR, żeby sobie te taryfy poustawiać. Idzie się do takiej Heyah czy Mega w Judejce i ma się kawa na ławę, co i jak (chociaż uwaga z Mega, bo trochę jest tam tego drobnym druczkiem), natomiast w Plusie nie od dziś wiadomo, że trzeba się maksymalnie nagimnastykować, żeby dostać to, czego się chce ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmiś pisze: 2004-06-07 16:46
    Za miesiąc w Erze ruszają nowe taryfy RELAX 100 250 500 1000. Więcej szczegółów na priv. Rewolucja na miarę Heyah!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-06-07 17:32
    *** kimis - proroków tu juz było wielu przez ostatnie pół roku więc twoje rewelacje nie robia już na nikim wrażenia :)))) na wakacje? chyba cie powyginało ostro, co?
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant heyah pisze: 2004-06-07 17:55
    to jakis sit nasz pre paid jest 10000000000......... razy lepszy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-07 18:17
    hansen - Plus 26 czerwca wprowadził taryfy Plus... Ale to co pisze kmiś to nie wydaje mi się, że będzie "dla ludzi" :-) 100/1000 - minut? złotych? I jedno i drugie raczej nie dla "fizycznych" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    2 kons. heyah pisze: 2004-06-07 18:20
    czy taki lepszy.......... cały czas się coś pierdo..... jedyna zaleta to .... tanio
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 20:25
    Monstrum nazywane "nowe taryfy Ery" znów odżyło i straszy ;-))) ***brandyman - promocje , czy taryfy Plusa wymagają porządnego face-liftingu ? Bo aż mi ręce opadają jak czytam to co piszesz. Mieszają Ci się promocje z taryfami. Przeczytaj porządnie cennik Idea Optima , a następnie Cennik Plusa to pogadamy. :-) Taryfy w Plusie są maksymalnie korzystne i przyjazne dla klienta , czego nie można powiedzieć w żaden sposób o Idei. Natomiast promocje w Plusie są stosunkowo zawiłe (jednak bardzo korzystne , ze względu na specyfikę schodzenia pakietów) , a promocje w Idei jak napisał ***Loco - bardzo klarowne.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-06-07 20:35
    Wiadomo - 15-ty się zbliża to zbliżają się nowe taryfy :D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-07 20:50
    A jak Era zacznie sprzedawać aktywacje z prefiksem 666 to zacznie się Apokalipsa ;-) Co do promocji , to trzeba powiedzieć jedno. KAŻDY jest w stanie pojąć zamysł przykładowej promocji "Mierz wyżej" po 2 minutach. Jakby zacząć tłumaczyć komuś "Rozmowy za grosze" w Plusie" i owe pakiety (czasowe) SS , lub "Dwa razy więcej" , to pewnie długo by to trwało. Ale niech nikt nie mówi , że gdzieś na rynku są lepsze taryfy dla "fizycznych" niż zwykłe taryfy/pakiety Plusa....
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant heyah pisze: 2004-06-07 21:33
    teraz praktycznie nic sie w heyah nie psuje jedynie miesiac temu jak platforma padla to bylo nie ciekawie i ludzie sie denerwowali ale teraz dzwonia tylko poto aby poczte wylaczyc bez zadnych problemow technicznych
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-07 21:41
    issa - nie dziw się, że się dziwią... skoro nawet nie wiedzą, że są pakiety z tanimi minutami. Że tylko do Plusa? Bardzo dobrze - nawet przy wydzwanianiu 1/3 do Plus się opłaca wziąć taki pakiet. Tylko rzecz w tym, żeby myśleć a nie tylko główkować :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-06-07 22:03
    boszzz... nastepny kosnulatnt, tym razem heyah... no mowilem, ze mamy urodzaj na konsultanow i obrodzilo w ciagu ostatnich dni he he he Nawet IP maja czesto podobne :D :D :D
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant heyah pisze: 2004-06-07 22:08
    vision* czy tam visior zalujesz ze ty nie reprezentujesz zadnej z tych firm
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-06-07 22:48
    Promocja identyczna do poprzednich. Suma sumarum, po przeliczeniu wychodzi na to samo jak by kupić telekarte 115zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    dawid.kulik pisze: 2004-06-16 13:54
    co ty gadasz... kupisz karte za 100zl dostajesz 115zl i do tego jeszcze 10zł lub 15zl czyli w sumie 125 lub 130zł. malo? wydajesz 10zł a dostajesz 130zł. ludziom to sie juz w głowach pierd... od tych pieniedzy.nawet 10zł gardza ;(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: