Promocja "Abonament Plusa + Prezent" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 37

Regulamin Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" w sieci Plus GSM:

1. Promocja "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a) 50,00 zł (61,00 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej z taryf: 
Plus 20, Plus 40,
b) 15,00 zł (18,30 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej z taryf: 
Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400.
3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Lp Model telefonu Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze taryfy:
Plus 20  Plus 40  Plus 60  Plus 100  Plus 200  Plus 400
1 Nokia 3410 49,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00
2 Siemens C55 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00
3 Sagem myX-5m 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00
4 Philips Fisio 822 49,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00
5 Siemens SL45i 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00
6 Samsung C100 99,00  99,00  49,00  1,00  1,00  1,00
7 Nokia 3510i 99,00  99,00  49,00  1,00  1,00  1,00
8 Panasonic GD67 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00
9 Nokia 6510 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00
10 Motorola C350 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00
11 Sony Ericsson T310+aparat 49,00 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00
12 Siemens M55 149,00  129,00  99,00  49,00  1,00  1,00
13 Motorola T720i 99,00  99,00  49,00  1,00  1,00  1,00
14 Nokia 3100 199,00  149,00  129,00  99,00  49,00  1,00
15 Motorola T720i+aparat 199,00  149,00  129,00  99,00  99,00  99,00
16 Sony Ericsson T68i  199,00  199,00  199,00  99,00  99,00  99,00
17 Sony Ericsson T610 299,00  249,00  199,00  179,00  149,00  49,00
18 Siemens M55+aparat 249,00  249,00  199,00  99,00  49,00  29,00
19 Siemens S55 299,00  299,00  199,00  179,00  149,00  49,00
20 Nokia 8310 299,00  299,00  299,00  199,00  199,00  199,00
21 Nokia 6100 429,00  299,00  229,00  179,00  129,00  99,00
22 Nokia 6610 429,00  299,00  249,00  199,00  149,00  99,00
23 Nokia 6310i 429,00  299,00  249,00  199,00  149,00  99,00
24 Nokia 3300 499,00  499,00  499,00  399,00  399,00  399,00
25 Nokia 5100 599,00  599,00  599,00  399,00  399,00  399,00
26 Nokia 7210 699,00  699,00  199,00  199,00  99,00  99,00
27 Samsung S100 799,00  799,00  799,00  699,00  699,00  699,00
28 Siemens SL55 899,00  899,00  899,00  699,00  699,00  699,00
29 Samsung T100 899,00  899,00  899,00  699,00  699,00  699,00
30 Nokia 3650 899,00  899,00  899,00  699,00  699,00  699,00
31 Panasonic GD87 999,00  999,00  999,00  799,00  799,00  799,00
32 Nokia 7250 1099,00  1099,00  1099,00  899,00  899,00  899,00
33 Nokia 7650 1199,00  1199,00  1199,00  999,00  999,00  999,00
34 Nokia 6800 1199,00  1199,00  1199,00  999,00  999,00  999,00
35 Nokia 7250i 1199,00  1199,00  1199,00  999,00  999,00  999,00
36 Samsung V200 1199,00  1199,00  1199,00  999,00  999,00  999,00
37 Nokia 8910i 1999,00  1999,00  1999,00  1799,00  1799,00  1799,00
38 Nokia 9210i 1999,00  1999,00  1999,00  1799,00  1799,00  1799,00

6. Promocja "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" trwa od 01.12.2003 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 31.12.2003 roku.
7. Do wzięcia udziału w Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w pkt.1.
8. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT": 
a) w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy.
9. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" może wybrać jedną z taryf: Plus 20, Plus 40, Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400 zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów, określonych w pkt. 5. Regulaminu Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT".
10. W Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" oferowany jest rabat pomniejszający wysokość opłaty abonamentowej, określonej w Cenniku usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM ( zwany dalej Rabatem ).
11. Rabat, o którym mowa w pkt.10 Regulaminu Promocji, udzielany będzie Abonentowi przez:
a) 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfie Plus 20, Plus 40, Plus 60,
b) 18 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfach Plus 100, Plus 200, Plus 400. 
12. Wysokość Rabatu, o którym mowa w pkt. 10 kształtuje się odpowiednio:

Taryfa Sumaryczna wysokość Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość w zł) Miesięczna wysokość Rabatu (wartość w zł) Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie udzielania Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość w zł)
Plus 20 120,00 (146,40 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 15,00 (18,30 brutto)
Plus 40 120,00 (146,40 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 25,00 (30,50 brutto)
Plus 60 120,00 (146,40 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 35,00 (42,70 brutto)
Plus 100 180,00 (219,60 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 55,00 (67,10 brutto)
Plus 200 180,00 (219,60 brutto) 10,00 (12,20 brutto) 95,00 (115,90 brutto)
Plus 400 180,00 (219,60 brutto)   175,00 (213,50 brutto)

13. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" nie może w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.
14. Z zastrzeżeniem treści pkt. 13 Regulaminu Promocji jakakolwiek zmiana taryfy lub dokonanie aktywacji i/lub deaktywacji usług: "Oferta Taniej Poza Szczytem" i "Usługi jednosekundowego naliczania opłat" w okresie czasu: 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfie Plus 20, Plus 40 i Plus 60 lub 18 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfach Plus 100, Plus 200, Plus 400 w Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" powoduje zaprzestanie naliczania Rabatu, o którym mowa w pkt. 10 - 12.
15. W okresie rozliczeniowym, w którym upłyną:
a) 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfie Plus 20, Plus 40, Plus 60, 
b) 18 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfach Plus 100, Plus 200, Plus 400,
opłaty abonamentowe w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym naliczane są oddzielnie, proporcjonalnie do liczby dni danego okresu.
16. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT", może na warunkach promocyjnych uruchomić usługę "Strefa Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchomienia i działania usługi "Strefa Plus" zawiera Regulamin aktualnie obowiązującej promocji usługi "Strefa Plus".
17. Abonent, nabywający Zestaw nr 17 z aparatem telefonicznym Sony Ericsson T610 w Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" może skorzystać z promocji: "Promocyjny pakiet usług dla telefonu Sony Ericsson T610". Szczegółowe informacje na temat zasad udziału w promocji zawiera Regulamin promocji "Promocyjny pakiet usług dla telefonu Sony Ericsson T610".
18. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 
19. Abonent, który zakupi Zestaw w Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" otrzymuje bonifikatę na wykonane krajowe połączenia głosowe i krajowe SMS-y (zwaną dalej "Bonifikatą"). Bonifikata udzielana będzie przez 24 okresy rozliczeniowe od daty aktywacji karty SIM z tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. W każdym z 24 okresów rozliczeniowych wartość Bonifikaty wynosi 5 zł (6,10 zł brutto).
20. Bonifikata, o której mowa w pkt. 19 niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w kolejnych 3 okresach rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest kwota niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych.
21. Jeśli Bonifikata z danego okresu rozliczeniowego nie zostanie wykorzystana w ciągu kolejnych 3 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Bonifikaty. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą Bonifikatę.
22. Z zastrzeżeniem treści pkt. 13 Regulaminu Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" jakakolwiek zmiana taryfy w okresie funkcjonowania Bonifikaty powoduje, że niewykorzystana Bonifikata z poprzednich okresów rozliczeniowych przepada. Abonent traci prawo do Bonifikaty o której mowa w pkt. 19, w przypadku zamiany taryfy na taryfę spoza planu taryfowego Plus oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą Bonifikatę.
23. W Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT", oferowane są karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł brutto). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.
24. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
25. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto). 
26. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 25, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 27 Regulaminu Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT".
27. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 8 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 PLN.
28. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 27 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.
29. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
30. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 
31. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto).
32. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w pkt. 30 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 
33. Promocja "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści pkt. 16 i 17 niniejszej Promocji.
34. Abonent biorący udział w Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
35. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "ABONAMENT PLUSA + PREZENT" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.
36. Cena wymienionych w pkt. 5 aparatów telefonicznych, oferowanych na warunkach ogólnych wynosi odpowiednio:

Lp  Model telefonu Cena netto w zł Lp  Model telefonu Cena netto w zł
1 Nokia 3410 899 20 Nokia 8310 1949
2 Siemens C55 999 21 Nokia 6100 1999
3 Sagem myX-5m 699 22 Nokia 6610 1849
4 Philips Fisio 822 699 23 Nokia 6310i 1549
5 Siemens SL45i 999 24 Nokia 3300 1599
6 Samsung C100 899 25 Nokia 5100 1699
7 Nokia 3510i 999 26 Nokia 7210 1899
8 Panasonic GD67 999 27 Samsung S100 1899
9 Nokia 6510 1499 28 Siemens SL55 1849
10 Motorola C350 899 29 Samsung T100 1849
11 Sony Ericsson T310+aparat 899 30 Nokia 3650 2049
12 Siemens M55 999 31 Panasonic GD87 2299
13 Motorola T720i 1099 32 Nokia 7250 2099
14 Nokia 3100 1099 33 Nokia 7650 2699
15 Motorola T720i+aparat 1199 34 Nokia 6800 2099
16 Sony Ericsson T68i  1899 35 Nokia 7250i 2199
17 Sony Ericsson T610 1949 36 Samsung V200 2099
18 Siemens M55+aparat 1199 37 Nokia 8910i 3499
19 Siemens S55 1099 38 Nokia 9210i 3299

37. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto).
38. Abonent zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub też central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.
39. Abonent zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzną w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.
40. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
41. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 38 - 40, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt. 27.

Opinie:

Opinie archiwalne (37):

Komentuj

Komentarze / 37

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kathos pisze: 2003-11-30 12:20
    nic nowego...
    0
  • Users Avatars Mini
    Novac pisze: 2003-11-30 12:39
    ...doslownie
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-11-30 12:54
    Telefony już zdrożały...
    0
  • Users Avatars Mini
    mmm1 pisze: 2003-11-30 12:57
    I to jest promocj swiateczna? Ale bylem naiwny...po co ja czekalem...Kiedys na swieta byly fajne promocje, a teraz? Co to jest?Gorzej niz bylo, 1,5 mies temu dawali, 10zł na rozmowy...a na swieta 5zl, gratuluje!
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-11-30 13:17
    coś w tym jest rzeczywiście jest, moze operator uznał że na święta aktywacje będą sie same "pyliły", pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-30 13:41
    mmm1 - czy ona nazywa się świąteczna? MARCIN EMPUNKT - Ty już powinieneś zdawać sobie sprawę z tego, że oni nie z powodu jakiegoś widzimisię jednego człowieka tak zmieniają warunki promocji - to jest rynek, a nie prezenty choinkowe... te dostaje się od mamusi i tatusia mmm1 - "dawali"? trzeba było brać... ja wziąłem i cieszę się z prezentu - a właściwie mój syn, bo za mniej niż w simplusie ma więcej - sam płaci cenę netto :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-30 14:45
    Szkoda ,że muszę do pracy,ale sobie poczytam wieczorem.Oj miał racje ***wlo ,że się zacznie...
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-11-30 14:46
    wlo: masz rację to jest rynek na którym są klienci (konsumenci) i zbliżają się święta, i tak jak Ty tatusiowie i mamusie chcieli by zrobić PREZENT CHOINKOWY dla swoich pociech (przykład). WIĘC JEZELI DROZEJĄ SŁUCHAWKI CO JEST ZE WSZECHMIAR UZASADNIONE to BENEFITY POWINNY BYĆ WIĘKSZE (przynajmniej takie same) LUB ROZMOWY TAŃSZE. "GÓRKA" Z TEGO I TAK ZOSTANIE (mniejsze dotacje do słuchawek, mniej fraudów i wyludzeń, "przyzwyczajenie" klienta do częstego korzystania przez parę np. 12m-cy, "zaprocentuje" w następnym roku umowy). UWAŻAM ŻE ŚWIETA SĄ TAK "CHŁONNE KONSUMPCYJNIE" że mój operator powinien je wykorzystać w większym stopniu, mam rację???
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-11-30 14:48
    cd.: więc jeżeli zblizaja się "konsumpcyjne święta" "wszyscy swięci" powinni być elestyczni i kreatywni i je wykorzystać
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-30 15:45
    Tak, zgadzam sięjak najbardziej... Ale święta są za miesiąc prawie!!! Więc jeśli dwa tygodnie przed świętami i do końca roku (albo nawet do niedzieli 28) będzie prawdziwa świąteczna promocja, to chyba wystarczy? W tej chwili telefony kupują ludzie z grupy "cienki klient" i naprawdę nie ma potrzeby dawać super telefonu po super cenie 1 zł. Ze zwykłego toeefu również można korzystać z podstawowych usłu, a akurat ta grupa klientów z innych niż podstawowe usług NIE KORZYSTA. To, że na próbę wyślą ememesa, połączą się z internetem przez WAP czy wyślą ememesa specjalnego nie przesądza, że mają mieć nadzwyczjny telefon. Akurat mieszkamy w Polsce, ale ciekawe jak oceniają klienci w innych krajach politykę swoich operatorów, gdzie telefony po cenach rynkowych trzeba kupować bo w promoicji są dwa-pięć modeli i to nie za jednostkę monetarną danego kraju. BTW. Mikołaj może i jest dobry, ale też za nic nie rozdaje prezentów ;-) Trzeba co najmniej być dobrym przez cały rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-30 15:51
    A propos... Czy myślisz, że "wszyscy święci" są tak elastyczni, że dopłacają do interesu w tym okresie? Jak słyszę w telewizji, w tym okresie zarabiają tyle co przez pół roku "poza sezonem". Jak to więc jest, że pomimo "wyjątkowej okazji" i tak dajemy krocie zarobić sprzedawcy? Teraz jak zwróciłeś uwagę są bez przerwy pytania "a ile kosztuje T610 w Plus 20?". Jak myślisz dlaczego? Czy nie po to by zminimalizować koszty wymiany telefonu i rozłożyć to na raty? A przy okazji można wykorzystać zasoby abonamentowe i prezent z nowegonumeru większość czasu spędzającego w szufladzie? Jak by nie liczyć to się opłaca. Koszty tego ponoszę ja niestety, płacąc średnio po 67,2 grosza za minutę 1/1 i 24 grosze za esemesa. I z tego nie jestem zadowolony...
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-11-30 16:29
    marcinie z empunktu: jako osoba sprzedajaca uslugi plusa (o ile pamietam empunkt jest w plusie) powinienes wiedziec, ze plus swoje plany sprzeadzy zrealizowal juz, a poza tym przekroczyl budzet na doplaty do telefonow i stad takie kroki, w dodatku w pespektywie czeka nas sprzedaz polkomtela, a wiec licza sie wyniki finasowe spolki. tak naprawde to cala nasza praca to nie jest walka o klienta, tylko takie prowadzenie sprzedazy, zeby zapewnic funkcjonowanie operatora zgodnie z przyjetym przez niego planem. mozemy sie z tym nie zgadzac ale wplywu nie mamy wkurza mnie co innego, limity ilosciowe ktore mamy wyrobic w posach, a ktorych nie da sie zrealizowac przy takich ofertach brrr
    0
  • Users Avatars Mini
    mmm1 pisze: 2003-11-30 16:31
    Mam wrazenie ze cos zlego sie dzieje z rynkiem gsm w Polsce, telefony drozeja, bo operatorzy nie chca do nich juz tyle doplacac...Ale co z tanszymi uslugami? Gdzie one sa? Ani troche nie potanialy, od czasu podwyzek cen telefonow. Nie wiem czy dobre mam wrazenie ze Plus mysli ze majac w ofercie tak popularny telefon jak SE T610, to ludzie beda przychodzic dla niego, a nie dla promocji. Bardzo podoba mi sie ten telefo, ale nie mam zamiaru przeplacac na abo tylko dla tego zeby go miec...Natomiast nie moge zrozumiec dlaczego nie ma tego telefonu w Erze dla osob fizycznych
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-11-30 16:48
    mmm1 Nic złego nie dzieje się na rynku. Rynek wkońcu normalnieje. Mówisz że nie chcesz przepłacać za SE T610 a wg Ciebie ile powinien kosztować jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie telefonów na rynku? Może 1 pln ? I może jeszcze a Plus 20 ? Zejdź na ziemie !! Operatorzy powoli odchodzą od dotowania telefonów kosztem obniżania cen usług. Sprawdź sobie ile kosztowały podstawowe usługi rok, dwa lata temu a ile teraz. A w Plusie na dobry telefon w dobrej ofercie możesz sobie zapracować (np.PWA). Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-30 16:49
    titq - ale teraz trzy razy więcej możecie zarobić za namówienie klienta na wzięcie w lojalce usług nie telefonu... a to tylko na rok - zatem częściej możecie zarobić ;-))) mmm1 - trzeba czekać. Ja czekam na tańsze usługi od dawna i mam nadzieję się niebawem doczekać :-) ku ziezadowoleniu niektórych kosztem wycofywania się z subsydiowania sprzętu :-) To niestety reguła - albo tanie telefony i drogie usługi, albo odwrotnie. To, że przy niskich cenach usług są promocje na dobre telefony w niektórych krajach, nie dowodzi, że mają i jedno i drugie, bo takich promocji jest mało - na dwa, trzy, góra pięć modeli. Natomiast zawsze kiedy sieć sprzedaje telefony po cenach z niewielką marżą ale po cenie rynkowej, zasadą jest, że usługi są po cenach do przyjęcia przez wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-11-30 18:27
    Jest ciekawie poczytać Wasze komentarze.Co do telefonów to ***maciejm ma rację ,za taką cenę to dostaniecie t610 w Idf, a NIO to można sobie pomarzyć (ponad 900) .Telefon ten jest w BARDZO DOBREJ cenie w Plusie,a poza tym telefony od 1 do 20 są naprawdę świetne.No bo co można zarzucić Nokii 3510i,SE T68i,Sagemowi myx5-m nie mówiąc już o Siemensie m55 albo s55 , nawet za taką cenę (za takie telefony dałbym tyle) , a jak zobaczyłem opis M55 w gazetce Plusa albo S 55 na Idei to oczy mi się bardzo zaświeciły.Jak dla mnie te telefony od 1 do 20 są conajmniej niezłe , a tych wyposażonych w gprs poużywałbym ostro.Nie ma co narzekać ,absolutnie. Do tego rabat na połączenia krajowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    leszku555 pisze: 2003-11-30 18:34
    maciejm: powiedziales ze na dobry telefon mozesz sobie zapracowac np. PWA. jestem ciekawy jak, skro plus traktuje swoich stalych dlugoletnich klientow w sposob oburzajacy. przytocze taki przyklad. otoz, na miesiac przed zakonczeniem obowiazywania 24-miesiecznej umowy poinformowalem ich ze jestem zainteresowany wymiana telefonu i przedluzeniem umowy oraz otrzymaniem oferty zakupu nowego telefonu dla abonenta innej sieci (tj. KAMELEON). w efekcie dostalem jak to zostalo okreslone \"specjalnie przygotowana dla mnie oferte wymiany aparatow\" bez uzycia punktow bo tych nie moge zrealizowac. plus zaoferowal mi aparaty - uwaga - N6310i, N6610 za 449 pln, N6100 za 379 pln, N3650 za 949 pln, podczas gdy w ofercie dla nowych klientow z rownorzednym do posiadanej taryfy - PLUS 100 oferuja: N6310i, N6610 za 199 pln, N6100 za 179 pln N3650 za 699 pln...
    0
  • Users Avatars Mini
    leszku555 pisze: 2003-11-30 18:34
    Czyli, klient nowy, prosto z ulicy ma mozliwosc zakupu telefonu taniej o srednio 200-250 pln, niz ten ktory jest klientem dlugoletnim. Co gorsze, dzwoniac do Dzialu Obslugi Programow Lojalnosciowych i proszac o kontakt z osoba odpowiedzialna za przygotowanie oferty, otrzymuje informacje ze osoby tej nie ma w chwili obecnej w pracy , ale odzwoni tak szybko jak to mozliwe... w rezultacie czekam na telefon zwrotny od Plusa, grubo tydzien.... To sie nazywa podejscie do klienta .. Brak poszanowania i szacunku. Nie wspomne o tym ze oferty Kameleon nie przyslano mi w ogole.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-30 18:47
    leszku555 - mieszasz coś... albo przedłużasz swoją umowę, albo podpisujesz nową umowę jako "nowy z ulicy" i na dodatek z innej sieci. Z innej sieci dostajesz 50% niższy abonament na rok. Ceny telefonów też nie są tak wysokie jak mówisz... Zatem o co Ci chodzi? Co do PWA - dlaczego niby miałyby być niższe? Agrument "sprawdzonego klienta" no daj spokój... A z Plus Tobie nie korzystałeś? No i powiem Ci jeszcze jedno - bujasz coś... Moja żona (telefon jest na mnoim koncie, ale to nie ważne) miała do czerwca (a właściwie do 8 lipca) taryfę Echo, później Plus 40... Jak myślisz, ile zapłaciłem za 6100? 299 złotych netto... A aktywację ma od 1999 roku chyba. Skąd więc podana przez Ciebie kwota 379? Zatem nie byłeś widać na tyle dobrym klientem, żeby Plusowi opłacało się w Ciebie inwestować - bo jak inaczej to rozumieć, że przy niższej taryfie (i bez korzystania z dodatkowych usług) dają telefon o 80 zł netto taniej?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-11-30 18:52
    Jeśli Ci zależy tylko na telefonie, to przecież żaden problem rozwiązać umowę i podpisać nową. A może Ci zależy na numerze? Ciekawe czy oni to wiedzą, że niektórym zależy właśnie na numerze i traktują możliwość utrzymania numeru jako "bonus" programu lojalnościowego???
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-11-30 20:15
    Nawiązując do tego, że święta dopiero za miesiąc - ciężarówka Coca Coli już przyjechała, a to tradycyjny moment rozpoczęcią świąteczenych akcji. No i w handlu, Boże Narodzenie rozpoczyna się po Wszystkich Świętych.
    0
  • Users Avatars Mini
    leszku555 pisze: 2003-11-30 21:30
    wlo: zle mnie moze zrozumiales, ale powtorze. zwrocilem sie do Plusa z dwoma pytaniami: 1. wymiana aparatu przy zachowaniu nowego numeru, i przeslano mi oferte z cenami telefonow, takimi jakie podalem wczesniej, a wiec drozsze srednio o 200-250 pln, 2. oferta dla uzytkownika innej sieci (kameleon) sklonnego zmienic siec na Plusa. - odpowiedzi z ta oferta nie uzyskalem w ogole. kwota 379 pln za N6100 - taka mi podano w ofercie (!), i dziwi mnie to bo jest to cena wyzsza od obecnie oferowanej w ofercie "Abonament Plusa". Poza tym nie na tym chyba polega program lojalnosciowy, skoro uwazasz ze Plusowi nie oplaca sie we mnie inwestowac. Lepiej - powiadasz - inwestowac w nowego klienta i takiemu oferowac tansze aparaty??
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-11-30 22:19
    ***Leszku55: Ceny telefonów w PWA w Plusie to temat rzeka. Trudno przeciętnemu użytkownikowi zrozumieć różnice pomiędzy cenami telefonów dla abonentów nowo pozyskanych i abonentów "sprawdzonych". Tak samo jak niezrozumiałe są różnice w PWA pomiędzy cenami dla firm i abonentów prywatnych. A argumenty, że minuty w Plus Tobie, pozostawienie starego numeu jako bonus, brak opłaty aktywacyjnej itd. itp. po prostu są w tym momencie oklepane i mało przekonujące. Wystarczyłoby, że Plus oficjalnie ogłosiłby odejście od dotowania aparatów na rzecz obniżania cen usług.
    0
  • Users Avatars Mini
    obca pisze: 2003-12-01 16:07
    "Wystarczyłoby, że Plus oficjalnie ogłosiłby odejście od dotowania aparatów na rzecz obniżania cen usług." jeśli dobrze rozumiem wolałbyś płacić np. 1500 zł za telefon zamiast 200 zł? :0 albo 600 zamiast 1 zł? ja jednak jestem zdecydowanie za możliwością wyboru (bo przecież są bardzo ciekawe promocje dla ludzi którzy już mają telefon i chcą podpisać umowę.. o ile wiem abonament i ogólnie warunki są wtedy duużo bardziej korzystna)... a dla przeciętnego zjadacza chlebka często o wiele łatwiej jest zapłacić miesięcznie 30 zł i mieć telefon za 1,22 niż od razu wykładać kilkaset złotych....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-01 16:59
    Bardzo dobrze rozumiesz - osobiście wolę droższe aparaty, ale coraz tańsze usługi. To jest jednak kwestia dotyczące sposobu funkcjonowania GSM w Polsce. A ja w swoim poście poruszyłem kwestię cen telefonów oferowanych w Programie Wymiany Aparatów w Plusie, co stanowi zupełnie odrębne zagadnienie - nota bene uderzające właśnie w przeciętnych zjadaczy chlebka.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-01 20:36
    leszku555 - no to chyba oczywiste, że pozycskanie nowego klienta więcej musi kosztować? Gdybym miał stałym klientom obniżać ceny poniżej tych jakie mam dla nowych, moja mała firma dawno by nie istniała... Chociaż i tak trzeba się mocno starać :-) Gonzales - oklepane to może i jest, ale fajnie mieć dodatkowo co miesiąc powiedzmy pół godziny, albo chociaż 10 minut? Na to nikt uwagi nie zwraca, bo przecież łaski nie robią (a dlaczego nie pójdziesz do innej sieci, gdzie tego nie oferują), ale na ofertę PWA wszyscy narzekają... obca - zgadza się - 20 minut miesięczne (albo 20 zł np.) przez rok na roczną umowę przy sprawnym telefonie to lepszy wybór moim zdaniem. Ja osobiście sporo dzwonie (nie dużo) - 3 godziny wydzwaniam i chciałbym, żeby jednak jeszcze tańsze usługi były - naprawdę nie muszę mieć co pół roku nowego "modnego" telefonu. Mój ma półtora roku i z powodzeniem kolejny rok, jeśli nie dłużej mi posłuży...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-01 20:47
    A odnoszę wrażenie (co więcej to wrażenie jest poparte obserwacjami konsultantów w punktach sprzedaży), że najbardziej na nowym telefonie zależy klientom, którzy mają rachunki sporo poniżej 100 złotych (brutto), przy czym największy odsetek jest tych z najniższymi abonamentami :-) Po weryfikacji i przedstawieniu oferty (z telefonami po 500 żłotych - tymi "na czasie - 6610, 6100 :-)) to oni zawsze grożą odejściem i stratą klienta przez danego operatora... Śmieszne po prostu. Żeby to do nich jeszcze dzwonili... Ale też telefon jest tylko po to, żeby sobie "pingować". Gonzales... przeciętni zjadacze chleba, jak sam zauważyłeś jedzą chleb. Operatorzy mają dla nich również ofertę. Nieprzeciętni zjadacze chleba mniej chleba jedzą a więcej np. łososia - dlaczego? Znasz przysłowie - nie dla psa kiełbasa? Dosadne, ale prawdziwe. Odnieść można do każdej dziedziny życia to przysłowie. A jeśli komuś mało - niech do roboty się bierze.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-01 20:52
    Czekanie na mannę z nieba do niczego nie prowadzi. A poza tym czasy, kiedy manna z nieba leciała się dawno skończyły. obca mówi, że powinien być wybór... Na Litwie wyboru nie mają a nasycenie mają powyżej 70%. To samo w Czechach czy jeszcze gdzie indziej...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-01 21:16
    Ale się rozpisałeś ***Wlo. Niestety, ja zaliczam się do użytkowników Plusa, nie do wyznawców - i zdania nie zmienię. Ceny w PWA dla klientów indywidualnych trudno racjonalnie wytłumaczyć - i tyle. Tym bardziej, że w przypadku tych nowoczesnych telefonów używtkownik z rachunkami po 400-500 jest na gorszej pozycji niż przedsiębiorca z rachunkami na 200. I jedno, i drudzy dostają minuty w Plus Tobie, zachowują numer itd. itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    niuniuch pisze: 2003-12-01 21:40
    poprostu polkomtel \"wyrobił\" plany na ten rok ,słuchawki kończa mi sie w magazynie i pierdola klienta i swoich dealerów którzy czekaj na miesiac grudzień przez cały rok. pewnie sie obudzą koło 10 grudnia ze mozna by ceny obniżyc ale wtedy jest juz jak zwykle za późno.to wyrachowanie plusa jest okropne
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-01 21:59
    Gonzales - a ja się nie dziwię, że przedsiębiorcy maja lepiej. Ja mając telefony "na firmę" np. korzystam z taryf dla indywidualnych - mam tylko 3 aktywacje - dużo nie płacę, bo za swój numer 145 netto abonamentu - za 3 godziny wychodzącyh i dodatkowo trochę za transmisję danych i esemesy specjalne w pewnych okresach (dobroczynne sprawy). Na pozostałych numerach jest Plus 40 (od 1999) i Plus 20 (półtoramiesięczna aktywacja). Pomijam te dwa numery, ale na swoim, odbieram ok. 6 godzin rozmów miesięcznie (przy ok. 3 wychodzących). To też generuje przychód dla operatora przecież i kto wie, czy nie większy przy obecnych stawkach rozliczeń międzyoperatorskich niż moje rozmowy. Natomiast indywiduany klient jaki ruch do sieci może generować? Sam ledwo 10 minut wydzwania i wysyła nawet te 50 esemesów... Co to za interes dla operatora? A nawet nie chcę wspominać o ludziach z zaległościami... To plaga wręcz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-01 22:18
    Tak - generowanie ruchu do sieci to sensowny argument. Ale uważam, że generalizujesz, i to dosyć mocno. Indywidualny klient, który wydzwania te 10 minut i wysyła 50 smsów to przebrzmiały stereotyp. Istnieje cała masa klientów prywatnych, którzy pracują na taryfach typu Plus 100 czy Plus 200. I o nich cały czas piszę. Prawad jest taka, że Plus wychodzi z założenia, że Abonent używający danego numeru przez dłuższy czas jest z nim na tyle związany, że nie będzie go zmieniał tylko z powodu droższego aparatu. I przeważnie to podejście przynosi efekty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-01 22:23
    Co do zaległości - uważam, że to akurat w tym wątku nie ma większego znaczenia. Ale - rzekome skutki tej plagi to mit. Gdyby operatorzy ponosili rzeczywiście takie wielkie straty to naliczaliby po prostu odsetki karne - jak to drzewiej bywało. Skoro tego nie robią, to znaczy, że sobie jakoś radzą. Poza tym, nieterminowo płacą solidarnie i osoby prywatne, i posiadacze firm - zwłaszcza ci drudzy. Nota bene, nieterminowość nie bierze się z powietrza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-02 09:39
    No i małe uzupełnienie - zaproponowali mi właśnie w PWA SE T610 za 249 netto, przy rachunkach na jednej z aktywacji na 120 PLN, co uważam za bardzo przyzwoitą propozycję.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan pisze: 2003-12-02 20:24
    Gonzales - chyba przeczytali Twoje (IMHO sensowne) wywody ;-), tzn ludzie z PWA przeczytali ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    leszku555 pisze: 2003-12-02 20:33
    ***wlo*** - przytocze takie powiedzenie jako komentarz do Twojej wypowiedzi: "szanuj klienta kazdego, bo mozesz nie miec zadnego". I to sie tyczy zarowno Plusa jak i innych opow.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-12-10 21:11
    Nadal drogi Sony Ericsson T610, 299,00zł w taryfie Plus 20. Zgroza! Cieszy jedynie rabacik!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: