Promocja "D211" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 63

Regulamin promocji "D211" w sieci Plus GSM:

  1. Promocja D211 obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą umowę z POLKOMTEL S.A. o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM zwaną dalej "Umową", stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A." oraz zakupią Modem GPRS/HSCSD/WLAN - D211 w cenie promocyjnej (zwany dalej „Modemem”). Warunkiem wzięcia udziału w Promocji D211 jest wybór planu cenowego Mobilne Biuro, określonego w pkt. 9 niniejszego Regulaminu Promocji D211 (zwanego dalej „Regulaminem”). 

  2. Modemy oferowane przez POLKOMTEL S.A. po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem promocji. 

  3. Promocyjna cena Modemu oferowanego w Promocji D211 wchodzącego w skład Zestawu wynosi 1.349 zł (1.645,78zł z VAT)

  4. Promocyjna opłata aktywacyjna karty SIM wchodzącej w skład Zestawu wynosi 1,00 zł (1,22 zł zVAT) i jest płatna wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 

  5. Promocja D211 trwa od 7 października i jest ograniczona liczbą Modemów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Modemów, jednakże nie później niż 31 grudnia 2003 r. 

  6. POLKOMTEL S.A. zastrzega, iż w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od dnia aktywacji na warunkach Promocji D211: 

    • w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 

    • Abonent nie może zawiesić świadczenia usługi, 

    • Abonent nie może rozwiązać Umowy. 

  7. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji D211, może przez kolejne 24 miesiące liczone od dnia, o którym mowa w pkt. 8 niniejszego Regulaminu, korzystać z dostępu do Internetu, poprzez połączenia do APN: www.plusgsm.pl, w ramach których może wysyłać lub odbierać dane w technologii GPRS ( dalej jako "Usługa") na warunkach cenowych określonych w pkt. 9 niniejszego Regulaminu. 

  8. Uruchomienie Usługi, następuje w dniu następującym po dacie, w której dokonano aktywacji karty SIM. 

  9. W ramach Promocji D211 Abonent korzysta z promocyjnego planu cenowego Mobilne Biuro, stworzonego dla potrzeb transmisji danych. W planie cenowym Mobilne Biuro w połączeniach z APN: www.plusgsm.pl - opłaty naliczane są za każde rozpoczęte 10 KB. Abonent, który korzysta z planu cenowego Mobilne Biuro może korzystać wyłącznie z następujących usług: połączenia z APN, usługi transmisji danych, wiadomości tekstowe SMS. Pozostałe usługi są niedostępne. 

    Mobilne Biuro  Opłaty
    Abonament  30 zł (36,60)
    Liczba MB wliczonych w abonament  10 MB
    Stawka za przesyłane dane od 10 MB do 30 MB  0,02 zł (0,021 zł z VAT)
    Stawka za przesyłane dane powyżej 30 MB  0,015 zł (0,016 zł z VAT)
    Stawka za wiadomości SMS (do własnej sieci)  0,15 zł (0,18 zł z VAT) 
    Stawka za wiadomości SMS (do innej sieci)  0,25 zł (0,31 zł z VAT) 
    Stawka za minutę transmisji danych lub transmisji faks (do własnej sieci)  0,60 zł (0,73 zł z VAT)
    Stawka za minutę transmisji danych lub transmisji faks (do innych sieci)  0,75 zł (0,92 zł z VAT)

     

  10. MB wliczone w abonament mają funkcjonalność „przechodzenia pakietów”. Oznacza to, że MB wliczone w abonament a niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w kolejnych 6 okresach rozliczeniowych. Jako pierwsze wykorzystywane są MB wliczone w abonament z poprzednich okresów rozliczeniowych. MB wliczone w abonament niewykorzystane w ciągu 7 okresów rozliczeniowych MB przepadają. W tych okolicznościach Abonent nie może żądać ekwiwalentu pieniężnego ani jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość MB wliczonych w abonament. 

  11. Jeżeli aktywacja nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas w pierwszym okresie rozliczeniowym liczba MB wliczonych w abonament oferowana w ramach Promocji D211 na warunkach określonych w pkt. 9 Regulaminu, będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego. 

  12. POLKOMTEL S.A. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z opóźnień, zakresu i nieścisłości przesyłanych danych w ramach Usługi. 

  13. POLKOMTEL S.A. zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za treść i zawartość danych przesyłanych w ramach Usługi. 

  14. POLKOMTEL S.A. dokładając należytych starań, będzie dążył do zapewnienia sprawnego funkcjonowania oferowanej Usługi. 

  15. POLKOMTEL S.A. nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych spowodowaną awarią systemu z przyczyn niezależnych od POLKOMTEL S.A. 

  16. Po okresie promocyjnym, o którym mowa w pkt. 7 Regulaminu Abonent będzie obciążany opłatami zgodnie z warunkami Taryfy Plus GSPRS określonymi w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych POLKOMTEL S.A. 

  17. Do wzięcia udziału w Promocji D211 nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w punkcie 1. 

  18. Abonent, który podpisał Umowę na warunkach Promocji D211 może zmienić promocyjny plan cenowy, o którym mowa w pkt. 9 na Taryfę Plus GPRS określoną w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych POLKOMTEL S.A.. 

  19. Zmiana promocyjnego planu cenowego Mobilne Biuro powoduje zaprzestanie naliczania opłat promocyjnych opisanych w pkt. 9, a niewykorzystane MB wliczone w abonament, przepadają. W tych okolicznościach Abonent nie może żądać ekwiwalentu pieniężnego, a także nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość MB wliczonych w abonament. 

  20. W okresie trwania Promocji D211 Abonent może bezpłatnie aktywować usługę Plusnet z Profilem Srebrnym skrzynki poczty elektronicznej w domenie plusnet.pl. 

  21. W ramach Profilu Srebrnego usługi Plusnet Abonent ma do dyspozycji skrzynkę poczty elektronicznej o pojemności 50 MB oraz dodatkowo możliwość zdefiniowania dwóch odrębnych nazw do tego samego konta (tzw. aliasów). W Profilu Srebrnym usługi Plusnet Abonent otrzymuje SMS-em informację o nadejściu nowej poczty oraz ma możliwość korzystania z poczty elektronicznej za pomocą Dostępu Głosowego. Więcej informacji na temat usługi Plusnet można znaleźć na stronie internetowej: www.plusnet.pl

  22. W przypadku aktywacji usługi Plusnet z Profilem Srebrnym Abonent ponosi koszty opłaty miesięcznej za usługę Plusnet - Profil Srebrny w wysokości 5,00 zł (6,10 zł z VAT). 

  23. W Promocji D211 oferowane są tylko i wyłącznie karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów. W przypadku gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru na inny, dostępny dla danej karty SIM, opłata za tę usługę wynosi 50,00 zł (61 zł z VAT). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne. 

  24. W przypadku utraty karty SIM, otrzymanej wskutek zawarcia Umowy w ramach Promocji D211, przed upływem dwudziestu czterech miesięcy od dnia aktywacji Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 

    • Abonent powinien wystąpić do POLKOMTEL S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do POLKOMTEL S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61 zł z VAT). 

    • W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 24a, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 25 niniejszego Regulaminu. 

  25. POLKOMTEL S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 6 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 350,00 zł . 

  26. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 25 niniejszego Regulaminu rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych POLKOMTEL S.A. skutkującego podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi. 

  27. Promocja D211 nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez POLKOMTEL S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji. 

  28. Abonent biorący udział w Promocji D211 nie może, w zamian żądać innego rodzaju usługi lub sprzętu. 

  29. Opłata aktywacyjna w sieci PLUS GSM oferowana na zasadach ogólnych wynosi 100,00 zł (122 zł z VAT). 

  30. Cena oferowanego Modemu GPRS/HSCSD/WLAN - D211 na zasadach ogólnych wynosi 1 499,00 zł (1828,78 zł z VAT). 

  31. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji D211 zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej. 

  32. Abonent zobowiązuje się do informowania POLKOMTEL S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub tez central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM. 

  33. Abonent zobowiązuje się do przekazania POLKOMTEL S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Privet Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzną w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci), wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT. 

  34. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM, ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.

  35. POLKOMTEL S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 32-34, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez POLKOMTEL S.A. z uprawnień określonych w pkt. 25 niniejszego Regulaminu.

Opinie:

Opinie archiwalne (63):

Komentuj

Komentarze / 63

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-10-17 14:02
    No wreszcie się ruszyło :) Brawo, tylko że cena modemu równa jest cenie n-gage :DD
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-17 14:16
    No proszę, wyjaśniło się skąd wziąć karte W-LAN za mniej niż 150 PLN :D. A widziałeś N-Gage w Media Markt, ***Blobi?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-10-17 14:53
    To wlasnie potwierdza, ze to PLUS jest liderem w dziedzinie mobilnej transmisji danych i innych uslug rowniez. To PLUS wyznacza standardy w polskiej telefonii komorkowej. Dlatego denerwuja mnie komentarze jaka to IDEA swietna. Co ona takiego robi? Ma stare taryfy, a GPRS rzezbi jak nie powiem co (potwierdzaja to niezlezne testy!!!!)
    0
  • Users Avatars Mini
    kharn pisze: 2003-10-17 15:24
    zgadzam sie z tkubon-em w twj dziedzinie plus rzadzi ;) choc ja ogolnie to nawet nie mamnic do plusa i jestem happy ze go mam - JESSU jaki ten bost bezsensu
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-17 15:28
    drozyzna na maksa; ludzie co wy za bzdury gadacie 10KB (0,02 zl) to ma byc tanio, do tego karta 1600zl (na allegro 800zl) i staly abonament 36zl. Smsy w normalnej cenie. W Idei 500KB za 0,5 zl, jedyna wada to taktowanie. T610 za 199 zl + 60 zl abonament ale mam 50 min taktowane co 30 sekund. Karta WLAN 250zl. I jaka to innowacja chyba tylko w sposobie naliczania zamiast za 100KB to 10 KB. Zanim ktos cos napisze niech sie zastatnowi !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    andrelub pisze: 2003-10-17 15:33
    na razie mi to niepotrzebne;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    v pisze: 2003-10-17 16:04
    mac_777... nie KB, tylko MB. Taka mała różnica. To jest TANIO!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-10-17 17:09
    Promocyjna cena Modemu oferowanego w Promocji D211 wchodzącego w skład Zestawu wynosi 1.349 zł (1.645,78zł z VAT) buihihihihihhihihi
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-10-17 17:09
    Promocyjna cena Modemu oferowanego w Promocji D211 wchodzącego w skład Zestawu wynosi 1.349 zł (1.645,78zł z VAT) buihihihihihhihihi
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-10-17 17:16
    Gonzales chyba lekko sie pomyliłeś co do ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    jezior pisze: 2003-10-17 17:17
    mac_777 ty czytaj a nie bzdury jakieś piszesz 10 MB a nie 10 Kb a plus i tak jest naj aby tak dalej a plusie wszyscy wylądujemy
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-17 17:36
    ludzie czytajcie dobrze punkt 9 opłaty naliczane sa za kazde rozpoczete 10KB. Czyli 0,02 zl za 10KB pomiedzy 10MB a 30MB, powyzej 30MB 0,015 zl za kazde 10KB. I gdzie tu taniocha. NIc dziwnego ze w Polsce jest tylu biedaków jak regulaminu czytac nie potraficie. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-17 19:23
    ***_CISCO_ - jak 1000% to lekko.... :-))). Zdarza się, popiłem z klientami... ***Mac77 - 2 grosze za 10 kb to chyba nie jest super wygórowana stawka? Co prawda w Idei stawka jest połowę mniejsza, ale sposób taktowania pwooduje, że realnie może być o wiele wyższa. Co do ceny karty - z jednej strony masz rację, z drugiej - ceny na Allegro często daleko odbiegają od cen sklepowych - z różnych przyczyn; dlatego trudno Allegro przyjąć za punkt odniesienia, w każdym razie porównując ceny operatora i te, które tam funkcjonują.
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-17 19:56
    Dlaczego ceny allegro nalezy przyjac za odniesienie bo allegro to rynek. A ceny operatorów sa celowo zawyzone zeby wmowic klientom jaka to dla nich okazja. Przyklad T610 w plusie kosztuje 1900zl w Erze 1600zl (netto). Na allegro kupisz ten fon za 1000zl A co do oferty Pulsa chce powiedziec ze nie jest ona w zaden sposob atrakcyjna i denerwuje mnie podniecanie sie ludzie ze to przelom albo drgniecie. Bzdury!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-17 21:39
    mac_777 - to powiedz mi dlaczego nie mogę na tym RYNKU dostać faktury na to co chce kupić po tak atrakcyjnej cenie?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-17 21:53
    ***tkubon-i ty korzystasz z tej mobilnej transmisji danych?tak?co to znaczy Idea rzeźbi.Porównaj sobie cennik gprs w Idei i w Plusie,zanim coś powiesz oraz pakiety Plusa i Gprs Maniak w Idei,to porozmawiamy.Bo z twojej wypowiedzi przemawia stronniczość.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-17 22:02
    A ja nie lubię beznadziejnych i bezkrytycznych tekstów-typu plus rządzi,legia pany,idea de best,jak slyszę era to bierze mnie cholera.Podobne "standardy" Omnix ery i możliwość oglądania plików wideo na nokiach. np 3650-ciekaw tylko ile osób z tego korzysta?!Zróbcie ankietę w tak-tak czy wolą ściągać pliki wideo czy mieć tańsze połączenia i sms-y.Co za bzdury tutaj są powypisywane ,nawet już nie mogę tego czyatć.Beznadziejna stronniczość.***tkubon-napisz mi za ileż to już megabajtów zapłaciłeś,a potem dopisz mi że Plus to "ubermenschen" a Idea to "untermeschen",co za ..... brednie wypisujesz.A ja mam aktywację w Plusie i w Idei.Jestem wkurzony.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-17 22:29
    issa - ja tam bym chciał, żeby transmisja danych w Pliusie była tańsza - nawet na zasadzie powiększenia paczki, jak zrobili w Idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-10-18 00:46
    Gonzales: nie ma sensu obrabiać tyłki ludziom sprzedającym na Allegro. Uważam iż przywiezienie czegoś z zagranicy i sprzedanie u nas nie jest złodziejstwem (mimo pominięcia cła) Za 100 przywiozłem sobie kartę 3Com-a Wi-Fi (oczywiście kilka przywiozłem do sprzedania) i uważam że złodziejami są firmy sprzedające sprzęt w naszym kraju!!! Ta sama karta u nas kosztuje 290zł!!! Szczyt wszystkiego. Wszystkie sprzedałem na pniu po 160. Jeśli takie sprawy uważasz za lewe to kupuj w sklepie właśnie z takich jak Ty oni żyją.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-10-18 01:14
    Mowie w rzeczywiscie jak jest (mam niezalezy test czasopisma m.in. CHIP), gdzie jest pokazane czarno na bialym, ze najlepsze parametry transmisji GPRS uzyskuje plus, malo tego porownywalem obu operatorow i rzeczywiscie IDEA ma tu duzo do zrobienia! Zrywalo mi w ideii polaczenie (korzystalem z Nokii 6310i) oraz wysylanie danych bardzo wolne momentami ponizej 1KB/sek!!!!. W plusie dzialalo bez zarzutu i prosze nie mowic, ze jest jakas stronniczosc. Jest to po prostu rzetelne przedstawienie faktow! Nawiasem mowiac Idea to komorkowa TP, wiec nie ma czego oczekiwac! Co do Issy - pakiet GPRS maniak wyglada kiepsko w porownaniu z ta oferta! Zauwaz, jaka jest cena smieszna za przeslanie 10 do 30 MB!!! nie KB to zasadnicza roznica. Wiec nie przekonuj mnie do ideii, bo to naprawde najmniej rozowojowa polska siec!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-18 01:57
    ***tkubon-z całym szacunkiem.Po pierwsze przepraszam za mocne słowa i za to ,że się trochę uniosłem,ale mylisz się.Przeczytaj uważnie tabelkę oraz punkt 9 regulaminu-opłaty naliczane są za każde rozpoczęte 10kb. 10 pierwszych megabajtów masz wliczonych w abonament,następnie po przekroczeniu darmowej puli megabajtów masz 0,021 zl za 10kilobajtów a nie megabajtów!!!Po przekroczeniu 30 megabajtów czyli 10+20 masz za 10 KILKOBAJTÓW!!! 0,016zł.To nie jest cena za megabajty ale za kilobajty,lecz to odniesienie po lewej stronie tabeli do strony prawej jest całkowitą zmyłką i jest to celowe!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-18 02:03
    A więc po przekroczeniu puli 10 megabajtów masz 2.15 zl za megabajt danych a po przekroczeniu ogólnie 30 megabajtów masz za megabajt 1.63zl.Takie są prawdziwe stawki-wczytajcie się proszę w tabelę!!!Ja też na początku zostałem zmylony,ale taka jest prawda.Zgadzam się taryfikacja co 10kb jest super,ale policzcie to dokładnie.Zadzwonię na bok plusa i dowiem się na 100%.A co do zrywania sesji-mi się to zdażyło od początku gprs maniak 4 razy i to tylko na t300 a korzystałem z gprs na t65,t68,motoroli t260,t300 i tylko na tym ostatnim mi się to zdarzyło.Nie przeczę ,że tak nie było w przeszłości,nie wiem jak jest na Plusie ale na Idei jest naprawdę świetnie teraz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-18 02:09
    POWTARZAM RAZ JESZCZE TA TABELKA JEST MYLĄCA!!!PRAWDZIWĄ ODPOWIEDŹ MOŻNA UZYSKAĆ POSIŁKUJĄC SIĘ PUNKTEM 9 REGULAMINU!!!Nie dziwię się ,że większość dała się tu zmylić ,jak zobaczyłem to w pierwszej chwili to byłem w szoku ,że tak tanio i jest to pewien POSTĘO w cenach,ale jest to i PODSTĘP.***wlo-ty jesteś specjalistą ,wiele ray nam to wyjaśniałeś-KTO MA RACJĘ?!
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-18 03:05
    wlo - nie dostajesz faktury to fakt i dlatego porownuje ceny netto. Co z tego ze dostaniesz fakture wpiszesz sobie w koszty (jesli masz przychody), jak i tak po odliczeniu wiecej zaplacisz. A co do towarow rynek jest czasami plytki (tzn mala plynnosc). Podalem wam rozwiazeni ktore jest tansze, lepsze. Jezeli chcie placic plusowi placie. Jeszcze raz radze sie przyjrzec punktowi 9.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-10-18 04:12
    Zrobiliby stały dostęp za 50zł i z głowy.:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2003-10-18 04:57
    196906* ok przywiozles karty w kieszeni , nie zaplaciles podatkow, cla , zus-u , transport tez miales przy okazji. Co do cen na allegro , to jak ktos kupuje w promocji telefon za 1-100zl to wystarczy ze mu sie koszt utrzymania sim-a zwroci wiec cena allegro nie jest cena rynkowa. Na to raczej operatorzy nic nie poradza chociaz budzet na dotacje sprzetu maja ponoc z miesiaca na miesiac coraz nizszy ;-(. Cena D211 jest moze chora ale konkurencyjny option kosztuje podobnie a nie ma WLAN-a i HSCSD (jest moze za to poreczniejszy) Ze cena w promocji nie jest 1zl? no chyba normalne . operator moze tu liczyc na dochod na poziomie 24x30zl bez zadnego ruchu wchodzacego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-18 10:47
    ***196906 - podziwiam Twoją zdolność do nadinterpretacji. Nigdzie nie obrabiałem - w w swoim poście - tyłków ludziom z Allegro. Napisałem tylko o różnych przyczynach. Przywiezienie czegoś zza granicy z pominięciem cła i sprzedaż z pominięciem podatków to złodziejstwo, niezależnie od tego, kto by tego nie robił. Owszem, jest to złodziejstwo powszechnie akceptowane, a i mnie jest czasami przyjemnie być złodziejem :). Z tych samych przyczyn uważam, że A. nie stanowi dobrego punktu odniesienia, tak jak chce tego ***Mac77. A w sklepach owszem, kupuję - raz, że bywa potrzebna faktura, a dwa - w sklepach często jest po prostu taniej (kupiłem np. HP DJ 5150 za 399 brutto, gdy na A. w tym czasie były za 430 bez FV).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-18 13:45
    markus - przede wszystkim ta katra to TELEFON!!! Zeby działało (HSCSD czy GPRS) trzeba tam wsadzić kartę SIM i tutaj jest zasadnicza różnica z innymi kartami wlan. Gonzales ma rację - wszystko zależy co potrzeba - czy nowy produkt przywieziony z zagranicy bez faktury, czy taki sam ale jako koszt firmy - 22% VAT-u ulicą nie chodzi a i min. 19% kosztów to też pieniądz. Tak więc lepiej czasem kupić teoretycznie drożej w sklepie internetowym i mieć fakturę, niż ntaniej bez faktury (pomijam kwestię gwarancji). Owszem funkcjonują na Allegro sklepy - sam korzystam (nie jestem zarejestrowany - kolega mi kupuje) ale nigdy nie kupuję poważnych rzeczy ani też w tych sklepach nie da się kupić tej samej rzeczy znacząco taniej niż w niormalnym sklepie - licząc czas na zakup (przelew, poczta), wolę zrobić to w innym sklepie, gdzie zapłacony katrą towar mam najpóźniej po dwóch-trzech dniach i to kurierem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-18 14:17
    Co do taktu w tej taryfie - sprawa jest oczywista - jak byk przecież jest napisane: W planie cenowym Mobilne Biuro w połączeniach z APN: www.plusgsm.pl - opłaty naliczane są za każde rozpoczęte 10 KB. Czy ta cena (2-1,5 grosza za 10 kB) to dużo? A czy 50 groszy za 100 kB w Plusie, 49 groszy w Erze i podobnie w Idei w normalnych taryfach to dużo? Czy 50 gr za paczkę 512 kB w Idei to mało? To ok. grosz za 10 kB - nie wiem czy tanio - zależy do czego. mac_777 - do ściągania filmów to tanio nie jset - fakt, ale uwierz - do prowadzenia interesu... taniocha :-) Co nie znaczy, że mogłoby być taniej. Dlaczego Wy wszyscy porównujecie coś co nie jest dla Was (nawet Ci, którzy mają jakieś firmy, z własnymi potrzebami? Dlaczego nigdzie nie słyszę głosów, że popieprzyło gości kupujących Bentley-e ? Że na głowę trzeba upaść, żeby taki samochód kupować? Zawsze jest coś po cenie atrakcyjnej dla jednego a zupełnie nie atrakcyjnej dla innego.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-18 14:20
    To samo z ceną tej karty 1600 złotych to niby taki majątek? mac_777 - bądź poważny ;-) A cena przenośnego komputera 20 tys. to dużo? Jeśli tak to powiedzcie mi co za chory menadżer każe takie komputery produkować? Głopi czy co? Przecież lepiej kupić składaka za rogiem za 1,5 tysiąca... Proszę Was - zachowajcie trochę dystansu do wszystkiego - nie dla psa kiełbasa nie dla elity kapuśniak na kawałku wieprzowej skóry...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-10-18 14:39
    1. trzeba przyznac ze gprs w idei dziala gorzej niz w plusie; 2. jesli nie kupi sie karty w tej promocji za tyle to prawdopodobnie nie dostanie sie tej, korzystnej moim zdaniem, taryfy. Tak wiec porownywanie z cena z allegro wydaje mi sie troche bez sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-18 14:43
    a niech ktoś mi wskaże aukcję tej karty na Allegor...
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-18 14:59
    wlo; przeciez jak kupuje na allegro to na gwarancji. Wiele firm posiada miedzynarodowe gwarancje. Poza tym sam sprzedaje sprzet muzyczny na allegro i szczerze mowiac zarabiam na tym 10-15% ale jak kupisz w sklepie to zaplacisz conajmniej 10% wiecej. Jeszcze raz podkreslam uwazem ze ta oferta wcale nie jest tak atrakcjyna jakby sugerowaly pierwsze komentarze. Prawda jest taka ze uslugi telekomunikacyjne w Polsce sa bardzo drogie porownujac je z zachodnimi (pomijam sile nabywcza spoleczenstw i stosunek cen uslug do zarobkow).
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-18 15:00
    Co do Laptopa za 20 tys to jak ktos lubi czemu nie, tylko niech sie nie dziwi ze za pol roku jest warty juz tylko 10 tys zl. To tak jak z Polskimi Hutami i Gornictwem nikogo nie obchodzi to ile to kosztowalo (np wydobycie) ale od kogo moze kupic taniej (np z Chin). A co do kapusniaka to mozemy zalozyc ze w Polsce luksusem jest dostep do internetu i wtedy oblozyc go dodatkowa akcyza. Mozemy tez zalozyc ze cytryny sa luksusem bo kapusta kiszona ma tyle samo witaminy C (tylko zle smakuje z herbata). Aha co do karty to telefon to raczej nie jest bo nie ma wyswieltcza, glosnika i mikrofonu czyli porozmawiac sie raczej nie da. To jest MODEM!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-18 15:02
    mac_777 - albo nie umiem się posługiwać komputerem i internetem, alo jakoś nie oferują tej karty za 800 na allegor...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-18 15:08
    mac_777 - o sile nabywczej nie gadam, bo nie należe do grupy narzekaczy - lubię równać w górę a nie w dół... Tak więc nie zarabiam średniej krajowej lub mniej i narzekam tylko odwrotnie :-) Akurat cytyna ma tyle witaminy C co nic w porównaniu z kapustą kiszoną (nie mówiąc już o czarnych porzeczkach, któych u nas nikt nie jada :-)) No tak - pogadać przez to nie można - wieć w tym senie telefonem to nie jest... ALe musi być aktywowane przez włożenie karty SIM. No podaj mi namoiar na taką tanią kartę...
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-18 19:11
    wczoraj byla (widzialem po 710zl) , dzisiaj nie ma, moze ktos kupil, (na tym polega plytki rynek) musisz probowac :). Nie wiem po co Ci ta karta, lepiej kupic telefon i karte wlan osobno (za 250zl na alllegro nie ma problemu) jezeli chcesz moge Ci sprzedac Linksysa (PCMCIA) w dobrej cenie (stanadard b lub g). pozdrawiam. Ja tez nie narzekam ale minely czasy gdy ludzie wciagali wszytko co im wciskano.
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-18 19:12
    Karta oczywiscie z gawarancja i z fakturka
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-10-18 20:26
    **wlo** jak będziesz regularnie przeglądał allegro to tych kart sobie możesz nakupować w pi.z.du :) co do cen znacząco niższych na allegro to zapewniam że są wystarczy się troszkę zorientować co i jak i można wyciągać ciekawostki w dobrych cenach.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-10-19 00:24
    Proszę bardzo, tłumacz człowiekowi a on dalej swoje. Wasza sprawa i pieniądze dorabiajcie złodziejskie firmy które zacierają ręce na głupich Polaczków, którzy kupują wszystko z kosmiczne ceny na które żaden normalny europejczyk nie kupiłby z pewnością.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-10-19 00:35
    Gonzales: jesteś gość Ci powiem!!! Nie wiedziałem, że dożyję czasów kiedy nasz naród stanie się tak uczciwy i prawdomówny jak Ty MOJE GRATULACJE!!! A podatki będziesz płacił choćby wynosiły 95% dochodu (?!?!?!) Powodzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-10-19 00:47
    Przywoziłem sprzęt i będę przywoził i nie czuje się złodziejem a raczej obrońcą naszej narodowej godności przed złodziejskimi firmami. Nasze telekomy biednieją bo dotuję tak? To powiedz mi jak to jest? Nokia wypuszcza nowy model i u nas w promocji kosztuje z cyrografem 1500zł, w Anglii ten sam model 1200 bez cyro. Tak jest ze wszystkim Sony PS 2 jak wchodziło na rynek światowy kosztowało 1600 zł u nas 2400. I KOGO TY NAZYWASZ ZŁODZIEJEM??? Nie mów mi o cłach bo często płacę cło za drogi sprzęt i wychodzi on i tak 50% taniej niż u nas.
    0
  • Users Avatars Mini
    ystian pisze: 2003-10-19 00:51
    W Idei juz od dawna jest dostepna karta GPRS.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-10-19 00:54
    Firmy żyją z takich jak Ty. Wystarczy popatrzeć na wypowiedzi ich przedstawicieli. Ostatnio wypowiadał się gość z wielkiej firmy produkującej środki czystości, który twierdzi iż jakość np. proszku do prania w Polsce i ogólnie na wschód jest nieporównywalnie gorsza (4 krotnie więcej wypełniacza zamiast proszku) a cena za to jak myślisz? Zakończył wypowiedź stwierdzeniem że ceny i jakość na danym rynku są takie jacy klienci zariętowani. SMUTNE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-10-19 04:10
    mac_777 jak tak niedawno wyła na allegro, to jeszcze nie znikła z bazy danych, czy mógłbyś podesłać link do tej aukcji....?? To, że jej teraz nie ma, to nie znaczy, że nie ma jej w bazie danych...
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-19 13:35
    Boze co za ludzie nie potrafia znalezc zakonczonuch aukcji na allegro. Jesli ktosc chce znalezc musi szukac w zakonczonych aukacjach 'd211' w . Ale prosze podaje numery aukcji 16630396, 16934556, 16224363, 16109113, 16033170, wyglada na ze gosciu o ksywce 'adol5' je sprzedaje. Ale ludzie to jest szajs oto dane techniczne: DANE TECHNICZNE DO 40,2 kb/s w sieciach GPRS DO 43,2 w sieciach HSCSD DO 11Mb/s w bezprzeowdowych sieciach
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-19 13:44
    lepiej kupic karte wlan ktora dziala w standardzie 802.11g (np. Linksys WPC54G) bo ma przepustowosc 55Mb/s i jest zgodna ze standardem 802.11b czyli 11Mb/s mam dostep do tych kart i moge je sprzedac taniej niz d211 na allegro (500zl). a do tego daje fakture vat i gwarancje. Plus ktos z was kupuje sobie jeszcze SE T610 ktore przesyla dane 52kb/s (a nie 40kb/s jak d211) i ma full czad wypas. Za mniejsza kase o niebo lepszy sprzet!!!. Tak jak mowi 196906 jezli ktosc was ma chec dawac zarabiac naciagaczom to jego sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-19 13:49
    Wiec jesli ktos chce niech sie do mnie zglosi. Wszystko jest legalne bo mam firme.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-19 14:11
    ***Mac77 - no comments. Może i potrafisz liczyć, ale na pewno nie czytać ze zrozumieniem. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-19 14:34
    W każdym razie - nawiązując do zagadnienia świadomości konsumentów - fakt, że kwestionuję opłacalność Allegro, świadczy o tym, że z tą świadomością nie jest najgorzej. Nie zaliczam się ani do wyznawców ideologii mówiącej, że to co w necie to od razu o połowę tańsze niż w sklepach, ani tym bardziej do oszołomowatych łowców promocji w marketach. Niemniej jednak - tak jak pisał ***wlo - kupując z fakturą odliczam i VAT i PIT (przeważnie 30%); więc Allegro nie stanowi dla miejsca źródła super tanich zakupów; ale z pewnością jest to miejsce zakupów przedmiotów unikatowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-19 14:42
    Co do płaconych podatków - oczywiście, że staram sie płacić jak najmniejsze, w związku z tym zalezy mi również na zakupach z fakturą. Nie uważasz, że zachodzi tu pewna korelacja? W kazdym razie niepłacenie podatków to złodziejstwo i żadne argumenty tego nie zmienią. Co się dalej z podatkami dzieje, to inna sprawa. Co do kupowania w sklepie - jak rozumiem poziom wirtualizacji twojego życia osiągnął już taki poziom, że zapewne i chleb kupujesz przez Internet (bo taniej)?!?! Tylko po to aby nie dać zarobić naciągaczom? A co do proszków do prania - to już jest opinia tak oklepana, że aż nudna. W każdym razie na Dolnym Śląsku nie mamy takich problemów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-19 15:37
    mac_777 - to co Tobie się wydaje lepsze (tańsze) nie zawsze dla innych jest dobre - chyba mogę mieć inne poglądy? Mam prawo do niekupowania T610 i "zwykłej" karty WLAN Linksys w niestosowanym powszechnie standardzie "g" czy nie? Jeśli ta karta to szajs, dlaczego wobec tego polecasz jej kupno przez internet na Allegro, ale już przez internet w sklepie plusa z aktywacją nie? przecież jeśli to szajs to również tych z Allegro nie powinieneś polecać... Ty jednak postępujesz jak typowy sprzedawca z małego miasta - kiedy pytam się o konkretną rzecz, odpowiadają - panie, a kto to w Sieradzu kupi? - ja, mówi, - to mam dla pana jedną rzecz sprowadzać? ludzie wolą to - o połowę tańsze... No i niech wolą jeśli są tacy rozrzutni :-) Podam Ci przykład podstawki biurkowej do ładowania telefonów serii 51xx i wyższych - ja mam swoją ponad 5 lat, korzystało z niej 3 domowinków (teraz tylko ja).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-19 15:39
    Teść kupił sobie nieoryginalną za 20 zł z zasilaczem i co? Ja korzystam nadal z otygibalnej za 49 złotych a on już drugą wyrzucił (oczywiście kleił wcześniej po dwa razy każdą) a i trzecia jest po pierwszym klejeniu (te ząbki - zaczepy się odrywają bo nie są "pełne" a tylko jakieś cienkie).
    0
  • Users Avatars Mini
    energy pisze: 2003-10-19 15:47
    jak zwykle wszyscy sie podjarali, nie czytając do końca i nagle wyszło, żę plus jest liderem rynku buhahaha, co najśmieszniejsze jest postawił 3 hot spoty i robi z tego sensację roku
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-19 17:05
    Gonzalez o co Ci chodzi??? Jakie zrozumienie? Co do PITu i Vat a o konkretnie odliczen to dotyczy to tylko przedsiebiorcow i to takich ktorzy maja dochod bo jesli maja straty to nici z odliczen przynajmniej na jakis czas. A co zklientami indywidualnymi? Czy to zle ze moze chce komus cos sprzedac? Przynajmniej nie mowie ze robie jakas super oferte. Wlo co do standardu g to moze malo popularny ale w pelni zgodny z b a podejrzewam ze w ciagy max 2 lat bedzie juz standardem. Bo z tego co wiem to standard a jest szmira.
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-19 17:05
    Gonzalez o co Ci chodzi??? Jakie zrozumienie? Co do PITu i Vat a o konkretnie odliczen to dotyczy to tylko przedsiebiorcow i to takich ktorzy maja dochod bo jesli maja straty to nici z odliczen przynajmniej na jakis czas. A co zklientami indywidualnymi? Czy to zle ze moze chce komus cos sprzedac? Przynajmniej nie mowie ze robie jakas super oferte.
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-19 17:14
    Wlo co do standardu g to moze malo popularny ale w pelni zgodny z b a podejrzewam ze w ciagy max 2 lat bedzie juz standardem. Bo z tego co wiem to standard a jest niezgodny. Nie polecalem kupna tej karty D211 na allegro tylko powiedzialem ze jest duzo tansza na allegro. A co do Linksys to jakbys sie dobrze orientowal to bys wiedzial ze jest to jedna z lepszych marek i no na tyle dobra ze na pocztaku 2003r Linksysa kupil CISCO (pierwsze przejecie od 2 lat). Z tego co wiem Linksys ma najwiekszy udzial w sprzedarzy sprzetu WiFi w USA a nie jakas nokia (d211??) A co do sprzedawcy z malego miasta to sie troszke pomyliles bo jestem ze Szczecina.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-10-19 19:59
    ***Mac77 - może rozjaśnijmy. Jeżeli ja piszę, że kupiłem drukarkę w sklepie za 400 PLN, a na Allegro była w tym czasie za 420 PLN - a z kosztami za 450 PLN, natomiast Ty odpisujesz, że jestem gość, bo kupuję w sklepie - to sorry, ale nie ma tu zrozumienia. Co do handlu na Allegro - bardzo dobrze, że handlujesz i - co więcej - szczerze życzę powodzenia. Jednak - Allegro nie zawsze jest źródłem tańszych zakupów, ponieważ masa handlowców żeruje na naiwności ludzi i powszechnym poglądzie, że jak net - to super tanio - i o to mi w sumie chodzi. Czasami sam tam kupuję, ale tylko to, co jest prawdziwą okazją; czsami również sprzedaję - i gdyby nie wysokie prowizje, byłoby naprawdę super.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomcio44 pisze: 2003-10-19 20:53
    Czytam te Wasze komentarze i widzę, że niektórzy nie wiedzą co jest TANIE co DROGIE. A to przecież czysta matematyka. Więc policzmy (ceny netto): 1. Promocja a) Modem+aktwywacja = 1350 zł b) Abonament x 24 m. = 720 zł czyli wychodzi 2070 za 240 MB czyli 0,086 za 10 kB 2. Allegro a) Modem = 800 zł (cena brutto, karta przekładana z telefonu) b) 240 MB to jest 48 pakiektów po 5 MB za 20 zł = 960 zł czyli wychodzi 1760 za 240 MB czyli 0,73 za 100 kB Pomijam kwestie gwarancji dodatkowych wykorzystanych MB itp. WNIOSEK: Uwzględniając że rozliczenie 10 kB jest korzystniejsze to .. niech każdy wyciągnie wnioski sam. Ja w to wchodzę (w końcu będę mógł normalnie administrować serwerami z Polski :))
    0
  • Users Avatars Mini
    tomcio44 pisze: 2003-10-19 21:09
    I dają źródełka do driverów pod Linuksa :)) No, no same zalety :))
    0
  • Users Avatars Mini
    mac_777 pisze: 2003-10-19 21:31
    Gonzales masz racje wcale nie twierdze i nie twierdzilem i nie bede twierdzil ze wszystko na necie jest tansze (zreszta tak jak supermarkecie). Wylaczam spod moich dywagacji wszelkich zlodziei i naciagaczow (co mozna latwo zweryfikowac poprzez komentarze). Jeszcze raz podkreslam TA OFERTA NIE JEST TAK ATRAKCYJNA JAKBY SIE WAM WYDAWALO. DROZYZNA JAK DLA MNIE!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-19 22:05
    mac_777 - masz inne podejście do sprawy - patrzysz tylko z punktu widzenia zakupu - my nie... tomcio44 dobrze to ujął... Przejrzyj sobie ofertę promocyjną (nie sprzętową a usługi) i "normalną" cennikową. Widać, że nie zależy Ci na usługach a na doraźnych oszczędnościach - pozornych, bo poza promocją taryfa GPRS tak korzystna już nie jest :-) Ponieważ mamy inne podejście - proponuję zakończyć temat i dyskusję bo nigdzie nas ona nie zaprowadzi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-10-25 15:08
    No jescze takiej promocji w Plusie to nie było! Tylko kto to kupi? Jak promocyjna cena Modemu wynosi 1.645,78zł z VAT. Nie mam zielonego pojęcia?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: