Warunki usług promocyjnych „Darmowe Rozmowy” w ofercie Jedna Idea:
Promocja obowiązuje od dnia 1 lipca 2005 do odwołania.
Usługi promocyjne „Darmowe Rozmowy” dostępne są dla Abonentów korzystających z kwoty deklarowanej o wartości co najmniej 50 zł, w ofercie Jedna Idea z rachunkiem oraz Jedna Idea mix. Usługi promocyjne „Darmowe Rozmowy” można aktywować tylko w okresie promocyjnym, nie ma możliwości aktywacji Usług poza okresem promocyjnym. Abonent, który aktywował wybraną Usługę „Darmowe Rozmowy” w okresie trwania promocji może z niej korzystać, aż do zaprzestania świadczenia tej usługi przez PTK Centertel sp. z o.o., o czym zostanie poinformowany. W przypadku wypowiedzenia umowy przez PTK Centertel z powodu nie zapłacenia należności za usługi telekomunikacyjne, a następnie ponownym włączeniu Abonenta do sieci (aktywacji po windykacji), Usługa nie jest odnawiana ani automatycznie aktywowana. Aby ponownie z niej skorzystać, Abonent musi zlecić aktywacje Usługi, przy czym Usługa będzie aktywowana o ile trwa jeszcze okres promocyjny.
W okresie trwania promocji Abonent może aktywować jedną z wybranych Usług:
Darmowe Weekendy - nielimitowane połączenia głosowe w okresie działania Usługi. Usługa działa w weekendy, w godzinach od 00.00 w sobotę do 24.00 w niedzielę, z numerami abonenckimi Idea oraz stacjonarnymi z wyłączeniem numerów bezpłatnych, specjalnych i skróconych. W przypadku wykonania połączenia przed zadziałaniem Usługi i kontynuowania połączenia w trakcie działania Usługi, całe połączenie jest rozliczane zgodnie ze stawką poza Usługą. W przypadku rozpoczęcia połączenia w trakcie działania Usługi i kontynuowania połączenia po wygaśnięciu działania Usługi, całe połączenie jest rozliczane zgodnie ze stawką w ramach Usługi.
Darmowe 3 numery – nielimitowane połączenia głosowe z maksymalnie 3 wybranymi numerami abonenckimi w sieci Idea lub stacjonarnymi z wyłączeniem numerów bezpłatnych, specjalnych i skróconych.
Darmowy 1 numer – nielimitowane rozmowy z 1 wybranym numerem abonenckim w sieci Idea lub stacjonarnym z wyłączeniem numerów bezpłatnych, specjalnych i skróconych.
Aktywacja wybranej Usługi jest jednoznaczna z akceptacją niniejszych Warunków Usług Promocyjnych „Darmowe Rozmowy”.
Rozliczanie połączeń w ramach danej Usługi działa w pierwszej kolejności, przed rozliczaniem połączeń w ramach kwoty deklarowanej, co oznacza, że niezależnie od wartości pozostałej do wykorzystania w ramach kwoty deklarowanej oraz kwoty doładowań, połączenia głosowe z numerami objętymi daną Usługą rozliczane są w ramach Usługi zaś Abonent obciążany jest miesięczną opłatą abonamentową, która nie jest pokrywana z kwoty deklarowanej. Zmiana wysokości kwoty deklarowanej przy zachowaniu opcji płatności z rachunkiem lub mix, nie powoduje deaktywacji Usługi za wyjątkiem zmiany wysokości kwoty deklarowanej na 10 lub 25 skutkującej deaktywacją Usługi.
W ramach jednego numeru abonenckiego jednocześnie można korzystać maksymalnie z jednej Usługi. Aby aktywować inną Usługę, Abonent musi zlecić deaktywację posiadanej Usługi. Usługi łączą się z innymi ofertami promocyjnymi oraz usługami promocyjnymi oprócz usługi promocyjnej Ty i Ja. Abonent posiadający aktywną usługę promocyjną Ty i Ja, aby aktywować jedną z Usług „Darmowe Rozmowy”, musi najpierw zlecić deaktywację Ty i Ja i dopiero potem może zlecić aktywację wybranej Usługi.
Usługi nie działają w dniach 25, 26, 31 grudnia każdego roku oraz 1 stycznia każdego roku - w tych dniach za połączenia Abonent płaci zgodnie z Cennikiem usług w ofercie Jedna Idea.
Ponadto Usługi nie obowiązują na połączenia wykonywane w roamingu. Za te połączenia Abonent płaci zgodnie z Cennikiem usług w ofercie Jedna Idea wg tabeli opłat za usługę roaming międzynarodowy. Usługi nie obowiązują również na połączenia konferencyjne.
Cennik Usług „Darmowe Rozmowy”:
Nazwa Usługi | Abonament miesięczny | Cena jednej minuty w ramach Usługi | Opłata za aktywację, deaktywację Usługi | Opłata za każdorazową, udaną modyfikację numeru/numerów wybranych w Usłudze | Opłata za sprawdzenie numeru/numerów wybranych w Usłudze |
Darmowe Weekendy | 60 zł | 0 zł | 0 zł | - | - |
Darmowe 3 numery | 25 zł | 0 zł | 0 zł | 5 zł | 0 zł |
Darmowy 1 numer | 15 zł | 0 zł | 0 zł | 5 zł | 0 zł |
Ceny z VAT
ZARZĄDZANIE USŁUGAMI:
1. Jedna Idea z rachunkiem
Dana Usługa aktywowana jest pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym Abonent złożył zlecenie aktywacji. Abonent może korzystać z danej Usługi przez jeden pełny okres rozliczeniowy, po upływie którego Usługa jest automatycznie odnawiana na kolejne okresy rozliczeniowe, do czasu wykonania zlecenia deaktywacji Usługi lub zaprzestania świadczenia usługi przez PTK Centertel sp. z o.o. OPT/PDF01/01
Abonent może składać zlecenia zmiany Usługi na inną lub deaktywacji Usługi. Zlecenia wykonywane są w następujący sposób: w przypadku zmiany na inną – konieczne jest zlecenie deaktywacji posiadanej Usługi i zlecenie aktywacji wybranej Usługi, z tym że jeżeli na danym numerze (kontrakcie) nie została aktywowana jeszcze żadna Usługa, a Abonent złożył więcej niż jedno zlecenie aktywacji – skutkuje zlecenie złożone jako ostatnie. Usługa zmienia się na wybraną od pierwszego dnia następnego okresu rozliczeniowego, w przypadku deaktywacji – Usługa jest deaktywowana z upływem danego okresu rozliczeniowego.
W Usłudze Darmowy 1 numer oraz Darmowe 3 numery Abonent może składać zlecenia zmiany numeru/numerów wybranych w Usłudze. Modyfikacja numeru/numerów w Usługach skutkuje od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego następującego po tym, w którym nastąpiło zlecenie modyfikacji. W przypadku kilku zleceń modyfikacji w danym okresie rozliczeniowym, skutkuje zlecenie złożone jako ostatnie. Każdorazowa udana modyfikacja numeru/numerów obciąża rachunek telefoniczny. W celu modyfikacji numerów w Usłudze Darmowe 3 numery, Abonent podaje wszystkie numery (maksymalnie do 3 numerów), z którymi chce wykonywać darmowe połączenia – w takim wypadku wszystkie poprzednie numery zostają odwołane i zastąpione nowymi podanymi przez Abonenta numerami.
Opłaty za Usługi doliczane są do rachunku telefonicznego za usługi telekomunikacyjne (opłaty za Usługi nie są pobierane z kwoty startowej ani z kwoty deklarowanej). Zlecenie aktywacji, modyfikacji, deaktywacji Usług powinno zostać złożone najpóźniej w przedostatnim dniu danego okresu rozliczeniowego; zlecenia złożone po tym terminie będą traktowane jakby zostały złożone w kolejnym okresie rozliczeniowym.
2. Jedna Idea mix
Dana Usługa aktywowana jest pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym Abonent złożył zlecenie aktywacji. Abonent może korzystać z danej Usługi przez jeden pełny okres rozliczeniowy. Jeżeli saldo na koncie Klienta prowadzonym przez PTK Centertel wystarcza na pokrycie opłaty za daną Usługe, a PTK Centertel będzie nadal świadczył usługę, Usługa będzie automatycznie odnawiana na kolejne okresy rozliczeniowe, chyba że wcześniej Klient złożył zlecenie deaktywacji Usługi. W przypadku, gdy saldo na koncie Klienta prowadzonym przez PTK Centertel nie wystarcza na pokrycie opłaty za daną Usługę, Klient otrzyma SMS-a z informacją, iż przedłużenie Usługi nie jest możliwe. Wówczas, w celu dalszego korzystania z Usługi, Klient powinien doładować konto i ponownie aktywować Usługę. Jeżeli Klient korzysta z kilku różnych Usług dostępnych w ofercie Jedna Idea to pierwsza włączona usługa jest ostatnią wyłączaną.
Abonent może składać zlecenia zmiany Usługi na inną lub deaktywacji Usługi. Zlecenia wykonywane są w następujący sposób: w przypadku zmiany na inną – konieczne jest zlecenie deaktywacji posiadanej Usługi i zlecenie aktywacji wybranej Usługi, z tym że jeżeli na danym numerze (kontrakcie) nie została aktywowana jeszcze żadna Usługa, a Abonent złożył więcej niż jedno zlecenie aktywacji – skutkuje zlecenie złożone jako ostatnie. Usługa zmienia się na wybraną od pierwszego dnia następnego okresu rozliczeniowego, w przypadku deaktywacji – Usługa jest deaktywowana z upływem danego okresu rozliczeniowego.
W Usłudze Darmowy 1 numer oraz Darmowe 3 numery Abonent może składać zlecenia zmiany numeru/numerów wybranych w Usłudze. Modyfikacja numeru/numerów w Usługach skutkuje od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego następującego po tym, w którym nastąpiło zlecenie modyfikacji. W przypadku kilku zleceń modyfikacji w danym okresie rozliczeniowym, skutkuje zlecenie złożone jako ostatnie. Każdorazowa udana modyfikacja numeru/numerów obciąża rachunek telefoniczny. W celu modyfikacji numerów w Usłudze Darmowe 3 numery, Abonent podaje wszystkie numery (maksymalnie do 3 numerów), z którymi chce wykonywać darmowe połączenia – w takim wypadku wszystkie poprzednie numery zostają odwołane i zastąpione nowymi podanymi przez Abonenta numerami.
Opłaty za Usługi pobierane są z kwoty startowej lub z kwoty doładowań. Zlecenie aktywacji, modyfikacji, deaktywacji Usług powinno zostać złożone najpóźniej w przedostatnim dniu danego okresu rozliczeniowego; zlecenia złożone po tym terminie będą traktowane jakby zostały złożone w kolejnym okresie rozliczeniowym.
W pozostałym zakresie do oferty stosuje się postanowienia Ogólnych Warunków Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w ramach Oferty Jedna Idea.