Promocja "Dla osób niewidzących i niedowidzących, Nowe taryfy" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 16

Regulamin promocji "DLA OSÓB NIEWIDZĄCYCH I NIEDOWIDZĄCYCH, NOWE TARYFY" w sieci Plus GSM:

1. Promocja "Dla osób Niewidzących i Niedowidzących, Nowe Taryfy" (zwana dalej "Promocją" ) obejmuje osoby, które:
a) przedstawią w czasie jej trwania ważną legitymację Polskiego Związku Niewidomych lub terminowe bądź bezterminowe orzeczenie lekarskie o I lub II stopniu niepełnosprawności wzrokowej oraz
b) zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u wybranego Autoryzowanego Przedstawiciela Sprzedaży Plus GSM aparat telefoniczny po cenie promocyjnej. 

2. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub wybranego Autoryzowanego Przedstawiciela Sprzedaży Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 

3. Promocyjna cena Zestawu wynosi odpowiednio:

Zestaw 1: 2,00 zł (2,44 zł brutto) składający się z : 
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 1,00 zł (1,22 zł brutto) 
b) aparatu telefonicznego Nokia 3510i w cenie 1,00 zł (1,22 zł brutto)

Zestaw 2: 2,00 zł (2,44 zł brutto) składający się z: 
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 1,00 zł (1,22 zł brutto)
b) aparatu telefonicznego Nokia 3310 w cenie 1,00 zł (1,22 zł brutto)

Zestaw 3: 2,00 zł (2,44 zł brutto) składający się z:
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 1,00 zł (1,22 zł brutto)
b) aparatu telefonicznego Nokia 3410 w cenie 1,00 zł (1,22 zł brutto)

4. Opłata aktywacyjna karty SIM w wysokości 1,00 zł (1,22 zł brutto) płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 

5. Cena wyżej wymienionych aparatów telefonicznych wraz z aktywacją oferowanych na zasadach ogólnych wynosi odpowiednio:

Zestaw 1: 1099,00 (1340,78 zł brutto) składający się z : 
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 100,00 zł (122 zł brutto)
b) aparatu telefonicznego Nokia 3510i w cenie 999,00 (1218,78 brutto)

Zestaw 2: 799 zł (974,78 zł brutto) składający się z : 
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 100,00 zł (122 zł brutto) 
b) aparatu telefonicznego Nokia 3310 w cenie 699,00 (852,78 brutto)

Zestaw 3: 999 zł (1218,78 zł brutto) składający się z:
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 100,00 zł (122 zł brutto)
b) aparatu telefonicznego Nokia 3410 w cenie 899,00 zł (1096, 78 zł brutto)

6. Promocja trwa od 1 września 2003 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 30 września 2003 roku

7. W ramach Promocji jedna uprawniona osoba może zakupić jeden Zestaw promocyjny. 

8. Do wzięcia udziału w Promocji nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1. 

9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji: 

  • w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia,

  • Klient nie może zawiesić świadczenia usługi,

  • Klient nie może rozwiązać Umowy. 

10. Klient nabywający Zestaw promocyjny może wybrać jedną z następujących taryf: Plus 20, Plus 40, Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400

11. Klient, który zakupił Zestaw w Promocji "Dla osób Niewidzących i Niedowidzących, Nowe Taryfy" nie może w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.

12. Jakakolwiek zmiana taryfy lub dokonanie aktywacji / deaktywacji usług: "Oferta Taniej Poza Szczytem" i "Usługi naliczania opłat" w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM powoduje zaprzestanie naliczania Rabatu, o którym mowa w pkt. 13, oraz utratę promocyjnych warunków naliczania opłat za usługi, o których mowa w pkt. 15 Regulaminu Promocji.

13. W Promocji "Dla osób Niewidzących i Niedowidzących, Nowe Taryfy" oferowany jest rabat pomniejszający wysokość opłaty abonamentowej określonej w Cenniku usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM o 50%. Rabat udzielany będzie przez 24 miesiące od dnia aktywacji karty SIM. Wysokość rabatu kształtuje się odpowiednio: 

Taryfa  Sumaryczna wysokość rabatu w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji  Miesięczna wysokość rabatu  Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji
Plus 20 300,00 zł  12,50 zł 12,50 zł
Plus 40 420,00 zł 17,50 zł  17,50 zł
Plus 60 540,00 zł 22,50 zł  22,50 zł
Plus 100 780,00 zł 32,50 zł  32,50 zł 
Plus 200 1 260,00 52,50 zł 52,50 zł
Plus 400 2 220,00 zł 92,50 zł  92,50 zł

14. Jeżeli Klient dokona aktywacji w jednej z taryf w wybranym planie taryfowym, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.

15. Klientów, którzy skorzystają z Promocji i uruchomią usługę Plusnet - Profil Srebrny lub Plusnet - Profil Zielony oraz będą wykonywać połączenia z numerem 4444 w ramach usługi Plusnet - Dostęp Głosowy obowiązywać będą promocyjne warunki naliczania opłat:

a. Przez okres 24 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM opłata aktywacyjna za usługę PlusNet dla Profilu Srebrnego: 2 zł (2,14 zł brutto); dla Profilu Zielonego 1 zł (1,07 zł brutto),
b. miesięczna opłata za usługę PlusNet profil Srebrny we wszystkich taryfach niezależnie od daty aktywacji karty SIM oraz daty aktywacji usługi PlusNet profil Srebrny, od dnia 1 września 2003 przez 6 miesięcy, do dnia 29 lutego 2004 włącznie: 1 zł (1,07 zł brutto). Po tym okresie opłaty miesięczne za usługę PlusNet profil Srebrny będą naliczane zgodnie z aktualnym Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM.
c. Przez okres 24 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM połączenie z numerem 4444 w ramach usługi Plusnet - Dostęp Głosowy: 5 groszy (5,35 groszy brutto) za minutę połączenia w ramach usługi PlusNet profil Srebrnej i profil Zielony, Po tym okresie opłaty za połączenia z numerem 4444 w ramach usługi PlusNet - Dostęp Głosowy będą naliczane zgodnie z aktualnym Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM.

16. Połączenie z numerem 4444 w ramach usługi Plusnet - Dostęp Głosowy nie jest zaliczane do pakietu minut wliczonych w abonament.

17. Szczegółowe zasady korzystania z usługi PlusNet - Porfil Srebrny, PlusNet - Porfil Zielony oraz Plusnet - Dostęp Głosowy określone są w odrębnych regulaminach dostępnych na stronach WWW http://www.plusnet.pl/dostep_glosowy_reg.html

18. W okresie rozliczeniowym, w którym upłynie

a) 9 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfie Plus 60
b) 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfach Plus 100, Plus 200, Plus 400

opłaty abonamentowe w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym naliczane są oddzielnie, proporcjonalnie do liczby dni danego okresu.

19. Jeżeli Klient dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, w ówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.

20. W Promocji oferowane są karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty standardowe umożliwiające bezpłatny wybór dostępnego numeru telefonu. W przypadku, gdy klient wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50 zł (61 zł brutto). Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.

21. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach niniejszej Promocji, przed upływem dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 

22. Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61 zł brutto). 

23. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej a zwłaszcza w pkt.22, działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 24 niniejszego Regulaminu. 

24. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem udzielenia Klientowi specjalnych warunków i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 9 niniejszego Regulaminu, rozwiązania Umowy przez Klienta lub zawieszenia świadczenia usług albo spowodowana rozwiązania umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 650,00 zł. 

25. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 24 niniejszego Regulaminu rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującego podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi. 

26. Polkomtel S.A. informuje, że oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 

27. Blokada może zostać usunięta na życzenie Klienta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 48 godzin Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 

28. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610 zł brutto). 

29. W przypadku usunięcia blokady telefonu z pominięciem zasad określonych w pkt. 27 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

30. Promocja nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji. 

31. Klient biorący udział w Promocji nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu lub usługi. 

32. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej. 

33. Klient zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub tez central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.

34. Klient zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzna w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.

35. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.

36. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Klienta z zobowiązań określonych w pkt. 33-35, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt. 24.

Opinie:

Opinie archiwalne (16):

Komentuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Mike_One pisze: 2003-08-31 19:42
    Pierwszy! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-08-31 21:05
    Bardzo dobrze że plus troszczy się o niepełnosprawnych!! Mogłoby być trochę więcej modeli telefonów, ale przecież po co niwidomemu jakiś super aparat?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenet pisze: 2003-08-31 21:18
    W idei była zniżka dla niepełnosprawnych i kombatantów wojennych, a teraz w + dla niewidomych i niedowidzących. poczekam aż era zrobi coś dla honorowych dawców krwi. A może POP za pół ceny dla leworęcznych? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-31 21:28
    adzik - pewnie, ale w rodzinie już jakiś obrotny członek rodziny zagospodarowałby odpowiednio dobry telefon i dobry abonament... Kenet - fakstycznie, a najbardziej brakuje promocji dla chorych na ubytki tkanki w płacie czołowym mózgu...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2003-08-31 21:47
    tylko plus robi takie promocje brawo dla niego inni jakos tu sie nie widza
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-31 22:06
    Pewnie taki Kenet nie wie, że Plus od początku działania sieci zajmuje się upośledzonymi słuchowo - nawet jst specjalny Program Obsługi Klientów Niesłyszących i Niedosłyszacych - tak to chyba się nazywa... To nie tylko jedna promocja co jakiś czas. Mnie najbardziej "wziął" ten system badań słuchu u wszystkich nowowrodków. Już zresztą rozmawialiśmy na ten temat kiedyś...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-31 22:09
    A to czego nie ma u innych to przekazywanie wiadomości dla głuchych posiadających telefon komórkowy - dzwini się do takiego centrum (ktoś kto np. nie posiada komórki), a osoba z centrum wysyła wiadomość w postaci esemesa... Chyba tak to się odbywa, kiedyś w magazynie o tym czytałem - nie znam niestety numeru na jaki się dzwoni :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-31 22:25
    A to oznacza, że z Twoim słuchem jest wszystko ok ;-) Niezależnie od motywacji - Plusowi należy się uznanie za jego działalność. Sama zniżka na abonament jest całkiem atrakcyjna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenet pisze: 2003-08-31 22:44
    To, że taki Kenet pisze, iż jest to nowa promocjia świadczy o tym, że przeczytał nagłówek tego niusa w którym napisano cytuję "nowe taryfy", a to że Plus zajmuje się od poczatku działania w/w osobami umkneło jego uwadze gdyż nie jest jedną z nich i nie interesował się takimi inicjatywami. (na marginesie to bardzo ładnie z ich strony) pozdrowienia dla wlo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek24 pisze: 2003-08-31 22:58
    Dobrze, że są takie promocje, żeby niepełnosprawni nie myśleli, że o nich operatorzy zapomnieli.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-31 23:59
    :) Nowe taryfy to nazwa wszystkich promocji Plusa ostatnio, zwłaszcza po 16 czerwca :-) Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    barnie pisze: 2003-09-01 08:35
    Nie bardzo potrafię dostrzec ten 'przełom'. Przecież od dawna plus (zresztę podobnie jak era i idea) oferował zniżki dla inwalidów. Więc gdzie ta rewolucja. A może w tym, że jeszcze 2-3 lata wstecz inwalida mógł wybrać telefon z całej oferty dostępnej w salonie dla danej taryfy a nie tylko z towaru na który nie ma już wielkiego zbytu? Coś tym razem plus wypadł na minus.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-01 09:11
    A może ***Barnie te telefony posiadają zalety, którcyh sobie nie uświadamiamy, a które mają znaczenie dla niepełnosprawnych? Na przykład NaviKey w 3310 ułatwia obsługę telefonu niewidomym? Albo silne wibracje we wszystkich telefonach? A może te Nokie nie zakłócają (albo zakłócają w niewielkim stopniu) pracy aparatów słuchowych?
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-09-01 10:20
    92 zl za 200 minut i 200 smsow to hit. Ale telefoniki troche slabe, chociaz to nie o to chodzi/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-01 10:28
    barnie - a kto mówi o rewolucji? 2-3 lata temu były inne przepisy dotyczące inwalidów - zniżka na abonament wynikała z przepisów ustawowych, od br. chyba (tego nie jestem pewien) ludzie ci dostają jakąś rekompensatę przy wypłacie pieniędzy "państwowych" na sprawy telekomunikacyjne. A telefony są zwykłe, bo zwykle niepełnosprawni nie mają dochodów jak np. Ty barnie, żeby korzystać z zaawansowanych usług, które kosztują... Dla głuchych i z upośledzeniem słuchu wystarczy dobry wibrator i możliwość wysyłania esemesów, nie sądzisz? Gonzales - Nokia produkuje do swoich telefonów specjalny zestaw, który współpracuje z aparatami słuchowymi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-01 11:37
    O to właśnie mi chodziło.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: