Promocja dla rolników w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 54

Regulamin Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "ROLNIK SŁONECZNY" obejmuje osoby fizyczne należące do jednej z grup wymienionych w pkt 2, które legitymują się zaświadczeniem uprawniającym do wzięcia udziału w promocji i które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.
2. Do wzięcia udziału w promocji "ROLNIK SŁONECZNY" uprawnione są osoby fizyczne:
a) Rolnicy prowadzący gospodarstwo rolne, legitymujący się:
nakazem płatniczym podatku rolnego od użytków rolnych o łącznej powierzchni przekraczającej 1 ha lub 1 ha przeliczeniowy, 
lub
legitymacją KRUS, odcinkiem KRUS lub zaświadczeniem z KRUS o podleganiu ubezpieczeniu emerytalno-rentowemu z mocy ustawy,
b) Emeryci i renciści legitymujący się legitymacją KRUS lub odcinkiem KRUS,
c) Pracownicy KZRKiOR (Krajowy Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych) legitymujący się zaświadczeniem o zatrudnieniu z miejsca pracy, 
d) Pracownicy WZRKiOR (Wojewódzki Związek Rolników, Kółek Organizacji Rolniczych) legitymujący się zaświadczeniem o zatrudnieniu z miejsca pracy,
e) Pracownicy RZRKiOR (Regionalny Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych) legitymujący się zaświadczeniem o zatrudnieniu z miejsca pracy, 
f) Pracownicy spółdzielni produkcji rolnej i innych spółdzielni, których podstawowym przedmiotem działalności jest prowadzenie wspólnego gospodarstwa rolnego legitymujący się zaświadczeniem o zatrudnieniu z miejsca pracy,
g) Pracownicy spółdzielni kółek rolniczych (usług rolniczych) legitymujący się zaświadczeniem o zatrudnieniu z miejsca pracy,
h) Pracownicy Ośrodków Doradztwa Rolniczego (ODR-y) legitymujący się zaświadczeniem o zatrudnieniu z miejsca pracy,
i) Pracownicy Gminnych Ośrodków Samopomoc Chłopska legitymujący się zaświadczeniem o zatrudnieniu z miejsca pracy,
j) Osoby fizyczne legitymujące się zaświadczeniem o zatrudnieniu (na czas nieokreślony, bądź określony) w jednym z działających na terytorium RP Banków Spółdzielczych, których pełna lista stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu Promocji.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a) 50,00 zł (61,00 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej z taryf: Plus 20, Plus 40,
b) 15,00 zł (18,30 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej z taryf: Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400.
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto).
4. Promocyjna opłata w wysokości określonej w § 1 pkt.3 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
5. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 
6. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Lp Model telefonu Cena netto w zł przy zawarciu Umowy i wyborze taryfy: Cena netto w zł aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych
Plus 20  Plus 40  Plus 60  Plus 100  Plus 200  Plus 400
1 Nokia 3410 1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  899,00
2 Siemens A52 1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  1,00  699,00
3 Motorola C550 99,00  49,00  1,00  1,00  1,00  1,00  699,00
4 Siemens C60  29,00  29,00  29,00  29,00  29,00  29,00  999,00
5 Nokia 3510i 15,00  15,00  15,00  15,00  15,00  15,00  999,00
6 Nokia 3100  99,00  49,00  49,00  1,00  1,00  1,00  1099,00

7. Promocja "ROLNIK SŁONECZNY" trwa od 01.05.2004 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 31.07.2004 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji bez podawania przyczyn.
8. Do wzięcia udziału w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1-2
9. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" może wybrać jedną z taryf: Plus 20, Plus 40, Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400 zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów, określonych w § 1 pkt.6.

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "ROLNIK SŁONECZNY":
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. Abonent biorący udział w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
3. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" nie może w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej, a przez 24 miesiące od daty aktywacji karty SIM nie może zmienić taryfy na taryfę spoza planu taryfowego Plus z oferty podstawowej Cennika usług telekomunikacyjnych Plus GSM.

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. W Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" oferowany jest rabat pomniejszający wysokość opłaty abonamentowej, określonej w Cenniku usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (zwany dalej "Rabatem").
2. Rabat, o którym mowa w § 3 pkt.1, udzielany będzie Abonentowi przez 24 miesiące od dnia aktywacji karty SIM w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY". 
3. Wysokość Rabatu, o którym mowa w § 3 pkt.1 kształtuje się odpowiednio:

Taryfa Sumaryczna wysokość Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość w zł) Miesięczna wysokość Rabatu (wartość w zł) Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie udzielania Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość w zł)
Plus 20 240,00 (292,80) 10,00 (12,20 brutto) 15,00 (18,30 brutto)
Plus 40 240,00 (292,80) 10,00 (12,20 brutto) 25,00 (30,50 brutto)
Plus 60 240,00 (292,80) 10,00 (12,20 brutto) 35,00 (42,70 brutto)
Plus 100 240,00 (292,80) 10,00 (12,20 brutto) 55,00 (67,10 brutto)
Plus 200 240,00 (292,80) 10,00 (12,20 brutto) 95,00 (115,90 brutto)
Plus 400 240,00 (292,80) 10,00 (12,20 brutto) 175,00 (213,50 brutto)

4. Z zastrzeżeniem treści § 2 pkt.3, jakakolwiek zmiana taryfy lub dokonanie aktywacji/deaktywacji usługi "Oferta Taniej Poza Szczytem" lub/i "Usługi jednosekundowego naliczania opłat" w okresie 24 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" powoduje zaprzestanie naliczania Rabatu, o którym mowa w § 3 pkt.1-3.
5. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 
6. W okresie rozliczeniowym, w którym upłyną 24 miesiące od dnia aktywacji karty SIM opłaty abonamentowe w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym naliczane są oddzielnie, proporcjonalnie do liczby dni danego okresu.
7. Abonent, który zakupi Zestaw w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" otrzymuje Pakiet 5 minut w przypadku wyboru taryfy Plus 20, Plus 40 oraz Pakiet 10 minut w przypadku wyboru taryfy Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400 (zwane dalej łącznie "Pakietami") na krajowe połączenia głosowe poza szczytem i w nocy (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 18-8 oraz przez całą dobę w soboty, niedziele i święta). Pakiety nie dotyczą połączeń wykonywanych poza granicami kraju (w roamingu), połączeń międzynarodowych, a także połączeń na numery specjalne w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług System Plus, Numer Ulgowy, połączeń z numerami typu 0700XXXXXX.
8. Pakiet udzielany będzie przez 15 okresów rozliczeniowych od daty aktywacji karty SIM w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" z tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. 
9. Opłata za Pakiet 5 minut w przypadku wyboru taryfy Plus 20, Plus 40 oraz Pakiet 10 minut w przypadku wyboru taryfy Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400, o którym mowa w § 3 pkt.7 wynosi 10 groszy (12 groszy brutto) i naliczana jest od momentu aktywacji karty SIM w promocji "ROLNIK SŁONECZNY", za każdy okres rozliczeniowy zgodnie z § 3 pkt.8.
10. Pakiety, o których mowa w § 3 pkt.7 niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w kolejnych 3 okresach rozliczeniowych, z zastrzeżeniem § 3 pkt. 13. Jako pierwszy w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywany jest Pakiet niewykorzystany w poprzednich okresach rozliczeniowych.
11. Jeśli Pakiet z danego okresu rozliczeniowego nie zostanie wykorzystany w ciągu kolejnych 3 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony Pakiet.
12. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.3 zmiana taryfy w okresie 15 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" powoduje rozpoczęcie przydzielania Pakietu w wysokości określonej w § 3 pkt.7, odpowiadającej nowo wybranej taryfie. Niezależnie od ilości zmian Pakiet przydzielany jest przez 15 okresów rozliczeniowych począwszy od dnia aktywacji karty SIM z zastrzeżeniem treści § 3 pkt.8.
13. Z zastrzeżeniem treści § 2 pkt.3 jakakolwiek zmiana taryfy lub dokonanie aktywacji/deaktywacji usługi "Oferta Taniej Poza Szczytem" lub/i "Usługi jednosekundowego naliczania opłat" w okresie funkcjonowania Pakietu powoduje, że niewykorzystany Pakiet z poprzednich okresów rozliczeniowych przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony Pakiet.
14. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.3 i § 3 pkt.13 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "ROLNIK SŁONECZNY" w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2.
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "ROLNIK SŁONECZNY", może na warunkach promocyjnych uruchomić usługę "Strefa Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchomienia i działania usługi "Strefa Plus" zawiera Regulamin aktualnie obowiązującej promocji dla usługi "Strefa Plus".

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "ROLNIK SŁONECZNY", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł brutto). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "ROLNIK SŁONECZNY", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto). 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1 Regulaminu.

§ 6 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto).
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.

§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub też central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.
2. Abonent zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzną w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.
3. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
4. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w § 7 pkt 1- 3 oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 PLN, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 8 KARY UMOWNE

1. Z zastrzeżeniem § 7 pkt. 4, Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 840,00 PLN. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 8 pkt. 2
2. Jeżeli rozwiązanie Umowy przez Abonenta lub zaprzestanie korzystania z usług albo spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. nastąpi:
- przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy -Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100% kary umownej, 
- pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80% kary umownej; 
- pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia podpisania Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60% kary umownej; 
- pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcem 24 miesiąca od dnia podpisania Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40% kary umownej.
3. Nie podlega rygorom określonym w § 8 pkt.1-2 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "ROLNIK SŁONECZNY" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (54):

Komentuj

Komentarze / 54

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    andvhs pisze: 2004-04-30 09:52
    Coś dla Samoobrony
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-04-30 10:00
    Ja myśle, że kolesie od nazw promocji w plusie mogą sobie spokojnie podać łapkę z kolesiami od serwisów sms w idei ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    tomoko pisze: 2004-04-30 10:47
    Plus rulez!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-04-30 10:52
    Teraz będzie najazd rolników traktorami do przedstawicieli plusa, *klops - nie wiem czy drugie szczytowanie wytrzymasz, trzymam za ciebie...kciuki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2004-04-30 10:53
    "ROLNIK SŁONECZNY" hahahaha :D, mam już kolejne propozycje "ROLNIK W UNII" , " ROLNIK - ŻNIWA 2004" hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-30 10:59
    *mardall: dam rade, dam. wczoraj bylo spoko absolutnie. a ta promocja mi sie podoba tak jak w ogole stosowanie plusa na wsi gdzie strefa+ moze miec i 20-30km srednicy. ma ktos doswiadczenia? niech napisze! a ze dorosli ludzie na GOLu zajmuja sie nazwami prmocji? coz... zeby era albo idea dawala takie warunki promocji i mieli strefe to mozna by narzekac ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jurand pisze: 2004-04-30 11:02
    Fajnie,że cos robią.
    0
  • Users Avatars Mini
    mak777 pisze: 2004-04-30 11:14
    Tiaa... :) Nie no nazwa jest the best :) Hehe, ciekawe, może niedługo PLUS zacznie robić promocję dla poszczególnych partii itp. :P Plus wprowadza zabójcze promocje, IDEA "serwisy SMS", a ERA stoji i się śmieje (pewnie niedługo pozazdroszczą i też wprowadzą coś od siebie) :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2004-04-30 11:17
    Super promocja na Święto Pracy
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-30 11:39
    *mak777: era to sie chyba smieje ze swoich abonentow ze ludza sie nowymi taryfami ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    El Che pisze: 2004-04-30 11:49
    Aby skorzystac z promocji należy okazać beret!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-30 12:56
    z promocji moga skorzystac tylko czlonkowie Samoobrony po wczesniejszym okazaniu zezwoleniu od wladcy Leppera;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-04-30 12:57
    super nazwa promocji,gratulacje marketingowcy z plusa :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-30 12:57
    a promocja jest ok, przynajmniej warunki....i mysle ze telefon dla przecietnego rolnika ma sluzyc do telefonowanie wiec niepotrzebne wodotryski.....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-30 12:58
    wiadomosc z ostatniej chwili w erze od 1 maja nowe taryfy......2005 roku dodam;-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-30 13:28
    a moze Rolnik Pochmurny?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-04-30 13:29
    co do nazwy to mam nową propozycję - "słoneczny patrol rolniczy"
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-30 13:32
    A oczywiscie w ramach promocji dodawane jest zdjecie "pana przewodniczacego" Leppera owieniete w gustowny krawat Samoobrony hue hue hue Przy zakupie abonamentow plus 100 oraz plus 200 dodatkowo puszka oleju do ciagnika gratis!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-04-30 13:33
    *visino - ten olej to chyba do głowy?
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-30 14:23
    Ludzie wymyślający tytuły promocji w plusie mają mega fantazje... - po prostu mistrzowie od słonecznych rolników...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-04-30 15:37
    Strefa Plus miasto Rzeszów i okoloce okolo 15km
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-30 15:53
    dzieki *ICEWIND, tylko to 15km to od centrum w jedna strone (promien) czyw obie (srednica)?
    0
  • Users Avatars Mini
    smrtan pisze: 2004-04-30 16:16
    rotfl... a następną promocją w Plusie będzie "Hutnik gorący"? A może "Taryfa Robotnicza" :) [to ostatnie pewnie z myślą o SLD... żeby jeszcze jakaś inna partia prócz Samej Brony miała dedykowany plan taryfowy]
    0
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2004-04-30 16:21
    Plus robi przynajmniej promocje nie tylko dla Ogółu. Przypomnijcie sobie ze byly takze promocje dla nauczycieli, prokuratorów i takie tam....świetna promocja jest tez dla ludzi głuchoniemych. a era i idea co? nic... hahahaha!
    0
  • Users Avatars Mini
    smrtan pisze: 2004-04-30 16:34
    *mati: dla głuchoniemych czy niedosłyszących? [bo to dość istotna różnica] Możesz jakieś szczegóły? BTW: swego czasu, o ile dobrze pamiętam, Idea miała zniżki 50% na abo dla niedosłyszących [ale za zniżka na abo szło też obcięcie o połowę darmowych minut]
    0
  • Users Avatars Mini
    rolnik słoneczny pisze: 2004-04-30 16:43
    A jak to jest ze strefom plós, bo na jednym kącu pola mam sygnała z jednego nadajnika a na drugim z innego.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-04-30 17:13
    *klops* to jest raczej powiem srednia bo jak wkraczasz w zasieg innego BTS-a to SP "znika" i tak prawie cała wszchodnia chesc miasta jest w jej zasiegu dom, uczelnia i nie wiem dokladnie czy centra handlowe tez/nie pamietam/ wiem napewno iz na rynku jej nie ma ;-)) podobnie jak na IIp mojej uczelni /zalezy od sali cwiczeniowej w jednej jest w innej nie/ troszke to zabawne. ps BTS-a ma na najwyzszej budowli w okolicach rzeszowa/nie chodzi mi o 'Wielka' kto byl w Rzeszowie to wie oco mi chodzi :-)))/ czyli na komine Elektrocieplowni, sama SP jest Extra i polecam :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-04-30 17:15
    .. dodatkowo po zmianach które zostały wprowadzone po 15 kwietnia !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-30 18:00
    U mnie w centrum Poznania też mam zasieg strefy w domu i na uczelni,wypas sprawa.Plus rządzi! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-04-30 18:51
    Spoko nazwa "rolnik słoneczny" hehehe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kulboj pisze: 2004-04-30 19:46
    Teraz czas na promocje dla emerytów i rencistów oraz bezrobotnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-04-30 21:36
    a mi sie podoba,jakas taka ciut nierealistyczna jest no ale zawsze to lepiej 'rolnik sloneczny" niz "rolnik nachlany nalewka owocowa- RNNO-hihi" albo "rolnik na blokadzie z krzywym ..." *Co do strefy-znajomy mi kiedys pisal ze byl u ciotki na urlopie-agroturystyka-i bez zartu kilkanascie kilometrow ,wies+okoliczne miasteczko! wiec pewnie tak sie zdarza, ciekawe czy jest gdziesik takowa mapka z rozmieszczeniem i zasiegiem hmm.. pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-30 21:36
    Nie , normalnie te nazwy to kompletne dno.... To już wolę "Rolnik " promocja w wersji 1000 , niż takie bzdety.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-30 21:43
    AKTYWUJĄCY I UŻYWAJĄCY STREFY PLUS ! UWAGA !!! I to nie są żadne żarty , na jednej z aktywacji mamy Strefę Plus z opcją schodzenia z Pakitów Kwotowych. Otóż w okresie rozliczeniowym od 17 marca do 16 kwietnia , coś się schrzaniło i włączyła się opcja niepomniejszania pakietów kwotowych. Nie muszę mówić , że dziś do Polkomtela trafiła reklamacja , wysokość faktury do poprawki. Chciałem jeszcze dodać , że faktury w Plusie idą 12 dni!!! Tak 12 dni , 17 koniec okresu rozliczeniowego , 19 (rzekomo) wystawiona , wysłana 23 go , czyli "idzie" 6 dni. Baaaardzo wątpie w te 6 dni , czyli zrzucenie winy na Pocztę Polską, chyba , że korespondencja jest rozwożona rowerami....
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-30 21:59
    jak widac błędy występuja u wszystkich opów, wiec nikt nie jest idealny...jednym słowem wszedzie dobrze gdzie nas nie ma....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-30 22:07
    ****eranet - a wiedziałeś , że połączenia na Heyah wykonane ze Strefy Plus , naliczane są w zależności oczywiście z jakiego obszaru numerowego dzwonisz , jako lokalne czyli status PS- połączenia strefowe , lub PM- połączenia międzystrefowe. To bardzo duży błąd systemów billingowych Plusa i duża starta dla nich , jako że na billingach te połączenia maja opis "kierunek - ERA" , a widziane jest jak wyżej i podobnie taryfikowane. 21groszy za 30 sekund połączenia z Plusa na Heja . W godzinach szczytu... Niezła oszczędność dla rodzica mającego Strefę Plus i dzwoniącego do dziecka na Heja. Billingi nie pozostawiają najmniejszych wątpliwości , jak jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-30 22:08
    issa - ja mam okres rozliczeniowy 8/9, faktury są wystawiane 11/12 a wysyłane 14/16. Dochodzą ok. 18 (zależy jak niedziela przypada czy jakiś "długi weekend"). I raczej nie ma odstępstw od podanych wyżej zasad :-) Czasem, kiedy nie ma mojej listonoszki tylko jakiś zastępca, są dwu- trzydniowe opóźnienia. Ale nie dziwię się - gość przychodzi ok. 14 i wygląda na padniętego, natomiast listonoszka przychodzi ok. 10 i jest świerza jakby zaczynała od mojej klatki - podczas gdy zanim do mnie trafia odwiedza kilkanaście sporych bloków (nie wieżowców :-)).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-30 22:15
    ***wlo- widocznie do Sieradza idą szybciej. U nas dużo osób zżyma się na Plusa , czy też nie Plusa , bo już nie wiem kogo to wina , ale wszystko to idzie bardzo długo , zawsze więcej niż 9 dni (jak w Twoim wypadku). Ktoś mógłby się zapytać - "I co z tego , że tak długo? Masz polecenie zapłaty to się nie martwisz...". A co z tymi co płącą przez pocztę , a takich jest znakomita większość w mniejszych miasteczkach ? Wiem , że przelewy przez pocztę (czy wpłaty) idą nawet 10 dni. W tym wypadku , to ewidnetnie wina Poczty , być może i tak samo jest w przypadku dostarczania faktur.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-30 22:51
    coraz więcej u nas będzie "rolników słonecznych" - unia ich oświeci :))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-30 23:04
    Chciałem jeszcze dokończyć , kwestię dostarczania faktur. Zmiarzam , do tego , że mając 4 dni pieniądze mogą nie dojść na czas, co jak wiadomo grozi konsekwencjami. W Idei faktura idzie około 7 dni i co najmniej drugie tyle jest ( i powinno być) na uregulowanie należności. Takich jak ja z okresem rozliczeniowym 17-16 jest pewnie kilkaset tysięcy. Część płaci przez pocztę jak wspomniałem , to przy terminie ostatecznym kiedy pieniądze powinny pojawić się na kocie Polkomtela tj. 4.V , mogą mieć problem a taka sytuacja jest co miesiąc.
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-05-01 01:10
    ***issa, jak poprawia swoje systemy bilingowe to przestanie byc różowo, a to pewnie nastapi szybciej niz sie wszystkim wydaje, i wypada zyczyc by nie wyszły korekty do faktur z poprawnym rozliczeniem połaczeń na heyah...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-05-01 01:56
    Właśnie mnie przy połączeniu do Hayah wypisali kierunek : Bartoszyce ;-) . Nazwa nowej promocji jest rzeczywiscie rozwalająca ... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-05-01 02:39
    Ja mam okres rozliczeniowy do 16 każdego miesiąca.Fakturę wystawiają 19-go,wysłyłają 22-24 tak więc najpózniej dostaję 26-go,a termin wpłaty mam do 4-go następnego miesiąca.
    0
  • Users Avatars Mini
    zarazek pisze: 2004-05-01 09:14
    nastepna promocja będzie dla hydraulików
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-01 13:17
    No to sprawa jest już jasna , że jest to wina Poczty , skoro ***windu mając ten sam okres rozliczeniowy , dostaje faktury 3 dni wcześniej....
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-05-01 16:55
    No to ja chyba faktury dostaję kurierem bo mam okres rozliczeniowy 21-20, faktury są wystawiane 22 lub 23 i do 26 mam papiery w skrzynce. Fakt, że z tym skróceniem teminu płatności o tydzień to przegięli. Zawsze miałem między 11 a 13 czyli po wypłacie, a teraz na przednówku 6-7 więc czasami nawet polecenie zapłaty niewiele pomoże jak na koncie rezerwa albo susza.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-05-01 17:05
    A tak przy okazji wstąpienia (czy to się komuś podoba czy nie) do UE życzę unijnych stawek za połączenia, smsy i inne usługi telekomunikacyjne, no i oczywiście dotowanych telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-01 17:24
    Tak a propos faktur... issa - wyopbraź sobie, że z tepsy dostaję faktury wystawione ok. 13-14 (a więc dwa tygodnie po zakończeniu okresu rozliczeniowego) - i są ponoć nadawane tego samego dnia - nie wcześniej niż 5 dni przed terminem płatności, a zdarza się , że w dniu płatności. Niezależnie kiedy on przypada, bo w Plusie chociaż jako termn płatności podają najbliższy dzień roboczy. Pomijam billing, który mam zamówiony - może dwa razy w roku zdarzy się by przyszedł przed terminem płatności - zawsze przychodzi w następnym miesiącu. Co by było, gdyby tepsa miała wysyłać billingi z fakturą? Już widzę - dwa miesiące byłoby za mało... Tak więc jeśli z Plusa mi przychodzi faktura na 10 dni przed terminem płatności (a tylko sopradycznie 7 - w okresie świątecznym, kiedy poczta ma "nawał" pracy to się zdarza) jest i tak bardzo dobrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-01 18:27
    Nie ma jak polecenie zapłaty :-) Nie trzeba się martwić, że się zapomnie zapłacić, albo faktura się spóźni...( no chyba, że nie będzie środków na koncie w banku), a w Plusie to nawet za to jest 100 punktów na miesiąć w 5 Plus :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-01 19:49
    pajorro - to się tylko tak zdaje - właśnie po raz pierwszy od 7 lat dostałem esemesa o treści: "Informujemy o niezrealizowanej płatności poleceniem zapłaty. Ponowna próba pobrania nastąpi około 06/05/-4. Prosimy o zabezpieczenie środków na koncie bankowym." Spodziewając się wpływu zapłaty od swoich klientów bezstresowo realizowałem swoje zobowiązania, jednak przeliczyłem się i chyba ze 20 złotych mi zabrakło na zrealizowanie polecenia zapłaty. Niestety nie mam w firmowym koncie kredytu (i chyba w końcu złożę wniosek), tylko debet a tego typu płatności nie da się realizować z debetu - tylko standardowo, papierkowo :-( Oczywiście zapłaciłem - ale dwa dni po terminie jest... Teraz, kiedy środki są, ponownie mi ściągną - nie będę się bawił przecież w blokowanie polecenia zapłaty - szkoda zachodu - miesiąc mnie nie zbawi bez 250 złotych :-) A może się zdarzy, że za miesiąc jak znalazł ta nadpłata będzie?? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-02 13:46
    Ceny telefonów i oferta promocji, dla rolników jest w sam raz.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-02 22:01
    hi hi hi:)) Śmieszna promo. Nie lubię osobiście tych "narodowych" promocji Plusa, dla strażaków, anuczycieli, policjantów itp, ale w sumie gdzie TPSA nie może tam Plus się wciśnie i jak nadajnik działa to może i jedyny telefon w rodzinie będzie. (Bo z cholerną TPSA to nie idzie się w niektórych rejonach dogadać, wiem z doświadczenia). U mnei na działce akurat Plus nie ma zasięgu, w dołku jesteśmy (Era ma dwie kiełbaski, a Idea w zeszłym roku maszt postawiła na środku jeziora prawie i jest 5 kiełbasek, ale z ery spokojnie z domku rozmawiam, więc mi moje dwie zupełnie wystarczają, a przez ostatnie 4 lata to tylko tam Era np. działała, ale z zasięgiem to wiadomo jeden ma tu drugi tam).
    0
  • Users Avatars Mini
    ponczo pisze: 2004-06-14 00:25
    może jakaś promocja dla bezrobotnych? hehe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    spartacus pisze: 2004-07-01 23:21
    ...albo dla "radosnych rzeźników".... :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: