Promocja "Era Partner Biznes" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 40

Warunki Oferty Promocyjnej "Era Partner Biznes" w sieci Era:

I. Opis oferty

1. W okresie od dnia 9 czerwca 2005 roku do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą ofertą promocyjną, jednak nie dłużej niż do dnia 6 lipca 2005 roku (włącznie) przy wyborze taryf promocyjnych Era Classic Partner: Era Classic Partner 1000, Era Classic Partner 220, Era Classic Partner 130, Era Classic Partner 70, Era Classic Partner 30, PTC operator sieci Era oferuje: 

Taryfy promocyjne Era Classic Partner:

   Era Classic Partner 1000 Era Classic Partner 220 Era Classic Partner 130 Era Classic Partner 70 Era Classic Partner 30
Abonament 409,84 zł netto 122,95 zł netto 73,77 zł netto 40,98 zł netto 20,00 zł netto
Pakiet darmowych minut (wliczonych w Abonament) 1000  220  130  70  30
wymienialne na lub  lub  lub  lub  lub 
Pakiet darmowych SMS'ów (wliczonych w Abonament) 4000  880  520  280  120
Minuta połączenia krajowego do wszystkich operatorów przez całą dobę po przekroczeniu pakietu darmowych minut 0,57 zł netto 0,57 zł netto 0,57 zł netto 0,57 zł netto 0,62 zł netto
Cena SMS'a po przekroczeniu pakietu darmowych SMS'ów 0,16 zł netto 0,16 zł netto 0,16 zł netto 0,16 zł netto 0,16 zł netto
Cena MMS 0,33 zł netto 0,33 zł netto 0,33 zł netto 0,33 zł netto 0,33 zł netto
Naliczanie za połączenia krajowe 1s/1s 1s/1s 1s/1s 1s/1s 1s/1s

Usługi: Tanie rozmowy i Sieć korporacyjna:

Usługa  Abonament miesięczny  cena za 1 minutę połączenia
Tanie rozmowy połączenia z 3 wybranymi numerami sieci Era lub numerami stacjonarnymi za każdy numer 1,00 zł netto 0,10 zł netto
Sieć korporacyjna 10,00 zł netto 0,20 zł netto

Usługę Grosz za minutę

Usługa  Abonament miesięczny
Grosz za minutę
połączenia z 1 wybranym numerem sieci Era z 99% upustem za jedną minutę połączenia do dnia 8 czerwca 2007 roku
Era Classic Partner 1000
Era Classic Partner 220
Era Classic Partner 130 
bezpłatnie
Era Classic Partner 70
Era Classic Partner 30 
3,00 zł netto

Aparaty telefoniczne w cenie*:

Lp Modele telefonów Era Classic Partner 1000  Era Classic Partner 220 Era Classic Partner 130 Era Classic Partner 70 Era Classic Partner 30
ceny netto ceny netto ceny netto ceny netto ceny netto
1 Nokia 3410 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł
2 LG B2050 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł
3 Sony Ericsson T230 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł
4 Siemens A60 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł
5 Sony Ericsson T290i 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł
6 Nokia 3120 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł
7 Sony Ericsson T630 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 188,00 zł
8 Sagem my C-4 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 288,00 zł
9 Samsung SGH-C100 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 288,00 zł
10 Siemens C65/CT65 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 288,00 zł
11 Sagem my X5-2 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 28,00 zł  288,00 zł
12 Motorola C650 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 28,00 zł  388,00 zł
13 Siemens CXT70 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 48,00 zł  388,00 zł
14 Nokia 6610i 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 48,00 zł  388,00 zł
15 Samsung SGH-X600 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 48,00 zł  188,00 zł
16 Nokia 3220 1,00 zł 1,00 zł 1,00 zł 88,00 zł  388,00 zł
17 Motorola E398 1,00 zł 1,00 zł 19,00 zł  188,00 zł  488,00 zł
18 Nokia 6021 1,00 zł 1,00 zł 19,00 zł  188,00 zł  588,00 zł
19 Nokia 6020 1,00 zł 1,00 zł 19,00 zł  188,00 zł  588,00 zł
20 LG C3300 1,00 zł 1,00 zł 48,00 zł  88,00 zł  388,00 zł
21 Sony Ericsson K508i 1,00 zł 1,00 zł 48,00 zł  88,00 zł  388,00 zł
22 Sony Ericsson T630 z zestawem słuchawkowym HBH600 1,00 zł 1,00 zł 88,00 zł  88,00 zł  288,00 zł
23 LG G7050 1,00 zł 1,00 zł 88,00 zł  188,00 zł  488,00 zł
24 Siemens M65 1,00 zł 48,00 zł  148,00 zł  248,00 zł  488,00 zł
25 Sony Ericsson K700i  1,00 zł 48,00 zł  288,00 zł  388,00 zł  688,00 zł
26 Siemens SX1 1,00 zł 88,00 zł  248,00 zł  328,00 zł  588,00 zł
27 Siemens S65 1,00 zł 88,00 zł  188,00 zł  288,00 zł  788,00 zł
28 Nokia 6230 1,00 zł 188,00 zł  388,00 zł  488,00 zł  788,00 zł
29 Samsung SGH-E330 88,00 zł  148,00 zł  288,00 zł  388,00 zł  588,00 zł
30 Motorola V80 88,00 zł 188,00 zł  388,00 zł  488,00 zł  688,00 zł
31 Samsung SGH-E700 88,00 zł 288,00 zł  388,00 zł  488,00 zł  788,00 zł
32 Nokia 6230i 188,00 zł  388,00 zł  588,00 zł  688,00 zł  988,00 zł
33 Samsung SGH-E820 248,00 zł  388,00 zł  488,00 zł  788,00 zł  988,00 zł
34 LG L5100 288,00 zł  488,00 zł  588,00 zł  688,00 zł  988,00 zł
35 Siemens SK65 288,00 zł  488,00 zł  588,00 zł  688,00 zł  988,00 zł
36 Motorola V3 388,00 zł  488,00 zł  688,00 zł  988,00 zł  1 088,00 zł
37 Motorola MPX 220 388,00 zł  488,00 zł  688,00 zł  988,00 zł  1 088,00 zł
38 BlackBerry 7290** 488,00 zł  688,00 zł  788,00 zł  988,00 zł  1 288,00 zł
39 MDA Compact  588,00 zł  788,00 zł  988,00 zł  1 188,00 zł  1 388,00 zł
40 Nokia 7610 788,00 zł  888,00 zł  988,00 zł  1 048,00 zł  1 188,00 zł
41 Sony Ericsson P910i 788,00 zł  988,00 zł  1 188,00 zł  1 388,00 zł  1 588,00 zł
42 Nokia 9300 988,00 zł  1 188,00 zł  1 388,00 zł  1 588,00 zł  1 788,00 zł
43 Era MDA III  1 088,00 zł  1 288,00 zł  1 488,00 zł  1 688,00 zł  1 888,00 zł
44 Nokia 9500 1 388,00 zł  1 588,00 zł  1 788,00 zł  1 988,00 zł  2 188,00 zł

* Podana cena nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata ta w niniejszej promocji dla taryf: Era Classic Partner 1000, Era Classic Partner 220, Era Classic Partner 130, Era Classic Partner 70 wynosi 29,00 zł netto (35,38 zł z VAT) dla taryfy Era Classic Partner 30 wynosi 50,00 zł netto (61,00 zł z VAT) i jest doliczana do pierwszego rachunku. 

** Urządzenie BlackBerry 7290 jest dostępne tylko u Doradców Biznesowych i nie wymaga aktywacji usługi BlackBerry. 

2. W promocji dostępne są taryfy Era Classic Partner: Era Classic Partner 1000, Era Classic Partner 220, Era Classic Partner 130, Era Classic Partner 70, Era Classic Partner 30. 
3. Szczegółowe warunki cenowe i zasady korzystania z usług nieokreślone w poniższym regulaminie są zgodne z: "Załącznikiem cenowym oferty taryf Era Classic i Era Classic BIS" i "Załącznikiem cenowym do oferty usługi prywatne dla taryf Era Komfort, Era Komfort 80, Era Classic i Era Classic BIS". 
4. W ramach usługi Tanie rozmowy Abonent może wybrać dla jednej karty SIM maksymalnie do 3 numerów obejmujących numery sieci Era lub stacjonarne. 
5. Modyfikacja (aktywacja/dezaktywacja usługi lub zmiana listy numerów) usługi Tanie rozmowy jest możliwa jeden raz w Cyklu rozliczeniowym. 
6. Połączenia z numerami wybranymi w usłudze Tanie rozmowy pomniejszają pakiet bezpłatnych minut zawartych w abonamencie. 
7. Aktywacja lub dezaktywacja usługi Tanie rozmowy oraz modyfikacja listy numerów wybranych w ramach usługi Tanie rozmowy za pośrednictwem serwisu TeleEra lub I-BOA są bezpłatne. Opłata za aktywację lub dezaktywację usługi Tanie rozmowy oraz za modyfikację listy numerów wybranych w ramach usługi Tanie rozmowy za pośrednictwem Konsultanta sieci Era (BOA, Sklepy, Salony, Autoryzowane punkty sprzedaży) wynosi 5 zł netto (6,10 zł z VAT) i doliczana jest do rachunku. 
8. Minimalny okres utrzymywania usługi Tanie rozmowy wynosi 1 pełny Cykl rozliczeniowy. 
9. Dezaktywacja usługi Tanie rozmowy powoduje powrót do standardowych opłat za połączenia wynikających z posiadanej taryfy. 
10. Z usługi Tanie rozmowy wyłączone są numery: 602 950 000, 602 951 000, 602 955 000, 602 963, 608 955, 608966, 602 990, Numery premium, Numery bezpłatne. Dodatkowo wyłączone są numery: połączenia typu faks i dane (w tym także połączenia z numerami +48 604 01 01 01, +48 604 02 02 02), Numery informacyjne, przekierowania oraz numery aktywowane w ramach usługi Sieć korporacyjna. 
11. W ramach usługi Grosz za minutę połączenia z jednym wybranym numerem sieci Era będą naliczane z 99% upustem za jedną minutę połączenia (z wyłączeniem numerów: 602 950 000, 602 951 000, 602 955 000, 602 963, 602 913, 608 955, 608 966, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami: 604 01 01 01, 604 02 02 02), Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, połączeń przekierowanych oraz numerów aktywowanych w usłudze Sieć korporacyjna). 
12. W ramach usługi Grosz za minutę Abonent może wybrać dla jednej karty SIM jeden numer w sieci Era. 
13. Abonent ma możliwość aktywacji usługi Grosz za minutę tylko w momencie podpisania Umowy. Skorzystanie z usługi musi zostać potwierdzone Zapisem numeru wybranego w ramach usługi na Umowie, pod którą podpisuje się Klient. 
14. Nie ma możliwości zmiany oraz dezaktywacji numeru wybranego w momencie podpisywania Umowy w ramach usługi Grosz za minutę od dnia aktywacji usługi do dnia 6 lipca 2007 roku. 
15. Abonament miesięczny za usługę Grosz za minutę naliczany jest zgodnie z posiadaną w danym okresie taryfą. Zmiana taryfy powoduje naliczanie opłaty abonamentowej zgodnie ze stawką obowiązującą dla tej taryfy. 
16. Minimalna opłata za połączenie z numerem wybranym w ramach usługi Grosz za minutę bez względu na długość trwania połączenia wynosi 1 grosz netto (1,22 grosze z VAT). 
17. Połączenia z wybranym numerem w usłudze Grosz za minutę pomniejszają pakiet bezpłatnych minut zawartych w abonamencie. 
18. Usługa Sieć korporacyjna jest dostępna dla Abonentów posiadających co najmniej 3 aktywne karty SIM na taryfach biznesowych. 
19. Chęć skorzystania z usługi Sieć korporacyjna musi zostać zgłoszona na Wniosku o usługę Sieć korporacyjna dostępnym w Salonach firmowych, Sklepach firmowych, w Autoryzowanych punktach sprzedaży, u Doradców Biznesowych, Autoryzowanych Doradców Biznesowych sieci Era, podpisanym przez osobę upoważnioną i złożonym w punkcie sprzedaży, wysłanym na adres PTC lub wysłanym faksem pod numer (22) 413 49 49. 
20. Aktywacja usługi Sieć korporacyjna nastąpi w terminie 21 dni roboczych od momentu wpłynięcia do siedziby PTC formularza złożonego w punkcie sprzedaży lub wysłanego faksem. 
21. Aktywacja usługi Sieć korporacyjna jest bezpłatna. 
22. Połączenia pomiędzy numerami telefonów, na których została aktywowana usługa Sieć korporacyjna nie będą wliczane jako pakiet bezpłatnych minut zawartych w abonamencie oraz jako pakiety minut dostępne w ramach promocyjnych pakietów minut, Minut Ekstra, Minut Ekstra - Biznes, Oferty specjalnej Pakiet 2000 minut, pakietów minut przyznawanych w ramach programu Era Premia oraz innych dodatkowych pakietów przyznawanych dodatkowo do abonamentu miesięcznego. 
23. W przypadku wyboru usługi Sieć korporacyjna połączenia z wybranymi numerami w usłudze Tanie rozmowy i Grosz za minutę, które jednocześnie objęte są usługą Sieć korporacyjna, będą naliczane po stawce wynikającej z usługi Sieć korporacyjna. 
24. PTC zastrzega sobie prawo nie uruchomienia usługi Sieć korporacyjna, jeżeli zamieszczone we Wniosku dane są nieprawdziwe lub Wniosek jest niekompletny. 
25. PTC zastrzega sobie prawo dezaktywacji usługi Sieć korporacyjna z następujących powodów: 

  • nieterminowe opłaty rachunków z tytułu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych,

  • nieregulowanie innych zobowiązań wobec PTC,

  • posiadanie mniej niż wymagane 3 aktywne karty SIM na koncie na jednej z taryf biznesowych.

26. W trakcie trwania promocyjnej Umowy terminowej Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie. 
27. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji. 
28. W ciągu 12 pierwszych pełnych Cykli rozliczeniowych, możliwa jest zmiana taryfy, o ile zostaną spełnione łącznie dwa poniższe warunki: 

  • Zmiana nastąpi wyłącznie, na taryfę o wyższym abonamencie, niż aktualnie posiadany.

  • Zmiana nastąpi wyłącznie w obrębie taryf: Era Classic Partner 1000, Era Classic Partner 220, Era Classic Partner 130, Era Classic Partner 70, Era Classic Partner 30.

29. Od 13 do 24 pełnego Cyklu rozliczeniowego możliwa jest zmiana taryfy na taryfy o wyższym lub niższym abonamencie w obrębie taryf: Era Classic Partner 1000, Era Classic Partner 220, Era Classic Partner 130, Era Classic Partner 70, Era Classic Partner 30. 
30. Nie ma możliwości zmiany taryfy pomiędzy taryfami w ofertach z telefonem i bez telefonu w promocyjnej cenie. 
31. Jeżeli Abonent nie dopełni warunków zmiany wybranej taryfy określonych w punktach 28, 29 traci prawo do korzystania z warunków promocji na karcie, na której została dokonana zmiana. 
32. Z oferty można skorzystać u Doradców Biznesowych, Autoryzowanych Doradców Biznesowych, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także Autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era. 
33. PTC zastrzega sobie prawo do ustanowienia odrębnego regulaminu zmiany taryf promocyjnych. 
34. Warunków promocji "Era Partner Biznes" nie można łączyć z warunkami ofert specjalnych, Umów z Klientem Kluczowym, innych ofert promocyjnych, innych cenników, warunkami Karty Stałych Klientów oraz innych warunków na podstawie, których PTC świadczy usługi Klientom Biznesowym. W szczególności wszelkie upusty, rabaty i limity wynikające z Umowy podpisanej na warunkach niniejszej oferty promocyjnej nie sumują się z upustami, rabatami i limitami wynikającymi z innych umów zawartych z Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o.o. 
35. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe. 
36. W przypadku skorzystania przez Abonenta z usług Pakietowej transmisji danych na terenie Polski lub Transfera Abonent akceptuje warunki promocji "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era (2)". Operator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia promocji "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era (2)" bez podania przyczyny (zgodnie z § 2 pkt. 2.2 Warunków regulaminu promocji "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era (2)", który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu). 
37. Warunkiem korzystania z usługi BlackBerry jest podpisanie Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych dotyczącego Świadczenia Usługi BlackBerry oraz aktywacja usługi na karcie SIM. 
38. Warunki opłat i rozliczania usługi BlackBerry określa Cennik usługi BlackBerry dla taryf Komfort Biznes. 
39. Urządzenie BlackBerry 7290 jest dostępne tylko u Doradców Biznesowych i nie wymaga aktywacji usługi BlackBerry. 

II. Postanowienia ogólne

1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia promocyjnych zestawów objętych niniejszą promocją u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego sieci Era, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także w Autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era jest Umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a PTC. 
2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era. 
3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe. Cena przyłączenia do sieci w przypadkach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99,00 zł netto (120,78 zł z VAT). 
4. PTC, operator sieci Era informuje, że Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy Biznesowi oraz sprzedawcy nie mają prawa do pobierania żadnych wpłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą. 
5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi u każdego Doradcy Biznesowego i Autoryzowanego Doradcy Biznesowego sieci Era, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także w Autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era. 
6. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Jednocześnie informujemy, że usługa Poczty głosowej dla wszystkich korzystających z powyższej promocji zostanie udostępniona w ciągu 2 dni od daty aktywacji. 
7. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych w wysokości 200,00 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500,00 zł. 
8. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora. 

III. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy. 
2. Abonent przyjmuje na siebie: 
2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczenia opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1000,00 zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i usług. 
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn: 

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych okresu jej obowiązywania,

  • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w §17 ust . 7, 8, 9, 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC,

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III ppkt 5.1.

5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
5.1 Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia utraty do PTC.
6. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem. 
7. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej. 

Informacja o zasadach usunięcia blokady karty SIM (tzw. SIM LOCK):

Jeśli usunięcie blokady nastąpi w ciągu dwóch lat od daty podpisania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych sieci Era, jednorazowa opłata wynosi 500,00 zł netto (610,00 zł z VAT). Jeśli usunięcie blokady nastąpi po dwóch latach, PTC nie pobiera żadnych opłat.Cena jest taka sama dla wszystkich rodzajów aparatów telefonicznych nabytych w związku z niniejszą promocją.

Opinie:

Opinie archiwalne (40):

Komentuj

Komentarze / 40

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-06-16 12:07
    rozpacz
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2005-06-16 12:41
    bida z nedza :(
    0
  • Users Avatars Mini
    mabu pisze: 2005-06-16 12:42
    To już lepszą ofertę dla indywidualnych mają w Plusie niż w Erze dla biznesu. Takie promocje to były dobre trzy lata temu :(
    0
  • Users Avatars Mini
    rafał pisze: 2005-06-16 12:51
    coś wam się chyba pomyliło... przecież od dziś jest "nowa" promocja ale Komfort Biznes...Partner był od 9-tego... ajajaj
    0
  • Users Avatars Mini
    rafał pisze: 2005-06-16 12:51
    jak jej nie macie to mogę wam przesłać na maila ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-06-16 12:55
    Tradycyjnie - cała Era cieniuteńko .... i gdzież piewcy wspaniałosci Ery?
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2005-06-16 12:57
    Era usilnie próbuje pozbyć się wszystkich klientów abonamentowych, tych normalnych i biznesowych. Ciekaw jestem jak ten eksperyment się zakończy. Niemniej już teraz widzę ile firm do których dzwoniłem na numery Ery zamieniło je na Plusa. Za parę miesięcy okaże się że Era jakimś cudem nie jest już liderem na wśród operatorów, a odbudowanie tej pozycji zajmie jej parę lat (o ile w ogóle się uda). Marketingowcy Ery chyba nie odrobili lekcji, i uważają że duża ilośc aktywacji prepaid da im jakieś zyski... może i da, ale na parę miesięcy, bo później ktoś wprowadzi lepszą ofertę, a jak wiadomo klienci prepaid są bardzo "lojalni". Ciągnij tak dalej Ero... a nie dociągniesz do dziesiątych urodzin :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    rafał pisze: 2005-06-16 13:07
    hmmm..., czyli dwa zarządy nie usprawniają działania spółki - dobra rada dla innych opów.
    0
  • Users Avatars Mini
    ya pisze: 2005-06-16 13:38
    Mi jeszcze tylko 1 abonament ery zostal ale na szczescie za 4 miesiace bedzie koniec
    0
  • Users Avatars Mini
    anatol pisze: 2005-06-16 13:43
    To fakt ERA od pewnego czasu jak albo i od 1 roku bardzo usilnie "NIE ROBI NIC" trudno sie mowi .. cale szczescie mamy jeszcze konkurencje takze.. szkoda bo kiedys bylo inaczej, reklamy byly dobre,tel.w promocjach i sama oferta a teraz :( no coz.. ja jeszcze jestem w erze ale jak widze cennik tel. na karty to - tylko zmienic..
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-06-16 13:54
    Ceny przy "normalnej-rozsądnej" taryfie classic 130 są duzo za duze,przy innych zreszta tez-jak zawsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-06-16 14:02
    nie ma to jak max profit...i taryfy bardziej przystępne i słuchawki dużo tańsze...tylko polkomtel powinien popracować nad reklamą oferty biznesowej
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-06-16 14:40
    nawet fajne telefony w promocji sa
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-16 14:46
    Ja też myśle o końcu za 6 miesięcy, w końcu taka okazja raz na 24 miesiące się zdarza hehe ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-06-16 15:13
    na szczescie nie musze brac nowej aktywacji w PTC mam ich az za duzo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-16 15:46
    Można wieszać psy na Erze za jej taryfy , ale jasnego i prostego przekazu reklamowego im odmówić nie można. Moja koleżanka przechodzi z POPa do Ery , i bierze sobie "Eldżika" , albo T630 , oczywiście do tego słynne 80 minut za 30zł. Wiadomość , że po roku będzie 60zł jej nie przeraziła. Wcześniej jej mąż przeszedł z abo. Idei do Ery i kupił sobie Sagema. Era będzie miała kolejnego klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2005-06-16 15:58
    Dziwne są te promocje Ery czasami. Za nic nie zdecydowałbym się na tak beznadziejną (w mojej) opinii ofertę.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-16 15:58
    ***issa fakt ta oferta nie jest taka zła, ja też bym w to wszedł, ale 60 zł płaciłbym przez 24 miesiące i kupiłbym sobie 6230i, swoją drogą ten chwyt musi się nieźle sprawdzać najpierw 30 zł, a kto myśli co będzie potem nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wpozio pisze: 2005-06-16 16:04
    prośba do adminów, wydaje mi sie że większym powodzeniem cieszyłby się wasz serwis gdybyscie w News podali najważniejsze zasady promocji i dodali link do całego regulaminu. Mało osób ma czas i chęć szukać cały regulamin aby doiwedzieć się o co chodzi pzodrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-06-16 17:14
    dno...
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-06-16 18:00
    *tele , jestes niesamowity, nie potrafisz pisać innych wyrazów jak: dno, porazka itp:))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 21:58
    Don Pedro - Era się od dawna pozbywa klientów abonamentowych... W zeszłym roku pozyskali ich ok. 70 tysięcy tylko, przy czym w jednym z kwartałów mieli ujemny przyrost. Nowe taryfy są, delikatnie mówiąc, niekorzystne w stosunku do oferty konkurencji - zaróno dla biznesu jak i dla klientów indywidualnych. Ja ciągle czekam na jakieś raporty - bardzo chciałbym wiedzieć jak to bardzo Erze przyrosła baza abonencka, po buńczucznych zapowiedziach wielu czytleników GOL-A ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    poprostudawid pisze: 2005-06-16 22:17
    to jest kpina
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekM pisze: 2005-06-17 12:27
    Ja wymienilem 3 miechy temu na 130 za 90zł brutto I jestem zadowolony
    0
  • Users Avatars Mini
    ddarko pisze: 2005-06-18 11:39
    WLO - Prosze Cie uzasadnij dlaczego oferta abo Ery jest niekorzystna w porownaniu do ofert innych opow. Rozumiem ze masz wykuty na blache regulamin Jednej Idei i Nowego Plusa...to prawda ze w zeszlym roku oferta abo Ery byla tragiczna, ale obecna - Komfort dla osob prywatnych przy aktualnej promocji jest wg mnie b. ciekawa. Nie powiem ze najlepsza, takiego okreslenia nie powinno sie w ogole uzywac jako ze to jest stwierdzenie ogolne, a kazda promocja trafia w okreslone potrzeby klientow. Nie jestem jakims piewca Ery, po prostu obiektywnie od jakiegos czasu analizuje rynek i wg mnie obecne promocje Ery sa naprawde b. ciekawe
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 14:34
    ddarko - nie mam wkutych regulaminów - tutaj masz na myśli pewnie regulaminy promocji? Otóż nie - nie interesują mnie oferty promocyjne. Porónuje tylko i wyłącznie cenniki. Zakłądam bowiem, że w firmach nie kupuje się telefonów na rty jak to robią indywidualni użytkownicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 14:44
    Podobnie dla indywidualnych kupujących aktywację po to po co się ją kupuje - do korzystania usług. Naprawdę nie powiesz chyba, że przyrost bazy abonamentowców o około 70 tysięcy w skali roku to sukces? A kiedy Era wprowadziłę te swoje najnowsze taryfy? Jeśłi nawet promocja jest fajna - bo jest - nie ma co mówić - to jednak tylko przez rok. A później? 60 złotych abonamentu... Nie tego ludzie oczekują przecież. I jeszcze raz na koniec - ja staram się nie mówić o promocjach porównując oferty - jeśli już mówię, to to zaznaczam. Tak - promocja Ery w momencie podpisywania uowy jest niezła. Tylko co z tego, skoro życie nie kończy się z tym dniem, nie kończy się w 12 miesięcy później - a umowa jest na czas 24 miesięcy podpisana? To mam na myśli mówiąc, że oferta Ery jest obecnie najgorsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 15:34
    Jeśli Ci tak bardzo zależy, możemy porównać. Komfort 60 - 60 złotych, 80 minut, 39/79 gr minuta (siec i stacjonarne/inne sieci). Przy czym minuty abonamentowe rozliczane sa niezaleznie od kierunku. SMS/MMS - 20/40 gr. To podstawa. Co jest w NP55? Za 60 złotych - 55+5, 75+7 minut, 72 gr minuta. SMS/MMS 18/40. Licząc ze strefą - 58 złotych - 75/150/225 minut (inne sieci i spoza strefy/sieć/stacjonarne), przy czym zasoby abonamentowe w tym przypadku są rozliczane nie minutowo a kwotowo - zatem jeśli dzwonisz na stacjonarny masz proporcjonalnie więcej minut albo znacznie mniej Ci z konta kasuje - zależnie jak Ci pasuje podejście. Tu już widać różnicę - bo za tę samą kwotę można więcej ;-) A co mamy w dodatkach? W Erze - możliwość dokupienia kolejnych pakietów o różnym profilu wykorzystania - po... 60 złotych - drobnostka (w tym darnowe połączenia w nocy - bo nie można powiedzieć, że wieczorem - ale za to bez limitu teoretycznie ;-)) W Plusie co? jedyne 5 godzin wieczoami za 25 złotych.
    0
  • Users Avatars Mini
    ddarko pisze: 2005-06-18 15:40
    WLO - hehehehe - "A później? 60 złotych abonamentu... Nie tego ludzie oczekują przecież." Rany czlowieku, co Ty chcesz abo za 30 zl pewnie jeszcze na karte i za zlotowke ? nie mysl jak klienci plusa :) Ok - posluchaj: chodzilo mi o promocje jako cennik oraz upusty itp jako oferte dla nowowstepujacych ktora to tworzy promocje. Wg Ciebie abo wyzsze niz 30 zl nie maja racji bytu ? Tak napisales. Moze inaczej - wieksza czesc osob zainteresowanych promocja chce "niski abonament", przychodza i pierwsze pytanie - "jaki macie w Erze najnizszy abo". Ok. Maja prawo:) Ich potrzeby sa takie ze chca malo placic - ok. Tylko co dla nich znaczy malo ? Dla jednego abo 20 zl (uwierz mi tez sa tacy) dla innych 30 zl (na 24 m-ce)
    0
  • Users Avatars Mini
    ddarko pisze: 2005-06-18 15:40
    a dla innych 50, 60 zl. Naprawde WLO - takich klientow, ktorzy chca abo 30 zl przez 2 lata jest malo, i oczywiscie, oni wezma mixa, ew. Nowy Plus 25 lub zadeklaruja sie 25 zeta w Idei. Wiekszosc klientow stanowi tzw. klasa srednia ktora wybiera abonamenty 50, 60 zl. Samo stwierdzenie przez Ciebie ze dana promocja jest nieciekawa bo tam jest niekorzystny abonament jest chybione - wylicz sobie koszt minuty wewnatrz pakietu, policz koszt minuty po przekroczeniu, do sieci poza siec, uslug dodatkowych obnizajacych koszt polaczen itp. wtedy bedzie mial "jakies" pojecie o tym ktory op ma korzystniejsza oferte. I jeszcze raz powtarzam - kazdy potrzebuje czego innego - jeden chce placic 30 zl bo malo dzwoni a inny dzwoni na 500 minut i jest w stanie placic 300 zl. Jakby co zapraszam na priv - ddarko@vp.pl.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 15:57
    Transmisja danych - Era - pozornie tanio, bo tylko 1,44 za megabajt. Ale czy tanio? Paczuszka 500 kB ;-) Pakiet? Owszem - jest za 23 złote z groszem 20 MB albo za prawie 60 zł za 60 MB. Co NP oferuje? Pakiety rozliczane co 100/10 kB i 50 MB za 30 zł, 150 MB za 60 zł - 2,5 razy więcej niż Era. A jeśli ktoś w pracy ma dostęp do sieci i potrzebuje popołudniu tylko to za 20/30 zł może mieć 100/250 MB. To chyba najczęściej używane usługi? Bo chyba wysokosći opłat za wyłączenie z powodu przekroczenia terminu płatności nie będziemy już porównywać?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 16:03
    ddarko - sam płacę znacznie większy niż 30 czy 60 zł abonament ;-) Jednak większość ludzi nie ma takich abonamentów a właśnie najniższe. Tak - większość!! Wiesz jakie jest ARPU obecnie? 200? 100? Nie - już na poziomie 70 złotych. Uważasz, że wszyscy mają po 70 złotych abonamenty? Obudź się ;-) Nie wymyślaj już co dla kogo jest mało - bo już sam nie wiem, czy dl Was tutaj najlepszą jest oferta gdzie można zpłacić100 złotrych raz na rok i mieć numer czy może jednak 100 złotych wydzwaniacie? Nie napisdałem, że promocja jest nieatrakcyjna - albo nie czytasz, albo masz dziwny sposób interpretacji. Ja właśnie to wszystko liczę i nie wychodzni mi żeby Era miała tanie cenniki. Dowodem tego jest 70 tysięcy aktywacji w zeszłym roku ;-) I wiem - jestem pewien, zę początek tego roku mają najgorszy w swojej historii ;-) Z utęsknieniem czekam na raport.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 16:08
    I jeszce raz powtórze - ja nigdy nie porównuję ofrt na podstawie promocji czy promocji po tym, cjaki jest w nich abonament. To są dwie różne rzeczy. Porównuje cenniki. Jeśli ktoś uważa, że promocja jest atrakcyjna nie patrząc na to co po promocji - jego rzecz. Dla mnie to stanowi jedno z kryteriów oceny promocji - nie najważniejsze ale ważne, bo nie zakłądam, że będę rezygnował z numeru po dwóch latach (zresztą okres popromocyjney w Erze już nie rok a 15 miesięcy trwa - skrócono zdaje się okres rabatowania?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 16:13
    Podejście takie, że po promocji trzeba będzie spłącać ratę za telefon... Mam kolegę który tak waśnie argumentuje swój wybór Nokii 6610i, która w wolnej sprzedaży kosztuje chyba z 800 złotych (cena Nokki - nie mówię o allegro czy komisach). Proszę bardzo - ale dla mnie nie jest to argument. On poza tym nie ma większego wyboru - większość rozmów wykonuje w Erze, tak węc głupotą byłoby kupowanie aktywacji u innego operatora. Jednak jeśli nie więcej niż te 80 minut będzie gadał, to ma faktycznie najgorszą cenę na rynku. Mówisz o rabatach wewnątrz sieci - jak są rabatowane te minuty abonamentowe w Erze?
    0
  • Users Avatars Mini
    ddarko pisze: 2005-06-18 16:16
    WLO - ja nie twierdze ze Era ma tanie cenniki :) nigdy nie byla tania siecia...Wiesz, co innego jest to jaki kto ma abonament a to ile placi w miesiacu. W poprzednim cenniku prym wiodly 2 taryfy - Moja 25 - 42 abo i Medium 40 - 57 abo - usrednijmy - 50 zl abonamentu. Te nowe Komforty classici i nne - tez wszystko jest w okolicach magicznej liczy 50 zl - takie abnamenty ma ZDECYDOWANA WIEKSZOSC klientow wszystkich opow i przy tym bede sie upieral. Inna psrawa jest to ze b. czesto Ci ludzie regularnie przekraczaja te kwoty ale to juz jest inna historia. Co do poczatku roku - no poki byla Jedyna przez te kilka pierwszych dni stycznia ; To juz jest inna sprawa dlaczego nowe rzekomo cudowne taryfy w ogole sie nie sprzedawaly :) A co do zeszlego roku to masz racje - pomijajac Jedyna oferta byla tragiczna.
    0
  • Users Avatars Mini
    ddarko pisze: 2005-06-18 16:24
    Pierwszy blad - porownujesz suche cenniki. To co kleint otrzymuje, to za co musi placic jest zawarte w promocji, na podstawie cennika, jedno bez drugiego nie moze istniec. Mozesz mowic ze "nowe taryfy Komfort ble ble kosztuja 60 zl" to prawda, tyle kosztuje oplata za pakiet, ale dla osoby ktora podpisuje cyro, najwazniejsze jest ile bedzie realnie placic, ile bedzie mial wydrukowane na rachunku. Twoj kumpel dzwoni glownie w Erze na okolo 80 min ? bierze Komfort i placi 30 zl przez 9 m-cy, 60 zl przez 15 m-cy - W PROMOCJI, bo to promocja dyktuje warunki. Usredniajac - za 48,75 zl ma 80 minut, po przekroczeniu abo 0,39 zl w Erze/stacj. + moze sobie wlaczyc nawet na chodzby jeden dzien (2 zl oplata) ktorys z pakietow (nie bede nazywal ich darmowymi bo placi sie za nie)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 17:01
    ddarko - Ja nie mówię, że każdy abonament jest pepszy od każdego pre-paida. Znowu muszę Cię zganić - nie czytasz co ludszie piszą. Wyraźnie i nie po raz pierwszy powiedziałem o tej dolnej granicy, powyżej której bezwzględnie opłaca się abonament i jestem w stanie prawie każdemu to wykazać - w Plusie, bo inne oferty znam pobieżnie, ale dla przyjaciół czasem się poświęcam ;-) W erze faktycznie jest to teraz bardzo trudne. Jedynym kontrargumentem będzie w takim przypadku tylko i wyłącznie "przymus" płacenia abonamentu - przykład : mój szanowny teść ;-) Przekraczanie abonamentu to też dowód na to, że ludzie nie myślą o tym czego potrzebują i przede wszystkim - nie liczą. Znowu - w zależności od taryfy (w tym operatora) prawie zawsze można wykazać, że nie trzeba przekraczać albo a ż tak przekraczać abonamentu. Sam jestem zwolennikiem płacenia za to co się wydzwoni a więc niskiego stałego abonamentu i opłat dodatkowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 17:02
    Nie ma takiej możliwości, więc należy kokorzystać to co się ma. W tym przypadku najbliższe ideału są pakiety kwotowe (chociaż tu też nie wszystkie usługi są do nich wliczane). I dalej - jeśli już mamy rozliczanie kwotowe - obecne tylko w PLusie obecnie, zarówno w taryfach MaxProfit jak i w Nowych Plusach (co dla niektórych nie jest tak do końca jasne i zrozumiałe, ale ja to rozumiem ;-)) t zaczynam porówanie z Simplusem. I co wychodzi? Że Taryfka SuperKarta 25 z opcjami, w wielu przypadkach jest korzystniejsza, niż comiesięczne zasilanie Simplusa (team7 albo easy) kartą o nominale 30 złotch ;-) A jeśli ta kwota jest wyższa to już ewidentnie. Jeśłi nawet za 100 złotych się dzwoni... Warto brać wyższą taryfę? Nie - ceny są w nich dokłądnie takie same, po co więc płacić wyższy stały abonament? Bie lepiej za to co się wydzwoni tylko?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 17:08
    Bład bo porównuję suche cenniki? A i owszem, bo patrzę z punktu widzenia stałego klienta nie nowego. Wy ciągle kupujecie nowe aktywacje? A może nie macie abonamentowej i od lat zastanawiacie się czy jednak nie wziąć? To tak - z Waszego punktu widzenia to jest ważne. Też pomagam takim ludziom, ale zawsze większą uwagę zwracam na to co będzie po okresie promocyjnym. Bo niestety wiele osób już w kilka miesięcy po podjęciu decyzji zakupu telefonu za 29 netto z fajnym rabatem załuje tego kroku ;-) Ale gały widziały tylko cenę 1 zł w kontrastowym kółku i 100 czy 500 minut "za darmo" ;-) Nie zakładam nigdy zmiany numeru - to niekorzystne nawet. Przynajmniej z mojego punktu widzenia jako klienta. Od lat korzystam z "suchych" cenników - wykorzystuję możliwości PWA tylko - i nigdy nie żałowałem tego, że płacę wg cennika. Alebo, że nie ma możliwoości przeniesienia numeru do pre-paid. U mnie akurat dzieje się odwrotnie - numery z pre-paid przenoszone są do post-paid.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-18 17:11
    Tym się różnimy właśnie, że większość ludzi - w tym większość czytelników GOL-a podpisuje umowę "na dwa lata" ;-) Ja mam umowę na czas nieoznaczony i czasem (permanentnie czasem ;-)) podpisuję kontrakt na nierozwiązywanie umowy przez dwa lata. Dobrze mi z tym, płacę najmniej jak tylko mogę (i jest to jednocześnie mniej niż bym miał kupić aktywację u konkurencji nawet - w tym niejednokrotnie taniej niż w ofercie promocyjnej konkurencji). No - tymczasem - muszę się przygotować do spotkania z koleżankami/kolegami z liceum ;-)))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: