Promocja Idei dla pracowników GK TP

Newsy
Żródło: iTePe
Opinie: 93

Od 18 listopda br. sieć Idea wprowadziła specjalną promocję dla pracowników spółek Grupy Kapitałowej Telekomunikacji Polskiej. Każdy z nich może kupić dwa telefony. Pracownicy mają do wyboru dwa warianty:

  • przez pierwsze pół roku płacą tylko połowę abonamentu

  • otrzymają podwójny pakiet darmowych minut/SMS-ów przez pierwsze 10 miesięcy (dodatkowy pakiet można wykorzystać na rozmowy bądź SMS-y wyłącznie wewnątrz sieci Idea). Promocja obejmuje plany taryfowe Idea Optima (poza Pakietem DoMowym).

W zależności od wybranego abonamentu i wariantu promocji pracownicy GK TP otrzymają od 30 do 480 bezpłatnych minut wymiennych na SMS-y (1 minuta rozmowy lub 4 SMS-y). Aktywacja jest bezpłatna, jedynie przy wyborze taryfy Nowa Idea Optima 30 za aktywację należy zapłacić 50 zł netto.

Z promocji można skorzystać w punktach sprzedaży TP, w których dostępna jest oferta Idea Optima oraz w salonach firmowych sieci Idea. Aby kupić telefon pracownicy muszą udokumentować, że są zatrudnieni na czas nieokreślony w jednej ze spółek Grupy TP oraz przedstawić potrzebne dokumenty niezbędne do zawarcia umowy. Promocja trwa do końca roku.

W promocji dostępne są m.in. następujące aparaty:

  • Nokia 6510 w cenie 19 zł netto

  • Samsung N500 w cenie 1 zł netto

  • Siemens C55 w cenie 49 zł netto

  • Panasonic GD96 w cenie 1 zł netto

Opinie:

Opinie archiwalne (93):

Komentuj

Komentarze / 93

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    zycho pisze: 2002-11-22 12:31
    ręka rękę myje ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 12:34
    hmm no coz idea nalezy do tp - cos za cos :))
    0
  • Users Avatars Mini
    kriss pisze: 2002-11-22 12:35
    Quwa mac to juz jest przegiecie paly,sami dla siebie wymyslaja promocje.niedlugo dowala promocje dwustronna dla pracownikow Idei do Tepsy i na odwrot,polaczenia za darmo przez caly czas trwania umowy,umowa na czas nieokreslony,aparat z kolorowym wyswietlaczem za free w celu testowania nowych uslug,a to wszytko NA KOSZT DOTYCHCZASOWYCH abonentow Tepsy i Idei.Chyba nigdy ich nie polubie...Pozdrawiam wszystkich ktorzy nie karmia przekletego monopoliste!
    0
  • Users Avatars Mini
    rafales pisze: 2002-11-22 12:37
    czy to wszystkie fony w tej promocji?
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2002-11-22 12:37
    Jak zwykle tpsa i idea się kumają ...ciekawe kiedy jakiś normalny są ddowali im odpowiednie kary za nieuczciwą konkurencję ...... mam nadzieję, że po oficjalnej zmianie nazwy na orange zmieni się także sposób wpółpracy pomiędzy tymi firmami ... potem idea chwali się , ze ma tak wielu abonentów :-) ....a co do zamiany 1 min -- 4sms'y to może wymyślili by coś swojego a nie opierali się na pomysłach Ery ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 12:38
    Tak,tego jeszcze nie było op zadbał o swoich Pracowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 12:42
    kawa***zamiane minut na smsy wymyśliła Idea i to równo rok temu.
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-11-22 12:46
    i jak ich lubieć ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2002-11-22 12:46
    kawa**** może nie zabieraj głosu, jeżeli nie masz pojęcia co i jak, bo jak czytam takie komentarze to mi się słabo robi. Dotyczy to Twojej wypowiedzi odnośnie zmiany nazwy idei jak i tego że era była pierwsza z wymianą minut/sMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 12:46
    kriss: zgadzam sie w 100% sami sobie robia promocje !!! chyba robia sztuczny tlum w promocjach ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2002-11-22 12:47
    ....... jakoś chyba nie do końca zauważ jedno jeśli rok temy wysłałeś jednego sms'a sciągało Ci z konta 15 sekund ?? NIE !!! więc zdecydowanie się z Tobą nie zgodzę (W Erze właśnie tak jest 1 sms--15 sek 2sms'y--30 sek itd...
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 12:48
    allen3: ja juz nawet nie reaguje na takich jak kawa :) poprostu mu sie "pomylilo" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2002-11-22 12:48
    ....widzę , że Allen3 jest wybitnym znawcą ...... szkoda tylko , że jakoś nie chce pogodzić się z faktami ..... może powiesz jak działało wymianianie sms'ów na minut w Idei skoroś taki mądry ??
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-11-22 12:48
    mlukas: Nie rozumiem Twojego pytania...? To chyba normalne że o swoich pracowników się dba. Sęk w tym że te promocyjne warunki powinny być jeszcze bardziej korzystne - np. 50% abonamentu przez cały czas utrzymywania numery itp. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 12:49
    kawa CO TY WYGADUJESZ ????? szok
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 12:49
    A,tak mimochodem jest szczepionka na chorobę Plusa ofert do poszczególnych grup zawodowych,bo coś mi się wydaje,że idea się zaraziła;)A dla malkontentów dobry to pracodawca,co dba o swoich pracowników,można im tylko zazdrościć oferty,prawie kazda firma coś daje swoim na święta,więc by było dziwne gdyby operator GSM tego też nie robił.A,że to słuchawki,to tylko można pochwalić pomysł obdarowany zwróci w dwójnasób pracując i wydając zarobione grosze na rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-22 12:52
    O matko z córką!!!!!!! Idea papuguje promocje "zawodowe" z Plusa!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 12:52
    ale od kiedy era ma to naliczanie a kidy idea to wprowadzila ??? Kawa cos chyba nie tak z tym co mowisz ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-11-22 12:53
    No teraz już po lekturze... A jakie fajne ceny telefonów... No teraz będzie poszukiwanie znajomych i znajomości ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 12:53
    a z reszta ide napis sie kawy... nie chce mi sie juz dyskutowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-11-22 12:54
    Hmm i co tu napisac, niedawono krytykowali koledzy poczynania Plusa w stosunku do danych grup społecznych (Rolnik/Lekarze/farmaceuci), ze faworyzuje ich a nie wszystkich klientów rowno. A tu prosze Idea tez idzie w te slady, czyzby poszli po rozum do glowy. Ja tego nie krytykuje bo moim zdaniem to dobre rozwiazanie interesuje mnie tylko obiektywizk kolegów, z checia poczekam na Wasze komentarze, najbardziej na Qbę-ciekwae co napisze nasz znawaca gsm.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 12:55
    komentarz Kaw'y,ala punkty w rankingu,coś należy napisać by ich zdobyć,a że się na tym nie zna,to wybaczcie mu jego błędy każdy się uczy;)a konkurs trwa tylko do końca stycznia więc i na nauke mało czasu,a ubrania mole zjadają w szafie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-11-22 12:55
    oferta dla swich w miare, po prostu troche lepsza niz teraz i studencka
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratman_zakochany pisze: 2002-11-22 13:00
    Ech jak zwykle durna idea robi idiotyczne promocje ciekawe co jeszcze wymysla.... moze darmowe telefony dla pracownikow tepsy darmowe dni darmowe panienki ;-)))))) bleeee kolejny minus u mnie dla idei i telepsy. Idzcie wreszcie na ksiezyc albo gdzies dalej byleby nie w polsce dzialajcie. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2002-11-22 13:00
    ...chesz moje puntky ...napisz do admina niech Cie je przekaze nie mam nic przeciwko ....ale może jeśli chesz prowadzić rzeczową rozmowę to odpowiesz raz merytorycznie na pytanie, a nie pierdołami i posądzaniem innych o brak wiedzy ...
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:05
    kawa jest w bledzie, era 1 wprowadzila w zycie naliczanie co sekunde - wiem to na 100% bo siedze w tym klimacie :))
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:07
    ludzie kochani nie ma co sie klucic o punkty - jak tak dalej pojdzie to i tak zawodowi :)) klikacze zbiora wszysko - no co wy - ile macie lat
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 13:07
    kawa***do mnie pijesz,jeżeli tak to wprost,a brak wiedzy Ci uzmysłowiłem,więc nie masz o co się rzucać.Zamiana minut na sms-y to była rewolucja jaką zrobiła w zeszłym roku Idea przechodząc w listopadzie z Idei Optimy na Nową Idee Optimę.To są fakty,acha by się nie powtarzać błąd konkurs trwa do końca listopada;)
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-11-22 13:10
    Chyba juz nikt nie ma wątpliwości jeśli chodzi o współprace tych dwóch firm. IDEA-TPSA.
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:12
    ups, sorki za blad we wczesniejszym komentarzu o sek. -
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 13:12
    Kan: szkoda nerwow daj spokuj porozmawiajmy o czym przyjemnym, np: promocjach ...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-22 13:16
    kawa : to nie chodzi o "kumanie" tylko o to ze jedna firma ma udziały w drugiej :P
    0
  • Users Avatars Mini
    makusia pisze: 2002-11-22 13:21
    dokladnie nie ma co sie zloscic - dajcie spokoj
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 13:24
    Pawel***co sądzę o promocjach dla grup napisalem pisząc o szczepionce,ale co innego oferowanie coś swoim pracownikom,według mnie firma ma prawo zresztą większość firm obdarowywuje swoich pracowników prezentami więc chyba nie ma tu nic złego.Zresztą jak pisałem to obopulna korzyść;)Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2002-11-22 13:44
    Wcale nie dziwne w końcu TPSA jest włascicielem centertela....buuuuuu
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2002-11-22 13:45
    chyba trochę się mylicie.Grupa kapitalowa TP to nie pracownicy PTK Centertel,takie promocje byly od zawsze,tylko o nich nie pisano.Pracownicy PTK mają inne promocje wewnętrzne.Gdyby Plus lub Era zrobila taką promocję dla Tp to było by ok,jest to walka po prostu o klienta.A co do przeliczania minut na sms-y to faktycznie IDEA wprowadzila pierwsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-11-22 13:46
    czyli otrzymaja 4x taniej, bo widze, ze abonament tanszy o 50% a na dodatek 2x wiecej minut. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-22 14:20
    przecież kolejarze też maja znizki na przejazdy - mnie ta promocja nie przeszkadza. Przecież dziwnym by było gdyby pracownicy tepsy mieli telefony w Erze lub Plusie. A bez specjalnych bonusów trudno ich do tego zmuszać. Dziwne tylko ze te znizki takie krótke
    0
  • Users Avatars Mini
    yarosh pisze: 2002-11-22 14:44
    Mój brat pracuje w Ideji, dla pracowników są dostępne tzw telefony pracowmnicze (abonament 90zł/mc 4 godziny darmowych minut)
    0
  • Users Avatars Mini
    alexpit pisze: 2002-11-22 14:46
    W sumie to nie mam nic przeciwko nowej promocji , chociaż z niej nie skorzystam bo nigdy nie zostanę pracownikiem TPsy. Cena 19 zeta za N6510 daje do myślenia że za kilka dni taka cena będzie dla wszystkich a tydzień przed świętami będzie to 1 zeta. Nauczcie się czytać pomiędzy wierszami.
    0
  • Users Avatars Mini
    alexpit pisze: 2002-11-22 14:51
    Kawa***uparty z Ciebie gość i nie masz racji. Idea wprowadziła pierwsza wymianę minut na smsy w Nowej Idei Optimie. Jeśli miałeś nieprzystą liczbę smsów to odejmowali w dół jeden czyli za np. 9 sms płaciłeś 8 , za 15 buliłeś za 14 itd. Warto wiedzieć że już wtedy po pierwszej minucie taksowali co pół minuty. Takie są fakty
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-11-22 15:18
    Takie promocje byly od zawsze, i tak jak ktos tu napisal po prostu o nich nie pisano. Ja nie widze w tym nic zlego. A ta promocja - wcale nie jeste jakas rewelacyjna. Proty przyklad idac do salonu idei z rachunkami innego opa przez 12 misiecy dostaje sie abonenment za 50%.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 15:19
    Kawa***tak chwalisz Erę,czy ma to coś wspólnego z Twoim IP Ery,a probujesz krytykować(piszę)próbujesz)bo by krytykować,to należy mieć rację i trochę przynajmniej miarodajnych wiadomości.A jak mnie pamięć nie myli to znam ten adres IP
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2002-11-22 16:44
    Kan: masz racje Kawa jest z ery dlatego takie glopoty opowiada, a swoja droga dziwie sie, ze era ma tak niedoedukowanych pracownikow ??? Whois Kawa: netname: ERANET002 descr: ISP core & dial-up network country: PL admin-c: PH1700-RIPE tech-c: PH1700-RIPE status: ASSIGNED PA notify: abuczek@era.pl notify: phipnarowicz@era.pl mnt-by: AS12912-MNT changed: phipnarowicz@era.pl 20011113 source: RIPE route: 213.158.192.0/19 descr: Eranet origin: AS12912 notify: phipnarowicz@era.pl mnt-by: AS12912-MNT changed: phipnarowicz@era.pl 20021010 source: RIPE person: Piotr Hipnarowicz address: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. address: Ochota Office Park address: Aleje Jerozolimskie 181 address: room 5.20C
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 17:04
    gm***: sorry, że się czepiam słówek, ale nie masz racji - "Pracownicy mają DO WYBORU dwa warianty (...)". Tak więc tutaj jest alternatywa a nie koniunkcja (tzn. "albo", a nie "i"). Giewont***: ...albo wymieniając 200 pkt z karty BP przy aktywacji dostajesz 2 razy tyle minut co w abonamencie przez 12 miesięcy. Tylko, że dopiero od NIO 60 wzwyż.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-22 17:06
    rulez***: aleś go zdemaskował... Uważaj bracie, bo Ci jeszcze proces wytoczy :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2002-11-22 17:12
    ...troszkę się Wam cosik pomyliło ...... widać że z Was tacy informatycy jak ze mnie proboszcz ..... :-) ...a co do hakowania to widać że kolega rulez chyba nie bardzo sie na tym zna ...... Jęśli chodzi o moje dane nie zgadza się tu nic oprócz tego, że rzeczywiście pracuję w Erze ... a co do wypisywania głupot to poczytajscie swoje wypowiedzi ...
    0
  • Users Avatars Mini
    xmen69 pisze: 2002-11-22 17:12
    no a wy śmiejecie się z promocji dla grup w Plusie :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    deBeściak pisze: 2002-11-22 17:27
    Kawa ty bury ku....e. To Idea pierwsza wprowadziła zamianę minut na SMS`y. Takie barany piszą pierdoły potem ludzie myśląc, że informacje są waiarygodne suferuja sie tym!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 17:34
    GSManiac***tak poprawdzie jak sie nie mylę przy BP te dodatkowe minuty należą sie przy NIO90,ale reszta się zgada.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-22 17:38
    czy już ktoś korzysrtałe z tej promocji w BP ? najbardziej mnie interesuje czy mozna przejść do Meritum z zachowaniem tego bonusa
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-11-22 18:06
    GSManiac: nie ma problemu, to dobrze, ze czepasz sie słówek, wyprowadziles mnie z błędu. POZDARWIAM, gm.
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2002-11-22 18:11
    Kawa****Mam do Ciebie pytanie. Jeżeli Idea wprowadziła dokładnie taką wymianę minut na SMS w stosunk 4 SMS - 1 Minuta w dniu 05,11,2001, a jak wiadomo jedna minuta to 60 sekund to nie wiem jak ty liczysz ale wychodzi na to że 1 SMS = 15 sekund. W Idei jak zostało Ci na koniec misiąca możliwość wysłania 3 SMS-ów to jest przenoszona cała minuta na kolejny okres rozliczeniowy. Więc odpowiedz mi na pytania jak dzieląc 60 Sekund na 4 można uzyskać inny wynik niż 15 Seknud = 1 SMS ??? A ERA ten sposób wymiany minut na SMS wprowadziła niedawno wraz z nowymi planami taryfowymi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mungo pisze: 2002-11-22 18:19
    Oferta taryfowa nie specjalna, ale telefony niezłe...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mungo pisze: 2002-11-22 18:22
    A swoją drogą to te fony mogli by dać tym ludziom nawet za friko... Przecież jak ich pracownik podpiszę umowę to nie ucieknie im...
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-11-22 18:23
    rączka rączkę myje...
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-11-22 18:25
    mafia
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-22 18:27
    Promocja całkiem całkiem, choć szkoda, że tylko w GK takie pomysły mają, coś dla innych by dali
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-22 18:28
    Kawa, nie zawstydzaj mnie! ALe cóż, są ludzie którzy wiedzą co piszą i tacy jak Kawa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 18:42
    a teraz trochę danych o idei Do końca roku operator sieci Idea, spółka Centertel zamierza zwiększyć o 200 tys. liczbę abonentów. W chwili obecnej, telefon w sieci Idea ma 4,3 mln użytkowników, a zgodnie z planami operatora ma ich być w tym roku 4,5 mln.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 18:44
    cdn O planach rozwoju spółki poinformował jej prezes, Sławomir Skrodzki na poniedziałkowej konferencji prasowej. Skrodzki powiedział również, iż tegoroczna strata netto spółki będzie niższa niż prognozowano wcześniej. W kwietniu Centertel zapowiadał, że na koniec 2002 roku jej strata netto utrzyma się na podobnym poziomie co w 2001 roku, kiedy to wyniosła 603 mln zł. Po trzech kwartałach br. roku strata netto firmy wzrosła do 399 mln zł z ubiegłorocznych 382 mln. Przychody Centertela wzrosły natomiast w pierwszych dziewięciu miesiącach 2002 roku do 2,51 mld zł z 1,67 mld zł w analogicznym okresie roku poprzedniego. (Ż) computerwold
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-11-22 18:45
    dowiedziałem sie sam - zmiana planu jest mozliwa dopiero po 12 miesiącach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 18:47
    to tak by było o czym dyskutować;) przychody wzrosły za 10 miesięcy 2,51mld,strata netto niższa widać że Idea pnie się w górę i strategia firmy jest dość dobra.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-22 19:10
    Promocja calkiem ciekawa tylko szkoda ze skierowana do wybranej grupy pracowniczej!
    0
  • Users Avatars Mini
    DJ-Geld pisze: 2002-11-22 19:18
    Promocja OK. Skoro są powiązania kapitałowe pomiędzy TPSA a IDEA to jasne że lepiej żeby pracownicy mieli numery idei, I to nie tylko sprawa prestiżu ale i zysków ( wtedy zostają w domu). Co do promocji do grup zawodowych np lekarzy to plus liczy głównie na generowanie ruchu. Jeżeli lekarz ma dobrą praktykę prywatną to liczba połączeń przychodzących będzie spora. Że Idea jest bardzo elastyczna nie zdziwiłbym się jeżeli i w Idea pojawiły by się podobne promocje
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-11-22 19:46
    1. Jest to promocja dla całej Grupy kapitałowej TPSA, a do niej zaliczają się także pracownicy Centertela, nie zmienia to faktu że Centertel oferuje dla swoich pracowników jeszcze inne promocje. 2. Promocja jest w sumie kiepska i nie powala na kolana tych do których jest skierowana. Ograniczona ilość modeli ap., a pozatym w wielu miejscach w Polsce nie można z niej skorzystać. bo obowiązuje tylko w salonach firmowych IDEII a tych jest kilka oraz w kilkudziesięciu salonach TPSA, I na koniec. GK TPSA chyba przestraszyła się ze zabraknie jej telefonów ma tą promocję, bo w tym tygodniu ruszyła kolejna lawina zwolnień w TPSA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-22 19:48
    Qba: jako fan Idei nie zawiodles sie na tym ze ta promocja jest nie dla Ciebie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-22 19:50
    Maras, a był tydzień bez fali zwolnień? Bo z tego co ja wiem, to niemal co tydzień ktoś wypowiedzenie dostaje!
    0
  • Users Avatars Mini
    spon pisze: 2002-11-22 19:53
    Co tu duzo pisac pracownicy TP cieszcie sie i kupujcie telefony
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-11-22 19:55
    Maras***o ile pierwsza część brzmiała optymistycznie końcówka przeszła na nasze realne podwórko.Szkoda,że to nie żart o tym przestrachu związanym z chęcią zakupu aktywacji przez pracowników Grupy TPSA i braku telefonów,a szara rzeczywistość.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-11-22 19:55
    no pomyusl calkiem fajny bo jak by nie patrezc to taki pracownik tez korzyusta z telefonu i rowniez generuje zyski dla swojej firmy wiec pomysl godny nasladowania
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-22 20:22
    Czak ja mam lepsza promocje dla siebie, wiec ta mi lata! Place 0,36 zlotego za minute polaczenia wiec chyba lepiej niz biznes lu bna tym samym pulapie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-11-22 21:03
    qba: to ja mam drozej 20 groszy :) jestes lepszy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-22 21:06
    Czak abonament 72 netto i az 240 bezplatnych minut w aboanmencie! Niestety jest to ofera pracownicza w idei, ale zawsze to cos! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-22 22:32
    **Maras** : piszesz że ta promocja nie powala na kolana. Pewnie ze nie bo nie takie jest jej zadanie, pozatym bardzo trudną takową znaleść, bo coraz trudniej zadowolić wybrednego klijenta POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    sayan pisze: 2002-11-23 08:02
    dobra promocja :-) jak się ma wejścia to i ma się telefony.sam nabyłem dwa 6510 i puszczę je nieświadomym po normalnej cenie :-) a grosze za abonament moge płacić .
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-23 09:36
    _CISCO_ ta promocja powala poprostu wyszczegolniona grupe pracownicza, tak samo jak rolnicy, lekarze i rzeznicy w plusie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-11-23 11:20
    Graffi ale w tym tygodniu zrobionao to na taką skalę, że szkoda gadać. Pracownicy 22.bm otrzymali pismo o zamiarze wypowidzenia datowane na 20.bm w którym dostają wiadomą przykrą wiadomość, i mają 5 dni na złożenie odwołania. Tylko że przypadkiem podrodze jest weekend i praktycznie nie ma czasu porozmawiania z jakimś prawnikiem czy inną osobą która mogłaby coś poradzić. A pracodawca ma w dupie Ponandzakładowy Układ Zbiorowy który miałbyć gwarancją zatrudnienia do lutego 2004 -ponieważ ewentualne zwolnienia do tego okresu miałybyć jedynie na mocy porozumienia stron. Umowy mają być wypowiedziane z dniem 30.11.2002 czyli dzień po wejściu w życie nowej Ustawy o Prawie Pracy, pogarszającej warunki pracownika, jednocześnie 3-miesięczny okres wypowiedzenia przypada na 1-marac2003.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-11-23 11:30
    ....a wynegocjowany pakiet socjalny i odszkodowania dotyczą jedynie roku 2002. Odszkodowania na 2003 rok są ciągle negocjowane, a wieć są nie wiadomą bo może ich wogóle miebyć, albo będą śmieszne. W zasadzie postawiono pracowników pod ścianą, mają weekend na zdecydowanie się na odejście na mocy porozumienia stron, I firma jescze musi się na to zgodzić jeszcze w 2002 (i firma jeszcze musi się na to zgodzić) i szanse na jakieś pieniążki - które jednak są 2x mniejsze niż na początku2002. Albo złożenie pozwu do sądu Pracy,i 1% szany na wygranie z prawnikami TPSA. Pozatym dziwnym trafem wszystkie linki w INTRANECIE TPSA odnoszące się do ważnych w tym przypadku dokumentów, nagle przestały działć. W strefie numeracyjnej 54 (byłe woj, włocławskie) w Pionie Sieci zwolnienia sięgają 40% załogi, a już jest ona nie wielka....
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-11-23 11:59
    spoko, ciekawe kiedy zajmie sie tym Urząd Ochrony Konsumenta i Konkurencji, to juz przesada, nie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-11-23 12:02
    ...Plan restrukturyzacji Pionu Sieci określał m.in zakładaną Produktywność (ilość pracowników na 1000linii) i tak w 2001roku miał wynosić 2,5 (2,5 pracownika na 1000linii) w 2002 =1,8; w 2003=1,0; 2004=0,9. Mamy rok 2002 i we spomianej strfie numeracyjnej 54 wskażnik ten w PIONIE SIECI już wynosi jakieś 0,7 czyli jest chyba osiągnięty poziom roku 2006 :-( już odbija się to na jakości pracy. Po finalizacji aktualnej parti zwolnień ten wskaźnik spadnie gdzieś do ok. 0,3. Czyli ok 3 pracowników na 1000 lini. W jakimś newsie znalazłem że TPSA chce osiągnąc do końca 2002 roku 300 lini na pracownika. Obecnie w omawianej strefie 54 w Pionie Sieci na 1 pracownika przypada jakieś 1500linii. Całkowite zatrudnienie w TPSA w strefie 54 (we wszystkich pionach) to około 120 osób czyli na jednego pracownika przypada prawie 850lini (tylko analogowych) bez ISDN BRA i PRA....
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-11-23 12:46
    Maras, był taki układ? Ja o takowym wcale nie słyszałem, ale głowy leciały równo, bez porozumienia stron (na dolnym śląsku - tam na dodatek dialog bardzo dynamicznie się rozwinął)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-11-23 13:21
    graffi w związku z prywatyzacją i sprzedaniem TPSA firmie FT, TPSA podpisała ze wszyskimi federacjami zwiąkowymi układ w którym szczegółowo określono mozlwości zwolnień itd. Po to aby po wejściu inwestora nie było masowych zwolnień Układ obowiazuje przez 3 lata czyli do lutego 2004. Co w ramach tego układu co roku negocjowane są wysokości odszkodowań dla odchodzących, niestety nie ma żadnych oficjalnych decyzji co do 2003 roku i pracownicy nie wiedzą co ich czeka.
    0
  • Users Avatars Mini
    kojjo1 pisze: 2002-11-23 13:27
    Co za gxxxo wychodzi z tej idei eh !!!!Aż się nie dobrze robi eh!!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-11-23 14:03
    ""kawa"" nie wypisuje bzdur tylko nagina fakty. Ale z tym tekstem ze Era wprowadzila wymiane minut na smsy to mnie ubawil. Sorry ale ta Era to niezlych tlukow zatrudnia!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-11-23 14:05
    a ""qba""to jednak pracujesz dla idealnych skoro za 72PLN 240 minut masz,bo takich promocji to nie ma. No ale to chyba nikogo nie zdziwilo ze ty i idea to pracownik i pracodawca!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-11-23 14:06
    aha, a promocja w porzadku, malo fonow do wyboru ale moze byc.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-23 16:45
    louis moim jedynym wynagrodzeniem jest tylko to, ze moge korzystac z kart pracowniczych, za ktore placa, ale place w stawkach lepszych niz biznes!
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-11-23 17:10
    ***graffi*** układ o którym wspomian to Pakiet Socjalny - zapeniający gwarancję zatrudnieninia do lutego 2004.roku. Pamiętasz jak na początku roku zapowiadano o odejściu 12tys pracowników, osiągnięto te 12tys. to teraz ustalono o zwolnienieniu do końca roku jeszcze 5tys. ludzi. Ludzie dostają wyżej wspomniane pisama z umotywowaniem że ich stanowisko pracy zostanie zlikwidowane. Tak naprawdę w TPSA mamy doczynienia już z grupowymi zwolnieniami tylko że firma w sprytny sposób omija tutaj prawo. Mechanim -- dostajesz taką wiadomość i masz do wyboru nie reagować i dać się zwolnić i otrzymać np. 8 tys. odprawy. albo napisać o rozwiązanie umowy o pracę na mocy porozumienia stron tedy dostaniesz na 25tys. Co wybierasz??? Ludzie są w ten sposób zatraszani i defacto zmuszani do \"dobrowolnego\" odejścia. ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-11-23 17:10
    Oficjalnie w firmie nie ma grupowych zwolnień tylko sporadyczne przypadki bo większość daje się zastraszyć i woli odejśc dobrowolnie za parę złotych więcej. Związki zawodowe są od dawna w sporze z zarzadem TP i cyklicznie protestują wobec takiego traktowania, a życie sobie i codziennie ktoś traci pracę :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-24 12:39
    maciej71 idea pozycza kase od tepsy na troszke inne rzeczy niz zakup telefonow, a z drugie strony to dobrze ze w idei nie ma rolnika7, lekarza6 lub tez grabarza3! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-24 22:41
    bandid : pracownik czy nie, to płacić trzeba
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-11-25 11:23
    ***Qba mam do Ciebie pytanie. Jeśli jesteś w posiadaniu regulaminu tej promocji, to ciekawi mnie czy w tej promo jest jakaś kara umowna za zmianę taryfy w dół w okresie pierwszych iluś tam miesięcy. Z góry dzięki.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: