Regulamin promocji "KAMELEON JESIEŃ" w sieci Plus GSM:
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja "KAMELEON JESIEŃ" obejmuje podmioty, korzystające z usług innych operatorów telefonii komórkowej na podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł (18,30 zł brutto). Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto).
3. Promocyjna opłata w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "KAMELEON JESIEŃ" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio:
Lp | Model telefonu | Cena netto w zł przy zawarciu Umowy i wyborze planu cenowego: | Cena netto w zł aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych | |||
Plus 60 | Plus 100 | Plus 200 | Plus 400 | |||
1 | Motorola C550 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 699,00 |
2 | Motorola E365 | 199,00 | 149,00 | 99,00 | 99,00 | 1349,00 |
3 | Motorola V500 | 499,00 | 399,00 | 249,00 | 199,00 | 1599,00 |
4 | Motorola V600 | 599,00 | 499,00 | 349,00 | 249,00 | 1949,00 |
5 | Nokia 3310 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 499,00 |
6 | Nokia 3410 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 499,00 |
7 | Nokia 3510i | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 599,00 |
8 | Nokia 3100 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 949,00 |
9 | Nokia 6100 | 199,00 | 199,00 | 99,00 | 99,00 | 1299,00 |
10 | Nokia 6610 | 149,00 | 149,00 | 99,00 | 99,00 | 1399,00 |
11 | Nokia 6610i | 399,00 | 349,00 | 149,00 | 149,00 | 1399,00 |
12 | Nokia 6310i | 399,00 | 399,00 | 249,00 | 149,00 | 1399,00 |
13 | Nokia 5140 | 699,00 | 599,00 | 499,00 | 399,00 | 1649,00 |
14 | Nokia 7250i | 999,00 | 799,00 | 599,00 | 399,00 | 2199,00 |
15 | Nokia 6810 | 799,00 | 799,00 | 599,00 | 599,00 | 1499,00 |
16 | Nokia 6220 | 999,00 | 999,00 | 799,00 | 799,00 | 1649,00 |
17 | Nokia 6820 | 999,00 | 999,00 | 799,00 0 | 799,00 | 1849,0 |
18 | Nokia 6230 | 1199,00 | 1199,00 | 999,00 | 999,00 | 2049,00 |
19 | Nokia 6600 | 799,00 | 799,00 | 699,00 | 699,00 | 2199,00 |
20 | Nokia 7200 | 1199,00 | 1199,00 | 999,00 | 999,00 | 2149,00 |
21 | Nokia 8910i | 1999,00 | 1999,00 | 1799,00 | 1799,00 | 3499,00 |
22 | Nokia 9210i | 1999,00 | 1999,00 | 1799,00 | 1799,00 | 3299,00 |
23 | Panasonic GD87 | 599,00 | 599,00 | 399,00 | 299,00 | 2299,00 |
24 | Philips Fisio 822 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 699,00 |
25 | Philips 355 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 799,00 |
26 | Sagem myX-5m | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 649,00 |
27 | Sagem myX-5-2 | 199,00 | 99,00 | 49,00 | 49,00 | 999,00 |
28 | Samsung C100 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 749,00 |
29 | Samsung X100 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 899,00 |
30 | Samsung X600 | 399,00 | 299,00 | 199,00 | 99,00 | 1399,00 |
31 | Samsung V200 | 599,00 | 599,00 | 399,00 | 299,00 | 2099,00 |
32 | Samsung E700 | 999,00 | 999,00 | 799,00 | 799,00 | 2299,00 |
33 | Siemens A52 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 449,00 |
34 | Siemens C60 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 699,00 |
35 | Siemens M55 | 49,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 999,00 |
36 | Siemens M55+aparat | 79,00 | 79,00 | 49,00 | 49,00 | 1199,00 |
37 | Siemens MC60 | 99,00 | 99,00 | 49,00 | 49,00 | 1099,00 |
38 | Siemens C65 | 149,00 | 99,00 | 49,00 | 49,00 | 1199,00 |
39 | Siemens CX65 | 349,000 | 349,00 | 199,00 | 149,00 | 1599,0 |
40 | Siemens SL55 | 599,00 | 599,00 | 299,00 | 299,00 | 1849,00 |
41 | Sony Ericsson T230 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 699,00 |
42 | Sony Ericsson T610 | 199,00 | 149,00 | 49,00 | 49,00 | 1399,00 |
43 | Sony Ericsson P800 | 999,00 | 999,00 | 799,00 | 799,00 | 2999,00 |
6. Promocja "KAMELEON JESIEŃ" trwa od 19 października 2004 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 15 listopada 2004 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji bez podawania przyczyn.
7. Z uwagi na szczególne warunki Promocji "KAMELEON JESIEŃ" do wzięcia udziału w Promocji konieczne jest, poza działaniami określonymi w § 1 pkt 1, okazanie do wglądu w momencie podpisywania Umowy potwierdzeń terminowej zapłaty trzech ostatnich rachunków za usługi telekomunikacyjne świadczone przez innego operatora telefonii komórkowej na podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz uzyskanie przez Abonenta indywidualnej zgody Polkomtel S.A. na udział w Promocji "KAMELEON JESIEŃ".
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "KAMELEON JESIEŃ" może wybrać jedną z taryf: Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400 zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów, określonych w § 1 pkt.5.
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.5 w Promocji "KAMELEON JESIEŃ" uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. /Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM.
10. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf w ramach planu taryfowego Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS'ów wliczonych w abonament, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
§ 2 OGRANICZENIA
1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "KAMELEON JESIEŃ":
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. Abonent biorący udział w Promocji "KAMELEON JESIEŃ" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
3. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "KAMELEON JESIEŃ" może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić taryfę wyłącznie na dowolną taryfę z planu taryfowego Plus, z zastrzeżeniem, że w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "KAMELEON JESIEŃ" nie może zmienić taryfy na taryfę o niższej opłacie abonamentowej.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. W Promocji "KAMELEON JESIEŃ" oferowany jest rabat pomniejszający wysokość opłaty abonamentowej, określonej w Cenniku usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (zwany dalej "Rabatem").
2. Rabat, o którym mowa w § 3 pkt.1, udzielany będzie Abonentowi przez 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji "KAMELEON JESIEŃ" w taryfach Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400.
3. Wysokość Rabatu, o którym mowa w § 3 pkt.1 kształtuje się odpowiednio:
Taryfa | Sumaryczna wysokość Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość netto w zł) | Miesięczna wysokość Rabatu (wartość netto w zł) | Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie udzielania Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość netto w zł) |
Plus 60 | 270,00 | 22,5 | 22,5 |
Plus 100 | 390,00 | 32,50 | 32,50 |
Plus 200 | 630,00 | 52,50 | 52,50 |
Plus 400 | 1110,00 | 92,50 | 92,50 |
4. Z zastrzeżeniem treści § 2 pkt.3, jakakolwiek zmiana taryfy lub dokonanie aktywacji i/lub deaktywacji usług: "Oferta Taniej Poza Szczytem" i "Usługi jednosekundowego naliczania opłat" w okresie 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w Promocji "KAMELEON JESIEŃ" powoduje zaprzestanie naliczania Rabatu, o którym mowa w § 3 pkt.1-3.
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.3 , jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
6. W okresie rozliczeniowym, w którym upłynie 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM opłaty abonamentowe w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym naliczane są oddzielnie, proporcjonalnie do liczby dni danego okresu.
7. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "KAMELEON JESIEŃ" może bezpłatnie* korzystać z Automatycznego Systemu Informacji Głosowej (ASIG) dzwoniąc pod numer 2601 lub numer 2607. Jeżeli w trakcie korzystania z Automatycznego Systemu Informacji Głosowej Abonent połączy się z konsultantem Działu Obsługi Klienta lub Działu Windykacji Należności Polkomtel S.A. - jednorazowa opłata za połączenie wynosi 0,78 zł netto (0,95 zł brutto).
* opłata uiszczana w ramach abonamentu
§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI
1. Promocja "KAMELEON JESIEŃ" w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania Umowy na warunkach Promocji "KAMELEON JESIEŃ", z zastrzeżeniem treści § 4 pkt.2-3 nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A.
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "KAMELEON JESIEŃ", może na warunkach promocyjnych uruchomić usługę "Strefa Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchomienia i działania usługi "Strefa Plus" zawiera Regulamin aktualnie obowiązującej promocji dla usługi "Strefa Plus".
3. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "KAMELEON JESIEŃ" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów w rozumieniu Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL SA, o ile w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość.
§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM
1. W Promocji "KAMELEON JESIEŃ", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł brutto). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "KAMELEON JESIEŃ", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto).
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1.
§ 6 BLOKADA KARTY SIM
1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto).
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.
§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA
1. Abonent zobowiązuje się do nieużywana w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w § 7 pkt. 1- 2 niniejszego Regulaminu, oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 850 zł, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.
§ 8 KARY UMOWNE
1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 850 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 8 pkt.2.
2. Jeżeli rozwiązanie Umowy przez Abonenta lub zaprzestanie korzystania z usług albo spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. nastąpi w okresie:
przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy -Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100% kary umownej, o której mowa w § 8 pkt. 1,
pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80% kary umownej; o której mowa w § 8 pkt. 1
pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia podpisania Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60% kary umownej; o której mowa w § 8 pkt. 1
pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcem 24 miesiąca od dnia podpisania Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40% kary umownej, o której mowa w § 8 pkt. 1.
3. Nie podlega rygorom określonym w § 8 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "KAMELEON JESIEŃ" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.