Promocja "Karta Max Profit!" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 36

Regulamin promocji "Karta Max Profit!" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "Karta Max Profit!" obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.". 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 1,00 zł (1,22 zł z VAT).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT). 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Promocja "Karta Max Profit!" trwa od 13.12.2004 i kończy się nie później niż 09.01.2005 roku
5. Do wzięcia udziału w Promocji "Karta Max Profit!" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 niniejszego Regulaminu. 
6. Abonent nabywający Kartę SIM w Promocji "Karta Max Profit!" może wybrać jeden z promocyjnych planów cenowych: Max Profit 15!, Max Profit 30!, Max Profit 50!, Max Profit 100!, Max Profit 200!
7. Podstawowe opłaty w promocyjnych planach cenowych oferowanych w Promocji Karta Max Profit! zawarte są w poniższej tabeli; wszystkie pozostałe opłaty naliczane są zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych "Plus Max" 

  • taryfa Plus Max 30 odpowiada promocyjnemu planowi cenowemu Max Profit 15! oraz Max Profit 30!, 

  • taryfa Plus Max 50 odpowiada promocyjnemu planowi cenowemu Max Profit 50!, 

  • taryfa Plus Max 100 odpowiada promocyjnemu planowi cenowemu Max Profit 100!, 

  • taryfa Plus Max 200 odpowiada promocyjnemu planowi cenowemu Max Profit 200!. 

   Max Profit 15!  Max Profit 30!  Max Profit 50!  Max Profit 100!  Max Profit 200! 
Pakiet Kwotowy (netto) 15,00 zł  30,00 zł  50,00 zł  100,00 zł  200,00 zł 
Stawka za minutę połączenia krajowego w ramach sieci Plus GSM oraz do innych krajowych operatorów komórkowych i stacjonarnych (netto) 0,62 zł  0,60 zł  0,58 zł  0,56 zł  0,54 zł
Stawka za krajową wiadomość SMS (netto)  0,20 zł
Opłata miesięczna za jednosekundowe naliczanie opłat  Bezpłatnie
Stawka za minutę połączenia w ramach usługi System Plus 0,20 zł  0,10 zł
Stawka za 100 KB danych przesyłanych na APN: www.plusgsm.pl i Internet (opłata jest naliczana za każde rozpoczęte 10 KB) (netto) 0,10 zł
Stawka za 100 KB przesyłanych danych na APN: .plusnet.pl (opłata jest naliczana za każde rozpoczęte 10 KB) (netto) 0,10 zł
Stawka za 10 KB danych przesyłanych na APN: wap.plusgsm.pl (opłata jest naliczana za każdy rozpoczęty 1KB) (netto) 0,10 zł

8. Jeśli aktywacja karty SIM na warunkach Promocji "Karta Max Profit!" nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego w danym promocyjnym planie cenowym w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego. 

§ 2 OGRANICZENIA

1. 1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Karta Max Profit!": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy. 
2. Abonent biorący udział w Promocji "Karta Max Profit!" nie może w zamian oferowanych usług żądać usług innego rodzaju. 
3. W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta lub cesji na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie funkcjonowania promocyjnych planów cenowych, o których mowa w § 1 pkt 8 Regulaminu Promocji, niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
4. W ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent, który zakupił Kartę SIM w Promocji "Karta Max Profit!" może zmienić wybrany promocyjny plan cenowy wyłącznie na jeden z promocyjnych planów cenowych: Max Profit 30!, Max Profit 50!, Max Profit 100!, Max Profit 200! lub na jedną z taryf z planu taryfowego "Plus Max" lub "Efekt Plus" z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości. Zmiana promocyjnego planu cenowego na promocyjny plan cenowy z grupy Karta Max Profit! o wyższej wartości Pakietu Kwotowego nie podlega dodatkowym opłatom. W przypadku zmiany taryfy, niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w § 1 pkt.7 stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Abonent może w całości wykorzystać na wszystkie krajowe połączenia głosowe (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, Infocentrum, połączenia z numerami typu 0700XXXXXX), połączenia w ramach usługi System Plus, połączenia w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń, połączenia w ramach usługi Kontakt Plus, połączenia w ramach usługi Rozmawiaj Taniej oraz połączenia w ramach usługi Strefa Biurowa, transmisję danych i faksów, krajowe wiadomości SMS (z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999, wiadomości MMS) i transmisję GPRS według stawek określonych w § 1 pkt.7 i w § 3 pkt.5 niniejszego Regulaminu oraz w Cenniku Świadczenia usług telekomunikacyjnych taryf Plus Max. 
2. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w § 1 pkt.7, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych. 
3. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
4. W momencie aktywacji karty SIM w Promocji "Karta Max Profit!" Abonentowi udostępniane są następujące usługi: 

  • naliczanie sekundowe 

  • CLIP 

  • poczta głosowa - połączenia ze skrytki poczty głosowej do numeru jej właściciela w sieci Plus GSM, 

  • Pilot Plus - połączenia głosowe po wybraniu opcji INFORMACJE wśród poleceń z grupy Pilot Plus w menu Plus Mega, 

  • połączenie konferencyjne, 

  • oczekiwanie na połączenie, 

  • zawieszenie połączenia, 

  • rachunek szczegółowy, 

  • połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta sieci Plus GSM za pomocą Automatycznego Systemu Informacji Głosowej (ASIG), 

  • połączenia z numerami alarmowymi (112, 986, 997, 998, 999), 

  • ponowna aktywacja,

  • wymiana wadliwej karty SIM, 

  • wymiana karty aktywacyjnej SIM o pojemności do 8 KB na kartę aktywacyjną SIM z aplikacją STK, 

  • Plus Net - profil Zielony, 

  • SMS Premium - zakres numerów: 8000-8099.

Dodatkowo na żądanie Abonenta udostępniane są następujące usługi: wysyłanie fax, CLIR. 
5. Przez 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w Promocji "Karta Max Profit!" udostępnione są promocyjnie dodatkowe usługi: 
a. Usługa Strefa Tanich Połączeń.
Usługa Strefa Tanich Połączeń oraz usługa System Plus mogą być uruchomione opcjonalnie, co oznacza, że nie można równocześnie korzystać z usług: System Plus i Strefa Tanich Połączeń.

STREFA TANICH POŁĄCZEŃ   ceny  ceny z VAT
Opłata miesięczna  1,00 zł  1,22 zł 
Połączenia Lokalne  0,20 zł  0,24 zł 
Połączenia Międzystrefowe 
Połączenia do sieci Plus GSM 

b. Usługa Kontakt Plus.
Usługa Kontakt Plus może być wykorzystywana jednocześnie z usługami Strefa Tanich Połączeń lub System Plus. W przypadku połączeń z numerem znajdującym się zarówno w grupie System Plus jak i wśród wybranych numerów Kontakt Plus opłaty naliczane są zgodnie z cennikiem usługi System Plus. W przypadku połączeń na wybrane numery usługi Kontakt Plus w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń opłaty naliczane będą zgodnie z cennikiem usługi Kontakt Plus. W usłudze Kontakt Plus można wybrać do 30 numerów w sieci Plus GSM lub w stacjonarnych sieciach krajowych. Każda modyfikacja listy numerów (dodanie/usunięcie numeru z listy) wiąże się z opłatą 1 zł (1,22 zł z VAT).

KONTAKT PLUS ceny  ceny z VAT
Opłata miesięczna za każdy wybrany numer  1,00 zł  1,22 zł 
Połączenia do sieci Plus GSM  0,10 zł  0,12 zł 
Połączenia do krajowych sieci stacjonarnych  0,10 zł  0,12 zł 

c. Usługa Rozmawiaj Taniej.
Usługa Rozmawiaj Taniej umożliwia wykonywanie tańszych połączeń z Abonentami w sieci Plus GSM i do krajowych sieci stacjonarnych. Usługa może być wykorzystywana jednocześnie z usługami Strefa Tanich Połączeń, System Plus lub Kontakt Plus z zastrzeżeniem, że usługa System Plus i Strefa Tanich Połączeń nie mogą być uruchamiane jednocześnie. W przypadku połączeń z numerem znajdującym się zarówno w grupie System Plus jak i wśród numerów w ramach usługi Rozmawiaj Taniej opłaty naliczane są zgodnie z cennikiem usługi System Plus. W przypadku połączeń na numery w ramach usługi Rozmawiaj Taniej, które obejmuje także usługa Strefa Tanich Połączeń opłaty naliczane będą zgodnie z cennikiem usługi Strefa Tanich Połączeń. W sytuacji połączeń w ramach usługi Rozmawiaj Taniej z numerem, który należy jednocześnie do wybranych numerów w ramach usługi Kontakt Plus, opłaty będą naliczane zgodnie z cennikiem usługi Kontakt Plus. Abonenci mogą zlecić aktywowanie usługi Rozmawiaj Taniej przy aktywacji karty SIM lub poprzez wysłanie z numeru, dla którego chcą aktywować usługę, bezpłatnej4 wiadomości SMS na numer Biura Obsługi Klienta - 2601, o treści: "dodaj Pluskod5 rozmawiaj taniej" Opłata aktywacyjna za usługę Rozmawiaj Taniej wynosi 5 zł (6,10 zł z VAT) i doliczana jest do rachunku telefonicznego za okres rozliczeniowy, w którym nastąpiła aktywacja usługi. Usługa zostanie aktywowana w ciągu 24 godzin od zlecenia jej aktywowania. Opłata miesięczna za usługę Rozmawiaj Taniej w wysokości 5 zł (6,10 zł z VAT) będzie naliczana do momentu deaktywacji usługi. Abonenci mogą zlecić deaktywowanie usługi Rozmawiaj Taniej poprzez wysłanie z numeru, dla którego chcą deaktywować usługę, bezpłatnej5 wiadomości SMS na numer Biura Obsługi Klienta - 2601, o treści "usun Pluskod5 rozmawiaj taniej".

Usługa Rozmawiaj Taniej ceny  ceny z VAT
Aktywacja usługi  5,00 zł  6,10 zł 
Deaktywacja usługi  Bezpłatnie
Opłata miesięczna  5,00 zł  6,10 zł 
Połączenia do sieci Plus GSM  0,25 zł  0,31 zł 
Połączenia do krajowych sieci stacjonarnych  0,25 zł  0,31 zł 

6. Dodatkowe usługi promocyjne, o których mowa w § 3 pkt. 5 mogą zostać aktywowane pod numerem Działu Obsługi Klienta 2601 z uwzględnieniem § 3 pkt. 5 lit.c). 
7. Po upływie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "Karta Max Profit!" lub po zmianie taryfy na jedną z taryf z planu taryfowego "Plus Max" lub "Efekt Plus", z zastrzeżeniem § 2 pkt.4 Abonent nie ma możliwości korzystania z dodatkowych usług promocyjnych, o których mowa w § 3 pkt.5. 
8. Po upływie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "Karta Max Profit!" promocyjne plany cenowe Max Profit 15!, Max Profit 30!, Max Profit 50!, Max Profit 100!, Max Profit 200! wykorzystywane przez Abonenta zostaną automatycznie zmienione na odpowiadające im taryfy z planu taryfowego Plus Max w następujący sposób: 

  • promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 30 

  • promocyjny plan cenowy Max Profit 30! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 30 

  • promocyjny plan cenowy Max Profit 50! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 50 

  • promocyjny plan cenowy Max Profit 100! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 100 

  • promocyjny plan cenowy Max Profit 200! zostanie zmieniony na taryfę Plus Max 200 

9. W dniu automatycznej zmiany promocyjnego planu cenowego, o której mowa w § 3 pkt. 8 Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "Karta Max Profit!", w czasie 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2. 
2. Abonent nabywający Kartę SIM w Promocji "Karta Max Profit!", będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "Karta Max Profit!", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł z VAT). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty karty SIM, nabytych w ramach Promocji "Karta Max Profit!" przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł z VAT). 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Abonenta zobowiązań określonych w § 6 pkt. 1 i 2 powyżej i/lub żądania od Abonenta zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 7 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem § 6 pkt. 3. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 100,00 zł. 
2. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług dodatkowych, za które pobierane są dodatkowe opłaty zgodnie z § 1 pkt 7 lub z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Plus Max Abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 średniej opłaty miesięcznej za daną usługę dodatkową, liczonej według rachunków telefonicznych dla numeru telefonu, którego dotyczy przerwa w świadczeniu usług, z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, jednak nie dłużej niż z okresu ostatnich 12 miesięcy, a w przypadku, gdy Abonent korzysta z usług krócej niż 3 miesiące - średniej opłaty miesięcznej dla tego okresu. 
2. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług udostępnianych w momencie aktywacji Abonenta, o których mowa w § 3 pkt.4 niniejszego Regulaminu Abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 miesięcznej wartości Pakietu Kwotowego, o którym mowa w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu, dla numeru telefonu, którego dotyczy przerwa w świadczeniu usług, bez względu na to, ilu usług przerwa dotyczy. 
3. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Karta Max Profit!" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (36):

Komentuj

Komentarze / 36

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jean pisze: 2004-12-16 12:57
    i znow tylko dla nowych .....
    0
  • Users Avatars Mini
    santar pisze: 2004-12-16 13:03
    niestety znowu :(
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-16 13:07
    To jest coś nowego czy przeróbka? Gubię sie w nazwach, a regulaminy musze mieć dwa przed oczami, żeby mi się udało plusowe promocje porównać. Bez tego ani rusz sobie nie radzę z zawiłościami plusowych regulaminów...
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-16 13:39
    Najlepsza w Polsce oferta dla tych którzy nie potrzebują nowego telefonu. ***locco - w czym problem?
    0
  • Users Avatars Mini
    wiktor pisze: 2004-12-16 13:46
    ale xzauwazcie, ze po roku na plus max - czyli lipa totalna....
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-16 13:48
    ***zawiasa: jakbyś mi mógł powiedzieć, czym to jest inne od Max Profit zwykłego? Cały czas nie mogę się jakoś dopatrzeć czym się te "karta" różnią od tych zwykłych w Plusie:) Przyznaję, że to moje lenistwo, bo nie chce mi się wydrukować regulaminów i przyjrzeć dokładnie. Ale jak wiesz, to napisz mi dwa zdanka o tym! Z góry dzięki:)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-12-16 14:19
    ***locco: tym sie roznia, ze nie mozna kupic telefonu a za to umowa jest na rok, a poza tym, te same warunki sa dla klientow ktorzy przedluzaja umowy, wiec nie gadajcie ze "tylko dla nowych"
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-16 14:30
    ***dziękuję titq za to, że mnie wyręczył kiedy bylem na innym forum. Szkoda, że opinie titq tak rzadko tu goszczą . Można mieć tylko nadzieję, że bacznie obserwuje to co sie dzieje i reaguje tak jak to zrobił wyzej.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-16 14:34
    ***wiktor - umowa jest na rok, nikt Ci nie broni wycofać się z niej po 12 miesiącach.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-12-16 14:52
    ***titq: dzięki:) już tu kombinowałem że może jak na kartę to czegoś nie doczytuję w tych Plusowych promocjach i żyję w nieświadomości od dłuższego czasu a tu jakaś karta (w sensie jakiś pre-paid biznesowy).... ale już kumam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    andres pisze: 2004-12-16 16:48
    Z fakturą dostałem nowy regulamin Plusa. Na fakturze jest informacja, że mogę rozwiązać umowę bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Czy to prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-16 17:03
    andres - jeśli piszą, to znaczy że prawda - to nie firemka z bazarku pod miastem...
    0
  • Users Avatars Mini
    czesiek pisze: 2004-12-16 17:43
    heh to plus jest ok jak pozwala od siebie sie uwolnić:))
    0
  • Users Avatars Mini
    gaga24 pisze: 2004-12-16 17:51
    ***anders, temat ten jets poruszony pod newsem "tansze telefony nokii" czy jakos tak
    0
  • Users Avatars Mini
    sadam pisze: 2004-12-16 18:18
    pluszowcy trują nadal...
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-16 18:23
    ***lodzik - te problemy nie dotycza ludzi którzy płacą w terminie, pisał już o tym szeroko m.in. ***wlo. Sam jestem łodzianinem i przykro mi jest, że spóżniający sie z płatnościami robią aferę o to, że naliczane są kary. Plus nie jest wyjatkiem (moze tylko wsród operatorów). Sam od kilku lat płace poleceniem zapłaty i obie strony są zadowolone.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-16 18:23
    ***sadam - jasniej proszę!
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-12-16 19:22
    i znowu lipa !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-16 19:38
    Chyba pomyliłeś to forum z innym! P.S. Pisz na temat!
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-12-16 20:00
    No i się *issa doczekał maxprofita bez telefonu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-12-16 20:01
    Szkoda tylko że umowa na 12 miesięcy a nie na czas nieokreślony. Ale nie można mieć wszystkiego.
    0
  • Users Avatars Mini
    KarolS pisze: 2004-12-16 20:17
    Ale zerwanie tej umowy kosztuje tylko 100 zl. Czyli jak sie nie spodoba to latwo sie tego pozbyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-16 20:20
    ***RAFALS - od kiedy umowa na 12 miesięcy jest gorsza od dłuższej? skąd wiadomo jakie ceny będą za rok i czy wtedy ta oferta będzie tak atrakcyjna? Mozna mieć tylko nadzieję, że ***issa prowadzi działalność która jest niezbędna do aktywacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-12-16 20:38
    zawiasa: A gdzie ja napisałem że umowa na 12 miesięcy jest gorsa od dłuższej? Bo nie widzę. Pisałem tylko że szkoda iż nie jest to umowa na czas nieokreślony. A jak sama nazwa mówi czas nieokreślony to nie jest więcej ani mniej niż 12, bo jest nieokreślony. No i można umowę wypowiedzieć w dowolnym momencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-12-16 20:46
    lodzik - wiesz... gadanie, że "operator wykorzystał fakt, że abonent podpisuje umowę na 2 lata i pod groźbą kilkusetzłotowej kary nie może jej rozwiązać wcześniej" jest dla mnie śmieszne, śmieszne i jeszcze kilkanaście razy śmieszne. Nikt nikomu nie zakazuje kupować nowych telefonów w "wolnej" sprzedaży. Nikt nikomu nie zakazuje podpisywać umowy na czas nieoznaczony i rozwiązywać ich co dwa miesiące płacąc opłatę aktywacyjną wg cennika. Dlatego takie argumenty do mnie nie trafiają po prostu. Są ŚMIESZNE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-12-16 20:58
    wlo: Zgadzam się z Tobą. Kupuje sobie koleś telefon za 1 zł i podpisuje umowę. Wtedy nie myśli o tym ile będzie płacił, za co i jak długo. Za 2 miesiące jest obrażony, bo zmieniły się promocje, coś jest tańsze itp. I wtedy jakoś nie może sobie przypomnieć, że dostał telefon praktycznie darmowo. Jedno woleć, albo pełna wolność wyboru między sieciami i usługami ale fon za 500-1000 zł (choćby z Media), albo kontrakt na 2 lata, ale tani telefon za 1-100 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-12-16 23:12
    mi sie to podoba
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2004-12-16 23:29
    wlo - rafals dokładnie tak czy przy podpisywaniu umowy nikt jej nie czyta nikt nie wybiera sobie najkorzystniejszych ofert tylko idzie i bierze co mu dadzą i po miesiącu dopiero jak przyjdzie faktura stwierdza że jest za drogo i wtedy podnosi larum. Przecież każdy ma świadomość co i na ile podpisuje, nie rozumiem skąd te niezadowolenie, wkońcu kazdy wie że z każdą promocją jest coraz taniej i za chwilkę mogą pojawić się lepsze propozycje.Dobrze że wogóle tanieje. Czy gdyby od dwóch lat nie było obniżek i każdy musiał płacić po dwa złote za min to byłoby lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-12-17 01:58
    Zyczylbym sobie, by w ofercie Konwersji byla mozliwosc skorzystania z tej promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-12-17 02:27
    Poruszona zostala kwestia dlugosci umow... jestem za tym, aby kazdy operator dawal mozliwosc skorzystania z jego oferty, bez mozliwosci zakupu telefonu w 'promocji', na warunkach umowy na czas nieokreslony, badz okreslony jako 3-, moze 6- mcy. Gdyby to tego dodac 'prawdziwa migracje numerow' miedzy sieciami, zycie byloby piekne.. wszyscy ci, ktorzy posiadaja aparaty nabyte na wolnym rynku zapewne ucieszyliby sie z takiej mozliwosci... ci co chcieliby 'telefon za zlotowke' musieliby zgodzic sie na dluzsza 'lojalke'... wszystko jasne i proste.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-12-17 06:15
    ***zawiasa - nie ma problemu , wystarczyłoby poprosić mamę:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-12-17 10:03
    nie lipa tylko na lipe
    0
  • Users Avatars Mini
    martin12 pisze: 2004-12-17 12:06
    Kolejna lipa,kończy mi się umowa i chciałem zmienić na max profit to muszę podpisać zobowiąznie na 12 miesięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2004-12-17 12:27
    ***martin - jeśli nie chcesz tanio rozmawiać to kup sobie kartę, bez umowy a na pewno drozej!. Czy inni operatorzy dadzą Ci lepsze warunki?
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2004-12-17 14:58
    *martin, taki to plus jest jak cos w miare ok to jais haczyk zawsze przyszykują
    0
  • Users Avatars Mini
    irek pisze: 2004-12-20 18:22
    i tu sie ten haczyk znalazl - jak zawsze plus mąci
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: