Regulamin Promocji "Krótkim kodem - Poczta głosowa i zmiana języka"
Promocja "Krótkim kodem - Poczta głosowa i zmiana języka" trwa od 10 września do 31 grudnia 2001 r.
Promocja obejmuje wszystkich użytkowników SIMPLUS mających dodatni stan konta i będących w okresie ważności kredytu.
W czasie trwania promocji Polkomtel umożliwia sprawdzanie statusu, deaktywację i aktywację poczty głosowej oraz zmianę języka otrzymywanych komunikatów za pomocą sekwencji kodu wysyłanego z telefonu SIMPLUS. Operator umożliwia: Sprawdzenie statusu poczty głosowej - kod usługi: *122# Deaktywację poczty głosowej - kod usługi: *122*00# Aktywację poczty głosowej - kod usługi: *122*11# Zmianę języka komunikatów na język angielski - kod usługi: *105*20# Zmianę języka komunikatów na język polski - kod usługi: *105*10#
Po weryfikacji przez Operatora poprawności wprowadzonej sekwencji Użytkownik powiadomiony jest o statusie operacji za pomocą wiadomości przesłanej na telefon.
Deaktywacja i aktywacja poczty głosowej następuje w ciągu 24 godzin.
Polkomtel nie pobiera opłaty za wykonane zmiany za pomocą usługi "Krótkim kodem - poczta głosowa i zmiana języka".
Zamiast sie cieszyć powiem: NARESZCIE! włączanie/wyłączanie poczty głosowej tylko przez bok było jedną z najbardziej wkurzających cech simplus. A wszystko po to by prepaidowcom uniemożliwić tanie dzwonienie via przekierowania. Zauważyliście, że plus powoli powoli, ale wprowadza zmiany ku lepszemu w swoim prepaidzie?
Jarecki: całkowicie się z Tobą zgadzam, w kwestii zmian na lepsze w SIMPLUSIE. Od dłuższego czasu pełna stagnacja, trudno o nowe rozwiązania, a tu od kilku tygodni co chwila jakieś zmiany i unowocześnienia. Natomiast co do tego dlaczego to promocja: Aby wprowadzić nową usługę, trzeba ją ogłosić, zamieścić informacje w prasie a to trwa. Natomiast powiedzieć że jest promocja na usługę i można ją bez problemu wprowadzić od zaraz, a następnie przenieść do cennika i wszystko jasne - taniej i szybciej!
nareszcie sie zlitowali i mozna tą pocztę wyłączyć bez konsultanta. Pod tym względem simplus był najgorszy.Ciekawe czy wprowadzą jakieś wybrane osoby do których będą obniżone stawki.
No nareszcie!!! Ale coz skoro az 40% uzytkownikow Plusa to uzytkownicy Simplus!!! Mam nadzieje, ze wprowadza podobne stawki jak za abonament i oczywiscie taktowanie co 30s. Niech zrozumia, ze ludzie nie znosza biurokracji i latania co miesiac zeby oplacic rachunek!!!!