Promocja "Na żywo z Aten" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 50

Regulamin Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "NA ŻYWO Z ATEN" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz wybiorą jeden z planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105, o których mowa w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a) 50,00 zł (61,00 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednego z planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35,
b) 15,00 zł (18,30 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednego z planów cenowych: Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105.
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto).
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" wchodzących w skład Zestawów wynosi: 

Lp  Model telefonu Cena netto w zł przy zawarciu Umowy i wyborze planu cenowego: Cena netto w zł aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych
Pakiet Plus 25  Pakiet Plus 35  Pakiet Plus 45  Pakiet Plus 65  Pakiet Plus 105 
1 Nokia 6600 799,00  799,00  699,00  699,00  599,00  2199,00
2 Nokia 7610 1299,00  1299,00  1199,00  1199,00  1099,00  2299,00

6. Promocja "NA ŻYWO Z ATEN" trwa od 17.08.2004 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 12.09.2004 roku.
7. Do wzięcia udziału w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1. 
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" zobowiązany jest do wyboru jednego z planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105:

   Pakiet Plus 25  Pakiet Plus 35  Pakiet Plus 45  Pakiet Plus 65  Pakiet Plus 105
Wartość Pakietu Kwotowego (netto) 25 zł  35 zł  45 zł  65 zł  105 zł
Stawka za minutę połączenia (netto) 1,65 zł  1,50 zł  1,30 zł  1,20 zł  0,90 zł
Stawka za krajową wiadomość sms (netto) 0,24 zł
Stawka za minutę połączenia międzynarodowego Wg tabeli połączeń międzynarodowych Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf Plus (zgodnie z tabelą zawartą w § 3 pkt.18 niniejszego regulaminu) + stawka za minutę połączenia  Wg tabeli połączeń międzynarodowych Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf Plus (zgodnie z tabelą zawartą w § 3 pkt.18 niniejszego regulaminu)
Wszystkie połączenia głosowe naliczane są za każde rozpoczęte 30 sekund.
OPŁATY ZA POZOSTAŁE USŁUGI NALICZANE SĄ ZGODNIE Z CENNIKIEM ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W SIECI PLUS GSM ZGODNIE Z TABELĄ ZAWARTĄ W § 3 PKT. 18 NINIEJSZEGO REGULAMINU

zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów, określonych w § 1 pkt.5. 
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.5 w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. /Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM.

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN":
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Abonent nie może rozwiązać Umowy.
2. Abonent biorący udział w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
3. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" zmienić plan cenowy wyłącznie na inny plan cenowy, wymieniony w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu (Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105). Jednocześnie Abonent może w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" zmienić wybrany plan cenowy wyłącznie na plan cenowy z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości. W przypadku zmiany planu cenowego na plan cenowy z Pakietem Kwotowym o niższej wartości po upływie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" opłata za zmianę wynosi 25 zł (30,50 zł brutto).
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" nie może w okresie korzystania z planów cenowych z Pakietami Kwotowymi uruchomić usługi "Plus Tobie", usługi "Taniej poza szczytem", usługi "Jednosekundowe naliczanie opłat".

§ 3 WARUNKI SPECJALNE


1. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w § 1 pkt.8 stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Abonent może w całości wykorzystać na krajowe połączenia głosowe i krajowe sms'y (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności Numer Ulgowy, połączeń z numerami typu 0700XXXXXX, numerami o skróconej numeracji, np. 2607, 2626, 8585; wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999; transmisji danych) według stawek określonych w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu. 
2. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w § 1 pkt.8, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych.
3. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" może uruchomić wyłącznie w momencie aktywacji pakiet 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz" na połączenia z wybranymi, (co najwyżej 3) numerami w sieci Plus GSM.
5. Niezależnie od daty uruchomienia numerów w usłudze "Swojaki za 1 grosz", Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" ma prawo do korzystania z pakietu 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz" w każdym okresie rozliczeniowym, przez:
a) 12 pełnych okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" przy wyborze planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35,
b) 18 pełnych okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" przy wyborze planów cenowych: Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65 
c) 24 pełne okresy rozliczeniowe od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" przy wyborze planu cenowego Pakiet Plus 105,
z tym, że dodatkowo, jeżeli aktywacja nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas w pierwszym okresie rozliczeniowym liczba minut oraz opłata za pakiet 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz", o której mowa w § 3 pkt. 6 będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego.
6. Bez względu na liczbę wybranych numerów i datę ich uruchomienia, w okresie rozliczeniowym opłata za pakiet 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz", o którym mowa w § 3 pkt.4 wynosi 4 zł (4,88 zł brutto) i naliczana jest od momentu aktywacji karty SIM w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN", za każdy okres rozliczeniowy zgodnie z § 3 pkt.5.
7. Bez względu na liczbę wybranych numerów, pierwszy wybór numerów do listy w usłudze "Swojaki za 1 grosz" w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" jest bezpłatny. Za każdą modyfikację listy numerów wybranych w usłudze "Swojaki za 1 grosz" pobierana jest opłata w wysokości 5,00 zł (6,10 zł brutto). Przez modyfikację listy należy rozumieć: dodanie numeru, usunięcie numeru bądź zmianę któregokolwiek numeru z listy.
8. Abonenci, którzy uruchomili pakiet 400 min na usługę "Swojaki za 1grosz", o którym mowa w § 3 pkt.4, mają możliwość wyboru numerów telefonów do listy w usłudze "Swojaki za 1 grosz" w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" poprzez:
a) wskazanie wybranych numerów w Punktach Sprzedaży Plus GSM,
b) telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, 
c) elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl).
9. Jeśli pakiet 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz" z danego okresu rozliczeniowego nie zostanie wykorzystany w bieżącym okresie rozliczeniowym, wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części pakietu 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz" i pakiet ten przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość pakietu 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz".
10. Po wykorzystaniu całego pakietu 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz" w danym okresie rozliczeniowym, opłata za minutę połączenia z wybranymi numerami w ramach usługi "Swojaki za 1 grosz" do końca tego okresu rozliczeniowego wynosić będzie 0,30 zł (0,37 zł brutto). Od następnego okresu rozliczeniowego Abonentowi przysługuje kolejny pakiet 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz" z zastrzeżeniem treści § 3 pkt.5. 
11. Z zastrzeżeniem treści § 3 pkt.5 po upływie:
a) 12 pełnych okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" przy wyborze planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35,
b) 18 pełnych okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" przy wyborze planów cenowych: Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, 
opłata za minutę połączenia z wybranymi numerami w ramach usługi "Swojaki za 1 grosz" wynosi: 0,30 zł (0,37 zł brutto).
12. Po upływie 24 pełnych okresów rozliczeniowych od daty aktywacji karty SIM w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN", wybrane numery w ramach usługi "Swojaki za 1 grosz" przestają być objęte usługą "Swojaki za 1 grosz" i stają się numerami w ramach usługi "Swojaki". Wszelkie opłaty związane z usługą "Swojaki" będą naliczane zgodnie z obowiązującym cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, z zastrzeżeniem §3 pkt.18-19.
13. Jakakolwiek zmiana wybranego planu cenowego określonego w § 1 pkt.8 w okresie funkcjonowania pakietu 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz" powoduje, że Abonent traci prawo do pakietu 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz", o którym mowa w § 3 pkt.4. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość pakietu 400 min na usługę "Swojaki za 1 grosz".
14. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.3 i § 3 pkt.13 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana planu cenowego z Pakietem Kwotowym jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 
15. Abonentowi, który zakupił Zestaw w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" w momencie aktywacji karty SIM w ramach w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" udostępniane są następujące usługi: poczta głosowa - połączenia ze skrytki poczty głosowej do numeru jej właściciela w sieci Plus GSM, Pilot Plus - połączenia głosowe po wybraniu opcji INFORMACJE wśród poleceń z grupy Pilot Plus w menu Plus Mega, połączenie konferencyjne, oczekiwanie na połączenie, zawieszenie połączenia, rachunek szczegółowy, połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta sieci Plus GSM, połączenia z numerami alarmowymi (112, 986, 997, 998, 999), CLIP w przypadku wyboru jednego z planów cenowych: Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105, ponowna aktywacja, wymiana karty SIM, gdy jest wadliwa, wymiana karty aktywacyjnej SIM o pojemności do 8Kb na kartę aktywacyjną SIM z aplikacją STK, Plus Net - profil Zielony, zmiana planu cenowego na plan cenowy z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości, SMS Premium - zakres numerów: 8000-8099. Dodatkowo na żądanie Abonenta udostępniane są następujące usługi: wysyłanie fax, CLIR. 
16. Za pozostałe usługi, nie określone w § 3 pkt.15 niniejszego Regulaminu, opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf Plus (zgodnie z tabelą zawartą w § 3 pkt.18 niniejszego regulaminu), z zastrzeżeniem pkt. § 1 pkt.8, § 3 pkt.6-7, § 3 pkt.10-11, § 4 pkt.2 niniejszego Regulaminu.
17. Jakakolwiek zmiana wybranego planu cenowego określonego w § 1 pkt.8 w ciągu 24 okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM w ramach w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" powoduje, że niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z poprzednich okresów rozliczeniowych przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
18. Plany cenowe, o których mowa w § 1 pkt.8, po upływie 24 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" przestają funkcjonować i zamieniane są na taryfy Plus z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM zgodnie z poniższą tabelą:

Plan cenowy Pakiet Plus 25  Pakiet Plus 35  Pakiet Plus 45  Pakiet Plus 65  Pakiet Plus 105
Taryfy oferty podstawowej Plus 20  Plus 40  Plus 60  Plus 100  Plus 200

Niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z poprzednich okresów rozliczeniowych przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.
19. Po upływie 24 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" wszystkie opłaty automatycznie naliczane są zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf Plus.
20. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednym z planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego w pierwszym i w ostatnim promocyjnym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego.
21. Opłata za wybrany Pakiet Kwotowy jest pobierana z góry za okres rozliczeniowy, z wyjątkiem pierwszego okresu rozliczeniowego trwania Umowy. Abonent w pierwszym otrzymanym rachunku telefonicznym obciążony zostanie opłatą za wybrany Pakiet Kwotowy proporcjonalnie do czasu korzystania z usług w tym okresie rozliczeniowym, tj. od dnia aktywacji karty SIM do ostatniego dnia okresu rozliczeniowego oraz za następny okres rozliczeniowy. Wszystkie następne rachunki telefoniczne zawierać będą opłatę za Pakiet Kwotowy w danym okresie rozliczeniowym, płatną z góry.
22. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" otrzymuje jednorazowo Pakiet Specjalny "Ateny" o wielkości 10 MB (10240 KB) na odbiór danych w technologii GPRS z Serwisu Mobilnego TVP (Aplikację do obsługi Serwisu Mobilnego TVP można pobrać wysyłając SMS o treści TVP na numer 8200, opłata za wysłanie SMS jest zgodna z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM wg tabeli zawartej w § 3 pkt.18. Szczegóły dotyczące działania Serwisu mobilnego TVP dostępne są w "Regulaminie korzystania z usługi TVP S.A. Serwis Mobilny").
23. W ramach Pakietu Specjalnego "Ateny", podczas dowolnej liczby sesji można odbierać dane z Serwisu Mobilnego TVP w technologii GPRS, przy czym korzystanie z pierwszych 10 MB w ramach Pakietu Specjalnego "Ateny", odbywa się na warunkach cenowych określonych w § 3 pkt. 24 niniejszego Regulaminu Promocji. W ramach Pakietu Specjalnego "Ateny" Abonent może korzystać z dostępu do Serwisu Mobilnego TVP poprzez połączenia z APN video.plusgsm.pl, w ramach których może odbierać dane w technologii GPRS, z zastrzeżeniem, że korzystanie z usługi dostępu do Serwisu Mobilnego TVP za pomocą pakietowej transmisji danych (GPRS) w ramach roamingu międzynarodowego i połączeń międzynarodowych nie dotyczy Pakietu Specjalnego "Ateny". 
24. Za Pakiet Specjalny "Ateny" pobrana zostanie opłata promocyjna w wysokości 1 zł (1,22 zł brutto). Opłata ta płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
25. Pakiet Specjalny "Ateny" pomniejszany jest w trakcie korzystania z Serwisu Mobilnego TVP wyłącznie o wielkość pobranych danych, aż do jego wyczerpania. 
26. Pakiet Specjalny "Ateny" może zostać wykorzystany przez okres trzech pierwszych okresów rozliczeniowych od momentu aktywacji karty SIM w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN", z tym że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. 
27. Po wykorzystaniu Pakietu Specjalnego "Ateny" za odbiór danych w technologii GPRS z Serwisu Mobilnego TVP, pobierane będą opłaty zgodnie z zasadami określonymi w promocji "TVP Serwis Mobilny". 
28. Niewykorzystany w ciągu 3 okresów rozliczeniowych Pakiet Specjalny "Ateny" przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony Pakiet Specjalny "Ateny".
29. W przypadku zmiany taryfy, niewykorzystana część Pakietu Specjalnego "Ateny" przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony Pakiet Specjalny "Ateny".

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "NA ŻYWO Z ATEN" w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2-4 
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość.
3. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" nie będzie mógł uruchomić pakietu promocyjnego w Promocji "Pakiet Ateny".
4. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "NA ŻYWO Z ATEN", może na warunkach promocyjnych uruchomić usługę "Strefa Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchomienia i działania usługi "Strefa Plus" zawiera Regulamin aktualnie obowiązującej promocji dla usługi "Strefa Plus".

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "NA ŻYWO Z ATEN", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł brutto). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym.
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN", w wyniku kradzieży lub jej zagubienia oraz w przypadku mechanicznego zniszczenia, uszkodzenia lub zablokowania danej karty SIM przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto). Wydanie Abonentowi nowej karty SIM w związku ze stwierdzeniem przez wyspecjalizowany serwis uszkodzenia fabrycznego karty SIM nie podlega opłacie.
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1 Regulaminu.

§ 6 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu Firmowego o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto). Po upływie 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę nie zostanie pobrana opłata, pod warunkiem, że Abonent wywiąże się ze wszystkich zobowiązań określonych w niniejszym Regulaminie oraz Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.

§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 850,00 PLN, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 8 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 850,00 PLN. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 8 pkt.2.
2. Jeżeli rozwiązanie umowy przez Abonenta lub zaprzestanie korzystania z usług albo spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. nastąpi w okresie:

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej,

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, 

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej,

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej.

3. Nie podlega rygorom określonym w § 8 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług dodatkowych, za które pobierane są dodatkowe opłaty zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 średniej opłaty miesięcznej za daną usługę dodatkową, liczonej według rachunków telefonicznych dla numeru telefonu, którego dotyczy przerwa w świadczeniu usług, z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, jednak nie dłużej niż z okresu ostatnich 12 miesięcy, a w przypadku, gdy Abonent korzysta z usług krócej niż 3 miesiące - średniej opłaty miesięcznej dla tego okresu.
2. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług udostępnianych w momencie aktywacji Abonenta, o których mowa w § 3 pkt.15 niniejszego Regulaminu Abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 miesięcznej wartości Pakietu Kwotowego dla numeru telefonu, którego dotyczy przerwa w świadczeniu usług, bez względu na to, ilu usług przerwa dotyczy.
3. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "NA ŻYWO Z ATEN" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (50):

Komentuj

Komentarze / 50

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2004-08-18 12:23
    Znowu Plus zaszalał :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2004-08-18 12:24
    Ciekawe, na czasu wystarczy pakiet promocyjny GPRS. Jak czasem odczytuję po GPRSie maila, to wychodzi nawet 20kB za połączenie. A przecież mail o zazwyczaj tylko tekst...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-08-18 12:25
    No niestety ceny telefonów w tej promocji są duuuuuuuuuuużo poza moim zasięgiem:((( Tymczasem zdecyduję się na tradycyjne środki przekazu, czyli czarne pudełko w moim pokoju! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2004-08-18 12:29
    Czy o tym wiecie, że w Plusie od 15paź. mają być płatne połączenia z konsusltantem?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-18 12:40
    *jacekl: wykazales sie wyjatkowa przytomnoscia umyslu. jestes jednym z najszybszych na tym forum ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-18 12:43
    a tak poza tym to wyglada na to ze polaczenia z BOKiem nie beda schodzily z pakietow (w taryfach plus pewnie tym bardziej) i smsy na 2580 tez. patrz: § 3 pkt 1. ww. regulaminu.
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-08-18 12:58
    klops * w erze też jest w każdym regulaminie: "Dodatkowy pakiet minut można wykorzystać na krajowe połączenia z numerami Era, z wyłączeniem numerów: 602 950 000, 602 951 000, 602 955 000, 602 963, 602 913, 608 955, 608 966, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami: 604 01 01 01, 604 02 02 02), Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, połączeń przekierowanych od dnia wystawienia pierwszej faktury." i nikt nie robi z tego afery.... pakiet jest na 'normalne' rozmowy, a nie serwisowe ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dexallegro pisze: 2004-08-18 13:32
    moze i wprowadzaja atrakcyjne telefony.... ale ceny polaczen to juz lipa
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-18 13:41
    o kurde :-) jacekl !!! Ale zes wyskoczyl :D caly news - ponad 800 komentarzy o tym jest :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-18 13:50
    *dev: alez ja absolutnie nie robie z tego afery. po prostu pod odpowiednim njusem ludzie mieli watpliwosci, a ja zauwazylem, ze w nowych regulaminach juz pojawia sie wzor wg., ktorego bedzie to rozwiazane pewnie dla wszystkich. tez uwazam ze to lepiej bo rozmowy np. w szczycie kosztuja wiecej niz 95gr brutto wiec "marnowanie" abo na 2601 byloby gorsze dla nas.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-08-18 13:54
    ***klops: to jak to w końcu będzie? Czy to wprowadzenie opłat w Plusie za rozmowę z konsultantem pozwoli regulaminowo na rozwiązanie umowy z Plusem, czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-18 14:53
    *locco: na dwoje babka wrozyla, przeczytaj 800 komentarzy to wyrobisz sobie zdanie ;) moim zdaniem niekoniecznie, nie dlatego ze lubie plusa albo przeoralem wszystkie regulaminy, ale dlatego ze wiem jacy potrafia byc przenikliwi prawnicy plusa, za to ze tyle kasy co miesiac dostaja, z reszta wiesz - mieszkasz w wa-wie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-08-18 15:30
    He he ;-) Czepiacie się chłopaka - może był na wakacjach ;-) Za to ja Wam pokaże promocję jakiej najprawdopodobniej nie widzieliście jeszcze w życiu , choć obowiązuje od maja ... - upłakałem się ze śmiechu ;-) .Zobaczcie na stronie Plusa link Promocje/promocje usług / połączenia pod specjalny numer *72913 .. czytamy min co następuje "Okres trwania Promocji: 13.05.2004 - 31.08.2004. W czasie trwania Promocji oferowane są następujące promocyjne warunki cenowe: Promocyjna opłata za minutę połączenia pod specjalny numer *72913- 2,44 zł z VAT za minutę "po czym punkt 6 Po zakończeniu Promocji opłaty za połączenia na specjalny numer *72913 zgodne będą z opłatami określonymi w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A."
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-08-18 15:30
    No i ktoś zapyta - co z tego ??? Ano to z tego ,że wejdźcie teraz na standardowy cennik taryf Plusa i ostatnia z tabel z nagłowkiem "dostęp do serwisów rozrywkowych i informacyjnych".. co czytamy? Cena połączenia z numerem *72x (x- dowolny ciąg cyfr) wynosi ...2,44 brutto.... Co ma więc być tu przedmiotem promocji skoro cena w trakcie jej trwania i poza nią jest identyczna?? Wysłałem maila z prośbą o wyjaśnienie do Bok ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-18 15:39
    *** locco , ale pocco zrywać? ;-) Ciekawe czy zerwanie umowy równa się dożywotniemu zakazowi aktywacji post-paid w danej sieci w której zerwało się umowę ? Na logikę powinno tak być , co każdy zrywający musi też potwierdzić nawet ze swojej strony. Nieakceptowałem opłaty za BOK 95 groszy , to podpisując nową aktywkę nagle pogodziłem się z losem i akceptuję ? Nielogiczne zupełnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2004-08-18 16:36
    ***reboot klops- news, który macie na mysli przeczytałem przed chwilą. No ale mówi się w nimo tym, że połączenia te będą płatne dla niepłacących abonentów. A mi odpisano "W odpowiedzi na Pana pytanie pragniemy poinformować, iż w tej chwili połączenie z numerem 2601 jest bezpłatne. Jednak od 15.10.2004 roku zajdą w tej kwestii pewne zmiany. Od tego dnia połączenie z konsultantem Działu Obsługi Klienta i Działu Windykacji będzie płatne jednorazowo 95 gr. z VAT bez znaczenia na czas trwania połączenia"
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-18 16:38
    *** issa: logiczne. Bo przeciez podpisujac PO wprowadzeniu oplaty nie mam wyjscia - albo podpisuje i godze sie placic 95gr, albo do widzenia. A jesli podpisalem PRZED, to dlaczego mam placic wiecej, skoro podczas podpisywania taka oplata nie obowiazywala ??
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-18 18:14
    *jacekl: nie bierz na klatre ze sie posmiejemy czasem. GOL nie laskotki - kazdemu sie czasem dostanie ;) pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-18 21:20
    *** reboot - logiczne ??? Podnoszą Ci cenę za połączenie z BOK w trakcie umowy i rozwiązujesz umowę , bo Ci się to nie podoba , a potem idziesz i kupujesz drugą w Plusie ??? I nagle zaczynasz akceptować to , co wcześniej było powodem do zerwania umowy ? Dlaczego ? Jaka różnica , czy Ci wprowadzą w środku , czy w nowej , skoro tak czy owak będziesz musiał płacić ? To jest logiczne ??? Nie żartuj ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-18 21:24
    Nie jestem przeciwnikiem rozwiązywania umowy po zapłaceniu kary umownej , czy też zmniejszeniu na ile się tylko da i ZAPŁACENIU kwoty jaka pozostanie do końca umowy. *** reboot - ile w ciągu miesiąca wydajesz na piwko i inne tego typu zabawy oraz czysto hedonistyczne rozrywki ? Ile wydasz na ten Bok ? Zrozum mnie dobrze i odpowiedz , a mam nadzieję , że zrozumiesz dobrze ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-18 22:02
    Miałem małą przerwę.. Tak czy owak Panowie , to jest burza w szklance wody. Ilu z tych 3 milionów abonentów zdecyduje się na taki krok ? 5-10 tysięcy ? Mało prawdopodobne , a to będzie kropla w morzu klientów. Ja tu nie bronię Plusa , bo nie mam w tym żadnego intersu , ale takie samo stanowisko jakie zająłem podczas prawie anlogicznej sytuacji w Idei w zeszłym roku , kiedy cwaniacy wiali z Idei do Plusa po T610 w "Zero abonamentu" , mam i teraz. Dożywotnia czarna lista , czyli absolutny brak możliwości kupna aktywacji post-paid w Plusie , chyba , że bez telefonu hi,hi. Jeśli ktoś nie rozumie , to niech posłucha głosu sumienia , bo do tego nie są potrzebni żadni prawnicy , opasłe kodeksy i paragrafy z regulaminów. Są tacy , którzy stracili kontakt z tym wewnętrznym głosem , ale mam nadzieję , że takich tutaj nie ma. Hej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-18 22:03
    A w komentarzu 19.24 miało być "zmniejszeniu na ile się tylko da TARYFY".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-18 22:36
    A żeby nie było tak różowo , to powiem , że mnie np. bardzo wkurzają palnięte , nie waham się użyć tego słowa , warunki , czy też w zasadzie wszystkie możliwe ograniczenia nakładane na klienta przy umowach z DOPL. O ile przy PWA są one do zaakceptowania , o tyle , przy rabatach , pakietach , dodatkowych minutach itd. są one po prostu śmieszne. Ale to już inna sprawa , bo po umowie dla obu stron i droga wolna , albo zostajemy z Plusem , albo nie. A te burza o 95 groszy to kicha po prostu i tyle ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-18 22:41
    Już widzę Panowie , jak Wy - spece od promocji , regulaminów , mający to wszystko w jednym palcu , spędzający godziny na Gol-u , wydajecie majątek na konsultacje z BOK. Akurat... Yo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-08-18 23:12
    Juz lece po telefon,hehehehe naiwni
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2004-08-18 23:19
    Z jednej strony opłata za bok to nie jest tragedia.Nikt tam nie dzwoni tak często,więc i kasy dużo na tym nie straci.Z drugiej strony - jeżeli brałem abo w plusie z darmowym bokiem a za chwile będe za to płacił to jest to trochę nieuczciwy układ.A co do plusa to troche za dużo w nim promocji (można się pogubić) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2004-08-18 23:29
    No i jeszcze ta promocja o której pisał Alexander25 - hehe ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-19 01:56
    jak siatkarze będą tak grali jak z Grecją, to nie będzie czego oglądać. ***Grzegorz_Z: w biznesie zawsze kontakty biznesowe (półprywatne) były i będą istotne i jest to normalne, dwie firmy dogadały się i co w tym złego, TVP firemka? O ile ja sie orientuję to bardzo duże przedsiębiorstwo? Akurat tutaj nie szukaj dziury w całym.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-19 10:17
    *** issa: a czemu tak sie przyczepiles tego, ze jak rozwiaze, to od razu podpisze u nich nowa ?? Dla mnie to logiczne. I nie chodzi tu o to, ze koszt to 95 groszy, a dzwonie do BOKu raz na miesiac. "Hodźi mi" o to, ze jesli podpisywalem umowe i nie bylo wtedy tej glupiej oplaty, to dlaczego teraz mam placic ?? Gdyby byla oplata juz wczesniej, to i tak bym podpisal, ale czemu mam to na sile brac... W koncu oni mi za darmo nie daja niczego, a tutaj jeszcze chca dodatkowo zarabiac ?? To mi sie wlasnie nie podoba. Podkreslam - jest to jak najbardziej LOGICZNE, ze nie moge sie godzic na robienie mnie w konia.... Oni moga sobie bezkarnie podwyzszac mi oplaty ?? A ja co ?? Spoznie sie 1 dzien i juz "monitorowanie stanu rozliczen" uszczupla moja kieszen o 5zl...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-19 10:26
    *** issa: ja doskonale wiem, do czego zmierzasz... Ale i Ty powinienes zrozumiec (a przynajmniej udawaj, ze rozumiesz) co staram Ci sie przekazac... Co do uzywek - przez wakacje nie wypilem ani jednego piwka, ani jednego szluga nie wyjaralem (zreszta pale tylko na imprezkach, a ze na zadnej nie bylem...) ;-) wydawalem tylko pieniadze na chipsy i Coca-Cole, ale to nie hedonistyczne uzywki tylko wysokokaloryczne dobra konsumpcyjne "Made in USA"... Przeciez bulwersuje nie tyle oplata za polaczenie z BOK, co wprowadzenie jej tym, ktorzy sa juz uwiazani umowa ;-( Moglbym porownywac to do wielu sytuacji z zycia (ale tych z serii "BARDZIEJ z zycia"). ***issa skarbie ;-) ja Cie naprawde prosze - postaraj sie zrozumiec. Ja probuje zrozumiec Ciebie i wiem, o co Ci chodzi, ale po prostu, nie owijajac w bawelne - .\/\/.K.U./2.\/\/.I.4. MNIE TO !!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-19 10:36
    *** issa: widzisz - podpisalem umowe na 12 miesiecy i co dostalem ?? 100 SMSow co miesiac... Ech szkoda gadac... *** Plus juz od dawna wali kazdego w kakaowe oczko i nic sobie z tego nie robi i to mnie denerwuje. *** A co do polaczen z BOK - moge zaplacic 95 groszy, ale stawiam 3 warunki !!! 1. Zostane potraktowany jak klient strategiczny - tj. nie ja bede ich na kolanach prosil, tylko oni sami zaoferuja pomoc w rozwiazaniu jakiegos problemu. /// 2. Dostane w 100% pewna i wiarygodna odpowiedz (obecnie trzeba dzwonic kilka razy, a potem wyciagac srednia.... bo konsultanciu udzielaja 100 roznych odpowiedzi na to samo pytanie) /// 3. Nie zrobia mnie w konia i nie rozlacza !!! Niedawno o 2 w nocy dzwonilem i najpierw 3 razy mnie rozlaczali po 8 sekundach !!! A czasem to mowi Ci gostek "przelaczam do innego dzialu"... leci muzyczka i nagle PYK PYK - i czuje sie jakbym uzywal Luzika by TUX (mIRC) - "you have been disconnected"
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-19 10:45
    *reboot: rozumiem Twoje uniesienie w kwestii oplaty - zasady tez sie licza, a plus jednak jesli ich nie zlamal to przynajmniej przygial, ale co do umowy to chyba wiedziales co podpisujesz. przeciez nie spili Cie w salonie i nie kazali podpisac cyrografu na sluzbe w marynarce ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-19 12:39
    ***klops: no kurcze wiedzialem, co podpisuje, ale nie bylo wtedy mowy o jakiejs durnej oplacie za polaczenie z konsultantem ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-19 15:07
    reboot - nie bardzo rozumiem... to chcesz zerwać umowę, bo zmieniają się jej warunki i jednocześni przystałbyś na nie, ale przy zaweraniu nowej? Jeśli tak, to, sorry, ale to zupełnie nielogiczne, tym bardziej, że czeka Cię wpłata kaucji w takim przypadku :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-19 15:13
    *** reboot - Czasami użytkownicy Gol-u potrafią się spierać tak przez 700 komentarzy ;-) , a ja dalej pozostanę przy swoim - rozwiązanie umowy z powodu 95groszy za połączenie i próba podpisania nowej w Plusie , akceptując to czego się wcześniej nie akceptowało jest śmieszne. Chyba , że rozstajemy się na zawsze.... "Oni moga sobie bezkarnie podwyzszac mi oplaty" Hmmm , doceń wysiłek Plusa i to , że np. zaoferowali nowe taryfy Plus , z bardzo korzystnymi pakietami (dla wielu klientów bardzo , bardzo korzystne) i mogłeś tam przejść w trakcie trwania umowy. Niejeden sporo zaoszczędził , choćby i na sekundowym naliczaniu , którego było brak. Co do umów z DOPL to już wielokrotnie o tym pisałem - jak dla mnie mają one za wiele niekorzystnych warunków. Co do opłat za zaleganie z płatnościami spórz na cennik IdeaMega "Opłaty za usługi dodane w ofercie Mega w Idei cd." - pomyślisz sobie - " O ! W Plusie jednak nie jest tak źle" ;-) Hej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zalat pisze: 2004-08-19 19:24
    o znow plusowa promocja i znow nie czytam
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-08-19 22:16
    witam! Ja dzisiaj się dowiedziałem na temat wprowadzenia nowych opłat,także mi sie to bardzo nie podoba. Więc pytanie: Czy może to byc powodem rozwiązania przeze mnie umowy z Plusem w sposób taki aby nie obciązyli mnie jakimiś bajońskimi kwotami???Pragnę zaznnaczyć że jesli mi sie to uda to była moja ostatnia umoowa abonencka.Czekam na Wasz głos.Pozdrwiam
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-08-19 22:23
    dzisiaj dzwoniłem do Boku Plusa gdzie powiedziano mi że cennik nie jest elementem regulaminu .Więc pytanie: Czym jest cennik?W/g mnie cennik jest właśnie elementem umowy,podpisując umowę godzisz się przecież z cennikiem.W umowie jest napisane że mogą zostać wprowadzone zmiany w cenniku które klient musi zaakceptować jeśli są to zmiany natury podatkowej (np zmiana VAT),ale cen za usługi które dotychczas były bezpłatne??? Sądzę że w takim przypadku każdy abonent wraz z rachunkiem powinien dostać aneks do umowy, jeśli nie odeśle go w podanym terminie to znakiem tego że godzi się ze zmianami.
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-08-19 22:27
    Kiedyś była taka sytuacja z Cyfrą+, że wysłali aneksy do umowy i jeśli ktos zakwestionował jego postanowienie mogło to być powodem do rozwiązania umowy.Właśnie jestem ciekaw jak to ma się w Plusie,bo jeśli będzie taka możliwość aby rozwiązać umowę to z takiego prawa skorzystam, zakładająć że nie wywalą mi wspomnianej bajońskiej fakturki.jednymi słowy Plus staje się KICHĄ GSM
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-20 10:53
    ***wlo: ale przy zawieraniu nowej mam sprawe postawiona jasno - "Prosze Pana, w naszej sieci polaczenie z DOK jest platne - wchodzi Pan w to ??".... a tutaj to jest tak: "Podpisales umowe w lipcu ?? To od tej pory jestes frajerem, bo od pazdziernika bedziesz bulil za polaczenie z DOK i mozesz nac cmoknac w pompke".... Dlaczego mam jeszcze raz placic za ta sama usluge ?? Przeciez juz place w ramach abonamentu ??
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-20 11:00
    ***issa: wlasnie o to chodzi - MOGŁEM zmienić taryfę - MOGŁEM, ale NIE MUSIAŁEM !!! Nie bylo przymusu.... Rozumiesz, do czego zmierzam ?? Jesli komus odpowiadaja taryfy Czasami/Czesto/Non-Stop, to pozostal przy nich i nikt go nie zmusza do zmiany !!! ***issa mnie naprawde g... obchodza oplaty za zaleganie z platnosciami, bo place zawsze na czas, mnie interesuje, dlaczego mnie chca wydymac - 95 groszy niby malo ktos powie. Ale bodajze Sumik (lub ktos inny nie przypomne sobie) pisal wczoraj, ze 3 razy go rozlaczylo i dopiero za 4 sie dodzwonil do konsultanta !!! Czyli 4*0,95. Dolicz do tego jeszcze fakt, ze konsultanci bardzo czesto sa niedouczeni i trzeba przez to dzwonic jeszcze kilka razy, by w koncu wyciagac srednia ....
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-08-20 15:33
    No więc w końcu bedzie to pretekstem do rozwiązania umowy czy nie????
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-20 15:35
    *** reboot - to straszne. Ale się wkopałeś. Byle do końca umowy i już nigdy więcej w Plusie ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-20 16:01
    *** issa: Marek Ironia N... - tak sie nazywasz ?? Jejciu co ja takiego zrobilem, ze sie na mnie rzucasz :) hehe. Tak naprawde nie chce rozwiazywac umowy z Plusem !!! JA CHCE TYLKO TRAKTOWANIA MNIE JAK CHOCIAZBY SIMPLUSOWCA !!! Dobra niewazne. Widac nie chcesz mnie zrozumiec ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-20 16:04
    A zauwazyliscie, ze bardziej ozywiona dyskusja na temat tego, co chce wprowadzic Plus toczy sie tu, a nie pod odpowiednim newsem ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-20 16:16
    *** reboot - przecież wiesz , że jesteś jedną z ostatnich osób którą chciałbym urazić. Ironia nigdy nie jest właściwym sposobem dyskusji , bo prowokuje gniew w osobie z którą się rozmawia , tak mnie uczono. Jeśli zabrzmiało to jak ironia - przepraszam. Ja sobie w 99% przypadków żartuję. Miłego dnia. Acha , *** issa - jest dalej wdzięczny za Doris Browser choćby. :-) Pozdrawiam użytkownika Nokii 6600 z Dolnego Śląska :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-08-20 17:31
    Gadacie o ironiach i innych tego typu...a ja się jeszcze raz zapytam:czy wprowadzenie cen za te usługi może być pretekstem do rozwiążania przeze mnie umowy z Plusem, oczywiście w sposób taki że nie dowalą mi kary 1500? Co o tym sądzicie? Może w końcu ktos odpowie!!!:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-08-20 18:07
    ***nobel - 1500 Ci nie dowala ;-) nie boj żaby ;-) Co najwyzej dowala Ci albo 650, albo 850 - zalezy, jaka kwote masz wpisana w umowie. A co do Twojego pytania - NIE MAM POJĘCIA. I chyba kazdy na tym forum chocby nie wiem jakim byl super prawnikiem nie znajdzie sposobu na wyrwanie sie za darmo... Tak mi sie wydaje...
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-08-20 22:42
    ***reboot,ja mam wpisane 1500:-) słayszałem już wiele na tema rozwiązania umowy przez abonenta z powodu wprowadzenia pewnych zmian rprzez operatowa ,stąd moje pytanie
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-08-24 16:13
    Drogie telefony w tej promocji, ale to chyba tylko specjalnie wypuszczone na czas igrzysk.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: