Od 1 marca dostępna jest wiosenna oferta Netii.
W promocji dostajemy internet światłowodowy z dostępem do Disney+. W wariancie z prędkością pobierania danych do 300 Mb/s usługa kosztuje 65 zł miesięcznie. Natomiast zestaw z podstawową usługą telewizyjną (pakiet TV S z 81 kanałami) w 4K, to wydatek 70 zł miesięcznie (ceny dla budownictwa wielorodzinnego na sieci własnej Netii, z uwzględnieniem rabatów za zgody marketingowe i e-fakturę).
Dostęp do Internetu w technologiach światłowodowych można przyspieszyć do 600 Mb/s lub 1 Gb/s za odpowiednio 10 zł i 20 zł więcej miesięcznie w stosunku do ceny opcji bazowej (do 300 Mb/s).
Za dodatkowe 10 zł miesięcznie usługę telewizyjną można poszerzyć do opcji ze 103 kanałami (Pakiet TV M 4K), natomiast za kolejne 25 zł, w stosunku do pakietu M 4K, klienci otrzymają dostęp do pakietu TV ze 189 kanałami (Pakiet L 4K). Do każdego z pakietów można dobrać dodatkowe Pakiety Premium, wśród nich, np. Polsat Sport Premium razem z Eleven Sports za 20 zł miesięcznie lub Pakiet HBO również za 20 zł miesięcznie.
Nowością jest pakiet Ukraina, który zawiera 8 popularnych kanałów i jest dostępny za 10 zł miesięcznie.
Osoby, które do rachunku za Światłowodem z Disney+ i TV dodadzą swój numer komórkowy otrzymają dodatkowy bonus. W zależności od wybranej taryfy komórkowej (np. taryfa Super 5G z 30 GB danych za 30 zł miesięcznie), do 24. miesiąca trwania umowy na Światłowód z Disney+ klienci otrzymają rabat w wysokości od 10 zł do 25 zł miesięcznie.
Kolejną nowością jest Bezpieczny dostęp do Internetu. Wybierając tę opcję klienci zyskają ochronę (m.in Kontrola Rodzicielska, która pozwala m.in. na ograniczenie dzieciom dostępu do niewłaściwych treści, ochronę bankowości online, ochronę przed wyłudzeniami oraz przejęciami kont) dla dwóch dowolnych urządzeń (komputery, smartfony, tablety). Bezpieczny dostęp do Internetu z prędkością pobierania danych do 300 Mb/s kosztuje 55 zł miesięcznie, czyli o 5 zł miesięcznie więcej niż usługa standardowa.
W każdym z wyżej wymienionych wariantów na start pierwsze 3 miesiące abonamentu klienci otrzymują gratis.
Ceny usług dostępu do internetu dla budownictwa jednorodzinnego oraz na bazie sieci operatorów hurtowych, w tym przede wszystkim sieci zbudowanych w ramach POPC (Program Operacyjny Polska Cyfrowa) są 20 - 25 zł miesięcznie wyższe niż na sieci własnej Netii w budownictwie wielorodzinnym.
Dodatkowo dzięki aplikacji Netia GO ulubione filmy możemy oglądać na smartfonie lub tablecie.
Sprzedaż nowej oferty będzie wspierana kampanią reklamową ATL oraz działaniami performance marketing w internecie.
Od 1 marca do 9 kwietnia na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery emitowane będą 30 i 15-sekundowe spoty reklamowe.
W marcu reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również na tyłach autobusów w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście, Lublinie, Krakowie, Sosnowcu, Katowicach i Gliwicach.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spoty wyprodukowała firma TFP.