Promocja "Nowy Kameleon" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 85

Regulamin promocji "Nowy Kameleon" w sieci Plus GSM:

1. Promocja "NOWY KAMELEON" obejmuje osoby korzystające z usług innych operatorów telefonii komórkowej na podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.

2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł (18,30 zł z VAT)

3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 

4. Klient nabywający Zestaw w Promocji "NOWY KAMELEON" może wybrać jedną z taryf dostępnych w następujących planach taryfowych: Plus 60, Plus 100, Plus 200, Plus 400.

5. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji "NOWY KAMELEON".

6. Promocyjna cena netto w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "NOWY KAMELEON" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Lp. Model aparatu telefonicznego Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Plus 60, Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Plus 100, Plus 200, Plus 400,
1 Motorola C333  1,00 (1,22 brutto)   1,00 (1,22 brutto) 
2 Nokia 3310   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
3 Siemens A50   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
4 Nokia 5210   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
5 Sony J7    1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
6 Motorola V50L   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
7 Nokia 3410   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
8 Samsung N620   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
9 Nokia 5510   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
10 Siemens C55   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
11 Sagem myX-5m   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
12 Philips Fisio 822   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
13 Siemens SL45i    1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
14 Motorola V66i    1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
15 Samsung N500   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
16 Nokia 3510i   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
17 Panasonic GD 67   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
18 Nokia 6510   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
19 Siemens ME45   1,00 (1,22 brutto)    1,00 (1,22 brutto) 
20 Motorola C350 19,00 (23,18 brutto)  1,00 (1,22 brutto)
21 Siemens M55 49,00 (59,78 brutto)  1,00 (1,22 brutto)
22 Sony Ericsson T310 + aparat cyfrowy 49,00 (59,78 brutto)  1,00 (1,22 brutto)
23 Motorola T720i 49,00 (59,78 brutto)  1,00 (1,22 brutto)
24 Siemens M55 + aparat cyfrowy 79,00 (96,38 brutto)  29,00 (35,38 brutto)
25 Nokia 6610 99,00 (120,78 brutto)  49,00 (59,78 brutto)
26 Samsung A400 99,00 (120,78 brutto)  1,00 (1,22 brutto)
27 Motorola T720i +aparat cyfrowy 149,00 (181,78 brutto)  99,00 (120,78 brutto)
28 Sony Ericsson T68i 199,00 (242,78 brutto)  99,00 (120,78 brutto)
29 Nokia 8310 299,00 (364,78 brutto)  199,00 (242,78 brutto)
30 Nokia 6310i 499,00 (608,78 brutto)  299,00 (364,78 brutto)
31 Nokia 5100 599,00 (730,78 brutto)  399,00 (486,78 brutto)
32 Siemens S55 699,00 (852,78 brutto)  499,00 (608,78 brutto)
33 Siemens SL55 899,00 (1096,78 brutto)  699,00 (852,78 brutto)
34 Samsung T100 899,00 (1096,78 brutto)  699,00 (852,78 brutto)
35 Nokia 3650 899,00 (1096,78 brutto)  699,00 (852,78 brutto)
36 Nokia 6100 1199,00 (1462,78 brutto)  999,00 (1218,78 brutto)
37 Panasonic GD87 1199,00 (1462,78 brutto)  999,00 (1218,78 brutto)
38 Nokia 7250 1199,00 (1462,78 brutto)  999,00 (1218,78 brutto)
39 Nokia 6800 1199,00 (1462,78 brutto)  999,00 (1218,78 brutto)
40 Samsung V200  1199,00 (1462,78 brutto)  999,00 (1218,78 brutto)
41 Samsung S100  1199,00 (1462,78 brutto)  999,00 (1218,78 brutto)
42 Nokia 8910 1399,00 (1706,78 brutto)  1199,00 (1462,78 brutto)
43 Nokia 9210i 1999,00 (2438,78 brutto)  1799,00 (2194,78 brutto) 

 

Lp. Model aparatu telefonicznego Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Plus 60, Plus 100, Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Plus 200, Plus 400,
44 Nokia 7210 199,00 (242,78 brutto)  99,00 (120,78 brutto)

 

Lp. Model aparatu telefonicznego Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej taryfy Plus 60,  Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze taryfy Plus 100,  Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze taryfy Plus 200, Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze taryfyPlus 400,
45 Motorola Accompli 008 499,00 (608,78 brutto)  199,00 (242,78 brutto)  99,00 (120,78 brutto)  99,00 (120,78 brutto)
46 Nokia 7650 699,00 (852,78 brutto)  399,00 (486,78 brutto)  299,00 (364,78 brutto)  99,00 (120,78 brutto)

7. Promocja "NOWY KAMELEON" trwa od 5 sierpnia 2003 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 30 września 2003 roku.

8. Z uwagi na szczególne warunki Promocji "NOWY KAMELEON" do wzięcia udziału w Promocji konieczne jest, poza działaniami określonymi w pkt. 1, okazanie do wglądu w momencie podpisywania Umowy potwierdzeń terminowej zapłaty trzech ostatnich rachunków za usługi telekomunikacyjne świadczone przez innego operatora telefonii komórkowej na podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz uzyskanie przez Klienta indywidualnej zgody Polkomtel S.A. na udział w Promocji "NOWY KAMELEON".

9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "NOWY KAMELEON": 
a) w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b) Klient nie może zaprzestać korzystania z usług,
c) Klient nie może rozwiązać Umowy.

10. W Promocji "NOWY KAMELEON" oferowany jest rabat pomniejszający o 50% wysokość opłaty abonamentowej określonej w Cenniku usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (zwany dalej Rabatem).

11. Rabat udzielany będzie Klientowi przez:
a) 9 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfie Plus 60
b) 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfach Plus 100, Plus 200, Plus 400.

12. Wysokość Rabatu kształtuje się odpowiednio:

Taryfa  Plus 60  Plus 100  Plus 200  Plus 400
Wysokość abonamentu na zasadach ogólnych (wartość w zł) 45,00 (54,90 brutto)  65,00 (79,30 brutto)  105,00 (128,1 brutto) 185,00 (225,70 brutto)
Sumaryczna wysokość Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość w zł) 202,50 (247,05 brutto) 390,00 (475,8 brutto) 630,00 (768,6 brutto)  1110,00 (1354,20 brutto)
Miesięczna wysokość Rabatu (wartość w zł) 22,50 (27,45 brutto) 32,50 (39,65 brutto)   52,50 (64,05 brutto)  92,50 (112,85 brutto)
Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie udzielania Rabatu od dnia aktywacji karty SIM (wartość w zł)  22,50 (27,45 brutto) 32,50 (39,65 brutto) 52,50 (64,05 brutto) 92,50 (112,85 brutto)

13. Klient, który kupił Zestaw w Promocji "NOWY KAMELEON" nie może w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania Umowy zmienić taryfy.

14. Dokonanie aktywacji / deaktywacji usług "Usługa Taniej Poza Szczytem" i "Usługa Naliczania opłat" w okresie 9 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfie Plus 60 lub 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w taryfach Plus 100, Plus 200, Plus 400 w Promocji "NOWY KAMELEON" powoduje zaprzestanie udzielania Rabatu.

15. Klient nabywający Zestaw promocyjny w promocji "NOWY KAMELEON" może na zasadach promocyjnych uruchomić usługę "Strefa Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchamiania i działania usługi "Strefa Plus" zawiera Regulamin promocji "Strefa Plus na Wakacjach".

16. W Promocji "NOWY KAMELEON" oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe, umożliwiające bezpłatny wybór dostępnego numeru telefonu. W przypadku, gdy klient wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50 (61,00 z VAT). Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.

17. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "NOWY KAMELEON", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 

18. Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu oraz karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 (61 złotych z VAT). 

19. Nie podjęcie działań określonych w pkt. 18 będzie podlegało rygorom określonym w pkt. 20 Regulaminu Promocji "NOWY KAMELEON".

20. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Klientowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 9 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Klienta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 1000,00 zł.

21. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 20 rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.

22. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.

23. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 

24. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 złotych (610 złotych z VAT).

25. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w pkt. 23 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

26. Promocja "NOWY KAMELEON" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji z zastrzeżeniem treści pkt. 15 niniejszej Promocji.

27. Klient biorący udział w Promocji "NOWY KAMELEON" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.

28. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "NOWY KAMELEON" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

29. Cena wymienionych w pkt. 6 aparatów telefonicznych, oferowanych na zasadach ogólnych wynosi odpowiednio: 

Lp. Model aparatu telefonicznego Cena w zł aparatu telefonicznego oferowanego na zasadach ogólnych
1 Motorola C333 799,00 (974,78 brutto)
2 Nokia 3310 699,00 (852,78 brutto)
3 Siemens A50 699,00 (852,78 brutto)
4 Nokia 5210 949,00 (1157,78 brutto)
5 Sony J7  699,00 (852,78 brutto)
6 Motorola V50L 1199,00 (1462,78 brutto)
7 Nokia 3410 899,00 (1096,78 brutto) 
8 Samsung N620 999,00 (1218,78 brutto)
9 Nokia 5510 899,00 (1096,78 brutto)
10 Siemens C55 999,00 (1218,78 brutto)
11 Sagem myX-5m 699,00 (852,78 brutto)
12 Philips Fisio 822 699,00 (852,78 brutto)
13 Siemens SL45i  999,00 (1218,78 brutto)
14 Motorola V66i  1199,00 (1462,78 brutto)
15 Samsung N500 949,00 (1157,78 brutto)
16 Nokia 3510i 999,00 (1218,78 brutto)
17 Panasonic GD 67 999,00 (1218,78 brutto)
18 Nokia 6510 1499,00 (1828,78 brutto) 
19 Siemens ME45 1199,00 (1462,78 brutto)
20 Motorola C350 899,00 (1096,78 brutto) 
21 Siemens M55 999,00 (1218,78 brutto)
22 Sony Ericsson T310 + aparat cyfrowy  899,00 (1096,78 brutto)
23 Motorola T720i 1099,00 (1340,78 brutto)
24 Siemens M55 + aparat cyfrowy 1199,00 (1462,78 brutto)
25 Nokia 6610 1849,00 (2255,78 brutto)
26 Samsung A400 1399,00 (1706,78 brutto)
27 Motorola T720i +aparat cyfrowy 1199,00 (1462,78 brutto)
28 Sony Ericsson T68i 1899,00 (2316,78 brutto)
29 Nokia 8310 1949,00 (2377,78 brutto)
30 Nokia 6310i 1549,00 (1889,78 brutto)
31 Nokia 5100  1699,00 (2072,78 brutto)
32 Siemens S55 1649,00 (2011,78 brutto)
33 Siemens SL55 1849,00 (2255,78 brutto)
34 Samsung T100 1849,00 (2255,78 brutto)
35 Nokia 3650 2049,00 (2499,78 brutto)
36 Nokia 6100 1999,00 (2438,78 brutto)
37 Panasonic GD87 2299,00 (2804,78 brutto)
38 Nokia 7250 2099,00 (2560,78 brutto)
39 Nokia 6800 2099,00 (2560,78 brutto)
40 Samsung V200 2099,00 (2560,78 brutto)
41 Samsung S100  1899,00 (2316,78 brutto)
42 Nokia 8910 3199,00 (3902,78 brutto)
43 Nokia 9210i 3299,00 (4024,78 brutto)
44 Nokia 7210  1899,00 (2316,78 brutto)
45  Motorola Accompli 008  1799,00 (2194,78 brutto)
46 Nokia 7650  2699,00 (3292,78 brutto)

30. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT).

31. Klient zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixeed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub tez central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.

32. Klient zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzna w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.

33. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.

34. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Klienta z zobowiązań określonych w pkt. 31-33, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt. 20.

Opinie:

Opinie archiwalne (85):

Komentuj

Komentarze / 85

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-08-07 00:55
    czekajcie ktory to juz kameleon, bo juz nie moge sie doliczyc !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-07 01:03
    "Młotek" Acompli za 240 zyla...to juz jest coś :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2003-08-07 01:07
    Rabaty sa OK /PLUS 100 za 40 zł extra nio i zmiana taryfy po 12 miesiącach/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-07 01:09
    No i dobrze :-) Zaraz piszę esemesa do kolegi - pije piwo w Pradze - niech tej swojej biednej dziewczynie w końcu zmieni operatora...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 01:12
    Albo niech ta biedna dziewczyna zmieni kolegę :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-07 01:15
    Też sposób - czasem mi jej szkoda :-) Ale daje sobie dzielnie dziewczyna radę - jest psychologiem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 01:15
    W każdym razie Kameleona 05 uważam za ciekawszą promocję (niczego tej nie ujmując).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-07 01:21
    No dwa lata obnizóny abonamenta tam jest, jednak taryfy Plus są korzystniejsze niż "stare" - co by nie mówić - chociażby kwestia przechodzenia minut - niepodważalny argument :-) No i wybór telefonów - dla tych, którzy tylko na to patrzą ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tommi pisze: 2003-08-07 01:26
    kiedy Accompli bedzie za 99zł w jakiejś promo bo bym sobie kupił ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-07 01:33
    Tommi - za przeproszeniem, ślepy jesteś?
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-08-07 01:37
    Clabiutko: Idea - Optima 30 cena abonamentu w promocji "14,99" daje nam 30,49 zl na rok! A w plusie w kameleonie 27,45 zl + 5 zl za CLIP (LOL) czyli = 32,45 zl na 9 miesiecy. Po uplywie tego roku/9 miesiecy w Idei mam 30 minut z taktowaniem 1/1 za nizsza cene jaka w Plusie dostaje tylko abonament. Paranoja. Plus mysli ze ludzie nie umieja liczyc, lub liczy na to ze nie umieja myslec. Wniosek: lepiej nie korzystac z ze specjalnej promoci w Plusie a isc jako zwykly nowy klient do Idei. Plus popelnia blad - rozlicza oddzielnie SMS i impulsy, a przeciez to dzisiaj juz bzdura, bo rzadko sie zdarza aby ktos i maniacko SMS'owal i rozmawial. Najczesciej jest to albo jedno albo drugie. Po co mi w Plus60 az 30 SMS'ow jak na miesiac moze wysylam 5? Bez sesnu. Ps. Niech ktos skoryguje moje obliczenia bo moglem sie pomylic. Az mi sie wierzyc nie chce ze mam racje. Niech ktos to sprawdzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-07 01:49
    Poke - liczyć to Ty nie umiesz - w najtańszym abonamencie Plus 60 w tej promocji z clipem zapłacisz 33,55 :-) po okresie promocyjnym zapłacisz 61 złotych. W Idei Optimie 30 zapłacisz po okresie promocji 48,79 zł - "aż" 12,21 zł mniej. Różnica jest zasadnicza - w Idei masz 30 minut i nic więcej, w Plusie masz 30 minut i 30 esemesów :-) To już redukuje różnicę do 3,51 zł - a to już można przeznaczyć na przechodzenie minut przez trzy miesiące na uczciwszych niż w Idei warunkach, taktowanie 30/30 i cenę minuty niższą o 4 grosze?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 01:49
    A ja wlo*** uważam, że jednak Kameleon 05 od Nowego jest atrakcyjniejszy z powodu dwóch taryf. Po pierwsze, najtańszy abonament za 12,20 co powoduje, że praktycznie tanim kosztem mogłes sobie wymienić aparat (zakładając permanentną i rzeczywistą dostępność tego aparatu), lub tez tanim kosztem mieć ulepszonego pre-paida. druga atrakcyjna taryfa to Czasami 150, która z uwagi na cenę (55 PLN) stanowiła alternatywę dla stacjonarnego. Ponadto zniżka była na dwa lata, a minuty przechodziły przez 6 miesięcy. W tej promocji taniej jest przez góra rok, brakuje abonamentu w symbolicznej wysokości. No i nie ma alternatywy dla czasami 150.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 01:52
    Obie promocje różnią się przeznaczeniem. Kameleon 05 to promocja "towarzysząca", która ma na celu zachęcenie do skorzystania z Plusa w ogóle. Nowy Kameleon to promocja "przejmująca" klientów od innych operatorów - w każdym razie ja tak te założenia rozróżniam. A co do koleżanki - pamiętaj ***wlo, szewc chodzi bez butów :-;
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-07 01:53
    No oczywiście już nie będę wspominał o zagwarantowanych w cenniku dodatkowych minutach z Plus Tobie - to "tylko" 10 minut po 18 miesiącach i 20 po trzech latach... No kurczę... i bez żadnych zobowiązań - oprócz jednego - terminowych opłat...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 01:58
    Wlo***, terminowe opłaty to fikcja. Nie mam zamiaru cwaniakować, ale osobiście nie płacę terminowo, a minut mi nikt nie zabrał. Co więcej, uruchomiono mi pakiet na trzeciej aktywacji, w momencie, kiedy zalegałem z płatnościami ze trzy tygodnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-07 02:01
    Racja - nie zwróciłem uwagi, że tam przecież najniższe taryfy można wziąć - ale "stare" - mniejsze możliwości. Co tej drugiej sprawy - no nie zawsze ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 02:04
    Co do starych taryf - zgadzam się, że to mniejsze możliwości, ale w przypadku Kameleona 05 brakuje tylko możliwości naliczania sekundowego. Chociaż te stare plany mają swoich miłośników i zadowolonych użytkowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-07 02:07
    Co racja to racja, ale pewnie nie płacisz faktury za marzec razem z fakturą za kwiecień i maj? Znam takich - im wyłączją telefony, nie mają co liczyć na Plus Tobie i punkty 5Plus :-) Jakieś drobne poślizgi - oczywiście nikt tego pod uwagę nie bierze. Np. ja płacąc poleceniem zapłaty, w miesiącach zimowych (poza sezonem), kiedy konto raczej nie jest przepełnione a w przypadku otwartej linii kredytowej nie są realizowane polecenia zapłaty, płaciłem albo poleceniem przelewu, albo kartą (w dniu płatności oczywiście) - zawsze jednak dostawałem punkty na dwa konta 5Plus z tytułu płatności poleceniem zapłaty - mimo, iz na billingu było napisane "odrzucono z powodu braku środków".
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-08-07 02:11
    Wlo* no jak 33,55zl? Czyzby CLIP (5 zl) takze byl z VAT'em? Jezeli tak to o tym nie wiedzialem i jest to jeszcze bardziej zabawne (niestety na niekorzysc +). Co do 61zl w Plusie: to w Optimie30 zaplace po promocji 67zl z taktowaniem 1/1. Za to samo w Plusie zaplace okolo 79zl. Cena minuty minimalna roznica: 1,65 vs 1,61 na korzysc Plusa wiec nie odgrywa to imho duzej roli. Oczywscie beda jeszcze te SMS'y ale jezeli w ogole lub prawie w ogole z nich nie korzystam wiec...? Po co mam placic za cos co mi niepotrzebne - innymi slowy: nie lubie jak ktos mnie uszczesliwia na sile. Nie wspomne juz o tym ze w Idei jest Nokia 6100 za 180zl, a w Plusie 1492zl w zblizonych taryfach. Skoryguj mnie jezeli sie myle bo wlasnie jestem w trakcie zmiany opa i kazda informacja jest przydatna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 02:13
    Nie, aż tak źle nie jest. raz tylko miałem poślizg powyżej 60 dni, ale to była bardzo awaryjna sytuacja. Z drugiej strony - układ jest czysty. Ja się spóźniam, a oni naliczają mi 5 PLN netto za "monitorowanie stanu należności". To wychodzi 1% moich rachunków w każdym miesiącu, czyli oprocentowanie jest takie jak w przypadku środków w banku, tyle że w ciągu calego roku. I obie strony są w sumie zadowolone.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 02:16
    Poke***, krótko mówiąc - Plus nie spełnia Twoich oczekiwań.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-08-07 02:25
    Gonzales*** Oj zdecydowanie, a juz bylo blisko abym u nich byl, tylko czekalem na nowego Kameleona, ale ta dzisiejsza propozycja Plusa jest niepowazna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 02:31
    Robiąc obliczenia, pamiętaj o punktach Plus Tobie, które lecą od 18 miesiąca. No i rozważ mozliwość skorzystania z Kameleona 05. Ciekawa oferta. Co do cen telefonów - to akurat pikuś, w Plusie masz 6610 za 49-99 netto, czego w Idei chyba wogóle nia ma?
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-08-07 02:33
    Gonzales** Czy w promocji czy nie (jak juz wczsniej, o 23:37, napisalem) Plus traci do Idei. Jedynie co mnie powstrzymuje przed Idea to ich oslawiony poziom uslug.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 02:36
    W każdym razie, jeżeli nie korzystasz z smsów Plus jest dla Ciebie nieodpowiedni.
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-08-07 10:40
    MOIM ZDANIEM STARY KAMELEON BYŁ LEPSZY. NO OCZYWIŚCIE NIE MIAŁ ON NA CELU PRZYCIĄGNĄC PRE-PIEDOWCÓW. NOWY KAMELEON: TROCHE ZA KRÓTKI OKRES OBIŻKI ABONAMENTU. Poke: W Plusie masz i minuty i sms-y. Nic nie musisz wymieniać: MASZ TO I TO, MAM KLIENTÓW DLA KTÓRYCH TO PRAWIE RAJ 200 MINUT I 200 SMS-ÓW. Wybierając wyższy abo nawet jak w jednym miesiącu ich nie wykorzystasz to Ci RZECZYWIŚCIE NIE PRZEPADNĄ, wiesz o co chodzi: najpierw stare potem nowe a nie na odwrót jak w konkurencji. Co do clipa: nie wiesz nawet jakie było wkur... przedstawicieli + jak okazało się że wciąż jest platny, ALE TYLKO NA POCZĄTKU, dlaczego? ANO DLATEGO ŻE W RZECZYWISTOŚCI UZYSKALIŚMY KOLEJNY ARGUMENT W PRZEKONANIU KLIENTA ŻEBY WYBRAŁ WYŻSZY ABO (z darmowym clipem) i płacił mniej niż przy Plus 20-40-60 (tutaj jeżeli nie ma żelaznej kontroli bóli, sorry placi po 150 pln,
    0
  • Users Avatars Mini
    voy pisze: 2003-08-07 11:54
    w erze jest w ten sam sposob,tj.najpierw stare minuty z poprzedniego okresu a potem nowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-08-07 12:18
    voy: ale tylko do konca wakacji tak bedzie. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-08-07 12:18
    voy: ale tylko do konca wakacji tak bedzie. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    mihau pisze: 2003-08-07 13:31
    **Gonazales w Idei jest 6610 i to chyba w podobnej cenie, jak w Plusie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-08-07 13:52
    ciekawa sprawa. moze warto przejsc do plusa?...
    0
  • Users Avatars Mini
    voy pisze: 2003-08-07 13:55
    gm-a ja myslalem ze dluzej...jestem rozczarowany,bo bardzo mi sie to podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-07 14:37
    Poke - nie będę Cię korygował - natury poprawić się nie da ;-) Nie porównuj ceny Twojego ulubionego telefonu, bo odwrotna sytuacja jest z 6610 :-) To o czym mówisz jest związane z indywidualnymi preferencjami - nie można więc tego uogólniać na miliony innych użytkowników. W takim przypadku, jeśli wolisz 6100 od 6610 - zostań w Idei :-) Pominąłeś przechodzenie minut? A taktowanie? A dodatkowe minuty przed skończeniem okresu promocyjnego bez dodatkowych opłat? voy - w Plusie masz to aż przez 3 miesiące :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-08-07 14:55
    wlo* jestem w erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-08-07 15:06
    wlo* a co do dodatkowych minut przed koncem cyro: w erze dostaje wlasnie 30 dodatkowych minut, a na pytanie jaki dostane telefon (bo przeciez sluchawka po dwoch latach nadaje sie tak naprawde do smietnika - nie czarujmy sie) to powiedziano mi ze moze ostatecznie nokie 3310 lub jakiegos starszego alcatela , co z kolei wywolalo moj smiech. Co mi po dodatkowych minutach skoro bateria w telefonie trzyma mi w porywach dwa dni. To kpina.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-07 15:22
    Poke***, a czego się spodziewałeś z takimi rachunkami? (Zakładam, że oscylują w granicach 70 PLN, ponieważ taką wysokość rozpatrywałeś).
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-07 16:29
    Poke- i tak się ciesz, że oprócz minut erka zaoferowała ci jakiś fon. Dotychczas było (jest?) tak, że w największej sieci dawali ci na przedłużenie cyro wybór: ALBO telefon, ALBO minuty ekstra. Czy coś się zmieniło w tej materii?
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2003-08-07 19:57
    Poke- WYBIERZ IDEĘ, poziom obsługi niższy jest w PLUS-ie. Chciałem nawet zostać abonentem PLUS-a, niestety poszedłem do salonu, tam facetka dała mi ulotkę i poszła sobie, to ja ją wołam, a ona, że nie ma czasu, bo rozmawia przez telefon, dobra, wołam faceta, kt.óry też tam był, na to on, że nie może, bo musi pilnować stoiska z rowerami(a było to w jednym pomieszczeniu!!!) no więc wk....em się i poszedłem do IDEI. A tam pan wytłumaczył mi wszystko, a jak dzwonił telefon, to po prostu nie odebrał. Widać, że dba bardziej o klienta. POZIOM USŁUG w IDEI też nie jest zły, ludzie ERA nie miała zasięgu na zachodzie Polski, tylko w okolicach większych miast !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlod pisze: 2003-08-07 20:45
    Dzisiaj dzwoniłem na infolinie i facet mówił że, aby skorztsać z kameleona należy przedstawić trzy ostatnie rachunki od konkurencji ze średnią 100zł i skończyć z nimi umowę
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-08-07 22:01
    Gonzales** mylisz sie 150-200, a gdyby nawet bylo ot 50 zl to nie widze powodu aby traktowac mnie gorzej anizeli osobe z ulicy na ktorej op jeszcze nic nie zarobil. Zreszta znam to srodowisko dobrze i wiem czemu tak sie dzieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-07 22:22
    Szczególnie Poke, że przy rachunku 50 złotych miesięcznie, akurat zwrócisz się operatorowi po dwóch latach, bo o zarobku to chyba nie ma co mówić?
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-08-08 00:09
    wlo* Nie wiem czemu od jakiegos czasu pojawily sie plotki jacy to ci operatorzy charytatywni ze wrecz doplacaja do biznesu i jak to nie zarabiaja na klientach. Wyglada mi to na celowe dzialanie (majace na celu usankcjonowac sytuacje cenowa) i niestety duzo osob w to wierzy. Nie chce mi sie zaczynac jeszcze raz dyskusji, i nie dam sie do niej sprowokowac, wiec pozwole sobie zacytowac moja wypowiedz z grupy dyskusyjnej, wiec wybacz lekie wyrwanie z kontekstu: "Jak to mozliwe ze operator daje tak fatalne warunki po dwoch latach uczciwego placenia rachunkow mimo iz jest sprawa oczywista ze pozyskanie nowego klienta jest kilkakrotnie drozsze od utrzymania starego klienta? Ano prosta sprawa: rynek w Polsce jest niestety sztuczny, nie podlega klasycznym zasadom wolnego rynku - to jak juz napisalem wrecz podrecznikowy przyklad ologopolu - nikomu tak naprawde nie zalezy na klietach poniewaz i tak sie znajda.Zauwazcie ze wszyscy operatorzy maja generalnie podobne warunki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-08-08 00:09
    ...np. ceny 1/1 - u kazdego 15 zl - tego nie da sie uzyskach w normalnych warunkach walki konkurencyjnej - jedyna metoda przy tak wielkiej ilosci klientow/potencjalnych klientow aby miec IDENTYCZNE ceny to metoda zwyklego dogadania sie "pod stolem", czyli najzwyklejszy, podrecznikowy oligopol. Telefon trzeba po prostu miec i dlatego nikogo nie wzrusza ze migrujesz do "konkurencji" (konkurencja-LOL) bo ktos przyjdzie na twoje miejsce, a te podawane ilosci klientow u poszczegolnych opow to zwyczajny pic na wode - rynek juz jest podzielony, jak kawalki tortu, nikt nie zje wiecej anizeli mu wolno. Dlatego za kazdym razem gdy slysze ze mialem za male rachunki aby mnie, klienta, traktowac powaznie to az mnie trzesie: moze nie wiecie ale ceny...
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-08-08 00:15
    ...abonamentow sa tak ulozone do oferowanych cen aparatow w promocji ze nawet w ekstremalnym przypadku gdy abonent nie bedzie wydzwaniac dodatkowych minut (rzadka sprawa) to i tak operator zarobi swoje - po prostu cenniki sa tak przystosowane ze NIE DA SIE STRACIC! To tak jak w ruletce: kasyno ZAWSZE wygrywa. Wiem, bo pracowalismy dla najwiekszego dystrybutora na Pomorzu "+" i znam to od podszewki." Tyle cytatu. Chcialbym tylko dodac iz nie pracowalem w dziale planistycznym czy jak to nazwac, ale mialiem tam kolegow i wiele razy dyskutowalismy nad, jak to okreslic dosadnie... "zamordyzmem" na polskim rynku telefonii - i stacjonarnej i mobilnej. Przypomina mi to czasy analogowego Centertela ktory tlumaczyl wszystkim ze komorki musza kosztowac 2 pensje a rozmowy musza byc drogie. Ale oto stal sie cud: pojawila sie konkurencja i nagle okazalo sie ze komorki i rozmowy wcale nie musza byc tylko dla businessman'ow. Cud, cud na Wisla.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-08 10:45
    Niech ktoś mi wskaże w reguleminie tej promo punkt, w którym jest określone, że trzeba przedstawić dokument poświadczający zakończenie umowy u konkurencyjnego operatora. Bo ja- sorry, ale takiego punktu tu nie widzę!? Wg. mnie mogę być np. w Erze i/lub Idei, a tu w Plusie wziąć aktywację w tej promo, NIE zrywając umowy z poprzednim opem. Gdy po pewnym czasie przekonam się, że Plus jest lepszy (wlo, wlo:-)), nie będę przedłużał umowy z tamtymi i koniec. Czy ja to źle jakoś rozumiem, czy też Plus ma jakieś niejawne rozporządzenia co do tej promocji (regulamin do regulaminu)?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-08 11:15
    ***Poke, oczywiste jest, że na tym etapie rozwoju GSM w Polsce operatorzy dokładają (a przynajmniej do niedawna dokładali) do interesu. Sieć GSM nie istniała, nb. podobnie jak sieć DCS. Ktoś wyłożył pieniądze na to, aby aby ta sieć powstała. I dziwnym trafem byli to operatorzy. Co do Centertela - Centertel potaniał, kiedy pojawiał się konkurencja - to prawda, tyle że konkurencja pojawiał się po pięciu latach działania DCS. I po tym czasie ceny spadły. Żaden z operatorów nie jest Caritasem i oczywiste jest, że chce zarobić. I chyba normalne jest, że wszystkie cenniki są tak skonstruowane, aby zarabiać - nawet w najbardziej ekstremalnych sytuacjach. Gdyby cenniki były skonstruowane inaczej, byłby to przypadek kwalifikujący się do prokuratury - z racji działania na szkodę spółki. Co do cen naliczania sekundowego - byłaby to raczej zmowa kartelowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-08 11:22
    Kontynnując - konkurencja w Polsce istnieje. i jest dosyć ostra. Gdyby nie było konkurencji, to cenybyłyby na poziomie cen z roku 1998 czy 2000 i nikt by się nie przejmował ludźmi. Poza tym porównaj sobie ofertę Plus 200 z Moją 140 - czyli abonamenty w grupie 100-200 PLN. Plus jest tańszy o ca. 25%. Brak konkurencji??? Problemy, które poruszasz - brak dobrego programu lojalnościowego czy też nieprzejmowanie się migracją istnieją, ale tylko w grupie najtańszych abonamentów i rachunków, gdzie ludzie zwracaja się operatorowi, ale nic poza tym. W grupie rachunków wyższych takiego problemu już nie ma. Są odczuwalne programy lojalnościowe, a operator wchodzi w tyłek klientowi ile się da.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-08 11:25
    Nie rozumiem też ***Poke, dlaczego uważasz, że telefon trzeba mieć. Wcale nie trzeba, wcale nie trzeba. Telefon GSM zawsze był traktowany jako dodatek luksusowy. I chyba nic się nie zmieniło. Poza tym, sam sobie zaprzeczasz. Z jednej strony domagasz się wymiany telefonu, z drugiej strony domagasz się obniżenia cen połączeń, z trzeciej strony deklarujesz rachunki na 50 PLN. Nie za dużo tego jak na jeden raz?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-08 11:28
    Steve - nie mam zamiaru Cię przekonywać. Mogę jedynie powiedzieć Ci, że dla mnie Plus ma w tej chwili najlepszą ofertę - dużo lepszą niż pozostalni operatorzy. Bo czy za 145 zł netto któryś da mi 180 minut z sekundowym taktowaniem i na dodatek 100 esemesów? Oczywiście nie biorę pod uwagę ofert promocyjnych - to tymczasowe rozwiązanie, tymbardziej całkowicie nie korzystne z powodu zmiany numeru. Ty jako "nowy" nie będziesz miał tak dobrze. Ale nie ode mnie zależy, że co dwa lata zmieniasz operatora. Nie żadne niejawne - po prostu promocja jest bardzo korzystna - 50 % taniej to sam przyznasz sporo i zabezpieczają się dobierając sobie odbiorców tej oferty. To proste. Przynajmniej piszą o tym otwarcie, nie jak np. Idea czy Era mają jakieś dziwne zasady przejmowania klientów - telefony do firm, szokujące oferty przejmowania zobowiązań wobec starego operatora...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-08 11:36
    I nie mogę nie zgodzić się z Gonzalesem :-) Nie szaleję z płatnościami za telefon, ale przy moich rachunkach (teraz 145 netto abonamentu + kilkanaście do kilkudziesięciu za transmisję danych itp.) mam dużo lepiej niż moi znajomi z rachunkami do 50-80 zł. Nie można (bo opertator nie dla się w konia robić) żądać Bóg wie czego przy najniższych abonamentach i to "gołych" abonamentach. To oczywiste. Poke - sam powiedz, czy byłoby sprawiedliwe, gdyby Ci zaoferowali jakiś dobry telefon za złotówkę przy rachunkach 50 zł podobnie jak mi przy rachunkach 200 zł? Nawet gdyby dali mi go darmo, to też niewiele z uczciwym stawianiem sprawy by nie miało, prawda? Ale wiem - Ty masz to gdzieś, bo Ty i Twój interes się liczy. Ale wybacz - ja nie zgadzam się na dofinansowywanie z moich pieniędzy takich jak Ty (nie biezr do siebie zbytnio tego kommentarza proszę - akurat się nawinąłeś - być może nawet Ciebie nie dotyczy za bardzo, ale tak się stało i już).
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-08-08 11:53
    GONZALES TWOJE KOMENTARZE MNIE ZASKAKUJĄ, PRZESTAŁEŚ BYĆ OBROŃCĄ UCIELEŚNIONYCH (tj. płacących po 40-60 pln), POZYTYWNA ZMIANA
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-08 12:01
    Ależ Marcin, nigdy nim nie byłem. Ja na swoją pozycję u operatora ciężko pracowałem i kosztowało mnie to kupę czasu i pieniędzy; zatem nie rozumiem, dlaczego inni mają mieć łatwiej. I oczywiste jest, że każdy - pomimo że jest klientem - powinien znać swoje miejsce, które uzależnione jest od generowanego obrotu. Nasz poprzedni spór dotyczył tego, czy klient płacący 50 PLN jest potrzebny operatorom, czy też nie. Ja uważam, ze tak, Ty uważasz, że nie. Ale żadne szczególne przywileje nie należą mu się, i to jest prawda.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-08 12:14
    MARCIN EMPUNKT - wybacz, ale proszę wczytuj się w komentarze użytkowników... Już poprzednio wywołałeś niepotrzebną burzę właśnie poprzez swoje niejednoznaczne opinie i przez swoje (inne niż innych użytkowników) interpretacje komentarzy pozostałych użytkowników. Gonazales ma rację - zająłeś jednoznaczne stanowisko, że płacący najmniej są operatorom nieporzebni. UCIŚNIANI ;-) muszą mieć gorzej - to oczywiste. Ale dlaczego niby mają mieć takie same prawa? Że niby taki sam staż? Nieee... :-) A że każdy ma prawo do posiadania telefonu komórkowego (w sencie abonamentu, usługi - nie aparatu) to nawet w prawie jest zapisane. Jedyną różnicą jest to, że taki człowiek powinien zrozumieć, że ma to, na co go stać i nie ma prawa żądać czegoś co jest poza jego zasięgiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-08 12:28
    Z drugiej strony ***wlo, przecież można mieć przywileje za staż nawet z niskimi rachunkami można mieć przywileje - przynajmniej w Plusie. Wystarczy umiejetnie korzystać z 5 Plus - lecą punkty za staż, za zapraszanie znajomych, za polecenie zapłaty. 1000 wpada na dzień dobry, za samo przystąpienie. Za PZ jest 100 miesięcznie. W ten sposób można uzbierać nawet na lepszy telefon. Tylko potrzeba trochę wysiłku intelektualnego. Zresztą, uczciwie mówiąc - to jest Twój patent ;-).
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-08 13:03
    wlo- ja wcale nie chcę, żebyś mnie przekonywał. Jeśli Plus ma dla Ciebie najlepszą ofertę, to ja się bardzo cieszę. Pozwoliłem sobie jedynie na małą drwinę z Twojej, IMHO, zbytniej egzaltacji Plus-em. Bo np. taki 1 sek. takt nie pojawiłby się, gdyby konkurencja go nie wprowadziła. A pamiętam te teksty Ryszarda Woronowicza, że rynek "nie jest jeszcze gotowy" na takie rozwiązania oraz, że "wprowadzenie opłaty za 1 sek. taktowanie wydaje się (Plus-owi) wielce kontrowersyjnym rozwiązaniem". I co zrobili? Po pół roku z hakiem wprowadzili DOKŁADNIE to samo:-D Żadnej rewolucji, żadnego bardziej przyjaznego klientowi rozwiązania. I to mnie śmieszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-08 13:06
    A teraz PONOWNIE proszę o wskazanie mi, w którym punkcie regulaminu tej promocji jest wymóg, że muszę im przedstawić dokument poświadczający rozwiązanie umowy z poprzednim operatorem!? wlo- właśnie TO miałem na myśli, pisząc o NIEJAWNYCH zasadach (bo jeśli nie ma tego w regulaminie, to chyba jawne nie jest, co?). Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris_ pisze: 2003-08-08 13:35
    ta promocje nie wnosi nic nowego....chyba marketingowcy pojechali na wakacje;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-08-08 13:48
    NOWY KAMELEON - co jest nowego ??
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-08-08 14:08
    Steve***: Fakt, takiego zapisu nie ma. Ale czy zapoznałeś się z pkt.8 niniejszej promocji, wg którego: "Z uwagi na szczególne warunki Promocji "NOWY KAMELEON" do wzięcia udziału w Promocji konieczne jest, poza działaniami określonymi w pkt. 1, okazanie do wglądu w momencie podpisywania Umowy potwierdzeń terminowej zapłaty trzech ostatnich rachunków za usługi telekomunikacyjne świadczone przez innego operatora telefonii komórkowej na podstawie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych ORAZ UZYSKANIE PRZEZ KLIENTA INDYWIDUALNEJ ZGODY POLKOMTEL S.A. NA UDZIAŁ W PROMOCJI "NOWY KAMELEON"" Koniec cytatu. IMHO To własnie owa indywidualna zgoda stanowi swego rodzaju "furtkę" dla stawiania tego rodzaju wymagań. Zresztą jak tak bardzo jesteś ciekaw, to zadzwoń na infolinię Plusa albo po prostu przejdź się do salonu i udaj że chcesz skorzystać z tej promocji. Na pewno nie omieszkają poinformować Cię o wszelkich jawnych i NIEJAWNYCH jej warunków.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-08 14:23
    GSManiac***: no tak, niezła furtka:-P Okazać rachunki- no prob. Ale żeby zaraz zakańczać umowę z poprzednim opkiem (de facto zmuszać do tego)- to dla mnie bez sensu. Jak napisałem powyżej, taka oferta powinna IMO działać na zasadzie- wypróbuj nas, naszą sieć, nasze usługi i nasze ceny, a potem sam (z wolnej woli) zrezygnuj z poprzedniego usługodawcy. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-08 14:26
    sebekoo***: NOWY KAMELEON bo oferta jest na bazie nowych taryf Plusika.
    0
  • Users Avatars Mini
    zx1 pisze: 2003-08-08 17:41
    Qrcze, jak to jest?.Czy decydując się na promocje Kameleon 05 musze zrywać umowę ze starym operatorem czy nie. Dzwonilem na infolinie Plusa i miła pani powiedziała, że trzeba przedstawić trzy ostatnie rachunki na kwotę min. 100PLN i wypowiedzenie umowy staremu opkowi. W regulaminie promocji nic takiego nie ma. Może ktoś coś wie na ten temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-08 20:39
    Steve - a jest gotowy? Ileż to klientów wykorzystuje taktowanie sekundowe? Aj, aj... 15 złotych netto - gdyby było za darmo wszyscy by mieli... To masz na myśli mówiąc o przygotowaniu rynku? Już wiele razy prosiłem o przedstawienie informacji od użytkowników jak wychodzi taktowanie sekundowe w Idei czy w Erze, kiedy to wprowadzono. Mik, powtarzam nikt mi dokładnie nie podał jakie są oszczędności. Wszyscy jechali ogólnikami - opłaca się. Tylko, że tyle to i ja wiem. Co więc mam myśleć? Myśle w sposób oczywiszty - mało kto lub wręcz pojedycze osoby wypowiadające się tutaj aktywowały tę usługę. Co to oznacza? Że rynek nie jest przygotowany, proste :-) Jeśli nie chcesz rozwiązywać umowy z poprzednim operatorem, możesz skorzystać z każdej innej promocji - tam nie sprawdzają czy i ile płaciłeś, nie każą Ci rozwiązywać umowy... Proste?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-08 20:43
    zx1 - następny zdziwiony :-) Może lepiej byłoby, gdyby Plus wzorem pozostałych operatorów oficjalnie nie ogłaszał wrunków jakie obowiązują przy zmianie operatora? Nie byłoby głupich pytań, domniemywań... Ja wiem - to bardzo dobra oferta, lepsza niż zwykła, dlatego nie pasuje ten wymóg 100 zł z trzech rachunków i rozwiązanie umowy, zwłaszacza, kiedy jest wyjątkowo niski abonament - akurat na płacenie rat za nowy telefon do starej sieci :-) Śmieszni niektórzy są, że płakać ze śmiechu się chce...
    0
  • Users Avatars Mini
    zx1 pisze: 2003-08-08 23:32
    wlo- przykro mi, że doprowadziłem Cię do płaczu....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-09 10:19
    ***Wlo, ja myślę, że Stevovi chodziło o tę swoistą nowomowę, którą operatorzy raczyli klientów przez lata funkcjonowania w Polsce. Czy rynek jest przygotowany, czy nie - trudno określić po postach na Gol-u ;-) W końcu to 14.000 userów na kilka milionów abonentów GSM. Ci, którzy autentycznie korzystają, w większości nie wypowiadają się przecież. Co do warunków promocji - bez jaj. Warunek o wypowiedzeniu umowy jest śmieszny (o ile rzeczywiście istnieje - piszę tak, ponieważ warunków promocji przybywa z każdym newsem :-)))). Wypowiedzenie umowy to oświadczenie woli, które można wycofać. Więc chyba najbardziej obiektywnym kryterium są rachunki od poprzedniego operatora. Aczkolwiek brakuje opcji dla tych, którzy płacili rachunki poniżej wymaganego minimum, a chcą używać wyższego abonamentu w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-09 12:53
    Gonzales - myślę, że jeśli sytuacja byłaby taka jak mówisz, konsultant rozważyłby możliwość obniżenia tego pułapu - zresztą to nie jest jakać sztywna kwota, a jeśli kupuje się aktywację w salonie czy w sklepie firmowym, gdzie konsultanci mają jednak większe uprawnienia niż u "zwykłych" dilerów, to na pewno sprawa jest do przeskoczenia. Wszak w regulaminie nie jest napisane ile ma wynosić ta średnia... Zdrugiej jednak strony, jeśli ktoś zmienia operatora, to chyba dlatego żeby mniej płacić nie więcej? Albo chociaż za tę samą cenę mieć więcej? Zapewne są przypadki, że ktoś bierze wyższą taryfę przy okazji zmiany sieci, ale myślę, ze to pojedyncze przypadki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-09 13:59
    Z jednej strony niewątpliwie masz rację - kwota ta nie jest sztywna - jak już przy okazji którejś dyskusji pisałem, kolega w Liberty sprzedał za średnią u innego opa 57 PLN z hakiem (w Plusie było NS 150). Natomiast co do zmiany operatora - przyczyn można wymieniać bez liku (gdzie motyw obniżenia rachunków jest tylko jednym z wielu) - jak na przykład HSCSD w Plusie - który to motyw może być coraz bardziej powszechny z uwagi na coraz popularniejszą prace mobilną; aczkolwiek motyw finansowy wydaje się być najbardziej logicznym.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-09 16:45
    Moim zdaniem ceny i zakres usług - to jedyne co będzie decydować przy zmianie operatora. Tylko jakie te różnice są? Niewielkie i prawdopodobnie nie warte opłaty za odejście. Przemyślany program lojalnościowy skutecznie może zniechęcić do odejścia - tak jest w moim przypadku. Z pewnością operatorzy wymyślą coś, żeby zniwelować klientom koszty przejścia, ale zapewne będzie to na tej samej zasadzie co obecnie - przy podpisaniu umowy na 2 lata z nowym operatorem. Bez umowy (z umową na czas nieoznaczony) - warunki ogólne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-09 17:50
    No i zasięg - na przykład.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-09 19:52
    Raczej nie - bo jeśli dzisiaj ktoś kupuje telefon to w sieci, która ma zasięg w rejonie użytkowania go przez klienta... Chyba, że zasięg się psuje, co przydarzyło się np. mojej siostrze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-09 20:12
    I znajomym z dużej korporacji z amerykańskim kapitałem. ;-) Swoją drogą, pamiętam jak Idea w 1997 wchodziła do Wrocławia - dealerzy z walizką telefonów promocyjnych przyjeżdżali we wskazane miejsce i sprawdzali zasięg....
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-11 10:25
    wlo- wciąż jestem dokładnie tak samo zdziwiony jak zx1:-P W regulaminie promocji nie ma ani zająknięcia się co do przedstawiania dokumentu potwierdzającego zakończenie umowy z poprzednim operatorem. Jest co prawda pkt. 8 na który zwrócił uwagę GSManiac, ale jest on dośc enigmatyczny. A czego nie ma na papierze- to mnie nie powinno obowiązywać! Więc moim zdaniem jest to nie fair i tyle. Powtórze to jeszcze raz- tego typu promocją powinna działać na zasadzie: "wypróbuj nas" a nie "ZERWIJ umowę a później nas wypróbuj". Czy to, co piszę, jest dla Ciebie zrozumiałe? Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-11 10:27
    Tak jest zresztą w pkt. 1 regulaminu: "obejmuje osoby korzystające z usług innych operatorów" a nie np. 'obejmuje osoby PRZESTAJĄCE KORZYSTAĆ lub ZRYWAJĄCE umowę z innym operatorem'. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-11 14:08
    Tak jest to dla mnie zrozumiałe. Różnimy się tylko podejściem do sprawy. Jeśli chcesz wypróbować operatora, nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś skorzystał z promocji ogólnych - tam Cię nie zmuszają do zrywania umowy... Takie to trudne do zrozumienia? Nie chcesz - nie musisz... Masz alternatywę... dwa lata prób - Ty mnie znowu rozśmieszyłeś :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-11 14:14
    BTW. Steve, a na jakich zasadach przyjmują w Erze i w Idei klientów obcych sieci? Oczywiście nie chodzi mi o promocje ogólne, tylko specjalne - dla "korzystających z usług innych operatorów". Podaj mi jakieś informację, gdzie są jakieś regulaminy, proszę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-11 14:50
    Nadal więc jestem zdania, że taka promocja ma PRZEKONAĆ a nie PRZYMUSIĆ potencjalnych userów do korzystania z usług PLUS-a. Co ich obchodzi, ile mam jeszcze kart i w jakiej sieci? Ważne, żebych im rachunki w terminie płacił. I niech się starają, żeby mnie przejąć "w całości" i żebym sam zrezygnował z usług konkurencji. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-11 14:56
    Steve - no widzisz... po co więc korzystać z tej promocji? Nie lepiej z ogólnej? Tam nie ma PRZYMUSU zrywania umowy - po raz kolejny to mówię. Nie rozumiem Cię, dklaczego się upierasz przy tej promocji, jeśli nie chcesz rozwiązywać umowy? Masz co najmniej dwie inne, gdzie nie ma tych warunków. Karta do szuflady... Mnie na to nie stać. Jeśli Ciebie stać, to nie lepiej za 100 złotych netto wziąć abonament na umowę na nieoznaczony czas? Po miesiącu (z miesięcznym wypowiedzeniem oczywiście) możesz ją zerwać - taniej wyjdzie, nie? A mój kumpel chciał przejść do Ery i mu kazali rozwiązać umowę... Nawet podam Ci dokładnie warunki, jakich żądali - za godzinę mam z nim spotkanie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-11 14:58
    Ni dalsza część Twojego postu jest co najmniej dziwna... To po co Era żąda trzech ostatnich rachunków? Co ich (operatorów) obchodzi ile w innej sieci się płaci? Powinno ich interesować, czy ich faktury w terminie się płaci, nieprawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-11 15:13
    Ech, ludzie, ludzie...***Steve, 1. Regulamin promocji powinien być na stronie Ery, a nie na jakiejś telefonii. 2. Nikt Ci nie każe rozwiązywac umowy na siłę - możesz wysłać wypowiedzenie, pokazać je w Plusie, a potem anulować. 3. O jakim Ty testowaniu mówisz - jeżeli korzystasz z usług innego opa, to wiesz jak GSM działa. De facto operatorzy różnią się planami taryfowymi i cenami usług. Zapewniam, że CLIP działa tak samo jakw Erze i Idei. 4. Polskie prawo daje Ci możliwość zrezygnowania z usług opa - bodajże w ciągu 7 dni - ale to trzeba dokładnie sprawdzić. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2003-08-11 15:22
    wlo- Era dokładnie po to żąda trzech ostatnich rachunków, żeby sprawdzić, jakim jesteś płatnikiem. Jeśli ERA zażądała od Twojego kumpla rozwiązania umowy, to jest to tak samo nie w porządku, jak tutaj (dalej jest to kryterium NIEJAWNE, o którym dowiadujemy się dzwoniąc do BOK-u). W wypadku mojego kolegi nie był to jednak wymóg. A dlaczego nie mogę skorzystać z tej właśnie promocji, jeśli ma ona dobre warunki, a ja spełniam wymóg "korzystania z usług innego operatora telekomunikacyjnego"? wlo- tak się tutaj spieramy, a mnie chodzi jedynie o zasady... jeśli taki NIEJAWNY PRZYMUS jest faktem w ofertach przejściowych u pozostałych opków, to jest to wg. mnie nie fair i tyle. Dlaczego nie napiszą wprost, w jednym punkcie promocji, że TRZEBA rozwiązać umowę z poprzednim usługodawcą?
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-11 16:09
    W Idei chyba nadal jest promocja "Zmiennicy" i rozwiązywać istniejącej umowy nie trzeba. Mało tego wymóg przedstawienia terminowo zapłaconych ostatnich 3 rachunkow nie zawiera klauzuli o ich minimalnej wysokości.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-11 18:56
    Steve - właśnie to chciałem od Ciebie wyciągnąć :-) A że pisałem już o tym (08-08-2003 18:43) robiłem to z przekory :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-11 19:04
    berr - w Plusie też nie zawiera bo to niepisane zasady :-) gwarantuję Ci, że jeśli zobaczą, że płacisz regularnie całkiem wysokie rachunki, będziesz miał dużo niższy pułap niż "normalnie" :-) A w Erze jest klauzula o min. wysokości rachunku 80 złotych? Nie ma - też na gębę. W Idei powiesz, że chyba jednak nie przechodzisz bo masz jeszcze pół roku umowę z innym operatorem... Żaden problem - biorą na siebie wszelkie zobowiązania (oczywiście nie każdego - zależy od rachunków) - to też widziałeś gdzieś napisane na papierze? Nie - a mój kolega z południa kraju, byłe rzeszowskie, dostał taką ofertę niedawno. Wg mnie w ogóle nie powinno być takich "zachęt", "zaproszeń" itp. Jeśli ktoś chce mieć telefon w innej sieci - niech kupuje w promocji, a jeśli już chce zmienić sieć i skorzystać ze specjalnej oferty, to właśnie niech będzie wymóg przedstawienia dowodu na rozwiązanie umowy.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: