Promocja "Plus dla Stomatologów" w Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 111

Regulamin promocji "Plus dla Stomatologów" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "Plus dla Stomatologów" obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą w branży usług stomatologicznych, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie: zawrą umowę świadczenia usług Systemu SMS Enterprise Online przez Polkomtel S.A. w celu korzystania z usługi polegającej na udostępnieniu infrastruktury teleinformatycznej na warunkach określonych w Regulaminie Usług Systemu SMS Enterprise Online (dalej jako "Umowa SMS Enterprise Online") oraz kupią w Polkomtel S.A. aparat telefoniczny w cenie promocyjnej. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna karty SIM aktywowanej w ramach Umowy wynosi 15,00 zł (18,30 zł z VAT).
Opłata aktywacyjna karty SIM aktywowanej w ramach Umowy w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto). 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna karty SIM aktywowanej w ramach Umowy w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 
5. Promocyjna cena aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "Plus dla Stomatologów" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Zestaw  Telefon  Cena netto w zł przy zawarciu Umowy i wyborze taryfy: Cena netto w zł aparatów oferowanych na warunkach ogólnych
Efekt Plus 100  Efekt Plus 150  Efekt Plus 250  Efekt Plus 350
Zestaw 1 Motorola V600 499,00 zł  399,00 zł  199,00 zł  99,00 zł  1 949,00 zł
Zestaw 2 Nokia 3100 1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  949,00 zł
Zestaw 3 Nokia 3510i 1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  599,00 zł
Zestaw 4 Nokia 6230 799,00 zł  699,00 zł  599,00 zł  499,00 zł  2 049,00 zł
Zestaw 5 Nokia 6600 699,00 zł  699,00 zł  599,00 zł  599,00 zł  2 199,00 zł 
Zestaw 6 Samsung C100 1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  749,00 zł
Zestaw 7 Siemens C60 1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  699,00 zł
Zestaw 8 Sony Ericsson T610 49,00 zł  29,00 zł  1,00 zł  1,00 zł  1 399,00 zł 

6. Promocja "Plus dla Stomatologów" trwa od 11.10.2004 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 31.12.2004 roku
7. W ramach Promocji "Plus dla Stomatologów" nie istnieje możliwość zawarcia Umowy wraz z zakupem aparatu telefonicznego w cenie promocyjnej bez podpisania Umowy SMS Enterprise Online. Korzystanie z Usługi Systemu SMS Enterprise Online odbywa się na warunkach określonych w Umowie SMS Enterprise Online oraz Regulaminie usług Systemu SMS Enterprise Online. 
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Plus dla Stomatologów" może wybrać jedną z taryf: Efekt Plus 100, Efekt Plus 150, Efekt Plus 250, Efekt Plus 350 zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów, określonych w § 1 pkt. 5 niniejszego Regulaminu. 
9. Wszystkie opłaty za świadczone usługi w ramach Umowy naliczane są zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych "Efekt Plus". Podstawowe informacje dotyczące opłat za świadczone usługi w ramach Umowy naliczanych w taryfach Efekt Plus zawarte są w poniższej tabeli. 

   Efekt Plus 100  Efekt Plus 150  Efekt Plus 250  Efekt Plus 350
Pakiet Kwotowy (netto) 100 zł  150 zł  250 zł  350 zł
Stawka za minutę połączenia krajowego (netto) 0,88 zł  0,78 zł  0,68 zł  0,60 zł
Stawka za minutę połączenia międzynarodowego Wg tabeli połączeń międzynarodowych
Stawka za krajową wiadomość SMS (netto) 0,24 zł
Stawka za międzynarodową wiadomość SMS (netto) 0,50 zł
Opłata miesięczna za jednosekundowe naliczanie opłat Bezpłatnie

10. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf Efekt Plus, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego dostępnego w danej taryfie w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego. 
11. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w pkt. 5 w Promocji "Plus dla Stomatologów" uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM. 

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Plus dla Stomatologów": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy. 
2. Abonent biorący udział w Promocji "Plus dla Stomatologów" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi. 
3. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "Plus dla Stomatologów" nie może w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić taryfy na taryfę nie wymienioną w §1 pkt. 8 ani na taryfę o niższym pakiecie kwotowym. 
4. W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta lub cesji na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie funkcjonowania Pakietu Promocyjnego, o którym mowa w § 3 pkt 5 Regulaminu Promocji, niewykorzystany Pakiet Promocyjny z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowany i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie . W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony Pakiet Promocyjny. Rozpoczęcie naliczania Pakietu Promocyjnego na nowym koncie Abonenta po cesji lub transferze z zastrzeżeniem § 3 pkt. 6 następuje od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego. 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w § 1 pkt. 9 stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Abonent może w całości wykorzystać na krajowe połączenia głosowe i krajowe SMS-y (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, połączeń z numerami typu 0700XXXXXX; wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999; transmisji danych) według stawek określonych w § 1 pkt.9 Regulaminu Promocji "Plus dla Stomatologów". 
2. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w § 1 pkt.9, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych. 
3. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
4. Abonentowi w ramach Promocji "Plus dla Stomatologów" uruchamiany jest specjalny, dodatkowy pakiet kwotowy do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe i krajowe: SMS-y, FAKS, GPRS o wartości 50 złotych netto (zwany dalej "Pakietem Promocyjnym"). 
5. Abonent, który zakupi Zestaw w Promocji "Plus dla Stomatologów" otrzymuje specjalny upust (zwany dalej "Upustem") na Pakiet Promocyjny, o którym mowa w § 3 pkt. 4. Opłata za Pakiet Promocyjny po zastosowaniu Upustu wynosi 2,00 zł (2,44 zł z VAT) w każdym okresie rozliczeniowym funkcjonowania Pakietu Promocyjnego. 
6. Pakiet Promocyjny udzielany będzie przez 12 okresów rozliczeniowych z tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. 
7. Pakiet Promocyjny nie wykorzystany w danym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystany w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Niewykorzystana w ciągu 4 okresów rozliczeniowych wartość Pakietu Promocyjnego przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Promocyjnego. 
8. Abonent, który podpisał Umowę w ramach Promocji "Plus dla Stomatologów" może bezpłatnie* korzystać z Automatycznego Systemu Informacji Głosowej (ASIG) dzwoniąc pod numer 2601 lub numer 2607. Jeżeli w trakcie korzystania z Automatycznego Systemu Informacji Głosowej Abonent połączy się z konsultantem Działu Obsługi Klienta lub Działu Windykacji Należności Polkomtel S.A. jednorazowa opłata za połączenie wynosi 0,78 zł netto (0,95 zł brutto)**. 
* usługa udostępniana w chwili aktywacji karty SIM
** dotyczy połączeń z konsultantem Działu Obsługi Klienta /Działu Windykacji Należności Polkomtel SA począwszy od dnia 15 października 2004r.

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2 Promocja "Plus dla Stomatologów" w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. . 
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "Plus dla Stomatologów" będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "Plus dla Stomatologów" oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł brutto). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "Plus dla Stomatologów" przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto). 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto). 
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia niewywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w § 7 pkt. 1 i 2 oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 800,00 PLN, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 8 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 800,00 PLN. 
2. Nie podlega rygorom określonym w § 8 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług dodatkowych, za które pobierane są dodatkowe opłaty zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Efekt Klientowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 średniej opłaty miesięcznej za daną usługę dodatkową, liczonej według rachunków telefonicznych dla numeru telefonu, którego dotyczy przerwa w świadczeniu usług, z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, jednak nie dłużej niż z okresu ostatnich 12 miesięcy, a w przypadku, gdy Klient korzysta z usług krócej niż 3 miesiące - średniej opłaty miesięcznej dla tego okresu. 
2. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług udostępnianych z chwilą aktywacji, z których może korzystać Klient który przystąpił do Promocji "Plus dla Stomatologów Klientowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 miesięcznej wartości Pakietu Kwotowego, o której mowa w § 1 pkt.9 niniejszej Umowy, bez względu na to, ilu usług przerwa dotyczy. 
3. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Plus dla Stomatologów" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (111):

Komentuj

Komentarze / 111

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    oranje pisze: 2004-10-18 14:59
    Plus dla Grabarzy - to będzie hit sezonu!
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-10-18 15:00
    Fajne, promocja dla stomatologów, poczekamy jeszcze chwilkę a pojawia sie dla pielęgniarek i rybkaów :P
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-18 15:03
    brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! Stomatolodzy dużo zarabiają! NIe potrzebują specjalnych zniżek:(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 15:04
    Niech mnie ktoś uszczypnie... ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-18 15:20
    *peledz: zima to sezon grzewczy, więc szykuje sie promocja DLA PALACZY (tych z kotłowni :P )...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-18 15:23
    o szydercy!!! a ja własnie się wybieram do dentysty to moze go zagadam na temat tej promocji i będzie dla mnie łaskawszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 15:27
    ***mardall - uważaj bo może dentysta będzie chciał odbić sobie na Tobie , swój rachunek za komórkę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2004-10-18 15:27
    pedros77 : Twój post rozbawił mnie okrutnie :) p00zdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 15:34
    Ta promocja nie jest głupia sama w sobie , trzeba to oddzielić. 50zł przez 12 miesięcy na rozmowy i sms-y to źle ? Nie rozumiem do końca tylko tych 2.44 , przyznam szczerze. Głupie są tylko nazwy , które wynikają z szukania coraz mniejszych grup docelowych. Bo tę też można by podzielić na podpromocję np. "Plus dla studentów stomatologii" , "Plus dla zamierzających zdawać na stomatologię" itd. No i w każdej z tych promocji powinien być proporcjonalnie mniejszy rabat ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 15:36
    Wszystko jasne - pakiet 50 zł netto kosztuje 2 zł netto. Ja bym się skusił , ale nie jestem dentystą. Taka jest strategia Plusa , widocznie przynosi Efekty ;-) , bo innaczej by ich nie robili. A taki stomatolog , to dobry klient na pewno i taryfy do wybory w tej ofercie też nie najniższe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-18 15:37
    Proponuję promocję dla gastrologów - "wsadź sobie naszą kartę w tyłek", promocję dla okulistów - "zobacz na własne oczy jaką jesteśmy siecią" oraz dla pulmunologów - "przed otwarciem koperty z fakturą weź głęboki oddech" :). Może być jeszcze promocja dla psychiatrów - "Plus GSM - nie dla idiotów".
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-18 15:44
    Wszystko jasne, Plus GSM jest siecią poświęconą uzębieniu... N--------U--------D--------A
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2004-10-18 15:44
    *Gonzales" - od tylka jest proktolog a nie gastolog. Jak mowia lekarze - specjalizacja podobna tylko strona nie ta. :-))) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-10-18 15:58
    a...kiedy dla GINEKOLOGÓW i PSYCHIATRÓW ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 16:02
    wema1 - po weterynarzach...
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-10-18 16:08
    bede sie bal do dentysty chodzic, bo jak on sie dowie w jaki kanal sie wpakowal podpisujac umowe z plusem, to jeszcze ze zlosci mi zaleci leczenie kanalowe ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 16:15
    ***peledz - naprawdę nie potrafisz rozdzielić tych dwóch spraw? Masz aktualnie lepsze warunki , niż w/w ? Będziesz je miał ? No raczej nie... Biznesmen ze mnie jak z koziej d...u trąbka , powiem szczerze i bez ogródek, ale na logikę jeden złapany na tę promocję 122zł brutto , a to są średnio 4 klienci Mix. Cztery razy mniej problemów , raczej pewny brak problemów z płatnościami , i nie wykluczone , że rachunek będzie notorycznie przekraczany. Jestem daleki od składania hołdów klientom biznesowym ,ale z reguły oni gadają , płacą i nie narzekają na pierdoły. "Plus dla otyłych" ? No cóż głupcy tam nie pracują , jak i w Idei oraz w Erze i jeśli tylko wyczują kasę to na pewno zaatakują i tę grupę. Mi się przysłowie "Pieniądz nie śmierdzi" nie podoba , a im może tak. I śmieją się z naszego narzekania na tytuły , jak i my z nich. Czy Plus sięgnął dna ? Jeśli nie rozumiesz to zacznij czytać od początku... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-10-18 16:34
    Grzegorz Z - ostatnio jest dobrze jak podłączyli nas pod Słupsk było gorzej, czasami w czasie szczytu sa lekkie korki - awarie głównie wynikaja z tego, ze ktos im ukradnie kabel lub zasilacz, ale ogólnie jest ok, u nas opłaty sa moim zdaniem ciut za wysokie - na sląsku przez kablówke maja to samo za 49 złotych ja płace 70 za niby 198 kb/s ale to tylko jest szybkosc minimalna normalnie chodzi około 270 - 290 kb/s przez cały czas pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-10-18 16:22
    *** issa - nie ma sie co denerwowac, zartujemy przeciez - ale promocja plus dla grabarzy moze byc hitem jesli z łopata mechaniczna gratis! Dalej czekam na promocje bejsbol dla chłopaków z miasta bedzie sama aktywacja w tej promocji bez telefonu, ale bejsbol jako gratis. Telefon trzeba samemu zdobyc na miescie wieczorem:))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-18 16:25
    ***Aragog: dzięki :))).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 16:36
    peledz - humor humorem... drwiny humorem nie są... Rzeczywiście broni się sam. Bo kto ma korzystać, korzysta. A kto nie korzysta, zastanawia się nad zmianą - jak ostatnio jeden z nieczęstych ostatnio na forum użytkowników do mnie prywatnie mówił... pozatym oferta plusa jest "elastyczniejsza" a elastyczność to podstawa. I ma 6 aktywacji do przeniesienia :-) Pozostawanie w jakiejś dziwnej atmosferze, że Plus dla bogaczy, "zdierus" itd. jest moim zdaniem normalnie chore. Prawie 1/3 użytkowników komórek w Polsce wygląda na to, że to krezusi!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 16:37
    uuuu.... co się z gościem stało tak nagle? sekundę temu był jeszcze...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 16:38
    czyżby zadyszki przez te wyścigi dostał??? ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2004-10-18 16:41
    Moze to i smieszne ze uderzaja w wybrane grupy klientów ale widocznie taka polityka przynosi im kase i jakos nikt sie nie przejmuje EKSPERTAMI z gsmonline i ich opiniami liczy sie sianko a nie gowniarzy gadanko :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-10-18 16:42
    Czekamy na promocje dla MONGOLSKICH PASTERZY BYDŁA, to dopiero będzie hit sezonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-10-18 16:54
    ***Pawel gdyby tak bylo jak piszesz, to + nawet by nie zareagowal w pp, bo po co przejmowac sie jajoglowymi z GOLa? Mnie sie tam ta promocja podoba "dziewczyno rolnika, grabarza, szklarza, radiotechnika - bede doktorem, bede doktorem..." ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2004-10-18 16:58
    Dana promocja to wynik spotkania POLKOMTELa ze srodowiskiem Stomatologów, na którym padł pomysł wspołpracy z Plusem dotyczący min programu SMS Enterprise Online, który pozwala w łatwy i prosty sposób komunikowac sie z klientami (pacjętami)-była potrzeba wiec zrobili wszystko zeby ja zaspokoic
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-18 17:04
    Od jutra nowa promocja: dla osób, u których w numerze dowodu na drugim miejscu jest cyferka 6 a na piątym 2. Podobno ludzie już dzwonią do DOK'u i się pytają o szczgóły. Dla mnie rewelka. Po południu zadzwonię ze trzy razy, może wylosują też i moje numerki... :P
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-10-18 17:04
    po co ta promocja jak stomatolodzy gremialnie jada do pracy do starej Unii oni juz niedlugo bedą mieli TMobile, Orange albo vodafone, a nie plusgsm. W pomorskim w ciagu ostatniego miesiąca 130 złozyło papiery na wyjazd. Niedługo plus jesli chodzi o stomatologów bedzie musiał wprowadzic bok po rosyjsku, bo bedzie potrzeba zatrudniania lekarzy stomatologów zza wschodniej granicy. W moim miescie zostali jeszcze tylko wyrwizęby wojskowe, bo musza odpracowac swoje.
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-10-18 17:05
    Peledz- mnie zbanowali już jakiś czas temu za (moczy się) taki zwykły zwrot, sądze że to nawet więcej niż skandal.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-18 17:12
    Ja mam ładną dentystkę, jak mi wierci, to się na nią spozieram;) Ale specjalna oferta na tela dla kogoś kto za pół h wiercenia i małą plombę kasuje mnie na prawie 200 zeta to przeginka! POprzednie oferty Plusa dla niszowych zawsze mnie rozbawiały i wgłupawkę wpędzały całodzienną, ale były przeznaczone dla grup o niskich (no różnie to bywa, ale raczej) dochodach. Stomatolodzy do nich nie należą, ale Plus pewnie tym razem zarobi... a tymczasem wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ziuuuuuuuuuuuu au au au! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wos pisze: 2004-10-18 17:13
    Wie ktoś może, czy ta oferta dotyczy również pacjentów stomatologów ? Mam zęby w fatalnym stanie i często chodzę do stomatologa i słono za to płacę. Chyba zgodzicie się, że pacjenci również powinni być do tej promocji podłączeni !? To przecież dzięki nam, pacjentom, stomatolodzy mają forsę na komórki.
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-10-18 17:14
    Ja prosiłem o wyjaśnienia w @, do tej pory brak odzewu. Mają nas wszystkich gdzieś, stają się monopolistą;-) W sumie mam to w poszanowaniu, ktoś z przyciskiem BAN dostał strzał wody sodowej do mózgu, ma gościu władzę;-) (niech tak sobie nadal myśli) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-18 17:19
    *wos: podobno dla pacjentów też - jeden warunek: musisz mieć brak przynajmniej ośmiu zębów a w pozostałych przynjamniej dwie plomby i zaczęte leczenie kanałowe. Wtedy i Ciebie obejmuje ta promocja. Pozdro...
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-10-18 17:27
    W erze zegarów atomowych czas tutaj dziwacznie szybko biegnie, u mnie jest właśnie 15:15.
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-18 17:29
    ZOBACZCIE: www.gsm.biz.pl (telefonia/informacje/Plus Gsm)!!! No to w Plus dostał po dupie i pewnie to nie koniec... Pozdrawiam p.s przeczytajcie wcześniejsze News-y, są równie ciekawe!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-18 17:30
    Fajnie moze niedlugo bedzie promo dla kretynow i wtedy kazdy pracownik tej sieci powinien dostac telefon :-) swoja droga to jawna dyskryminacja.Jak bedzie promo dla najlepszej pary w kasku,czy ktos pojdzie ze mna po telefon :-) lol
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 17:31
    ***Peledz - co jak co , ale ja się na żartach znam ,ale w Twoich wypowiedziach ich nie wyczułem (co nei znaczy , że ich tam nie było) :-) Nie zdenerowowałem się , bo o co ? I na zakończenie - a dlaczego tylko dla stomatologów ? Kardiolog już nie mógłby z tego korzystać ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-18 17:38
    ***Issa: kardiologowi pękłoby serce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-10-18 17:44
    ***Gonzales, a stomatologom wrecz szczeka opada :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 17:45
    Pan Wacek to ma pechz. Jemu nic nie działa , nawet ebok. Po co on się tak męczy w tym Plusie ? Już widzę , jak ludzie walą drzwiami i oknami by mu się pożalić. Ja się spytałem o gprs Ery i jakoś nabrał wodę w usta. Panie Wacku , problem za trudny ? No tak , to nie to samo co wyimaginowane nie działanie e-boku. Tu można łatwo przyłożyć , nawet jeśli bez sensu (jak zwykle)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 17:49
    ***Longman - z tym Liroyem to dobre. Słuchałem tego , fajnie Skawiński tam pogrywał :-))) Grzegorz_Z - czy Ty zawiązałeś sojusz z Panem Wackiem , czy to on sam skopiował tę informację z Gol-u i twórczo rozwinął ? ;-) "W tym miejscu można zadać pytanie: nieudolność aplikacji, niedbalstwo wdrożenia czy kolejna sprytna sugestia, aby celem wyjaśnienia sytuacji zadzwonić do odpłatnego Biura Obsługi Klienta ?" , ehhh , to "mniód" na moje skołatane nerwy ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 17:52
    A jednak. Dobrze wywnioskowałem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 17:55
    issa - zmienił adres e-mail to i pewnie już zerwał umowę z Polkomtelem :-) Grzegorz_Z w nowych też nie zawsze wszystko pokazuje jak trzeba - np. możliwości zmiany taryfy - na moim numerze nie ma na dówch pozostałych jest (nie zależy to od promocji akurat u mnie), podobnie u mnie na liście pakietów widać ten pakiet jubileuszowy, na tym drugim widać go tylko w rozliczeniu pakietów... I chyba powiem im - tak dla zasady - że pieprzę takie działanie e-boku i zmieniam operatora...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 18:00
    issa - swoją drogą PT Pan Wacek nieźle ma opanowaną technikę "naginania" faktów i odwracania kota ogonem... Ciekawe, że dużo młodsi od Niego dają się nabierać na taką retorykę - ja to pamiętam z dawnych lat... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 18:02
    ***wlo - dobre :-) Teraz można ponarzekać , kiedyś nie było rozpiski pakietów i była lipa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 18:08
    Panie Wacku co z tym gprs w Erze ? Ponawiam pytanie , w dobrej wierze (bo jakby innaczej). Czy 72zł wywalone w błoto (ilu było naiwnych?) , blednie przy darmowym e-boku ?
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-10-18 18:19
    ja mam zdrowe zeby
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-18 18:20
    ***issa: ja biorę ten GPRS na grudzień, to CI dokładnie opiszę, co i jak:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-18 18:23
    A ja Pana Wacka lubię sobie poszytać:) Zawszeć to soczyście (Erze i Idei też się tam dostaje, na równi z Plusem, więc na stronniczość bym tam nie narzekał) i trochę ciekawostek i niesprawdoznych ploteczek na dobry początek dnia. Niektóre metafory (Np. o słoniu) mnie rozwalają, nie mogę przestać się śmiać, że ktoś w ogóle tak pisać może :DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-18 18:35
    Plus dla MURARZY !!!! a telefony niczym cegły :-)))) hehehe co oni kombinuja??? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 19:06
    locco - poczytać można... podoba mi się to jego umiejętne wyjście od afery z "podwyżkami" poprzez niechęć Ery do inwestowania i odstraszanie tym potencjalnych klientów i boomu na usługi Idei!! Na dodatek jest tak dobry, że nawet wystąpił do Idei, że ma rzeszę chętnych, ale pasowałoby, żeby można było z numerem przejść... Talent trzeba mieś :-) Ciekawe, że Gość (a widzę u niego duszę inżyniera) nie zauważ, że operatorzy mówią o możności zachowania numerów dopiero w 2006 roku najszybcjej :-) Czy nie zdaje sobie sprawy, że ktoś musi powołać do życia organizację zarządzającą takimi HLR-ami? A może On jest gotowy do stworzenia takiej firmy, zapewniającej stosowną ochronę?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 19:10
    Mocno off topic... Ktoś wie z czego robią tzw. metkę łososiową? Że z tłuszczu i soli to czuję... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-18 19:52
    ***wlo: no wątpię wielce że z łososia:) Ale mi smaku narobiłeś!
    0
  • Users Avatars Mini
    masaryk pisze: 2004-10-18 19:58
    zarzucanie Wackowi "odwracanie kota ogonem" przez ***wlo jest dosyc cyniczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-10-18 20:24
    ***wlo - jakies sladowe ilosci łososia to tam pewnie sa bo zapach to powinno miec, ale trzeba pamiętac ze swieży łosos nie ma zapachu ryby - po upieczeniu po np kaszubsku w ziołach i przyprawach z dodatkiem soli - smakuje jak poledwica - wcale nie czuc ze je sie rybke.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 20:40
    masaryk - przeczytaj ostatnie teksty Pana Wacka m.in. nt. problemów w Plusie. "W związku z powyższym abonentowi przysługuje prawo do zerwania obowiązującej umowy z winy operatora bez ponoszenia kosztów opłaty karnej za zerwanie umowy, jeśli zawarta została wstępnie na czas określony, tj. na czas zwrotu ulgi przyznanej abonentowi w promocji." Co to jest jeśli nie odwracanie ota ogonem? Co to znaczy "wstępnie zawarta na czas określony"? Wałkowanie przepisu art. 57 ust 6. ustawy: "W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie przyłączenia do sieci, związanego z ulgą przyznaną abonentowi, roszczenie z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub przez dostawcę usług z winy abonenta przed upływem terminu ustalonego w umowie nie może przekroczyć określonej w umowie równowartości ulgi przyznanej abonentowi." nie ma sensu - nie wynika z niego, że taki Polkomtel nie ma prawa żądać "kary" czy jak kto woli "ulgi".
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 20:40
    Co więcej, przepis ten dotyczy rozwiązania umowy PRZEZ abonenta albo operatora Z WINY abonenta. Pokażcie mi artykuł ustawy, mówiący o konsekwencjach jednostronnego roziązania umowy przez abonenta z winy opeartora? Jest - art. 61 ust. 6, mówiący: "W przypadku, o którym mowa w ust. 5 pkt 1 (czyli poinformowania na piśmie o podwyższeniu cen USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH), abonent powinien zostać poinformowany także o prawie wypowiedzenia umowy z powodu braku akceptacji podwyższenia cen, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, z zastrzeżeniem art. 57 ust. 6". A to nie oznacza, że art. 57 ust 6. ma zastosowanie w drugą stronę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-10-18 20:40
    Czekam na promocję w Plusie dla pracowników średniej wielkości firm produkcyjnych ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-10-18 20:41
    Ciekawe czy długo poczekam...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 20:47
    Co więcej, odwoływanie się do regulaminu Polkomtela mówiącego o możliwości rozwiązania umowy zawartej na czas OZNACZONY bez żadnych dodatkowych kosztów, szczególnie przez prawników URTiP-u, podczas gdy umowy zawierane są na czas NIEOZNACZONY zgodnie z tym regulaminem jest "krążeniem" wokół tematu tylko. Prawnikiem nie jestem... Może ktoś z Was jest i przeanalizuje to? Bo ciągłe powtarzanie powtarzanych przez innych "rewelacji" jest naiwne wg mnie. Tak więc, dajcie znać, kiedy będziecie rozwiązywać umowy i znowymi telefonami pójdziecie do innych sieci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 20:48
    to "coś" - w smaku całkiem całkiem, z łososia to może i ma koloru trochę :-) Smaku... na pewno nie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 20:50
    Zresztą: § 10 Czas trwania umowy. 1. Czas trwania umowy jest nieoznaczony chyba, że POLKOMTEL i Abonent postanowią inaczej. 2. W przypadkach gdy czas trwania umowy jest oznaczony, w razie wcześniejszego wypowiedzenia przez Abonenta umowy, POLKOMTEL może obciążyć Abonenta kosztami wynikającymi z tego tytułu. Zakres kosztów będzie określony w zawieranej umowie.
    0
  • Users Avatars Mini
    masaryk pisze: 2004-10-18 20:57
    chodziło mi bardziej o całokształt poglądów i wiarę w "jedyną słuszną drogę" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 21:36
    masaryk - cyniczny jestem - to fakt, nie przeczę. Co do poglądów, mam stałe, raczej nie zmieniam dogmatów :-) PT Pan Wacek, niczym mi nie zawinił, nawet podoba mi się to co robi. Tyle, że sposób w jaki to robi mi nie odpowiada - a ponieważ sam się poddaje ocenie publikując swoje opinie w sieci, nie ma prawa mieć pretensji, że komuś się nie całkiem podobają. Nie obrażam Go - tego niem możesz mi zarzucić. Natomiast tak - uważam, że odwraca kota ogonem i manipuluje faktami i informacjami. Ponieważ lubi przeprowadzać "testy wiarygodności" dawno powinien sprawdzić, co jest z tymi opłatami, co jest z e-bokiem. Mi działa od wieczoru 15 października bez najmniejszych problemów. Bo może jednak to nie wina e-boku a dostawcy usługi, którego usług korzysta? U mnie w mieście to powszechne, że są problemy z dostępem do szyfrowanych witryn... Na szczęscie ci mali ISPs zauważyli problem, że ludzie potzrebują orzystać z kont bankowych, e-boku w Plusie... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 22:42
    ***Grzegorz_Z - obiecałeś ! :-D Czy w wypadku Pana Wacka to odwracanie kota ogonem , czy raczej histeryczne , sensacyjne "fakty" w stylu "Faktów"? Może właśnie Pan Wacek zajrzy tu za chwilę , albo właśnie czyta i syci się rozgłosem. Nie żebym miał coś przeciw temu , czy osobiście nie lubił Pana Wacka - to absurd , bo niby za co. Ale może jest tak jak w piosence proszę Pana - "to nie ludzie słowa , ale słowa ludzi niosą"? Rozgłos można uzyskać zawsze , o to w tym świecie teraz nie trudno , ale czy o taki rozgłos i za wszelką cenę chodzi ? Poza tym smacznego:-) Czy są łososie wegetariańskie dla mnie? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-18 23:02
    moja dentystka jest w plusie... i wcale nie za moją sprawą... a w ogóle to witam po kilku dniach odpoczynku :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 23:13
    Grzegorz_Z - to myślowe skróty są... tak samo jak w sklepie nie mówisz, poprosze dwa bochenki chleba tylko dwa chleby albo dwa piwa zamiast dwie butelki/puszki piwa... Różni się napewno. i nie mówcie o dentystach... ja mam fobię....
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-10-18 23:14
    ***issa - jaki z ciebie wegetarianin jak jesz nawet o tym niewiedzac produkty pochodzenia zwierzecego. Jako wegetarianin pewnie jadasz mleko, - jogurty - w nich na przykład jest żelatyna choc ostatnio jako tzw zagęstczacz stosuje sie skrobie - pewnie kilka kilogramów zjadłes w ciagu ostatniego roku /żelatyna jest produkowana z kości zwierzecych/
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 23:22
    ***hansen - bąź spokojny:-) Chyba , że Hanka z mamą potajemnie aplikuą mi kapsułki , bo i od żelatyny , podpuszczki oraz lecytyny (nie sojowej oczywiście) trzymam się z daleka. A widzisz ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 23:37
    issa - poważnie nie jadasz takich łakoci jak opiekana golonka w warzywach? ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-10-19 00:01
    A ja nie mam fobii ;) odkąd chodze do bardzo miłej pani stomatolog...Aż się chce chodzić na wizyty... ;)) Hmm i ma telefon w Erze ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-19 00:02
    Właśnie poodkurzałem i pozmywałem. Ale ja jestem grzeczny ;-) ***wlo - nie jadam. Bezwarunkowo :-) Ale za mnie nadrabia mój papa , on jest prawie tylko mięsożerny. Jak tak sobie o tym rozmawiamy , bo zeszło na tematy kulinarne , to przypomina mi się rzeźnik z Hanoweru i jego słynne "weisewursty" hi,hi... Ciekawe kto będzie wiedział o co chodzi(ło) w tej "sympatycznej" historii. Pozdrawiam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-10-19 00:08
    *issa-ale Ci się skojarzyło :/ bleee...Jak ja nie lubię zmywać...;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 00:09
    No to tak jak ja - mogę jeść tylko mięsko (w sumie taka wieprzowa golonka też z roślin się wzięła ;-)) i suróweczki... I popijać złocistym napojem - też z roślin :-) No to co? PT Pan Wacek przetestował płatną usługę 2580 czy nie nalicza podwójnie?
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-19 00:29
    numer 2580 nadal jest darmowy o tersci K**** dane sa dostarczane tylko bez ilosci zuzytych minut i sms
    0
  • Users Avatars Mini
    Siergiej pisze: 2004-10-19 00:33
    Ja pierdziele, nareszcie, to na co czekałęm :D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 00:37
    ICEWIND - ten system nie podaje ilości zużytych tylko ilość pozostałych :-) No i nie N czy K wysyłasz esemesy tylko P dla numeru lub A z pluskodem dla konta :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-19 00:45
    ***wlo- czytam i widzę, że swoją wypowiedz popołudniową popartą stroną Pana Wacka sprawiłem, że w Twojej wypowiedzi Wacek i Wacek!!! Ale czytałem Twoją wypowiedz o stronie Pana Wacka i szanuję zarówno Ciebie jak i ... Kogo? Tak Pana Wacka!!!! Pozdrawiam p.s wlo potraktuj moją wypowiedz z dystansem:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 00:52
    Tak jak ja podchodzę z dystansem do siebie... każdemu życzę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-19 01:12
    tak ilos pozostalych ale literka K****
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-19 01:15
    Sorrki zakrecilem sie rozumiem o co Ci chodzi wlo* ale ten numer o tresci K**** nadal jest darmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 01:18
    ICEWIND - nie - P i A!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 01:19
    Wszystkie są nadal darmowe :-) K, N, A i P :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 01:23
    padam... spadam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-19 14:32
    Każde narażenie klienta na dodatkowe koszty daje klientowi prawo rozwiązania umowy z dniem wprowadzenia nowego cennika.Tutaj jest jasno określone prawo i operator może tylko grać na czas z klientem,jak idealna wylączała mi tel.przez 6m-cy.Era posiadała takie zapisy w regulaminie,gorsza sprawa była w stosowaniu punktów regulaminu,bo większość usług miała wprowadzonych testowo jak sprawdzanie konta pierw free potem 24gr.Co niby nie dwało podstaw do wypowiedzenia umowy,cwany ruch.Co do kary to nie ma zastosowania w przypadku winy operatora,zawsze to my mozemy w ramach rewanżu wystąpic o odbiór aparatu i zwrot ceny jaką zapłacilismy i wtedy zapewne spotkamy się w sądzie(daleko wychodzący wywód).Plus jakby sobie pętelkę na szyje...,pewnie pare osób skorzysta.POZDRO DLA ``wlo``
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 16:10
    yogi - jakie "każde"? wprowadzenie dodatkowej płatnej usługi również? z czego to wynika? Z ustawy Prawo telekomunkacyjne jasno wynika, że tylko wzrost cen świadczonych usług telekomunikacyjnych może być przyczyną, a jakie to są te usługi telekomunikacyjne ustawa też jasno mówi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 16:22
    Grzegorz_Z - o co Ci chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-19 17:26
    **wlo- jak zwykle o wszystko...
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-19 18:25
    nic na ten temat nie słyszałam Grzesiu...
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-19 18:25
    ...tak, jak zwykle...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 18:36
    Grzegorz_Z - widzisz... po pierwsze - nigdy nie mówiłem, że połączenie z konsultantem nie jest usługą :-) po drugie - wszystko jest usługą... Po trzecie - należy rozróżniać rodzaje usług :-) Bo dwa miesiące temu obowiązywała inna ustawa - tam coś takiego jak połączenie z konsultantem nie było usługą telefoniczną, która to zalicza się do usług telekomunikacyjnych. Teraz może stanowić rozszerzenie usługi telefonicznej. Pojęcie usługi telekomunikacyjnej również jest w nowej ustawie inne (nie całkowicie oczywiście) niż w starej. Nie próbuj więc mieszać różnych spraw. Natomiast nadal uważam, czytając prawo, że usługa "zapewnienia pomocy konsultanta" - m.in. w związku ze zmianą prawa - stanowi obecnie usługę dodatkową - jak np. usługa dostępu do danych abonentów, zresztą jest obecna w tym samym katalogu co pomoc konsultanta.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 18:41
    I w związku z czym może być płatna w majestacie obowiązującego prawa, również nie stanowi podwyżki ceny obowiązującej usługi - w poprzednim stanie prawnym jej nie było po prostu. A przecież zmiany prawa nie są zależne od operatorów, natomiast skutkują w jakiś sposób na ich ofertę. Już pytałem, co byś zrobił, gdyby zmiana prawa wymuszała zmianę regulaminu świadczenia usługi na Twoją niekorzyść? Poszedłbyś do sądu? A z podwyżką VAT poszedłeś?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 19:45
    Grzegorz_Z - a na czym to wszystko polega? czy nie na tym by się dopasowywać optymalnie do obowiązujących przepisów czy możliwości? Ja korzystam z tego prawa i nikomu nie zabraniam. Nie mam zamiaru dopóki się coś nie zmieni, co będzie miało wpływ na moje dalsze decyzje. Nawiązując do naszych rozmów - zmieniłem taryfy w zeszłym roku w czercwu i dotychczas nic lepszego mi nie zaoferowano (jak mówię zmiana numerów nie wchodzi w grę - nie warte kilku-, kilkunastu złotych miesięcznie, jeśli nawet). Co mam więc powiedzieć? Że Heyah to syf a syfem nie chcę się zarazić więc nie kupię? No przestań...
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-19 20:02
    no popatrz, a ja nawet gaciami ze strachu nie trzęsę...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-19 20:20
    youzyczka - no nie mów, że w gaciach chodzisz... staniczki z puszkiem i gacie? nie pasuje mi coś ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-19 20:21
    ***wlo Chodziło o zmianę cennika,ktory obowiązywał w dniu zawierania umowy,a tam stało wyraznie,ze operator umożliwia całodobowe bezpłatne połączenie z BOK.A nie wprowadzenie dodatkowej usługi.Sądziłem,że kto jak kto,ale ty to wiesz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-19 21:06
    ***Grzegorz_Z abstrah.ując od ***wlo , ale nawiązując jednocześnie do Twojej wypowiedzi z 16.49 , podobno najbardziej nięszczęśliwy jest ten kto jest najbardziej chciwy , a najbardziej szczęśliwy ten , kto jest zawsze zadowolony z tego ma. No znaczy nie "podobno" , to dokładnie tak jest... To taka uwaga na marginesie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-19 21:08
    Ja zadzwoniłem już dwa razy na Bok (Plusa) , straciłem 1.8zł , i jeszcze żyję ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-19 21:08
    1.9 oczywiście :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-19 21:10
    Konsultant polecał mi e-bok i mówił , że teraz płacę za połączenie z konsultantem. A ja mu na to , że wiem , i że mi to nie przeszkadza , a z e-boku , dziękuję , korzystam...
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-19 22:53
    **wlo- zima idzie, trzeba się cieplej ubierać... wyciągnęłam już z szafy barchanowe majty... jak pracuję na słuchawkach to przecież klienci tego nie widzą, nie???
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-19 22:58
    Cóż, widzę, że prawnicze dywagacje powracają.. Powiem tak: niezależnie od tego, czy połączenie z konsultantem to usługa dodatkowa, czy podstawowa etc., to żadna ustawa nie nakłada obowiązku wprowadzenia opłaty za jej realizację, a jej wprowadzenie to przejaw tylko i wyłącznie woli Polkomtela, którego nikt do tego nie zmuszał. Nota bene, nie wiem czy zauważyliście, ale Plus likwiduje stacjonarne numery BOK i Windykacji - coś mi świta, że *Aleksander25 o tym pisał.
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-19 23:10
    ta... pisał. od 15.11 już są zastąpione... a tak z przymrużeniem oka- można wybrać numer do boku jako swojaka... i wszystko jasne... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-20 00:01
    Grzegorz_Z - wiosną ubiegłego roku na pierwszym miejscu w tym dekalogu, było zwlekanie z wprowadzeniem płatnego (;-)) taktowania sekundowego... ale w czerwcu ten podstawowy i najdłuższy minuz zniknął z tej listy... Mam - nawet więcej niż 10 wad mogę wskazać. youzyczka - racja, racja - o zdrowie trzeba dbać... ;-) Gonzales - obowiązku nie... ale prawo tak :-) Naiwni tylko z takiego prawa nie korzystają :-) Oczywiście, że będą dywagacje - jest nowe prawo i nowe definicje - na równi z pomocą konsultanta traktuje się usługę dostępu do spisu abonentów czy uzyskania informacji o numerach telefonicznych... Jeśli wprowadzą te usługi, albo lepiej wyodrębnią (podobnie jak je wprowadza, a właściwie wyodrębnia ustawa) to też pójdziecie rozwiązać umowę jednostronnie (z winy operatora) i nie będziecie chcieli płacić "kary" za telefon?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-20 11:02
    ***Wlo, piszesz: "ale prawo tak :-) Naiwni tylko z takiego prawa nie korzystają". Nie nazywałbym tego naiwnością. A co z tymi, którzy chcą budować pozytywne relacje z klientami?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-20 14:19
    Grzegorz_Z - telefon to towar... nie można go zwracać, bo się komuś nie podoba... Daj spokó z takimi argumentami i przykładami. Gonzales - owszem, relacje relacjami, tylko dlaczego niektórzy posiadając już inne instrumenty zapewniające budowanie relacji na odpowiednim poziomie mają jeszcze inne wprowadzać? Bo może dodasz, że wprowadzona przez Polkomtel, jako ostatniego z operatorów opłata za ponowne włączenie wyłączonego numeru z tytułu nie płacenia za faktury (wiecie jak to się nazywa dokładnie) i to wcale w nie najwyższej wysokości, będzie zachwianiem tych relacji? Przy podawanych informacjach, że ok. 1/4-1/5 abonentów nie płaci w terminie (we wszystkich siceach), istnieje wśród nich spory odsetek kwalifikujących się do odłączenia, kasa do wzięcia jest spora. Pytanie, czy budując te realcje inni operatorzy powinni wykreślić z cennika te opłaty?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-20 14:24
    Czy wprowadzenie tej opłaty do cennika (skutkującego w określonych systuacjach zwiększeniem obciążenia klienta), podobnie jak opłata za połączenie z konsultantem, nie powinno skutkować możliwością wzięcia sobie Nokii 3510i przez Grzegorza_Z bez kary za "zerwanie" umowy? Dlaczego nie jest toprzedmiotem tak namiętnej dyskusji jak opłata za połączenie z konsultantem? Czy nie dlatego, że inne sieci to mają w cennikach? A co będzie jeśli po wprowadzeniu przez Polkomtel opłat za połączenie z konsultantem, wprowadzą to także Idea i Era? Dyskusja na pewno nie bęzie tak gorąca, nie będzie tysięcy niezadowolonych z powyżek klientów? Pewnie nie, bo gdzie pójdą, jeśli miałoby być to przyczyną niezadowolenia? Do innego, gdzie dokładnie taka sama usługa jest? Nooo... Z pewnością dyskusja byłaby mniej gorąca, jeśli inni wprowadziliby opłaty o 5 groszy niższe za połączenie z konsultantem ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-20 14:26
    No i piszcie, piszcie!!! Kto rozwiązał umowe, nie zapłacił kary, nie zabrali mu telefonu, wygrał proces... Piszcie, bo mnie to interesuje - sam niedawno wziąłem Nokię 6230 w PWA... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-20 14:32
    Jeśli nie rozczarowani usługami Plusa, to chociażby "dla zasady"... Piszcie, niejedna osoba będzie zainteresowana procedurą...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-20 15:15
    Grzegorz_Z - napisałem, że mogę wskazać... co nie znaczy, że to zrobię - chociażby żeby Ci nie sprawiać satysfakcji :-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: