Promocja "Przechodzenie minut zawartych w abonamencie" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 164

Nowa oferta promocyjna "Przechodzenie minut zawartych w abonamencie" w sieci Era .

Czas trwania promocji: od 24.02.2003 r. do 30.06.2003 (włącznie) 
Promocja dotyczy usługi: Przechodzenia minut zawartych w abonamencie 
W promocji mogą wziąć udział: W promocji mogą wziąć udział wszyscy Abonenci, którzy korzystają z taryf Nowa Era Moja i nowa Era Biznes 


Zasady oferty : 

  1. Niewykorzystane w danym Cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty można wykorzystać w następnym Cyklu rozliczeniowym przed minutami zawartymi w abonamencie. 

  2. Minuty z taryf Nowa Era Moja przechodzące na następny Cykl rozliczeniowy podlegają wymianie na SMSy zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC. 

  3. Bezpłatne minuty przechodzące na następny Cykl rozliczeniowy są rozliczane zgodnie z Naliczaniem standardowym lub posiadaną usługą Naliczania. 

  4. Usługa Przechodzenie minut nie wymaga aktywacji.

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci Era zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu lub zmian zasad obowiązywania niniejszej promocji.

Opinie:

Opinie archiwalne (164):

Komentuj

Komentarze / 164

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Jean pisze: 2003-02-24 12:20
    czyli najpierw minuty zalegle a pozniej bierzace, brawo Era ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    krato pisze: 2003-02-24 12:21
    To chyba jakaś jakas odpowiedż nastrefe plusa. szczerze mówiąc brakowało mi tego u ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-02-24 12:21
    I tak powinno być w każdej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    elek pisze: 2003-02-24 12:24
    Czyli głupio teraz Idei która ma bardziej dziadowskie przechodzenie minut.Brawo era - najlepsza (pod względem technicznym) sieć
    0
  • Users Avatars Mini
    elek pisze: 2003-02-24 12:27
    Nie podoba mi się tylko ograniczenie czasowe do 30.06. Ale mam nadzieje że to tylko podpucha żeby klienci bardziej szarżowali salony. Poczekam i zobaczę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 12:32
    Wiecie co? Wczytuję się w różne akty prawne i nijak nie mogę zrozumieć w czym korzystniejsze dla operatorów są te sformułowania "promocja" ? I co najważniejsze - SKĄD POWTARZANY CO JAKIŚ CZAS WNIOSEK "że jak promocja to mogą się z tego wycofać i nikt nie może mieć żadnych roszczeń ani zerwać umowy za free". Błagam, niech ktoś mnie oświeci.
    0
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2003-02-24 12:33
    Era jak to Era. Wszystko co dobre ogranicza do trzech miesięcy. A o stałych abonentów praktycznie nie dba.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 12:33
    Żywię jedynie nadzieję że gdy w Plusie pojawi się nowy cennik to nie będzie to 'Oferta promocyjna "Nowy Cennik Plus GSM"'
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-02-24 12:34
    Wlasnie... jaka to "promocja"??? A co po 30.06 bedzie przedluzenie a potem kolejne i jeszcze kolejne? Zrzygac sie mozna. Jak cos wprowadzaja niech wprowadza cos na stale a nie nazywaja to "promocja". Porabane :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-02-24 12:36
    Ogolnie bardzo dobra rzecz. gdyby jeszcze taktowanie 1 sekundowe od 1 minuty bylo za darmo albo za te 5 zl to byloby OK a nie udziwniaja...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-02-24 12:36
    Po 30-VI za przechodzenie Era może będzie chciała pobierać opłatę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 12:37
    No i znów semantyka powala na kolana: "W promocji mogą wziąć udział: W promocji mogą wziąć udział wszyscy Abonenci, którzy (...)"
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2003-02-24 12:38
    he he czyli Era chce wszystkich przepchnąć do nowych taryf, a jak przejdą już wszyscy promocja zniknie jak mydlana bańka
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-02-24 12:39
    ***Grzegorz Z*** : ten nowy cennik w Plusie to sie pojawia, pojawia i pojawic nie może, ale badzmy dobrej myśli. Jeszcze nastanie taki dzień w którym .......P0zdr00fka
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 12:40
    UŚCIŚLĘ MOŻE MOJE PYTANIE: W cenniku ery jest obecnie kilka pozycji pod nazwą "promocja". Np. naliczanie albo połączenia międzynarodowe. I TERAZ KONKRETNIE: JEŚLI PODNIEŚLI BY OPŁATĘ ZA OWE "PROMOCYJNE USŁUGI" Z CENNIKA, TO NA JAKIEJ PODSTAWIE NIE MÓGŁBYM ZERWAĆ UMOWY ZAWARTEJ WCZEŚNIEJ BEZ PŁACENIA KARY (W MYŚL REGULAMINU PTC) ? A może ta "promocja" to zwykły chwyt marketingowy? W końcu kto im zabroni wpisywać jako jedną z pozycji cennika np. fragmentów pamiętnika żony prezesa PTC ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 12:41
    A że minuty przechodzą to dobrze, ale to żadna niespodzianka, jeszcze w zeszłym roku na fakturach była stosowna rubryka na owe minuty.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-02-24 12:42
    Trzeba się dobrze zastanowić czy przejść na Nową Erę -- dostać przechodzenie min na 3 miechy a stracić np. ryczałt GPRS.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-02-24 12:53
    dobry pomysl ze najpierw wykorzystywane sa minuty z poprzedniego miesiaca. troche dziwne, a nawet nipokojace, ze tylko do konca czerwca... ale czas pokaze kto ma racje.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-24 12:56
    Szkoda, że nie dotyczy to starych taryf MOJA. No ale trudno - chcą przepchnąć ludzi do NOWYCH. Co do tej promocji - też nie rozumiem (tak jak ***Grzegorz Z.). Od dłuższego już czasu ERA wszystko nowe co wprowadza - traktuje jako promocja. Brawo tylko dla ery, że całego NOWEGO CENNIKA nie wprowadziła jako promocja (i tu się dziwię ;-)). Czy erze grożą jakieś sankcje za to, że wprowadzi cos na stałe? W czym bardziej jest opłacalna promocja? Może w tym, że nie mogę w razie jakiejś wpadki ERY - domagać sie zerwania umowy bez ponoszenia kary pieniężnej. Na pewno tak. Ale tu jeszcze o coś chodzi o czym nie mam pojęcia. Dlaczego ERA wprowadza nowe usługi jako promocje a inni operatorzy nie. Co do naliczania 1/1 to rozumiem - to bardzo rewolucyjna usługa i chcą sprawdzić jak wypadnie na rynku. To ok. Ale reszta ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-24 13:03
    Aha - no - na fknie jest błąd, bo podają, że niewykorzystane minuty są wykorzystywane po minutach z abo - czyli tak jak w IDEI. A to NIEPRAWDA !!! Poza tym, jeśli chodzi o rozwiązanie w IDEI - to jest ono POZORNIE korzystne, gdyż: Zakładając, że mam OPTIMĘ 30 i wykorzystałem w miesiącu tylko 20 minut - to znaczy, że w następnym będę miał 30 + 10 niewykorzystanych z poprzedniego miesiąca. Fajnie. Zatem, żeby nie stracić tych 10 minut muszę wydzwonić wszystkie 30 minut, żeby cieszyć się z tego, że te 10 minut z poprzedniego miesiąca nie stracę. I w tym momencie kończy się opłacalność !!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-24 13:03
    Ponieważ już w następnym (trzecim miesiącu) nie będę miał dodatkowych minut z poprzedniego okresu, bo miesiąc wcześniej wykorzystałem całe abo, żeby wykorzystać te 10 minut sprzed 2 miesięcy. A TUTAJ SPOSÓB ROZLICZANIA MINUT W ERZE - JEST SUPER KORZYSTNY !!!, gdyż zawsze będę mógł wykorzystać minuty z poprzedniego miesiąca. Hmmmm.....tak sobie teraz myślę, że może właśnie dlatego ERA wprowadziła to jako promocję, gdyż ten system rozliczania jest zdecydowanie mniej korzystny dla OPERATORA !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-02-24 13:03
    teraz - promocja, później - zapłacicie (???) Ciekawe jak to zrobią. Bo np. w Plusie sporo promocji (obniżka cen np. smsów) była przedłuzana w nieskonczonosc, aż stała się oficjalną ceną z cennika.
    0
  • Users Avatars Mini
    mmadej pisze: 2003-02-24 13:07
    Grzegorz Z.: zmiana cennika musi zostać ogłoszona co najmniej miesiąc przed terminem jej wprowadzenia. (Poprawcie mnie, jeśli się mylę). Poza tym każda zmiana, która może być dla Ciebie niekorzystna, jest podstawą do zerwania umowy, czego operator wolałby uniknąć. Stąd nadmiar "ofert promocyjnych", które nie mają wpływu na "ważność" umowy. Zmiana oferty promocyjnej nie wiąże się ze zmianą oficjalnego cennika usług, a więc nie masz podstaw do zerwania umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-02-24 13:21
    Ja to widzę tak: Na fkn'ie podali to jako wprowadzenie zmian w cenniku (czyli "nie promocja", na stałę), a tutaj przedstawili promocję na te zmiany, które przedstawił fkn. Choć mogę się mylić...
    0
  • Users Avatars Mini
    damiankg pisze: 2003-02-24 13:26
    Dla mnie TANDETA ... Era chce pokazac ze niby działą na rynku telekom. ale za bardzo jej to nie wychodzi. Przechodzenie minut to juz chyba standard w Idei . Sam mam teleksa w Erze i osobiscie nie jestem zadowolony z niczego oprocz dobrego zasięgu. ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-24 13:27
    ciekaw jestm, kto dotrzyma te minuty na next miesiąc. No kto.... ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Duke pisze: 2003-02-24 13:37
    POWYŻSZY NEWS ZAWIERA POWAŻNY BŁĄD !!! Zajrzyjcei na strone Ery i przeczytajcie punkt 3 regulaminu. Mówi on wyraźnie że "Niewykorzystane w danym cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty i SMS-y można wykorzystać w następnym cyklu rozliczeniowym PO (!!!!) uprzednim wykorzystaniu Pakietu bezpłatnych minut i SMS-ów z bieżącego cyklu rozliczeniowego".
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-24 13:42
    *****DUKE: No to kicha !!!!!! Zatem era tak naprawdę nic nowego nie wniosła, bo rozwiązanie rodem z IDEI - jest tylko i wyłącznie pozornie korzystne..... i tak naprawdę zmusza do wykorzystywania minut z abo. BEZNADZIEJA !!!!!!! ERO - wielka KLAPA !!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-24 13:43
    fknie - zwracam honor :)
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-02-24 13:45
    Czyli tak jak w Idei. Zresztą jeżeli byłoby tak jest napisane w newsie byłoby zbyt "kolorowo".
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-02-24 13:50
    ***Wpe: Czy możesz rozwinąć wątek o beznadziejności i pozornej korzyści z tego rozwiązania? Po przecztaniu tego co piszesz doszedłem do wniosku, że Twoim zdaniem Era źle zrobiła wprowadzając tą promocję???!!! Moim skromnym zdaniem lepsze to niż przepadające minuty!
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-24 13:52
    Nie odnosząc sie już do dyskutowanej tu kwestii sformułowania "Promocja" dla w/w oferty przechodzenia minut chciałbym naiwnie spytać, czy fakt, że promocja obowiązuje do 30.06 oznacza, że minuty niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym można wykorzystać TYLKO w następnym okresie rozliczeniowym, czy właśnie do 30.06 ??? Gdyby tak (w co watpię), to zasady przechodzenia minut byłyby podobnie korzystne, jak w taryfach "Lider" Plusa, gdzie kapitał minut to, bodajże, 6 miesięcy. Jeśli coś namieszałem, to niech mnie ktoś poprawi.
    0
  • Users Avatars Mini
    agaton pisze: 2003-02-24 13:53
    wlasnie probowalem wejsc na strone ery zeby przeczytac ten regulamin...pieknie...maja przerwe techniczna
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 13:55
    I właśnie dlatego nienawidzę kiedy ktoś, z czyich usług korzystam bez przerwy zmienia cenniki bądź kombinuje wprowadzając czasowe lub nieograniczone czasowo promocje... Teraz oszczędniw Erze rzeczywiście maja dylemat... Rezygnować z pewnego abonamentu na GPRS, czy oszczędzać na niewykorzystanych minutach? Pozostaje nadzieja, że od lipca wprowadzą to na stałe... Jeśli nie - nie ma czego żałować, o ile oczywiście się nie zmieni taryfy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 14:00
    GSManiac - ja tam wyraźnie widzę, że tylko w następnym miesiącu można tem minuty wykorzystać chyba, że mam taką zdolność interpretacji jak nasi posłowie... "Niewykorzystane w danym Cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty można wykorzystać w następnym Cyklu rozliczeniowym przed minutami zawartymi w abonamencie" - w danym cyklu to w danym cyklu - w następnym cyklu to w następnym cyklu - proste...
    0
  • Users Avatars Mini
    blueboy pisze: 2003-02-24 14:02
    Wlasnie sie dowiedzialem, ze do 30.06 priorytet maja minuty przechodzace. Pozniej ten priorytet przechodzi na minuty w abonamencie (po 30.06). Kicha Zrodlo:boa
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-02-24 14:07
    blueboy: Czyli wygląda to tak, jak moja powyższa interpretacja. Dobrze, że choć to wprowadzili.
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2003-02-24 14:20
    nie na temat: od wczoraj sa problemy z bramka ery, smsy dochodza z duzym opozieniem a teraz wogole nie da sie wyslac. U was tez tak jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    erik pisze: 2003-02-24 14:20
    tak psioczycie na Idee ale powiedzcie mi jak sprawdzicie ile wam minut zostało lub przeszło na kolejny miesiac?? ;)) w idei sms Ile a era? z rachunku, I-BOA? ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 14:27
    erik - jakby to było najważniejsze... chociaż nie - dla niektóych to podstawa funkcjonowania sieci... Tak, chociażby z rachunku będzie można się tego dowiedzieć :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-24 14:29
    ****LukaszB: zajrzyj na ten post i nastepny: 24-02-2003 12:03
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-24 14:34
    ****LukaszB: No wiadomo - lepsza taka promocja niż żadna, lepsze takie rozwiązanie niż przepadające minuty. Jednak wszyscy spodziewali się troszkę czegoś innego - korzystniejszego dla klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-02-24 14:35
    ***Wpe: Przeczytane= zrozumiane :)
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-02-24 14:37
    erik: to prawda, z rachunkow ciezko wywnioskowac ile minut sie wygadalo. tak samo jest przez i-boa
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-24 14:38
    ****Komar: U mnie jest to samo. Bramka sms nie działa - odpala się, ale wyskakuje info, że serwis chwilowo nieczynny. A strona ery ładuje się bardzo wolno - jakby chciała a nie mogła :) ****blueboy: Czy to znaczy, że do 30.06 niewykorzystane minuty będą wykorzystywane przed abo, a po 30.06 po abo - bo ja już się w tym wszystkim pogubiłem.....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 14:48
    mmadej - racja, dlatego wolę stałe, niezmienne cenniki Plusa, nawet jeśli ostatnio spóźniają się z nową ofertą taryfową :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-02-24 15:01
    wpe*** odpowiadam ci dlaczego operatorzy, a szczególnie ostatnio era wprowadzaja promocje a nie stałe zmiany w cenniku: po prostu nacieli sie z ryczałtem na gprs i teraz musza główkowac jak abonenci musza z tego wyskoczyc, by im sie to zaczęło opłacac. Jakby na ryczałt była promocja to z chwilą wprowadzenia nowych taryf w erze ogłaszają koniec promocji i po zawodach. Wszyscy płaca za wap over gprs jak za ciepłe byłki. Dlatego to jest wygodniejsze dla operatora. Zawsze się może wycofac z promocji. I myśle, ze za przechodzenie minut po 30 czerwca moze byc taka sama opłata jak za wybrany nr czyli 2,75 netto. Usługa czy promocja jak najbardziej pozytywna choc jeszcze mi sie nie zdarzyło, żeby jakies minuty mi zostały :((
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-02-24 15:08
    ***Hansen: Zgadzam się z Twoim rozumowaniem- nacięli się z ryczałtem na gprs i teraz ze wszystkiego zrobią promocję a nie usługę. Z promocji mogą się wycofać z chwilą jej zakończenia z usługi nie mogą się tak łatwo wycofać!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-02-24 15:10
    c.d. Wniosek z tego taki, że czekają Nas teraz same promocje!
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-02-24 15:19
    ***Wujek M: Działa to w obydwie strony- Idea "zapożyczyła" bardzo szybko od Ery płatne taktowanie 1/1 i 60/1. Nasi operatorzy są raczej mało twórczy :(.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk_ pisze: 2003-02-24 15:22
    a co dla starej ery biznes i moja ?? P
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2003-02-24 15:23
    ***Eryk_: Wedle regulaminu pozostaje Ci zmiana taryfy na nowe :(.
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2003-02-24 15:36
    Jeszcze Plus by mógł coś takiego wprowadzić.Ale jak znam Plusa będzie się zaciekle bronił przed takim rozwiązaniem,tłumacząc to jakimś bezsensownym powodem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 15:56
    "Zmiana oferty promocyjnej nie wiąże się ze zmianą oficjalnego cennika usług, a więc nie masz podstaw do zerwania umowy." To z tymi minutami to zrozumiałe. ALE JA SIE PYTAŁEM O TO NIESZCZĘSNE NALICZANIE 1/1 (i inne "promocyjne" oplaty za uslugi uwidocznione w cenniku) ???? GDY ZROBIA OPLATE 50 ZL A JA ZERWE UMOWE TO CO? SPOTKAM SIE W SADZIE Z PELNOMOCNIKIEM PTC I OW PELNOMOCNIK POWIE "prosze wysokiego sadu, ta stawka za ta usluge byla tylko stawka promocyjna, wiec przepisy naszego regulaminu swiadczenia uslug jej nie dotyczyly, wiec moglismy sobie podniesc". TO PRZECIEZ SIE KUPY NIE TRZYMA!!! jakiego "paragrafu" obecnego w polskim systemie prawnym mozna uzyc by wykazac ze usluga w cenniku moze miec dowolna cene tylko dlatego ze uzyto magicznego slowa "cena za usluge to oferta promocyjna" ? I ze paragraf z regulaminu PTC o prawie do zerwania umowy nie znajduje wtedy zastosowania ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 16:01
    aaa .... i jeszcze jedno - stawiam piwo każdemu kto udowodni że przed wprowadzeniem nowego cennika Era na miesiąc wcześniej któregokolwiek abonenta o tym uprzedziła. Zatem mamy chyba kolejna "urban legend" z naszego rynku telekomunikacyjnego...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 16:08
    tmc.masterb - Polkomtel oferuje swoim NAJLEPSZYM KLIENTOM tą usługę już od paru miesięcy. W planach taryfowych Lider. Coś za coś - tu oddajemy ryczałt w zamian za jakąś tam "promocję". Tam - musimy mieć pięć simów i regon.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-24 16:10
    Qrde.. myslałem że juz dawno minuty przechodziły .na next miesiąc.. jestem pre-paidowcem i nie mialem zielonego pojecia. Era sie uwstecznia...
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-24 16:28
    Zasady oferty : Niewykorzystane w danym Cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty można wykorzystać w następnym Cyklu rozliczeniowym przed minutami zawartymi w abonamencie. Wyczytałem to w nowej ofercie Ery. Czyli chyba jednak PRZED minutami z następnego okresu... Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 16:30
    Wujek M, LukaszB - może macie jakieś "wizjonerskie" pomysły dla operatorów? tmc.masterb - nie sądzę, żeby Twoim tokiem myślenia poszli w Plusie... Grzegorz Z. - z Erą możesz więcej... nowy cennik to co innego - nie podpada pod ten punkt regulaminu - to nie jest zmiana cennika... Nie koniecznie firmy z pięcioma i więcej kartami są NAJLEPSZYMI klientami - ta oferta Plusa jest dal WSZYSTKICH klientów mających prawo do taryf Lider... (w Erze i Idei też tylko "regonowcy" mają prawo do niektórych taryf, co nie?)
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-24 16:35
    ****ale misz-masz. Jedni widzą w tej promocji wykorzystywanie niewykorzystanych minut PRZED, inni PO tych z abo. To w końcu jak to jest? Stawiam 70:30, że jednak PRZED..... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Radek (Szczecin) pisze: 2003-02-24 17:12
    Grzegorz Z: Człowieku, co Ci zrobiła Era, że Ty ją ciągle tylko krytykujesz. Czytam Twoje wypowiedzi na tym i na jeszcze jednym portalu i zawsze to samo: Świetny Plus GSM i beznadziejna Era GSM! Obudź się bo myślę, że niektórzy mają już dość tych twoich bredni. Pozdrawiam! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-24 17:20
    wpe***: moim zdaniem jest tak: do 30.06 jest PROMOCJA na przechodzenie minut i wykorzystuje się je P R Z E D tymi minutami z abonamentu, a od 01.07 przechodzące minuty są normalną ofertą - elementem cennika i wykorzystywane są P O minutach z abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomcio44 pisze: 2003-02-24 17:26
    wlo: A do taryf Lider nie mają właśnie prawa klienci z REGON'em i co najmniej 5 kartami sim na koncie???
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-02-24 17:36
    tomcio44 : taryfy Lider sa dla firemek od 5 akt.
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-02-24 17:49
    Fragment z regulaminu: =Niewykorzystane w danym cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty można wykorzystać w następnym cyklu rozliczeniowym po uprzednim wykorzystaniu Pakietu bezpłatnych minut z bieżącego cyklu rozliczeniowego. Przechodzące na następny cykl rozliczeniowy bezpłatne minuty są rozliczane zgodnie z Naliczaniem standardowym lub posiadaną usługą Naliczania. ..... Niewykorzystane bezpłatne minuty nie przechodzą do następnego Cyklu rozliczeniowego. = czyli dla biznesu nadal LIDER w PLUS jest najlepszy
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2003-02-24 17:54
    Wreszcie era pomyslala i wprowadzila ten dlugo oczekiwany kapital minut, oby wiecej takich milych akcji dla klientow ero :)
    0
  • Users Avatars Mini
    komputerek666 pisze: 2003-02-24 18:08
    Super! a dlaczego do końca czerwca? - Bo są wakacje i zrobią to, co Idea w tamtym roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 18:12
    WLO, miałem na myśli właśnie NOWY cennik. NA JAKIEJ PODSTAWIE MAM PRZYJAC ZE HIPOTETYCZNA PODWYŻKA OPLATY ZA TAKTOWANIE NIE DZIALALA BY "WBREW REGULAMINOWI" I NIE UPOWAŻNIALABY DO BEZPLATNEGO ZERWANIA UMOWY? Prosze o ustawe (lub rozporzadzenie), paragraf i punkt, z ktorego wynika ze cene "promocyjna" Z CENNIKA mozna tak traktowac - tylko dlatego ze znajduje sie tam okreslenie "cena promocyjna". Gdybym wypowiedzial umowe, nastepnie napisal reklamacje za naliczenie kary umownej a nastepnie odwolal sie od reklamacji, to ostatnia "instancja" bylby po prostu sad. Przypominam Ci ze wszystkie nasze sady rozstrzygaja na podstawie Konstytucji, umow miedzynarodowych, ustaw i rozporzadzen do ustaw. ***** WLO i faktycznie - dostep do taryf Lider maja posiadacze regonu i minimum pieciu kart sim. Oczywiscie samowolnie nazwalem ich "najlepszymi" ale chyba mialem ku temu podstawy? Ilu sposrod nas ma 5 kart sim na jednym koncie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 18:16
    Radek (Szczecin) - proszę wskazać jakieś konkretne błędy i niedorzeczności jakie poczyniłem w moim rozumowaniu. Obawiam się że jedynym zarzutem w tej sprawie jaki mi przedstawiasz to to ze "nie lubie Ery" i "ciagle pisze ze jest gorsza od Plusa". A jakże! Nie lubię Ery! I piszę o tym :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-02-24 18:16
    Grzegorz Z : ja mam 6 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 18:17
    Komputerek666 - do konca czerwca dlatego ze w wakacje wiecej ludzi jest daleko od domu i wiecej dzwonia.....
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-24 18:30
    ...No i stała się jasność... Zmienił się regulamin faktycznie. "Niewykorzystane w danym cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty i SMS-y można wykorzystać w następnym cyklu rozliczeniowym PO uprzednim wykorzystaniu Pakietu bezpłatnych minut i SMS-ów z bieżącego cyklu rozliczeniowego." (przypis nr 3 regulaminu; www.era.pl CENNIK = ERA MOJA = NOWA ERA MOJA). Ale jednocześnie w zakładce USŁUGI = ERA MOJA = więcej... = Przechodzenie minut zawartych w abonamencie jest treść promocji - praktycznie tożsama z treścią tego newsa. Najważniejsze jest oczywiście to, że "Niewykorzystane w danym Cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty można wykorzystać w następnym Cyklu rozliczeniowym PRZED minutami zawartymi w abonamencie." Czy ktoś jeszcze czegoś nie rozumie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-02-24 18:32
    ...czyli jest tak, jak myslałem wcześniej. Acha i pokasowało mi strzałki (znak równości + znak większości) O tak: =
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotrek pisze: 2003-02-24 18:37
    A JAK SPRAWDZAM SOBIE LICZBE MINUT - W IDEI WYSYŁAM SMSa "ILE" POD NR 333 I WEM ILE MAM MINUT - A W ERZE ???
    0
  • Users Avatars Mini
    rozczarowany pisze: 2003-02-24 18:47
    jestem rozczarowany:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 19:00
    tomcio44 - a o czym mówię? wiem doskonale kto może mieć taryfy lider - nie zrozumiałeś mojego komentarza chyba... Grzegorz Z. - już rozumiem o co Ci chodziło - fakt, ta promocja w cenniku to naprawdę dziwna sprawa - juz kiedyś pisałem na ten temat, kiedy było to "na czasie". Szczególnie, że promocja to obniżenie ceny... Czyli po jej zakończeniu należy spodziewać się podwyżki... A to już łamie nieco zasady. Myślę, że po prostu podadzą to miesiąc wcześniej do wiadomości i w ten sposób załatwią sprawę - a komu się nie podoba, może odejść. W końcu ile osób aktywowało sekundowe taktowanie? I właśnie dlatego nie lubię dwóch sieci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 19:14
    Na stronie Ery zmienił się także cennik. Przynajmniej "czarno na białym" pisze że usługa jest bezpłatna i przynajmniej można mieć 100% pewności że żadne wałki z "promocyjnymi opłatami" nie wchodzą w rachubę. Jednym słowem - dodali do cennika bezpłatną usługę i musi ona pozostać bezpłatna. Całe szczęście że ta "bezpłatność" nie jest kolejną "promocją" :) **** WLO - słowo "promocja" stało się u nas "słowem-wytrychem" pod który można podpiąć absolutnie wszystko. A co do Twego stwierdzenia to kluczem może być wyjaśnienie że "Promocyjna stawka za usługę Naliczania 1s/1s obowiązuje od momentu aktywacji usługi przez kolejne 24 pełne Cykle rozliczeniowe".
    0
  • Users Avatars Mini
    Tribal pisze: 2003-02-24 19:15
    no wreszcie juz kazdy z operatorow to ma! nono era zaczyna ostro walczyc! nowe fony promocje!!!!! calkiem niezle!!!! konkurencja dziala pozytywnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 19:18
    a tak poza tym to i ja czuję się trochę "zniesmaczony". Era średnio co trzy miesiące majstruje w swoich cennikach. i te wszystkie "promocje". Od marca 2001 w cenniku Polkomtela były tylko dwie zmiany: obniżka połączeń międzynarodowych i wprowadzenie Strefy Plus. W tym drugim przypadku podano stawkę która będzie obowiązywać po 3 miesięcznym "okresie wstępnym" i wszystko jest jasne. (Unikam tego słowa na "p"). Era sucks.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 19:23
    WLO, a co do Twoich obaw co do tego że będzie w końcu podwyżka za 1/1 to podzielam Twoje obawy. Jeśli to wprowadzą to będę z nimi walczył. Nawet jeśli nie będę korzystał z 1/1. (Pewnie zdążę zawalczyć, bo mój cyro w Erze kończy się dopiero w lutym 2005 - bo skorzystałem z oferty przejścia na nowy cennik za free). Będę walczył żebym miał 10 razy dojeżdżać na rozprawy ze Szczecina do Warszawy - jeśli to oni wytoczą przeciw mnie pozew o zapłatę kary umownej. Ale pewnie raczej to ja ich zaskarżę, tylko że wtedy ryzykuję przy przegranej opłacenie kosztów sądowych, które będą znaczniejsze niż koszty dojazdu.... Będę walczył dla zasady ;-) Może w gazetach o mnie wtedy napiszą :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-24 19:34
    ale jak w końcu jest to rozliczane? najpierw te które prz3ejdą z poprzedniego miesiaca, czy najpierw aktualne? bo wszędzie co innego piszą??? Na stronach Ery piszą w regulaminie, że najpierw te aktualne a dopiero te niewykorzystane.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-24 19:35
    era dała ciała, po prostu mozna było się spodziewać, że nie będzie to jakaś rewlacja zi ch strony
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel1234 pisze: 2003-02-24 19:36
    W Plusie prawdopodobnie wprowadzą nowe taryfy od kwietnia. 31 marca kończy się promocja na WAP przez GPRS i będzie okazja do zmiany cennika i włączania pakietów do cennika tak jak to jest w taryfach Lider i pewnie przechodzenia pakietów SMS i GPRS.
    0
  • Users Avatars Mini
    bidok pisze: 2003-02-24 19:38
    pawel1234: a skad masz takie info?
    0
  • Users Avatars Mini
    bidok pisze: 2003-02-24 19:39
    a propos przechodzenia munut w erze to mysle, ze wprowadzaca na stale do cennika te usluge.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 19:43
    bidok - wprowadzili do cennika. jedyne czego teraz mozemy byc pewni w 100% to to że nie wprowadzą żadnej "promocyjnej opłaty".
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-02-24 19:58
    Grzegorz*** a rozważyłes taka mozliwośc, że minuty niewykorzystane które maja być zuzyte po tych w abonamencie sa za darmo, ale po promocji jak ktos chce to za 5 złotych netto te minuty niewykorzystane moga byc brane do wykorzystania jako pierwsze przed anonamentowymi w nastepnym miesiącu ? :))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 20:03
    Nareszcie znalazlem - z cennika Ery: "Niewykorzystane w danym cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty i SMS-y można wykorzystać w następnym cyklu rozliczeniowym po uprzednim wykorzystaniu Pakietu bezpłatnych minut i SMS-ów z bieżącego cyklu rozliczeniowego. Przechodzące na następny cykl rozliczeniowy bezpłatne minuty są rozliczane zgodnie z Naliczaniem standardowym lub posiadaną usługą Naliczania. Usługa Przechodzenie bezpłatnych minut jest dostępna dla wszystkich Abonentów, bez konieczności aktywacji. [...] Bezpłatne minuty i bezpłatne SMS-y są rozliczane jako pierwsze na rachunku, wyłączając zmianę taryfy i zawieszenie usług w trakcie Cyklu rozliczeniowego. Bezpłatne minuty są naliczane zgodnie z Naliczaniem standardowym lub posiadaną usługą Naliczania." Przeczytajcie i przemyślcie - jedno i drugie ma przyszłość - później piszcie i mówcie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 20:05
    Myślę że nie Hansen. Wpisali do cennika usługę za darmo. nie mogą już za nią pobierać żadnych opłat.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 20:07
    Rzeczywiście czytać cenniki (a zwłaszcza przypisy) to udręka... Nic dziwnego, że nikomu się nie chce...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 20:09
    Grzegorz Z. - nie zapomnij, że to promocja... - patrz promocja na 1/1 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-24 20:20
    Wlo, promocją jest kolejnosc przechodzenia minut. W cenniku jest wpisana darmowa usluga przechodzenia minut "tak jak w idei".
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 20:33
    Kurczę, a gdzie jest w końcu w tym cenniku napisane, że to jakaś promocja?
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-24 20:38
    No ladnie ostro sie wzieli.Ale badz co badz z minutami przechodzacymi pierwsza byla idea i to jak dawno!Ale to w erze jest duzo lepsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-24 20:40
    Usluga nie wymaga aktywacji ale ni pisza nic czy jest platna.No i jeszcze ten termin.A nie mogli by tak dac juz do konca roku?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 20:42
    hmmm... w czym niby lepsze? jakoś czytam i czytam i nie widzę żeby czymś się różniło od oferty Idei. Do tego coś mi się wydaje, że promocja wcale promocją nie jest... Ktoś znalazł coś na ten temat na oficjalnych strobach Ery? W cenniku wygląda to jak normalna usługa... Cennik obowiązuje od 24 lutego - więc to NOWY stary cennik... Era jak zwykle kombinuje ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-24 20:43
    Piotrek ale w ideii musisz najpier wykozystac nowe minuty!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-24 20:46
    Mattle no nie zabardzo bo moze przechodzenia minut nei mieli ale za to maja ze stare minuty sa pierwsze!A to duzy plus!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 20:46
    Grzegorz Z. - Ty lepiej przeanalizuj ten cennik już teraz - jeśli cokolwiek zmienili co może być na Twoją niekorzyść, nie musisz czekać z zerwaniem umowy do końca "promocji" na 1/1 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 20:49
    ghostdog - czytaj i myśl: "Niewykorzystane w danym cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty i SMS-y można wykorzystać w następnym cyklu rozliczeniowym po uprzednim wykorzystaniu Pakietu bezpłatnych minut i SMS-ów z bieżącego cyklu rozliczeniowego". Nie mieszaj ludziom, którym jak Tobie się czytać nie chce...
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-24 20:50
    wlo*** Ale o to chodzi ze w idei masz minuty do wykorzystania najpier nowe a potem zalegle a tu na odwrot wiec aktualna promocja jest duzo leosza niz ideowa!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 21:00
    jeszcze raz: ghostdog - czytaj i myśl: "Niewykorzystane w danym cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty i SMS-y można wykorzystać w następnym cyklu rozliczeniowym po uprzednim wykorzystaniu Pakietu bezpłatnych minut i SMS-ów z bieżącego cyklu rozliczeniowego". Nie mieszaj ludziom, którym jak Tobie się czytać nie chce...
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-24 21:29
    Myślę że miał ktoś racje pisząc że era chce tylko przeciągnąć ludzi na nowe taryfy. Pewnie potem zlikwidują tą promocję. Era trochę się ostatnio wycwaniła.
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2003-02-24 21:41
    Do czerwca przechodzenie minuty to bedzie rewelacja, pozniej tak jak w idei:-( Ale Era ma teraz naprawde interesujaca oferte....a moze i plus sie poprawi??
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-24 21:43
    Już nic nie wiem. Rano na stronce ery była wiadomość o promocji przechodzenia minut i minuty z poprzedniego okresu miały być wykorzystywane na początku nowego okresu, a teraz już po tej informacji nie ma śladu... A w regulaminie cennika jest coś całkiem innego, to znaczy, że minuty będą wykorzystywane po wykorzystaniu minut z nowego okresu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rychu pisze: 2003-02-24 21:49
    No dobra,wszystko pięknie. Ale jak mam się dowiedzieć ile minut mi przeszło z poprzedniego miesiąca? Z rachunku ? Ten przychodzi tydzień po zakończeniu okresu rozliczeniowego, czyli dowiaduję się otym, że przeszło mi 5minut już po fakcie, bo zdążyłem już wygadać 20minut. Jak to z tym będzie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-24 21:50
    Ale za to podoba mi się zaraz na początku cennika wiadomość, że przechodzenie niewykorzystanych bezpłatnych minut jest bezpłatne i nie trzeba płacić aktywaci tej usługi i abonemantu za niego :))) Bardzo pocieszające, jeszcze tego brakowało, żeby za to płacić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-24 22:05
    ja spadam z Ery... do Plusa.. nie ma mowy
    0
  • Users Avatars Mini
    bomber pisze: 2003-02-24 22:36
    Mocno ta era atakuje. Mam taktaka ale sie zastanawiam powaznie nad abonam....
    0
  • Users Avatars Mini
    myrek pisze: 2003-02-24 22:41
    Super sprawa, ale węsze tu podstęp;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarto pisze: 2003-02-24 22:58
    W podanej informacji są błedy i nie wiem skad gsmonline wynalazło to promocję. Zerknijcie na stronę ery a tam jest link do nowego cennika uzupełnionego o pozycję bezpłatne minuty. Cytuję uwagę nr 3 "Niewykorzystane w danym cyklu rozliczeniowym bezpłatne minuty i SMS-y można wykorzystać w następnym cyklu rozliczeniowym po uprzednim wykorzystaniu Pakietu bezpłatnych minut i SMS-ów z bieżącego cyklu rozliczeniowego. Przechodzące na następny cykl rozliczeniowy bezpłatne minuty są rozliczane zgodnie z Naliczaniem standardowym lub posiadaną usługą Naliczania. Usługa Przechodzenie bezpłatnych minut jest dostępna dla wszystkich Abonentów, bez konieczności aktywacji." koniec cytatu. Tak więc nie ma ani słowa o promocji ale za to pozostałe minuty dostępne dopiero po wykorzystaniu aktualnych - czyli tak jak w iDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    ptasznik pisze: 2003-02-24 23:01
    spoko , ale czemu nie wprowadzą tego na stałe tylko do czerwca
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-02-24 23:01
    wlo buhahha gratuluje cierpliwosci...naprawde sadzisz ze obudzisz w narodzie zdolnosc czytania tekstu ze zrozumieniem?:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 23:35
    ptasznik, a gdzie widziałeś w materiałach Ery ten termin 30 czerwca????? nie powtarzaj raz przeczytanych bzdur... To piszą LUDZIE - a jak człowiek nie wie to zmyśli... albo napisz co usłyszy :-) Niech ktoś mi poda oficjalny komunikat Ery na ten temat!!! To jest poważny serwis? Chyba jednak dla dzieciaków się zrobiło przedszkole tuaj :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-24 23:41
    Nie korzystam z usłu Ery więc nie mogę powiedzieć o szczegółach... ale wiem jedno - Era ma od dzisiaj NOWY cennik, w którym NOWĄ usługą jest "przechodzenie minut" - żadna promocja, żadnego terminu obowiązywania... Jeśli są jakieś inne informacje o wyższej niż cennik "randze" PROSZĘ O URL do tej strony!!! Jeśli nie macie nic takiego - zamknijcie się i nie piszcie głupot na temat tego newsa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-25 00:09
    ***wlo ma rację każdy pisze coś innego, a tak na prawdę, cennik Ery jasno wszystko precyzuje i jakiekolwiek "wrózenie" teraz niczego nie zmieni :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-25 00:20
    ****wlo ma rację. W cenniku ery nie ma mowy o żadnej promocji do 30 czerwca. Skąd zatem GOL i inne wortale mają takie info???
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumek pisze: 2003-02-25 00:46
    wpe: GOl i inne wortale mają taką informację bo taka informacja BYŁA na stronie Ery wczoraj w nocy i dzisiaj przed południem!!! A wieczorem wszedłem na Erę jeszcze raz żeby cosik sprawdzić i już jej nie było, był za to (tak jak i teraz) link do nowego cennika i nowego regulaminu. Ale info o promocji na Erze było przed połduniem i stąd ten news na GOL-u, przecież nie wyssali tego z palca!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-25 00:56
    Racja. Wiadomość była jeszcze dzisiaj około godziny 15. O 15:28 wpisałem komentarz ze skopiowanym fragmentem 1-go punktu oferty i nie było nigdzie żadnego nowego cennika. A teraz jest, ale za to nie ma śladu po starym... Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-02-25 01:11
    Ta promocja to naprawdę świetna rzecz, tak trzymać panowie z Ery !
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-02-25 01:15
    Tylo ten 3 punkt regulaminu powinni zmienic i jeszcze przedluzyc procje, njlepiej bezterminowo
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-25 10:45
    Sumek - jeśli ta informacja się zmieniła, "poważny" i "profesjonalny" serwis poświęcony GSM chyba powinien podać taką informację? Nawet powinni od operatora wyciągnąć powód, dlaczego ten podał tak nierzetelną i kłamliwą, wprowadzającą użytkowników w błąd informację (i potencjalnych klientów - a jak widać nadal niektórzy wierzą w to co jest podane w newsie). Ja w ogóle nie widziałem tego co było, jak piszesz, przed 15. Widziałem to co widziałem i jak na razie jest to nadal na stronach ERY... Więc co? Jak myślisz co jest informacją aktualną i prawdziwą?
    0
  • Users Avatars Mini
    artg pisze: 2003-02-25 11:54
    Witam właśnie rozmawiałem z BOA dla Dealerów, aby wyjasnić tę informację i faktycznie do końca czerwca br. niewykorzystane minuty z poprzedniego miesiaca są w następnym do wykorzystania przed tymi z abonamentu. Po 30 czerwca sprawa przechodzenia minut wraca do "porządku" i będą one do wykorzystania po tych z abonamentu. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:20
    dobra sprawa z tym przechodzeniem
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:21
    tylko jak ktos nie ma za duzo tych minut to chyba mu na nic
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:21
    no ale ten plus ze nie potrzeba zadnych oddatkowych oplat
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:22
    mogli by stworzyc jeszcze jedna siec
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-25 12:28
    gilmour, a kto niby ma ją stworzyć? może złóż się z kumplami i stwórz ją? gilmour - a ile masz już punktów?
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:36
    i wziasc z kazdej to co najlepsze
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:39
    np roaming.....
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:47
    wymiane smsow na minuty
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:47
    przechodzenie minut
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:48
    nizsze ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:50
    atrakcyjne aparaty
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:57
    d
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 12:58
    c
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-25 13:07
    następny idiota się znalazł? biedak, którego nie stać na kupno przeciętnej słuchawki?
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-02-25 14:57
    ***gilmour: Naprawdę myślisz, że SAMSUNG będzie Twój??? Masz 21 lat??? To chyba żart. hehe Bo zachowujesz się jak gnój.
    0
  • Users Avatars Mini
    Radek (Szczecin) pisze: 2003-02-25 15:49
    Grzegorz Z: Nie stawiałem Ci zarzutów tylko zadałem pytanie: "Co takiego zrobiła Ci Era, że ciągle ją krytykujesz". Nie mogę bowiem zrozumieć sensu w ciągłym ganieniu jednej sieci a chwaleniu drugiej. Tak się bowiem składa, że do grudnia ubiegłego roku byłem abonentem Plus GSM i zmieniłem go właśnie na Erę. I wg. Era jest trochę lepsza... Ale może nie wszystko wiem dlatego chcę dowiedzieć się czym sieć ta szkodzi innym. Bo krytykowanie dla zasady lub "bo nie lubię" jest dla mnie dziwne... Tym bardziej, że Plus również posiada sporo wad (a nawet wg. mnie więcej) i ich jakoś nie zauważasz! Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-25 17:14
    Wlo - a jednak jest promocja. I do 30.06 przechodzące minuty są wykorzystywane przed minutami z nowego okresu. Po 30.06 tak jak w Idei i 3 punkcie regulaminu w nowym cenniku, czyli po wykorzystaniu nowych. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2003-02-25 17:46
    Bez względu na kolejność jest to jakaś metoda na naciągnięcie klientów. Ja aktualnie dostaję 20 minut i wykorzystuję od 18 do 22 miesięcznie. Jeżeli będę wiedział, że zostało mi trzy minuty do wykorzystania to prawdopodobnie wykorzystam pięć. Czysty zysk dla sieci. Brawo dla Ery. To dobry krok i dla mnie jak i dla sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    myrek pisze: 2003-02-25 19:33
    Dziś w salonie Ery wziąłem nowy cennik, gdzie uwzględnione jest przechodzenie minut. Nie jest to promocja, zostało to wprowadzone na stałe, z tym, że niewykorzystane minuty, można wykorzystać PO darmowych minutach:(. A ta promocja tyczy się tego samego, tylko, że w promocji są one naliczane przed darmowymi minutami. Więc gdy skończy się promocja to zmieni się tylko sposób naliczania, teraz jest to PRZED, a po promocji będzie PO darmowych minutach. Niestety Era nie wnosi nic nowego, ale tego jej brakowało, jeszcze brakuje kanału informacji o pozostałych minutach (w trakcie okresu rozliczeniowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2003-02-25 20:10
    ------------------ WYJAŚNIENIE -------------------- dzwonilem do ERY 3 razy (dla upewnienia sie) i za kazdym razem mowia to samo: ERA wprowadzila do swojego cennika NA STAŁE to ze minuty i smsy przechodza na nastepny miesiac i sa wykorzystywane PO minatach zawartych w obecnym okresie rozliczeniowym, ALE !!!!! powiedziano mi tez ze ERA wprowadzila promocje trwajaca do 30.06.2003 w ktorej to minuty i smsy przechodzace na nastepny miesiac sa wykorzystywane PRZED minutami zawartymi w danym okresie rozliczeniowym. --- WIĘC: do 30 czerwca wszystko co przejdzie na nastepny miesiac wykorzystujemy PRZED minutami z danego cyklu a od 1 lipca wszystko co przejdzie wykorzystujemy PO minutach ktore mamy w nowym cyklu rozliczeniowym. TERAZ juz chyba kazdy rozumie.
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2003-02-25 20:12
    Ma ktos jeszcze jakies pytania co do tedo newsa???
    0
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2003-02-25 20:22
    No. To wszystko wyjaśnia. Era idzie tropem Idei. Tylko kiedy wszscy będą mieli te same usługi to jak będziemy wybierali?
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2003-02-25 20:26
    nikt*** wtedy kto zaproponuje lepsze fony :))
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-25 20:37
    Zgadza się. To samo mi odpowiedzieli, ale nikt nie wyjaśnił, dlaczego na stronce nie ma już tego newsa z promocją do 30.06. Ale jak znam życie, to nic mi nie przejdzie na następny okres ;) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    be3 pisze: 2003-02-25 20:46
    No dobrze... Wszyscy sie ciesza... Ale jeszcze szczena wszystkimopadnie jak po czerwcu Era wymysli za to oplate...W erze nigdy nie daj nic za darmo. Kto ma Ere niech sie przyzna...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-25 20:48
    DjMati - ja rozumiem, nawet jest to w porządku uważam. Ale niech ktoś mi powie GDZIE TO JEST NAPISANE??!! Każdy ma dzwonić, żeby się dowiedzieć? A może Era nie chce się chwalić tą "promocją"? Przecież nie jest korzystna dla operatora? Jeśli tego nie ma oficjalnie podanego do wiadomości, nawet jeśli konsultanci mówią, że tak jest, nie należy liczyć, że tak będzie w przypadku reklamacji... :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2003-02-25 23:56
    i to jest zaj....iste!
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2003-02-26 00:09
    Jest to fajna i bardzo korzystna promocja dla Nas wiec nie ma wydziwiac tylko trzeba sie CIESZYĆ póki jest :)))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-26 00:44
    W Idei się sprawdza, więc w Erze też powinno. A może z czasem wrócą do zasad z promocji i będą najpierw stare wykorzystywane... Zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-26 10:34
    To by było nie fair, gdyby od czerwca wprowadzili opłatę za te nie wykorzystane minuty aby je przenieść :-(((( zostanie komuś 1 czy 2 minuty, a okaże się że abonamencik za te usługę jest wyzszy? bez sensu!!! mam nadzieję, że nie wpadna na taki pomysł :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-26 15:58
    Pani w BOA rzekła, ze najpierw rozliczane sa minutki przechodzące, a potem z abo. A do kiedy ta promocja już nie wiedziała, ale póki co na opłaty się nie zanosi.
    0
  • Users Avatars Mini
    era pisze: 2003-02-26 21:18
    nie ma zadnej oplaty za przechodzenie minut na nastepny miesiac!!czy tu nikt nie umie czytac??odsylam analfabetow do cennika ery gdzie jest to napisane b.wyraznie!! Tak to jest jak kolesiarstwo z podstawowki opanowuje ten portal!!Syf!
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2003-02-26 22:11
    1. na pewno minuty niewykorzystane w jednym cyklu można wykorzystać w następnym przed minutami z bieżcego cyklu, 2. jeśli nie wykorzystamy pełnego pakietu minut bieżcego cyklu dlatego że mieliśmy do wykorzystanmia minuty z poprzedniego miesiąca to niewykorzystane bieżące przejdą na następny miesiąc itd, itd i zawsze mamy jakiś zapas bezpieczeństwa gdyby w jednym miesiącu przyszło nam rozmawiać więcej. 3 opy dlatego wprowadzają nowości jako promocje bo zmiany cennika jako same zmiany cennika musieliby ogłaszać w ogólnopolskim dzienniku na dwa tygodnie przed wprowadzeniem zmian, jako promocję mogą wprowadzić z dnia na dzień
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-02-27 01:11
    argo: ale to chyba tylko w taryfie "lider" dla duzych firm
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-27 13:02
    Tak ***leh zgoda, poza tym lepiej mieć wyższy pakiet w sytuacji kiedy minutki są przechodzące bo nic się nie zmarnuje :-) a są sytuacje że gada się mało, a w kolejnym miesiącu są np. święta i gada się dużo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2003-02-27 13:46
    Taaaak... Gdyby jeszcze minutki czekały po pół roku to by było piknie panocki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-02-28 01:56
    Ale przechodzenie minut chocby tylko na nastepny miesiac powinno byc w kazdej sieci i w kazdej taryfie na stale
    0
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2003-02-28 13:53
    Zależy jak to traktować. Zasadniczo w umowie nie ma przecież, że w abonamencie płacimy za minuty. Gdyby tak było to minuty byłyby naszą własnością i powinny wisieć na koncie do końca i być rozliczane kwotowo, a tak nie mamy nic. A tak operator zapewnia sobie, że wydzwonimy jakiś pułap i zapłacimy za to.
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniell pisze: 2003-03-01 10:56
    Niezła rzecz, szkoda, że nie ma przechodzenia minut w Plusie. Jest tylko w taryfie dla firm od 5 aktywacji niestety:(
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniell pisze: 2003-03-10 19:30
    Powinno to byc w każdej sieci stabdardem niestety jeszcze nie jest
    0
  • Users Avatars Mini
    todi_men pisze: 2003-03-10 21:33
    popieram!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: