Promocja "Rolnik" w sieci Plus GSM

Newsy
Opinie: 131

W dniu 14 grudnia br. rozpoczyna się promocja "Rolnik" w sieci Plus GSM. Promocja potrwa do 3 stycznia 2002 r. Oferta skierowana jest do wszystkich rolników, którzy przedstawią zaświadczenie Związku Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych.
Aby skorzystać z niniejszej promocji rolnik powinien:

  • odebrać w Kółku Rolniczym numerowany bon (zawierający Imię, Nazwisko, Pesel rolnika i pieczątkę kółka)

  • w POS oddać  bon, legitymując się koniecznymi do aktywacji dokumentami (wg. standardowych procedur) i wówczas dokonać zakupu

Promocja oferuje:

  • telefony Noka 3310 i Siemens M35i w cenie 1zł netto

  • tańszy abonament, pomniejszony o kwotę 10 zł netto miesięcznie

  • koszty połączeń niższe o 50% przez 18 miesięcy

Aktywacja kosztować będzie 15 zł netto.

Promocja będzie dostępna we wszystkich APH i Salonach Firmowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (131):

Komentuj

Komentarze / 131

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-13 22:35
    hehe, moze Lepper w koncu wyrzuci ta swoja ceglasta motorole co ostatnio mial i kupi 3310, bedzie "chłop na czasie" :))
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-13 22:38
    Lysy: ja dodam jeszcze, ze bedzie sie z J.E. Serafinem (przew. KOlek Rolniczych) wymienial dzwonkami - zaczynajac od "Miedzynarodowki" a konczac na "Oops, I did it again" ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 22:39
    smiałe posunięcie Plusa. Czyżby było zapotrezbowanie na taką promocję, a może to tylko promocja mająca na celu uzyskanie danych z rynku? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-13 22:41
    ciekawe na jak dlugo jest umowa? A poza tym, to duzy PLUUUUS dla Plusa za taka inicjatywe.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-12-13 22:42
    Dal rolnikow to pewnie niezla okazja, bo : 1: bedzie na wsi wreszcie telefon, choc nie wiedomo jak z zasiegiem, ale bedzie ( to sie liczy ) 2: dla rolnika 3310 to szczyt techniki i strasznie zaawansowany aparat ( bedzie szpan w wiejskich dyskotekach ) 3: abonament tanszy o 10 zl, ale i tak nie bedzie placil, bo komornik krowy mu chyba nie zabierze. KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-13 22:42
    Jeszcze zastanawiam sie jak to beda reklamowali i gdzie? Chyba w reklamach "agrobiznesu" na tvp, a na filmie jakas krowa przed salonem a w srodku rolnik kupuje sluchawke ale szczerze mowiac nie wiem jak oni sie polapia w tym wszystkim :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    romanek pisze: 2001-12-13 22:43
    Każdy jakoś nowych klientów chce pozyskać, IDEA stawia na kombatantów PLUS na rolników, ciekawe co zrobi ERA. Może rybacy (bez obrazy)???
    0
  • Users Avatars Mini
    bobopik pisze: 2001-12-13 22:43
    wow - plus nauczyl sie w koncu czegos od Leppera - ze trzeba pamietac o rolnikach. w koncu samoobrona to trzecia sila polityczna w tym dziwnym kraju...
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-12-13 22:44
    Lepper dresiarzem?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 22:45
    a przedstawiciele salonow beda biegali po polu za ciagnikami z ulotkami i bonami. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-12-13 22:45
    A bo Lepper mówił ostatnio o tym ze rolnicy maja za malo teelfonow...
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris pisze: 2001-12-13 22:46
    na miejscu Ery pozyskalbym dzialkowcow - calkiem silna grupa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-13 22:48
    Skonczy sie to wszystko, gdy Lepper wywiezie na taczkach kierownika salonu i go ogoli :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 22:48
    ale czy ten przyszly nabywca musi byc zrzeszony w Kółłu Rolniczym, żeby otrzymać bon? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    romanek pisze: 2001-12-13 22:49
    buhaha
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-13 22:49
    A moze to odpowiedz na inicjatywe TPSY, ktora chce ztelefonizowac wies wykorzystujac infrastrukture Centertela...? Kiedys chybal byl o tym nawet news...
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-12-13 22:50
    jak przeczytalem tego newsa to sie niezle usmialem ;))). Faknie ze chociaz rolnicy maja taniej, i akurat 3310 to telegfon dla rolnika ;)). Ciekawe kiedy Plusa zrobi inne promocje typu: dla strazaka, dla wedkarza, dla pacjenta, dla dresiarza (no promocje dla dresow to 3310 po 1 zl hehe), dla kierowcy, sla skinow, dla koksow, dla gornikow its...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 22:51
    czuje tutaj podtekst polityczny, pewnie Samoobrona lub PSL maczali w tym rece. obiecali refundacje do plusa za ulge w abonamencie, zmuszajac tym samym do zrezszania sie rolnikow.
    0
  • Users Avatars Mini
    romanek pisze: 2001-12-13 22:51
    kurde dopiero jest 20 38 a ten komentarz bedzie za ok 10 min dalej cośmi nie pasuje!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris pisze: 2001-12-13 22:51
    nie... Lepper jest lepszy wezwie talibow, zawlasnie + a pozniej zrobi skok na Idee - Era sama sie podda... pozniej tylko polaczy sie z BialorusTelecom i bedzie potentatem w tej czesci Europy... ;-) ale wowczas pozostanie tylko wiac do Albanii...
    0
  • Users Avatars Mini
    romanek pisze: 2001-12-13 22:52
    no kurde 20 51 coś się im %#$@$%#@
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-13 22:52
    Do romanka: Era ma lepsza oferte dla kombatantow, a mianowicie 50% znizki na abonament + 20 dodatkowych darmowych minut miesiecznie. Dajmy na to taryfa Moja, czyli 9,95 PLN netto z 20 minutami gratis!!! Toz to istny Raj na ziemi!!!!! A wracajac do coraz bardziej interesujacych promocji Plusa, to jestem bardzo ciekawy kiedy pojawi sie promocja "Bezrobotny". ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-12-13 22:52
    A jak akurat u tego rolnika co kupi nie bedzie zasiegu? To ma 2 lata w plecy placenia abonamentu.
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-12-13 22:54
    Chris: Zapomnialem przeciez o dzialkowcach, bardzo wszystkich przepraszam, ze mogli by nie miec szany na znizke ;). Dla dzialkowcow proponuje nokie 5110 za 1zl, i znizke w abonamencie 1zl rozdzielane pomiedzy 18 miesiecy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    romanek pisze: 2001-12-13 22:55
    DO ELJOCIKA Tak tylko, żeby korzystać z 50% zniżki + minuty musisz zrezygnować ze zniżki w TP.SA a w IDEII ze zniżek korzystam równocześnie
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 22:55
    eljocik: ja slyszalem, ze Era daje dodatkowe 20 minut miesiecznie dla kombatanta, poniewaz jest to ustawowo zagwarantowane dla kombatantow. tylko dlaczego plus i idea nie daja? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris pisze: 2001-12-13 22:56
    Ale tak na powaznie, to czy + takim posunieciem zdobedzie wielu klientow? To raczej wyglada na to, ze chca sie pozbyc jakichs zapasow i to przed koncem roku - przeciez 2 czy 3 stycznia ludzie raczej dochodza do siebie zamiast biec do + po nowy 'rolniczy' telefonik
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-13 22:57
    Do bobopika: "Samoobrona" jest czwarta, a nie trzecia sila w RP. Trzecia jest "Cysterna Obywatelska".
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 22:57
    romanek: juz sie skonczyla rownolegla ulga w tepsie i idei. moj kolega nie mogl sie aktywowac w ten sposob.
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris pisze: 2001-12-13 22:59
    do PatGSM, w ostatnim momencie poprawiles sie... nnigdy nie zapominaj o dzialkowcach, bo na wiosne nie kupisz nowalijek :) O wlasnie - za dostawy swiezych rzodkiewek do BOKow + powinni miec SMSy jak w Ideii :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    romanek pisze: 2001-12-13 23:00
    do gm Bratowa w JUDEI pracuje, nadal można tak aktywować.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-13 23:02
    eljocik: Wg sondazy Samoobrona jest trzecia ;( ale czy im wiezyc? Ale wracajac do tematu agrarnego. W Polsce panuje stereotyp rolnika z "samych swoich", co przyjdzie do salonu ze sloma w butach i w najlepszym garniturze... i chyba dlatego te wszystkie komentarze sa tak ironiczne... Mnie wystarczy, ze przeczytam tytul tej promocji i juz sie zwijam :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-12-13 23:03
    hahahahahahahhanie no nie wieze, moze jednak oplaca sie byc rolnikiem hihihihi-rolnicy bez urazy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris pisze: 2001-12-13 23:03
    OK, a na bardzo powaznie, kiedy nasi "kochani" operatorzy zamiast wprowadzac idiotyczne promocje, ktore sila rzeczy przyciagaja coraz mniej ludzi (bo rynek sie wypelnia), zaczna dbac o starych klientow i np. obnizac ceny za polaczenia, zeby ludziska sobie zaczeli wiecej gadac - to im bedzie generowalo zyski. Wlasnie to, a nie nowopozyskani rolnicy bez zasiegu...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 23:03
    aktywowalismy z kumplem w ten sposob w liocu tego roku i nie bylo problemu. teraz, czyli w listopadzie odmowili a sytuacja byla taka sama. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-13 23:07
    ...a ladowac je beda u soltysa :-) i kolejna imprezka... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2001-12-13 23:08
    To nadchodzi czas promocji dla roznych grup zawodowych i spolecznych, i moze tez politycznych. Teraz cena aparatu nie bedzie zalezala od dlugosci cyro, ale od tego kim jestes w tym spoleczenstwie. Przynajmniej zagraniczni operatorzy beda mogli z kogo sie posmiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 23:10
    wpe: co Ty wygadujesz (wypisujesz)?
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2001-12-13 23:11
    Chris: To prawda - programy lojalnosciowe sa bardzo marne !!! A zdawaloby sie, ze najwazniejszym jest nie tylko zdobyc nastepnego klienta, sztuka jest go utrzymac i zaoferowac mu takie warunki, by nawet nie myslal o tym, ze istnieja jacys inni operatorzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-13 23:11
    A propos nowej Plusowej promocji i komentarzy do niej: Julian Tuwim "Wszyscy dla wszystkich". Murarz domy buduje, Krawiec szyje ubrania, Ale gdziezby co uszyl, Gdyby nie mial mieszkania? A i murarz by przecie Na robote nie ruszyl, Gdyby krawiec mu spodni I fartucha nie uszyl. Piekarz musi miec buty, Wiec do szewca isc trzeba, No, a gdyby nie piekarz, Toby szewc nie mial chleba. Tak dla wspolnej korzysci I dla dobra wspolnego Wszyscy musza pracowac, Moj malenki kolego. KONIEC! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-13 23:12
    ...a co jesli sobie zazycza aktywacje roamingu?
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2001-12-13 23:13
    gm: No nie smiesza Cie tego typu promocje? Juz wyobrazam sobie: Telefon 3310 dla rolnikow 1pln, dla murarzy 2 pln, dla ..... To bez sensu....
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-12-13 23:15
    Jak dla mnie to mogloby byc tak, ze im wyzsza grupa spoleczne tym nizsze ceny i lepsze telfony, tylko, ze taki sposobem dresy nie mialyby sie czym bawic :) Swoja droge to kto wie czy plus nie zatrudni do reklamy tej promocji pana leppera, na pewno wtedy cala samoobrona i reszta rolnikow chodzilaby tylko z siemensmi i nokiami z logo plusa i gratisowa naklejka na ciagnik : "Rolnik na piatke z PLUSem" :). KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2001-12-13 23:15
    sorry, zmiana Chrisa w kms /a wpe: w kazdym normalnym kraju tak jest - zazwyczaj sieci chwala sie ile maja wogole uzytkownikow, a nie ilu im przybylo... ale my jestesmy wesolym grajdolkiem i u nas nie zwraca sie uwagi na takie glupstwa
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 23:17
    wpe: smieszą mnie, ale napisałeś, że nadchodzi czas na promocje dla grup zawodowych. pracowałem w Plusie od 1997 roku i już wtedy Plus ogranizował takie promocje. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-12-13 23:17
    Syper promocja. Czekam teraz na następne promocje:"GÓRNIK", "PIELĘGNIARKA", "ŻOŁNIERZ", "KSIĄDZ", "SKLEPOWA" i temu podobne. Grup zawodowych mamy wiele i każdy może być przez opa traktowany inaczej - ich wola. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2001-12-13 23:20
    kmnsk: cuuuudo! ludzie (nie tylko rolnicy) walili by do + drzwiami i oknami - "ach miec taka komorke jak Lepper"... ;-)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 23:23
    ja sadze, ze plus nie nastawia sie na znaczny wzrost liczby abonentow, ale raczej na sondaż rynku. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-13 23:26
    gm: ale od tego sa przeciez specjalne komorki, dzialy w Polkomtelu, ktore badaja rynek....
    0
  • Users Avatars Mini
    kms pisze: 2001-12-13 23:26
    gm: klopot polega na tym, ze ci rilnicy, ktorzy mieli mozliwosc kupienia komorki, juz ja maja - reszty najnormalniej w swiecie na to nie stac... Ale probowac mozna... Tylko to za bardzo nie ma sensu - ludzie potrafia liczyc czy im sie oplaca czy nie (choc tu moge sie mylic... nie kazdy najpierw mysli a pozniej kupuje)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-13 23:28
    hubert: badaja rynek, ale jednym z pomocnych narzedzi jest promocja.gm
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-14 00:24
    Kamyk jak zwykle popisuje sie inteligencjo i erudycjo.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-12-14 00:28
    rutkowski odszedl ... plus przyszedl ...!!! a teraz z innej beczki:! To tak jak z kombatantami i inwalidami Igrupy! Pomyslcie: ile % prawziwych kombatantow ma telefon... moim zdaniem to nieliczne przypadki(nie liczac TPsa tylko komorki) Tak samo bedzie z rolnikami (pseudo) takie czassy - trzeba sobie radzic !!! I WSZYSTKO JASNE !!! waldo
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2001-12-14 00:36
    Ja proponuję promocję "STUDENT" - abonament za złotówke na czas studiów!!! Ponadto 10 groszy przez co najmniej rok do trzech innych studentów!!! :-) Pozdrowionka
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2001-12-14 00:38
    Co za promocja heh
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-14 00:41
    Hubert, wydaje mi się że masz rację z tą tepsą i telefonizacją
    0
  • Users Avatars Mini
    kubel pisze: 2001-12-14 01:01
    wlasnie, tez popieram promocje STUDENT :-),
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2001-12-14 01:07
    Widzę ze moja propozycja promocji STUDENT spotyka się z dużym zainteresowaniem ze strony potencjalnych klientów (czyt. Studentów). Moze by tak operatorzy okazali trochę dobrej woli i zrobili dla nas jakąs promocje!!! :-) Pozdrwiam
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-14 01:22
    Do tucossa: jakies dwa miesiace temu Era miala promocje dla studentow w tak taku-SIEMENS c35 i Motorola T180 ale nie pamietam w jakiej cenie. Na pewno bylo troche taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2001-12-14 01:29
    Popieram STUDENT - abonament 50% i ceny rozmow bardzo atrakcyjne.!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2001-12-14 01:31
    eljocik: widziałem plakaty tych promocji na Uniwerku - wolę jednak abonament z upustami - chyba mnie rozumiesz! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2001-12-14 01:35
    DO ADMINISTRATORA STRONKI: czy moglibyście podesłać 'studenckie ' sugestie naszej 'Wielkiej Trójce' (Era, Plus, Idea)
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-12-14 01:36
    tucoss: to malkovic rzucil propozycje studenta ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2001-12-14 01:42
    luk23; zgadza się Malkovic był pierwszy - nie zauważyłem!!! Zauważ jednak że - nieskromnie - po moim 'STUDENCIE' ruszyły pochwaly!!! Zresztą niewazne kto, jak i kiedy - byle by na Operatorów podziałało!!! :-) Pozdrwiam
    0
  • Users Avatars Mini
    F pisze: 2001-12-14 01:43
    ja do promocji STUDENT dodam jeszcze SMSy za 5gr, pozdrawiam wszystkich uczestnikow tej dyskusji
    0
  • Users Avatars Mini
    F pisze: 2001-12-14 01:58
    nie wiem czy zwrociliscie uwage, ale promocja ROLNIK wzgudzila najwieksze zainteresowanie w rubryce "news'ów" - ok.75 komentarzy, czyli nie jest taka zla
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-12-14 01:59
    ale fajna nazwa promocji...
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-12-14 02:24
    hmm no nie przesadzajmy ja tez student ale tak niskie ceny to przesada powiedzmy 50% smsy i 20 min gratis do kazdej taryfy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-14 02:33
    Po ostatnich "genialnych" posunieciach obecnego rzadu (z reszta tez "genialnego") w sprawach znizek dla studentow, nie ma co liczyc Panie i Panowie! Pewnie niedlugo dodatkowo opodatkuja podatek 22% w telekomunikacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-14 02:36
    Zapomnialem dodac, ze mimo wszystko jako obywatele RP musimy zaufac panu ministrowi Belce, bo to bardzo rozsadny (sic!) czlowiek i wie co robi (sic!!!)!
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-14 02:39
    Mam nadzieje, ze nie ostudzilem Waszych marzen o taryfie studenckiej. Pozdrawiam serdecznie i dobranoc! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-14 02:52
    F@zi, bywały newsy z większą ilością komentarzy (i to o wiele) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    micc pisze: 2001-12-14 02:59
    .....wszystko jest mozliwe :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    micc pisze: 2001-12-14 03:02
    to bylo do 3 od konca posta eljocika.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-14 03:16
    Do mmxa: Ja juz ide spac (najwyzszy czas), wiec innym razem, dobrze? Jeszcze raz dobranoc!
    0
  • Users Avatars Mini
    piccus pisze: 2001-12-14 03:37
    POMOCY!!! Czy jak sie ma 1 krowe to sie jest rolnikiem??? (moj pies - dalmatynczyk potrafi udawac krowe, no jeszcze mleka nie daje, ale pracujemy nad tym). A brachol pyta czy jest sie rolnikiem jak sie Maryche hoduje na parapecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-12-14 03:46
    piccus: oj nie, musisz mieć z 1 ha ziemi. Ale ciekawa promocja dla.....rolników. Lepper coś wykombinowal z plusem czy co?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-14 04:08
    Piccus, niestety, trzeba być rolnikiem w świetle przepisów prawa (1 ha, bądź określona działalnośc rolnicza)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicek pisze: 2001-12-14 05:06
    Zauwazylem rozmowy na temat promocji STUDENT. Jezeli takowa by byla bardzo bym sie ucieszyl i skorzystal bym z niej napewno.
    0
  • Users Avatars Mini
    paulina pisze: 2001-12-14 05:21
    Ten burak Lepper będzie miał teraz tańszy abonament?! Koniec świata...
    0
  • Users Avatars Mini
    oliveira pisze: 2001-12-14 09:53
    Śmiejcie się śmiejcie. Ja się dałem zrobić w Ch... Idei i kupiłem 3310 kiedy była jeszcze po jakieś 180 brutto. A do dresa mi baaardzo daleko...
    0
  • Users Avatars Mini
    voY pisze: 2001-12-14 10:08
    a ciekawe jaks sobie radzi Irek z BB z tą nokia 3310? w końcu też rolnik.........a co do tej promocji to fajna, nasz kochany Lepper bedzie mniej płacił uuh ...jak wogóle płaci??!?! voyy
    0
  • Users Avatars Mini
    grzes72 pisze: 2001-12-14 10:12
    Heh.... a co z promocja dla KlopDealerow (babc i dziadkof klozetowych) ??? :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    peka pisze: 2001-12-14 10:45
    do każdego zestawu McWieśniak gratis!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-14 11:03
    szkoda ze niema abo 10 zl to wtedy by bylo gratis (-10 z promocji=0), czyli wspieranie polskiego biednego rolnictwa
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-14 11:05
    hubi: abonament 10 zl jest (BONUS), ale nie dla nowych abonentow. Ciekawe ile osob z niego jeszcze korzysta?
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-12-14 11:18
    Wiekszośc komentarzy jest prześmiewcza, a Plus postanowił wejśc w segment "wiejski" oferta jest całkiem atrakcyjna, pamiętajcie, ze telefonizacxja (stacjonarna też) na wsi jest znacznie mniejsza niz w mieście Moze ubocznym skutkiem będzie poprawa zasiegu Plusa na tzw zadupiach??? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-12-14 11:37
    hubert, jednego znam osobiscie, płaci co miesiac 12,20 i telefon ma jak pager, oddzwania z firmowego. Teraz jak z nim rozmawialem, to mówił mi, ze plus jest do kitu bo nie chcą mu wymienic słuchawki. Haa, Haa!
    0
  • Users Avatars Mini
    robru pisze: 2001-12-14 11:39
    aby polskie rolnictwo rosło w siłę... :))
    0
  • Users Avatars Mini
    GoGo pisze: 2001-12-14 11:43
    Moim skromnym zdaniem to zupelnie spalony pomysl. Mam rodzine na wsi i obserwuje jaki jest status materialny jej mieszkancow. Kogo bedzie stac na placenie rachunkow? Jesli nawet ktos zachecony subsydiowanymi cenami telefonow dokona zakupu, zaplaci ze 2, no moze 3 rachunki i wymieknie. I co? Przyjdzie komornik i zabierze krowe? Plus sam naraza sie na straty. Jeszcze bardziej smieszy mnie opublikowany przed kilkoma dniami, moze tygodniami news z wypowiedzia prezesa Plusa, jakoby rzekomo nie zalezalo im na ilosci klientow. A promocja "rolnik" to co? I nie pisze tego ze zlosliwosci, na prawde do rolnikow nic nie mam, ale w obecnej sytuacji gospodarczej to bedzie klops.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacula pisze: 2001-12-14 12:18
    jeszcze apropo zniżkli dla kombatantów. TP sa daje zniżkę dla kombatantów niezależnie od wszystkich ponieważ jest to zniżka od TP sa a nie dotacja państwa
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-12-14 12:26
    może któryś z operatorów wprowadzi promocje "student" bo wydaje mi się że to wieksze grono odbiorców w polsce a pozatym to ciekawe jaki zasięg jest na polach większości rolników
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-14 12:27
    niektorzy biedni rolnicy maja juz telefony np. Lepper
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2001-12-14 13:22
    juz widze Józka z komórka jak sie chowa w komórce :-) albo jak sobie chopy pisza smsy gdzie jest Jagna ... to jeszcze maly pikus ale jak beda drogi blokowac i sie lepiej organizowac dzieki komunikacji to ja dziekuje. Ale rzeczywiscie chyba chodzi o info o potencjalnych klientach bo do 3 stycznia ktory rolnik kupi? Zanim policzy, pojedzie do miasta i uzbiera 15 na aktywacje ...
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-12-14 14:01
    i o co cale to zamieszanie
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2001-12-14 14:22
    Wszyscy operatorzy od lat prowadzą promocje dla grup zawodowych i społecznych, a nawet pracowników dużych firm (PKP,policja, straż pożarna, nauczyciele itp). Jeżeli do tej pory było o tym cicho to tylko dlatego że jest to zjawisko marginalne. Dlaczego rolnik ma być gorszym klientem od robotnika czy złodzieja samochodów, to człowiek i to też.Nie każdy rolnik posiada stacjonarke, a może go stać i czuje taką potrzebe. + dla +)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2001-12-14 15:19
    pomysl dobry, tylko watpie, aby duzo rolnikow z tego skorzystalo, bo po prostu zadko o=komu jest potrzebny tel. komorkowy
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-14 15:22
    bodzio: pewnie! wola krzyczec z jednego konca pola na drugi...
    0
  • Users Avatars Mini
    sapero pisze: 2001-12-14 15:22
    Lysy: z tego co ja widziałem to Lepper miał N6150 (!) pzdr!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-12-14 15:26
    ... i muszą jeszcze oddać worek pyrów... Widzę, że wreszcie ktoś zainteresował się tą grupą. Podejrzewam, że w Plusie znal;azł sie ktos mądry i zauważył, że na wsi jest mało użytkowników komórek ( szczególnie wsród osób starszych, utrzymujących sie tylko z rolnictwa). Bo osoby młodsze, raczej pracują poza branżą i mają komórki. Bardzo jestem ciekaw, jaki będzie odzew na tę promocję.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-14 15:50
    Amper: wielkosc odzewu bedziesz mogl okreslic po liczbie nowych(starych) ciagnikow w miescie.... jadacych pod prad....;)
    0
  • Users Avatars Mini
    arkaderon pisze: 2001-12-14 17:33
    a mnie sie to nie podoba! z jakiego powodu jedna grupa zawodowa ma lepiej niz cala reszta swiata. chlopaki beda sprzedawac im komoory, rolnicy zapewne w duzej mierze placic za bardzo nie beda, a my poniesiemy koszty imprezy ;-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    artur pisze: 2001-12-14 17:37
    Opamiętajcie się wszyscy !!!!!!! O co wam chodzi ????? O rolników, czy promocję ????? Nietolerancja i podziały coraz bardziej modne i popularne, i my chcemy do Europy. A tak szczerze, każdy klient jest dobry, byle by kupił. To jest najważniejsze dla każdego kto cokolwiek sprzedaje.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-14 17:51
    arkaderon: zapraszam do Chin, Korei Pln i na Kube. Tam chyba sa systemy polit. zwane komunistycznymi, gdzie wszystkie grupy sa z zalozenia sobie rowne. Cos takiego podobno tez wystepowalo w Polsce, wiec nie zdziwilbym sie jesli przyznalbys sie do glosowania np. na Ikonowicza z PPS. P.S. Juz sie nie boj!; zapewniam Cie, ze nawet nie odczujesz negatywnych skutkow nie placenia abonamentow przez rolnikow.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-14 17:53
    A ja mam pytanie - jakie obecnie promocje są (poza tą) adresowane i do jakich grup zawodowych?
    0
  • Users Avatars Mini
    sp2sci pisze: 2001-12-14 20:00
    Fajne teksty sa u gory i strasznie na telekomunikacyjny temat!!! Nie jestem rolnikiem ale nie zdziwilbym sie jakby to oni napisali o ludziach wyzej podpisanych heh przeswietlone lby przez kabelki powiazane. A promocja uwazam na czasie dla wiejskich terenow, tyle tylko ze telefony nietrafione bo ze zla czuloscia sygnalu!!! P.S. Bylem niedawno u rolnika i mial tak zautomatyzowana gospodarke ze watpie aby ktorys z was wiedzial jak sie obsluguje paszarnie i inne tego typu pomieszczenia. Wszystko na wbudowanych mikroprocesorach, a do obslugi laptop. Zautomatyzowane mieszkanie z pelna obsluga przez komore (wlaczanie ogrzewania, sterowanie zaslon okiennych, alarm itp). Ale to tylko dla niektorych rolnik!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jason pisze: 2001-12-14 20:41
    Czy jak mam swoje 0.35 ha to już mogę być rolnikiem!!! He he
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2001-12-14 20:54
    cos dla nas rolnikow
    0
  • Users Avatars Mini
    F pisze: 2001-12-14 20:55
    graffi , mozliwe ze bywalo wiecej, ja po prostu jestem tutaj zoltodziobem! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    F pisze: 2001-12-14 20:56
    sp2sci, pewnie byles u rolnika z Wielkopolski (moze sie myle), ale faktem jest ze u przecietnego rolnika nie jest za wesolo ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2001-12-14 21:08
    w sumie to moj ojciec moglby z tego skorzystac bo jest zwodowym rolnikiem... w Wielkopolsce jest lepiej, ale tez nie wesolo :(
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-12-14 21:17
    ja juz nie rozumiem !!! rolnik mis i inne ! a co tej promocji dolaczaja worek ziemniakow ???? juz nie wiedza jak nazwac te promocje ! to odstrasza klientow !!
    0
  • Users Avatars Mini
    romanek pisze: 2001-12-14 22:16
    he he
    0
  • Users Avatars Mini
    muszka pisze: 2001-12-15 00:17
    Ciekawa jestem ile dostal pieniedzy czlowiek, ktory wymyslil ta genialna nazwe. Pozdrawiam dzial Plusa odpowiedzialny za promocje!
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2001-12-15 00:38
    nazwa promocji "CHŁOP NA ROLI" byłaby lepsza, czepiacie się drobiazgów, rolnik to rolnik
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-12-15 12:59
    Co Wy chcecie od tych biednych rolników??? Ludzi czy Wy nie macie rodzin na wsi? Kurczę, dużo tu postów które w sposób nieco kręty, ale jednak ośmieszają tę grupę społeczną. Dalibyście już sobie na spokój, co??? To nic dziwnego, że każdy z operatorów stara się pozyskać klientów i to z różnych warstw społecznych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rocco pisze: 2001-12-15 13:09
    A ja slyszalem, ze Lepper zagrozil blokada sieci PLUS. To mu zrobili prezent.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-15 13:28
    Jałowe te wasze dyskusje, z telekomunikacji przenoszą sie na temeaty okołorolnicze. A nikt nie wie nic o innych promocjach branżowych?
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-12-15 14:19
    Rolnicy wszyskich okolic telefonizujcie się!!!!! Zapewne lepsze to od wstrętnej LEPPER-ryzacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-15 14:38
    prawde powiedziawszy to nierozumiem dlaczego ten post wywolal taka orzywiona dyskusje, swoja droga gdyby mi zaoferowano nizszy abo to moze i bym sie skusil, a ze to akurat rolnicy tym lepiej dla nich, a co do Leppera to jeden z najbiedniejszych polskich rolnikow (ale nie finansowo) bo glopoty i hamstwa nieda sie przeliczyc na pieniadze (w zasadzie to chyba powinno byc najbogatszy)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2001-12-16 04:02
    Malkovic: i inni: piszecie off topic! Co do promocji: przeciez jej warunki operator moze sobie ustalac jak chce... Zżera mnie ciekawosc czy cyrograf na 12 miesięcy.. Ale sądzę że nie patrząc na ceny aparatów. Plus wogóle ma dziwne promocje- np 6210 jest w dwóch równoległych promocjach, w jednej za 600 plus wat a w drugiej za 50 plus wat nonsens!
    0
  • Users Avatars Mini
    0806 pisze: 2001-12-16 13:24
    G120 = 120 minút (7 200 sekúnd) víkendového telefonovania zadarmo, po vyčerpaní predplatených minút G250 = 250 minút (15 000 sekúnd) zadarmo cez víkend, po pretelefonovaní predplatených minút užívateľské programy G500 a G1000 nemajú po pretelefonovaní predplatených minút žiaden limit víkendového telefonovania zadarmo v sieti Globtel, Po prečerpaní limitu v rámci víkendových hovorov bude každá ďalšia sekunda tarifovaná symbolickou sumou 1 halier za sekundu (0,60 Sk/min.). Są taryfy niższe G50 ,G80 itd. I tu nie trzeba promocji.Tylko kiedy u nassssss...........
    0
  • Users Avatars Mini
    0806 pisze: 2001-12-16 13:27
    Jak pewnie zauważyliście taryfikacja co sekunde. Oj nasi opkowie kiedy dogonicie południowych sąsiadów. ROLNIKU nie daj się naciągnąć na takie bzdury.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-16 17:05
    0806: pewnie; niech jedzie do Czech, tam kupi telefon a tu niech uzywa z roamingiem .... Wiecznie niezadowoleni!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-16 20:27
    hubert to jest pomysl calkiem niezly i niech go czesi scigaja za rachunki przeciez on biedny chlop i o niczym nie wie haha
    0
  • Users Avatars Mini
    0806 pisze: 2001-12-16 22:44
    Akurat to jest w Słowacji. A wy jesteście zadowoleni z cen za połączenia?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-12-17 10:10
    Chcialbym osobiscie pogadac z ludzmi odpowiedzialnymi za promocje w Plusie! To jest jaks paranoja! Barakuda, potem Rolnik co bedzie dalej!???
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-12-17 10:12
    Po nowym roku bedzie promocja Burdel 01! kazda kur.wa z legitymacja i zaswiadczeniem zdrowia i braku HIV-a bedzie mogla dostac telkefon za loda i nie placic przez rok, tylko bedzie sie rozliczala lodami z diler-menadzerami! Co wy na to???
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2001-12-17 13:24
    Qba-bycie (powoli) dojrzewającym trzynastolatkiem z burzą hormonów niw usprawiedliwia Cię, byc zamieszczał tutaj taki syf i w dodatku nie na temat. Kierowanie ofert do wybranych grup klientów jest starym jak marketing zagraniem. Może to sie nie podobać, ale to działa. Więc czemu operatorzy mieli by nie korzystać z dorobku naukowego Kotlera i Spółki ?
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-12-21 19:19
    Rolnicy pedem do Plusa - komorki zamiast widel mozecie uzyc przy blokadach z Lepperem!
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2001-12-29 18:48
    jak beda w polu to mozna bedzie sie z nimi skontaktowac
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: