Promocja "Rozmawiam za grosze - SIEMENS" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 46

Regulamin Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS"  w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej oraz wybiorą jeden z planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105, o których mowa w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi: 
a. 50,00 zł (61,00 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednego z planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, 
b. 15,00 zł (18,30 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze jednego z planów cenowych: Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105.
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto). 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio: 

Lp Model telefonu Cena netto w zł przy zawarciu Umowy i wyborze planu cenowego:  Cena netto w zł aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych
Pakiet Plus 25  Pakiet Plus 35  Pakiet Plus 45  Pakiet Plus 65  Pakiet Plus 105
1 Siemens C65 199,00  179,00  179,00  99,00  49,00  1199,00
2 Siemens CX65 399,00  349,00  299,00  199,00  99,00  1599,00

6. Promocja "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" trwa od 19.07.2004 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 31.07.2004 roku
7. Do wzięcia udziału w Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 
8. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" zobowiązany jest do wyboru jednego z planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105, 

  Pakiet Plus 25  Pakiet Plus 35  Pakiet Plus 45  Pakiet Plus 65  Pakiet Plus 105 
Wartość Pakietu Kwotowego 25 zł  35 zł  45 zł  65 zł  105 zł 
Stawka za minutę połączenia 1,65 zł  1,50 zł  1,30 zł  1,20 zł  0,90 zł
Stawka za krajową wiadomość sms 0,24 zł
Stawka za minutę połączenia międzynarodowego Wg tabeli połączeń międzynarodowych Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf Plus (zgodnie z tabelą zawartą w § 3 pkt.18 niniejszego regulaminu) + stawka za minutę połączenia Wg tabeli połączeń międzynarodowych Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf Plus (zgodnie z tabelą zawartą w § 3 pkt.18 niniejszego regulaminu) 
Wszystkie połączenia głosowe naliczane są za każde rozpoczęte 30 sekund.

zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów, określonych w § 1 pkt.5.
9. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w § 1 pkt.5 w Promocji uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. /Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM. 

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy. 
2. Abonent biorący udział w Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi. 
3. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić plan cenowy wyłącznie na dowolny plan cenowy, wymieniony w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu (Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105). Jednocześnie Abonent może w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić wybrany plan cenowy wyłącznie na plan cenowy z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości. W przypadku zmiany planu cenowego na plan cenowy z Pakietem Kwotowym o niższej wartości opłata za zmianę wynosi 25 zł (30,50 zł brutto). 
4. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS", nie może w okresie korzystania z planów cenowych z Pakietami Kwotowymi uruchomić usługi Plus Tobie, usługi "Taniej poza szczytem", usługi "Jednosekundowego naliczania opłat". 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w § 1 pkt.8 stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Abonent może w całości wykorzystać na krajowe połączenia głosowe i krajowe sms'y (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, połączeń z numerami typu 0700XXXXXX; wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999; transmisji danych) według stawek określonych w § 1 pkt.8 niniejszego Regulaminu. 
2. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w § 1 pkt.8, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych. 
3. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
4. Abonent, który zakupił Zestaw w Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" może uruchomić wyłącznie w momencie aktywacji pakiet 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz" na połączenia z wybranymi, (co najwyżej 3) numerami w sieci Plus GSM. 
5. Niezależnie od daty uruchomienia numerów w usłudze "Sami Swoi za 1grosz", Abonent ma prawo do korzystania z pakietu 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz", przez: 
a. 12 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, 
b. 18 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze planów cenowych: Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65 
c. 24 pełne okresy rozliczeniowych przy wyborze planu cenowego Pakiet Plus 105,
z tym, że dodatkowo jeżeli aktywacja nastąpi w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas w pierwszym okresie rozliczeniowym liczba minut oraz opłata za pakiet 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz" o których mowa w § 3 pkt.1 i 3 będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego. 
6. Bez względu na liczbę wybranych numerów i datę ich uruchomienia, w okresie rozliczeniowym opłata za pakiet 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz", o którym mowa w § 3 pkt.4 wynosi 4 zł (4,88 zł brutto) i naliczana jest od momentu aktywacji karty SIM w promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS", za każdy okres rozliczeniowy zgodnie z § 3 pkt.5. 
7. Bez względu na liczbę wybranych numerów, pierwszy wybór numerów do listy w usłudze "Sami Swoi za 1 grosz" w ramach promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" jest bezpłatny. Za każdą modyfikację listy numerów wybranych w usłudze "Sami Swoi za 1 grosz" pobierana jest opłata w wysokości 5,00 zł (6,10 zł brutto). Przez modyfikację listy należy rozumieć: dodanie numeru, usunięcie numeru bądź zmianę któregokolwiek numeru z listy. 
8. Abonenci, którzy uruchomili pakiet 400 min na usługę "Sami Swoi za 1grosz", o którym mowa w § 3 pkt.4, mają możliwość wyboru numerów telefonów korzystających z tego pakietu poprzez: 
a. wskazanie wybranych numerów w Punktach Sprzedaży Plus GSM, 
b. telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta, 
c. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl). 
9. Jeśli pakiet 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz" z danego okresu rozliczeniowego nie zostanie wykorzystany w bieżącym okresie rozliczeniowym, wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części pakietu 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz" i pakiet ten przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość pakietu 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz". 
10. Po wykorzystaniu całego pakietu 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz" w danym okresie rozliczeniowym, opłata za minutę połączenia z wybranymi numerami w ramach usługi "Sami Swoi za 1 grosz" do końca tego okresu rozliczeniowego wynosić będzie 0,30 zł (0,37 zł brutto). Od następnego okresu rozliczeniowego Abonentowi przysługuje kolejny pakiet 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz" z zastrzeżeniem treści § 3 pkt.5 
11. Z zastrzeżeniem treści § 3 pkt.5 po upływie: 
a. 12 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, 
b. 18 pełnych okresów rozliczeniowych przy wyborze planów cenowych: Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, 
od daty aktywacji karty SIM w ramach promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" opłata za minutę połączenia z wybranymi numerami w ramach usługi "Sami Swoi za 1 grosz" wynosi: 0,30 zł (0,37 zł brutto).
12. Po upływie 24 pełnych okresów rozliczeniowych od daty aktywacji karty SIM w ramach promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS", wybrane numery w ramach usługi "Sami Swoi za 1 grosz" przestają być objęte usługą "Sami Swoi za 1 grosz" i stają się numerami w ramach usługi "Sami Swoi". Wszelkie opłaty związane z usługą "Sami Swoi" będą naliczane zgodnie z obowiązującym cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, z zastrzeżeniem §3 pkt.18-19. 
13. Jakakolwiek zmiana wybranego planu cenowego określonego w § 1 pkt.8 w okresie funkcjonowania pakietu 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz" powoduje, że Abonent traci prawo do pakietu 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz", o którym mowa w §3 pkt.4. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość pakietu 400 min na usługę "Sami Swoi za 1 grosz". 
14. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.3 i § 3 pkt.13 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana planu cenowego z Pakietem Kwotowym jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 
15. Abonentowi, który zakupił Zestaw w Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" w momencie aktywacji udostępniane są następujące usługi: poczta głosowa - połączenia ze skrytki poczty głosowej do numeru jej właściciela w sieci Plus GSM, Pilot Plus - połączenia głosowe po wybraniu opcji INFORMACJE wśród poleceń z grupy Pilot Plus w menu Plus Mega, połączenie konferencyjne, oczekiwanie na połączenie, zawieszenie połączenia, rachunek szczegółowy, połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta sieci Plus GSM, połączenia z numerami alarmowymi (112, 986, 997, 998, 999), CLIP w przypadku wyboru jednego z planów cenowych: Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105, ponowna aktywacja, wymiana karty SIM, gdy jest wadliwa, wymiana karty aktywacyjnej SIM o pojemności do 8Kb na kartę aktywacyjną SIM z aplikacją STK, Plus Net - profil Zielony, zmiana planu cenowego na plan cenowy z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości, SMS Premium - zakres numerów: 8000-8099. Dodatkowo na żądanie Abonenta udostępniane są następujące usługi: wysyłanie fax, CLIR. 
16. Za pozostałe usługi, nie określone w § 3 pkt.15 niniejszego Regulaminu, opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf Plus (zgodnie z tabelą zawartą w § 3 pkt.18 niniejszego regulaminu), z zastrzeżeniem pkt. § 1 pkt.8, § 3 pkt.6-7, § 3 pkt.10-11, § 4 pkt.2 niniejszego Regulaminu. 
17. Jakakolwiek zmiana wybranego planu cenowego określonego w § 1 pkt.8 w ciągu 24 okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji karty SIM powoduje, że niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z poprzednich okresów rozliczeniowych przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
18. Pakiety Kwotowe, o których mowa w § 1 pkt.8, po upływie 24 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" przestają funkcjonować i zamieniane są na taryfy Plus z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM zgodnie z poniższą tabelą: 

Plan cenowy  Pakiet Plus 25  Pakiet Plus 35  Pakiet Plus 45  Pakiet Plus 65  Pakiet Plus 105 
Taryfy oferty podstawowej Plus 20  Plus 40  Plus 60  Plus 100  Plus 200

Niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego z poprzednich okresów rozliczeniowych przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego.
19. Po upływie 24 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM wszystkie opłaty automatycznie naliczane są zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf Plus. 
20. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednym z planów cenowych: Pakiet Plus 25, Pakiet Plus 35, Pakiet Plus 45, Pakiet Plus 65, Pakiet Plus 105, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego w pierwszym i w ostatnim promocyjnym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego. 
21. Opłata za wybrany Pakiet Kwotowy jest pobierana z góry za okres rozliczeniowy, z wyjątkiem pierwszego okresu rozliczeniowego trwania Umowy. Abonent w pierwszym otrzymanym rachunku telefonicznym obciążony zostanie opłatą za wybrany Pakiet Kwotowy proporcjonalnie do czasu korzystania z usług w tym okresie rozliczeniowym, tj. od dnia aktywacji karty SIM do ostatniego dnia okresu rozliczeniowego oraz za następny okres rozliczeniowy. Wszystkie następne rachunki telefoniczne zawierać będą opłatę za Pakiet Kwotowy w danym okresie rozliczeniowym, płatną z góry. 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 3 
2. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość. 
3. Abonent nabywający Zestaw w Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS", może na warunkach promocyjnych uruchomić usługę "Strefa Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchomienia i działania usługi "Strefa Plus" zawiera Regulamin aktualnie obowiązującej promocji dla usługi "Strefa Plus". 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł brutto). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto). 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 8 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto). 
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 6 pkt.2 Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.

§ 7 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej, co nie wyłącza możliwości żądania od Abonenta zapłaty kary umownej w wysokości 850,00 PLN. 

§ 8 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 850,00 PLN. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 8 pkt.2. 
2. Jeżeli rozwiązanie umowy przez Abonenta lub zaprzestanie korzystania z usług albo spowodowanie rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. nastąpi w okresie:

  • przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej,

  • pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej,

  • pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej,

  • pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcami 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej. 

3. Nie podlega rygorom określonym w § 8 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług dodatkowych, za które pobierane są dodatkowe opłaty zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 średniej opłaty miesięcznej za daną usługę dodatkową, liczonej według rachunków telefonicznych dla numeru telefonu, którego dotyczy przerwa w świadczeniu usług, z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, jednak nie dłużej niż z okresu ostatnich 12 miesięcy, a w przypadku, gdy Abonent korzysta z usług krócej niż 3 miesiące - średniej opłaty miesięcznej dla tego okresu. 
2. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług udostępnianych w momencie aktywacji Abonenta, o których mowa w § 3 pkt.15 niniejszego Regulaminu Abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 miesięcznej wartości Pakietu Kwotowego dla numeru telefonu, którego dotyczy przerwa w świadczeniu usług, bez względu na to, ilu usług przerwa dotyczy. 
3. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "ROZMAWIAM ZA GROSZE - SIEMENS" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (46):

Komentuj

Komentarze / 46

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    virus77 pisze: 2004-07-20 19:11
    a telefony jak zwykle drogie- ale to juz norma w Plusie..
    0
  • Users Avatars Mini
    draga pisze: 2004-07-20 19:21
    Ja Plusa w ogóle nie lubię. Pozują na sieć biznesmańską, a jak dochodzi co do czego to w Erze znacznie lepsze warunki dla całej firmy można wynegocjować, ci w Plusie wykazują absolutny brak elastyczności:(
    0
  • Users Avatars Mini
    smile84 pisze: 2004-07-20 20:00
    moze jakis przyklad draga.. slyszales o czyms takim jak g300 w plusie ? zadzwon zapytaj...
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-07-20 20:18
    jak zwykle drogo telefoniki. a promnocja nie wiele lepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    moded pisze: 2004-07-20 20:36
    Wszystko ladnie i pieknie ale gdzie S65?!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    moded pisze: 2004-07-20 21:15
    virus77: i dobrze ze drogie!! Niech skonacza sie te dotacje w koncu!! jak widze 14 latka z 6600 czy innym lepszym sprzetem to mnie krew zalewa!! a tak fony w normalnych cenach a polaczenia za grosze!! W innych krajach tak od dawna jest i kazdy zadowolony jest!! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ponczo pisze: 2004-07-20 21:17
    nic ciekawego
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-20 21:48
    Rzeczywiście nic ciekawego... 400 minut "zdejmowanych" przy połączeniach do wybranych numerów przed abonamentowymi... Zmiana numerów za 5 zł (czasem dla jednej rozmowy się opłaca)... Rzeczywiście NIC ciekawego :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-20 22:29
    No rzeczywiście nic ciekawego. Połączenia do numerów do których się najcześciej dzwoni za 1gr do tego Strefa Plus i połączenia za około 30-40gr, do tego mozliwośc wyboru czy maja schodzić z pakietu czy byc naliczane oddzielnie, OOOpps nie zauwazyłem że idea ma lepsze promocje w stylu damy ci 200minut ale pierw wykorzystaj abonamenbtowe 200 żeby ci sie za dużo nie skumulowało i żebysmy za dużo nie stracili, a jak juz ci damy te kolejne 200 minut to pospiesz sie i wygadaj je w danym miesiącu bo ci przepadna, Na końcu regulaminów w idei powinno byc napisane " wyru....lismy cie no ale cóż przyroda", aż się zdenerowwałem. Ostatnia dobra promocja to w idei był w pażdzierniku zeszłego roku i nazywała się sekunda dla sme2, "Ludzie pierw policzcie i poczytajcie o możliwościach dobrania usług obniżajacych koszty a później dopiero....." KONIEC
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-20 22:46
    ***bluebird - to spójrz w wolnej chwili na regulamin ofery Mega i dajmy na to "Promocja GPRS". A Strefa jest fajna , o tak. Sam ją mam...Poza tym fajne reklamówki są w gazetach , wczoraj była na 7 stronie Wyborczej "Opis krajobrazu 26 minut-26sekund" i trzy dziewczyny na plaży. Naprawdę bardzo sympatyczna i z przymrużeniem oka. Można się też od razu dowiedzieć jaka jest najpopularniejsza taryfa Plusa. Nie żartuje. Wychodzi na pakiet 35 , zgodnie z tym co było w gazetowej reklamie. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-20 22:47
    I fajna była ta reklama z karpiem w Simplusie. A ja , jak zawsze nie na temat ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-20 22:57
    Jeszcze mały cytat ***bluebird- "Na końcu regulaminów w idei powinno byc napisane " wyru....lismy cie no ale cóż przyroda", aż się zdenerowwałem" Poczekaj , aż dostaniesz do podpisania ofertę lojalnościową z Plusa i w tym co napisałeś z pewnością zmienisz tylko wyraz "Idea" , na "Plus". JAcha , jeszcze jedno pytanie. Czy to co napisałeś nie tyczy się też w obecnych realiach do ofert-promocji Simplus ? ;-) Jak widzisz każdy kij ma dwa końce.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-07-20 23:22
    draga* no to zalezy jakim biznesmenem jestes. PRzejeciowki z innych sieci sa naprawde niezle. A jak myslisz ze masz 5 telefonow to juz pol polkomtela ma stac przed toba na bacznosc to kazda siec cie bedzie miala dosc .
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-20 23:54
    a ten cx65 jest bardzo fajny, duzy wyswietlacz, kamerka (11sek nagrania) z zoomem i regulacja jasnosci, bardzo zabawne animacje z kurczaczkiem, niezle dzwonki z ciekawostka, regulacja glosnosci w trakcie przegladania dzwonkow, klawiatura troche ciezko chodzi, ale to urok siemensa, w stacjonarnym mam to samo, kwestia drogo czy tanio, no coz wszystko zalezy od zasobnosci naszych portfeli. sa klienci ktorzy maja problem, zeby zaplacic za telefon 60zl, a sa i tacy ktorzy bez mrugniecia okiem wydaja 900zl
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-21 00:11
    Pakiety kwotowe sa fajne ale w dobie stawek za polaczenie 80 groszy w POPie jest to obiektywnie drozyzna . Fon bardzo ladny ale ja czekam na nowego TT i 77 groszy za minute ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-21 00:22
    ***erazmus - niby tak , na pierwszy rzut oka. Ale biorąc pod uwagę wspomnianą wcześniej Strefę Plus i 1/1 za 18zł, można naprawdę bardzo , bardzo dużo pogadać. Moja żona ma Strefę i wychodzi na tym rewelacyjnie , żaden POP , czy Heyah nie dorasta używanej przez nią ofercie do pięt , tym bardziej , że ma spoko telefonik. Robiłem też symulacje , tak sobie z nudów "Dwa razy więcej" , ze Strefą , 1/1 i np. 2 Sami Swoi. Naprawdę super tanio. No , ale to szczególny przypadek dla tych co rozmawiają bardzo dużo z numerami w Plusie i stacjonarnymi, a wyjątek potwierdza regułę , że pre-paidy teraz są bardziej (bardzo) opłacalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-21 00:31
    Ps. Ja też mam Strefę jak pisałem na moim numerze w Plusie, i jako dodatek Mega w Idei. Albo na odwrót jak kto woli ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-21 00:59
    a fakt, "dwa razy wiecej" wypada super, za 42,70 brutto do plusa i stacjonarnych mozna wygadac 140min miesiecznie i to bez zadnego kombinowania
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-21 01:11
    Issa kazdy przypadek jest inny . Ja sie przemieszczam po miescie dosc czesto i nie wiem czy strefa by mi sie oplacala ... Wole proste zasady ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-21 01:56
    Erazmus - u mnie sterfa to kilkanaście kilometrów... o mieście nie mówię :-) BTW... Ponoć niedługo konsultanci w punktach sprzedaży będą mieć możliwość oszacowania zasięgu strefy. titq - wiesz coś o tym?
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-21 01:58
    @issa wiem wiem wcisnąłem kij w mrowisko, poruszyłem bardzo delikatny temat, niestety tak naprawde każda oferta ma jakiś haczyk, np moja dziewczena duzo nie gada to ja głównie do niej dzwonie, kończy jej sie umowa w plusie o otrzymała wraz z faktura super oferte, jeżeli przedłuzy umowe o bodajze 12 m-cy to otrzyma 20@rabatu na abo, ale nie daj boże zeby uruchomiła 1/1 lub TPS, bo wtedy rabat jak to sie mówi "pieron bombki strzelił" i jeszcze to jest nic najlepsza to jest kara za te suuuper warunki. To dopiero szukają ale łosi w tym plusie, najgorsze że wielu wielu ludzi nie jest zorientowanych i daje sie czesto wpakować w te suuuper oferty, cześć
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-21 02:04
    ***wlo: owszem, od dzisiaj funkcjonuje nowa zakladka do e-boka, ktora umozliwia zarzadzanie strefa. nie mialem jeszcze okazji uzyc tego w praktyce, ale jesli dobrze zrozumialem manuala do tej aplikacji, to mozemy uruchamiac klientom strefe niejako zdalnie. w aplikacji owej wpisuje sie adres klienta i system uruchamia usluge w zadeklarowanym miejscu (obszarze?). mozna tez ustalic zabierania lub nie darmowych minut, sygnalizacje dzwiekowa bycia w obszarze strefy. co do ustalania owego obszaru to mysle, ze nic sie nie zmienilo, w warunkach miejskich Plus gwarantuje minimum 1,5km od stacji bazowej. mysle ze ta aplikacja powstala dlatego, ze wiekszosc klientow nie wie/ nie chce/ nie potrafi tego samodzielnie wlaczyc. jak to przetestuje na zywym organizmie to jeszcze napisze
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-21 02:07
    a co to g300 w plusie??
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-21 02:11
    ***bluebird: przesadzasz, oferta zostala przedstawiona na podstawie historii konta, sam piszesz, ze twoja dziewczyna duzo nie gada, prawdopodobnie, nie wykorzystuje minut zawartych w abonamencie, lub nieznacznie je przekracza, w tej sytuacji wysylamy oferte, ktora jeszcze bardziej moze obnizyc koszt uzycia numeru, czyli w tym wypadku rabat na abonament (mozesz pojsc do sklepu i wziac np. dodatkowe 20 min rozmow lub 100sms, tylko po co, jesli te ktore masz nie sa zuzywane?). a co do TPS oraz 1/1, to w umowie jest wyraznie napisane, ze ograniczone jest to od momentu podpisania tej umowy. nikt nie zabrania dobrac sobie najpierw taryfe, a pozniej podpisac taka umowe
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-21 02:26
    *** bluebird: a wielu ludzi przez to, ze nie jest zorientowanych, nawet nie wie, ze przedluzajac taka umowe na 12mies, moga duzo zyskac, przyklad z dzis, klient mial taryfe czesto50, zrobilismy zmiane na plus 100, zyskal: 5zl mniejszy abonament, 50sms, 10 min za staz (w stosunku do starej taryfy) i za te 12 miesieczna umowe 55min. sumarycznie za 79 zl ma dostepne 135 min i 50sms. ale rownie dobrze, gdyby mial taka potrzebe, moglby obnizyc taryfe na plus40 i miec: 95 min i 20 sms za 42zl, a kara? no i co z tego, w koncu jak sie podpisuje taka umowe to chyba nie po to, zeby ja zrywac???
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-21 02:29
    @titq racje masz, ja nie uważam że ona dużo dzwoni, co do 1/1 i tps to przecież może za miesiąc wyłączyc usługe a np po 3 m-cach chcieć ją ponownie włączyć i co? znowu po rabacie więc niewiem czy tak łatwo przewidzieć i dostosować sobie abo na kolejne 12 czy 18m-cy, i ja rozumiem plusa i właściwie każdą sieć że umieszczaja jakieś obostrzenia i gdy abonent zapomni o czyms czegos nie zrobi lub zrobi zadużo to właśnie wtedy operator zarabia, tyle że są pewne granice, co innego blokada zmiany taryfy przez ileś tam miesięcy bo to jest zrozumiałe a co innego taka oferta, nie dośc że prakrycznie kazda inna jest lepsza to jeszcze tyle bombek w regulaminie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-21 02:32
    @titq jasne że nie podpisuje się umowy po to żeby ją zrywac (oczywiście od reguły są wyjatki), ale dla przecietnego kowalskiego a właściwie nowaka bo kowaslki to ten co sie wogóle nie orientuje to taka ofert jakby to delikatnie powiedzieć wydaje się w pewnym sensie naciagactwem i operator wydaje się w tym momencie troche mniej godny zaufania
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-21 02:38
    z drugiej jednak strony stwierdzenie że ta oferta jest wysyłana na podstawie historii konta nie jest chyba do końca trafne, gdy pracowałem jeszcze w idei jako KKB byłem u klientki która miała dwa telefony w plusie jeden męża i jeden jej, na wspólnym koncie około 400zł z tego jej numer miał bodajże nonstop 50 i rachunki około 100zł i ona równiez otrzymała poczta taka ofertę, telefon był zarejestrowany na firmę..... Dla mnie poprostu plus wysyła takie oferty bo dla niego są bardzo opłacalne (w końcu praktycznie nie ponosi kosztów z tego tytułu) a dopiero jak ktos się na to nie złapie to wtedy proponuje mu sie cos innego. Podstawowa zasada w IDEI to utrzymać klienta jak najnizszym kosztem, oferujac usługi, broń Boże telefon, telefon w ostateczności!
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-21 02:42
    co do tych ograniczen wlaczania/wylaczania, to akurat rozumiem i zgadzam sie, ze to bez sensu, ale mniej wynika z pazernosci plusa (bo przeciez moglby zabronic tego przed podpisaniem umowy 12mies), a dlatego, ze cos nie tak jest z systemem bilingowym w aspekcie ofert promocyjnych. a majac swiadomosc jakie sa koszty modyfikacji takiego oprogramowania to od tej strony rozumiem plusa, ze woli ograniczyc to umowa niz wydawac kase:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-21 02:47
    @titq swoją droga poprzez brak konsultanta na terenie jarocina i okolic plus traci duzo swoich abonentów (firm i instytucji) (sam miałem w tym duuzy udział) na rzecz Idei i konsultanta który jeździ po jarocinie, firma jest z poznanaia ale działaja równiez na małych lokalnych rynkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-21 02:48
    widze że jesteś z okolic poznania więc może nawet słyszałeś o tej firmie.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-21 02:50
    ***bluebird: w kwestii kosztow utrzymania, to masz absolutna racje, moja ocena wynika z obserwacji, klienci przynosza te oferty pytajac co to jest, jak porownuje tresc tych ofert z rachunkami to widze, ze sa one niejako ich wynikiem. inna rzecz, ze w rozmowie nagle wychodzi, ze klient ma zamiar zmienic sposob korzystania z aparatu i wtedy okazuje sie, ze lepiej mu zaproponowac inna oferte. a co do znajomej: nonstop50 to 85zl abonament, przy rachunkach ok 100zl, to taki rabat tez wydaje sie byc najlepszym rozwiazaniem (a jesli jeszcze zmienic taryfe na plus100:) )
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-21 02:55
    @titq niestety ta osoba za moim pośrednistwem skorzystała z usług idei, czego teraz żałuje, no ale z czegos trzeba zyć, idea ma taki przyrost abonentów właśnie przez to że konsultantów jest jak nasr.... wszędzie, wiele razy sprzedawałem telefon a nawet kilka ludziom którzy gdyby się nie przyszło do nich do firmy vs domu to w życiu by nie kupili, gdy sie wychodzi do klienta, to on wtedy czuje sie bezpieczniej, jest u siebie, wygodnie może sobie usiąśc w fotelu i jest całkiem inna rozmowa niz w salonie, aczkolwiek salon tez ma swoje plusy
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-21 02:56
    ***bluebird: w plusie sa konsultanci (tzw. grupa g300), w mojej firmie np. pracuje takich dwoch, obsluguja kilkaset firm z terenu poznania i okolic. jesli firma takiego doradcy nie ma to albo: faktycznie go nie ma (nie pytaj dlaczego, nie wiem), albo ma tylko z jakiegos powodu nie nawiazal kontaktu (albo jest kiepski i mu sie nie chce albo nie wyrabia), w kazdym wypadku nalezy zglosic to operatorowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-21 02:57
    znaczy w mojej, w sensie ze ja tez tam pracuje a nie, ze jestem szefem:)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-21 03:01
    ok, spadam spac, bo od rana znow ciezki dzien, czyli jak sprzedawac mixa, zeby w efekcie sprzedac zwykla aktywacje :
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-21 03:06
    rozumiem że ty siedzisz w salonie?? czasami u nas tez kogos widać biało niebieskią corolla lub czyms innym, ale głównie białe seicento z czarnym napisem IDEA :-((((, w oststnim czasie pojawiło się wiele firm które same szkola i wysyłaja ludzi w swiat by zbierały zniwo dla idei, dlaczego nie dzieje sie tak w przypadku plusa??? u nas było tak ze był jeden konsultant na jedne miasto i okolice, jarocin nie jest duzy ale 35 aktywacji w miesiącu szło wyrobic.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-07-21 03:08
    oki, narka
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-21 11:44
    Nie wiem co się przyczepiacie do tej oferty. Osobiście bym jej nie wziął, za bardzo lubię Erę żeby zmieniać sieć (no musieliby mnie nieźle wpienić, w co wątpię, bo traktują mnie poważnie:) Nie podobają mi się też Siemensy (z uprzedzenia do topornego menu), ale poza tym nie bardzo się jest czego czepiać, poza tym że to Plus;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rzepol pisze: 2004-07-21 11:49
    ZAjebista promocja. Na to czekałem. Zakochałem siem w tym telefonie odkąda puscili z nim reklamowke w tv! Muszem go miec! Jak ktos ma to bardzo bym prosił o jakies komentarze i opinie. Co do samej promocji wydaje sie byc atrakcyjna, pakiety kwotowe, wole to niz zwykły abonament - bardziej siem opłaca. Załóżmy e abo wynosi 30 w tym z jhakies 10 gratis minut. W sumie i tak zapłaciłoby sie duzo wiecej, a tu prosze bardzo jest pakiecik ktory mogem sobie wykorzystac czyli tak jakbym miał abonament za 30 zł i fuuuuuuuull darmowych minut! Wchodze w to!
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2004-07-21 12:07
    co Ty "locco" za piedy opowiadasz?? Gdzie to jest dobra oferta? Popatrz sobie najpierw na ceny tych telefonów a potem otwieraj jadaczkę!
    0
  • Users Avatars Mini
    spellcaster pisze: 2004-07-21 12:29
    CX65 kosztuje w salonie firmowym Siemensa 1159 zł BRUTTO, a nie 1599 netto... Bez żadnego simlocka, oczywiście...
    0
  • Users Avatars Mini
    pRZEMEK pisze: 2004-07-21 13:02
    CX65 ZDECYDOWANIE ZA DROGI!! ZA TĄ CENE MOZNA MIEC W PROMOCJI PLUSA[MOWA O PAKIECIE PLUS 25] MOTOROLE V500
    0
  • Users Avatars Mini
    rzepol pisze: 2004-07-21 13:56
    Hehe, no ale przemek sam pomysl motka siemensowi do piet niedorasta
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-21 16:20
    Lepsza promocja jest 2x Wiecej bo za 42 zl dostajemy 140 minut przez 24 miesiace ...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-07-26 15:36
    Tak widać, telefon tez jest za grosze. :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: