T-Mobile wprowadził ofertę skierowaną do kibiców sportowych.
W ramach abonamentu dostępne są pakiety IPLA ELEVEN SPORTS, IPLA SPORT oraz IPLA POLSAT SPORT PREMIUM na okres promocyjny pierwszych 30 dni. Po okresie promocyjnym korzystanie z pakietów automatycznie staje się odpłatne i wówczas abonent będzie ponosił co miesiąc opłatę cykliczną w wysokości odpowiednio 15 zł, 20 zł, 40 zł za 30 dni.
IPLA ELEVEN SPORTS to cztery kanały: Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3, Eleven Sports 4,
IPLA SPORT to 12 kanałów: Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Sport News HD, Polsat Sport Fight HD, Eurosport 1 HD, Eurosport 2 HD, Extreme Sports Channel HD, FightBox HD, Fast&Fun, GameToon, Golf Channel Polska, Polsat Games.
IPLA POLSAT SPORT PREMIUM to dwa kanały: Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2.
Oferta | T-Mobile oferta KIBICA |
Abonament | 55 zł |
Nielimitowane minuty na numery komórkowe, stacjonarne – kraj/ w roamingu EU/EOG | Tak |
Nielimitowane minuty na numery stacjonarne – kraj/ w roamingu EU/EOG | Tak |
Nielimitowane SMS/MMS - kraj/ w roamingu EU/EOG | Tak |
Internet 15 GB | Tak |
Supernet Video DVD | Tak |
Po przekroczeniu poziomu konsumpcji 15 GB, nastąpi ograniczenie szacunkowej prędkości maksymalnej transmisji danych w Mobilnym Internecie w taki sposób, że nie będzie ona wyższa niż 16 kb/s.
Oferta | T-Mobile oferta KIBICA I | T-Mobile oferta KIBICA II | T-Mobile oferta KIBICA III | T-Mobile oferta KIBICA IV |
Abonament | 85 zł | 95 zł | 115 zł | 125 zł |
Nielimitowane minuty na numery komórkowe, stacjonarne – kraj/ w roamingu EU/EOG | Tak | Tak | Tak | Tak |
Nielimitowane minuty na numery stacjonarne – kraj/ w roamingu EU/EOG | Tak | Tak | Tak | Tak |
Nielimitowane SMS/MMS - kraj/ w roamingu EU/EOG | Tak | Tak | Tak | Tak |
Internet 15 GB | Tak | Tak | Tak | Tak |
Supernet Video DVD | Tak | Tak | Tak | Tak |
Po przekroczeniu poziomu konsumpcji 15 GB, nastąpi ograniczenie szacunkowej prędkości maksymalnej transmisji danych w Mobilnym Internecie w taki sposób, że nie będzie ona wyższa niż 16 kb/s.
Smartfony promowane w ofercie:
Ceny innych smartfonów i regulaminy promocji w załączeniu poniżej.
Operator przygotował także kampanię reklamową. Spoty będzie można obejrzeć w telewizji i internecie. Ponadto informacje o nowej ofercie pojawią się w radiu, social mediach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.