Mi Fani,
Odkąd rozpoczęliśmy dedykowane prace informatyczne nad kontynuacją promocji częściowo dostępnych w Mi Store Mokotów, staraliśmy się przygotować na każdy możliwy scenariusz. Ilość produktów w promocji była ograniczona, a zainteresowanie bardzo duże. Dzisiaj rano okazało się, że "bardzo duże" było jednak niedopowiedzeniem.
Od godziny 8:50 nasze sklep stał się obiektem kilku ataków DDOS i prób przechytrzenia działania koszyka sklepowego, w celu uzyskania przewagi zakupowej nad innymi klientami. Nasz zespół IT robił co mógł, aby do takiej sytuacji nie doszło, stale zwiększając również zasoby serwerowe, a także pamiętając, aby wszyscy klienci mieli równe szanse na zakup produktu w promocyjnej cenie. W momencie jednak, gdy ponad 65 000 klientów próbuje dokonać zakupu w tym samym momencie, bardzo ograniczonej ilości towaru, pewnym jest to, że sporo z Was ostatecznie nie będzie miało takiej szansy.
Wszystko co robimy, robimy dla Was, ponieważ wierzymy, że innowacje powinny być dostępne dla każdego. Przepraszamy, jeśli Was zawiedliśmy i z pokorą przyjmujemy wszystkie negatywne uwagi oraz oceny które zaczęły pojawiać się w sieci.
Oczywiście tym, którym udało się dziś zakupić produkt z oferty promocyjnej postaramy się wysłać paczkę tak szybko, jak to tylko możliwe. Zapewniamy również, że stale wprowadzamy usprawnienia i planujemy kolejne zmiany infrastruktury oraz aplikacji na początku przyszłego roku, w celu poprawy komfortu i jakości użytkowania ze sklepu w trakcie tak dużego zainteresowania.
Zespół Mi-Home.pl